[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 89 Laatste
Acties:
  • 973.188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:46

JB

Cédric roelt!

Chocoball schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:55:
Mercedes gaat nog met een nieuwe achtervleugel en wielmoeren komen. Wat bij de testrit opviel was de voorvleugel. Beetje lastig te zien maar het bovenste element is eigenlijk maar een halve flap die niet verbonden is met de neus aldus AMuS.

[Afbeelding]
Nieuwe wielmoeren? Straks zijn hun pitstops onder de 2 seconden! :o

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:48
JB schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:42:
[...]
Nieuwe wielmoeren? Straks zijn hun pitstops onder de 2 seconden! :o
43 uur en 15 minuten per race kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:19
halve flap die niet verbonden is met de neus aldus AMuS.

[Afbeelding]
Mag dat?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Je ziet ook dat ‘legality’ draadje lopen van die flap naar de neus toch?

/edit:
Dus technisch/regeltechnisch gezien is die wel verbonden gok ik.

[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 14-02-2024 17:35 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Dat is even afwachten, de middelste en bovenste flap zijn blijkbaar wel door de FIA keuring heen gekomen. Kan zijn dat de FIA het npg verder in het seizoen gaat onderzoeken wanneer andere teams hierover gaan klagen. Kan ook dat het als afleidingsmanouvre dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Lijkt me niet in de geest van de regels. Maar slim gevonden. Als er over de verbinding geen minimale waardes zijn afgegeven …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:03
Lynx schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:10:
Lijkt me niet in de geest van de regels. Maar slim gevonden. Als er over de verbinding geen minimale waardes zijn afgegeven …
Wat is het probleem? Er zit zelfs carbon. Vergelijk dat met de vloeren van 2022 waar gewoon niet eens carbon zat en alleen een visdraad zat gespannen langs de opening (die verplicht "dicht" moest zijn / de vloer een rechte lijn moest zijn / ...). En die zijn toen ook nier verboden geworden (of in ieder geval niet direct / gedurende het seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mercedes gaat nog met een nieuwe achtervleugel en wielmoeren komen. Wat bij de testrit opviel was de voorvleugel. Beetje lastig te zien maar het bovenste element is eigenlijk maar een halve flap die niet verbonden is met de neus aldus AMuS.

[Afbeelding]
Niet de forse negatieve camber? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Nog een filmpje van Max onderweg in de RB20:

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Mooi te zien hoe de teams al een tipje van de sluier laten zien bij de nieuwe auto's. Natuurlijk komen er nog meer aanpassingen, maar leuk voor de fans om alvast de kunnen speculeren. Zo kijkend lijkt Mercedes veel ontwikkelingen te hebben meegenomen, benieuwd wat het uiteindelijke resultaat hierbij zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Windsor en Scarbs over de Ferrari :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:19
Ah man de tests komen er al weer aan, volgende week! Ik hoor al zachtjes het "testen zeggen niets" aankomen.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Snowhite0901 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:07:
Ah man de tests komen er al weer aan, volgende week! Ik hoor al zachtjes het "testen zeggen niets" aankomen.
En wie heeft de meeste zandzakken meegenomen?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:03
Illegal_Alien schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 23:07:
[...]

Alsnog heel leuk om te volgen en naar te kijken! 😍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Snowhite0901 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:07:
Iedereen draait zijn testprogramma af en dat is het. De week daarna zullen wij pas zien wie zijn huiswerk nou echt goed gedaan heeft in de winter. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
Je hebt iets meer nodig dan alleen een auto om te winnen van Max.

- Auto
- Coureur
- Pitcrew
- Strategie/pitmuur
- Geluk

Zolang ze "we are checking" blijven roepen gaan ze niet winnen. :D

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Vanavond om 20.30 Nederlandse tijd.

Hier alvast de eerste reactie van Verstappen over de RB20 :)
https://imgur.com/a/VRDMyQm

[ Voor 23% gewijzigd door Chocoball op 15-02-2024 08:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Illegal_Alien schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 23:07:
[...]

Daarom doen ze het tegenwoordig niet meer op Barcelona maar in de zandbak. Scheelt bakken met uitstoot om die zandzakken niet mee te hoeven slepen ;)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Chocoball schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 07:44:
Hier alvast de eerste reactie van Verstappen over de RB20 :)
https://imgur.com/a/VRDMyQm
Haha, heerlijk. Iemand die eerlijk is blijft een verademing.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Is deze al gepost? Klinkt een beetje vreemd..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
pilskes schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:44:

[Twitter]
Nee, is niet gedeeld ;)

pro_6or in "[F1] Seizoen 2024"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:25

Erazzzer

Fear me, I'm German!

De nieuwe Mercedes ziet wel bijzonder gaaf uit zeg. ZIj krijgen van mij ook een veto op het gebruik van ongeverfd carbon, gezien zij het al gebruikten toen het nog geen trend was.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:38
pilskes schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:44:

[Twitter]
Dacht ik ook, maar er vliegt een drone boven de auto en die hoor je (blijft een film-dag)

[ Voor 6% gewijzigd door Holk op 15-02-2024 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:10
Erazzzer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:03:
De nieuwe Mercedes ziet wel bijzonder gaaf uit zeg. ZIj krijgen van mij ook een veto op het gebruik van ongeverfd carbon, gezien zij het al gebruikten toen het nog geen trend was.
Wat bedoel je nu precies? Dat MB mag bepalen (veto-recht) welke teams zwart carbon mogen hebben en welke niet?
Of gebruik jij je eigen veto-recht (dat je blijkbaar hebt?) dat MB het zwarte carbon niet mag gebruiken omdat ze het al gebruikten toen het nog geen trend was?

• Holk
Shinji schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:28:
[...]

Wat bedoel je nu precies? Dat MB mag bepalen (veto-recht) welke teams zwart carbon mogen hebben en welke niet?
Of gebruik jij je eigen veto-recht (dat je blijkbaar hebt?) dat MB het zwarte carbon niet mag gebruiken omdat ze het al gebruikten toen het nog geen trend was?
Simpeler: Ze mogen het wel gebruiken omdat ze het a) als eerste toepasten en b) het mooi laten lijken :/

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien wrappen ze de onderdelen :+

[ Voor 21% gewijzigd door ArcticWolf op 15-02-2024 11:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
Holk schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:31:
[...]

Simpeler: Ze mogen het wel gebruiken omdat ze het a) als eerste toepasten en b) het mooi laten lijken :/
Maar dat klopt niet echt met wat er geschreven staat. Zal vat de bedoeling van zijn bericht zijn maar het staat er niet (of in elk geval niet duidelijk).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

*knip*

De persoonlijke aanval is niet nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 15-02-2024 20:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shinji
Waar wordt je aangevallen dan? Ik vraag alleen hoe je iets bedoeld want dat is me niet duidelijk.

Is nadere uitleg vragen over een opmerking gelijk een oranje bril? Ik heb 0,0 tegen MB en vind het ook vaak mooie wagens.

[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 15-02-2024 20:47 . Reden: Quote aangepast ]

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:03
Erazzzer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:03:
De Mercedes van 2020 was ook geverfd, dus wat is je punt v.w.b. met kale carbon rijden? En de originele zilverpijlen waren dan wel ongeverfd maar zat weer geen carbon onder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:12
Sorry, maar ik zit met dezelfde vraag als @Shinji: je hebt het over een veto die je geeft(?) aan Mercedes?

De vraag van Shinji en mij is: wat bedoel je? Heeft niks met oranjebrillen te maken. Want die heb ik niet.

[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 15-02-2024 20:47 . Reden: Quote aangepast ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:48

MetalStef

gietijzer

Kom op heren, iemand vergist zich in de betekenis van het woord "veto". Kunnen we weer gewoon lekker verder speculeren?

Piastri WDC '24! Da's toch ook gewoon oranje? :D

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:24
Cass Casey schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:53:
[...]

Sorry, maar ik zit met dezelfde vraag als @Shinji: je hebt het over een veto die je geeft(?) aan Mercedes?

De vraag van Shinji en mij is: wat bedoel je? Heeft niks met oranjebrillen te maken. Want die heb ik niet.
Hij bedoelt 'alleenrecht', i.p.v. 'veto'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
*knip*
ZIj krijgen van mij ook een veto op het gebruik van ongeverfd carbon, gezien zij het al gebruikten toen het nog geen trend was.

[ Voor 30% gewijzigd door tweakduke op 15-02-2024 20:48 . Reden: Niet terugslaan aub ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier een aantal mooie foto's van de W15

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDhGdhNDcCdVb9qrA7eokErjoqM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/joI76unhWCZ3Dt2aXieEO25t.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifwtkN703hCnALjhbJfP8UiWd8s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CFQQRNvJLls3xswKwErpDnmp.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZSKP_shGe7NRF9l5k6_YJoRvR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GxO4s4TCCwuAu0omjU53jYYZ.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yBRY9hT30G_jkeLbt7R7hUX1EW0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/81Qc7LP24VvOzENSl0osCi9H.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ook van Haas En Ferrari:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQ9P_mfYC759R-T0N6tY85V1_z4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WIdaHjAXyaJ1bLleVPaouXo1.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxv1t6es3WTOlTGkg-czzgdYsf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WznWDrnlC2EKNFrpjHsORIiV.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/55jtQBnfUhQc-n-xfA6JPFBY8ds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7YromuA6Bk4oyBJr65kT7pMB.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noIlQurV120hnh3Vt_aVo84DNjg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GUTOiRjpMAsT30scAc5nM6MK.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duUWNZuiwtBsyW7sdoHuemjYspk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jCXN4qtmguueywF2fFO2CGnC.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 15-02-2024 12:57 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zijn we er al een beetje klaar voor? :P
De stream gaat live om 20:30

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 15-02-2024 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Shinji schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:36:
[...]
Waar wordt je aangevallen dan? Ik vraag alleen hoe je iets bedoeld want dat is me niet duidelijk.
Of gebruik jij je eigen veto-recht (dat je blijkbaar hebt?)
Dat is aanvallen. Het is geen oprechte vraag maar een cynische opmerking van je.
MetalStef schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:55:
Kom op heren, iemand vergist zich in de betekenis van het woord "veto". Kunnen we weer gewoon lekker verder speculeren?

Piastri WDC '24! Da's toch ook gewoon oranje? :D
Mink Z. schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:01:
[...]

Hij bedoelt 'alleenrecht', i.p.v. 'veto'.
Niet helemaal. Ik bedoel wel veto. Ik heb het over de internetbrigade op alle fora die een discussie hebben over dat al dat blote carbon saai is om te zien. Ik gebruik mijn "veto" om Mercedes uit te sluiten van die discussie. Zij deden het al en het zag er toen ook al mooi uit. Dus dat de rest het nou verpest kun je hun niet kwalijk nemen.

En ook al wordt mijn opmerking anders opgevat dan bedoeld, iedereen snapt heus wel wat de essentie van het bericht was en dat ik dan een verklaring moet afleggen of mij moet verantwoorden waarom ik denk veto recht te hebben is dan inderdaad gewoon een aanval. Daar is echt geen paginalange discussie voor nodig.

Dus heren, nu weer lekker ontopic, want na de Red Bull launch is de kans groot dat ik waarschijnlijk ga zeggen dat RB weer de boring award heeft gewonnen, omdat de livery bijna niet veranderd is sinds vorig jaar. En daar zal ook wel weer een discussie op komen :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mink Z.
Erazzzer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:07:

Niet helemaal. Ik bedoel wel veto. Ik heb het over de internetbrigade op alle fora die een discussie hebben over dat al dat blote carbon saai is om te zien. Ik gebruik mijn "veto" om Mercedes uit te sluiten van die discussie. Zij deden het al en het zag er toen ook al mooi uit. Dus dat de rest het nou verpest kun je hun niet kwalijk nemen.

En ook al wordt mijn opmerking anders opgevat dan bedoeld, iedereen snapt heus wel wat de essentie van het bericht was en dat ik dan een verklaring moet afleggen of mij moet verantwoorden waarom ik denk veto recht te hebben is dan inderdaad gewoon een aanval. Daar is echt geen paginalange discussie voor nodig.
Dan ben ik blij dat je het even uit legt, want dat had ik in geen miljoen jaar uit jouw eerdere bericht gehaald. Eerder gaf je Mercedes een "veto" om bloot koolstofvezel te gebruiken en nu gebruik je jouw vermeende "veto" om Mercedes uit te sluiten van een discussie (waarmee je vermoedelijk wederom iets heel anders bedoelt dan je hier zegt).

Ik denk dus zeker niet dat 'iedereen heus wel de essentie snapt' van jouw bericht.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:14
Erazzzer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:07:
[...]

Of gebruik jij je eigen veto-recht (dat je blijkbaar hebt?)
Dat is aanvallen. Het is geen oprechte vraag maar een cynische opmerking van je.

...
Ik zie nergens een aanval in zijn vraag, sterker nog ik zat met exact dezelfde vraag want ik snapte je zin ook niet. De berichten van Cass Casey, MetalStef en Mink Z. maken daarna nog wel duidelijk dat hij niet de enige is die je niet snapt. Als je gewoon gereageerd had met een reactie als Holk dan was het verduidelijkt geweest en was je meteen klaar geweest.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:37
Mink Z. schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:22:
[...]

Dan ben ik blij dat je het even uit legt, want dat had ik in geen miljoen jaar uit jouw eerdere bericht gehaald. Eerder gaf je Mercedes een "veto" om bloot koolstofvezel te gebruiken en nu gebruik je jouw vermeende "veto" om Mercedes uit te sluiten van een discussie (waarmee je vermoedelijk wederom iets heel anders bedoelt dan je hier zegt).

Ik denk dus zeker niet dat 'iedereen heus wel de essentie snapt' van jouw bericht.
- Ieder team laat z'n auto meer en meer 'kaal' om een paar gram aan verf te besparen
- Veel fans vallen hierover: alle auto's zien er hetzelfde uit, zwart met het minimale aan de herkenbare teamkleuren
- Mercedes was de eerste met een zwarte auto
- Daarom geeft de poster 'zijn veto' aan Mercedes om een (grotendeels) zwarte auto op de grid te zetten / sluit hij Mercedes uit van de discussie (de 'backlash') over het kaal laten van de auto

Hij zegt dus zeker telkens hetzelfde. Dat o.a. jij er andere dingen in gaat lezen, ligt meer aan jou ;)

• JB

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:21:
[...]

Niet de forse negatieve camber? ;)
Dat valt me ook op, je bedoeld toch de wielen voor die extreem naar binnen staan?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mink Z.
henri86 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:48:
[...]

- Ieder team laat z'n auto meer en meer 'kaal' om een paar gram aan verf te besparen
- Veel fans vallen hierover: alle auto's zien er hetzelfde uit, zwart met het minimale aan de herkenbare teamkleuren
- Mercedes was de eerste met een zwarte auto
- Daarom geeft de poster 'zijn veto' aan Mercedes om een (grotendeels) zwarte auto op de grid te zetten / sluit hij Mercedes uit van de discussie (de 'backlash') over het kaal laten van de auto

Hij zegt dus zeker telkens hetzelfde. Dat o.a. jij er andere dingen in gaat lezen, ligt meer aan jou ;)
Dan hanteren jullie zeer losse definities voor het begrip veto-recht en voor wat het betekent om iemand uit te sluiten van een discussie. Maar het zal ook allemaal wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Veto or not-to-veto boeit me allemaal niet.
Dat een bepaalde post meer vragen oproept dan nodig kan ik me voorstellen maar een dergelijke reactie als deze is volstrekt onnodig en ik zie ook het hele verband er niet tussen.

*knip*

[ Voor 30% gewijzigd door tweakduke op 15-02-2024 20:49 . Reden: Quote + off-topic ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

schumi2004 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:02:
[...]

Ben nu eigenlijk wel benieuwd waar de relatie met oranje brillen en een aanval op iemand die een Mercedes mooi vindt vandaan komt? :+ :+
En dat oranjebrillen getrol is nergens voor nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-02-2024 17:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[quote]Erazzzer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:05:
[...]

*knip*

[ Voor 64% gewijzigd door tweakduke op 15-02-2024 20:50 . Reden: Maak aub een topic report dan erop ingaan. ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:30
Bij Mercedes heet dat toch gewoon een Vito ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:48
Het wordt weer de hoogste tijd om te gaan racen.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JB schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:51:
[...]

Dat valt me ook op, je bedoeld toch de wielen voor die extreem naar binnen staan?
Als ie dan zwaar beladen is, komen ze vanzelf weer recht te staan.

Dat zie ik tenminste altijd, als die Vitos met pakjes langskomen.

ping 127.212.23.124

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Dit zou de grootste grap van het seizoen kunnen zijn ... RB20 met W14 achtige verticale luchtinlaten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXTL1G341BjiNPejoZe2LlnjbYI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8XhTLD6YEBit9R70tHYSJqeH.png?f=fotoalbum_large

Bron https://www.gazzetta.it/m...se-d-aria-verticali.shtml

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:48
Foto's gelekt van de RB20 launch:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_cIxx1OEYFlq1hVm0xYE_SoRco=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5PmYRnqVA6vE2koS6fkMzXuy.webp?f=user_large

De geruchten over verticale inlets is niet te zien hier.

[ Voor 10% gewijzigd door NeverSettle op 15-02-2024 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Evenals Helmut Marko..... :o 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
McLaren heeft een sidepod vleugelelement boven de luchtinlaat zitten. Blij dat de rode pijl erbij staat is anders lastig te herkennen. :)
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/McLaren-MCL38-F1-Auto-2024-169Gallery-54203eb6-2080850.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/McLaren-MCL38-F1-Auto-2024-169Gallery-4b3f2101-2080848.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Boeryepes schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:09:
Dit zou de grootste grap van het seizoen kunnen zijn ... RB20 met W14 achtige verticale luchtinlaten
Kan zijn dat Red Bull het S-duct idee van Ferrari heeft overgenomen?

Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/amp/254g5Xx0/s1000/ferrari-sf-23-s-duct-detail-1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist
  • Laatst online: 23:56

Dentist

Next patient please...

NeverSettle schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:20:
[Afbeelding]

Interessante neus wel.

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:40:
[...]

Kan zijn dat Red Bull het S-duct idee van Ferrari heeft overgenomen?

[Afbeelding]
Nog een uurtje geduld en we weten het (hopelijk)

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
Boeryepes schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:41:
[...]

Nog een uurtje geduld en we weten het (hopelijk)
20:30 NL tijd :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

LIVE | Oracle Red Bull Racing 2024 Season Launch

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Cass Casey schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:53:
[...]

Ik spreek wel mijn veto uit over het woord “oranjebril”. Iedereen die dat gebruikt is af en moet 2 nachten slapen met blote voeten.

een treffende spreuk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

NeverSettle schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:20:
[Afbeelding]

Hier lijkt het er toch wel heel erg op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7OXSalgNGAMQxm2WqmlB7WEDJ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fGiimzHHED3SAyPLawn9ps13.jpg?f=fotoalbum_large

Ook een undercut formaatje Yo-mama.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
En nu zonder het team
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/rb20-leaks-ahead-of-official-reveal-v0-a4vcr1dqtric1.png?width=843&format=png&auto=webp&s=542ba33b8e858e899995fd5f4e7b554385f2785f

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Deze is ook niet verkeerd
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/that-golden-hour-shot-v0-eqenox33csic1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=1f921c57d801b883b07eff2be2e9f1252e7f8ea2

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:29
Wel bijzonder, die vleugel die boven de luchtinlaat lijkt te zitten.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:48
TinusXIII schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:24:
Wel bijzonder, die vleugel die boven de luchtinlaat lijkt te zitten.
Als ik het goed heb is dat één van de crash structuren. Voorheen was dat een "onderlip", dit hebben ze nu naar boven geschoven en blijkbaar verticale inlets i.p.v. traditionele inlets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:51
Pfew, Horner lijkt toch wel een paar jaartjes ouder... Of misschien is het z'n pak ipv een red-bull outfit.

Lijkt me ook dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten.

• loekf2
  • Laatst online: 22:19
Luapper schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:40:
Pfew, Horner lijkt toch wel een paar jaartjes ouder... Of misschien is het z'n pak ipv een red-bull outfit.

Lijkt me ook dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten.
Mwah, Horner is altijd een overhemd-trui-jasje type geweest. Maar wallen lijken groter,

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• d-vine
  • Laatst online: 21:44
Newey bij zijn klassieke tekentafel blijft toch een legendarisch mooi beeld

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:37
Het is dit keer wel enorm een 'ons team is geweldig'-PR praatje... het ligt er wel een beetje dik bovenop.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:09

Edd

Zoek de luchtinlaat..
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2024-red-bull-rb20-v0-in6wovm3xsic1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=d0f62a9d66596082569371a26d15ef67005d7844

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2024-red-bull-rb20-v0-yuwxdvm3xsic1.jpg?width=3840&format=pjpg&auto=webp&s=98baec88589774ff7be32c927a9e127f8e598ed7

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2024-red-bull-rb20-v0-ytmkz305xsic1.jpg?width=3840&format=pjpg&auto=webp&s=8430cba529b3f6ef977989553d93603ca5f72e89

[ Voor 19% gewijzigd door Edd op 15-02-2024 20:45 ]

-

• Damian
  • Laatst online: 23:44

Damian

Insane Obtrusion

StefanVerkerk schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:43:
Het is dit keer wel enorm een 'ons team is geweldig'-PR praatje... het ligt er wel een beetje dik bovenop.
Volgens mij zijn ze ook het beste team toch...

Ik vind hem wel geinig voorlopig.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:24
Om Horner te steunen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
Het is ook hoe je er met de wetenschap van nu tegen aan kijkt.
Het promo filmpje en script was al lang geschreven voordat het gedonder naar buiten kwam.

Hier nog wat close ups

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90XozCOvkKlpx0oiGL461MZCOd8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PQTY5em4xkElViGm6mScpEM7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mahHuLMtbKJnstxhLSJsPNJEWXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iXsO6yxxcxU5Ea6TuRnSdgyr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door d-vine op 15-02-2024 20:48 ]

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:30
Hoe moet ik dit noemen
De Flattop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2Imo4LkT6OxN6B4zo78OJKLUgY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fHJARxxlYvBmn8ytegHV3oBL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ja, dat mag!

(Let op je volume)

Wat is die Red Bull-presentatie toch weer een feest van ingestudeerde vragen en antwoorden, de spontaniteit spat ervan af.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edd

Edd

En ook nieuwe pakjes

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/max-checo-with-race-outfits-and-helmet-for-2024-v0-16v3fk0dxsic1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=5d42e7944c1d1e554db2c5f2743b62bfc9bafa32
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/max-checo-with-race-outfits-and-helmet-for-2024-v0-pgsbip0dxsic1.jpg?width=5147&format=pjpg&auto=webp&s=a88f7fe8a9d7f3038d9f7f11241f3ed7b8be06aa

-

• Siebeh
Hij lijkt minder hoog of is dat bezichtsbedrocht door de bazooka? Of staat daar een bepaalde maat voor?

• loekf2
  • Laatst online: 22:19
Waardeloze camera’s weer, niet te zien of die lucht inlaat nou verticaal is 🫣

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Motorkap is wel apart, flinke 'schouders'

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Jammer van de saaie kleurstelling, maar de RB20 Ziet er erg fraai uit.
I Like

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 23:44

Damian

Insane Obtrusion

Waardeloze showcar, weinig aan te zien nog ;) Hele luchtinlaat is niet aanwezig.

ORBR speelt verstoppertje :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Siebeh schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:53:
[...]

Hij lijkt minder hoog of is dat bezichtsbedrocht door de bazooka? Of staat daar een bepaalde maat voor?
Sidepots en de vorm van de motorkap zijn echt wel weer speciale dingen mee gedaan.
Ben benieuwd in Bahrein of er ook nog wat met de neus gedaan gaat worden. Want zoals altijd gaan we daar pas de echte zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
Ze zien er echt apart uit;
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/728563783081132055/1207777470984749066/image.png?ex=65e0e16c&is=65ce6c6c&hm=35470109ee52d0a877f3b4391d8f57d6a503e9e5340929c06d1080e685dc470a&
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/728563783081132055/1207777628191465472/image.png?ex=65e0e191&is=65ce6c91&hm=ae626825906a996a2a8ea310f7ef4b4d9431c226c9092491721ec0c9ac6267f4&

• nadroJ
  • Laatst online: 02:35
Had eigenlijk oprecht niet verwacht dat Perez nog bij RBR zou racen dit seizoen. Hopelijk begint hij goed in vorm en houdt hij dat langer vast. Verwacht dat zijn steun als tweede rijder dit seizoen harder nodig is.

Sowieso schrijf je zo!

• Siebeh
Daar zit wat onder wat we nog niet mogen zien zeker 8)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

De livery is wel veel mooier dan die van vorig jaar!

• TheBrut3
Matt en Tommy zeggen dat deze photoshops totaal niet op de auto lijken die daar op het podium stond. Ze waren erbij toen de launch werd opgenomen.

• Holk
Ze hebben geen inlaat in de sidepods omdat ze de lucht onder de auto gebruiken als bron van koeling. Daarmee hebben ze een extra zuigend effect en nog sneller

(Zet alu hoedje af)

(Werkelijk waar geen idee waar de lucht naar toe moet in deze, die gaan we pas zien bij de test)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
Daar is de onthulling dan

Isaac Newton > Albert Einstein > Adrian Newey

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3u_wV8Bcob9WRi7vXcaPUWu4Uk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5zw4UPZOjYxi5FN0CH0AUOOw.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BB3FrVEEkOUke5l63Z8KVHASYVM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fju5irvQtR9nwFH3CU2siLKI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door d-vine op 15-02-2024 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Je was me net voor. Daar is de inlet wel, de bult er aan de linker kant is ook wel apart

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:29
Woefff! Het zeropod design van Mercedes lijkt wel bijna :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Holk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZXCwgMm_aJlJunxR1FIOA_nHzg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKJxlkpcz6MVFxvmLgBTKU6F.jpg?f=fotoalbum_large

Deze bult bedoelde ik

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:32
Gaat red bull nu even aan Mercedes laten zien dat een zero pods achtige filosofie toch gaat werken? Of heeft Mercedes eindelijk zand in de ogen van de concurrentie gestrooid ;-)

Anyway, wordt Ferrari dan eindelijk weer eens kampioen 🥰

[ Voor 15% gewijzigd door koentjuh op 15-02-2024 21:14 ]

• Edd

Edd

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/rb20-vertical-sidepod-inlet-v0-qsvjdyeb3tic1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=55024a2328f694d3378b93ed2120a3ff9595a800

Zo te zien zit er een verticale inlet onder de spiegel.
Ik noem dit niet echt een zero pod design

-

• JB

JB

Cédric roelt!

Edd schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:15:
[Afbeelding]

Zo te zien zit er een verticale inlet onder de spiegel.
Ik noem dit niet echt een zero pod design
Ik wilde net zeggen… wat is hier zero pod aan?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Het was ook geen zero pod discussie , maar vertical pod design.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
d-vine schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:17:
Het was ook geen zero pod discussie , maar vertical pod design.
Toch geniaal bedacht als ik eerlijk ben.

Vertikaal zo strak mogelijk tegen de auto aan zodat er met de overige ruimte/onderdelen zo optimaal mogelijk gespeeld kan worden met luchtstromen.

Mijn gevoel zegt me dat ze hiermee alle vrijheid hebben voor het sturen van luchtstromen zonder concessies te hoeven doen hoe ze een horizontale inlet erin gaan verwerken en deze dan ook nog voldoende groot is om zijn werk te doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 19-09 18:09
:+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2mSTJ0rcMIPcf-PbH-m5t4XNLs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vltxXb2bKK5U1zkH9u7vCsoP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/np-oirw1BSX86enFwvSxSSMRF0Y=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/QsVHkjMLIASyrKHBGkVfyU0V.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 16-02-2024 08:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:29
d-vine schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:11:
Daar is de onthulling dan

Isaac Newton > Albert Einstein > Adrian Newey

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op The Race staat ook al een stukje inderdaad, en een vergelijking met de verticale inlets die Mercedes had.

https://www.the-race.com/...ry-anderson-verdict-rb20/

[ Voor 5% gewijzigd door TinusXIII op 15-02-2024 21:41 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024