Saturnus schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:20:
[...]
Ja niet normaal hoe slecht die is geworden.
Oei, Lance Stroll helemaal over de zeik. Haha... mooie beelden.
[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 06-10-2023 19:23 ]
Lance droomt van rondrijden in een golfkarretje.dreester schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:22:
Zoon van de baas of niet. Zelfs STR mag niet met zulke resultaten thuiskomen. Hij wordt zo langzamerhand een kostenpost
Doen ze toch niets meeStefanVerkerk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:23:
INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM), 22 (TSU), 40 (LAW), 81 (PIA) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM LAP TIME
6 Oct 2023, 19:22:32

We weten nu toch al dat daar niks mee gebeurtStefanVerkerk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:23:
INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM), 22 (TSU), 40 (LAW), 81 (PIA) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM LAP TIME
6 Oct 2023, 19:22:32
Als ze zonder goede reden te langzaam hebben gereden volgt er gewoon een straf.
Heeft iemand een zakdoekje voor stroll?
Of misschien heeft hij zich nu een gebroken pols geslagen...
Zou een passend einde zijn ..
Of misschien heeft hij zich nu een gebroken pols geslagen...
Zou een passend einde zijn ..
The problem with communication is the illusion it has taken place.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM), 22 (TSU), 40 (LAW), 81 (PIA) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM LAP TIME
6 Oct 2023, 19:26:24
Papadawg schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:27:
Wat doet Stroll eigenlijk in de F1?
Daily driver; MB R171 SLK280
HAM heeft nu wat meer tijd om een excuus te verzinnen waardoor alleen de anderen straf krijgen.StefanVerkerk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:27:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM), 22 (TSU), 40 (LAW), 81 (PIA) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM LAP TIME
Dan heb je afgelopen races niet opgelet, toen gebeurde er niks mee omdat ze niet in de weg reden, niet omdat ze een goede reden hadden.StefanVerkerk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:26:
[...]
Als ze zonder goede reden te langzaam hebben gereden volgt er gewoon een straf.
Wat doet Stoll Sr. in de F1? Het is zo langzamerhand wel duidelijk dat zoonlief het niet kan bijbenen. Hoelang gaat Sr. dit volhouden, denk ik dan.
Dat is dus een goede reden: ze reden niet in de weg, ze moesten langzamer rijden en uitwijken om zo geen gevaar te veroorzaken. Ze krijgen enkel een straf als ze te langzaam hebben gereden maar niet hebben hoeven uitwijken. Dan heb je géén goede reden om langzaam te rijden.Shinji schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:29:
[...]
Dan heb je afgelopen races niet opgelet, toen gebeurde er niks mee omdat ze niet in de weg reden, niet omdat ze een goede reden hadden.
De race director instructions zijn dus niet zwart/wit.
Ik ben benieuwd naar wat Perez gaat doen. Die is ook in beeld qua prestaties...
Miljonair wordendawg schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:31:
[...]
Wat doet Stoll Sr. in de F1? Het is zo langzamerhand wel duidelijk dat zoonlief het niet kan bijbenen. Hoelang gaat Sr. dit volhouden, denk ik dan.
-
Olav zegt net "niet lang". Papa Stroll begint het allemaal minder interessant te vinden. Zoontje presteert niet echt lekker en er is een gerucht dat ie de boel wil verkopen.dawg schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:31:
[...]
Geen idee van een bron verder
Nee, zo te zien het setje wat ook in Q1 is gebruikt.sly___ schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:32:
Reed Max op nieuwe softs?
-
Nee, bij het starten van zijn hot lap waren zijn softs 4 rondes oud.sly___ schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:32:
Reed Max op nieuwe softs?
VER nu op nieuwe softs naar buiten
Perez moet echt wel een flink stuk harder gaan
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wtf doet Sainz? Beetje in de weg blijven rijden..
[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 06-10-2023 19:40 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 55 (SAI) NOTED - DRIVING ERRATICALLY
6 Oct 2023, 19:39:21

[ Voor 6% gewijzigd door StefanVerkerk op 06-10-2023 19:40 ]
Vraag mij altijd af of ze het zelf ook leuk vinden..G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:39:
Wtf doet Sainz? Beetje in de weg blijven rijden..
Karma wellicht?
Doei Sainz... ben benieuwd wat de stewards van het gevecht tussen VER en SAI vonden
Gelijk karma voor SainzStefanVerkerk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:40:
INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 55 (SAI) NOTED - DRIVING ERRATICALLY
![]()
Perez toch....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Perez wat slecht... ohoh..
Nou, doei Perez
CAR 11 (PER) TIME 1:25.275 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 16 20:38:49
6 Oct 2023, 19:40:27
CAR 11 (PER) TIME 1:25.275 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 16 20:38:49
6 Oct 2023, 19:40:27
Zo wordt dat punten verschil met Perez wel heel makkelijk...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Perez doet het gewoon weer niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Perez lekker bezig Not.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Perez is toch echt Red Bull onwaardig. Tenzij de auto toch niet zo goed als iedereen zegt.
Yuki 0.004 tekort.... Maar wel voor Perez
Dan zou Max echt drie klassen beter zijn dan iedereen en dat is ook wat overdreven.Robbie T schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:42:
Perez is toch echt Red Bull onwaardig. Tenzij de auto toch niet zo goed als iedereen zegt.
Nou dan geef die titel maar... Ik zit Perez nu zeker nooit meer de benodigde punten halen
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Bij dokter Rossi.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ha, ik weet 't. Maar anders is Perez helemaal een pannekoek 😂Playa del C. schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:43:
[...]
Dan zou Max echt drie klassen beter zijn dan iedereen en dat is ook wat overdreven.
Dit is de kwalificatie voor zondag hè. Dan is Verstappen al kampioenSaffie_time schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:43:
Nou dan geef die titel maar... Ik zit Perez nu zeker nooit meer de benodigde punten halen
Ho ho, er kan nog van alles gebeuren... Max nog 2x een DNF en Verstappen is nog geen kampioenSaffie_time schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:43:
Zou hetSaffie_time schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:43:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is meer dat Max de rest van het seizoen, niks meer mag scoren.Saffie_time schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:43:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je zou bijna gaan denken dat Perez weet dat hij volgend jaar al exit is.
Ongelooflijk
Ongelooflijk
Dat gaat een spectaculaire inhaalrace worden van PER onderweg naar z'n WDC

Wat mij betreft halen ze Perez per direct uit die auto. Zet Lawson er volgende race maar in om te wennen. Klaar met dit gepruts.
Hahaha, geweldig interview van Stroll bij SkyF1. Lijkt wel alsof ze Kimi voor de camera hebben.
Is dat niet wat te optimistisch?MikeyMan schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:44:
Wat mij betreft halen ze Perez per direct uit die auto. Zet Lawson er volgende race maar in om te wennen. Klaar met dit gepruts.
Perez wil weer de baan op...
Had dat laatst gelezen via een link hier in het F1-topic, dat hij het mentaal zwaar had (heeft) tegen Max, die wel presteert. Daarvoor professionele hulp gezocht heeft.
Dus ik zou zeggen, stop bij RB voor je er mentaal aan onderdoor gaat. Lijkt me beter voor hem.
En dat bedoel ik verder niet flauw of zo trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door dawg op 06-10-2023 19:47 ]
Tsjah, hij heeft laten zien dat ie het best kan. Als ie nu tot eind van het jaar een beetje kan wennen, heeft ie mijn zege voor volgend jaar.
Andere baan zoeken? Ghegheghealexbl69 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:45:
Sainz wil ook nog wel, jammer joh.
Je zal zien dat de Mexicaanse fans straks zich niet kunnen gedragen zodra ze in Mexico gaan racen.
Daar heeft de entourage van PER wel voor gezorgd inmiddels.
Daar heeft de entourage van PER wel voor gezorgd inmiddels.
Tja, maar we weten allemaal dat je beter niet bij RB kan rijden.MikeyMan schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:46:
[...]
Tsjah, hij heeft laten zien dat ie het best kan. Als ie nu tot eind van het jaar een beetje kan wennen, heeft ie mijn zege voor volgend jaar.
Hoeveel coureurs hebben ze nu al afgeschreven?
Jullie hebben het wel over Perez, maar Hamilton heeft net Verstappen verslagen!!!1!!
Ik weet het nog niet met dat kampioenschap hoor. Wordt toch spannend…
Ik weet het nog niet met dat kampioenschap hoor. Wordt toch spannend…
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Perez wil gewoon goed te boek staan omdat Marko alleen maar kijkt naar het aantal overtakes in een race. Daarom zit Max ook op de wipstoel omdat die bijna niemand inhaalt dit jaar.
Althans, dat zegt Lollipopman
Althans, dat zegt Lollipopman
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je zag die engineer al tegen m zeggen; nee dude je tijd is gedeletealexbl69 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:45:

Jemig ja... van de 17 races staat Perez voor de 8ste keer niet in Q3, tja dat is niet best als je het mij vraagt.
[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 06-10-2023 19:49 ]
Is dit nou de kwalificatie voor zondag? Hebben we dan morgen nog een quali voor de sprint?
Edit; zie het nu in de ts.
[ Voor 14% gewijzigd door Robbie T op 06-10-2023 19:51 ]
Dan heeft hij met een auto en team dat volledig om Max heen gebouwd is toch 9 keer in Q3 gezeten!1!!G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:49:
Jemig ja... van de 17 races staat Perez voor de 8ste keer niet in Q3, tja dat is niet best als je het mij vraagt.
per aspera ad astra
Max kan heel gemakkelijk morgen en overmorgen DNF hebben en nog steeds kampioen zijn. Perez moet namelijk beide races winnen./ Dit zie ik in de huidige vorm van Perez niet gebeuren eerlijk gezegd.StefanVerkerk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:43:
[...]
Ho ho, er kan nog van alles gebeuren... Max nog 2x een DNF en Verstappen is nog geen kampioen
Stroll ook niet helemaal blij. Gaf zn Engineer/Fysio? een flinke duw achter de schermen.
Signature
Ja, morgen is de sprint shootout ( kwalificatie voor de sprint)Robbie T schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:50:
Is dit nou de kwalificatie voor zondag? Hebben we dan morgen nog een quali voor de sprint?
Red Bull had toch als straf minder tijd in de windtunnel? Bijzonder dat dat enkel effect heeft bij Perez dit jaar.G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:49:

Zie startpost.Robbie T schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:50:
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Tja, je kan ook even kijken waarom het team besluit zo laat de baan op te gaan.G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:49:
Je kunt toch ook gewoon langer op de baan blijven en het meer op safe spelen? Ze wachten, wachten, .. en dan track limits, einde oefening.
Zou het gunstiger zijn om op P3 te starten dan P2?
Dat lukt hem in goede vorm ook niet, maar mensen blijven zich daar maar over verbazen hier, elke race weer...Woefdram schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:50:
[...]
Max kan heel gemakkelijk morgen en overmorgen DNF hebben en nog steeds kampioen zijn. Perez moet namelijk beide races winnen./ Dit zie ik in de huidige vorm van Perez niet gebeuren eerlijk gezegd.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
ShootoutRobbie T schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:50:
CAR 4 (NOR) TIME 1:24.088 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 18 20:51:04
6 Oct 2023, 19:52:03
6 Oct 2023, 19:52:03
Dat kan je bij Max doen, die heeft marge genoeg, maar er is vrij veel track evolution, en Perez had elk beetje daarvan nodig om Q3 te kunnen halen.HollowGamer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:51:
[...]
Tja, je kan ook even kijken waarom het team besluit zo laat de baan op te gaan.
Je kunt toch ook gewoon langer op de baan blijven en het meer op safe spelen? Ze wachten, wachten, .. en dan track limits, einde oefening.
Zo, Verstappen zet de benchmark weer hoor... 1:23.778.
Pfff. 23.7
NOR - track limits
Ik zeg vervangen, genoeg kansen gehad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max geeft eindelijk een beetje gas.

1:23.778....... wat een tijd!
Ook zonder tracklimits was zijn beste tijd nog een P10 of in de buurt. En daarnaast, Max heeft er nooit last van, Perez vaak.HollowGamer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:51:
[...]
Tja, je kan ook even kijken waarom het team besluit zo laat de baan op te gaan.
Alsnog denk ik dat Perez zeker kwaliteit heeft, maar je brandt gewoon op naast Max. Zo'n kampioenschap is mentaal én fysiek slopend. Respect voor Perez, wel jammer dat het zo loopt en tja, hij zal zijn stoel dan wel terecht verlaten.
Nee je mag hier alleen bij Perez overreagerenHollowGamer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:53:
NOR - track limits
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
en dan was de tweede sector niet eens paars. Verbluffend.G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:54:
1:23.778....... wat een tijd!
Ik hoop toch wel dat Verstappen nog een andere auto achter zich krijgt dan de twee Mercedessen. Geeft toch altijd een onbehaaglijk gevoel.
Is ook nog eens zo, was het gewoon helemaal vergeten door zijn tijdcy-gor25 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:55:
[...]
en dan was de tweede sector niet eens paars. Verbluffend.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |