De Astons zijn lekker opgeschoven.
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 2 (SAR) - TRACK LIMITS
22 Oct 2023, 22:15:17, Lap 42
22 Oct 2023, 22:15:17, Lap 42
Toe nou, nog een vette inhaal actie van NOR voordat de race eindigt
GP; Max je remmen zijn klote, dus ik zeg maar even waar Perez beter remt.
Go Alex...
"When you grow up your heart dies"
Nog ff een SC en het is feest
ICE ICE Baby
Stroll, +9 posities omhoog en daarmee vooralsnog de meeste plaatsen gewonnen!

TheBrut3 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:16:
GP; Max je remmen zijn klote, dus ik zeg maar even waar Perez beter remt.

Was natuurlojk niet serieus bedoeld…sjaool schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:14:
[...]
In de F1 geef je geen cadeautjes tenzij je naam Michael Schumacher is.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik hoop er ook op!djmuggs schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:16:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
HAM FL
Rondetijden voor ronde 42
Rondetijden voor ronde 42
1 | VER | 1:40.349 |
2 | NOR | 1:40.635 |
3 | LEC | 1:41.410 |
4 | HAM | 1:39.582 |
5 | SAI | 1:40.665 |
6 | PER | 1:40.763 |
Gegarandeerd dat HAM dan buiten blijftdjmuggs schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:16:
Allebei nog verse banden op het einde. STR 11e, ALO rond de 10e plek na de pitstop. Kunnen beide nog top 10 rijden (en Yuki weer 11e laten worden).BiaggioLuciano schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:15:
De Astons zijn lekker opgeschoven.
Call in Maldonaldodjmuggs schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:16:
Hopelijk houdt Leclerc hem zo lang mogelijk achter hem
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hamilton heeft wel goeie pace nu...Waah schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:15:
[...]
Moet ham eerst 0,5 seconden per ronde sneller zijn... Ja die dat al? Perez heeft hier nog fastest lap op hards maar ik loop een klein stukje achter
Edit: ah daar is het antwoord
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dat ging wel heel makkelijker hoor.. jammer!
MehG_Dragon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:17:
Hopelijk houdt Leclerc hem zo lang mogelijk achter hem
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Van mij mag hij terug komen. Hij stond altijd garant voor actie.
Rondetijden voor ronde 43
1 | VER | 1:40.212 |
2 | NOR | 1:40.471 |
3 | HAM | 1:40.258 |
4 | LEC | 1:42.150 |
5 | SAI | 1:40.724 |
6 | PER | 1:41.046 |
Helaas is hij er al voorbij
Van mij mag Hamilton winnen en 2e in kampioenschap worden als dat inhoud dat perez vervangen word. Dus go hami!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Worden de coureurs na de race ook weer met zo’n lekke lowrider kilometers rondgereden naar het podium?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
HAM nu niet sneller van VERWaah schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:18:
Op dit tempo pakt HAM hem nog wel. Aan de andere kant: VER heeft niets te verliezen haha.
VER heeft nog wat te winnen voor PERWaah schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:18:
Op dit tempo pakt HAM hem nog wel. Aan de andere kant: VER heeft niets te verliezen haha.
Hamilton houdt deze pace ook geen 12 ronden vol
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Eerst maar eens kijken waar zijn bandjes zijn tegen de tijd dat hij bij Verstappen is.Waah schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:18:
Ham achter LEC was even snel als Max.
Even een rondje in vrije lucht afwachten....
Op dit tempo heeft die nog genoeg band over....JohanR91 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:18:
[...]
Eerst maar eens kijken waar zijn bandjes zijn tegen de tijd dat hij bij Verstappen is.
Alonso ook +9StefanVerkerk schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:16:
[...]
Stroll, +9 posities omhoog en daarmee vooralsnog de meeste plaatsen gewonnen!
Nu +10
Vervelend voor HAM dat hij niet gewoon live de pace mee kan kijken... hij klinkt ineens zo onzeker(?)
Leuke race, want de strategieën zijn erg interessant.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Liggen twee Astons achter hem met gloed nieuwe banden. Ik vrees het ergste.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:19:
Goh, Tsunoda 9de.
Die is ook lekker bezig hoor!
FER is weer lekker met 't alfabet bezig
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dan gaan ze er weer eens samen af en hebben Perez en Norris de puntenWognummer schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:18:
[...]
VER heeft nog wat te winnen voor PERdat zijn echt een paar punten meer als HAM wint
''Maybe the win'', yeah right, wat heeft die man geroken
Maak daar +10 van, zojuist TSU ingehaald! ALO Driver Of The day!
Verwijderd
Aan de andere kant, je heb het over Stroll...Robkazoe schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:19:
[...]
Liggen twee Astons achter hem met gloed nieuwe banden. Ik vrees het ergste.
Daar is het Ferrari alfabet weer.
Wat zou het verschil zijn tussen C en D
De winst?Silent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:19:
1 letterSilent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:20:
handje vol....Silent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:20:
Ik zou het doen!
AM doet het goed in het middenveld
Rondetijden voor ronde 44
Rondetijden voor ronde 44
1 | VER | 1:40.770 |
2 | NOR | 1:40.714 |
3 | HAM | 1:40.445 |
4 | LEC | 1:41.422 |
5 | SAI | 1:40.885 |
6 | PER | 1:41.277 |
7 | RUS | 1:39.809 |
8 | GAS | 1:41.363 |
9 | ALO | 1:40.839 |
10 | TSU | 1:42.652 |
11 | STR | 1:40.259 |
C = Strategie CrapSilent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:20:
D = Strategie Dump
HAM pakt 0.3 op Max en NOR
Gaat t niet redden hoor
Gaat t niet redden hoor
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Een handje?Silent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:20:
DUGG
Crash vs DNFSilent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:20:
Stiekem hoop ik dat ze eens het hele alfabet afgaan... Gewoon om ons te trollen..Silent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:20:
-
hahaha Ferrari ... zitten nog te twijfelen over een nieuwe tactic ..LMAO
https://f1manager.info/ranking/4605
Rondetijden voor ronde 45
1 | VER | 1:40.245 |
2 | NOR | 1:40.616 |
3 | HAM | 1:40.277 |
4 | LEC | 1:41.305 |
5 | SAI | 1:40.716 |
6 | PER | 1:40.684 |
11 | STR | 1:40.259 |
De beste man is duidelijk niet verantwoordelijk voor de nazorg van Lewis.Silent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:19:
-
Jeeeee, Max is echt chagrijnig vandaag. "PLEASE, NO TALKING IN BRAKING!"
Allebei 40.2s nu.VidaR-9 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:21:
HAM pakt 0.3 op Max en NOR
Gaat t niet redden hoor
Plan F is wel eens langs gekomen toch? En dat een van de coureurs niet meer wist welke strategie ook alweer plan B wasEdd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:21:
[...]
Stiekem hoop ik dat ze eens het hele alfabet afgaan... Gewoon om ons te trollen..
Maakt niet uit of Vasseur de baas is bij Ferrari… wat wil je Leclerc… plan A B C D…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
*knip*StefanVerkerk schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:21:
Seksistische grappen laten we aub.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 23-10-2023 10:48 ]
Moet eindelijk weer eens werken voor de overwinningStefanVerkerk schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:21:
Not done om dan op de radio te komen natuurlijkStefanVerkerk schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:21:
Tijd om Ricciardo weer te vervangen.
En die zou in de Redbull moeten plaatsnemen...
En die zou in de Redbull moeten plaatsnemen...
Feesie van Lewis is alweer voorbij. Zelfde rondetijden als 1 en 2.
Ik denk dat wij ons een beetje boel verkijken hoe zwaar dit mooie circuit is. De hobbels schijnen nogal heftig te zijn voor de coureurs en de wagens.
Max staat enigzins onder druk hahaha je hoort t op de radio berichtjes.
Gat lijkt redelijk stabiel naar HAM nu.
Gat lijkt redelijk stabiel naar HAM nu.
Max jong doe toch eens rustig
Ik zou het doen!
Je kan wel echt horen dat Verstappen het zwaar heeft met zijn remmen, hoelang gaat dit nog goed
Mag Carlos zo gratis inhalen bij Charles? Of gaat Charles weer hand en tand verdedigen voor plek 4?
VER 0,6 sec sneller dan NOR, als dit zo door gaat dan is de overwinning weer binnen voor Verstappen.
Rondetijden voor ronde 46
Rondetijden voor ronde 46
1 | VER | 1:40.588 |
2 | NOR | 1:41.107 |
3 | HAM | 1:40.264 |
4 | LEC | 1:41.248 |
5 | SAI | 1:40.620 |
6 | PER | 1:40.727 |
Toch ook heerlijk om te horen dat Max op p1 het niet eenvoudig heeft
Gaat mij steeds meer aan hem tegenstaan. Dat ie onder druk echt als een bitch kan reageren. Ik snap zijn bezieling maar het kan ook te manisch zijnStefanVerkerk schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:21:
DUGG
PER weer matig, die zou natuurlijk beide Ferraris voorbij moeten zijn
En toch is het wel jammer dat de Mercedes niet meer zo mooi hobbelt als vorig jaarsjaool schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:22:
Ik denk dat wij ons een beetje boel verkijken hoe zwaar dit mooie circuit is. De hobbels schijnen nogal heftig te zijn voor de coureurs en de wagens.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik mag het hopen, want Carlos is op een 2-stopper.Robkazoe schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:23:
Mag Carlos zo gratis inhalen bij Charles? Of gaat Charles weer hand en tand verdedigen voor plek 4?
Het voordeel van de bandjes van Ham is straks ook gedaan.
Als ik heel eerlijk ben vind ik persoonlijk dat Perez het niet goed doet met P6
Ik vind 't wel leuk om te horen dat 'ie nog steeds bloedfanatiek is, terwijl er eigenlijk niets meer op 't spel staat. Behalve wat Wikipedia-statistiekenG_Dragon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:23:
Je kan wel echt horen dat Verstappen het zwaar heeft met zijn remmen, hoelang gaat dit nog goed
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Verwijderd
Max klonk meer wanhopig voor mij, niet chagrijnig.
Als je remmen echt niet doen wat je wilt, dan heb je toch wel je focus nodig.
Als je remmen echt niet doen wat je wilt, dan heb je toch wel je focus nodig.
Ja maar dat vind iedereen, behalve zijn vaderG_Dragon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:23:
Als ik heel eerlijk ben vind ik persoonlijk dat Perez het niet goed doet met P6
Nooit! Is toch machtig dat zelfs als die al kampioen is, dat die er nog altijd vol voor gaat. Als je nu wint, win je ook van Max. Geen pity-wins omdat je toch al kampioen bent.rammes schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:22:
Max jong doe toch eens rustig
Max is gewoon pissed dat de auto niet lekker is. Dat gevoel herken ik volledig
spoiler:
bij printers
Hij heeft het al een keer eerder vriendelijk maar dringend aan GP gevraagd. Dus ja, ik snap het wel van hem.Mach schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:23:
[...]
Gaat mij steeds meer aan hem tegenstaan. Dat ie onder druk echt als een bitch kan reageren. Ik snap zijn bezieling maar het kan ook te manisch zijn
Zoals het hoort, maak niet uit als je al kampioen bent. Gewoon het maximale eruit willen halenAPClll schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:24:
[...]
Ik vind 't wel leuk om te horen dat 'ie nog steeds bloedfanatiek is, terwijl er eigenlijk niets meer op 't spel staat. Behalve wat Wikipedia-statistieken
En de rest van MexicoSilent Thunder schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:24:
[...]
Ja maar dat vind iedereen, behalve zijn vader
Max wil alleen maar winnen. Dat zegt hij iedere keer.APClll schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:24:
[...]
Ik vind 't wel leuk om te horen dat 'ie nog steeds bloedfanatiek is, terwijl er eigenlijk niets meer op 't spel staat. Behalve wat Wikipedia-statistieken
Ach ze zitten voor adrenaline tijdens het racen, dus komt het wel vaker bitcherig uit. Hebben ze allemaal wel eens.Mach schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:23:
[...]
Gaat mij steeds meer aan hem tegenstaan. Dat ie onder druk echt als een bitch kan reageren. Ik snap zijn bezieling maar het kan ook te manisch zijn
Hamilton met een P2 zou wel eens op gelijke hoogte in het kampioenschap kunnen komen met Perez op P6?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
HAM 1,2 sec sneller dan NOR!
Rondetijden voor ronde 47
Rondetijden voor ronde 47
1 | VER | 1:40.310 |
2 | NOR | 1:41.166 |
3 | HAM | 1:39.972 |
4 | LEC | 1:41.175 |
5 | SAI | 1:40.653 |
6 | PER | 1:40.759 |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |