Heb een DCF77 ontvanger met wijzers om m'n pols dus... nope.Jasphur schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:50:
Niemand hier die zijn klok zonder internet verkeerd heeft staan?
Ik heb een DAB+ wekkerradio en die stond vanochtend toch nog mooi verkeerd. Die dingen moeten eerst een keer aangezet worden wil de klok synchroniseren. Met die dingen is verslapen of een uur te vroeg wakker worden dus een mogelijkheid.
"When you grow up your heart dies"
Vorig jaar was het soft naar medium, dan moet dit jaar medium naar hard ook lukken.sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:29:
Pirelli heeft de zachtere compounds meegenomen. Ik moet nog zien of het echt een 1-stopper gaat worden.
Race pas om 9 uur...ah dacht om 8 uur haha, nog effe iets anders doen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De voor beschouwing is net begonnen op F1TV en Ziggo.Amaze86 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:58:
Race pas om 9 uur...ah dacht om 8 uur haha, nog effe iets anders doen.
Ik weet niet zeker of ik het goed zag. Maar Will Buxton had een spijkervest gekregen waarop 300 stond. Ik gok dat dit zijn 300'st event is dat hij werkt in F1. Dat zijn aardig wat jaartjes.
https://twitter.com/wbuxt...tatus/1717262238459822197
Edit:
Edit:
offtopic:
Kan iemand mij uitleggen hoe je twitter berichten laat zien? Dmv embed UBB code?
Kan iemand mij uitleggen hoe je twitter berichten laat zien? Dmv embed UBB code?
[ Voor 33% gewijzigd door mnarijnm op 29-10-2023 20:13 . Reden: Twitter link added ]
Goedenavond! De pitlane is open voor de installatierondes! Momenteel 24,1ºC met een asfalttemperatuur van 47,1ºC.
Oh jee, Alonso nu al in de problemen!
INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE
29 Oct 2023, 20:17:03, Lap 1
Duurt nog 3 kwartier voor we beginnen.Pyr0_ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:14:
Zitten maar weinig mensen op de hoofdtribune, ziet er wat vreemd uit.
Martin Garrix ziet er aardig “buffed” uit zojuist op F1 TV
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik wist dat hij snel was, maar dit is wel wat overdreven.StefanVerkerk schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:17:
Oh jee, Alonso nu al in de problemen!
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Die leeft the good life, dat shirtje stond strak haha.Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:30:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lekker droog “wie hoop je dat wint?” “Max!” “Oh en als Daniel nog iets kan flikken, ook gaaf!” Niets over Perez hahaRivanov schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:30:
Mijn boefje is liev!
Zolang hij niet spint voor de start.CAPSLOCK2000 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:30:
[...]
Ik wist dat hij snel was, maar dit is wel wat overdreven.
Cue "La Cucaracha" en we kunnen los
[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 29-10-2023 20:44 ]
Dan is hij nu vast in de top 10 van F1 presentatoren aanbeland. Maar hij is nog lang niet zover als Olav dus die gouden paddock pass zit er nog niet in voor Will.mnarijnm schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:09:
Ik weet niet zeker of ik het goed zag. Maar Will Buxton had een spijkervest gekregen waarop 300 stond. Ik gok dat dit zijn 300'st event is dat hij werkt in F1. Dat zijn aardig wat jaartjes.
Edit:
offtopic:
Ter kennisgeving:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
29 Oct 2023, 20:45:10, Lap 1
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
29 Oct 2023, 20:45:10, Lap 1
Hij is bevriend met Max en ging (daardoor?) ook met Ricciardo om.JB schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
Lekker droog “wie hoop je dat wint?” “Max!” “Oh en als Daniel nog iets kan flikken, ook gaaf!” Niets over Perez haha
Vrij logisch dus dat hij voor hen kiest.
Ah, het Mexicaanse volkslied bij F1. Dat is al weer even geleden
eerste first grid lockout sinds bahrein (volgens f1tv)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alsjeblieft zeg, ik heb al last van tinnitus en dan krijg je dit ook nog.
Jammer dat het van band moet komen dit volkslied. Geen enkele omgevingsgeluid met zoveel publiek er omheen en geen microfonen bij die kids... #fake
Moet je het eens fast forwarden, wordt het nog ergersjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:47:
Alsjeblieft zeg, ik heb al last van tinnitus en dan krijg je dit ook nog.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dit een soort mentale test voor Perez? Hem recht voor de beker zetten die hij niet gaat winnen.
Tot me stomme verbazing startte de voorbeschouwing instant op tvOS, dus met een beetje mazzel moet het bij de andere Apple gebruikers ook wel goed gaan.Danielson schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:51:
F1TV weer issues met IOS?
Hij spendeert héél veel tijd met Max, RIC en NOR. Norris was na de race in Zandvoort ook paar dagen bij hem thuis in Amsterdam.dutchgio schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:46:
[...]
Hij is bevriend met Max en ging (daardoor?) ook met Ricciardo om.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mannen allemaal een heerlijke race vanavond, mijn taco's zijn klaar, lekker biertje erbij tot straks.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat weet ik, maar de thuis held even benoemen kan geen kwaaddutchgio schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:46:
[...]
Hij is bevriend met Max en ging (daardoor?) ook met Ricciardo om.
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als je hier reageert heb je internet en staat je klok ook goedJasphur schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:50:
Niemand hier die zijn klok zonder internet verkeerd heeft staan?
hebben ze de mexicaanse introtune ook al weer gebruikt dit weekend? of de standaard?
Standaard dus
Veel plezier allemaal!
Dat het een mooie race mag worden. Veel coureurs out-of-position, dus hoop op een paar goede battles.

Dat het een mooie race mag worden. Veel coureurs out-of-position, dus hoop op een paar goede battles.
¡Buena carrera a todos!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Fijne race allemaal!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Weer die stomme standaard intro, ik had toch echt wel die speciale verwacht... Zucht wat jammer!
Maar iedereen heel veel plezier met de race!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Veel plezier en gezelligheid allen!
Net een bockbier toch achter de rug dus geen bier meer voor mij. Veel plezier met de race, hopelijk spannend genoeg om wakker te blijven.Pierre schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:53:
Mannen allemaal een heerlijke race vanavond, mijn taco's zijn klaar, lekker biertje erbij tot straks.
https://untappd.com/user/OzzBier
Gezondheid!Jasphur schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:56:
¡Buena carrera a todos!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
welk bockbier was dat?OzzieMann schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:56:
[...]
Net een bockbier toch achter de rug dus geen bier meer voor mij. Veel plezier met de race, hopelijk spannend genoeg om wakker te blijven.
Ben benieuwd of RIC met zijn AT echt kan strijden met PER en HAM.
Fijne race allemaal
Fijne race allemaal
https://f1manager.info/ranking/4605
Have fun allemaal. Benieuwd hoe de Ferrari's in de race het gaan doen qua pace.
Kom op Max!!
Kom op Max!!
Toch nog de speciale variant zo te horen
Daar is de intro dan toch
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
het heeft wel iets die Mexicaanse versie van de tune tijdens de opstelling
Toch welG_Dragon schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:56:
Weer die stomme standaard intro, ik had toch echt wel die speciale verwacht... Zucht wat jammer!
Slechte voorbereiding hier.... Pils is al op
He grappig Mexicaans thema in het F1 muziekje
Goeie race allen

He grappig Mexicaans thema in het F1 muziekje
Daaar is die dan!!! Eindelijk
echt zoveel beter dan de orginele hoogtepuntje weer
have fun allemaal!
have fun allemaal!
Top-13 start allemaal op medium. Albon, Ocon op de harde band, Norris kiest vanaf P17 voor de softs. #F1 #MexicanGP
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 29 oktober 2023
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik vrees dat het weer Ferrari will be Ferrari wordt.plizz schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:58:
Fijne race allemaal. Hopelijk houdt beide Ferrari het vol.
ik zeg voor elke race bij de line-up een country-specific tune. Zandvoort met een draaiorgelcy-gor25 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:58:
het heeft wel iets die Mexicaanse versie van de tune tijdens de opstelling
Zit er klaar voor. Eens kijken wie Hamilton deze keer buiten de baan gaat inhalen in de startronde. Sowieso hopen op een verrassende winnaar.
met sieneke?Waah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:59:
[...]
ik zeg voor elke race bij de line-up een country-specific tune. Zandvoort met een draaiorgel
ALB en OCO op hard.
Die tikt Perez er tijdens de eerste ronde erafPWM schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:59:
Zit er klaar voor. Eens kijken wie Hamilton deze keer buiten de baan gaat inhalen in de startronde. Sowieso hopen op een verrassende winnaar.
Of een DJ remixWaah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:59:
[...]
ik zeg voor elke race bij de line-up een country-specific tune. Zandvoort met een draaiorgel
Me 2sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:59:
[...]
Ik vrees dat het weer Ferrari will be Ferrari wordt.

Ik zet erop in dat Max na de eerste bochten combi al eerste ligt.plizz schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:58:
Fijne race allemaal. Hopelijk houdt beide Ferrari het vol.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Waar haal je dit uberhaubt vandaan? Met rpm en snelheid e.d.
Haha nee blauwe kleur geen zilver

Bij mij wel. Stel ik de app weer in op de taal engels dan heb ik beeld. In het Nederlands blijft het bufferen, geen beeld.Danielson schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:51:
F1TV weer issues met IOS?
Hoor 'm 
Dat hoort wel echt bij de Mexico race.
Have fun iedereen!
Checo, Checo! van mij mag 'ie deze winnen al is de kans wel heel klein...
Dat hoort wel echt bij de Mexico race.
Have fun iedereen!
Checo, Checo! van mij mag 'ie deze winnen al is de kans wel heel klein...
Fijne race allen! Dat RIC weer eens op het podium mag staan!
ik dacht groenig, zoals de sponsorkleur ;-)
dacht ff dat Norris bleef staan bij de warm-up lap, maar viel mee
Mexico City zinkt 12 cm per jaar omdat het op een meer is gebouwd, wtf. (een weetje wat onderin het beeld verscheen)
[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 29-10-2023 21:03 ]
Op soft snel plekken goed maken. Tenminste dat lijkt mij de bedoeling.d-vine schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:01:
Norris op zacht... Echt why
snel naar voren komen, in de hoop dat veel om hem heen op hards staan? Ze gaan voor een vliegende startd-vine schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:01:
Norris op zacht... Echt why
Coulthard schrok er van jaSilent Thunder schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:02:
Mexico City zinkt 12 cm per jaar omdat het op een meer is gebouwd, wtf. (een weetje wat onderin het beeld verscheen)
Ach ze zitten hoger dan veel skigebieden in europa ;-) ze kunnen wat zinken
PER 
inpakken en thuis blijven...
inpakken en thuis blijven...
omjeeeeeeh PER
https://f1manager.info/ranking/4605
Dus over ruim 21.000 jaar is deze race op zeeniveau 😁Silent Thunder schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:02:
Wow, wat een start.
jahoooooor

[ Voor 20% gewijzigd door Thijss85 op 29-10-2023 21:05 ]
LAP 1 TURN 1 NOTED
29 Oct 2023, 21:03:55, Lap 1
29 Oct 2023, 21:03:55, Lap 1
Max geluk dat die geen contact heeft. Wel veel pech voor Perez na hele goede start
Heeft ze dan de broek aan, of juist uit?Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:03:
Moet van t vrouwtje al in bed gaan liggen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Perez prutser

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dag Perez!!!!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh dat gaat gezellig worden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |