Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 63% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-09-2023 16:30 ]
3 Sept 2023, 16:28:31, Lap 46
Goed op snelheid nu
Ga er gewoon zelf voorbij
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"When you grow up your heart dies"
Dat doen ze helaas nooit. Misschien moeten ze standaard naar 10 sec. i.p.v. 5 sec?KlaasjeNL schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:27:
5 seconden voor het verzieken van de race van een ander. Had wel zwaarder gestraft mogen worden.
Had hetzelfde over Max gezegd of iemand anders. Iemand eraf tikken, dan mag je best hard straffen.
Sainz houdt de binnenkant dichtLZ86 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:28:
Per probeert het weeeeeeeeer via die buitenkant.......
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En nu vasthouden die plek
[ Voor 56% gewijzigd door Silent Thunder op 03-09-2023 16:30 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
Inderdaad, eigen zou de straf toch moeten zijn dat hij zich moet terugzakken achter PIA.PatrickC schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:28:
5 seconden? Hij zit bijna 5s voor ALO dus eigenlijk geen straf?
Verwijderd
Beetje hetzelfde als met de DRS zone een aantal weken geleden.
Lijkt wel alsof die gewoon een paar rondjes nodig heeft om tot een goed plan te komen.
Iets waarbij de goede coureurs het al meteen weten en niet eens over hoeven na te denken.
Dat zou in mijn mening gelden voor elk team!
Hij doet wel weer waarvoor hij is binnengehaald.
En LEC naar P3.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://f1manager.info/ranking/4605
Of wellicht nog ff een SC in de laatste ronden zodat het veld mooi dicht bij elkaar zit.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 03-09-2023 16:31 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Gun het SAI wel om voor LEC te eindigen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Precies, ik gun het SAI wel. Die heeft het verdiend.Spotmatic schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:31:
SAI die niet op het podium komt zou ik wel onterecht vinden.
Laat LEC maar lekker 4e
VER komt zo natuurlijk een flink aantal achterblijvers tegen.StefanVerkerk schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:31:
GP tegen Max: vergroot het gat tot Gasly, het is behoorlijk urgent!
Max moet afstand nemen tot Gasly, die hij bijna aan het lappen is. Temperatuur loopt te veel op bij Verstappen?StefanVerkerk schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:31:
GP tegen Max: vergroot het gat tot Gasly, het is behoorlijk urgent!
Waarom Sainz had toch harder kunnen rijden?Silent Thunder schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:32:
[...]
Precies, ik gun het SAI wel. Die heeft het verdiend.
Laat LEC maar lekker 4e
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik niet, gewoon aan tafel met een bakje popcorn.sjaool schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:31:
Ik wil een fly on the wall zijn bij de race debriefing van Ferrari.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Misschien nog voordeel van een DRS meepakken om toch de snelste ronde te kunnen pakkensjaool schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:32:
[...]
VER komt zo natuurlijk een flink aantal achterblijvers tegen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij kan alleen winnen in de beste auto of met ieder weekend een nieuwe motor zo niet dan rost hij iedereen van de baan en vooral redbulls moeten het ontgelden.
Nee in zijn tijd bij Mclaren had ik onwijs veel respect voor hem rauw race talent en nu is het gewoon een zielig mannetje geworden bah. Denk als Schumacher wel in de pits aanwezig was geweest of wat dan ook die had gezegd dat hij zichzelf moest gaan schamen voor z'n idiote acties.
Zelfs Sir Jackie Stewart heeft onlangs aangegeven dat het klaar is met Lewis en dat hij moet stoppen met z'n jaloezie en idiote voorstellen of gedachtes.
De audio mix meneer bij de regie is het applausbandje alvast aan het opzoekenKadett schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:32:
Hoeveel boe geroep gaan we straks krijgen bij interviews en podium ceremony??
⏩ PVOutput☀️
ik zie ze elkaar nog af kegelen in de laatste ronde.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:32:
Ik denk dat de Ferrari coureurs erg graag op het podium willen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoop het niet, maar ik zie het ook zo gebeuren.ThomasG schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:33:
[...]
ik zie ze elkaar nog af kegelen in de laatste ronde.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2023 16:35 ]
Ja in opdrachtbasvn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:34:
Max is zachter aan het rijden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup.basvn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:34:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Yep, hij moest het gat naar GAS vergroten.basvn schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:34:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
11 op een rij?PatrickC schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:35:
Max DotD… kan niet anders als je je 10e race op rij wint… meer kun je niet presteren toch?
Waarom zien we niets van Max? Kan ook links in beeld.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
3 Sept 2023, 16:35:26, Lap 50
Mwah Zou knapper zijn geweest als hij dit had gepresteerd door vanuit de pit te starten ivm 2e plek.PatrickC schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:35:
Max DotD… kan niet anders als je je 10e race op rij wint… meer kun je niet presteren toch?
Samesjaool schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:36:
Ik heb nog niets een gestemd en volgens de website heb ik Sainz als DotD gekozen.

- DaniëlWW2
- Niet online
Nee hij gaat rustig uitrijden omdat zijn banden wat versleten zijn.G_Dragon schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:36:
Gaat Verstappen uitvallen? Nee toch..
⏩ PVOutput☀️
Er mag wel iets veranderen inderdaad. Bijna elke situatie met deze straf is nooit echt een straf voor de veroorzakerPWM schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:36:
Zowel RUS als HAM hebben dus mega voordeel gehad van hun acties en geen enkel nadeel van 5s straf.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
bril-jant.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online

Max: "Yeah, it's a nice stat" - understatement van het jaar
Omdat je niet meer kunt stemmen krijg je de uitslag te zien?sjaool schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:36:
Ik heb nog niets een gestemd en volgens de website heb ik Sainz als DotD gekozen.
Op naar de 11!Drials schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:37:
YES!!!! MAX VERSTAPPEN!! Geschiedenis schrijver! En wij mogen er getuige van zijn! HELD!!!! 🎉🎉🎉
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |