Ik geef aan waarom het onveilig is voor de Formule 1 en dat het niet terug gaat komen om deze redenen. Dan heeft met oplossingen komen, terwijl het dus overduidelijk moge zijn dat het niet terug gaat komen, toch ook geen enkele zin?

Zeker ook met duurzaamheid in gedachten, omdat het ook een hoop trammelant en transport bespaart. Je doet alsof ik een oplossing moet bedenken omdat jij er een probleem mee hebt, terwijl ik dat niet heb en begrijp dat men niet meer wilt tanken gedurende de race.
Dat jij ze "prehistorisch" noemt moet jij weten, maar bij velen zitten vele crashes nog vers in het geheugen. Of ben je het plank gebeuren nu al vergeten, bij HAM en LEC in Austin?

Dat hele plank gebeuren is ook iets wat nooit weggaat uit de F1, terwijl het op zich prima zonder kan. Maar vanwege een berucht weekend (in Mei dacht ik) van 1994, zal de plank regel ook nooit weggaan.
Sterker nog, zo zijn wel meer regels te bedenken die vanwege gebeurtenissen nooit zullen worden teruggedraaid of veranderd, denk maar aan de crash van Bianchi en de komst van de halo, voor een derde voorbeeld.
[
Voor 52% gewijzigd door
CH4OS op 06-11-2023 15:16
]