Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.981 views

Onderwerpen

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23

ZieMaar!

Moderator General Chat
Martinez kostte 7 miljoen en was volgens mij vanaf het begin prima. De twijfels waren volgens mij meer bij Alvarez toch? Maar die moest wennen aan de speelstijl, zijn basis was qua techniek echt wel in orde en dat is waar mijn zorg nu zit, zeker gezien de transfer sommen en bijbehorende salarissen. Vooral bij Akpom en Mikautadze.

Zo’n Tahirovic zou dat talent kunnen zijn wat wat tijd nodig heeft en in een goed draaiend team komt.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44
hulkie schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:32:
[...]
Maandag overdag 400+ nieuwe posts van voornamelijk 3-4 mensen die zo ziekelijk veel haat en frustratie in zich hebben jegens 020…
Voorbeelden van dat soort uitingen? Dat viel volgens mij wel mee namelijk. Een enkeling draafde in mijn ogen te lang door over wel of geen excuses maar het gros van de Feyenoorders, waaronder ikzelf, ergerde zich vooral aan de houding van de leiding van Ajax aangaande het willen uitspelen en dan enkel in november. En die ergernis was volgens mij terecht. Het wordt in mijn ogen soms juist ook wat te snel op "haat" geschoven.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:57
ZieMaar! schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:34:
[...]

Sosa en Sutalo hebben zeker het niveau, maar de rest is echt twijfelachtig. Natuurlijk moet je wennen aan elkaar etcetera, maar er worden door een aantal nieuwe spelers echt fouten gemaakt die wijzen op een te laag basisniveau. Topvoetballers onderscheiden zich door geen fouten. Die pass van Gaaei, dat kan echt niet, ook niet 1 keer. Zo onzichtbaar als Akpom is, is geen goede voorbode. Sowieso, topscorers in de championship doen het eigenlijk nooit echt goed op een niveau hoger, dus waarom een wat oudere speler met een zeer matige carrière dan nu wel? Forbes is erg springerig en een typische snelle voetballer, maar mocht die rust aan de bal krijgen dan zou het wat kunnen worden, maar dat dachten we van heel veel andere buitenspelers ook…
Van de rest is alleen Akpom twijfelachtig. Sosa en Sutalo zijn internationals bij Kroatië dus dat zit idd goed. Tahirovic en Forbs prima. Forbs is op zn 19e nu al meer dreigend en effectiever dan Bergwijn. Lijkt nog veel groei te zitten in hem ook, bij Ajax speelt hij nu pas zijn eerste wedstrijden senioren voetbal. Forbs is voor zijn leeftijd juist beheerst aan de bal, rond de 16 behoudt hij het overzicht en oog voor zijn medespelers, zie ook de pass op Brobbey tegen Feyenoord (bal achter Wellenreuther) die er eigenlijk in had moeten zitten. In de Europa League tegen OM was hij zelfs de beste op het veld. Ik denk dat je hem verwart met Conceicao.
Dan hebben we nog een groep spelers die we simpelweg te weinig hebben gezien in Ajax1 zoals Mannsverk, Ramaj en Mikautadze. Te weinig minuten gezien om te kunnen oordelen.

Bottom line: de selectie is prima om te kunnen spelen in de top van de eredivisie, maar dan moet je wel een goede trainer en staff hebben. Vooral eentje die met diverse nationaliteiten kan werken. Is het je bv opgevallen dat Steijn altijd maar op de bank zit, beetje op de iPad kijkt en nauwelijks bezig is met coachen? Dan zullen we het maar niet hebben over het publiekelijk afvallen van de nieuwe spelers door Steijn.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:15
Vos schreef op donderdag 28 september 2023 @ 22:24:
[...]

Spijt (wat jij zei) is imo wat anders dan balen :)
Je kan toch met terugwerkende kracht het gevoel hebben dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt, dan is de term spijt toch een prima keuze? Spijt wil niet zeggen dat het op dat moment zelf niet de juiste of logische keuze was/ leek.
Maargoed, dat lijkt me een semantische discussie. Ben zelf wel benieuwd naar dit weekend, of er veel veranderd en het nu wel wat begint te lopen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:32:
[...]
Voorbeelden van dat soort uitingen? Dat viel volgens mij wel mee namelijk.
Het viel echt niet mee hoor. Ik ga niet alle quotes voor je opzoeken waarin onder andere opgeroepen werd om het leger in te zetten en/of met scherp te schieten want ook die kwamen regelmatig naar voren en ontvingen meerdere duimpjes. Er is geen opschoonactie aan te pas gekomen dus alle posts zijn nog gewoon terug te lezen.
De enige quote die ik wel naar voren wil halen is deze:
En maar afvragen waarom half Nederland niks heeft met de club.
Posts van deze strekking dragen toch ook niks bij, behalve dat de user even lekker zijn gal kan spuwen? Net als hulkie ben ik ook al vrij snel gestopt met het lezen van het topic, omdat het een grote waterval aan gal spuwende posts was. Het meest opvallende was dat het merendeel kwam van users die normaliter tegen het plafond aanspringen als het hun club betreft.
Verder wil en ga ik hier geen woorden aan vuilmaken, het is me de energie niet waard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-11 04:41
Trishul schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:34:
[...]

Is het je bv opgevallen dat Steijn altijd maar op de bank zit, beetje op de iPad kijkt en nauwelijks bezig is met coachen? Dan zullen we het maar niet hebben over het publiekelijk afvallen van de nieuwe spelers door Steijn.
Dit is een persoonlijke stijl maar zegt toch helemaal niks over zijn effectiviteit of kwaliteit als coach. Zeker voor ons als buitenstaander niet. Wat weten wij nou over het effect van coaches die continu aan de lijn staan en dingen schreeuwen? Misschien werkt dat wel averechts?

Dat de Simeone's en Mourinho's van deze wereld nou als gekken langs de lijn staan, wilt natuurlijk nier zeggen dat dit ineens een vereiste is.

Wat mij betreft blijven we wel objectief en moeten we de betrokkenen evalueren op basis van relevante zaken.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:28:
Martinez kostte 7 miljoen en was volgens mij vanaf het begin prima. De twijfels waren volgens mij meer bij Alvarez toch? Maar die moest wennen aan de speelstijl, zijn basis was qua techniek echt wel in orde en dat is waar mijn zorg nu zit, zeker gezien de transfer sommen en bijbehorende salarissen. Vooral bij Akpom en Mikautadze.

Zo’n Tahirovic zou dat talent kunnen zijn wat wat tijd nodig heeft en in een goed draaiend team komt.
Nee hoor, Martinez heeft in het begin vooral op de bank gezeten.

Zo werkt het ook, we onthouden hoe spelers waren toen ze weggingen, maar vergeten hoe lang het duurde voor ze onbetwist basisspeler waren.

Probleem bij Ajax is dat je nu vooral nieuwe spelers hebt die ook meteen een groot gedeelte van de basis opstelling vormen. Dat is nu gewoon te veel van het goede, zeker omdat de spelers van vorig jaar niet leveren en zeker niet de kar trekken.
In de afgelopen twee seizoenen heeft Ajax zijn beste spelers verkocht, dus deze terugval is helemaal niet gek. Wat wel gek is, is dat er echt nul vooruitgang en dat er tactisch niets van klopt, maar dat ligt mijns inziens vooral aan Steijn.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

jbdeiman schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:38:
[...]
Je kan toch met terugwerkende kracht het gevoel hebben dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt, dan is de term spijt toch een prima keuze?
Ik denk dat Berghuis hinkt op twee gedachten.
Hij wilde natuurlijk al langer naar zijn favoriete club Ajax, wat dat betreft heeft hij voor hemzelf de juiste keuze gemaakt.
Hij kwam over op het moment dat het goed ging, zowel Nationaal als Europees. Dat Ajax zich nu in deze malaise bevindt, ja, dat zal hem niet helemaal lekker zitten en kan ik me best voorstellen dat hij nu denkt "was ik nog maar een jaartje of wat bij Feyenoord gebleven". Een speler is immers hongerig naar succes.

• D-e-n
@Superkiwi
Ik denk dat overschrijdingen over en weer gaan. In mijn ogen is dat niet voorbehouden aan één club dus wat mij betreft is wijzen naar één partij het belangrijkste waar we mee moeten stoppen. Misschien heb ik het gedoe van maandag gemist dan maar op woensdagochtend zag ik vooral begrijpelijke ergernissen vanuit Rotterdam.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23

ZieMaar!

Moderator General Chat
Exocet schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:54:
[...]

Zo werkt het ook, we onthouden hoe spelers waren toen ze weggingen, maar vergeten hoe lang het duurde voor ze onbetwist basisspeler waren.

..
Eerste seizoen: 41 wedstrijden, daarna 42 en laatste seizoen 37.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:57:
In mijn ogen is dat niet voorbehouden aan één club dus wat mij betreft is wijzen naar één partij het belangrijkste waar we mee moeten stoppen.
Ik laat bewust de naam van de quoter weg en refereer ook niet aan een bepaalde club, juist omdat ik niet naar één partij wil wijzen ;)
Ik denk dat overschrijdingen over en weer gaan.
Eens. Zoveel als begin deze week heb ik echter nog niet meegemaakt.
op woensdagochtend zag ik vooral begrijpelijke ergernissen vanuit Rotterdam.
Waar ik me zeker ook deels prima in kon vinden. Al waren sommige users wel erg ongeduldig; die zouden het liefst maandagmorgen al een pakket met sancties op tafel hebben zien liggen, dat is gewoon niet realistisch.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2023 10:05 ]

• D-e-n
Superkiwi schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:00:
[...]

Ik laat bewust de naam van de quoter weg en refereer ook niet aan een bepaalde club, juist omdat ik niet naar één partij wil wijzen ;)
Het was ook geen verwijt hoor. Het was ook niet mijn bedoeling over de eigenaars van de quote te discussiëren. Komt alleen ellende van.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@Superkiwi
Ik denk dat overschrijdingen over en weer gaan. In mijn ogen is dat niet voorbehouden aan één club dus wat mij betreft is wijzen naar één partij het belangrijkste waar we mee moeten stoppen. Misschien heb ik het gedoe van maandag gemist dan maar op woensdagochtend zag ik vooral begrijpelijke ergernissen vanuit Rotterdam.
Dat hebben we toch ook gezien met de gemeentedeal of het muntjesincident van PSV. Feyenoord in Rome of de bestorming van het Maasgebouw. Te vaak wordt er te hard gehakt en schiet de moderatie te kort. Vanuit iedere kant is het triest om te zien dat er in de overdrijvingsmodus geschoten wordt

Het is stukken minder als het op dat moment over jouw club gaat, al is het doorschieten in de richting van andere clubs net zo goed onwenselijk. Maar alsnog hoop je dat deelnemers het niet zwart/wit brengen
Superkiwi schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:51:
[...] en ontvingen meerdere duimpjes. Er is geen opschoonactie aan te pas gekomen dus alle posts zijn nog gewoon terug te lezen.
Die duimpjes moet je geen waarde aan hechten, het zegt nogal weinig :+
De opschoonacties, tsja. no comment :|

• Trishul
Bao_mi1 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:51:
[...]

Dit is een persoonlijke stijl maar zegt toch helemaal niks over zijn effectiviteit of kwaliteit als coach. Zeker voor ons als buitenstaander niet. Wat weten wij nou over het effect van coaches die continu aan de lijn staan en dingen schreeuwen? Misschien werkt dat wel averechts?

Dat de Simeone's en Mourinho's van deze wereld nou als gekken langs de lijn staan, wilt natuurlijk nier zeggen dat dit ineens een vereiste is.

Wat mij betreft blijven we wel objectief en moeten we de betrokkenen evalueren op basis van relevante zaken.
Een vergelijking met Simeone en Mourinho is natuurlijk overdreven, je hoeft niet eens verder te kijken dan de afgelopen klassieker. Zag je het verschil tussen Steijn en Slot?
Steijn zit vaak ongeïnteresseerd langs de kant. Objectief gezien die je dan dat Steijn minder actief bezig is met coaching dan andere trainers. Niemand zou erover klagen als er logische dingen werden gedaan en resultaat wordt geboekt.

Maar helaas zie je dit ook terug in het resultaat. Daarnaast ook rare tactieken, o.a:
-'open rechterkant' tegen Twente
-twee tienen icm Tahirovic tegen OM
-Sosa wisselen voor Salah-Edinne ipv Avila voor meer defensieve zekerheid tegen Feyenoord
Dit soort lijstjes zijn al vaak gepasseerd hier en lijken mij prima objectief op basis van het resultaat.

• Napo
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:58:
[...]

Eerste seizoen: 41 wedstrijden, daarna 42 en laatste seizoen 37.
Eerste seizoen (2019/20) Martinez:

Eredivisie:
Squad: 25, Starting eleven: 24, Substituted in: 0, On the bench: 1, Suspended: 0, Injured: 0
Champions League
Squad: 6, Starting eleven: 6, Substituted in: 0, On the bench: 0, Suspended: 0, Injured: 0
Europa League
Squad: 2, Starting eleven: 2, Substituted in: 0, On the bench: 0, Suspended: 0, Injured: 0

Als je iets wil zeggen over Martinzed dan is het eerder zijn tweede seizoen
Eredivisie:
Squad: 33, Starting eleven: 17, Substituted in: 9, On the bench: 7, Suspended: 0, Injured: 1
Champions League
Squad: 6, Starting eleven: 3, Substituted in: 2, On the bench: 1, Suspended: 0, Injured: 0
Europa League
Squad: 6, Starting eleven: 6, Substituted in: 0, On the bench: 0, Suspended: 0, Injured: 0

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-11 04:41
Trishul schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:18:
[...]

Een vergelijking met Simeone en Mourinho is natuurlijk overdreven, je hoeft niet eens verder te kijken dan de afgelopen klassieker. Zag je het verschil tussen Steijn en Slot?
Steijn zit vaak ongeïnteresseerd langs de kant. Objectief gezien die je dan dat Steijn minder actief bezig is met coaching dan andere trainers. Niemand zou erover klagen als er logische dingen werden gedaan en resultaat wordt geboekt.
Maar nu leg je een link tussen bepaald gedrag en het eindresultaat. Slot staat inderdaad meer en coacht meer, maar heeft Feyenoord daarom gewonnen? Wat het maar 0-3 geworden als Slot ook meer bleef zitten? Dat weet je toch helemaal niet? En waarom zou Steijn hier wel mee weg komen als Ajax wel resultaten boekt? Ik zou juist willen dat hij zijn eigen stijl blijft hanteren als het tegen zit. Dat lijkt mij de grootste kans hebben dat het nog goed komt.

De andere punten die je noemt over de rechterkant open laten of bepaalde wissels, etc, dat is veel inhoudelijker. Daar ben ik het ook absoluut mee eens.

• Trishul
Bao_mi1 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:31:
[...]

Maar nu leg je een link tussen bepaald gedrag en het eindresultaat. Slot staat inderdaad meer en coacht meer, maar heeft Feyenoord daarom gewonnen? Wat het maar 0-3 geworden als Slot ook meer bleef zitten? Dat weet je toch helemaal niet? En waarom zou Steijn hier wel mee weg komen als Ajax wel resultaten boekt? Ik zou juist willen dat hij zijn eigen stijl blijft hanteren als het tegen zit. Dat lijkt mij de grootste kans hebben dat het nog goed komt.

De andere punten die je noemt over de rechterkant open laten of bepaalde wissels, etc, dat is veel inhoudelijker. Daar ben ik het ook absoluut mee eens.
Mooi dat je het eens bent met die inhoudelijke punten, maar het is juist dat, in combinatie met zijn hele houding op de bank, tijdens interviews, enz waarom ik ook geen verbetering verwacht in het resultaat. Ongeïnteresseerd, oke enige nuance dan dat hij ongeïnteresseerd is in met name zijn nieuwe spelers. Als je zoveel nieuwe spelers krijgt moet je als de brandweer alles over ze uitzoeken en analyseren, niet op vakantie gaan tijdens een interlandbreak. Dat zie je ook weer terug in zijn coaching. Rare beslissingen, onervaren jeugd de voorkeur geven over de aankopen, enz. En lekker 95% van de wedstrijden op de bank blijven zitten. Erg afstandelijk t.o.v. je spelersgroep.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:54:
[...]

"Wij" zagen wel dat Martinez goed was, maar Ten Hag moest nog even doorkrijgen dat Blind centraal achterin niet even handig meer was. Dus die heeft Martinez o.a. als verdedigende middenvelder geprobeerd en idd een tijdje laten banken.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:33
D-e-n schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:32:
[...]

Voorbeelden van dat soort uitingen? Dat viel volgens mij wel mee namelijk. Een enkeling draafde in mijn ogen te lang door over wel of geen excuses maar het gros van de Feyenoorders, waaronder ikzelf, ergerde zich vooral aan de houding van de leiding van Ajax aangaande het willen uitspelen en dan enkel in november. En die ergernis was volgens mij terecht. Het wordt in mijn ogen soms juist ook wat te snel op "haat" geschoven.
Bewust geen voorbeelden en geen users erbij… daar komt alleen maar meer discussie van. Maar zoals @Superkiwi aangeeft is alles nog terug te lezen.

Ik ben het overigens met je eens dat het inmiddels gewoon weer het oude vertrouwde tweakjes forum is dat ik graag lees. Ben zelf vooral heel erg benieuwd hoe we zaterdag voor de dag komen… doelsaldo 0 en 8 punten in de pocket is toch wel een scenario dat ik durf uit te spreken en ook wel minimaal verwacht. (Hier mogen jullie mij later op pakken, no problem!)

Na OM had ik zelf weer een beetje hoop op vooruitgang en vooral een plan, enige richting en teambuilding. Maar afgelopen week heeft die hoop (=uitgestelde teleurstelling) teniet gedaan.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

hulkie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:32:
[...]
doelsaldo 0 en 8 punten in de pocket is toch wel een scenario dat ik durf uit te spreken en ook wel minimaal verwacht.
RKC heeft zijn laatste twee wedstrijden (tegen Twente en Vitesse) gewonnen, ik denk niet dat wij daar zomaar even met 3 punten de deur uit lopen. Al hoop ik graag met je mee want als ik iemand een Waalwijkse overwinning niet gun is het wel die pannenkoek van een kramer :X
Hup Ajax!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

hulkie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:32:
[...]
Na OM had ik zelf weer een beetje hoop op vooruitgang en vooral een plan, enige richting en teambuilding.
Ik ook. Tevergeefs, bleek een paar dagen later.
Maar hé, verliezen van Feyenoord is (gezien de huidige omstandigheden) geen schande.
Zei ik dat hardop? :o

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2023 11:38 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
Superkiwi schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:51:
... Het meest opvallende was dat het merendeel kwam van users die normaliter tegen het plafond aanspringen als het hun club betreft. niet in dit topic te vinden zijn als er niks is om over te rellen.
FTFY

Het gaat iedere keer zo dat wanneer er (vooral) bij de traditionele top 3 er hommeles is, er uit alle krochten van het internet mensen komen om te stoken. Normaal zullen die hier wel enkel meelezen (wat uiteraard prima is, niet iedereen hoeft te posten).

WoT stats

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Maar goed, die 'one trick pony's' heb je overal op het internet. Als NVIDIA een fuckup maakt komen de spontane AMD fanboys de lucht in of als Tesla weer een bug heeft in een systeem dan is ElOn MuSk een duivel.

En hier niet anders. Daar proberen we zoveel mogelijk goed mee om te gaan en dat lukt dus niet altijd. Dus mocht er iets niet door de beugel kunnen en wij missen het, dien gerust een TR in :) Ik zou het iig mooi vinden als we wat minder met emoties strooien in een post.

* Outerspace heeft zin in in RKC - Ajax, al lig ik dan nog bij te komen van een waterpolowedstrijd (want waterpolo > voetbal :+).

Verder gaan we het hier over voetbal hebben :)

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 29-09-2023 13:24 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Outerspace schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:24:
Maar goed, die 'one trick pony's' heb je overal op het internet. Als NVIDIA een fuckup maakt komen de spontane AMD fanboys de lucht in of als Tesla weer een bug heeft in een systeem dan is ElOn MuSk een duivel.

En hier niet anders. Daar proberen we zoveel mogelijk goed mee om te gaan en dat lukt dus niet altijd. Dus mocht er iets niet door de beugel kunnen en wij missen het, dien gerust een TR in :) Ik zou het iig mooi vinden als we wat minder met emoties strooien in een post.

* Outerspace heeft zin in in RKC - Ajax, al lig ik dan nog bij te komen van een waterpolowedstrijd (want waterpolo > voetbal :+).

Verder gaan we het hier over voetbal hebben :)
offtopic:
En dit hoort sowieso allemaal in het Sport Feedbacktopic ... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:09

Agent47

I always close my contracts.

Feyenoord doet het tot nu toe goed qua doelpunten. Ben benieuwd morgen tegen GAE. Brutaal ploegje wel, kwamen er bij PSV ook enkele keren uit. Feyenoord heeft dan ook niet echt tegenstanders gehad tot nu toe die echt in vorm waren. Heerenveen, Ajax, Almere en Utrecht waren hopeloos uit vorm.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:59
Lees nu ook dat Slot Ivanusec niet verwacht tegen Atletico. Gimenez er ook al niet bij.

Het wordt al moeilijk, nu neigt het naar onmogelijk om punten te pakken

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:51
Ik weet niet in welke categorie ik val qua poster, maar dat weerhoudt me niet. :+

Ik ben erg benieuwd wat Ajax er dit weekend van gaat bakken. Ik hoop dat ze het weer een beetje op de rit krijgen. Enige voordeel dat ik zie is dat de komende interlandperiode er weinig spelers uit zullen vliegen gezien de resultaten. Heeft Steijn ook eindelijk de tijd om wat vastigheden in te slijpen. Of is dat dan al de taak van Maduro? O-)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Napo
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:45:
Feyenoord doet het tot nu toe goed qua doelpunten. Ben benieuwd morgen tegen GAE. Brutaal ploegje wel, kwamen er bij PSV ook enkele keren uit. Feyenoord heeft dan ook niet echt tegenstanders gehad tot nu toe die echt in vorm waren. Heerenveen, Ajax, Almere en Utrecht waren hopeloos uit vorm.
Go Ahead Eagles is een prima ploeg, maar je zag het daar ook wel ineen zakken toen het 2-0 werd en er weinig mogelijkheden waren om de aansluitingstreffer te maken. Wat op zich niet onlogisch is, waar PSV vorig seizoen nog wel eens bleef steken op 1-0 met dus het risico dat zo'n ploeg nog gemotiveert is om een punt weg te halen.

Mag hopen dat Feyenoord ook gewoon tijdig - zoals bijvoorbeeld tegen Ajax - op 2-0 voorsprong komt en dan wordt het een gemakkelijke(re) ronde.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:51
Malfunctions schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:40:
Ik weet niet in welke categorie ik val qua poster, maar dat weerhoudt me niet. :+

Ik ben erg benieuwd wat Ajax er dit weekend van gaat bakken. Ik hoop dat ze het weer een beetje op de rit krijgen. Enige voordeel dat ik zie is dat de komende interlandperiode er weinig spelers uit zullen vliegen gezien de resultaten. Heeft Steijn ook eindelijk de tijd om wat vastigheden in te slijpen. Of is dat dan al de taak van Maduro? O-)
Waar baseer je dit laatste op? Vorige transferperiode was het grootste deel van de selectie op pad en ik zou niet weten waarom dit nu anders zal zijn. Sowieso verwacht ik eigenlijk opnieuw een nederlaag, of wellicht een gelukkig gelijkspel. Dan is het denk ik wel klaar voor Steijn, aangezien hij nog geen moment heeft laten zien een geschikte trainer voor (dit) Ajax te zijn. Zal in elk geval weer een lange avond worden voor ons Ajacieden morgen...

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:11
Superkiwi schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:36:
[...]

RKC heeft zijn laatste twee wedstrijden (tegen Twente en Vitesse) gewonnen, ik denk niet dat wij daar zomaar even met 3 punten de deur uit lopen. Al hoop ik graag met je mee want als ik iemand een Waalwijkse overwinning niet gun is het wel die pannenkoek van een kramer :X
Hup Ajax!
Broodje kroket op t veld gooien en Kramer is onschadelijk :+

• LZ86
Superkiwi schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:37:
[...]

Ik ook. Tevergeefs, bleek een paar dagen later.
Maar hé, verliezen van Feyenoord is (gezien de huidige omstandigheden) geen schande.
Zei ik dat hardop? :o
Denk dat Feyenoord net op t verkeerde moment kwam.
Snap wel dat Ajax liever tegen Volendam speelde. Zolang die bestuurlijke chaos er is zal de spelersgroep daar ongetwijfeld echt wel last van hebben.

Maar mea culpa, wellicht ben ik af en toe ook wat te hard erop gegaan afgelopen weekend. Was echt wel pissig op die hooligans en later (en nog steeds eigenlijk) de houding van de club. Dat ze nog steeds geen maatregelen hebben aangekondigd of excuses hebben aangeboden en dan vervolgens v Praag benaderen die termen bezigt als "in gesprek gaan met de harde kern" schiet bij mij nog wel in het verkeerde keelgat.

Maar niet alleen bij mij, maar ook veel normale Ajaxfans die ook helemaal klaar zijn met de hooligans en gewoon hun club gegijzeld zien worden door terroristen en amateurs. Hoop dat Ajax er snel weer bovenop krabbelt zodat we elkaar weer sportief op t veld kunnen bestrijden. Zoals het hoort.

• LZ86
Agent47 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:45:
Was Fortuna uit vorm dan? We hadden het er knap lastig tegen :P

• LZ86
Harribo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:32:
Lees nu ook dat Slot Ivanusec niet verwacht tegen Atletico. Gimenez er ook al niet bij.

Nja, het kan wel. We hebben ansich een selectie die breed genoeg is.

Maar ik verwacht een typische Atletico wedstrijd. Gassen en 1 goal maken. En dan afbraakvoetbal om dat over de streep te trekken.

denk 30/70% in het voordeel van Atletico

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-11 18:52
LZ86 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:25:
[...]

Broodje kroket op t veld gooien en Kramer is onschadelijk :+
De rest ook natuurlijk, of valt een broodje kroket dan weer niet onder de regels? :p

Hopelijk weet Vitesse uitgerekend dit weekend de lijn omhoog in te zetten. Eigenlijk vond ik het tegen Twente niet eens zo slecht, hoewel wat tandeloos. Maar de vraag is natuurlijk, had dat niet meer te maken met een zwak Twente...

Verwijderd

Om op woensdagmiddag te kunnen spelen zijn er drie wedstrijden verplaatst

Ajax - Volendam
Ajax - Heerenveen
Excelsior Maassluis - FC Volendam

Het was zo simpel geweest.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:39:

Ajax - Volendam
Ajax - Heerenveen

Precies, geen vuurwerk/voorwerpen op het veld gooien. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

• DeKever
  • Laatst online: 22:06
LZ86 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:30:
[...]

Denk dat Feyenoord net op t verkeerde moment kwam.
Snap wel dat Ajax liever tegen Volendam speelde. Zolang die bestuurlijke chaos er is zal de spelersgroep daar ongetwijfeld echt wel last van hebben.
Ik denk dat de bestuurlijke chaos vooral het gevolg is van de prestaties op het veld en niet omgekeerd. Een speler van 24 nteresseert het helemaal niets wat er met de TD aan de hand is, omdat hij daar niets mee te maken heeft.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:04
Hier ook een Tweaker die vaker niet dan wel wat post in dit topic. Vooral incidenteel (als ik het voetbal wel gekeken heb). Sinds afgelopen zondag wat vaker, door de grote ophef die het met zich meebracht. Normaal post ik minder, omdat mijn clubbie niet in de Eredivisie speelt. Over de KKD wordt hier nu eenmaal weinig gepost.

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:39:

Ajax - Volendam
Ajax - Heerenveen

Speelronde 3 van de Eredivisie is daarmee formeel pas op 2 november afgerond.
Is er ooit een seizoen geweest waar het langer heeft geduurd?

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Harribo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:32:

Waarom? Er is nog bezetting genoeg met Paixao, Minteh, Ueda en Jahanbahks.

• Grotespeler
DeKever schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:53:
[...]

Ik denk dat de bestuurlijke chaos vooral het gevolg is van de prestaties op het veld en niet omgekeerd. Een speler van 24 nteresseert het helemaal niets wat er met de TD aan de hand is, omdat hij daar niets mee te maken heeft.
Oneens. Het is vooral een chaos op het veld door de al 1,5 jaar durende bestuurlijke chaos.
Dan had die matige speler van 24 namelijk bij Volendam gespeeld en niet bij Ajax.

• DeKever
Grotespeler schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:49:
[...]

Oneens. Het is vooral een chaos op het veld door de al 1,5 jaar durende bestuurlijke chaos.
Dan had die matige speler van 24 namelijk bij Volendam gespeeld en niet bij Ajax.
Laat ik het zo zeggen, als de bestuurlijke chaos morgen is opgelost dan speelt Ajax niet opeens goed.
Krijgt Steijn ze opeens aan het voetballen, dan hebben de bestuurders wel ineens meer lucht.

• Grotespeler
DeKever schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:00:
[...]

Laat ik het zo zeggen, als de bestuurlijke chaos morgen is opgelost dan speelt Ajax niet opeens goed.
Krijgt Steijn ze opeens aan het voetballen, dan hebben de bestuurders wel ineens meer lucht.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in Steijn. En hij niet in z'n spelers. Het laatste wat je moet doen als het niet loopt is je spelers nog verder de grond in boren. Of afvallen voor de camera.
Er is totaal geen vertrouwen, organisatie of samenhang. Dat mag je Steijn toch wel aanrekenen.
De enige remedie is een paar overwinningen op korte termijn.

• DeKever
Grotespeler schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:31:
[...]

Ik heb niet zoveel vertrouwen in Steijn. En hij niet in z'n spelers. Het laatste wat je moet doen als het niet loopt is je spelers nog verder de grond in boren. Of afvallen voor de camera.
Er is totaal geen vertrouwen, organisatie of samenhang. Dat mag je Steijn toch wel aanrekenen.
De enige remedie is een paar overwinningen op korte termijn.
Dat zeg ik ;)

• Harribo
Grotespeler schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:46:
[...]

Waarom? Er is nog bezetting genoeg met Paixao, Minteh, Ueda en Jahanbahks.
Dat is minder dan deze twee vind ik.

Zit espn te kijken, lijkt wel commentaar voor kleuters en onnozelen...er wordt verteld wat er gebeurd , meer niet ,kan ik zelf ook zien

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 29-09-2023 20:30 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

@Harribo dat is wat een commentator toch ook moet doen? Vertellen wat we zien?

En arm Cambuur, worden helemaal weggespeeld door jong PSV.

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 29-09-2023 21:02 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Harribo
Quad schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:00:
@Harribo dat is wat een commentator toch ook moet doen? Vertellen wat we zien?
Deels maar moet het vooral mooi en spannend aan elkaar breien. Dat kunnen ze bij espn niet
En arm Cambuur, worden helemaal weggespeeld door jong PSV.
Fc Groningen staat ook thuis gewoon achter tegen Den Bosch.
Maximaal middenmoot kkd dit team. Hele Fc Groningen naar de kl#ten geholpen in al die jaren.
Zit ook geen energie in. Zo raar.

Cambuur maakt nog 1-2 ,wie weet

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 29-09-2023 21:19 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

En terug op 2-2 zelfs, jong PSV laat het liggen. Zijn wel paar spannende potjes, maar MVV ADO is al wel gespeeld.

En gelijk onderbreking bij Cambuur door bekertjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 29-09-2023 21:25 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Ik zie Emmen, Groningen en Cambuur niet de KKD domineren zoals Heracles en Zwolle dat vorig jaar deden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Harribo
Player1S schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:26:
Ik zie Emmen, Groningen en Cambuur niet de KKD domineren zoals Heracles en Zwolle dat vorig jaar deden.
Nee Groningen presteert het zelfs om tegen den Bossch nu met 2-0 achter te staan.
Geen 1 die rent voor een ander.

Cambuur en Emmen laten tenminste inzet en wil zien.
Bij Groningen lijken het zachte verwende jongetjes, elke week weer. Het is volgens mij geen voetbal club maar een gezellige sociëteit.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 29-09-2023 21:36 ]

• ElPaco
Quad schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:23:
En terug op 2-2 zelfs, jong PSV laat het liggen. Zijn wel paar spannende potjes, maar MVV ADO is al wel gespeeld.

En gelijk onderbreking bij Cambuur door bekertjes.
Ja doen ze slim. Toch met een man minder dus mooi even bijkomen met zo'n verplichte pauze.

WoT stats

• ElPaco
Wat heerlijk trouwens, bij de Graafschap - Roda staat een scheids die gewoon geel heeft wanneer men bij hem komt zeuren. Eindelijk een scheids die de regels kent en toepast!

WoT stats

• ElPaco
Pfff, die 0-3 van Den Bosch! Die zat er goed in zeg!

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:05:
Pfff, die 0-3 van Den Bosch! Die zat er goed in zeg!
Derde keer korte hoek bij de keeper.
2 man van Den Bosch tegenover 5 man van Fc Groningen. Ik weet gewoon niet wat ik zie.

Wel mooi afgemaakt dat zeker

• ElPaco
Harribo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:07:
[...]

Derde keer korte hoek bij de keeper.
2 man van Den Bosch tegenover 5 man van Fc Groningen. Ik weet gewoon niet wat ik zie.

Wel mooi afgemaakt dat zeker
Het is voor Groningen ook balen van die 2 buitenspel goals. Als die wel correct waren had het er heel anders uit gezien. Gewoon zo'n avond dat het allemaal niet wil.

WoT stats

• Harribo
ElPaco schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:09:
[...]

Het is voor Groningen ook balen van die 2 buitenspel goals. Als die wel correct waren had het er heel anders uit gezien. Gewoon zo'n avond dat het allemaal niet wil.
Heel aardig van je maar was het maar zo. Geloofde ik dat maar. Het is structureel heel matig slecht.
Tegen Helmond Sport uit vorige week net ontsnapt en nu dit.
Tegen Helmond Sport en Den Bosch.... waar hebben we het over met alle respect?

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 29-09-2023 22:16 ]

• bazzemans
ElPaco schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:45:
Wat heerlijk trouwens, bij de Graafschap - Roda staat een scheids die gewoon geel heeft wanneer men bij hem komt zeuren. Eindelijk een scheids die de regels kent en toepast!
Voor de rest was deze scheids een groot drama. Maakte (beide kanten op) behoorlijk wat foute keuzes.

Bas Nijhuis deed het bij De Graafschap - Helmond Sport van een paar weken terug op maandag overigens ook gewoon. Gaf hij achter elkaar 3 gele kaarten toen drie spelers van Helmond op hem afstormden.

• bazzemans
De Graafschap - Roda JC was een vermakelijke 0-0. Dat zie je niet zo vaak. De ploeg die had gescoord zou de gelukkigste zijn. De Graafschap legde veel energie in het spel en ontregelde de opbouw van Roda goed, waardoor Roda gedwongen werd meer de lange bal te spelen. Beide ploegen niet sterk in de eindfase en in de afronding. Bij Den Graafschap stond huurling Thijs Jansen in de goal (eerste keeper Bakker met blessure tijdens de warming-up uitgevallen). Jansen maakte een uitstekende indruk. Paar goede reddingen en veel rust aan de bal. Benieuwd of Vreman het aandurft ook de volgende wedstrijd met hem te starten, want Bakker is geen zekerheidje.

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-11 22:50

BTU_Natas

Superior dutchie

https://www.psv.nl/nieuws...rgroot-eigen-vermogen.htm

Ik denk dat de discussie over hoe slecht de financiën van PSV zijn, nu wel dood verklaard is.

• jbdeiman
BTU_Natas schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 13:28:
https://www.psv.nl/nieuws...rgroot-eigen-vermogen.htm

Ik denk dat de discussie over hoe slecht de financiën van PSV zijn, nu wel dood verklaard is.
Haha, dat is denk ik valse hoop... Als er wat gebeurt in Eindhoven (onverwachte verkoop of grote aankoop) zijn er helaas altijd mensen die dit blijven oprakelen. Is natuurlijk ook jammer dat het een keer gebeurt is, maar helemaal met je eens.
En dan heeft psv ook nog wel wat kapitaal op het veld staan, en voor komend seizoen wel een erg grote kans op CL gelden.

Feyenoord is de afgelopen jaren veel van eigen vermogen kwijt geraakt, maar heeft nu weer (zij het nog niet zoveel) winst gemaakt over afgelopen jaar. Daarin is de transfer van Kokcu nog niet meegenomen, CL gelden van dit seizoen ook nog niet, dus dit jaar is wat dat aan gaat een hele mooie stap te zetten financieel.
Nog een paar jaar CL spelen en spelers goed verlopen, dan zit er daar weer wat vet op de botten.

[ Voor 31% gewijzigd door jbdeiman op 30-09-2023 16:14 ]

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
GAE is al lekker dus bus aan het parkeren

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Protesteren is geen geel meer dus…

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Tristan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:43:
GAE is al lekker dus bus aan het parkeren
Had je iets anders van zo'n soort team verwacht? Ze weten wat hun kwaliteiten zijn en gaan dus niet proberen te voetballen tegen team dat normaal veel beter dan hun is.

• Tristan
  • Nu online
Hoppa!

[ Voor 36% gewijzigd door Tristan op 30-09-2023 17:15 ]

• OMX2000
  • Laatst online: 16:45

OMX2000

By any means necessary...

Dat was toch geen hands?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lijkt er wel op.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Dit afkeuren kan je toch niet serieus nemen. Dit was en niet bewust en hoe had hij anders moeten omdraaien dan?

• OMX2000

OMX2000

Scheids is aan het bedenken of hij veilig naar huis kan.

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:49
Wat een onzin, lafaard

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

OMX2000 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:14:
Scheids is aan het bedenken of hij veilig naar huis kan.
Vast wel, maar Makkelie als VAR en dan deze scheids die ook een grote meneer wil lijken, dan weet je het wel. Die doodschop op de knie van Timber werd ook afgedaan als niks.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:11
Als een VAR geen besluit durft te nemen en de scheidsrechter er 3 minuten over doet weet je genoeg. Geen overduidelijke fout, goal had moeten tellen.

Een VAR moet niet zoeken naar een excuus om een goal af te keuren.

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 30-09-2023 17:17 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jbdeiman
Het was al snel duidelijk dat ze hier echt naar zochten. Jammer voor de wedstrijd, want gae zou meer gaan komen als het 1-0 werd.

Verwijderd

Deze var.... van Basten heeft gelijk. Stoppen met betaald voetbal....

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bewust of niet, zonder die handsbal krijgt ie de bal nooit mee. Hoe kun je hier nu géén hands in zien :/

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Hoe kan je hier nou hands voor geven? Het is zelfs z’n elleboog en niet z’n onderarm, als je omrolt heeft je arm toch momentum? Zonder z’n arm had hij tegen z’n schouder gekomen en had hij alsnog bij Minteh gekomen.

[ Voor 25% gewijzigd door LAD93 op 30-09-2023 17:17 ]

per aspera ad astra

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Grappig dat we in de kuip die netten hebben om rotzooi van het veld te houden. Het houdt dus geen troep in groene shirtjes tegen.

• silmaril8
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:16:
Bewust of niet, zonder die handsbal krijgt ie de bal nooit mee. Hoe kun je hier nu géén hands in zien :/
Juist dit dus. Door die handsbal kon Feyenoord uitbreken en uiteindelijk 5 seconden later die goal scoren. Bewust of onbewust maakt dan echt niet uit.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

LAD93 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:16:
Het is zelfs z’n elleboog en niet z’n onderarm
Je weet dat je arm onder de schouder begint en niet onder de elleboog? ;)

• ph4ge
Nou de VAR kan weer gaan zoeken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• OMX2000

OMX2000

Dan maar zo. ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mooiere goal ook nog ;)

• Tristan
  • Nu online
Nou nu dan wel? Hoppa!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Echt een chaos goaltje, maar wel super knap in de kleine ruimte.

Ik vind GAE wel stevig verdedigen trouwens.

• Tristan
  • Nu online
Het gaat allemaal nog niet heel makkelijk. Werk voor Slot

• jbdeiman
Superkiwi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:18:
[...]

Je weet dat je arm onder de schouder begint en niet onder de elleboog? ;)
Daar heb je wel gelijk in, maar normaal gesproken zou de var hier niet op moeten ingrijpen, geen grote fout, Wieffer had zijn bovenarm waarmee die m raakte echt langs het lichaam.
Maargoed, ik kijk misschien wat gekleurd al ben ik ook wel gek van go Ahead. Lijkt me wel redelijk safe om te stellen dat iedere supporter van een op deze manier afgekeurde goal dit niets zou vinden.

• OMX2000

OMX2000

Op zich een leuke oefening voor de wedstrijd tegen Atletico. GAE verdedigd stug, dus die bal moet sneller rond. Dat loopt nog niet.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

OMX2000 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:28:
Op zich een leuke oefening voor de wedstrijd tegen Atletico. GAE verdedigd stug, dus die bal moet sneller rond. Dat loopt nog niet.
Als we het als oefenwedstrijd behandelen, dan gaat Ueda ook nog minuten krijgen 8)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik moest in de auto luisteren, maar heb nu wel beeld.

Ik vind het hands :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

jbdeiman schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:25:
[...]
Wieffer had zijn bovenarm waarmee die m raakte echt langs het lichaam.
Dan zag ik het misschien verkeerd, ik dacht dat zijn elleboog in een hoek van 90° stond en juist niet tegen het lichaam zat.
Ach ja, het doet er ook niet meer toe want een minuut later lag de 1-0 er alsnog in ;)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50

gws24

Thinking is hard!

jbdeiman schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:25:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, maar normaal gesproken zou de var hier niet op moeten ingrijpen, geen grote fout, Wieffer had zijn bovenarm waarmee die m raakte echt langs het lichaam.
Maargoed, ik kijk misschien wat gekleurd al ben ik ook wel gek van go Ahead. Lijkt me wel redelijk safe om te stellen dat iedere supporter van een op deze manier afgekeurde goal dit niets zou vinden.
Hier nog een beeld van het moment:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_my8RQNp5hNkzAkTcVaN2FzgrQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5Jz8WwPmNKb1iIWC7KNVGWlb.png?f=user_large

Arm is van het lichaam af maar niet veel; daarom duurde het VAR moment denk ik ook wat langer. Persoonlijk denk ik dat de goal terecht is afgekeurd maar ik begrijp dat Feyenoorders daar anders over denken :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• OMX2000

OMX2000

Dat was geen buitenspel.

• ph4ge
Echt drama deze gasten. Je hoort bij randje buitenspel door te laten spelen zodat de VAR kan corrigeren.

Niet de eerste keer vandaag dat ze Feyenoord benadelen, gelukkig lijkt het verschil vandaag groot genoeg.

Lekker 2-0, natuurlijk geeft hij geen geel voor de zware overtreding die eraan vooraf ging.

[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 30-09-2023 17:50 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 23:13
Bam

• ph4ge
Dat is ook gewoon zn 2e gele kaart, maar scheids fluit niet

• Tristan
  • Nu online
Minteh hele wedstrijd al goed. Gaat wel wat vaak voor eigen succes en slaat Gimenez over.

• OMX2000

OMX2000

Het bier ging al de lucht in.

• Tristan
  • Nu online
Hahaha ik zag het bier vliegen 😁

• jbdeiman
Ik vind GAE doen wat ze kunnen, maar de arbitrage laat wel veel gebeuren. Denk zo wel een mooie generale voor Atletico, want die zullen de beuk er ook wel in gooien.

• Tristan
  • Nu online
Prachtig gedraaid

• Tristan
  • Nu online
Sjongejonfejongejonfe
Pagina: 1 ... 98 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024