De boel moedwillig ophouden bedoel je? Vond het niet perse handig om het gat zo klein te houden.Jasphur schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:54:
[...]
Lag meet aan SAI dan aan Ferrari volgens mij. Wat een heerlijke strategie gebruikte Sainz deze race.
Als team kost het nu een P4.tweakduke schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:56:
Ik vond het dit keer niet. Hamilton had meer snelheid op het laatst en Russel brak eenmaal. Harde les voor Russel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Even de bingokaart opzoeken en afstoffen...
Mercedes 15 punten en RBR 14 punten, zo slecht waren ze ook weer niet als team
ICE ICE Baby
Mag VER de cooldown room wel in om z’n podcast op te nemen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vreeemd? De halve baan lag vol carbon onderdelen…MrOleo schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:56:
Dankzij Fia's vreemde SC's toch nog een leuke race op het einde.
Met een extra opwarmronde gisteren bij de qualy had Red Bull hier ook kunnen winnen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Hij zat te ver naar rechts, raakte de muur en schoot vooruit de (volgende) muur inPjotrStroganov schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:55:
Pakte Russel niet een kerb mee, waarna hij blokeerde?
Wat een race zeg! Jammer voor Red Bull en Max, ik had ze meer gegund, maar het valt niet te ontkennen dat we nu toch echt een mooi gevecht hebben gezien op meerdere fronten. Ik heb genoten!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
De podcast gaat deze week niet doorRivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
NOR vervangt hem tijdelijkRivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
George zou hem overnemen maar blijkt nu verhinderd te zijn.Rivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
"When you grow up your heart dies"
Wat een saaie race zeg. Gelukkig hebben de laatste paar rondjes nog wat actie laten zien, en dat is wat de meeste mensen kunnen onthouden.
Wat een kolder...HAM had simpelweg meer snelheid op het einde en het leek er vervolgens op dat de druk te groot werd voor RUS die z'n auto in de barrières parkeerde. De enige die z'n hoofd mag schudden is RUS zelf...gambieter schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:54:
Ik zou als team toch even mijn hoofd schudden, HAM verkloot elke kans voor RUS omdat die zich niet op NOR kon concentreren.
Eens. 75% van de race was beetje meh.TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:58:
Wat een saaie race zeg. Gelukkig hebben de laatste paar rondjes nog wat actie laten zien, en dat is wat de meeste mensen kunnen onthouden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zal ze niet zoveel boeien, als dat wel het geval is, dan hadden er team orders gegeven moeten worden.
Ik denk echt dat Hamilton nog wel een kleine kans op de overwinning had, maar George was gewoon done.
Anyway, mooie finale.
Misschien dat Norris een Max imitatie doet. Ze kennen elkaar immers goed.Rivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
Zou HAM nu ook vragen naar zijn teamgenoot?gambieter schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:54:
Ik zou als team toch even mijn hoofd schudden, HAM verkloot elke kans voor RUS omdat die zich niet op NOR kon concentreren.
Heb echt helemaal niets met Mercedes. BOT was niet de beste, maar hij had wel meer sympathie voor mij.
Het laatste deel van de race maakte veel goed… probleem is al dat banden managen waardoor er pas op het laatste stuk weer echt geracet werd.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Iemand onboard van Ham op de crash van Rus?
---RAWE CEEK!!!---
Zo blijft VER ook ruim voor Mercedes in het WCC.djmuggs schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
Mercedes 15 punten en RBR 14 punten, zo slecht waren ze ook weer niet als team
zonder de onboards van Sainz gevolgd te hebben, denk ik dat het Sainz zijn eigen calls zijn.Miki schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:56:
Bijna om-Ferrari om zo te winnen. Leuk om te zien en hopelijk geeft dat voldoende vertrouwen voor de komende races om weer goed mee te kunnen doen.
Die is al en tijdje bezig zelf calls te maken, die eigenlijk allemaal beter zijn dan van de pitmuur.
die had ik al afgevinktDrials schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:58:
Best crowd ever
https://f1manager.info/ranking/4605
Nee, podcast gaat niet door. Dat had RB al aangekondigd.Rivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
Imitatie mag ik hopen.ThomasG schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:59:
[...]
Misschien dat Norris een Max immigratie doet. Ze kennen elkaar immers goed.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond Coulthard al stil op het einde, maar die was al vertrokken voor de interviews.
Goed interview van SAI. hij had the pace en the headroom om dit te doen ondanks de druk.
Niet helemaal mee eens, je moet als team voor de winst willen gaan en niet je beide rijders laten vechten om dat podium.vhal schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:59:
[...]
Wat een kolder...HAM had simpelweg meer snelheid op het einde en het leek er vervolgens op dat de druk te groot werd voor RUS die z'n auto in de barrières parkeerde. De enige die z'n hoofd mag schudden is RUS zelf...
Sinds wanneer slist Lando?
[ Voor 3% gewijzigd door Justevo op 17-09-2023 16:01 ]
Call van LeClerc om buiten te blijven was ook van hem. Vreemde call, hij had hiermee niets te winnenSinned123 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:59:
[...]
zonder de onboards van Sainz gevolgd te hebben, denk ik dat het Sainz zijn eigen calls zijn.
Die is al en tijdje bezig zelf calls te maken, die eigenlijk allemaal beter zijn dan van de pitmuur.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:31
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja dat wel, maar toch zie ik liever dit. Laat ze racen en dan kan dit helaas voor Russel ook gebeuren.
Lijkt mij ook. Ipv P2 en P3/4 pakken ze nu alleen P3. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Toto hier blij mee is, los van dat RUS die fout natuurlijk zelf maakte.gambieter schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:54:
NoFearCreations schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:59:
Iemand onboard van Ham op de crash van Rus?
/f/image/4bejOHRYqgjFmcCYHzhncA4D.png?f=fotoalbum_large)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit idd, Na zijn reactie toen hij in een Williams Bottas eraf reed en daarna het onzinnige twitter geschreeuw toen Max wk werd, helemaal klaar met Rus.HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:59:
[...]
Zou HAM nu ook vragen naar zijn teamgenoot?
Heb echt helemaal niets met Mercedes. BOT was niet de beste, maar hij had wel meer sympathie voor mij.
ben verbaasd .. goed intervieuw .. niets mis mee.
https://f1manager.info/ranking/4605
Geen bingopowah33 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:02:
ben verbaasd .. goed intervieuw .. niets mis mee.

Dat is gewoon een taktiek en blijkbaar werkte het.Pendaco schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
[...]
De boel moedwillig ophouden bedoel je? Vond het niet perse handig om het gat zo klein te houden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij Rus brak dus iets af toen hij de muur raakte met het voorwiel.
---RAWE CEEK!!!---
Was het ook, Sainz deed de eindfase helemaal zelfstandig. Vragen om gap updates, bewust terugzakken. Z'n engineer had het idee ook duidelijk niet door, bleek uit de radio.Miki schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:56:
Bijna om-Ferrari om zo te winnen. Leuk om te zien en hopelijk geeft dat voldoende vertrouwen voor de komende races om weer goed mee te kunnen doen.
Wat een domme fout van Russell zeg, holy shit...
Laatste rondes met stuur tussen z'n tanden verdedigdJustevo schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:00:
Sinds wanneer slist Lando?
Had hij de muur niet moeten raken...NoFearCreations schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:03:
Bij Rus brak dus iets af toen hij de muur raakte met het voorwiel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Saaie eerste 40 rondes, leuke laatste 20 rondes, met dank aan een kapotte Alpine. Netjes van Lawson, punten na 3 races, en eigenlijk foutloos tijdens 2 toch best lastige races (Zandvoort onder lastige omstandigheden, Singapore als een van de zwaarste circuits op de kalender), hopelijk krijgt hij volgend jaar een zitje op de grid, wat mij betreft verdient hij er een.
Die timing was echt pech, had Sargeant 10-15 rondes later zijn voorvleugel in de muur geparkeerd had RBR zomaar vooraan kunnen meedoen voor de winst, maar nu hadden ze de pech dat iedereen op een redelijk gunstig moment (misschien paar rondes te vroeg) hun stop kon maken terwijl het voor RBR veel te vroeg was.StefanVerkerk schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:56:
[...]
De stint op de medium ging de Red Bull van Verstappen erg goed af. Ze hebben gewoon ontzettend pech gehad met de timing van de eerste SC, precies wat GP ook al tegen Max zei op teamradio. Zo slecht was de Red Bull niet, behalve op de hards.
En Norris. Maar Lando komt er mee weg.TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:04:
Wat een domme fout van Russell zeg, holy shit...
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Oh, op zich kan ik me echt niet storen aan Merc problemen, het is een zeer onsympathiek team, en zo ook de coureurs.tweakduke schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:00:
Ja dat wel, maar toch zie ik liever dit. Laat ze racen en dan kan dit helaas voor Russel ook gebeuren.
Ik kijk er puur naar vanuit een technisch/management perspectief, en dan is het gewoon slecht gespeeld. Ze hadden P3 en P4, en mogelijk P1/P2 en P4. Nu alleen P3. HAM terugfluiten had ze niets gekost.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Fantastisch dat NOR eerst even kijkt of HAM in de buurt is lol
Als hij het gat niet onder de 1 seconden hield had Norris geen DRS. En als ze Norris voorbij waren was Sainz het haasje.Pendaco schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
[...]
De boel moedwillig ophouden bedoel je? Vond het niet perse handig om het gat zo klein te houden.
Lewis zegt gewoon geen woord in de cooldown...
---RAWE CEEK!!!---
Beetje een tamme boel, die podcast deze week.
Gezellig wel.
Sainz en Norris gaan wel goed samen maar blijkbaar niet met Lewis.
Sainz en Norris gaan wel goed samen maar blijkbaar niet met Lewis.
Ik zie nu de hele tijd al comments over podcasts? Heeft Max een eigen podcast?Rivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
Volgens mij hadden ze dan beter Hamilton er langs kunnen laten, die was sneller dan Russell.gambieter schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:05:
[...]
Oh, op zich kan ik me echt niet storen aan Merc problemen, het is een zeer onsympathiek team, en zo ook de coureurs.
Ik kijk er puur naar vanuit een technisch/management perspectief, en dan is het gewoon slecht gespeeld. Ze hadden P3 en P4, en mogelijk P1/P2 en P4. Nu alleen P3. HAM terugfluiten had ze niets gekost.
HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:06:
[...]
Ik zie nu de hele tijd al comments over podcasts? Heeft Max een eigen podcast?
:strip_exif()/f/image/RhV4bkbIutvpyytxiNrK8Nnk.jpg?f=fotoalbum_large)
Ach jah, hij dacht tijdens de race dat hij hem al bijna had gewonnen, maar goed, als je de race niet weet te finishen kan je hem ook nooit winnen....plizz schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:04:
Best lullig actie van Russel. Een stuurfout en je wordt flink afgestraft.
Cogitationis poenam nemo patitur
Hahahaha, dat is een ongoing practical joke omdat max altijd 1 en het dus gasten over de vloer heeftHollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:06:
[...]
Sowieso schrijf je zo!
Max zat zo vaak op het podium dat het een running gag is van de commentatoren om de cool-down room de Max Verstappen podcast te noemen.HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:06:
[...]
Nee, dat was tactiek van Lando om Russell in een fout te dwingen.PjotrStroganov schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:04:
[...]
En Norris. Maar Lando komt er mee weg.
Norris met zijn champagne pop... hopelijk schakelt de regie een beetje goed zometeen.dglavimans schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:07:
Pas op je trofee Sainz
Eindelijk weer eens het italiaanse volkslied!
Na 10 races andere volksliederen, ff wennen hoor
ICE ICE Baby
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ze hadden gelukkig het hele weekend om te zoeken naar een ander bandje.....StefanVerkerk schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:07:
Ze spelen het verkeerde bandje, dit is het Wilhelmus toch niet?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
VSC voor auto op track, SC voor paar onderdelen, terwijl hele veld bunched up is.caspervc schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:57:
[...]
Vreeemd? De halve baan lag vol carbon onderdelen…
Al die onderdelen hebben ze netjes opgeruimd tijdens de SC, oh wacht...
:fill(white):strip_exif()/f/image/TngoDV1ucJNSzX3v8QM5JzrX.png?f=user_large)
erutangiS
Tussen NOR en SAI nog wel een normaal gesprek maar van HAM komt echt bijna nooit een woord.StefanVerkerk schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:05:
Beetje een tamme boel, die podcast deze week.
Ze spelen toch het Schumacher-Ferrari Nationale Volkslied zoals altijd ?DarkSide schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:08:
[...]
Ze hadden gelukkig het hele weekend om te zoeken naar een ander bandje.....
How do you save a random generator ?
Het is een beetje een ongeschreven regel dat je een coureur niet vraagt een podium plek op te geven, behalve als je afspreekt dat die nog teruggegeven kan worden (wat hier niet kon). Als ze HAM hadden laten afremmen, dan had RUS zich op NOR kunnen concentreren.RegularJohn schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:06:
Volgens mij hadden ze dan beter Hamilton er langs kunnen laten, die was sneller dan Russell.
Ach ja, ik kan het wel waarderen en een dubbel stack is ook altijd mooi. 2e plaats opgeven om voor de winst te gaan.Alles of niets en zo heeft hij ook gereden.Bullet NL schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:07:
[...]
Ach jah, hij dacht tijdens de race dat hij hem al bijna had gewonnen, maar goed, als je de race niet weet te finishen kan je hem ook nooit winnen....
Norris is blij met zijn 2e plaats, maar die zie ik dat killer instinct dan weer niet hebben.
Het was ook nog eens een andere versie dan wij normaal horen volgens mij. Maar dat zou vreemd zijn omdat ze die vanuit Engeland instarten dacht ik.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:08:
Dit volkslied klinkt zo niet op zijn plaats nu
Ik ben van slag.
Zo. HAM ziet er niet echt happy uit.
Baalt als een stekker.
toch best bijzonder. Prima race gereden.
Baalt als een stekker.
toch best bijzonder. Prima race gereden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe kun je dit Hamilton kwalijk nemen? Russell had gewoon meer moeten stampen. Hamilton had gewoon meer pace op het eind.gambieter schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:54:
Nou Ham als je daar niet wilt staan kan je beter gewoon stoppen.. perongeluk azijn in zijn watertank gehad gok ik zo.
Sainz DotD
Maar wel weer slechte regie, precies op het moment dat Norris zijn champagne pop wil doen schakelen ze naar een heli shot. Gelukkig vrij snel naar een shot dichterbij... maar man man man, je zou toch verwachten dat ze dat inmiddels bij de regie ook wel weten?TheBrut3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:11:
Alle bekers ook nog heel zo te zien.
Lol 😂
Ik volg de F1 memes niet zo, waar kan je deze vinden?
Op Reddit is een kanaal, maar daar vind ik ze meer racistisch dan leuk.
Lando denkt, kan die beker ook kapot???
Niet gezien hoe vaak RUS een verdedigende actie moest maken om HAM te blokken, waardoor hij niet de ideale lijn kom rijden om NOR te pakken?Dj-sannieboy schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:11:
[...]
Hoe kun je dit Hamilton kwalijk nemen? Russell had gewoon meer moeten stampen. Hamilton had gewoon meer pace op het eind.
Als Hamilton niet zo had zitten pushen, had Mercedes nu twee auto’s in de punten gehad en geen schade. Hamilton heeft Mercedes veel geld gekost. En George een podium.Dj-sannieboy schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:11:
[...]
Hoe kun je dit Hamilton kwalijk nemen? Russell had gewoon meer moeten stampen. Hamilton had gewoon meer pace op het eind.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2023 16:25 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
F1troll op insta, erg goede meuk na elke race!HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:12:
[...]
Lol 😂
Ik volg de F1 memes niet zo, waar kan je deze vinden?
Op Reddit is een kanaal, maar daar vind ik ze meer racistisch dan leuk.
Ligt eraan. Je stampt zoveel mogelijk, maar wel zoveel dat je nog genoeg banden overhebt om eroverheen te gaan als je er eenmaal bij bent. Kan zijn dat HAM richting de staart van NOR meer van zijn banden vroeg om in de DRS van RUS te komen.Dj-sannieboy schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:11:
[...]
Uiteindelijk heeft Mercedes belang bij zoveel mogelijk punten en een coureur op 1. Wie dat is, maakt niet uit. Om dan bij je teamgenoot te gaan zitten drukken waardoor jij zich niet kan oplijnen voor een aanval, is vermoedelijk niet iets waar Mercedes blij mee is.
Nu eindigt het wel heel dramatisch, maar anders was het 3 en 4, waar het 2,3 of 2,4 of zelfs 1,2 of 1,3 had kunnen worden.
In zo'n situatie als dit waarin je met 2 auto's naar de kop rijdt, is het gewoon niet handig om elkaar onder druk te zetten.
Je kan me veel vertellen maar niet dat de crash van Russell de schuld is van Hamilton. Kommop.Cass Casey schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
[...]
Als Hamilton niet zo had zitten pushen, had Mercedes nu twee auto’s in de punten gehad en geen schade. Hamilton heeft Mercedes veel geld gekost. En George een podium.
Russell doet het helemaal zelf. Als ie niet kan presteren onder druk dan moet ie maar ander werk zoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2023 16:26 ]
Iemand opperde het idee dat het raken van de barrier door Norris de barrier een zetje kan hebben gegeven naar binnen. Ik heb de onboard bekeken van Russel en kon het zo gauw niet zien. Toch geen gekke theorie.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Dat heeft Russell prima zelf gedaan. If you can't take the heat, get out of the kitchen.Cass Casey schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:17:
[...]
Als Hamilton niet zo had zitten pushen, had Mercedes nu twee auto’s in de punten gehad en geen schade. Hamilton heeft Mercedes veel geld gekost. En George een podium.
En Hamilton vragen om af te remmen is niet logisch wanneer Hamilton duidelijk sneller is. Er is geen gedoodverfde eerste in dat team, dan is laten rijden een valide optie.
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2023 16:26 ]
Toch wel mooi als er ein-de-lijk weer eens iemand anders wint dan VER, het wederom gaat over HAM die volgens enkele personen de schuldige is dat RUS z'n auto in de muur rijdt en potentiële punten voor Mercedes laat liggen...
Max definitief geen wereldkampioen in Japan nu denk ik? 151 punten voorsprong nu, 180 punten te verdelen na Japan.
Nee want hij kan nog alle races buiten de punten vallen. Hij is net zoveel wereldkampioen als voor deze raceMikeyMan schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:24:
Max definitief heen wereldkampioen in Japan nu denk ik? 151 punten voorsprong nu, 180 punten te verdelen na Japan.
Is dat ding niet van beton daar? Lijkt me sterkPjotrStroganov schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:22:
Iemand opperde het idee dat het raken van de barrier door Norris de barrier een zetje kan hebben gegeven naar binnen. Ik heb de onboard bekeken van Russel en kon het zo gauw niet zien. Toch geen gekke theorie.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Juist...R.van.M schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:27:
[...]
Nee want hij kan nog alle races buiten de punten vallen. Hij is net zoveel wereldkampioen als voor deze race
Punt is dat ie nu überhaupt rekenkundig geen kampioen kan worden in Japan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |