De buitenkraan zit voor de ontharder.kepler schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 19:20:
[...]
Heb je een ontkalker? Wij hadden ook het probleem met weinig debiet uit de kraan, maar er bleek een (onnodige) keerklep te zitten na de ontkalker. Toen die verwijderd was, was ook het debiet weer normaal.
Ja goeie, ik ga t TO er nog eens op nalezen.Conrado schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:35:
[...]
Gewoon ter controle: Die minimale waarde staan ergens in een norm waar de installateur/aannamer in de offerte naar verwezen heeft?![]()
Dat had ik ook trouwens ook verkeerd gedaan: wij hebben een 30mm waternet onder de tuin liggen, maar ik had een 20mm waterleiding voorzien. de sproeiers deden het waar net, maar het hield niet over. Uiteindelijk maar een 30mm pijp om het huis heen onder de tuin door gespoten, en een gat in de kelderwand geboord. Was een hoop gedoe, maar nu is het perfect.
Natuurlijk weet ik niet waar je zoekt, maar in Hengelo gaat binnenkort fase 2 meander noord in de verkoop met redelijke kavelspentaw1nz schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:19:
Een illusie rijker zijn wij in ieder geval. Erg lastig om kavel te krijgen. Ook hier im Twente.
En wij zoeken in een straal van 15km, dat maakt het natuurlijk ook lastig.
Let op:
Duurzame installaties en domotica hebben eigen fora met veel meer diepgang over dat onderwerp. Dit topic gaat over de perikelen omtrent het bouwen van een eigen woning.
Voor projectmatige woningbouw: Het (projectmatige) nieuwbouwwoning topic - Deel 3. Je tuin is natuurlijk ook iets wat moet gebeuren na de bouw. Zie Het grote tuinen, balkons en plantentopic
Duurzame installaties en domotica hebben eigen fora met veel meer diepgang over dat onderwerp. Dit topic gaat over de perikelen omtrent het bouwen van een eigen woning.
Voor projectmatige woningbouw: Het (projectmatige) nieuwbouwwoning topic - Deel 3. Je tuin is natuurlijk ook iets wat moet gebeuren na de bouw. Zie Het grote tuinen, balkons en plantentopic