Shinji schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:28:
[...]
Wat bedoel je nu precies? Dat MB mag bepalen (veto-recht) welke teams zwart carbon mogen hebben en welke niet?
Of gebruik jij je eigen veto-recht (dat je blijkbaar hebt?) dat MB het zwarte carbon niet mag gebruiken omdat ze het al gebruikten toen het nog geen trend was?
Of gebruik jij je eigen veto-recht (dat je blijkbaar hebt?)
Dat is aanvallen. Het is geen oprechte vraag maar een cynische opmerking van je.
Niet helemaal. Ik bedoel wel veto. Ik heb het over de internetbrigade op alle fora die een discussie hebben over dat al dat blote carbon saai is om te zien. Ik gebruik mijn "veto" om Mercedes uit te sluiten van die discussie. Zij deden het al en het zag er toen ook al mooi uit. Dus dat de rest het nou verpest kun je hun niet kwalijk nemen.
En ook al wordt mijn opmerking anders opgevat dan bedoeld, iedereen snapt heus wel wat de essentie van het bericht was en dat ik dan een verklaring moet afleggen of mij moet verantwoorden waarom ik denk veto recht te hebben is dan inderdaad gewoon een aanval. Daar is echt geen paginalange discussie voor nodig.
Dus heren, nu weer lekker ontopic, want na de Red Bull launch is de kans groot dat ik waarschijnlijk ga zeggen dat RB weer de boring award heeft gewonnen, omdat de livery bijna niet veranderd is sinds vorig jaar. En daar zal ook wel weer een discussie op komen