Leuke vriendin

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Schijnt de dochter te zijn van een illusionist.
Dat is een spruitstuk van een 2026 motor. 3 cilinder confirmedHollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:54:
En dan hadden mensen iets te zeggen over de bekers van Zandvoort..
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Leek een beetje op een creatief motorblok, meen ik mij zo snel erin te herkennen
KloptJB schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:55:
Zag ook dat RBR als team ook een record heeft met 15 win reeks
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Best mooie bekers hoor. Ontworpen door Pirelli en gebaseerd op Griekse mythe en de F1 auto uitlaten.HollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:54:
En dan hadden mensen iets te zeggen over de bekers van Zandvoort..
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 03-09-2023 16:58 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh … ik dacht iets met racistrenegrunn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:56:
[...]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
ja die Nelson is niet onomstredenrenegrunn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:56:
[...]
Dochter en zus zelfsrenegrunn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:56:
Iemand met een andere mening. Of iemand die verkeerd begrepen is. Of iets met een andere tijdsgeest. Of dochter van een wereldkampioen.
"When you grow up your heart dies"
Ik moet toegeven dat deze meer creativiteit en idee lijkt te hebben dan de onze.Quad schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:57:
[...]
Best mooie bekers hoor. Ontworpen door Pirelli en gebaseerd op Griekse mythe en de F1 auto uitlaten.
Die van ons heeft geschiedenis. Dat telt ook wel een beetje.HollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:59:
[...]
Ik moet toegeven dat deze meer creativiteit en idee lijkt te hebben dan de onze.
Ik denk dat het meer is dat het een gepushd narratief is vanuit de media voor de casual massa en:HollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:49:
Het is de 10de overwinning van Max, maar heb hetzelfde gevoel als toen hij als WC werd uitgeroepen.. het leeft nog niet echt. Waarschijnlijk doordat het nogal een gekleurd podium is?
*Daarmee bedoel ik de locatie. Denk dat hetzelfde gevoel zou zijn als iemand anders een record zou pakken behalve Max in Zandvoort.
Na de race komt die op F1TV of is die wel op YouTube te vinden.darkdesign schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:00:
Wanneer zijn die interviews eigenlijk, waar ze met zijn 3en op een bank zitten?
Verstappen reed in de slotfase op verzoek nog flink langzamere rondetijden. Had die marge natuurlijk. Engineer Lambiase: 'We hadden een klein issue, waar we nog naar zullen kijken, maar niets serieus.' #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 3 september 2023
Mijn boefje is liev!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hij werd vele malen gevraagd om het gat naar Gasly groter te laten worden. Daarom "verloor" hij ook 6 seconden in de laatste paar ronden
Uurtje of 2 later?darkdesign schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:00:
Wanneer zijn die interviews eigenlijk, waar ze met zijn 3en op een bank zitten?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Viel wel mee toch? Zet Sky er maar niet op…Chevy454 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:04:
Ze hebben het maar moeilijk om te aanvaarden dat Max er nu 10 heeft. Op F1TV pro zei Will Buxton het met een merkbare tegenzin en lang niet zo vol als bij een Hamilton / Britse overwinning.
Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als een boer met kiespijn, het is een unicum en dat had met veel meer overtuiging en energie kunnen worden gezegd.JB schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:06:
Viel wel mee toch? Zet Sky er maar niet op…
En over die 5 seconden van HAM waren ze natuurlijk niet zo lang van stof?Chevy454 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:04:
Ze hebben het maar moeilijk om te aanvaarden dat Max er nu 10 heeft. Op F1TV pro zei Will Buxton het met een merkbare tegenzin en lang niet zo vol als bij een Hamilton / Britse overwinning.
Cogitationis poenam nemo patitur
dat was natuurlijk volstrekt niet zijn schuld....D-Ed schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:09:
[...]
En over die 5 seconden van HAM waren ze natuurlijk niet zo lang van stof?
Ik vind hem altijd al wel positief over Max eigenlijk.drfruit schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:11:
Will Buxton is al maanden Max aan het ophemelen, ik weet niet waar anderen hem jaloers horen zijn. Hij zei nog vooraf dat het misschien wel leuk zou zijn als iemand anders een keer won, met name hier, maar dat hij hoopte op die unieke run van 10 wins.
Mijn boefje is liev!
Ik sla eerlijk gezegd over, teveel makeup
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Daar hebben ze in de nabespreking nog geen woord over gerept.D-Ed schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:09:
En over die 5 seconden van HAM waren ze natuurlijk niet zo lang van stof?
Heb je net 2 uur in de auto gezeten, mag je daarna nog 2 uur interviews doen (ervoor ook).
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 03-09-2023 17:16 ]
Leuk hoe ze samen de race bespreken. Er is onderling veel respect. Maar ja, die jongens zijn ook samen opgegroeid en eigenlijk een grote vriendenclub.Chocoball schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:14:
Wel leuk zo met Norris, Albon en Leclerc in 1 interview bij Buxton.
Die heeft een tennis afspraak.Bullet NL schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:14:
Heeft iemand Stroll ook gezien?
Hij heeft ook nog tenen.Chevy454 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:16:
Maar als Max straks 11 wint. Moet hij dan zijn overal uit doen? Met je handen kan je enkel maar tot 10 gaan.
De post-race-show is wel brilliant zo ja! Met elkaar te grappen en respect voor elkaar hebben.Chocoball schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:14:
Bedoel je hier? YouTube: F1 LIVE: Italian Grand Prix Post Race ShowChocoball schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:14:
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 03-09-2023 17:19 ]
Beide. Stream op YouTube is dezelfde als op F1TV.HollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:17:
[...]
Bedoel je hier? YouTube: F1 LIVE: Italian Grand Prix Post Race Show
Of is het op F1TV?
Dan wijst hij naar de neus van de auto van PerezChevy454 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:16:
Maar als Max straks 11 wint. Moet hij dan zijn overal uit doen? Met je handen kan je enkel maar tot 10 gaan.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Je hebt nogal 2 vocale groepen hier in de F1 topics en leggen dus alles in de media in hun straatje uit. Degenen die heel sterk gekleurd door een Max bril kijken en een aantal die daar een tegen geluid willen geven en dan voornamelijk pro Lewis zijn. Beide horen onmiskenbaar in de F1 geschiedenis boeken thuis. ENNN het was gewoon weer een super race!drfruit schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:11:
Will Buxton is al maanden Max aan het ophemelen, ik weet niet waar anderen hem jaloers horen zijn. Hij zei nog vooraf dat het misschien wel leuk zou zijn als iemand anders een keer won, met name hier, maar dat hij hoopte op die unieke run van 10 wins.
[ Voor 28% gewijzigd door Kadett op 03-09-2023 17:23 ]
Die ongeveer net zo snel is als Alonso?Bullet NL schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:14:
Heeft iemand Stroll ook gezien?
Oh, dan ben jij die allerlaatste ViaPlay kijker zeker?Kadett schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:20:
Lekker op Viaplay, 1ste coureur met 15 wins op rij..... treurig.
Huh? Zitten wij hetzelfde te kijken? Zie intro: YouTube: F1 LIVE: Italian Grand Prix Post Race ShowChevy454 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:04:
Met huidige auto's nog wel een leuk circuit. Met de auto's van voor '22 deed ik eigenlijk niet echt moeite om hem te kijken.Plenkske schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:22:
Wat vinden jullie van dit circuit ? Het heeft natuurlijk veel historie en het is erg snel. Ik vind het alleen jammer dat je hier vaak drs treinen ziet en dat inhalen zo lastig is. Heeft natuurlijk met de combinatie circuit en F1 auto te maken.
De kwalificatie is wel altijd mooi om te zien.
Ja klopt, hij werd ook vaak gemast door de FIA met sommige acties vind ik persoonlijk.Kadett schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:24:
[...]
Lang geleden dat LH penalty points gepakt heeft.
Gelukkig is het tegenwoordig op ook op YT.Hatsjoe schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:21:
[...]
Oh, dan ben jij die allerlaatste ViaPlay kijker zeker?
Tijd voor F1TV!
[ Voor 14% gewijzigd door HollowGamer op 03-09-2023 17:29 ]
2 uitersten:Drials schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:28:
Vindt het verschil van snelheid wat Ferrari had ten opzichte van vorige week toch wel heel opvallend! Je kan wel zeggen dat de motoren verder open zijn gezet, maar dan nog.. benieuwd wat ze verder gaan brengen…
Persoonlijk vind ik 5 seconden te weinig voor een dergelijk vergrijp
Vorige week (Zandvoort) was high-downforce. De high downforce achtervleugel van Ferrari "werkt niet". Dus op Zandvoort (en Hongarije) hebben ze grote problemen. Je zag dat aan LEC die zo ongeveer elke keer bocht 1 miste en er af ging op of na scheivlak.Drials schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:28:
Vindt het verschil van snelheid wat Ferrari had ten opzichte van vorige week toch wel heel opvallend! Je kan wel zeggen dat de motoren verder open zijn gezet, maar dan nog.. benieuwd wat ze verder gaan brengen…
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Vooral wanneer een coureur berucht is om deze smerige truc vaker toe te passen.Blik1984 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:33:
[...]
Ja snap ik, maar dit soort vrouw neemt ook geen genoegen met een vinex huisje in vianen, manner of speakingG_Dragon schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:14:
[...]
Ik sla eerlijk gezegd over, teveel makeup
Wat mij betreft mag deze eraf. Ja 'temple of speed' blabla.. maar dit is geen drag race. Als je maar 1-2 punten hebt om met veel moeite in te halen blijft er niet veel over om naar te kijken imo.Plenkske schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:22:
Wat vinden jullie van dit circuit ? Het heeft natuurlijk veel historie en het is erg snel. Ik vind het alleen jammer dat je hier vaak drs treinen ziet en dat inhalen zo lastig is. Heeft natuurlijk met de combinatie circuit en F1 auto te maken.
Maar, het is toch ook leuk om zo'n dergelijk circuit in je porfolio te hebben? Niet alles hoeft hetzelfde te zijn?Pendaco schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:47:
[...]
Wat mij betreft mag deze eraf. Ja 'temple of speed' blabla.. maar dit is geen drag race. Als je maar 1-2 punten hebt om met veel moeite in te halen blijft er niet veel over om naar te kijken imo.
Toegegeven, Ferrari heeft op het eind nog goed de moeite gedaan om het voor de kijker leuk te maken
[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 03-09-2023 17:51 ]
Exact, je wil niet alleen maar circuits zoals monza hebben, net zoals je niet alleen maar circuits als Monaco wil hebben. Maar af en toe eentje is wel leuk.Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:50:
[...]
Maar, het is toch ook leuk om zo'n dergelijk circuit in je porfolio te hebben? Niet alles hoeft hetzelfde te zijn?
Daarnaast heeft het ook een historische waarde denk ik
Monaco is ook een vreemde eend in de bijt, maar ik vind het dan juist zo leuk om af en toe wat speciaals te kijken
Dat is ook wel zo. Ik zie het liefste wat meer inhaalacties. Monaco is alleen leuk in de regen. Kwalificatie wel weer top.Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:50:
[...]
Maar, het is toch ook leuk om zo'n dergelijk circuit in je porfolio te hebben? Niet alles hoeft hetzelfde te zijn?
Daarnaast heeft het ook een historische waarde denk ik
Monaco is ook een vreemde eend in de bijt, maar ik vind het dan juist zo leuk om af en toe wat speciaals te kijken
Dat er zo moeilijk in te halen valt zeiden ze vorige week over Zandvoort. Dat is toen wel flink gelogenstraft. Ik vond het vandaag echt een saaie race, alleen het duel tussen Leclerc en Sainz op het eind vond ik wel mooi.Plenkske schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:22:
Volgende race zijn ze nergens meer te bekennen.Drials schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:28:
Dan kijk je zeker de Sky F1 stream (alhoewel ik die aardig bijgedraaid vind). Op F1TV Live zijn ze behoorlijk objectief hoor.HollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:28:
[...]
Benieuwd wat ze over HAM gaan zeggen, meestal zijn ze niet erg neutraal bij F1TV.
Ik denk dat dat vooral ligt aan de liefde van papa Stroll voor zijn zoon. Alonso heb ik vandaag overigens ook niet gezien.Hippocampus schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:19:
Vandaag pakte Sainz dan eindelijk zijn eerste podium van het seizoen. (terecht dotd)
Daarmee is Stroll de enige in de top 10 (11 zelfs) die (nog?) geen podium gehaald heeft dit seizoen.
Iets wat zijn teamgenoot Alonso al wel 7 keer gelukt is..
Ferrari pakt vandaag dan ook de 3e plek af van Aston Martin.
Rijst de vraag hoe lang de keuze voor Lance nog te verdedigen is binnen dat team.
Dat vind ik ook. Na de eerste volle volgende ronde (start/finish) je 5 seconden terug moeten laten zakken tot achter de rijder die je benadeeld hebt. Zoiets zou eerlijker zijn in mijn optiek. Moet het slachtoffer een pitstop maken door jouw toedoen, heb je jezelf er ook mee. Ligt die rijder er uit, helaas pindakaas, ook voor jou. Alleen in het geval van een beschadiging waardoor er per ronde door het slachtoffer secondes verloren gaan heb je dan niet afgedekt. Maar dat is nu ook niet het geval.Blik1984 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:33:
[...]
Dat betekent, stam + t .
Met softs starten zou je een twee stop strategie hebben, dat kost je teveel track position. En de alternate tire allocation niet vergeten.renegrunn schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:00:
Snap niet dat LEC en PER niet op softs staan.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 03-09-2023 18:42 ]
Ja, zijn 'sponsor' heeft diepe zakken. Maar dit seizoen maakt toch wel pijnlijk duidelijk hoeveel je mis kan lopen met een paydriver.Woefdram schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:24:
[...]
Ik denk dat dat vooral ligt aan de liefde van papa Stroll voor zijn zoon. Alonso heb ik vandaag overigens ook niet gezien.
Hij schijnt vooral een tennis talent te zijn geweest voordat hij door pappa in de f1 hoek is ''gedwongen'' (dat zou in ieder geval niet zijn eigen keuze zijn geweest). Heb ik eens gelezen..Woefdram schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:24:
[...]
Ik denk dat dat vooral ligt aan de liefde van papa Stroll voor zijn zoon. Alonso heb ik vandaag overigens ook niet gezien.
Dat was aldus de geruchtenmolen inderdaad. Hij wil zelf toch echt blijven racen: https://www.gptoday.net/n...tap-weg-wil-blijven-racenSilent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:41:
Hij schijnt vooral een tennis talent te zijn geweest voordat hij door pappa in de f1 hoek is ''gedwongen'' (dat zou in ieder geval niet zijn eigen keuze zijn geweest). Heb ik eens gelezen..
Vond het juist een verademing dat er geen teamorders kwamen. Gewoon op de reguliere manier inhalen en anders gewoon niet. Als je er niet voorbij komt, dan verdien je die plek niet.Lynx schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:52:
Alle respect voor sainz en zijn racen. Bovendien verdiende dotd. Vraag me wel af of leclerc wel 2e had kunnen worden. Zeker eerste stint leek hij meer snelheid te hebben. Gewoon laten proberen obv team orders en dan eventueel terug switchen indien niet lukt. Andere kant heeft niemand meer recht op de p3 dan sainz en heeft die dat elke seconde bewezen.
Mercedes… hopeloos …mag hopen dat ze als williams wegzakken naar de achterhoede en williams tegelijkertijd naar voren komt. Arrogante en destructieve rijders en een manische teambaas.
Ik moest wel even lachen toen Charles de hartslag voelde van Vasseur tijdens het interview op F1TV.Hatsjoe schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:54:
[...]
Vond het juist een verademing dat er geen teamorders kwamen. Gewoon op de reguliere manier inhalen en anders gewoon niet. Als je er niet voorbij komt, dan verdien je die plek niet.
Dat heeft Vasseur heel erg goed gedaan. We mogen hem met z'n allen bedanken voor dit want wat een actie op het einde met Sainz en Leclerc![]()
Zijn we Belgie, 2 races geleden nu al weer vergeten?Kadett schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:24:
[...]
Lang geleden dat LH penalty points gepakt heeft.
Two points: Expires 29th July 2024. These were given for causing a collision with Sergio Perez during the sprint at the 2023 Belgian Grand Prix.
Kleine inschattingsfout, die hem bijna zijn eigen race kost, zonder heel veel invloed, buiten dan pech voor Piastri met die schade. (De positie was immers al gewonnen) Hij schijnt zich al verontschuldigd te hebben. Het is erg lullig voor Piastri, maar hier was niet veel aan de hand en dan is 5 seconde prima.Blik1984 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:33:
[...]
Liever niet te zwaar straffen, ik zie liever mooie gevechten dan dat men bang wordt voor contact omdat je dan een enorme straf kan krijgen als het net niet goed afloopt.Apache4u schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:32:
[...]
Dat vind ik ook. Na de eerste volle volgende ronde (start/finish) je 5 seconden terug moeten laten zakken tot achter de rijder die je benadeeld hebt. Zoiets zou eerlijker zijn in mijn optiek. Moet het slachtoffer een pitstop maken door jouw toedoen, heb je jezelf er ook mee. Ligt die rijder er uit, helaas pindakaas, ook voor jou. Alleen in het geval van een beschadiging waardoor er per ronde door het slachtoffer secondes verloren gaan heb je dan niet afgedekt. Maar dat is nu ook niet het geval.
erutangiS
Een kleine inschattingsfout die hij wel heel regelmatig maakt met als gevolg dat degene waarbij hij schade heeft gereden uitvalt of helemaal naar achter in het rijdersveld terugvalt terwijl hij zelf in de punten finisht. Het gebeurt mij iets te vaak bij hem dat ik het niet meer onder inschattingsfout kan en wil scharen.MrOleo schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:15:
[...]
Kleine inschattingsfout, die hem bijna zijn eigen race kost, zonder heel veel invloed, buiten dan pech voor Piastri met die schade. (De positie was immers al gewonnen) Hij schijnt zich al verontschuldigd te hebben. Het is erg lullig voor Piastri, maar hier was niet veel aan de hand en dan is 5 seconde prima.
Betreft de punten dat geldt voor elk contact, van alle contacten die er zijn is dit erg onschuldig, de actie was al voorbij. Zonde dat Piastri te veel schade had, zelfde geldt voor russell vorige race. Onschuldig contact, helaas te veel schade, het blijft racen, shit happens.sjaool schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:22:
[...]
Een kleine inschattingsfout die hij wel heel regelmatig maakt met als gevolg dat degene waarbij hij schade heeft gereden uitvalt of helemaal naar achter in het rijdersveld terugvalt terwijl hij zelf in de punten finisht. Het gebeurt mij iets te vaak bij hem dat ik het niet meer onder inschattingsfout kan en wil scharen.
We hebben het hier wel over punten die miljoenen euro's op kunnen leveren voor een team en dan is 5 seconden wel heel weinig.
erutangiS
Jezus jongens, we doen net of je zoiets kan plannen.dreester schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:34:
5 seconden straf vs. 35 tot 40 seconden kwijt zijn in de pitstraat voor een nieuwe neus is waanzin. Als er kampioenschappen op het spel staan dan is een 5 seconde straf incasseren misschien wel de moeite waard.
Benieuwd hoe die afweging wordt als iemand schade heeft aan zijn voorvleugel en 0,3 sec langzamer wordt per ronde. Het kan 60 ronde x 0,3 = 18 sec zijn. Hij kan er 0 posities door verliezen, hij kan er 6 posities door verliezen. Laten we gewoon de actie beoordelen, veel makkelijker.Kadett schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:39:
Dit soort acties waarbij een mede coureur daarmate veel tijd verliest mag in mijn optiek minimaal 10sec of drive through penalty zijn. 5 seconden is wat lafjes.
erutangiS
Welke race heb jij vandaag gekeken? Ik zag er een met tientallen mooie gevechten in bocht 1 en 4 om diverse posities. Mooie acties buitenom in bocht 1, acties die net niet pasten, etc. etc.Lynx schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:40:
Dit is precies de reden waarom er nauwelijks gevochten word op de baan. Ga maar aan de kant want stel je voor dat er contact is. Straf is er ten slotte nauwelijks maar consequenties voor “ingehaalde” erg groot.
erutangiS
Je mist het hele puntBasvanS schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:38:
[...]
Jezus jongens, we doen net of je zoiets kan plannen.
Laten we ons een paar dingen afvragen:
1. Was HAM zonder deze aanrijding ook 6e geworden? JA!
2. Had HAM zonder deze aanrijding ook Piastri ingehaald? JA!
Laten we nou niet net doen of HAM dit opzettelijk heeft gedaan. Het is ongelofelijk zuur voor Piastri, dat was het ook toen voor HAM toen VER boven op hem stond. Had HAM toen wat aan de Grid straf van Max? Nee, beide puntloos..
erutangiS
Ik mis helemaal niks..Er staat letterlijk dat het de moeite waard is en daarmee dus een overweging. Daaruit haal ik dat het dus opzettelijk gedaan word.
Sargeant is een pay driver, er hele slechte ook.MrOleo schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:56:
Die Sargeant parkeerde hem ook lekker in de zijkant van Bottas zeg.
Gelukkig had Bottas weinig schade, al zal die vloerrand niet heel lekker meer zijn geweest.
Tof voor Alfa dat ze in de italiaanse vlag toch nog dat puntje binnenslepen.
Wel benieuwd wat men hiervoor voor een straf zou willen zien?
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq