[F1 2023] Race 16 GP van Singapore Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste
Acties:
  • 84.161 views

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:33

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 16: Singapore Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mr9RNrH3my-_Du8teogtlYIJnN4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kns0EyblRF6FKns52shcoiyu.jpg?f=user_large

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_nbrSFOse8uUp6q65CBbKff_LVA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ru4t9Pm2mvgiAORZ3CJbyb52.png?f=user_largevr 15 sep
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 11:30
Local time: 17:30
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 21:00
za 16 sep
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 11:30
Local time: 17:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 21:00
zo 17 sep
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 14:00
Local time: 20:00

Circuit
▸ Marina Bay Street Circuit▸ Aantal rondes: 62
▸ Locatie: Marina Bay, Singapore▸ Lengte Circuit: 4,94 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 306,143 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto/q_auto/v1683633963/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Singapore_Circuit.png.transform/8col/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Singapore zijn de volgende compounds gekozen: Hard C3, Medium C4 en Soft C5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O5FqiPIdHMWjtltpRLPzrLLuFc8=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/b3qYPrepqHDQ2dlRO0Hi6ywH.webp?f=fotoalbum_large

Terug naar boven

[ Voor 2% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2023 08:28 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op naar nummer 11 :9

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier een vergelijking tussen het oude en nieuwe layout:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/og2pNYL-jx7_onY-WEKBNS6qqn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FDSXcV6mfL3oF49V0qIjmm7r.jpg?f=fotoalbum_large

En alvast een aantal posters:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Z4EipZZPuI5JFQeUo--NS8EqE8=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/fbVnLPao8VnWLmISrTMaIvDY.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWhjbhhGnBWmFH6xu4aZfs-tOgc=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/qWayzqptZjWO4Y5Pj8arOM9i.webp?f=fotoalbum_large

Red Bull kan het constructeurs kampioenschap misschien hier al winnen wanneer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWg_Lra1anQo_zXSzuTGGxAuu5c=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/woHpOCM3kSmWwWGY011xVHF9.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2023 08:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:43

JB

Cédric roelt!

TD018 incoming, tegen de klok in voor Max :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pole Lap 2018 van Lewis Hamilton:
[Vimeo: Lewis Hamilton's Stunning Pole Lap 2018 Singapore Grand Prix]
Altijd leuk om terug te zien, want man man man wat een ronde! :)

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2023 08:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:47
Verstappen heeft deze nog nooit gewonnen. Tezamen met de GPs van Qatar en (logischerwijs) Las Vegas de enige op de kalender van dit jaar die hij nog nooit gewonnen heeft.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het eerste beeld van het nieuwe rechte stuk :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3p2mpl0moCAB-uAr96OlVuvNepU=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Z7ZqRbion7UWgf9Mf7ArCOWP.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-08 13:40
G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:52:
Reed max daar ook niet een dijk van een ronde in een mindere auto! Was weliswaar geen pole maar volgens mijn een van zijn beste kwalificatie rondje ooit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:32

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:52:
Na het rondje wel ff de olie bijvullen, maar goed..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:11
Mijn inziens een van de leukste stratencircuits van het seizoen. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 16:16

ATS

Jasphur schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:47:
Mijn inziens een van de leukste stratencircuits van het seizoen. :)
Ik ben zelf geen fan. Zeker in het donker heb ik meestal geen idee waar ze zijn in het rondje, omdat het er allemaal hetzelfde uitziet tussen die hekken langs de baan. De vele 90 graden bochten helpen ook niet.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Dat Pirelli kaartje geeft een iets langere race-afstand aan dan in de openingspost staat vermeld. Door de wijziging van de lay-out?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
kraanwagen schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:51:
Dat Pirelli kaartje geeft een iets langere race-afstand aan dan in de openingspost staat vermeld. Door de wijziging van de lay-out?
Tot vorige week had ik 3 bronnen met verschillende circuitlengtes, aantal ronden en totale afstand.

De gegevens die Pirelli heeft staan stonden tot vanmorgen ook zo in de topic start (immers 4,94 km x 62 ronden = 306,28 km) maar formula1.com komt tot een afstand van 306,143 km. Kan een foutje zijn van formula1.com maar ik hou het in de gaten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:09
Razend benieuwd hoe de kaarten hier geschud zijn...
Al is denk ik toch de verwachting dat Red Bull hier wat minder gaat zijn en Merc en McL profiteren
Crashes zijn hier ook nooit ver weg, dus vraag of dat een rol gaat spelen in kwalificatie en de race
En uiteraard de hoge temperatuur en enorme uitputtingsslag.

Waarschijnlijk staat Verstappen gewoon weer met die beker in de lucht zondagmiddag
Eigenlijk wel jammer, nu het 10 races record binnen is mogen we ook weleens een andere winnaar zien imho
Een Alonso, of Piastri of Norris zou wel geniaal zijn...
K-Mag gaat hier wel weer een klappertje maken vermoed ik, daar is deze baan uitermate geschikt voor...

[ Voor 10% gewijzigd door The_Admin op 13-09-2023 11:41 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Whaaaa race een uurtje vroeger deze keer :o

Dat wordt opletten.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-08 14:40
Kan zelf helaas deze race en de volgende niet zien (of 's avonds laat replay kijken met kans dat je uitslag al gehoord hebt).
Verwacht wel gewoon dat de Mercedes punten gaat pakken, dus zie RB nog geen constructeurstitel hier veroveren.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:52

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://mclaren.bloomreach.io/cdn-cgi/image/format=webp,quality=80,width=1024/delivery/resources/content/gallery/mclaren-racing/formula-1/2023/singapore-gp/okx-takeover/mclaren_okx_wide-mclaren-shoot.jpg

McLaren gaat op zwart!
McLaren Racing and OKX, a leading Web3 technology company and Official Primary Partner of the McLaren Formula 1 Team, today revealed a limited-edition Stealth Mode livery design to be carried on the McLaren MCL60 F1 cars at the 2023 Singapore Grand Prix (15 - 17 September) and the 2023 Japanese Grand Prix (22 - 24 September).

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zrobert
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:27
Chocoball schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:57:
[...]

Tot vorige week had ik 3 bronnen met verschillende circuitlengtes, aantal ronden en totale afstand.

De gegevens die Pirelli heeft staan stonden tot vanmorgen ook zo in de topic start (immers 4,94 km x 62 ronden = 306,28 km) maar formula1.com komt tot een afstand van 306,143 km. Kan een foutje zijn van formula1.com maar ik hou het in gaten.
Misschien omdat start en finish-lijn niet de zelfde zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-08 22:16
VincentG schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:30:
Kan zelf helaas deze race en de volgende niet zien (of 's avonds laat replay kijken met kans dat je uitslag al gehoord hebt).
Verwacht wel gewoon dat de Mercedes punten gaat pakken, dus zie RB nog geen constructeurstitel hier veroveren.
Liever niet idd, doe maar in Japan wat mij betreft.
Honda RBPT toch de grote winnaar van de laatste jaren

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-08 22:16
Siebeh schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:26:
[...]

Reed max daar ook niet een dijk van een ronde in een mindere auto! Was weliswaar geen pole maar volgens mijn een van zijn beste kwalificatie rondje ooit.
En anders in 2022 wel, als hij die ronde niet had afgebroken. Die paarse sectoren waren volgens mij uiteindelijk niet verbeterd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:29
Chocoball schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:57:
[...]

De gegevens die Pirelli heeft staan stonden tot vanmorgen ook zo in de topic start (immers 4,94 km x 62 ronden = 306,28 km) maar formula1.com komt tot een afstand van 306,143 km. Kan een foutje zijn van formula1.com maar ik hou het in de gaten.
Finish ligt voor de pitboxen van de teams beginnen, startlijn ligt ongeveer halverwege de pitboxen van de teams. Dat is een afstand van, komt ie, ongeveer 140 meter (Google Maps).

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-07 21:17

TrekDr0p

QR niet scannen

Zal er dit weekend nog veel vragen/ophef zijn over het interview van Marko?

Ben vooral benieuwd of FER er echt dichter op zit, of dat het een glory run was voor het thuis publiek.

En wie gaat het meeste last krijgen van de nieuwe TD.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:51
Nieuwe layout betekend dat die krappe "chicane" met hoge curbs, waardoor er nog wel eens een coureur in de muur klapte, eruit is?

Zo ja, jammer want het had wel wat :)

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Lijkt me wel weer wat meer inhaal mogelijkheden te geven zo met deze layout. Misschien als dat echt zo is dat ze het de komende jaren zo laten.

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
B-Real schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:53:
Nieuwe layout betekend dat die krappe "chicane" met hoge curbs, waardoor er nog wel eens een coureur in de muur klapte, eruit is?

Zo ja, jammer want het had wel wat :)
Volgens mij niet want dat was de een na laatste bocht. Die bochtenreeks die eruit is, is waar ze onder de tribune door gingen volgens mij.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Marina Bay Street Circuit
Moest toch even goed lezen want bij Marina zat ik al direct met Yas Marina in m'n hoofd maar dat is Abu Dhabi.

14u!
Check!
Prima tijd voor een race in Zuid-Oost Azië.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:17

Martinspire

Awesomeness

Edit: Ik verwar wat locaties

Benieuwd hoe het gaat met de nieuwe layout. Worden er meer inhaalacties verwacht daardoor? Ik had het idee dat de bochtencombinatie voor dat stuk altijd het probleem was en auto's eerder uit elkaar trok dan naar elkaar liet lopen?

[ Voor 195% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2023 13:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F55yAEra4AA5idJ?format=webp&name=small

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Martinspire schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:42:
Komt hier nog iets spannends van Alfa Romeo misschien? Gezien Zhou zijn thuisrace heeft (of wat het dichtste bij komt), is dit wel het moment om daar iets mee te doen eigenlijk. Gezien de lockdowns ook in China nu weg zijn (toch?), is dit voor veel Chinezen de eerste kans om hem daar te zien, lijkt mij.
Singapore is slechts een schamele 5600km van zijn geboorteplaats af, dus niet echt een thuisrace ;)

Te koop....

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Mij benieuwen of we hier weer eens een interval regenrace krijgen, moessons die in 10 minuten naar beneden vallen gecombineerd met zinderend hete nachttemperaturen maakt Marina Bay nogal een Turks stoombad gecombineerd met een regendouche.
Wat op Zandvoort 2023 viel noemen ze in Singapore stevige motregen ;)
Nice stratencircuit, hoop dat Max wint, leuk voor de lijstjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:07
PalingDrone schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:56:
Mij benieuwen of we hier weer eens een interval regenrace krijgen, moessons die in 10 minuten naar beneden vallen gecombineerd met zinderend hete nachttemperaturen maakt Marina Bay nogal een Turks stoombad gecombineerd met een regendouche.
Wat op Zandvoort 2023 viel noemen ze in Singapore stevige motregen ;)
Nice stratencircuit, hoop dat Max wint, leuk voor de lijstjes.
Ik zat op de tribune in Zandvoort. Het voelde niet als stevige motregen. Helemaal verregend dat weekend. Maar het was weer fantastisch verder.

Kan me amper voorstellen hoe damn hard het dan in Singapore giet als dit wel meevalt vergeleken met daar :P

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:39

sjaool

Every life should have 9 cats

albino71 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:51:
[...]

Singapore is slechts een schamele 5600km van zijn geboorteplaats af, dus niet echt een thuisrace ;)
Gezien de grootte van China is dat maar een klein eindje. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-08 12:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

TrekDr0p schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:52:
Zal er dit weekend nog veel vragen/ophef zijn over het interview van Marko?

Ben vooral benieuwd of FER er echt dichter op zit, of dat het een glory run was voor het thuis publiek.

En wie gaat het meeste last krijgen van de nieuwe TD.
Ferrari heeft in theorie het nadeel dat er een aantal zeer langzame bochten verdwenen zijn. Dat is waar Ferrari doorgaans goed is. (De chicanes in Monza waren daarom ook geschikt)

Dus vraag mij af of ze weer zo goed gaan zijn.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Martinspire schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:42:
Edit: Ik verwar wat locaties

Benieuwd hoe het gaat met de nieuwe layout. Worden er meer inhaalacties verwacht daardoor? Ik had het idee dat de bochtencombinatie voor dat stuk altijd het probleem was en auto's eerder uit elkaar trok dan naar elkaar liet lopen?
Ocon gaf aan dat het potentieel tot inhaalacties kan leiden door de hogere snelheid. Die langzame bochtencombinatie in het verleden gaf geen mogelijkheden tot inhalen. Dus de vernieuwde layout zou een verbetering moeten zijn.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09

AvK

Ready Set Go

Mhhh, die aanpassing van die haakse bochten.... daar wordt de baan wel sneller van. Ligt daar ook DRS?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• TheBrut3
AvK schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:44:
Mhhh, die aanpassing van die haakse bochten.... daar wordt de baan wel sneller van. Ligt daar ook DRS?
Nee. Er zijn al 3 DRS zones, 4 wordt wel erg veel denk ik. Al zouden ze imo beter zone 2 kunnen verplaatsen naar dat nieuwe rechte stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Hoop dat we weer kunnen genieten van Liam Lawson. Ben erg benieuwd hoe hij het er hier van af gaat brengen. Schijnt een zwaar circuit te zijn. Dan heeft hij nu net na Monza zo'n beetje alles gehad. :9

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-08 23:05

alienfruit

the alien you never expected

PalingDrone schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:56:
Doe maar niet. Ik heb al genoeg lekkages in HK huis! Er is ook veel gezeik met illegale extensies (kelders voornamelijk) en weghalen van beschermingsmaatregelen tegen aardverschuivingen. Ik denk dat er nog een hoop trammelant komt veel boetes e.d.

[ Voor 19% gewijzigd door alienfruit op 13-09-2023 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-08 22:15

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: https://cdn.racingnews365.com/2023/_975xAUTO_fit_center-center_85_none/11065643/WOL_Weerbericht-Racingnews365-3daagse_Singapore.webp?v=1694602237

Kom maar weer met die regen :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Nou.... op basis van Max zijn resultaat op deze baan moet het toch goed komen? Zo vaak een mindere race gehad op deze baan.... Ik verwacht alleen maar podium's voor Max ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hann1BaL schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:14:
Ferrari heeft in theorie het nadeel dat er een aantal zeer langzame bochten verdwenen zijn. Dat is waar Ferrari doorgaans goed is. (De chicanes in Monza waren daarom ook geschikt)

Dus vraag mij af of ze weer zo goed gaan zijn.
In een YT video, gisteren gedeeld (Autosport.com), kwam voorbij dat het juist gunstig uit kon pakken voor Ferrari omdat hun banden minder te voorduren zouden krijgen door het ontbreken van die stop/start bochten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De livery van Williams is ook (deels) gespot:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F57A75taQAA4Rby?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

pilskes schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:09:
De livery van Williams is ook (deels) gespot:

[Afbeelding]
Dus dit wordt Williams als de McLaren gulf livery, en McLaren als de zwarte Mercedes livery?

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 13-09-2023 22:02 ]

PSN

• Hann1BaL

Hann1BaL

hardware-lover schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:28:
[...]

In een YT video, gisteren gedeeld (Autosport.com), kwam voorbij dat het juist gunstig uit kon pakken voor Ferrari omdat hun banden minder te voorduren zouden krijgen door het ontbreken van die stop/start bochten.
Interessant. En misschien is beide wel waar. Slecht voor de snelheid en goed voor de banden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Singapore kan een lastige voor Red Bull worden omdat het een hobbelig circuit is met veel kerbstones. Aerodynamische efficiëncy komt hier op de 2e plek en met maar praktisch 1 type bocht kan de concurrentie zich hierop aanpassen aldus AMuS.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
[...]

Zo'n beetje 75% van de inwoners van Singapore bestaat uit Chinese Singaporesen. Die lezen Chinese kranten en kijken Chinese televisie. De Chinese cultuur is alom vertegenwoordigd in Singapore. Op dit moment komt Singapore wel verreweg het dichtst bij een Chinese GP :Y

• Chief
  • Laatst online: 10:52
F1 circuit is er weer hoor. Heb al teamleden van WIL en FER zien rondlopen rond ons kantoor. Kaarten zijn stuk duurder dit jaar maar goed, we zijn er bij.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Chief schreef op donderdag 14 september 2023 @ 02:43:
F1 circuit is er weer hoor. Heb al teamleden van WIL en FER zien rondlopen rond ons kantoor. Kaarten zijn stuk duurder dit jaar maar goed, we zijn er bij.
Er is ook minder plek voor publiek, las ik op nu.nl. Vandaar hogere prijzen voor de tickets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:17
Euh juli?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chief
kraanwagen schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:10:
[...]

Er is ook minder plek voor publiek, las ik op nu.nl. Vandaar hogere prijzen voor de tickets.
Dat kan kloppen. De grote zittribune tussen bochten 14 en 16 van vorig jaar is er dit jaar niet. Overigens is het niet stijf uitverkocht, je kan op de officiele website nog kaarten krijgen al zijn de goedkoopste plaatsen weg. Daarnaast, net als ieder jaar komen er heel veel kaarten terug op de markt. Er zijn altijd weer mensen die niet kunnen, proberen extra geld te verdienen of promotiekaarten hebben gekregen maar geen zin hebben om te gaan. Niet moeilijk on nog kaarten te scoren, ook voor de zondag.

Regen: dit is het monsoon seizoen waar de regen meestal in de ochtend / begin middag valt maar ja, vorig jaar is de race ook uitgesteld door een onweersbui. We waren net op tijd binnen en ach, zolang duurde het niet voordat de race werd gestart.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Weer een paar posters :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fk4z71GbkgV7wtL2fbemQY3PUPM=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/U8vixaVPuscq9d3r6ziX6EuN.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yh4veI6_NL74lDiyb1PJdm03jGk=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/PBksKRVxsmIiL88wRLv71bdx.webp?f=fotoalbum_large

En de eerste foto's vanuit de pits!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A84OqfldOQ0edpU_x8Vsxz8hiQo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kS8yB56r08JiIseL5teVYBvH.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0qn2qIe2tjqZ_DXEMHBAEgwhXA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zs0VZpbJLOZFAMJo21AfjzmV.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpXviA_yvxPDjyfcoeax9v1qJ9o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AIXRUMZNdagGkBEtlIeS4sGF.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yJkPfo_Gsmd3mL43rMYGEoSZCWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HsrMtOblxoUwnxzNXngWaB0o.webp?f=fotoalbum_large

Wow die petten zijn duur of zie ik het verkeerd... :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/juAGECEFtUfd2tPs-qLPBkxZ1_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qNcz6LwuELHP6QVvQhZ8JoRg.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2023 08:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:00

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:16:
Wow die petten zijn duur of zie ik het verkeerd... :P
[Afbeelding]
Als dat Singapore dollars zijn valt het nog mee, zo'n beetje tussen de 45 en 60 euro :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
BM schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:25:
[...]

Als dat Singapore dollars zijn valt het nog mee, zo'n beetje tussen de 45 en 60 euro :)
Ja dan valt het inderdaad nog reuze mee! :)

Hier nog een leuk overzicht van de winnaars door de jaren heen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNRZGILkje3E87JbjmIcLi1o9FE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3JzPJK1VPCIGh4VWWPFmX6X6.jpg?f=fotoalbum_large

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Met dezelfde logica zou Ethiopie ook een thuisrace zijn voor ons Nederlanders (ongeveer 5600 km vanaf Utrecht) :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:12
kevlar01 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:11:
[...]

Met dezelfde logica zou Ethiopie ook een thuisrace zijn voor ons Nederlanders (ongeveer 5600 km vanaf Utrecht) :P
Ik zou dan Zuid Afrika zeggen, want Afrikaans lijkt veel op Nederlands.

• Chief
BM schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:25:
[...]

Normaliter goedkoper te krijgen in hun eigen webshop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:51
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:07:
[...]

Ja dan valt het inderdaad nog reuze mee! :)

Hier nog een leuk overzicht van de winnaars door de jaren heen :)
[Afbeelding]
Lijkt mij goed dat er weer een Red Bull wint dit weekend, is het lijstje weer iets beter in evenwicht O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

B-Real schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:19:
[...]

Lijkt mij goed dat er weer een Red Bull wint dit weekend, is het lijstje weer iets beter in evenwicht O-)
Vettel is toch écht wel de koning van Singapore. Hij heeft met RBR hier ook regelmatig gewonnen. Hoop voor Verstappen dat hij dit circuit ook aan zijn palmares (of wikipedia statistieken) kan toevoegen. (Verstappen heeft nu vanaf slechts 23 verschillende circuits gewonnen, met Singapore erbij gaat hij voorbij aan Schumacher)

[ Voor 13% gewijzigd door Woudloper op 14-09-2023 09:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLvwSznEUWxHDiwI9bsP_XRJDno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rTtiwDNuXt3PIdohiSRFWElY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFYY5hPul5jV1isz6L-AW5abjcU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CIVlxqthKdTVE2AlfaR6Aw5h.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

LZ86 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:58:
Kan me amper voorstellen hoe damn hard het dan in Singapore giet als dit wel meevalt vergeleken met daar :P
offtopic:
Geloof me, dat is niet voor te stellen, dat moet je meemaken. Mij is ooit verteld dat het in Nederland nooit hard regende, door een Indiase collega die nota bene typisch Hollandse herfststormen had meegemaakt. Ik was dus skeptisch toen ik een jaar later naar India ging voor een bootcamp. In juli. Midden in het moessonseizoen.
En geloof me, ze had gelijk.
Denk aan een badkuip die boven je hoofd wordt omgekieperd. Maar dan stopt het niet bij 1 badkuip.
Het komt zo hard uit de lucht dat letterlijk een stukje van 1,5 meter van een auto naar een deur voelt alsof je door een dompelbad bent gelopen (doorweekt tot en met je ondergoed).
Dat is regen :D

Wat betekent mijn avatar?

• JB

JB

Cédric roelt!

Hendig ook in het donker :+

Mijn boefje is liev!

• Chief
Dido schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:55:
[...]

offtopic:
Geloof me, dat is niet voor te stellen, dat moet je meemaken. Mij is ooit verteld dat het in Nederland nooit hard regende, door een Indiase collega die nota bene typisch Hollandse herfststormen had meegemaakt. Ik was dus skeptisch toen ik een jaar later naar India ging voor een bootcamp. In juli. Midden in het moessonseizoen.
En geloof me, ze had gelijk.
Denk aan een badkuip die boven je hoofd wordt omgekieperd. Maar dan stopt het niet bij 1 badkuip.
Het komt zo hard uit de lucht dat letterlijk een stukje van 1,5 meter van een auto naar een deur voelt alsof je door een dompelbad bent gelopen (doorweekt tot en met je ondergoed).
Dat is regen :D
Als het hier onweert dan gaat het ook heel hard los, niet te vergelijken met wat je in Nederland meemaakt. Enige voordeel is dat het hier warm genoeg is om te blijven zwemmen als het onweert, mits er geen bliksem is :P

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:36
Chief schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:02:
[...]

Als het hier onweert dan gaat het ook heel hard los, niet te vergelijken met wat je in Nederland meemaakt. Enige voordeel is dat het hier warm genoeg is om te blijven zwemmen als het onweert, mits er geen bliksem is :P
Zwem je nog met uncle's?

• Chief
/offtopic Al een tijdje niet mee gezwommen en ze zijn nu ook al heel aardig op leeftijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huHRFbUr6NODyDuRt6S-8y3kno4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iONJkFZ4VG1ZxWro0B8UoyUZ.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tU0DnuAfNMljHKBrcVtDk79zwN0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iUBdI7sQFhJjzsw9axSPsVQQ.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:32

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Zoek en vindt de veiligheidsverhogende rubbertjes! :o

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En nu duiken ook de eerste foto's van de Williams op in de Gulf Livery :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Xxzyo4-OldO8uU-0Q7LDdWeY8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CEJOhtShCMvVn0U4TBDvKrEs.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
kevlar01 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:49:
[...]

Dat zijn flinke taartscheppen :)
:D Zeg dat wel
pjottum schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:50:
[...]

Zoek en vindt de veiligheidsverhogende rubbertjes! :o
Haha gevonden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:59:
En nu duiken ook de eerste foto's van de Williams op in de Gulf Livery :

[Afbeelding]
Jeetje, lijkt wel om MCL 4x mee doet nu :X

Mijn boefje is liev!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
JB schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:01:
[...]

Jeetje, lijkt wel om MCL 4x mee doet nu :X
Nee want de MCLs lijken op MB ;)

• JB

JB

Cédric roelt!

Shinji schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:02:
[...]

Nee want de MCLs lijken op MB ;)
Vind je? Zwart met oranje?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat hebben ze nu weer gevonden bij Red Bull?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iKKsPhnigEbprzc5JEhL5CPqYJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OAyZcq0ixmZJOB1O2tnlUvX4.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 17:48

DataGhost

iPL dev

G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:05:
[Afbeelding]
Hetzelfde als Alpine en Aston Martin in Monaco al hadden gevonden, en later Mercedes, Alpha Tauri en McLaren ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:05:
[Afbeelding]
Er zijn al meerdere teams die dit trucje gebruken. Gelijktijdig begonnen bij Alpine en Aston Marrtin maar verschillen wel. Alpha Tauri volgde der ontwerprichting van Alpine terwijl Mercedes het ontwerp van Aston Martin volgde.

https://www.motorsport.co...rear-wing-trick/10499829/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Twijfel tussen race en seizoen topic maar Zhou mag nog een jaar blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:14
Chief schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:02:
[...]
als het onweert, mits er geen bliksem is :P
Deze mag je even uitleggen. :+

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-08 23:05

alienfruit

the alien you never expected

Ja, goede regen in zowel Singapore als in Hong Kong is een verschrikking. In Hong Kong zorgde de laatste tyfoon voor lekkages en in Singapore ook wel eens problemen gehad. Welke buurt woon je in Singapore? Zelf Bedok

[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 14-09-2023 11:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
F1 2023 T-cam view van de nieuwe layout plus oud versus nieuw sector 3 (F1 2023 / F1 2022).

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Old vs New Layout 😱 | Singapore Track Guide

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ben benieuwd of de nieuwe technical directives, tot andere vleugels en ontwerpaanpassingen hebben geleid.

• Chief
alienfruit schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:34:
Ja, goede regen in zowel Singapore als in Hong Kong is een verschrikking. In Hong Kong zorgde de laatste tyfoon voor lekkages en in Singapore ook wel eens problemen gehad. Welke buurt woon je in Singapore? Zelf Bedok
In 4j HK heb ik 1 keer meegemaakt dat het water tot mijn enkels stond op straat maar zo erg als vorige week….
In Singapore valt het allemaal wel mee met last van water. Op bepaalde stukken staat soms een paar cm water maar is over het algemeen snel weg.
Bukit Timah

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SterqVerhael schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:48:
Ben benieuwd of de nieuwe technical directives, tot andere vleugels en ontwerpaanpassingen hebben geleid.
Ik denk dat dat op zich wel meevalt. De nieuwe TD is vooral een extra verduidelijking. Ik denk dat het qua ontwerp dus weinig verschil gaat maken (ook qua performance), wellicht qua gebruikte materialen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja daarom heeft RBR er geen last van :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSspX3qUCHV4tItFvQOWesRpnWo=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/x4Apbh0gFDcwreQzQgWVpRdy.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_m29udyuTPNtvx2TPHE1qCc9XI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hS1Ol44b3hwlVmPEOrWidRuW.webp?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2023 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Bij Red Bull was het eerder de on
Bij Red Bull is het gerucht eerder de vloer.
JB schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:40:
[...]

Ja daarom heeft RBR er geen last van :+
Alleen Perez :+

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:34
Cool, heb zelf vlak by Red Hill MRT station gewoond (25 jaar geleden, helaas voor er F1 races waren). Regenen kan het in Singapore, maar nooit overlast gehad.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:30:
Bij Red Bull was het eerder de on
[...]

Bij Red Bull is het gerucht eerder de vloer.
[...]

Alleen Perez :+
Perez heeft al genoeg nadeel nu er 4x een 90 graden bocht uit het parcours is gehaald ;)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:14:
Het eerste beeld van het nieuwe rechte stuk :)
[Afbeelding]
Dus als ik het goed begrijp is de knik op de voorgrond bocht 15 en die aan het eind - de huidige - bocht 16. In de oude situatie reden ze om dat witte gebouw heen?

Post van @G_Dragon ter verduidelijking
G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:25:
Hier een vergelijking tussen het oude en nieuwe layout:
[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:41
werphengel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:53:
[...]

Dus als ik het goed begrijp is de knik op de voorgrond bocht 15 en die aan het eind - de huidige - bocht 16. In de oude situatie reden ze om dat witte gebouw heen?

Post van @G_Dragon ter verduidelijking

[...]
In de oude situatie gingen ze vlak na die bocht 15 naar rechts, en erna meteen naar links. Daar staat/stond een grote tribune.
Als ik het goed begrijp zijn er werkzaamheden op dat stuk. Daardoor gaan ze nu rechtdoor en wordt de tribune niet gebruikt.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:31
Vind Singapore toch altijd wel een gave baan die spektakel kan geven, zin in

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-08 22:29

Nhz

Voor de duidelijkheid. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08o5HD3ZshOqLQhO0K8K-GDnI3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QivUenjpQiVpWAGWX94XToen.jpg?f=fotoalbum_large

Rood is de huidige omloop, de gele lus hebben ze eruit geknipt.

Hier een linkje naar google maps.

Groetjes

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nhz schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:47:
Voor de duidelijkheid. :)

[Afbeelding]

Rood is de huidige omloop, de gele lus hebben ze eruit geknipt.

Hier een linkje naar google maps.
Kon er voorheen op dat lusje ingehaald worden of was dat onmogelijk en is er juist nu een nieuwe inhaalmogelijkheid ontstaan?

Dit dus.

• AvK

AvK

Ready Set Go

FunkyTrip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:53:
[...]

Kon er voorheen op dat lusje ingehaald worden of was dat onmogelijk en is er juist nu een nieuwe inhaalmogelijkheid ontstaan?
Het is een hoge snelheids stukje geworden maar er ligt geen DRS begrijp ik.....

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:13
[...]

Ja hoor, prima

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Sergio Perez and Sergey Sirotkin contact Singapore GP 2018

:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Tijdens de persconferentie in Singapore wordt Verstappen gevraagd: "Max, ben je teleurgesteld in de woorden van Toto?"

De Limburger antwoordt: "Nee, allesbehalve. Zij (Mercedes, red.) hadden een behoorlijke shit race. Waarschijnlijk was Toto gewoon over de zeik vanwege hun eigen prestaties. Hij is zoveel met ons bezig, dat het bijna lijkt alsof hij deel uitmaakt van ons team. Gelukkig is dat niet het geval."

:X

Mijn boefje is liev!

• TheBrut3
Kon niet en waarschijnlijk nu nog niet omdat er geen DRS is.

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07 14:22
TheBrut3 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:57:
[...]

Kon niet en waarschijnlijk nu nog niet omdat er geen DRS is.
Is op dat stukje toen Crashgate uitgevoerd door Piquet?

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord