• BGFG
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:15
onetime schreef op maandag 22 december 2025 @ 12:57:
[...]

Hij moet niet altijd vanzelf op slot gaan als ik wegloop. En hij mag zeker niet vanzelf open gaan als ik in de buurt kom.
Ik heb 3.8. Maar ook daar is het mogelijk om in de app de auto op- en van slot te halen. De bediening loopt namelijk altijd via de boordcomputer. Nu moeten ze het alleen nog implementeren. :( 8)7 |:( :twk
Wees gerust: je kunt beiden aan- en uitzetten, zoals jij dat wil…. En als je automatisch sluiten hebt ingesteld, geeft ie keurig 2 piepjes als dat mislukt. En ook dat kun je aan- of uitzetten :)

[ Voor 10% gewijzigd door BGFG op 22-12-2025 16:00 ]

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@BGFG En dat kan op 3.8? Of alleen op 5+? Maar mijn auto sluit en open ik met de deur sensoren. :*)

Nu nog in de app de deuren en ramen openen en sluiten. Alleen een nieuwe app versie please. Moet kunnen.

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Pagina: 1 ... 98 99 Laatste

Let op:
Openbare laadpalen, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Thuis laden, laadpalen, etc. in: Thuisladen van je EV deel 2.
Meterkasten, elektra, etc. in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1.
Het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.