En vlag?StefanVerkerk schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:17:
Max gaat omhoog komen met een grote Mexicaanse hoed op z'n hoofd
What happens on track stays on track.TinusXIII schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:17:
Toch leuk om te zien dat Hamilton en Verstappen gewoon normaal met elkaar omgaan.
Racepect!
"When you grow up your heart dies"
Ik begin HAM steeds meer te waarderen. Lijkt alsof die na Qatar een stuk vriendelijker is geworden... Na seizenen lang "still we rise" lijkt die eindelijk eens met de voeten op de grond te staan...Suicyder schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:16:
HAM in de cooldown room, that's like me in Qatar. Vrij duidelijke woorden over de actie van PER denk ik.
Ga zo door Ham, dan gun ik je nog een overwinning ook dit seizoen
20Harrie schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:18:
Hoeveel punten nu nog tussen Lewis en Perez? Dat gaan er niet zo veel meer zijn..
Riciardo slechts paar races gereden en maar 2 punten achter tsunoda. Die man kan het echt nog wel!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
20Harrie schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:18:
Hoeveel punten nu nog tussen Lewis en Perez? Dat gaan er niet zo veel meer zijn..
240 om 220
Doen ze keurigwerphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:19:
EN NU ALLEMAAL JE KLEP HOUDEN DAAR!!
begrijpelijk? really?werphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:18:
Dat het publiek ontevreden is en en dat Charles wordt uitgejouwd is ook wel begrijpelijk natuurlijk. Niet veel meer maken dan het is.
Sorry maar zelfs in het voetbal draaien de fans zich om als hun eigen team 3 eigen doelpunten maakt... Dan gaan ze niet de tegenstander uitjouwen.
En als je het slechter doet als voetbalfans op dit punt, dan zegt dat heel veel
Ze zijn daar netter dan in Texas.werphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:19:
werphengel schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:19:

Wat zeggie?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
lolrenegrunn schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:20:
Zouden de andere coureurs het Wilhelmus al mee kunnen neuriën?
https://f1manager.info/ranking/4605
That's me in QatarSuicyder schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:16:
HAM in de cooldown room, that's like me in Qatar. Vrij duidelijke woorden over de actie van PER denk ik.
That's me in your wheels, like
Messing up my own race
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
We hebben een mooie race gezien!
Cogitationis poenam nemo patitur
Niet alleen neuriën, ik denk zelfs fonetisch mee zingen.renegrunn schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:20:
Zouden de andere coureurs het Wilhelmus al mee kunnen neuriën?
H.A.M. ft R.E.MCodeCaster schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:20:
[...]
That's me in Qatar
That's me in your wheels, like
Messing up my own race
Dat heet professional zijn. Dat anderen hun emoties niet in de hand hebben moet je boven staan.pietr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:15:
Niet eens de fout van Lec, terwijl hij zich verontschuldigt nij het publiek…
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Haha dat is het woord dat ik zocht!Shinji schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:21:
[...]
Niet alleen neuriën, ik denk zelfs fonetisch mee zingen.
https://f1manager.info/ranking/4605
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Het zal ook schelen dat Sir Lewis al twee seizoenen niet meer onder druk staat om titels te pakken.sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:18:
[...]
What happens on track stays on track.
Racepect!
Nu zie je hem ook meer ontspannen rondlopen.
Wellicht volgend seizoen weer meer onderlinge strijd als Mercedes nog wat stappen kan maken.
Nog 1 en dan heeft hij ook de 75% winst over het hele seizoen te pakken (77.2%) en dan is ook dat geklaag over “ja maar meer races” voorbij
Met deze uitslag blijft het verschil gelijk:22 punten. Wat dat betreft jammer dat de banden van Merc niet van de klif gingen, want dan had het nog veel dichter op elkaar gezeten!
Jup, Alonso in die Red Bull.Lynx schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:22:
Tsunoda diskwalificeert zichzelf als RB kanshebber en Ric overstijgt Per in een kruiwagen. Deze race is uitgeschreven welke keuzes gemaakt moeten worden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
RIC naar Red Bull, Perez weg, Lawson naar ATLynx schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:22:
Tsunoda diskwalificeert zichzelf als RB kanshebber en Ric overstijgt Per in een kruiwagen. Deze race is uitgeschreven welke keuzes gemaakt moeten worden.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
And there comes the karma police...
Oh nee, dat was een andere band..
Oh god podium zoveel voor Sainz zonder op podium te staan hahaTransportman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:23:
Maar gaat dit ook het werkelijke podium zijn? Want Ferrari en LEC moeten zich nog melden bij de stewards voor het losse vleugelflapje in de eerste rondes.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Er was nu in ieder geval geen malloot in een doodskostuum met een selfiestick
Dat zal wel een boete voor het team worden voor het niet sneller naar binnen halen. Zover ik weet heeft LeClerc geen meatball vlag gehad, en die genegeerd.Transportman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:23:
Maar gaat dit ook het werkelijke podium zijn? Want Ferrari en LEC moeten zich nog melden bij de stewards voor het losse vleugelflapje in de eerste rondes.
Je voorvleugel losmaken?
Doe mij maar Albon naar RBR.StefanVerkerk schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:23:
[...]
RIC naar Red Bull, Perez weg, Lawson naar AT
Sainz is 4e, historisch gezien is de kans groot dat het nog veranderdTransportman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:23:
Zou ik niet doen.. Elke auto waar Alonso in rijdt wordt uiteindelijk kut..
Verder heeft Honda echt geen zin meer in Alonso.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Eerlijk gezegd geef ik dit ook nog wel een kans...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Kun je nagaan, het zijn er 3..franssie schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:26:
Wat mij betreft door naar 2024. Die laatste twee races gaan mij niet boeien.
Dat valt wel mee want Honda gaat naar Aston Martin waar Alonso dus rijdt.GAIAjohan schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:26:
[...]
Verder heeft Honda echt geen zin meer in Alonso.
Verwijderd
Yep nog twee wins voor Maxfranssie schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:26:
Als je het niet vervelend vind kijk ik nog wel graag die laatste paarfranssie schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:26:
3 toch?Temujin schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:27:
[...]
Als je het niet vervelend vind kijk ik nog wel graag die laatste paar
Dat lezen we morgen bij de koffie dan wel, genoeg uitgelopen deze race voor de finishvlag viel.stekkiekiller schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:25:
[...]
Sainz is 4e, historisch gezien is de kans groot dat het nog veranderd
lol bij het voetbal hoor je de meest enge verwensingen naar andere teams. Regelmatig staan ze elkaar de hersenen in binnen en buiten de wedstrijd.Waah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:20:
[...]
begrijpelijk? really?
Sorry maar zelfs in het voetbal draaien de fans zich om als hun eigen team 3 eigen doelpunten maakt... Dan gaan ze niet de tegenstander uitjouwen.
En als je het slechter doet als voetbalfans op dit punt, dan zegt dat heel veel
Een beetje uitjouwen omdat je favoriet slechts 1 recht stuk heeft kunnen rijden en je middag waar je weken naar toe hebt geleefd verpest is, is slechter dan voetbalfans.

Dit forum blijft verbazen.
erutangiS
Met Norris startend vanaf p19 leek dat wel een veilige optie.
in 2026.. Ik zie Alonso daarvóór ook nog wel stoppen of vertrekken omdat Strollie 2e coureur blijft.sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:26:
[...]
Dat valt wel mee want Honda gaat naar Aston Martin waar Alonso dus rijdt.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Volgens mij had ik het niet over al die soort randzakenMrOleo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:27:
[...]
lol bij het voetbal hoor je de meest enge verwensingen naar andere teams. Regelmatig staan ze elkaar de hersenen in binnen en buiten de wedstrijd.
Een beetje uitjouwen omdat je favoriet slechts 1 recht stuk heeft kunnen rijden en je middag waar je weken naar toe hebt geleefd verpest is, is slechter dan voetbalfans.![]()

Verwijderd
Zou Honda niet gaan eisen dat Stroll eruit moet, dat kan toch echt niet meer.GAIAjohan schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:27:
[...]
in 2026.. Ik zie Alonso daarvóór ook nog wel stoppen of vertrekken omdat Strollie 2e coureur blijft.
Dat is wellicht nog wel leuk, die was ik vergeten inderdaad.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Een medium moet gewoon veel meer afbouwen over 37 ronden en in het begin een klap sneller zijn.
Het verschil tussen de verschillende banden is te mehhhhhh.....
Jammer
Daarom, nog 1 leuke race, daarna misschien een verrassing maar dat weet niemand nog, kan ook mega cringe worden (kans is groot)
En daarna, sja zandbak en niet leuk
Pirelli is als de dood voor een klapband dus die maakt ze allemaal gewoon veel te goed. Ik kan mijn nog races herinneren waarbij een band binnen een ronde helemaal gaar was als deze eenmaal over de klif heen ging. Dat maak je nu niet meer mee.Bullet NL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:31:
wat mij dan weer bevreemd, hoe is het mogelijk dat de Mediums en Hards geen verschil hebben over 37 ronden racen.... Ze moeten echt wat met die compount qua banden doen.
Een medium moet gewoon veel meer afbouwen over 37 ronden en in het begin een klap sneller zijn.
Jammer
Was positief verbaasd dat Verstappen niet werd uitgejouwd en ontdaan dat Leclerc wel werd uitgejouwd, echt triest. Perez heeft echt 100% zichzelf uit de race gereden.Sebastiaannn schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:32:
Die Leclerc is ook echt zo'n schatje die zich dan ook nog gaat lopen verontschuldigen als het publiek hem uitjouwt. Hij was er wel echt een beetje van ontdaan dat was eigenlijk ook wel een beetje sneu om te zien als ie eigenlijk blij wil zijn om z'n podium.
Ik denk eigenlijk dat Lewis ze gewoon wel echt goed gemanaged had, Ferrari is sowieso wat minder zuinig met de banden maar je zag ook dat Russel het zelfs tegen Ric nog moeilijk kreeg.Bullet NL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:31:
wat mij dan weer bevreemd, hoe is het mogelijk dat de Mediums en Hards geen verschil hebben over 37 ronden racen.... Ze moeten echt wat met die compount qua banden doen.
Jammer
Some booing of Leclerc as he is asked about the collision with Perez.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 29 oktober 2023
There's also footage circulating of two Ferrari fans in the Foro Sol being attacked (and then defended by those around). Hopefully an isolated incident #F1 #MexicoGP
Videobeelden van het voorval.
Whatever you think of other drivers, you should never let it come to this. Violence is never acceptable.
— MultiViewer (@f1multiviewer) 29 oktober 2023
Also, where's security @mexicogp?!#F1 #MexicanGP #MexicoGPpic.twitter.com/YBaDXdgpvW
Te triest voor woorden dit. Krijgen we dadelijk ook aparte tribunes per raceteam / coureur?

Inderdaad, verschil is te klein tussen de banden.sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:33:
[...]
Pirelli is als de dood voor een klapband dus die maakt ze allemaal gewoon veel te goed. Ik kan mijn nog races herinneren waarbij een band binnen een ronde helemaal gaar was als deze eenmaal over de klif heen ging. Dat maak je nu niet meer mee.
Tis te veel een goed nieuwsshow voor Pirelli...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
HAM reed aardig in free air, RUS moest hard verdedigen dat is nooit goed voor je banden vandaar dat HAM nog iets over had, hij kon ook z'n moment kiezen om een ronde eerder te rechargen.Sebastiaannn schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:34:
[...]
Ik denk eigenlijk dat Lewis ze gewoon wel echt goed gemanaged had, Ferrari is sowieso wat minder zuinig met de banden maar je zag ook dat Russel het zelfs tegen Ric nog moeilijk kreeg.
Niet verwonderlijk dat hij er dan nog een fastest lap uitperst maar toch knap
Haha wtf Mexiaanse heetgeblakerdheidAardappelbakker schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:36:
[Twitter]
[Embed]
Te triest voor woorden dit. Krijgen we dadelijk ook aparte tribunes per raceteam / coureur?![]()
Hoe haal je het in je hoofd....

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat met die Sombrero terwijl die auto zo tergend traag omhoog kwam was wel goeie cringe zeg
Norris heeft ook tot het eind flink kunnen pushen op die mediums. Over 37 rondes mag het verschil tussen medium en hard echt wel wat duidelijker worden.PalingDrone schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:37:
[...]
HAM reed aardig in free air, RUS moest hard verdedigen dat is nooit goed voor je banden vandaar dat HAM nog iets over had, hij kon ook z'n moment kiezen om een ronde eerder te rechargen.
Niet verwonderlijk dat hij er dan nog een fastest lap uitperst maar toch knap
Echt, wat een idioten lopen er rond op deze wereld.Aardappelbakker schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:36:
[Twitter]
[Embed]
Te triest voor woorden dit. Krijgen we dadelijk ook aparte tribunes per raceteam / coureur?![]()
Tja, malloten hebben we overal, tis natuurlijk nog even de vraag als hier ook niet iets anders ten grondslag aan ligt.....Aardappelbakker schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:36:
[Twitter]
[Embed]
Max is wel erg vrolijk bij Chiel in het interview, geweldig om hem zo spontaan te zien.
Well that aged like milk:MrOleo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:27:
[...]
lol bij het voetbal hoor je de meest enge verwensingen naar andere teams. Regelmatig staan ze elkaar de hersenen in binnen en buiten de wedstrijd.
Een beetje uitjouwen omdat je favoriet slechts 1 recht stuk heeft kunnen rijden en je middag waar je weken naar toe hebt geleefd verpest is, is slechter dan voetbalfans.![]()
Als je kijkt naar dit incident, de berovingen van coureurs en andere issues. de schietpartij vlakbij het circuit voor of tijdens het weekend.... Je mag je echt afvragen wat je hier nog te zoeken hebtAardappelbakker schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:36:
[Twitter]
[Embed]
Ach volgende week Brazilie, daar is het veeeeel beter
Mediums hielden het idd verrassend lang vol, wellicht dat gewicht van de auto hier een grote(re) rol speelt door verminderde downforce van de lucht op deze hoogte.Shinji schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:40:
[...]
Norris heeft ook tot het eind flink kunnen pushen op die mediums. Over 37 rondes mag het verschil tussen medium en hard echt wel wat duidelijker worden.
Hoe dan ook goede keuze van Mercedes, zelfs RUS liet zich niet verslinden
Alles heeft een prijs, we gaan de volgende race naar Brasil, daar waar een aantal jaar terug meerde teams zijn overvallen.Waah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:41:
[...]
Well that aged like milk:
[...]
Als je kijkt naar dit incident, de berovingen van coureurs en andere issues. de schietpartij vlakbij het circuit voor of tijdens het weekend.... Je mag je echt afvragen wat je hier nog te zoeken hebt
Mensenrechten.... Iets met Qatar? Saoedi Arabië?
Laat het gaan of wees principieel, maar is meer voor het randzaken topic....
YouTube: Beverwijk A10sjaool schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:41:
[...]
Echt, wat een idioten lopen er rond op deze wereld.
1997
is niet echt iets nieuws.
[ Voor 5% gewijzigd door ArcticWolf op 29-10-2023 23:45 ]
Ik heb dat ook met die podium ceremonies. Je zult maar zo’n gek er tussen hebben staan die “iets” bij zich heeft.Waah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:41:
[...]
Well that aged like milk:
[...]
Als je kijkt naar dit incident, de berovingen van coureurs en andere issues. de schietpartij vlakbij het circuit voor of tijdens het weekend.... Je mag je echt afvragen wat je hier nog te zoeken hebt
Ach volgende week Brazilie, daar is het veeeeel beter/s
Mijn boefje is liev!
Durf wel een gok te doen hoor:Bullet NL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:41:
[...]
Tja, malloten hebben we overal, tis natuurlijk nog even de vraag als hier ook niet iets anders ten grondslag aan ligt.....
"Leclerc is schuldig en verpest het voor ons mexicanen"
"Nee hoor, was zijn eigen schuld"
*BAM*
Daar durf ik wel geld op in te leggen.... Dit soort idioten heb je altijd, maar die voelen zich gesterkt als iedereen gaat lopen uitjouwen. Dat is IMHO ook waarom de drivers/FIA daar veel duidelijker zich tegen zouden moeten uitspreken, ook tijdens de uitzending.... ipv doen alsof het niet bestaat door te muten etc.
Neemt niet weg dat Lewis opnieuw een prima race heeft gereden en in de loop van het seizoen steeds duidelijker de bovenliggende partij ten opzichte van Russell is.
Ach, wat moet je doen tegen dit soort individuen, met een uitspreken van maatschappelijke schaamte zijn we totaal geen stap verder gekomen...... Ik heb nog nergens gezien dat het een uitbarsting was tegen Ferrari fans.... Voor het zelfde geld zat er één aan andermans vrouw....Waah schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:45:
[...]
Durf wel een gok te doen hoor:
"Leclerc is schuldig en verpest het voor ons mexicanen"
"Nee hoor, was zijn eigen schuld"
*BAM*
Daar durf ik wel geld op in te leggen.... Dit soort idioten heb je altijd, maar die voelen zich gesterkt als iedereen gaat lopen uitjouwen. Dat is IMHO ook waarom de drivers/FIA daar veel duidelijker zich tegen zouden moeten uitspreken, ook tijdens de uitzending.... ipv doen alsof het niet bestaat door te muten etc.
Gewoon negeren, de FIA of Drivers moet er juist geen podium voor geven.....
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeF1 LIVE: Mexico City Grand Prix Post Race Show
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 29-10-2023 23:55 ]
En met 51 overwinningen gelijk met Le Doctor op een 4e plaats...... Tja, we schrijven het al het hele jaar, hij is gewoon een van de grootsten alle tijden....Drials schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:57:
Maar goed, even alle randzaken opzij schuiven. Max Verstappen pakt hier “gewoon” zijn 16e overwinning van het seizoen!! We kijken hier gewoon naar de grootste aller tijden!!
Op naar brazilie!
Daar zal PER ook wel heen gaanstylezzz schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 00:06:
Nou, dat word weer de hele week speculeren wat er met perez gaat gebeuren
Op naar brazilie!
Wanneer het daar regent geef ik HAM een grote kans om (weer) voor PER te finishen...
[ Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 30-10-2023 00:11 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |