[F1 2023] Race 20 GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste
Acties:
  • 78.754 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:38
hansvk schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:02:
[...]

Ben benieuwd naar de uitleg.
Precies, dit was heel vaag en heel obscure.. het hele weekend nergens zijn ook in de andere q's niet en ineens pole en 2e...

Tweede run ook weer + 2 tienden.

Twee setje speciale bandjes gehad voor het spektakel van de fom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Henvar schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:07:
[...]

Och 7 ofzo waren met een illegale auto
En 2 van die 5 wins ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Max is blij met de tweede rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Hij weet ook wel dat hij vrij gemakkelijk die Ferrari's voorbij gaat zodra die Perelli's naar de klote gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 22:57
Nog wel, want de kans is aanwezig dat ie een penalty krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
"Content creator". Ugh.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:21
Logisch, P3 is denk ik de beste startpositie in Mexico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:44

pro_6or

amateur_60r

Ik vind het toch wel heel opvallend dat Ferrari steeds 1 rondje heel snel kan zijn. Ik heb daar niet echt een verklaring voor. Als hetende piek van de banden is waarom dan niet in de banker lap in Q2 ook? Die rijd je ook low fuel.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28

Killjoy

Klingon lawn products

Ik lees de uitslag morgenochtend wel :/

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:11
Even afwachten of de Ferrari legaal is....
Wordt een mooie race zo. Even afwachten wat de straffen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
TinusXIII schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:12:
[...]

Daarom. Hij klinkt in het interview haast alsof hij hem daar bewust heeft neergezet, ware het niet dat het makkelijker is om "gewoon" sneller te rijden dan de auto precies op de tweede rij in een gat van een tiende te rijden. 😅

Bizar ook om te zien hoe de verhoudingen de laatste races steeds verschuiven in de subtop. De enige constante in de top 10 lijkt Verstappen. Daarachter is het constant stuivertje wisselen tussen McLaren, Ferrari, Mercedes en nu AT? 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:46
pro_6or schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:13:
Ik vind het toch wel heel opvallend dat Ferrari steeds 1 rondje heel snel kan zijn. Ik heb daar niet echt een verklaring voor. Als hetende piek van de banden is waarom dan niet in de banker lap in Q2 ook? Die rijd je ook low fuel.
Ze krijgen wellicht wat meer grip uit de banden. Voordeel in de Qs. In de race heb je teveel deg en leg je het af. RB toont wel aan dat race pace belangrijker is.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Als Verstappen een penalty krijgt dan start Ricciardo vanaf P3 :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Ik kan niets anders verwachten dan dat dit het einde is voor Perez. In je thuisrace verslagen worden door een Alpha Tauri, door de coureur van wie iedereen verwacht dat hij jouw plaats gaat innemen... Wat een afgang zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Notlupus schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:19:
Ik kan niets anders verwachten dan dat dit het einde is voor Perez. In je thuisrace verslagen worden door een Alpha Tauri, door de coureur van wie iedereen verwacht dat hij jouw plaats gaat innemen... Wat een afgang zeg
Je zou bijna denken dat?

Voor Ricci is dit echt top, tot nu toe had hij dit jaar nog niet veel laten zien imho.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
pro_6or schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:13:
Sam Collins waar ik normaal niet zoveel waarde leg aan zijn uitspraken gaf op f1 tv pro eerder een uitleg dat een bolide die agresiever met zijn banden omgaat in een 1 lapper voordeel kan hebben, en op dat moment sneller en meer van de banden kan vragen. In de long stint is dit dan weer niet gunstig.

Nu ik Ferrari zo zie stunten met weer een pole... kan het zo maar zijn dat Sam Collins eens een keer gelijk heeft.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sly___
Ric was hier in de RB toch ook altijd sterk? Versloeg Max hier al een keer in de quali. Perez is out....dat lijkt me duidelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En toch, die Alonso... Ik zie het toch weer als sluwe vos actie.

Dit soort foutjes maakt hij niet, tenzij hij er voordeel van heeft. En dat heeft hij nu met een te trage auto.

Zal mij benieuwen wat de start opstelling morgen word.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

TinusXIII schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:18:
Het zou vreemd zijn als Max een Penalty zou krijgen, regens schrijven voor dat je moet rollen en een minimale delta moet zetten. Hij bleef rollen en heeft de delta ook gehaald.

Russel bleef wel echt stil staan bij pits uit..... Das een groter risico voor een penalty.
Net als inhalen onder geel, das altijd minimaal 3 plaatsen straf.

RIC die in team B even sneller is op eigen kracht in Q3 dan PER, das even een mentale tik......

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 29-10-2023 00:25 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Lekker man die Ricciardo. Goed gespeeld met Yuki en in q3 op eigen kracht een lekkere tijd neergezet. Well played!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 09:15
TinusXIII schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:18:
....en als de beide ferrari's illegaal zijn bevonden dan start Ric van pole! :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
sly___ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:24:
Ric was hier in de RB toch ook altijd sterk? Versloeg Max hier al een keer in de quali. Perez is out....dat lijkt me duidelijk.
Zeker, die pislinke Max die toen op zondag won. Maar dan nog. Die AT gaat echt niet top dit jaar en dan nu op dit circuit voor Per in de RB. Ik geloof echt niet dat Per nog in de RB zit volgend jaar. Wie wel, waarschijnlijk Ric, maar iig geen Per.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

powah33 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:20:
[...]

Sam Collins waar ik normaal niet zoveel waarde leg aan zijn uitspraken gaf op f1 tv pro eerder een uitleg dat een bolide die agresiever met zijn banden omgaat in een 1 lapper voordeel kan hebben, en op dat moment sneller en meer van de banden kan vragen. In de long stint is dit dan weer niet gunstig.

Nu ik Ferrari zo zie stunten met weer een pole... kan het zo maar zijn dat Sam Collins eens een keer gelijk heeft.
Maar dat benoem ik ook, de piek van de banden, dat Ferrari daar dan éxtra goed op gaat dat geloof ik wel. Maar in Q2 heb je ook 2 kansen. Ik denk dat de banker lap in Q2 ook op low fuel is. Op het tandvlees door.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TinusXIII schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:12:
Vorig jaar was de eerste startplek ook gewoon prima, daar had ie toch liever gestaan verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Humma Kavula schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:24:

Dit soort foutjes maakt hij niet, tenzij hij er voordeel van heeft. En dat heeft hij nu met een te trage auto.

Die spin kwam wel goed uit toevallig.

Het gridstaf festival is begonnen, de resultaten lees ik morgen wel.

[ Voor 4% gewijzigd door PP_Sound op 29-10-2023 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Humma Kavula schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:24:

Iemand heeft de F1 tv stream gekeken :+

Alsof Alonso geen fout kan maken. Juist in een trage bolide moet je meer risico nemen... Dus meer kans op fouten. Was Alonso met de laatste fast lap bezig? Want tijd voor nog een run was er dacht ik niet.

Verder, hij probeerde tenminste nog te herstellen door zijn stuur om te gooien, da's al meer als PER deed in Monaco destijds dacht ik :+

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 29-10-2023 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17:04
Als Perez wel blijft zitten dan zou dat een grote schande zijn, ondanks zijn 2e plek!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Drials schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 01:52:
Als Perez wel blijft zitten dan zou dat een grote schande zijn, ondanks zijn 2e plek!
Overdrijf toch niet zo. Er zijn buiten de prestaties nog heel wat andere redenen voor een team om voor een rijder te gaan.

Dat tweede stoeltje bij redbull is naast Max, dan kom je er altijd bekaaid van af.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Waah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 01:08:
[...]

Alsof Alonso geen fout kan maken. Juist in een trage bolide moet je meer risico nemen... Dus meer kans op fouten. Was Alonso met de laatste fast lap bezig? Want tijd voor nog een run was er dacht ik niet.

Verder, hij probeerde tenminste nog te herstellen door zijn stuur om te gooien, da's al meer als PER deed in Monaco destijds dacht ik :+
Hij zat links naast de baan, rechts naast de baan. Allemaal verdedigbaar en ik geniet ook erg van Alo maar het kwam hem niet slecht uit, dat is iig een feit.

een treffende spreuk

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:51

Niks aan de hand dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Net kwalificatie highlights even teruggekeken. Mooi van Ferrari en top van RIC. Doet ie goed om in het hol van de leeuw z’n visitekaartje bij RBR af te geven.

Jammer van NOR.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Iemand een idee hoe het met de banden zit? Ferrari op soft lijkt me geen goed idee maar misschien heeft Max nog een setje over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
Dat wordt chaos bij de start. Ik geloof niet dat Sainz tweede viool gaat spelen. Ric gaat Max niet in de weg zitten, dus wordt t echt een gevecht in bocht 1. Max alles of niets? Hoop t niet want dat gaat in tranen eindigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
sly___ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 06:50:
Dat wordt chaos bij de start. Ik geloof niet dat Sainz tweede viool gaat spelen. Ric gaat Max niet in de weg zitten, dus wordt t echt een gevecht in bocht 1. Max alles of niets? Hoop t niet want dat gaat in tranen eindigen.
Max alles of niets? Why? Hij gaat er easy langs in de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
De_Bastaard schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:25:
Lekker man die Ricciardo. Goed gespeeld met Yuki en in q3 op eigen kracht een lekkere tijd neergezet. Well played!
Vond het maar vaag. Je had dit juist in Q3 willen doen. Hij had Q3 ook wel gehaald zonder tow.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

pro_6or schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 00:20:
[...]

Je zou bijna denken dat?

Voor Ricci is dit echt top, tot nu toe had hij dit jaar nog niet veel laten zien imho.
Bijzonder is het wel. Heel die AT laat dit jaar amper wat zien en nu 'opeens' staan ze op p4 tijdens uitgerekend deze GP...... :+

Strava

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Hier de complete uitleg waarom er geen straffen zijn uitgedeeld.
The Stewards heard from the driver of Car 1 (Max Verstappen), the team
representative, the Race Director and the Single-Seater Sporting Director and
reviewed positioning/marshalling system data, video and in-car video evidence.

The Stewards noted in particular the evidence of the drivers of Car 1, 14 and 63 and
also noted that several other cars slowed either at the pit exit or in the pit road leading
up to the SC2 line.

The Stewards consider that the entire set of incidents occurred as a direct result of
the implementation of the minimum lap time between SC2 and SC1 which is designed
(correctly so, in our view) to avoid dangerous backing-up of cars on the circuit during
Qualification. We note that there are contrary requirements on drivers in that they
must respect the minimum time, they are attempting to create manageable gaps to
cars in front, yet they are also required to avoid unnecessarily stopping at the pit exit
or driving unnecessarily slowly.

It was also particularly noted that the Race Director accepted that these contrary
requirements exist. All parties including the Stewards are firmly of the view that it is
better to have the potential of cars backing-up in the pit lane or at the pit exit, instead
of the potentially dangerous situation of large speed differences on track.

We consider that in the main all drivers involved in these incidents were acting in
good faith and with safety as a priority. We also accept that Race Direction has
taken the correct approach in apply the minimum lap time. It is desirable that better
solution be found for the pit exit however at this stage, what that solution would be, is
unknown.

In view of the above, no further action is taken.

Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.

Decisions of the Stewards are taken independently of the FIA and are based solely
on the relevant regulations, guidelines and evidence presented.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Inspired schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 06:58:
[...]

Vond het maar vaag. Je had dit juist in Q3 willen doen. Hij had Q3 ook wel gehaald zonder tow.
Maar je wil Tsunoda ook niet al z’n banden laten gebruiken in de kwalificatie om Q3 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

vhal schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:01:
[...]

Bijzonder is het wel. Heel die AT laat dit jaar amper wat zien en nu 'opeens' staan ze op p4 tijdens uitgerekend deze GP...... :+
Tja, die Williams stond ook opeens op P2 in FP1 en FP2. De grote hoogte waarop ze rijden heeft invloed op de wagens en dat zie je nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Inspired schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 06:58:
[...]

Wat mij vooral opviel is dat ze RIC vlak achter VER op pad stuurden in Q3. Dus haal de alu hoedjes maar van stal. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
TinusXIII schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:05:
[...]

Maar je wil Tsunoda ook niet al z’n banden laten gebruiken in de kwalificatie om Q3 te halen.
Want? De kans dat soft tijdens de race gebruikt wordt is niet bijzonder groot, misschien bij een late safetycar. En dat kan dan ook prima op een setje met 3 rondjes er op.

Denk dat het meer zat in niet het risico nemen op crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

En Stroll weer niet naar Q3. Kan ook niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door d0s op 29-10-2023 07:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 10-09 11:54
Dat was een interessante Q :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
"The on board video clearly shows there is no light or flag displayed to Car 44 on the straight into Turn 1, then a green light shows as he enters Turn 2, which is followed by two pulses of a yellow light then moments later, the light panel is blank. The driver was slightly slower in the mini sector than on his previous push lap. Our determination is that there was no breach of the regulations."
Ik vind deze uitleg wat krom van de stewards. Op het rechte stuk inderdaad gele borden. In de bochtensectie dan weer wel geel zichtbaar. Maar kijkend naar de sectortijden rijdt Hamilton gewoon een degelijke lage 27.9 en dat is niet langzamer dan zijn vorige pushlap, even los van zijn tijden in de minisectoren.

Maar vooral opvallend is de boordradio op start-finish:

[quote]
Just a single yellow, so there's no need to lift.
[/quote]

Dus wel of geen geel op het rechte stuk, Hamilton was op de hoogte dat Alonso achterstevoren stond in T3. Maar er was nooit een intentie om te liften. Dus moest hij dan überhaupt liften? En waarom zou hij überhaupt hebben gelift als dit de boodschap van Bono was?

Wat er wordt gezegd, wat er wordt gedaan en wat er wordt geconcludeerd lijkt allemaal niet met elkaar te corresponderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
Mooi geen pitstraffen, terecht, de logische redenering gevolgd.

Vreemd, er staat toch een marshall met een vlag te zwaaien bij Hamilton. Een langzamere minisector betekent niet dat er is gelift. Volgens Bottas en Sainz Qatar 21 precedent is die marshall leidend ook al is het paneel net uit gegaan?
KlaasjeNL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:34:
[...]

Ik vind deze uitleg wat krom van de stewards. Op het rechte stuk inderdaad gele borden. In de bochtensectie dan weer wel geel zichtbaar. Maar kijkend naar de sectortijden rijdt Hamilton gewoon een degelijke lage 27.9 en dat is niet langzamer dan zijn vorige pushlap, even los van zijn tijden in de minisectoren.

Maar vooral opvallend is de boordradio op start-finish:

[...]

Dus wel of geen geel op het rechte stuk, Hamilton was op de hoogte dat Alonso achterstevoren stond in T3. Maar er was nooit een intentie om te liften. Dus moest hij dan überhaupt liften? En waarom zou hij überhaupt hebben gelift als dit de boodschap van Bono was?

Wat er wordt gezegd, wat er wordt gedaan en wat er wordt geconcludeerd lijkt allemaal niet met elkaar te corresponderen.
Ik denk dat je het verkeerd verstaat, ik geloof dat ie iets zei van: Just a single yellow, so we just need a lift

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
MrOleo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:37:
Mooi geen pitstraffen, terecht, de logische redenering gevolgd.

Vreemd, er staat toch een marshall met een vlag te zwaaien bij Hamilton. Een langzamere minisector betekent niet dat er is gelift. Volgens Bottas en Sainz Qatar 21 precedent is die marshall leidend ook al is het paneel net uit gegaan?

[...]

Ik denk dat je het verkeerd verstaat, ik geloof dat ie iets zei van: Just a single yellow, so we just need a lift
Ah, sorry, je hebt gelijk. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:05:
[...]

Tja, die Williams stond ook opeens op P2 in FP1 en FP2. De grote hoogte waarop ze rijden heeft invloed op de wagens en dat zie je nu.
Als positieve uitschieters naar boven hebben we alle motor fabrikanten behalve Renault gezien :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:13
sly___ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 06:50:
De Ferrari’s zie ik vaak sneller starten dan Max en topsnelheid is ongeveer gelijk, dan heb je alleen nog slipstream die Max heeft tov Ferrari’s.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waar ik nog mee zit: volgens mij had VER nog 6 seconden op de teller toen hij over de streep ging. Hij had dus nog een extra snel rondje kunnen doen. Met 2-3kg minder brandstof wellicht net voldoende voor pole. Waarom zou RB dat niet gedaan hebben?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 20:25
Microkid schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:00:
Waar ik nog mee zit: volgens mij had VER nog 6 seconden op de teller toen hij over de streep ging. Hij had dus nog een extra snel rondje kunnen doen. Met 2-3kg minder brandstof wellicht net voldoende voor pole. Waarom zou RB dat niet gedaan hebben?
Omdat ie zijn batterij zo goed als leeg rijdt in een snelle ronde, daarom kunnen ze geen 2 snelle rondes achter elkaar doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slurf1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:05
lochpatje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:01:
[...]

Omdat ie zijn batterij zo goed als leeg rijdt in een snelle ronde, daarom kunnen ze geen 2 snelle rondes achter elkaar doen.
En de banden zijn veel te heet, dus ze moeten eerst een cooldown lap doen. Daarnaast zijn ze natuurlijk niet nieuw meer, wat denk ik voor een groter tijdsverschil zorgt dan de lichtere auto. Als laatste heeft ie waarschijnlijk ook niet meer genoeg brandstof om nog een pushlap en inlap te rijden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53

Quad

Doof

Ik heb de samenvatting eindelijk gezien, gisteren wel live gezien, maar ivm verjaardag nauwelijks aandacht kunnen geven.

Verrassende qualy en de frontrow lockout van Ferrari is hartstikke mooi.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Martinusz schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:59:
[...]

De Ferrari’s zie ik vaak sneller starten dan Max en topsnelheid is ongeveer gelijk, dan heb je alleen nog slipstream die Max heeft tov Ferrari’s.
Je vergeet de "team Ferrari" nog mee te nemen ik deze vergelijking :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
-tom-562 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:29:
[...]

Je vergeet de "team Ferrari" nog mee te nemen ik deze vergelijking :P
Misschien ketsen ze elkaar er af ja :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:34

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De opstelling voor vanavond :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIlIanToWdbcd6LWTdHJALJfvn0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b3ButWHdRESGzm9mZKQWfwBl.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Max Heeft in ieder geval weer een front-row-Seat met twee Ferrari's voor hem. Twee honden vechten om een been...Net als de Mercs vorige keer.
Max bij Sky nog dat de race toch niet beslist wordt in de eerste bocht, dus verwacht geen do or die acties.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:01
werphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:57:
Max Heeft in ieder geval weer een front-row-Seat met twee Ferrari's voor hem. Twee honden vechten om een been...Net als de Mercs vorige keer.
Max bij Sky nog dat de race toch niet beslist wordt in de eerste bocht, dus verwacht geen do or die acties.
In Monza heeft Max ook rustig 16 ronden gewacht tot een opening bij Sainz. Wat dat betreft is hij echt gegroeid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Kadett schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:04:
[...]

In Monza heeft Max ook rustig 16 ronden gewacht tot een opening bij Sainz. Wat dat betreft is hij echt gegroeid.
Z'n championship lead is vooral gegroeid, net zoals Lewis nu een stuk meer fouten maakt dan toen hij alle races op z'n gemak won. Zo gaat dat nou eenmaal als je wat wil bereiken en je auto niet verreweg de snelste is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

zo..... geen wijzigingen na aanleiding van onderzoeken, mooi!
Nu in de race maar eens kijken hoe snel de Ferrari's hun bandjes op branden....

Perez hoeft vandaag maar 2 dingen te doen, Kijken hoe de rode jongen door het veld zakken en ze vervolgens in te halen. Daarnaast hoeft hij alleen de Mercedesen achter zich te houden. Hij zit op een ideale positie om te kijken hoe RIC voor hem kan blijven en daar door zijn stoeltje voor 2024 kwijt te raken...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 11:42
Microkid schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:00:
Omdat hij beide Ferrari's toch wel in kan halen tijdens de race, daar maakt hij zich totaal geen zorgen over. Bocht 1 overleven en qua pace kom je er dan vanzelf voorbij na een ronde of 10/15.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
Max heeft natuurlijk ook wel de luxe dat de RB19 ze goed is. Plus een team dat echt meester is in het bedenken van de juiste strategie. Toen ze vorige week zo vroeg naar binnen gingen dacht ik ook dat het een domme actie was. Dan blijkt vooral dat andere teams niet weten wat ze moeten doen als iets niet loopt zoals gepland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
werphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:57:
Do or die actie van Perez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:43

JB

Cédric roelt!

Snowdog schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:19:
[...]

Z'n championship lead is vooral gegroeid, net zoals Lewis nu een stuk meer fouten maakt dan toen hij alle races op z'n gemak won. Zo gaat dat nou eenmaal als je wat wil bereiken en je auto niet verreweg de snelste is.
Dit. RUS idem. Ze moeten wel want de auto is niet goed genoeg. Die luxe heeft Max nu na jaren MER dominantie.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:54
mijn inzet: Na de eerste bocht Perez of Ricciardo damage of out. Hamilton boos, Piastri P4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
TinusXIII schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:38:
[...]

Do or die actie van Perez :+
Laten we hopen dat hij een beetje op tijd remt en niet bij de eerste bocht z'n neus tegen VER stoot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

vhal schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:01:
[...]

You and me think alike. En yuki heeft dan natuurlijk net een nieuwe engine nodig…

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Kadett schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:04:
[...]

Het ging ook gewoon niet eerder toen.

Stel dat vooraan in het veld iedereen wegkomt in de huidige volgorde, dan zit je achter twee Ferrari’s en kan je maar zo een Drs trein hebben op het rechte stuk.

Iig een superspannende start in het vooruitzicht hier.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Waah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 01:08:
De seconde dat Alonso er af ging was mijn eerste gedachte "Wat gek, wat is Stroll aan het doen?" en toen ik de fout zag dacht ik weer "dat is niet des Alonso's". Ik geloof niet echt dat het opzet was, maar het was wel het eerste wat bij me op kwam. Het zegt vast meer over mij dan over F1.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Justevo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:24:
[...]
Omdat hij beide Ferrari's toch wel in kan halen tijdens de race, daar maakt hij zich totaal geen zorgen over. Bocht 1 overleven en qua pace kom je er dan vanzelf voorbij na een ronde of 10/15.
Of in ieder geval heel dichtbij blijven, Ferrari’s vreten hun banden toch wel eerder op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:03:
Hier de complete uitleg waarom er geen straffen zijn uitgedeeld.
Wat goed. Ik ben echt blij dat ze er zo nuchter naar kijken en de hand in eigen boezem steken: de regels waren onwerkbaar en de overtredingen die zijn gemaakt waren geen roekeloze poging om voor te kruipen maar een oprechte poging er het beste van te maken.

F1 komt af en toe wat absurd en extreem over, alles kost miljarden en een krasje te veel op je "plank" resulteert in een volledige diskwalifcatie. De afweging tussen miljarden verdienen (of verliezen) en persoonlijke veiligheid is vast lastig. Het is goed dat er af en toe zaken als deze zijn waarin ze goed uitleggen wat hun overwegingen zijn.
Die plank is er uiteindelijk ook voor de veiligheid maar ik heb niemand horen uitleggen waarom dat zo erg is dat ze die auto's volledig hebben gediskwalificeerd (ipv een minder zware straf).

Ik ben blij dat ze met afstand naar de hele situatie kijken en niet hebben geprobeerd om maar strak vast te houden aan de letterlijke interpretatie van zoveel mogelijk regels. De teams zijn er niet vies van om regels tot in het absurde door te trekken en in hun eigen voordeel uit te leggen.
Ook in dit geval zullen RBR & MER vast een paar uitstekende onderhandelaars gestuurd om uit te leggen dat dit niet het moment is om vast te houden aan een stricte uitleg van de regels. Zo zijn ze ook wel weer ;)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Wel interessant dat Fer zo'n 7(!!!) tiende weet te vinden in de laatste poging. *beide*

Was ik van de fia, zou ik maar weer eens kijken naar fuelsensoren... Of ben ik nu een Xer?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:28:
[...]
Die plank is er uiteindelijk ook voor de veiligheid maar ik heb niemand horen uitleggen waarom dat zo erg is dat ze die auto's volledig hebben gediskwalificeerd (ipv een minder zware straf).
In de regels is opgenomen dat een plank niet meer dan 1 mm mag afslijten. Hoe dichter bij de grond, hoe meer aerodynamisch voordeel.

Echter te dicht bij de grond zou ook teveel verticale oscillatie (stuiteren) kunnen veroorzaken en daarmee slecht voor de gezondheid van de coureur maar ook zou die de controle over zijn voertuig kunnen verliezen. Daardoor is TD039 in het leven geroepen en later opgenomen in Article 3.5.9 en 3.15.8 bijvoorbeeld.

De plank (eigenlijk de skid blocks) van Leclerc was met 1, 3 mm afgesleten en die van Hamilton met zelfs 3 mm. Daarmee voldeden ze niet meer aan de maximale 1 mm slijtage en is de standaard straf diskwalificatie blijkbaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

pjottum schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:01:
Wel interessant dat Fer zo'n 7(!!!) tiende weet te vinden in de laatste poging. *beide*

Was ik van de fia, zou ik maar weer eens kijken naar fuelsensoren... Of ben ik nu een Xer?
Een wattuh?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online

Red Bull (Marko) beweerde dat Ferrari het motorvermogen had opgeschroefd en anderen beweren dat ze hun banden op de juiste temperatuur hadden t.o.v. de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Een Xer? Zoals in die serie Manifest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Chocoball schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:06:
[...]

In de regels is opgenomen dat een plank niet meer dan 1 mm mag afslijten. Hoe dichter bij de grond, hoe meer aerodynamisch voordeel.

Echter te dicht bij de grond zou ook teveel verticale oscillatie (stuiteren) kunnen veroorzaken en daarmee slecht voor de gezondheid van de coureur maar ook zou die de controle over zijn voertuig kunnen verliezen. Daardoor is TD039 in het leven geroepen en later opgenomen in Article 3.5.9 en 3.15.8 bijvoorbeeld.

De plank (eigenlijk de skid blocks) van Leclerc was met 1, 3 mm afgesleten en die van Hamilton met zelfs 3 mm. Daarmee voldeden ze niet meer aan de maximale 1 mm slijtage en is de standaard straf diskwalificatie blijkbaar.
Leclerc deed een 1 stopper, dan kun je minder vragen van de auto en zo hoopten ze net binnen de plankwear te blijven. Bij Mercedes dachten ze daar ook aan maar toen ze zagen dat dat niks ging worden (en Lewis zich verremde) zijn ze maar gewoon gung-ho gegaan en heeft Lewis steeds maximaal gepushed. Dan sluit je dus totaal door de plank als je zo laag staat.

een treffende spreuk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKNodClQsdDiT4MZXnRVy77zCo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2RqNueKR45YNquPQGwXOQvj3.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28

Killjoy

Klingon lawn products

Dat belooft weinig goeds voor AM...

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:33
[...]

Ik heb je vorige bericht met bron gemist met 3mm, zou je die nog even kunnen linken? Zag pas geleden namelijk op nu.nl een ander getal ( maar ik vertrouw jou meer )

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
Killjoy schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:45:
[...]

Nee hoor, ze scrubben hun bandjes altijd, of in elk geval wel vaker. Daar schijnt het bij hun beter op te gaan.

Zie ook: https://www.motorsport.co...ed-tyre-tactics/10408570/

Oh, blijkbaar hadden ze weer wat oefening met pit stops nodig.

[ Voor 25% gewijzigd door Shinji op 29-10-2023 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Killjoy schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:45:
[...]

Aston Martin geeft hun banden eerst altijd een heat cycle. Je zult die dus nagenoeg nooit in de race zien met echt nieuwe banden. Zij denken namelijk dat zo'n heat cycle voordelen geeft, maar aangezien alleen AM dat doet, zal dat denk ik wel meevallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Nu online
alex3305 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:51:
[...]

Aston Martin geeft hun banden eerst altijd een heat cycle. Je zult die dus nagenoeg nooit in de race zien met echt nieuwe banden. Zij denken namelijk dat zo'n heat cycle voordelen geeft, maar aangezien alleen AM dat doet, zal dat denk ik wel meevallen :9
Ik dacht dat ook eerder gelezen te hebben maar blijkbaar hebben ze dat al ontkracht en zou het met pit stop training te maken hebben.

Wel apart, want dat kan je ook doen met andere bandjes die je toch weg doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Snowhite0901 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:48:
[...]

Ik heb je vorige bericht met bron gemist met 3mm, zou je die nog even kunnen linken? Zag pas geleden namelijk op nu.nl een ander getal ( maar ik vertrouw jou meer )
Geen probleem, werd gezegd in de video (ongeveer op 3/4) die in het seizoen topic gedeeld werd. Daar refereerde ik ook naar de video.

Wild Chocolate in "[F1] Seizoen 2023"

Mocht je het artikel kunnen lezen
https://www.auto-motor-un...hamilton-ferrari-leclerc/

[ Voor 17% gewijzigd door Chocoball op 29-10-2023 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasphur schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:37:
[...]

Een Xer? Zoals in die serie Manifest?
Ja eh, ik heb twitter niet hernoemd zodat het nu bij Manifest past! (een complotdenker..)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
Een saaie een stopper dus. Terwijl het juist zo leuk was die pitstop strategieën of voor sommige, het gebrek daaraan. :)
Dan maar hopen op een paar SC's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:18
werphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:01:
Een saaie een stopper dus. Terwijl het juist zo leuk was die pitstop strategieën of voor sommige, het gebrek daaraan. :)
Gezien de bandenslijtage en ze nu een stap zachter hebben dan vorig jaar kan een 2-stopper wel eens net zo snel zijn of de meer veilige optie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WHHli4BfYwjo_B7qbi8lXGOAwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gyHjUaG1sMbjzxHgJAv9yNyH.jpg?f=fotoalbum_large

Pitlane start:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VFkOMSbZiWTG7Uv23cXQC5RB2Do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHRxYoRPSthBbZnAepdhPu4V.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 29-10-2023 17:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat is wat anders dan eerst beweerd werd dat mercedes met 0,15mm over de grens zat... 200% erboven is wel ff gelijk extreem 8)7

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/odiNT2tNrkvleu80MeDim8XCxQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8QElpSHc1tDRLq6A5Gv5ohOS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:42:
[...]

dat is wat anders dan eerst beweerd werd dat mercedes met 0,15mm over de grens zat... 200% erboven is wel ff gelijk extreem 8)7
200% van 0,15 mm is 0,3 mm toch? Mercedes zou er 3 mm boven gezeten hebben. Dus 2000%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:42:
[...]

In de betreffende AMuS video werd 3 mm genoemd. In hun artikel stond 1 mm slijtage is maximaal toegestaan, Hamilton zat daar nog eens 2 mm boven en is het totaal 3 mm.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZApfFrKXuFJHJQ7BVh0CBpkDq9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YWLxugqKXrRE4B4vsZTdN1bB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBin9oIXQDrqoSd1MybNEwnd-zE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LEuJAspwtUm2E4KkMg6vJexG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

werphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:01:
Pirelli heeft de zachtere compounds meegenomen. Ik moet nog zien of het echt een 1-stopper gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:29:
[...]

Pirelli heeft de zachtere compounds meegenomen. Ik moet nog zien of het echt een 1-stopper gaat worden.
Verwacht van HAM of PER of iig een van die twee teams nog wel een laatste ronde op rood voor het fastest lap puntje, beetje afhankelijk van het gat wat ze hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Niemand hier die zijn klok zonder internet verkeerd heeft staan? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:50:
De race is toch pas over 2 uur?

Note to self: als je een grap probeert te maken doe het dan goed. :+

[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 29-10-2023 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:51:
[...]

De race is toch pas over 2 uur?
Denk het wel. Dan zijn de brandstoftanks wat leger en zijn de eerste pitstops al geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Jasphur schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:50:
Mijn klok loopt altijd goed, die van het internet niet.
Maar ik pas me wel weer aan om de start van de race niet te missen.

ICE ICE Baby

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord