Ik moet heel eerlijk zeggen dat deze race toch wel te pruimen was
Net als vorige week een erg mooie race gezien. En deze is historisch, 10 overwinningen! 
Wat een fenomenale prestatie van Max. Ongekend.

Wat een fenomenale prestatie van Max. Ongekend.

Schijnbaar.Dido schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:38:
[...]
Omdat je niet meer kunt stemmen krijg je de uitslag te zien?
"When you grow up your heart dies"
Zo kom je dus voorbij de DRS trein, bah zeg.KlaasjeNL schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:36:
HAM inmiddels 5 seconden clear...
RB 1 en 2 maar voor mij heeft Ferrari gewonnen. Ontzettend knap wat ze uit de auto’s hebben weten te persen en ook nog eens voor een hoop vermaak hebben gezorgd. Hopelijk kunnen ze dit een beetje vasthouden 
En Perez, die heeft echt laten zien dat hij er weinig van bakt.
[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 03-09-2023 16:39 ]
GP tegen Max: We zaten met een kleine issue richting het einde
Moest Max langzamer rijden vanwege hitte of te weinig brandstof?
Leuke race gezien
Mooi begin. Eindelijk weer een echte race.
Goede battles gezien.
FER ook lekker bezig.
De straf van HAM vind ik niet ok. Totaal geen consequenties.
PIA buiten de punten door die actie.
En dan ook nog geschiedenis zien.....
Goede battles gezien.
FER ook lekker bezig.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Max heeft dat al eens gedaan, en daar heeft hij van geleerd..Quad schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:38:
Zou leuk zijn als beide Ferrari coureurs elkaar na het stilzetten van de auto op elkaar gaan inbeuken.
Wat stond er net in beeld van PIA en HAM?
De twee Redbulls naast elkaar. 🥰
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Max
Sainz

Sainz
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ferrari hun auto is gemaakt voor Monza. Houden ze dus niet vast.Miki schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:39:
RB 1 en 2 maar voor mij heeft Ferrari gewonnen. Ontzettend knap wat ze uit de auto’s hebben weten te persen en ook nog eens voor een hoop vermaak hebben gezorgd. Hopelijk kunnen ze dit een beetje vasthouden
Dat gaat een flink juich-over-de-boe tape worden straks
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Horner tegen Max: "The Bulls beat The prancing Horses"
GOAT != DOTD
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max zijn auto had dus wel een klein technisch probleem waarom hij snelheid moest minderen in de laatste ronden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dat hebben we toch al eerder gezienDarkSide schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:39:
Leuke race gezien
Goede battles gezien.
FER ook lekker bezig.
Ik ben blij dat PER toch richting het einde heeft kunnen inhalen en dat SAI zijn plek heeft weten te behouden
Hele spannende race
Hele spannende race
Niet versleten dacht ik. Voorbanden en rennen te koud omdat hij ontzettend moest inhouden.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:37:
[...]
Nee hij gaat rustig uitrijden omdat zijn banden wat versleten zijn.
Ben benieuwd of we nog gaan horen wat er aan het oververhitten was.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
F*k yeah! Dit is mooi hoor. Historisch moment.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 2 (SAR) - CAUSING A COLLISION
Dit is al 5 min geleden. My bad!
Dit is al 5 min geleden. My bad!
[ Voor 22% gewijzigd door mnarijnm op 03-09-2023 16:41 ]
Red Bull P1 en P2. En Ferrari die een machtig mooie show lieten zien. Als fan heb je toch wel waar voor je geld gekregen als je daar op het circuit bent.
Hij heeft P2 gehaald zoals verwacht, maar het hoe was echt niet top. Veel te lang achter Sainz vast gezeten, en zijn tientallen acties in bocht 1 waar een Ferrari veel later remt geven mij toch het idee dat hij niet helemaal lekker in de auto zit.renegrunn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:40:
Zal ik het dan maar zeggen? Perez, top gereden!
Leuk slot van de race na slaapverwekkende optocht na de pitstops.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Na de race kwam dat over de radio.vliegnerd schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:40:
[...]
Niet versleten dacht ik. Voorbanden en rennen te koud omdat hij ontzettend moest inhouden.
Ben benieuwd of we nog gaan horen wat er aan het oververhitten was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Leuke race gez\ien .. proost allemaal .. hier gaat het bier open en de BBQ aan.
https://f1manager.info/ranking/4605
FIA moet toch echt naar die straffen gaan kijken, want ze moeten wel zin hebben…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wie gaat max de beker geven? Vettel?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Jammer dat LEC straks niet in de Verstappen podcast zit… zou ik wel willen horen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit is toch echt wel heel bijzonder hoor. 15 consecutive wins voor Red Bull en 10 op rij voor Max.
Over enkele decennia kunnen wij zeggen dat we “erbij” waren.
Over enkele decennia kunnen wij zeggen dat we “erbij” waren.
Ja okee maar ze hebben ook geen podium dus ze bungelen ergens in de middenmoot.JB schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:41:
Geen pijn voor Mercedes. Ongelofelijk.
Het was erger geweest als HAM met zo'n actie ook nog een podium had gewonnen
Ja die 5s had echt minimaal 10s moeten zijn.PatrickC schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:42:
FIA moet toch echt naar die straffen gaan kijken, want ze moeten wel zin hebben…
Op naar de 15 of 20 denk ik eerder. Wie gaat Max dit seizoen nog kloppen vraag ik mij echt af. Perez zou dat dan moeten doen. Maar het mentale overwicht van Max t.o.v. Sergio is veel te groot denk ik. Alleen pech of een startincident kan volgens mij roet in het eten gooien.
ik zou graag een LeClerc of Sainz in een Red Bull willen zien, wat hebben beide gasten laten zien hoe je moet racen. Echt petje af
Ik hoorde alleen “minor issue”. Zei GP ook wat?
Die computer met de bonnetjes van Jo Bauer had ik nog niet eerder gezien. Voorheen deed hij dat nog analoog met pen en papier.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die overals van Ferrari.. gejat van het oude Raleigh team in het wielrennen?
Is het probleem bij Ferrari niet dat ze niet weten wie eerste rijder is? Volgens mij zien ze LEC nog altijd als een soort wonderboy en het grootste talent dat er rondloopt.
Dat kan, maar wellicht niet zo handig als je al flink wat punten heb verspeeld, en dan geen keuze maakt op het einde.
Dat kan, maar wellicht niet zo handig als je al flink wat punten heb verspeeld, en dan geen keuze maakt op het einde.
:fill(white):strip_exif()/f/image/YGZAzad3iL5V5r91WuddXIzZ.png?f=user_large)
Denk dat veel F1 teams gaan werken aan een update.
Gewoon auto sterk maken. En de compentie de pit in dwingen. Dan maar wat straf.
zo pak je wel punten.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lijkt een beetje op Hans Klok die interviewer
*knip*DarkSide schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:44:
[Afbeelding]
Denk dat veel F1 teams gaan werken aan een update.
Gewoon auto sterk maken. En de compentie de pit in dwingen. Dan maar wat straf.
zo pak je wel punten.
Dergelijke opmerkingen zijn niet constructief.
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 04-09-2023 09:40 ]
Hij is verder ook niet zo bekend. Alleen maar F1 wereldkampioen.Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:44:
Grapje?Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:44:
en het haar van Carlos dan van Hans Kazan?Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:44:
Mwa meer Steven Kazan.cy-gor25 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:45:
[...]
en het haar van Carlos dan van Hans Kazan?
Nou, effe de bingokaart er bij pakken. 'Boegeroep van Tifosi' in 3... 2... 1...

Nico Rosberg?Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:44:
Dat is Nico. De beste vriend van Hamilton.Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:44:
Je bedoeld WDC 2016 Nico Rosberg? Die GOAT HAM versloeg in dezelfde auto? (Met heel veel mazzel)Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:44:
Waarom doe ze bij causing a collision niet aan teruggeven positie,indien niet mogelijk stop & go? Collision kan een race-ender zijn. Op die manier straf je de veroorzaker afhankelijk van de aangerichte schade.
Ze beginnen al Ferrari te schreeuwen... incoming....StefanVerkerk schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:46:
Hoeveel kost die zoveelste “oops I did it again” McLaren?Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:43:
[...]
Ja okee maar ze hebben ook geen podium dus ze bungelen ergens in de middenmoot.
Het was erger geweest als HAM met zo'n actie ook nog een podium had gewonnen
Mijn boefje is liev!
Hamilton en Russell laten zien dat de +5 sec geen straf is. Terug naar de Stop'n Go penalty. Dan wordt de race van de verneuker ook verneukt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat zou Sainz in zijn oor gefluisterd zijn? Hij keek niet blij.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wat een gezeur. Max heeft ook ronden ander Sainz gezeten, waarbij Sainz tot het absurde verdedigde. Naast dat die Ferrari’s ook zonder Drs wel een erg hoge topsnelheid hebben.Transportman schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:41:
[...]
Hij heeft P2 gehaald zoals verwacht, maar het hoe was echt niet top. Veel te lang achter Sainz vast gezeten, en zijn tientallen acties in bocht 1 waar een Ferrari veel later remt geven mij toch het idee dat hij niet helemaal lekker in de auto zit.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qXXoPoaS749brUxsqfd8yCZz.jpg?f=user_large)
Charles was faster ? Hij zal natuurlijk op een beter resultaat hebben gehoopt.Chevy454 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:47:
Was de beste vriend bedoel je na 2016renegrunn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:46:
[...]
Dat is Nico. De beste vriend van Hamilton.
Het is de 10de overwinning van Max, maar heb hetzelfde gevoel als toen hij als WC werd uitgeroepen.. het leeft nog niet echt. Waarschijnlijk doordat het nogal een gekleurd podium is?
*Daarmee bedoel ik de locatie. Denk dat hetzelfde gevoel zou zijn als iemand anders een record zou pakken behalve Max in Zandvoort.
*Daarmee bedoel ik de locatie. Denk dat hetzelfde gevoel zou zijn als iemand anders een record zou pakken behalve Max in Zandvoort.
[ Voor 27% gewijzigd door HollowGamer op 03-09-2023 16:50 ]
Vanavond koude pasta zegt mama Mia. Had je maar p1 moeten hebben.Chevy454 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:47:
Verstappen podcast zonder max? 
ow daar is hij
ow daar is hij
Verstappen mist zijn eigen podcast…
Op de plaats van die 2 vlaggen had veel volk kunnen staan.
Maar eerlijk is eerlijk
Dit is toch wel een van de/ mooiste Podiums van het jaar.
Zo gaaf om te zien in monza zo.
Je zou bijna zeggen dat hij reclame maakt voor een horloge
Alleen had het podium iets rechter kunnen staan. Nu kan een groot deel van het publiek de ceremonie niet zien.DarkSide schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:51:
Maar eerlijk is eerlijk
⏩ PVOutput☀️
PER heeft 11 jaar moeten wachten voor dit podium
Zou hij ook zijn linker mouw korter hebben laten maken?Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:52:
[...]
Dat podium staat zo boven het publiek. Kan je ook amper wat zien als je beneden staat.
Ze zullen toch naar het Wilhelmus moeten luisterenStefanVerkerk schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:46:
Wie is degene die namens het RBR team op het podium staat?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij geeft aan hoe diep Charles erin zat de laatste rondeSilent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:52:
[...]
Die Ferrari vlaggen in het publiek worden ook steeds groter
Max VerstappenSpotmatic schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:53:
Wie is degene die namens het RBR team op het podium staat?
Trofee die niet direct stuk kan vallen. Alleen wat kan deuken.
Lol.Hippocampus schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:53:
[...]
Hij geeft aan hoe diep Charles erin zat de laatste ronde
⏩ PVOutput☀️
niet de meest sprankelende race, maar wel een hele mooie overwinning van Max.
Checo kon het eigenlijk niet beter doen.
Carlos, knap.... op basis van het hele weekend heeft hij voor mij de p3 boven Charles verdiend.
Afijn..... Dit was de F1 in Europa voor dit jaar.....
10 races achter elkaar winnen, erg knap van Max. Niet vergeten dat RB dit jaar onverslaanbaar is gebleken.
Ik heb dit weekend het gevoel gehad dat Ferrari alles maar dan ook alles op alleen deze race heeft gezet.
Checo kon het eigenlijk niet beter doen.
Carlos, knap.... op basis van het hele weekend heeft hij voor mij de p3 boven Charles verdiend.
Afijn..... Dit was de F1 in Europa voor dit jaar.....
10 races achter elkaar winnen, erg knap van Max. Niet vergeten dat RB dit jaar onverslaanbaar is gebleken.
Ik heb dit weekend het gevoel gehad dat Ferrari alles maar dan ook alles op alleen deze race heeft gezet.
Cogitationis poenam nemo patitur
En dan hadden mensen iets te zeggen over de bekers van Zandvoort..
Zag ook dat RBR als team ook een record heeft met 15 win reeks
[ Voor 3% gewijzigd door JB op 03-09-2023 16:55 ]
Mijn boefje is liev!
Deze beker is ook als fontein te gebruiken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |