Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mooi doel voor volgend seizoen, zo blijft er toch iets van spanning in zijn rijtjes overwinningen zitten.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:20:
Volgens mij is zo ongeveer elke vloek denkbaar, dit seizoen wel uitgesproken over Verstappen.
Maar hij blijft winnen. Volgens mij onttrekt hij gewoon snellere rondetijden uit die vervloekingen.![]()
Maar dit is een van Verstappen zijn beste circuits.
Toegegeven, hij heeft maar een circuit waar hij vervloekt is, en dat is Singapore. Dat kon zelfs dit jaar niet doorbroken worden.
Er is geen enkele reden om het licht op rood te zetten en rijders tegen te houden. Degenen die de pits niet uit willen rijden kiezen daar zelf voor, en hiermee ontneem je ze de keuze om vlak achter elkaar uit te rijden om wat voor reden dan ook.Siebeh schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:50:
[...]
Hoeft helemaal niet. We hebben toch een licht in de pitstraat. Die gewoon in de sessie om de, zeg maar 5 a 6 seconden op groen/rood zetten.
Maar dan zullen ze elkaar toch weer op de baan gaan inhalen vanwege andere manier van opwarmen van banden, denk ik
Of... ~3 minuten voordat de sessie eindigt al op rood zetten. Dan moeten de auto's al op de baan rijden en kan men niet op het laatste moment nog de spits uit om een ronde te doen. Degene die al op de baan rijden kunnen dan nog wel 1-2 rondes doen.Siebeh schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:50:
[...]
Hoeft helemaal niet. We hebben toch een licht in de pitstraat. Die gewoon in de sessie om de, zeg maar 5 a 6 seconden op groen/rood zetten.
Maar dan zullen ze elkaar toch weer op de baan gaan inhalen vanwege andere manier van opwarmen van banden, denk ik
let the past be the past.
Dus dit is waar ze die "gestolen" wereldbeker voetbal naartoe hebben omgesmolten? Toch jammer.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
t is wel gladJasphur schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:35:
Miezert het nou?
[ Voor 22% gewijzigd door Bushie op 03-11-2023 15:39 ]
Het zou wel gaan regenen vandaag. dus dat zou best kunnenJasphur schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:35:
Miezert het nou?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Geen meldingen van de coureurs of pitmuur.basvn schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:43:
[...]
Het zou wel gaan regenen vandaag. dus dat zou best kunnen
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
UitslapenPierre schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:55:
Waar is Will ?
Je ziet hem kijken in de spiegel en toch te diep insturen.. heel vaag.

[ Voor 48% gewijzigd door DonJunior op 03-11-2023 16:06 ]
*sowieso
Rare lijn van Norris in die bocht.. Hulk zit aan de buitenkant van de bochtDonJunior schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:05:
Die was niet zo chique van Hulkenberg/Engineer van HULK
Ja ik kijk echt net de replay.. vage combinatie zo.. Hulk kijkt in zijn spiegel en toch rijden ze tegen elkaar aan. Norris had ook iets dichter in de bocht kunnen zitten. Beetje vaag deze.Willem30 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:06:
[...]
Rare lijn van Norris in die bocht.. Hulk zit aan de buitenkant van de bocht
*sowieso
[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 03-11-2023 16:14 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 03-11-2023 16:20 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
*sowieso
Uh huh. En eerder kwam ook links al omhoog, maar daar kwam geen replay van. Wellicht terug te zien in de onboard van hem?G_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:19:
Huh in die replay kwam de rechter voorband van Logan Sargeant gewoon omhoog, dat is appart?!
Iets met zandzakken en verstoppertje spelen ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mja, ze weten genoeg denk ik. Verder kun je ook op rood wel verstoppertje spelen.loekf2 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:32:
Vreemde manier van data verzamelen voor McLaren en RBR.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Als je daarna drie minuten over S3 doet heb je geen goede rondetijden maar houd je wel die paars in S1 en S2.Pinobigbird schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:34:
Paars in sectoren 1 en 2 zijn in handen van PIA, op P20?
Vaak bu'j te bang!
Zowel Piastri als Norris waren snel onderweg, maar beide hebben de ronde niet afgemaakt. In s3 de pits ingedoken.Pinobigbird schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:34:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Aan de hand van deze training kun je nog niets zeggen van wie waar staat. Red Bull staat ook laag maar die reden long runs op oude harde banden. Plus de track evolutie natuurlijk.Pinobigbird schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:34:
"When you grow up your heart dies"
De kwalificatie kan later op de dag nat zijn. Door veel rondes op hard te doen kan dit data geven voor natte kwalificatie. Deze uitleg hoorde ik voorbij komen.loekf2 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:32:
Vreemde manier van data verzamelen voor McLaren en RBR.
Op welke manier precies? Long runs voor natte kwalificatie?Pjottski schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:47:
[...]
De kwalificatie kan later op de dag nat zijn. Door veel rondes op hard te doen kan dit data geven voor natte kwalificatie. Deze uitleg hoorde ik voorbij komen.
Reactie van Haas is wel weer leuk:Willem30 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:06:
Rare lijn van Norris in die bocht.. Hulk zit aan de buitenkant van de bocht
Corner *goes left*
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 3 november 2023
Lando *goes straight*
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alleen harde banden ja.Jasphur schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 17:39:
Begreep ik nou goed dat RBR deze training maar 1 type compound heeft gebruikt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit werd tijdens de kwalificatie helaas niet nader gespecificeerd. De verschillen tussen een harde band en een band voor het natte weer zullen misschien dichter bij elkaar liggen dan soft / medium. Ben zelf ook wel benieuwd 🤨Treveo schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 17:18:
[...]
Op welke manier precies? Long runs voor natte kwalificatie?
Van een andere raceklasse wellicht
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 03-11-2023 18:54 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Start kwalificatie uitgesteld, ongeveer met een kwartier wordt verwacht. Dit na verzoek Pirelli om baan schoon te maken na lekke banden in de training. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 3 november 2023
Proost allemaal
https://f1manager.info/ranking/4605
RISK OF RAIN FOR F1 QUALIFYING SESSION IS 60%
3 Nov 2023, 18:45:18
Goedenavond trouwens! Met de hakken over de sloot net op tijd thuis na stormachtig drukke dagen. Even een uurtje ontspanning en dan snel bijtanken

Oeh word leuk!Pierre schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:59:
60% kans op regen, of hoorde ik het verkeerd?
15 minuten dacht ik.Tito129 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:01:
Weet iemand tot hoelang de start vertraagt is? Heb ik nog niet meegekregen..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:03:
Q1 WILL START AT 19:15
3 Nov 2023, 19:02:58

Ik zie trouwens niemand schoonmaken op de baan?
Net welG_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:04:
[...]
![]()
![]()
Ik zie trouwens niemand schoonmaken op de baan?
Oh oke, dan heb ik dat net gemist!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Lig je alweer te dommelen of kijk je deze niet vanuit bed?
Haha nee dat is veel te vroeg maar ik deedt de tv pas om 18:58 aan, kwamen namelijk bij de schoonouders weg waar we goulash hebben gegeten.PalingDrone schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:06:
[...]
Ik heb al beeldmateriaal gevonden op Twitter

:strip_exif()/f/image/j3s4h3vqyJrd7CmBDmyFWGZW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou 't hem niet eens kwalijk nemen. Want hier in deze hoek van 't land (noordwest) is 't perfect weer om in bed te liggen, diep onder de dekens... Wat een pleurisweer zeg...PalingDrone schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:06:
[...]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
even wachten op de regenMach schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:14:
Mogen we al?
Laat maar vallen!
Ben via directe democratie verbannen naar de iPad. Kan dus niet tegelijk kijken en op het forum gluren
DUGG
Lampen kapot?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik liet de camera focussen op de tv
Goede omschrijving hoor!
3 Nov 2023, 19:19:19
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Niet goed voor zijn zelfvertrouwen..RocketKoen schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:22:
Perez er weer uit in Q1?
Ik probeerde het positief te houden
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:23:
Regen komt eraan?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/inidmwLJX9vZ951OUhNovXoy.gif?f=user_large)
Ferrari voorspelling... baan wordt wel snel beter.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:23:
Regen komt eraan?
Perez mag snel een goede tijd neerzetten.
Zo sta ik ook altijd als de gele regen komt, maar alle wc's bezet zijn.
Slechts P5...tweakduke schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:25:
[...]
Perez mag snel een goede tijd neerzetten.
Max ook P5, wel op oude banden terwijl Perez nu P6 staat met nieuwe bandjes...G_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:26:
Oef een slechte P5
Ja verrassend zeg hmm..StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:28:
[...]
Max ook P5, wel op oude banden terwijl Perez nu P6 staat met nieuwe bandjes...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Correct, de bandjes waren 4/5 rondes oud toen Verstappen zijn tweede rondje neerzette.sly___ schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:28:
Was dat tweede rondje op gebruikte banden?
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |