[F1 2023] Race 21 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 78.893 views

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:16

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:19

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 21: Grande Prêmio De São Paulo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3JRCRazh9txhDmfEYOCn73etM2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/58o4ihq8f3Yh5yAp6mhz73TX.jpg?f=user_large

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZfQdWI7Z-jYTjpQNIOZG1rc_o0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DGbWXHskdNyySdubawYvPJxs.png?f=user_large
vr 3 nov
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:30
Local time: 11:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 19:00
Local time: 15:00
za 4 nov
Sprint Shootout:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 11:00
Sprint:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 19:30
Local time: 15:30
zo 5 nov
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 18:00
Local time: 14:00

Circuit
▸ Autódromo José Carlos Pace▸ Aantal rondes: 71
▸ Locatie: São Paulo, Brazilië▸ Lengte Circuit: 4,309 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 305,879 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Brazil_Circuit.png.transform/8col/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in São Paulo zijn de volgende compounds gekozen: Hard C2, Medium C3 en Soft C4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezb7mKbCdnqqwPsyOG9zoYNbrdk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1KeEuI7ehdeFZTD2JvthKhaH.jpg?f=fotoalbum_large

Terug naar boven

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2023 11:29 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 18:51

basvn

Breezand - NHN

Een van de favorieten!

Ben benieuwd of Mercedes dit jaar weer een raket weet te bouwen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

basvn schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:04:
Ben benieuwd of Mercedes dit jaar weer een raket weet te bouwen
Mercedes is hier altijd snel. Ze hebben een goede basis setup voor de auto waardoor ze een goede kanshebber voor de winst zijn. Mede gegeven doordat we slechts één vrije training hebben, dit geeft alle andere teams (te) weinig ruimte om te sleutelen aan de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 23:39
Vorig jaar had Red Bull hier de setup helemaal verkeerd toch ?
Ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan. Dit circuit levert toch vaak wel mooie races op.
Het weer lijkt niet zo spannend te worden. Alleen op vrijdag kans op een onweersbui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:40

sjaool

Every life should have 9 cats

En weer een sprint race dit weekend. Nu is dit een van de korste circuits dus dat maakt het weer leuk met veel rondjes. :D

Helaas kan ik op de zaterdag niet alles live zien omdat ik er een weekend tussenuit ga. De race zelf kan ik gelukkig wel live zien.

[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 01-11-2023 08:55 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:58

JB

Cédric roelt!

Plenkske schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:50:
Ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan. Dit circuit levert toch vaak wel mooie races op.
Het weer lijkt niet zo spannend te worden. Alleen op vrijdag kans op een onweersbui.
Hoe deed MER het vorig jaar eigenlijk in Brazilië? Wat een contrast was dat met 2021... De moed zakte me toen in de schoenen mbt WDC.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15:11
Er ging volgens mij vanalles mis vorig jaar. Het ging tijdens de kwalificatie keihard regenen, waardoor er banden moesten worden gewisseld waarin niet iedereen even gelukkig was. Vervolgens kwam er een rode vlag, nog meer regen en bleek Magnussen slim geweest door snel een tijd neer te zetten in q3 die door niemand aangescherpt kon worden. Max en Lewis raakten elkaar vervolgens in de race, Max had schade en kwam niet verder dan 6. En dan was er ook nog het akkefietje Max/Checo.
Overigens was het een sprintweekend en vorig jaar had RBR enorme moeite om in die weekends de setup meteen goed te hebben.
Mercedes eindigde 1 - 2.

[ Voor 8% gewijzigd door Toke_gt op 01-11-2023 09:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:58

JB

Cédric roelt!

Toke_gt schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:07:
[...]

Er ging volgens mij vanalles mis vorig jaar. Het ging tijdens de kwalificatie keihard regenen, waardoor er banden moesten worden gewisseld waarin niet iedereen even gelukkig was. Vervolgens kwam er een rode vlag, nog meer regen en bleek Magnussen slim geweest door snel een tijd neer te zetten in q3 die door niemand aangescherpt kon worden. Max en Lewis raakten elkaar vervolgens in de race, Max had schade en kwam niet verder dan 6. En dan was er ook nog het akkefietje Max/Checo.
Overigens was het een sprintweekend en vorig jaar had RBR enorme moeite om in die weekends de setup meteen goed te hebben.
Mercedes eindigde 1 - 2.
Oh ja de pole van MAG :D Prachtig was dat :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:08

AvK

Ready Set Go

Nu maar hopen dat Ricciardo het weer goed doet, dat Mexico niet een toevalstreffer was....... ;)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Met de race in Brazilie is eigenlijk het einde van het seizoen 2023 aangebroken voor mij.. Ook al is het seizoen al even over, met Max al lang en breed wereldkampioen, zou ik graag nog wat extra races zien omdat het achter Max wel spannend is. Mclaren is erg lekker bezig, Mercedes is weer terug (of eigenlijk Hamilton) en de races zijn ook mooier aan het worden.

Van mij mag het in Brazilie weer eens regenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:37
sjaool schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:54:
En weer een sprint race dit weekend. Nu is dit een van de korste circuits dus dat maakt het weer leuk met veel rondjes. :D
Helaas zie ik hierdoor wel weer een issue met de kwalificatie. Doordat het zo kort is zal het weer een bende zijn aan het einde van de pitstraat in de laatste minuten van de sessie. Afgelopen races was dit al zo, zou me niet niet verbazen als het een tandje erger is nu het circuit korter is.

Vraag me af of ze iets kunnen bedenken waardoor iedereen gewoon gaat rijden zonder dat het nadelig uitpakt voor iemand. Hoewel als het zo doorgaat gaan er mensen niet op tijd over de streep en zullen ze de volgende keer uit voorzorg eerder gaan mischien.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:23
Red Cell schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:33:
[...]

Helaas zie ik hierdoor wel weer een issue met de kwalificatie. Doordat het zo kort is zal het weer een bende zijn aan het einde van de pitstraat in de laatste minuten van de sessie. Afgelopen races was dit al zo, zou me niet niet verbazen als het een tandje erger is nu het circuit korter is.

Vraag me af of ze iets kunnen bedenken waardoor iedereen gewoon gaat rijden zonder dat het nadelig uitpakt voor iemand. Hoewel als het zo doorgaat gaan er mensen niet op tijd over de streep en zullen ze de volgende keer uit voorzorg eerder gaan mischien.
Superpole. Iedere coureur krijgt 1 vrije ronde om te vlammen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43

DarkSide

theres no place like ::1

Joris748 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:34:
[...]

Superpole. Iedere coureur krijgt 1 vrije ronde om te vlammen.
ook dat is niet ideaal.
vanwege track evolution. Die als eerste gaat legt het rubber neer voor de laatste die dus voordeel heeft.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
  • Laatst online: 07:37
DarkSide schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:42:
[...]

ook dat is niet ideaal.
vanwege track evolution. Die als eerste gaat legt het rubber neer voor de laatste die dus voordeel heeft.
Hence mijn opmerking over het nadeling kunnen uitpakken voor iemand.
Maar ja, ook in de huidige opzet heeft iemand nadeel want er is altijd een laatste persoon die over de streep kwam die dus het maximaal mogelijke rubber heeft op de baan. Dus er is al gradatie.

Je zou idd iets van superpole kunnen doen met een soort randomizer erin maar ook dat zal ongetwijfeld unfair genoemd worden. Los van dat de qualificatie dan een stuk langer zou gaan duren.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-05 20:08
[...]

ook dat is niet ideaal.
Goed punt inderdaad, je zou het nog "spannend" kunnen maken door het WK om te draaien en dat dus Verstappen als eerst gaat en Sargeant als laatst. Maar dit is ook heel kunstmatig. Ik vind een Q1, Q2 en Q3 gewoon goed genoeg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Deze suggestie komt ongeveer een keer per week langs in deze topics en de conclusie is altijd hetzelfde. We hebben al een one-lap qualifying format gehad en de consensus na drie jaar (2003 t/m 2005) was unaniem: het is kut.

Zie ook hier een overzicht van de verschillende formats die er geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Shit! Dit weekend Brazilië! Heb een lang weekend Krakow gepland. Ga ik missen deze race dus. Of "toevallig" een sportcafé tegenkomen...

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Cass Casey schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:58:
Of "toevallig" een sportcafé tegenkomen...
Zit zelfs een Nederlandse: https://dutchpointkrakow.nl/nederlandse-pub/

"Waan u in een klein stukje Nederland op een steenworp afstand van Rynek Glowny onder het genot van een biertje, een bitterbal, kaassouffle of een oer-Hollands patatje speciaal."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
njitter schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:03:
[...]

"Waan u in een klein stukje Nederland op een steenworp afstand van Rynek Glowny onder het genot van een biertje, een bitterbal, kaassouffle of een oer-Hollands patatje speciaal."
Dan kun je net zo goed naar Amstermdam gaan :+

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
[...]

Ik stuurde m'n vrouw de link. Zij stuurde een link naar een echtscheidingsadvocaat terug.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:52
Cass Casey schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:23:
[...]

Ik stuurde m'n vrouw de link. Zij stuurde een link naar een echtscheidingsadvocaat terug.
win-win situatie dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
[...]

supernederlands allemaal..
steak, schnitzel en fish en chips in onze biergarten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-05 20:43
Zin in! Heerlijke baan om op te rijden in Gran Turismo. Vergis mij altijd in de snelheid van de laatste paar bochten

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jup en weer een sprint weekend, dus de setup tombola gaat weer open :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 18:04

TrekDr0p

QR niet scannen

Lekker inderdaad een sprint weekend, en dan op vrijdag 80% kans op neerslag. En het meest heftige rond de de training/Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 28-05 11:28
TrekDr0p schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:06:
Lekker inderdaad een sprint weekend, en dan op vrijdag 80% kans op neerslag. En het meest heftige rond de de training/Q
Dan is het de vraag wie dit keer een masterclass gaat neerleggen.
Vorig jaar was het Magnussen/Merc, Jaar ervoor Hamilton, Max in 2016 niet te vergeten.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Braziliaanse tombola dus.

Ben benieuwd.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Dat is dus precies het probleem. Dan weet je helemaal zeker dat de teams de auto's niet fatsoenlijk kunnen afstellen. Het vertekent waar het echt om gaat en dat is de race op zondag. Die Sprint weekenden mogen wat mij betreft per direct worden afgeschaft.

NB: Eigenlijk is het nog gevaarlijk ook, met slecht afgestelde auto's tijdens regen de Quali in. :(

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
gewoon even ter overbrugging tot echte actie... 2016 verstappen actie op de natte baan

[ Voor 4% gewijzigd door breew op 01-11-2023 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-05 16:11
sjaool schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:54:
En weer een sprint race dit weekend.
Ik vind triple headers wel leuk omdat 2 weken tussen races voor mijn gevoel toch altijd net te lang duurt, maar met die sprint races er ook nog bij begint het, voor mij persoonlijk, wel een beetje too much te worden inmiddels.
Nu zijn wij zaterdag zelf ook op pad dus ik kan het niet zien maar ik heb ook mijn twijfels of ik de moeite ga nemen om het terug te kijken. Misschien de hoogtepunten.
De race wordt wel lekker met het bord op schoot het verkeerde voorbeeld aan de kleine geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

ook dat is niet ideaal.
Volgorde van WCC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
JEightyFive schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:01:
[...]

Ik vind triple headers wel leuk omdat 2 weken tussen races voor mijn gevoel toch altijd net te lang duurt, maar met die sprint races er ook nog bij begint het, voor mij persoonlijk, wel een beetje too much te worden inmiddels.
Nu zijn wij zaterdag zelf ook op pad dus ik kan het niet zien maar ik heb ook mijn twijfels of ik de moeite ga nemen om het terug te kijken. Misschien de hoogtepunten.
De race wordt wel lekker met het bord op schoot het verkeerde voorbeeld aan de kleine geven :P
Mee eens, vorige sprint race in Austin niet eens gezien. Geen tijd voor gehad. Ook de highlights niet terug gekeken. Wordt idd beetje te veel van het goede en moeilijk tijd voor te vinden om alles te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:32
Helaas een weekendje weg. Jammer want ik heb best genoten van afgelopen races

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tomcatter_31 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:33:
[...]

Mee eens, vorige sprint race in Austin niet eens gezien. Geen tijd voor gehad. Ook de highlights niet terug gekeken. Wordt idd beetje te veel van het goede en moeilijk tijd voor te vinden om alles te kijken.
In het huidige format vind ik sprint helemaal niet interessant om te kijken, omdat het een soort mini-event is met eigen kwali. Hoewel ik het format van vorig jaar ook niets vond, keek ik toen wel vaker omdat het in ieder geval nog iets kon betekenen voor de zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefdram
  • Laatst online: 28-05 19:09
Ik hoop dan maar dat ze in Brazilië het weer beter voorspellen dan hier. Had Max hier in zijn beginjaren niet die briljante inhaalactie buitenom?? Linksom heeft blijkbaar niet de voorkeur voor de RB19. Ik verwacht Max toch wel weer vooraan. Lijkt mij dat Perez weer op de bodem is aangeland. Voor Zondag: 1 Max, 2. Lando en 3 Lewis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Perez 12...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-05 22:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
12e bocht..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:15
Van de formatie lap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:19
....vanaf het toilet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 20:36
Waarbij hij struikelt over 12 velletjes wc-papier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:00
Lekker niveau jongens :+ :+

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Woefdram schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:22:
[...]

Ik hoop dan maar dat ze in Brazilië het weer beter voorspellen dan hier.
Interlagos heeft, zoals de naam al aangeeft, erg onvoorspelbaar weer.

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:12

SomerenV

It's something!

Gelukkig kun je om dit niveau wel lachen, in tegenstelling tot het niveau van Perez _O-

Ik ben wel benieuwd wat ie er van bakt dit weekend. Gaat ie puin ruimen of gaat ie z'n eigen graf nog wat dieper graven?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
SomerenV schreef op donderdag 2 november 2023 @ 02:11:
[...]

Gelukkig kun je om dit niveau wel lachen, in tegenstelling tot het niveau van Perez _O-
Dat is inmiddels toch ook lachwekkend te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

SomerenV schreef op donderdag 2 november 2023 @ 02:11:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat ie er van bakt dit weekend. Gaat ie puin ruimen of gaat ie z'n eigen graf nog wat dieper graven?
Hangt ook een beetje van Hamilton af ;) Die gaat meestal wel goed op dit circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Niet online
Het is ook wel bizar dat Perez na zulke slechte prestaties nog steeds 2e staat. Geeft maar aan hoe spannend het achter Red Bull is. Zou wat zijn als dat gat volgend jaar nog wat kleiner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:43
RegularJohn schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:19:
Het is ook wel bizar dat Perez na zulke slechte prestaties nog steeds 2e staat. Geeft maar aan hoe spannend het achter Red Bull is. Zou wat zijn als dat gat volgend jaar nog wat kleiner wordt.
Tja op dit moment is het "drie honden vechten om een been" (Mercedes, Ferrari, McLaren) "en het vierde" (Red Bull) "loopt ermee heen"...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 22:44
Ik zeg het niet snel, maar de laatste paar races ben ik stiekem toch wel een beetje pro-Hamilton. Gewoon omdat ik vind dat Perez eruit moet.

Kan me overigens écht niet voorstellen dat 2e worden het enige criterium is voor Perez om te mogen blijven. Stel lewis valt deze 3 races uit en Perez presteert nog altijd kut (10e ofzo), dan zou hij er imo nog altijd uit moeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Deze grand prix kan ik gelukkig weer op een normale manier kijken na 3 weken 12-13 uur tijdsverschil met Noord - en Midden Amerika (midden in de nacht keek ik toch al niet), F1 TV deed aan geo block in de regio dus moest het via een andere weg :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
[...]

Found it!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gAESMJIppW01VpBKCLs14lSK0iE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5w1caRnqSPzw51HiKiu4XxGp.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-05 20:26
De_Bastaard schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:48:
Ik zeg het niet snel, maar de laatste paar races ben ik stiekem toch wel een beetje pro-Hamilton. Gewoon omdat ik vind dat Perez eruit moet.

Kan me overigens écht niet voorstellen dat 2e worden het enige criterium is voor Perez om te mogen blijven. Stel lewis valt deze 3 races uit en Perez presteert nog altijd kut (10e ofzo), dan zou hij er imo nog altijd uit moeten.
Een zitje in 2024 voor Perez zou nu al geen optie moeten zijn. Hij is met afstand de slechtste coureur van de grid op dit moment. Het is lachwekkend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 22:51
Drials schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:41:
[...]

Een zitje in 2024 voor Perez zou nu al geen optie moeten zijn. Hij is met afstand de slechtste coureur van de grid op dit moment. Het is lachwekkend.
Nah, overdrijven is ook een kunst hoor. Er rijdt ook nog een Sargeant mee. En Stroll doet het ook niet veel beter.

Dan kijken we puur naar verhoudingen tussen teamgenoten, we hebben feitelijk natuurlijk geen idee hoe een Zhou of Magnussen het zou doen in een Red Bull tegenover Max.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]
Ik denk dat je Sargeant en Stroll dan wat weinig bad credits geeft :P

Verder weer een /care :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
[...]

Het is een tikkeltje overdreven, maar elke coureur kun je naar huis sturen wanneer je deze naast Max zet.
Dat akkefietje wat Perez in Mexico had, had Lewis een race eerder en dus is Lewis ook met afstand de slechtste coureur op de grid?
..immers, Perez is dan net zo "goed" als Hamilton. ;) :D

Perez is echt niet slecht, maar is wat onzeker geworden naast Max....net als Albon, net als Gasly, net als Ricciardo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
murphydrz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:17:
[...]

Het is een tikkeltje overdreven, maar elke coureur kun je naar huis sturen wanneer je deze naast Max zet.
Dat akkefietje wat Perez in Mexico had, had Lewis een race eerder en dus is Lewis ook met afstand de slechtste coureur op de grid?
..immers, Perez is dan net zo "goed" als Hamilton. ;) :D

Perez is echt niet slecht, maar is wat onzeker geworden naast Max....net als Albon, net als Gasly, net als Ricciardo..
Hamilton haalt 7 (op een haar na 8 ) wereldtitels in de beste auto van het veld. Perez haalt vorig jaar P2 niet en dit jaar zie ik het hem ook weer niet halen, in de beste auto van het veld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
JEightyFive schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:22:
[...]

Hamilton haalt 7 (op een haar na 8 ) wereldtitels in de beste auto van het veld. Perez haalt vorig jaar P2 niet en dit jaar zie ik het hem ook weer niet halen, in de beste auto van het veld.
Zullen wij Bottas/Hamilton eens vergelijken met Perez/Verstappen?
De eindplaatsen van Bottas 2017-2021 bij Merc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_H4V4WhWxs_ZkveNssCPK6Sh34=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LTjtvAON5igZRH4L1mAU2G73.png?f=fotoalbum_large

Ik denk dat Perez het helemaal niet zo slecht doet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JEightyFive
murphydrz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:27:
[...]

[Afbeelding]

Waarbij Perez vooral het geluk heeft dat Mercedes verkeerde designkeuzes heeft gemaakt en daar een inhaalslag moest maken, AM volledig is teruggevallen en McLaren dit seizoen pas laat op stoom is gekomen.

Hij heeft dit seizoen tot nu toe 8 podium finishes gehaald. 8 podium finishes is het slechtste wat Bottas in zijn Mercedes tijd heeft bereikt en toen werd hij 5e.
Het wisselen van teams achter RB geeft nogal een vertekend beeld. En ondanks die problematiek moet Perez nog steeds strijden om P2 vast te houden.
Nog even los van alle: Valtteri, it's James team orders die invloed hebben gehad op de resultaten van Bottas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
JEightyFive schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:38:
[...]

Waarbij Perez vooral het geluk heeft dat Mercedes verkeerde designkeuzes heeft gemaakt en daar een inhaalslag moest maken, AM volledig is teruggevallen en McLaren dit seizoen pas laat op stoom is gekomen.

Hij heeft dit seizoen tot nu toe 8 podium finishes gehaald. 8 podium finishes is het slechtste wat Bottas in zijn Mercedes tijd heeft bereikt en toen werd hij 5e.
Het wisselen van teams achter RB geeft nogal een vertekend beeld. En ondanks die problematiek moet Perez nog steeds strijden om P2 vast te houden.
Nog even los van alle: Valtteri, it's James team orders.
Dat laatste is inderdaad een goed punt, maar met zo'n auto zou hij structureel op plek twee moeten eindigen.
Enfin, het is peren met citroenen vergelijken. (stiekem zag ik liever Hulkenberg naast Max rijden. ;) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:28
[...]

[Afbeelding]

Goed kijken naar datzelfde plaatje voor Perez dan staat die er toch echt wel wat slechter voor. Zeker na de zomer is het een patient op de IC die flatlined

Wikipedia: Sergio Pérez

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Huh whut? :P
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98DJh2bAAAxMuY?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Poster! Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98PTWoXcAEVGXd?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En natuurlijk was er vandaag de trackwalk Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98GGkgbkAA2hPh?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98K5vpW0AAtpeg?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98K5ytWwAAts1Y?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98U8gLWcAAwude?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98cnFEXoAAFNTy?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98YdYWWEAAhD5d?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Wings! Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F97q_nwbkAAUjOA?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F970KyPbMAA1OWt?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98HXBkacAA4jYd?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
We weten nu iig welk merk groepset er op zijn gravelbike zit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joost217
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:12
Joris748 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:21:
[...]

We weten nu iig welk merk groepset er op zijn gravelbike zit :P
Niet zo vreemd aangezien zijn vriendin voor Team Canyon//SRAM rijdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:13

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

[Afbeelding]

Gemiddelde punten per race van Perez bij Red Bull: 11,67, Bottas bij Mercedes: 13,14 (5 seizoenen, eerste 3 seizoenen = 14,16 per race).

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Hewel het circuit hier niet zo hobbelig is als in Austin zullen de teams wederom moeite hebben met het vinden van de juiste rijhoogte. Hoe lager, hoe meer neerwaartse druk maar met 60 minuten vrije training zal dat lastig worden om verschillende configuraties en brandstofniveaus te testen. Plus er wordt regen in de kwalificatie verwacht en vanaf vrijdagavond geldt al parc fermé.

De FIA kent zijn pappenheimers, Austin gold als een wijze les voor wie overdrijft met de rijhoogte en moet diskwalificatie een afschrikkende werking hebben. Daarom dat de voorbereiding vanuit de fabriek van enorm belang zal zijn, anders is de kans groot dat sommige teams het bij het verkeerde eind hebben voor de sprint en race. Zij zullen dan weer aanpassingen moeten doen wat weer inhoudt dat ze verplicht vanuit de pitstraat moeten starten.

https://www.auto-motor-un...reiheit-disqualifikation/

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Chocoball
Om gevaarlijke verkeerssituaties op de baan te vermijden tijdens kwalificatie heeft de FIA eerder dit jaar een maximumtijd ingesteld bij de in- en outlap. Dit heeft er voor gezorgd dat de coureurs niet langer een voldoende groot gat op hun voorganger kunnen creeëren en zijn uitgewerken naar de pitstraat.

Dat gaf weer problemen in Mexico-Stadt waar een aantal ccoureurs de rest ophield in de fast lane van de pitstraat. De stewards konden toen geen straffen uitdelen en vroeg de FIA om in te grijpen. Dat heeft de race director Wittich nu gedaan in zijn event notes, waarbij hij aangeeft dat de coureurs niet mogen ophouden in de pitstraat en waar het is toegestaan om een gat te creeëren.
“As per article 33.4 of the Formula 1 Sporting Regulations, drivers are not allowed to go unnecessarily slow, that includes stopping a car in the fast lane of the pitlane.

“During Shootout and Qualifying, drivers may create a gap between the pit exit lights and the SC2 line.

“Any driver who wishes to do so must drive as far to the left as possible to allow other drivers to pass them on the right side of the pit exit road.”
https://www.motorsport.co...tlane-clampdown/10541752/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Chocoball schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 07:42:
Om gevaarlijke verkeerssituaties op de baan te vermijden tijdens kwalificatie heeft de FIA eerder dit jaar een maximumtijd ingesteld bij de in- en outlap. Dit heeft er voor gezorgd dat de coureurs niet langer een voldoende groot gat op hun voorganger kunnen creeëren en zijn uitgewerken naar de pitstraat.

Dat gaf weer problemen in Mexico-Stadt waar een aantal ccoureurs de rest ophield in de fast lane van de pitstraat. De stewards konden toen geen straffen uitdelen en vroeg de FIA om in te grijpen. Dat heeft de race director Wittich nu gedaan in zijn event notes, waarbij hij aangeeft dat de coureurs niet mogen ophouden in de pitstraat en waar het is toegestaan om een gat te creeëren.

[...]

kijken wat voor clusterfuck dit gaat worden met de beide Q's..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De meeste posters zijn ook weer uitgebracht door de verschillende teams:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWyB-KPI8MSPtb3rv8Tb26BT8vg=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/wr7nnFte8jZer4FVP94RqEgo.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLiKha15ghx0T8essi7fqLNsKLQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/OcDY2h4MgfnOXPUMhG8wkD6W.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wg4a03RssYmL464pJ_X1r8zdAyE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/K0oYXI17hWcxPa7sycWl7WlM.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QN3YPqeJfIckFfiqMBX6YcmA7Eo=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/jVqfNW0JGCjoE2LUMe8ocjs6.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkXkQW_UyIFzw2Ayiua7H9gvyzo=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Xaq9gbzNnPBLl1VcM2VHdMS3.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9yRNgftTHRNsp5EUd9dqpBBsT4=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/FeEZdUlsBqsMzJu0ggWR5kzD.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YFem0EZ8-YoB9XMuLVkH2UmpL3w=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ptDwCo1FC6HzscDEs7AOvGa6.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 03-11-2023 08:21 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hamilton heeft zijn helm onthuld voor Brazilië

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZVWKoQQ96aLlfm2NZhFndieRIk=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/R9UIf4RrsjcHE6sW2EjCVasT.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gDCDNz2oNExL5I1zv_60ELZak08=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/kHtRya1wUoE9PsIwouVaASjh.webp?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

G_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:20:
Hamilton heeft zijn helm onthuld voor Brazilië

[Afbeelding][Afbeelding]
Mooi hoe Hamilton toch de Braziliaanse fans aan zich heeft weten te binden. Als je kijkt naar de geschiedenis is dat niet op basis van zijn resultaten. Alain Prost is toch de coureur met de meeste wins in Brazilië, Hamilton heeft er 'slechts' 2 keer gewonnen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Shinji
Woudloper schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:38:
[...]

Mooi hoe Hamilton toch de Braziliaanse fans aan zich heeft weten te binden. Als je kijkt naar de geschiedenis is dat niet op basis van zijn resultaten. Alain Prost is toch de coureur met de meeste wins in Brazilië, Hamilton heeft er 'slechts' 2 keer gewonnen.
3 volgens wiki, maar wie kijkt daar naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Shinji schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:41:
3 volgens wiki, maar wie kijkt daar naar.
Ik kijk meestal bij StatsF1.com, als je daar kijkt is het voor de GP Brazil slechts 2 keer geweest. Maar ja, er zijn wellicht teveel stats websites rondom Formule 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Woudloper schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:44:
[...]

Ik kijk meestal bij StatsF1.com, als je daar kijkt is het voor de GP Brazil slechts 2 keer geweest. Maar ja, er zijn wellicht teveel stats websites rondom Formule 1
Volgens wiki in 2016, 2018 en 2021.

Wikipedia: Brazilian Grand Prix

Die site van van jou gaat zo te zien niet verder dan 2019.

[ Voor 5% gewijzigd door Shinji op 03-11-2023 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 28-05 23:39
Shinji schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:52:
[...]

Volgens wiki in 2016, 2018 en 2021.

Wikipedia: Brazilian Grand Prix

Die site van van jou gaat zo te zien niet verder dan 2019.
Komt omdat het van naam is gewijzigd, hier gaat StatsF1 verder:
https://www.statsf1.com/en/grand-prix-sao-paulo.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:34

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Plenkske schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:14:
[...]

Komt omdat het van naam is gewijzigd, hier gaat StatsF1 verder:
https://www.statsf1.com/en/grand-prix-sao-paulo.aspx
Omdat Rio ook speelde met de gedachte een Grand Prix te organiseren. Daarom geen GP van Brazilie maar Grand Prix van Sao Paolo. Om het allemaal wat makkelijker te maken :)
Ze rijden in Brazilië voor mij is het dan Grand Prix van Brazilië, voor de puristen ligt het net even anders ;)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nou, dit weekend dan maar ff flink genieten van de laatste echt leuke track van het seizoen.
Qua kijktijden is dit ook heel wat aangenamer dan die laatste twee.
Belachelijk dat ze hier zo'n sprint plannen/forceren, zeker met die continu wisselende weersomstandigheden tussen de meren. Hopelijk weten de teams er in slechts 1 sessie een fatsoenlijke setup uit te persen en er is genoeg historische data over deze baan, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online

[...]

Die Wittich kan perfect MP van eender welk land worden. Hij probeert een probleem op te lossen welke grotere gevolgen heeft als het probleem zelf. Het kan makkelijk worden opgelost door het team beter te laten coachen. Een impeding event moet gewoon een grid straf en 250 000 euro boete voor het team. Dan lossen problemen van zelf op en rolt het geld zo naar binnen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Chevy454 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:47:
[...]

Die Wittich kan perfect MP van eender welk land worden. Hij probeert een probleem op te lossen welke grotere gevolgen heeft als het probleem zelf. Het kan makkelijk worden opgelost door het team beter te laten coachen. Een impeding event moet gewoon een grid straf en 250 000 euro boete voor het team. Dan lossen problemen van zelf op en rolt het geld zo naar binnen.
En als het dan meetelt voor de budget cap is het helemaal snel klaar

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Gé Brander schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:12:
[...]

En als het dan meetelt voor de budget cap is het helemaal snel klaar
En dan de laatste 3 races met 5 teams rijden omdat het geld van de rest op is? :o

per aspera ad astra

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F-AIMp6bgAEgLLK?format=jpg&name=small

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Laatst online: 12:12
Dat is wel een grappig effect, als je maar genoeg zoekt in statistieken en data vind je altijd wel iets waarvan er onderlinge verbanden lijken te zijn. ;)

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hoe komen ze er toch elke keer weer op :o :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• breew
MarcelGo schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:22:
Dat is wel een grappig effect, als je maar genoeg zoekt in statistieken en data vind je altijd wel iets waarvan er onderlinge verbanden lijken te zijn. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSP1YZEgCcVX8v5gUwxe2a-Syh0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UeeiBh4h7BYujOtPGvshP2Gk.png?f=user_large

https://tylervigen.com/spurious-correlations

[ Voor 9% gewijzigd door breew op 03-11-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 14:29
Dit hebben we te danken aan Ocon.
(Dat zijn ook Russells enige pole en winst....)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 12:27
Verstappen dit jaar al vaker "curse" breaker gespeeld. Dus alles mogelijk.
En het scheelde 3 duizendste in Hongarije dit jaar, dus kwartje kan makkelijk de andere kant op vallen. :P

[ Voor 42% gewijzigd door cannibal op 03-11-2023 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij is zo ongeveer elke vloek denkbaar, dit seizoen wel uitgesproken over Verstappen.
Maar hij blijft winnen. Volgens mij onttrekt hij gewoon snellere rondetijden uit die vervloekingen. :+

Maar dit is een van Verstappen zijn beste circuits.
Toegegeven, hij heeft maar een circuit waar hij vervloekt is, en dat is Singapore. Dat kon zelfs dit jaar niet doorbroken worden. :>

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 08:46
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:20:
Volgens mij is zo ongeveer elke vloek denkbaar, dit seizoen wel uitgesproken over Verstappen.
Maar hij blijft winnen. Volgens mij onttrekt hij gewoon snellere rondetijden uit die vervloekingen. :+

Maar dit is een van Verstappen zijn beste circuits.
Toegegeven, hij heeft maar een circuit waar hij vervloekt is, en dat is Singapore. Dat kon zelfs dit jaar niet doorbroken worden. :>
Heeft verstappen niet al meerdere van dit soort trends gebroken.
even zo uit mijn hoofd
- 1st race win = geen kampioen
- de Monza curse van DNF na overwinning.

er zullen vast nog een paar andere trends die hij gebroken heeft door te winnen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F-APafkWQAAr0IE?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

[...]

Misschien een idee om tegenover elke pitbox een stoplichtje te hangen, en dan zo één voor één de auto's vrij te geven.... 8)
Stel eigenwijze kleuters zijn het; ikke eerst en jij mag er niet voorbij :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Zat net even naar het te verwachten weer te kijken op Sao Paulo...... In de middag tijdens FP1 wordt onweer verwacht......... Dat wordt wat als de vrije training verregend. Dat is ook zo'n risico tijdens Sprint weekeinden. Blijf erbij dat die stomme Sprint races afgeschaft moeten worden. Maar goed, daar wordt verschillend over gedacht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 19:21
De enige upgrades van dit weekend bij Haas:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F-Ai7tMWYAAvyoO?format=jpg&name=large

Steam

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F98sE3zX0AEoSfH?format=jpg&name=small

Hier doen ze het voor dit weekend!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 28-05 09:20
Ik moest gelijk aan deze uit The Gospel of The Flying Spaghetti Monster denken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWiyEf3tkax1gQ55W8eU_eIjk30=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i73FekAjK5EqedaRcAO4c58V.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 11:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

PalingDrone schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:37:
Nou, dit weekend dan maar ff flink genieten van de laatste echt leuke track van het seizoen.
Nou, wie weet gaat Las Vegas ons verrassen :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Patronen zijn er om doorbroken te worden. Dus Sargeant wint en Hulkenberg podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Laatst online: 28-05 19:59
Hippocampus schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:38:
[...]

Misschien een idee om tegenover elke pitbox een stoplichtje te hangen, en dan zo één voor één de auto's vrij te geven.... 8)
Stel eigenwijze kleuters zijn het; ikke eerst en jij mag er niet voorbij :P
Hoeft helemaal niet. We hebben toch een licht in de pitstraat. Die gewoon in de sessie om de, zeg maar 5 a 6 seconden op groen/rood zetten.

Maar dan zullen ze elkaar toch weer op de baan gaan inhalen vanwege andere manier van opwarmen van banden, denk ik 8)7
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord