3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wel bizar hoeveel meer updates sommige teams hebben dan andere, hoewel daar natuurlijk ook een verschil in zit wat voor soort updates. Een circuitspecifieke vleugel, een nieuwe iteratie van een paar vloerrandjes of een volledig nieuwe sidepod structure.
In Austin worden de laatste (grote) upgradees voor dit seizoen verwacht waaronder de Red Bull of downwash sidepods bij Haas.Extigo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:05:
Upgrades van Alpine, Alpha Tauri en Alfa Romeo. De andere teams hebben geen upgrades.
Nou ik vind de quali vandaag toch ook wel boeiendp0st schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:02:
Heuj! Weer tijd voor het meest sfeerloze event van de kalender!
Kijk meer uit naar morgen (sprintquali + sprintrace) dan naar zondag
Fijn race(weekend) iedereen!
Mijn boefje is liev!
Ben wel benieuwd of Haas het met de ge-update Ferrari sidepods beter doet.Chocoball schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:46:
[...]
In Austin worden de laatste (grote) upgradees voor dit seizoen verwacht waaronder de Red Bull of downwash sidepods bij Haas.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
"So to win the championship this weekend Max must score three points across all ses-"
— Formula 1 (@F1) 6 oktober 2023
Max:#QatarGP #F1 pic.twitter.com/NZfs0OTJHH
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
-edit-
Wat een zand op de baan zeg...
[ Voor 32% gewijzigd door Humma Kavula op 06-10-2023 15:35 ]
uiteindelijk 2.301 sneller
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"

Sainz heeft wel humor: mijn vader zou het hier beter doen
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ijsbaan? De vogels vallen van de hitte van het dak daar....
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ik zag er net toch zeker 20Henvar schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:43:
Nou we hebben de 10 aanwezige toeschouwers ook weer gezien
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En dan kost het duurste Paddock Club kaartje meer dan 28.000 dollarDeTjuk schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:46:
40.000 man kan er zitten... Hahahahaa.
Valt nog mee, heb je de prijzen voor een kaartje voor Las Vegas gezien?Chocoball schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
En dan kost het duurste Paddock CLub kaartje meer dan 28.000 dollar
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Las Vegas kent volgens mij geen dagkaarten alleen weekend kaarten.Marc H schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Valt nog mee, heb je de prijzen voor een kaartje voor Las Vegas gezien?
Vertel, wat kost het?Marc H schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Valt nog mee, heb je de prijzen voor een kaartje voor Las Vegas gezien?
"we will come back to you"
Mijn boefje is liev!
"And last but by no means least, the Emperor package, which probably hints at the upcoming cost, includes a Nobu sky villa with a terrace for up to 75 people, 12 tickets to the F1 Paddock, a Rolls Royce driver for the weekend to ferry you about, as well as VIP tickets to go and see Adele in concert.
And the cost of this, you ask? Just a cool $5 million."
https://www.sportbible.co...prix-2023-625875-20221228

Mijn boefje is liev!
[ Voor 94% gewijzigd door Remy op 09-10-2023 19:56 ]
Waait het?sjaool schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:56:
Is het al tijd voor de Ferrari engineer bingo?
Mijn boefje is liev!
Ongelooflijk.. zit jij daar je best te doen in de auto.. krijg je standaard dit als antwoord bij elke vraag. Man man man..plizz schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:12:
Ferrari standaard antwoord?
*sowieso
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:27
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gewoon hetzelfde antwoorden als ze hem eens wat vragen.sjaool schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:13:
En weer een "We'll come back to you" bij Ferrari. Je zou er als coureur toch gek van worden?
Mijn boefje is liev!
Die is er als het goed is wel bij dit weekend.

"We will come back to you"...
Mijn boefje is liev!
Dan met Lec ook tegen pers zeggen.JB schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:30:
Poeh LEC is all over the place![]()
"We will come back to you"...
Vandaag zijn er geen punten te behalen ?rik86 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:35:
als PER vandaag crasht en daardoor morgen niet kan rijden, is VER dan vandaag of morgen officieel kampioen?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Nee maar wel tijdens quali alles afschrijven oid
Mijn boefje is liev!
Morgen want Perez zal morgen pas officieel niet ingeschreven zijn voor de sprint.rik86 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:35:
als PER vandaag crasht en daardoor morgen niet kan rijden, is VER dan vandaag of morgen officieel kampioen?
Ja oke maar jij zegt als Perez niet kan meedoen, dan nog zal max morgen pas punten kunnen pakkenJB schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:41:
[...]
Nee maar wel tijdens quali alles afschrijven oid
Of morgen buiten de punten en dan zondag pas.
[ Voor 8% gewijzigd door chucky666 op 06-10-2023 16:44 ]
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Als mijn tante...rik86 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:35:
Ah ja The FIA Cringe Show ehh The FIA Prize Giving CeremonyDataGhost schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:48:
Dan is hij gewoon vandaag kampioen. De punten die hij dit weekend "moet" halen zijn voor het zeer hypothetische geval Perez alles wint. Als Perez niet mee kan doen valt er niks meer in te halen en het huidige puntenverschil is al te groot om na dit weekend in te kunnen lopen, zelfs als Verstappen ook 0 punten haalt het hele weekend. Zolang dat vandaag duidelijk wordt is hij dus vandaag kampioen. In hoeverre ze dat vandaag gaan "vieren" valt nog te bezien, then again, het kampioenschap wordt pas officieel uitgedeeld op het gala.
Als ze zoveel miljoen pompen in een baan maar een oplossing voor het stof vergeten ze.....
Beschamend eigenlijk.... volgens mij zijn er echt wel oplossingen te bedenken tegen een grote hoeveelheid stof.
Cogitationis poenam nemo patitur
Nee, natuurlijk niet. Hij is pas kampioen wanneer de benodigde punten verdeeld zijn, geen seconde eerder.DataGhost schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:48:
Dan is hij gewoon vandaag kampioen. De punten die hij dit weekend "moet" halen zijn voor het zeer hypothetische geval Perez alles wint. Als Perez niet mee kan doen valt er niks meer in te halen en het huidige puntenverschil is al te groot om na dit weekend in te kunnen lopen, zelfs als Verstappen ook 0 punten haalt het hele weekend. Zolang dat vandaag duidelijk wordt is hij dus vandaag kampioen. In hoeverre ze dat vandaag gaan "vieren" valt nog te bezien, then again, het kampioenschap wordt pas officieel uitgedeeld op het gala.
Wat nou als hij crasht en de benodigde punten niet haalt? Hij heeft pas gewonnen wanneer hij heeft gewonnen.
De beste oplossing is niet racen in een zandbakBullet NL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:52:
Zo hey.... track condities zijn eigenlijk F1 onwaardig met al dat zand en stof op de baan.....
Als ze zoveel miljoen pompen in een baan maar een oplossing voor het stof vergeten ze.....
Beschamend eigenlijk.... volgens mij zijn er echt wel oplossingen te bedenken tegen een grote hoeveelheid stof.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Als hij dan crashed is hij nog steeds kampioen.Hatsjoe schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:03:
[...]
Nee, natuurlijk niet. Hij is pas kampioen wanneer de benodigde punten verdeeld zijn, geen seconde eerder.
Wat nou als hij crasht en de benodigde punten niet haalt? Hij heeft pas gewonnen wanneer hij heeft gewonnen.
Het is al wel een keer eerder voorgekomen dat na een crash op zaterdag er al iemand kampioen is geworden. @Chocoball heeft het hier wel ergens geplaatst.
Er is voor 10 jaar een contract, dus we zitten hier nog wel even.SnowDude schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:03:
[...]
De beste oplossing is niet racen in een zandbak
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
In Zandvoort hebben we ook last van wind en zand op de baan en daar rijden ze ookBullet NL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:52:
Zo hey.... track condities zijn eigenlijk F1 onwaardig met al dat zand en stof op de baan.....
9000euro pp voor betaaldChocoball schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:51:
[...]
Las Vegas kent volgens mij geen dagkaarten alleen weekend kaarten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
De enige reden dat hij nu nog geen kampioen is is omdat Perez dit weekend nog een bepaald aantal punten kan halen. Geen enkele andere coureur kan nog kampioen worden.Hatsjoe schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:03:
[...]
Nee, natuurlijk niet. Hij is pas kampioen wanneer de benodigde punten verdeeld zijn, geen seconde eerder.
Inclusief dit weekend zijn er nog 6 races en 3 sprints te rijden, voor een totaal van 6*26+3*8=180 punten. Verstappen heeft 400 punten, Perez heeft er 223. Het verschil is dus 177 punten. Dus als Verstappen 3 punten haalt is hij sowieso kampioen ongeacht wat Perez voor elkaar krijgt. Maar hij moet helemaal niks. Deze drie punten garanderen hem het kampioenschap gewoon, no questions asked. Gezien Perez' kunsten de afgelopen tijd lijkt het erg onwaarschijnlijk dat hij zijn benodigde 32 punten bij elkaar rijdt, maar wiskundig gezien is het nog mogelijk dus daarom is Max nu nog geen kampioen. Ook als Max dus dit weekend nul punten rijdt maar Perez tweede wordt in de race zijn dat te weinig punten en is Max alsnog kampioen, dus hij "moet" geen 3 punten halen, er zijn meerdere wegen naar Rome. De enige die echt iets moet is Perez, die moet dus 32-34 punten halen om nog een kans te houden.
Na dit weekend zijn er 34 punten minder te behalen, want nog maar 5 races en 2 sprints dus 5*26+2*8=146 punten. Als Perez dit weekend 0 punten haalt maakt het niet uit wat Max doet, hij kan dan ook 0 punten halen maar is nog steeds wereldkampioen, want het verschil tussen beide coureurs is nog steeds 177 punten en er zijn er nog maar 146 te halen. Dus als vandaag duidelijk wordt dat Perez dit weekend niet zou kunnen rijden kan Max voor mijn part gewoon op het vliegtuig stappen maar dan wordt hij dus gewoon vandaag kampioen.
[ Voor 10% gewijzigd door DataGhost op 06-10-2023 17:34 ]
Zelfs in een stad heb je dat probleem. Singapore was ook vreselijk zanderig.SnowDude schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:03:
[...]
De beste oplossing is niet racen in een zandbak
Of wat te denken van Hungaroring, omdat daar bijna niet wordt gereden is FP1/FP2 ook enorm zanderig! (en dat ligt echt niet in een zandbak).
Als Perez morgen niet minimaal P3 eindigt is Verstappen sowieso kampioen, ongeacht zijn positie.chucky666 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:43:
[...]
Ja oke maar jij zegt als Perez niet kan meedoen, dan nog zal max morgen pas punten kunnen pakken
Of morgen buiten de punten en dan zondag pas.
.
Cogitationis poenam nemo patitur
Zand is erger dan water, komt echt overal in! Een buckyball over het circuit bouwen? :-)Bullet NL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:52:
Aan het begin van de vrije training hoopte ik er bijna op dat er iemand met inters ging rijden en daar mee de snelste tijd pakte.Bullet NL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:45:
het sloeg tijdens de FP1 natuurlijk helemaal nergens op, het stof kwam achter de auto's vandaan alsof het regenspray was...
.
Het liet vandaag wel mooi zien hoe die vloer werkt als je zicht had op de voorkant van de auto. Vanaf het asfalt tot aan de bodemplaat zag je het opvullen met zand, dus het zuigt aardig.
[ Voor 13% gewijzigd door ericafterdark op 06-10-2023 18:22 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
Heb zomaar het idee dat teams die nog een moor hebben na dit weekend met een nieuwe motor komen.durian schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:49:
[...]
Zand is erger dan water, komt echt overal in! Een buckyball over het circuit bouwen? :-)
De softs zie je ook pas in q3.ericafterdark schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:21:
McLaren zo in de kwalificatie sneller dan Ferrari? Ik heb ze niet op softs gezien.
Zou leuk zijn als ze mee kunnen strijden voor P2, P3.
Hier had uw reclame kunnen staan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Niet online

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Emmer... Check!
Klaar om in de zandbak te spelen!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
U zei?
Allemaal op rood vooralsnog
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Zand is ook niet zo goed voor mechanische zaken (werkt als schuurmiddel).durian schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:49:
[...]
Zand is erger dan water, komt echt overal in! Een buckyball over het circuit bouwen? :-)
Hoeveel motoren zullen dit weekend ploffen?
Het gaat vlot sneller, kijken wat het gaat worden.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Het is dat er geld te halen valt, anders hadden we daar nooit geraced.TheBrut3 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:57:
Schep... Check!
Emmer... Check!
Klaar om in de zandbak te spelen!
De FIFA en KNVB zouden zeggen dat we daar ook gaan om dingen te veranderen.
Edit, nee dus
[ Voor 8% gewijzigd door Saffie_time op 06-10-2023 19:10 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
CAR 4 (NOR) TIME 1:26.043 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 3 20:04:24HollowGamer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:13:
Waarom heeft NOR nog geen tijd?
6 Oct 2023, 19:05:26
Track limits.HollowGamer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:13:
Waarom heeft NOR nog geen tijd?
Nu maar wederom afwachten..
Hebben jullie ook veel buffer bij ViaPlay?
- DaniëlWW2
- Niet online

Actuele stand van zaken:DaniëlWW2 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:17:
Dit kan nog wel eens eens track limit feestje worden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CN6cOMRh4OAH12xqThsgbGnB.jpg?f=user_large)
Meedere vrienden klagen vandaag ja (f1tv hier)HollowGamer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:15:
Ok, thanks.
Nu maar wederom afwachten..
Hebben jullie ook veel buffer bij ViaPlay?

ALO P3

Daar moest ik ook even om lachen ja. Kan ook een bepaalde onbekende reden voor zijn, maar het lijkt wel een patroon te worden...
Erg knap van Alonso
Ervaring zal ook wel meetellen dit keer. Een baan met nauwelijks grip, slechts een vrije training...talkatoo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:20:
Lawson 0.6 langzamer dan Tsunoda, niet goed.
Anoniem: 499527
Geworden?Saturnus schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:20:
[...]
Ja niet normaal hoe slecht die is geworden.
Volgens mij altijd zo geweest en dit seizoen door Alonso geopenbaard.

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |