[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 135 Laatste
Acties:
  • 206.703 views

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mgc3bcJsN2V18nLaIYI6f7YYKmg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BwdnTGUwlEurRo0qdiT0sXo6.png?f=user_large
PSV is tot nog toe oppermachtig en staat ongeslagen bovenaan. Gevolgd op gepaste afstand door Feyenoord. De Eindhovenaren lijken soeverein op weg naar een nieuw kampioenschap.

Onderin zijn Volendam en Vitesse de teams die in zwaar weer zitten. Zowel bestuurlijk als voetballend gaat het in Arnhem en Volendam niet goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpaEfpC4e6vcDOw5Dpy2DWGKU5w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hVQdpZtDO0lSUSPFcG6hGqJP.png?f=user_large
Willem II, Roda JC en ADO Den Haag lijken uit te gaan maken wie gaat promoveren naar de Eredivisie. Willem II staat voorlopig aan kop met 6 punten voorsprong op Roda en 8 op ADO.

Roda en Willem II hebben beide ook al een periodetitel bemachtigd, dus zijn al verzekerd van nacompetitie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7TiqV3JwlWSY8_qrl8J4WBxpE4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d2BVkIsLijxQFl1HWSSm01EQ.png?f=user_large
Grootste verrassing in de beker is al geweest. Ajax is uitgeschakeld door de amateurs van Hercules. PSV en Twente moeten nog spelen en de winnaar van die wedstrijd zal in de Kuip (uiteraard ;) ) moeten spelen tegen Feyenoord.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxd8Bg8ZQZT06CO6fvwxhLQ8R8g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i03q4IiSPOgJkzKkHG4JSlyt.png?f=user_large
PSV heeft zich als tweede uit groep B, achter Arsenal, geplaatst voor de 8ste finales van de Champions League. Daar wacht Borussia Dortmund. 20 februari is de eerste wedstrijd in Eindhoven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UNVNw2F0WVAHnW4gP3Y4Pn4bqDY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/As9X3Q6QsEr2Uw2f40sdKtjF.png?f=user_large
Feyenoord heeft zich gekwalificeerd voor de achtste finales van de Europa League en mag daarin voor de verandering weer eens tegen een team uit Rome voetballen. AS Roma, van José Mourinho, is de tegenstander. 15 februari is de eerste wedstrijd, thuis in de Kuip om 18.45.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JNapLUVYYnBuL0LEyekNi6r86s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b7S2G8UFgmYuJBALB7l4ruWj.png?f=user_large
Ajax heeft zich als derde uit hun Europa League groep geplaatst voor de achtste finales van de Conference League. Bodo/Glimt is de tegenstander. 15 februari is de eerste wedstrijd in Amsterdam.

UEFA Ranking
Land - https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html
Club - https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2022.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:02
Feyenoord loot echt altijd thuis, zelfs in Europees verband. Gaat al terug sinds 2002 finale EC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Megupe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:39:
Feyenoord loot echt altijd thuis, zelfs in Europees verband. Gaat al terug sinds 2002 finale EC.
Deze reactie kan niet serieus zijn toch :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:01

Superkiwi

Hoi doei

@JanW
Handig deze OP, nu ben ik in één minuut weer helemaal bij d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:02
Yes! Eindelijk weer Eredivsie. Hoewel nagenoeg alles wel duidelijk is, heb ik toch wel weer zin.

Ik verwacht dat de huidige top 3 niet gaat veranderen. En dat Volendam en Vitesse wisselen van plaats met de uiteindelijke dezelfde uitkomst. Degradatie. Feyenoord wint de beker!
Zou het verder wel leuk vinden als Willem II weer terug komt in de Eredivisie.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mooie Europese affiches met het volgende deel in de Saga Feyenoord-Roma en PSV-Dortmund, een ware traktatie voor de supporters die meegaan naar Dortmund. Ajax mag het opnemen tegen de coach die lange tijd pole position lag in Amsterdam om de nieuwe trainer te worden.

Zin in de 2e helft.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou @toolkist, m'n reactie staat alweer in een gesloten topic maar mocht je daar nog op door willen moet je hem even opzoeken. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

In Afbeeldingslocatie: https://em-content.zobj.net/source/joypixels-animations/366/soccer-ball_26bd.gif

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:24:
Yes! Eindelijk weer Eredivsie. Hoewel nagenoeg alles wel duidelijk is, heb ik toch wel weer zin.

Ik verwacht dat de huidige top 3 niet gaat veranderen. En dat Volendam en Vitesse wisselen van plaats met de uiteindelijke dezelfde uitkomst. Degradatie. Feyenoord wint de beker!
Zou het verder wel leuk vinden als Willem II weer terug komt in de Eredivisie.
Ik denk dat PSV de dubbel pakt.
Ik hoop dat Willem II en Ado er weer bij komen, maar Groningen is ook niet erg.
Vitesse hoort er gewoon bij vind ik.
Ik denk dat Heracles en Volendam eruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 14:49:
Nou @toolkist, m'n reactie staat alweer in een gesloten topic maar mocht je daar nog op door willen moet je hem even opzoeken. :+
Ik denk dat zijn 'data driven' gedachten helemaal niet zo verkeerd hoeven te zijn. Zie bijvoorbeeld Brentford en Brighton, die hebben dat ook enorm. AZ idem, die hebben Mr Moneyball (Billy Beane, zie bv https://www.elfvoetbal.nl...otiemanagement-inefficint) rondlopen.
En zo zijn er ongetwijfeld nog veel meer teams die nu afdelingen met data analisten rond hebben lopen.
Misschien dat hij het als de enige waarheid wilde implementeren, of op een verkeerde manier, of staat de organisatie Ajax er gewoon niet voor open (we doen het wel op de Cruijff methode), geen idee. Daarvoor zijn we teveel buitenstaander.

Daarom sta ik er dus ook neutraal in, ik heb gewoon geen idee of dit een goede move is voor Ajax en of hij zo enorm verantwoordelijk was voor de problemen als de media bv willen laten geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:24
Lekker weer schakelen vanavond, 5 KKD en 1 ED wedstrijd.

Overigens pluspunten voor het uit-shirt van De Graafschap, mooi tenue!

[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 12-01-2024 20:10 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het eerste doelpunt van 2024 en het moet gelijk weer stilgelegd worden.
Wanneer leren die pannenkoeken het nou eens :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
Haha wat een héérlijk spektakel is het in Den Haag. Wat een stand, 4-3 voor ADO nadat het 2-0 achter stond.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 22:47
Ik vrees dat fc Groningen voorlopig in de kkd blijft. De spitsen Postema en van Bergen kunnen niet scoren en er moet eerst wat weg voordat ze weer spelers kunnen halen.

En ondertussen sleept Ado de ene na de andere naam binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 19:14:
Ik denk dat zijn 'data driven' gedachten helemaal niet zo verkeerd hoeven te zijn. Zie bijvoorbeeld Brentford en Brighton, die hebben dat ook enorm. AZ idem, die hebben Mr Moneyball (Billy Beane, zie bv https://www.elfvoetbal.nl...otiemanagement-inefficint) rondlopen.
En zo zijn er ongetwijfeld nog veel meer teams die nu afdelingen met data analisten rond hebben lopen.
Misschien dat hij het als de enige waarheid wilde implementeren, of op een verkeerde manier, of staat de organisatie Ajax er gewoon niet voor open (we doen het wel op de Cruijff methode), geen idee. Daarvoor zijn we teveel buitenstaander.

Daarom sta ik er dus ook neutraal in, ik heb gewoon geen idee of dit een goede move is voor Ajax en of hij zo enorm verantwoordelijk was voor de problemen als de media bv willen laten geloven.
Tja, dat argument gaat op voor bijna alles wat we in dit topic bespreken, dan kan je het beter zuiver over wedstrijden gaan hebben. Toch ben ik van mening dat er meer dan genoeg informatie beschikbaar is om een mening te vormen, dat is geen absolute waarheid want we hebben niet alle details, maar volledig neutraal blijven is niet per se noodzakelijk.

Het is absoluut een goede move binnen de context van de huidige veranderingen. Met de komst van Kroes en de twee technische minions gaat er toch een wat andere wind waaien en zit zijn takenpakket in de knel. Dat gaat onherroepelijk voor wrijving en botsingen zorgen, dat kan je beter voor zijn. En als hij dan ook nog eens weinig aantoonbaars heeft laten zien dan is eruit werken geen verkeerde keuze, want waar zijn dan de voorbeelden waarom hij wél zou moeten blijven zitten?

Of de totale verandering an sich een goede move is weet ik niet. Velen geven heel hoog op van Kroes en hij heeft zelf ook een aardig grote mond, maar ik moet het nog maar zien. De verwachtingen zijn wel erg hoog en dat moet ook nog maar waargemaakt worden.

Wat data betreft: jij verwart nu de discussie van voetbal vs. data met wat ik een data man noem. Er is helemaal niets mis met het gebruik van data, maar het zijn hulpmiddelen. Net zoals KPI's indicatoren zijn en geen doelen, iets wat ook heel vaak mis gaat. Ik heb het gevoel dat hij te veel uit balans is maar ook gewoon te rechtlijnig en zakelijk.
Zijn reacties achteraf in de media (doet hij dus zelf) vind ik eigenlijk van het niveau Steijn. Beetje verongelijkt naar van alles wijzen maar zelf treft je nul blaam. Ik mis de houding van samen doen, net zoals in slechte tijden er ook zijn in plaats van je verstoppen.
Nee, die man gaan we echt niet missen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 16:29
Twente voetbalt best aardig tot aan het strafschopgebied. Daarna is het niks meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

sNielz123 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:27:
Twente voetbalt best aardig tot aan het strafschopgebied. Daarna is het niks meer.
Deze zit er anders toch aardig in :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is wel een vermakelijke wedstrijd, maar aan de andere kant een foutenfestival aan beide kanten.

Dat AZ niet profiteert van de fout van Unnerstall en zich zo makkelijk onder druk laat zetten door Twente.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:56
Wat een gefluit weer van het publiek.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoe snel zou hij opstaan uit de 16?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik snap niet dat Jansen Twente zo vrij laat voetballen. Dat is een tactische blunder, een hoop wissels ondertussen.

Maar geloof niet dat AZ nog grip op de wedstrijd gaat krijgen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
AZ is echt niet bij machten om Twente pijn te doen. Maar wat is dat Twente publiek ontevreden zeg, al de gehele wedstrijd fluiten en boos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:46

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Verdiende winst voor Twente tegen een directe concurrent voor de 2e plaats.
Heb mij wederom, net als het publiek, mateloos geërgerd aan de allerzwakste scheidsrechter in ons land :(

[ Voor 7% gewijzigd door 964C2 op 13-01-2024 20:44 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:05
Wooh well done FC Twente... Eindelijk wat punten voor mn poule, de 1e na de winterstop...
Toch echt wel een minder seizoen voor AZ... Ergens wel te verwachten, maar ze weten het somehow vaak toch wel elk seizoen weer voor elkaar te krijgen. Dit seizoen niet echt I guess. Maja, ze hebben dat fantastische jeugdteam dat eraan zit te komen, dus zal wel goedkomen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
964C2 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 20:43:
Verdiende winst voor Twente tegen een directe concurrent voor de 2e plaats.
Heb mij wederom mateloos geërgerd aan de zwakste scheidsrechter in ons land :(
Wat deed hij verkeerd? Behalve niet te veel trappen in al dat toneel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Jammer van de Jong, was een mooi schot zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
En deze kans moest gewoon zitten natuurlijk van Til, na het mooie aangeven van Veerman.

[ Voor 25% gewijzigd door carpebios op 13-01-2024 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:09:
Jammer van de Jong, was een mooi schot zeg.
Dan haddie wel gezeten, Til ook weer lekker... Maja het is weer niet echt dodelijk wat PSV laat zien, ondanks wat supporters van andere ploegen hier wel eens denken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Luuk! 1-0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Snowdog schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:13:
[...]

Dan haddie wel gezeten, Til ook weer lekker... Maja het is weer niet echt dodelijk wat PSV laat zien, ondanks wat supporters van andere ploegen hier wel eens denken...
U zei?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
162ste goal voor Luuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-04 01:08
Opa Luuk is dit seizoen papa Luuk weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Damn je loopt voor =[ daarom kijk ik niet graag op forum tijdens wedstrijden, maar hey een goal, mooi! Thumbs up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Snowdog schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:15:
[...]

Damn je loopt voor =[ daarom kijk ik niet graag op forum tijdens wedstrijden, maar hey een goal, mooi! Thumbs up!
Ja bijzonder irritant dat die verschillende bedrijven een net iets tragere / snellere stream hebben. Vroeger, heeeeeel lang geleden toen ik nog via coax keek, was het beeld 30 seconden sneller dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Snowdog schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:15:
[...]

Iets dichter bij de TV gaan zitten dan 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
2-0!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
dglavimans schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:15:
Opa Luuk is dit seizoen papa Luuk weer
*ideale schoonzoon Luuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
163ste goal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:16:
[...]

Ja bijzonder irritant dat die verschillende bedrijven een net iets tragere / snellere stream hebben. Vroeger, heeeeeel lang geleden toen ik nog via coax keek, was het beeld 30 seconden sneller dan nu.
Ik kijk via schotel (canal digitaal). Dat is vrij snel, want als ik de app ernaast open dan scheelt dat ook echt een halve tot hele minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
sNielz123 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:19:
[...]

Ik kijk via schotel (canal digitaal). Dat is vrij snel, want als ik de app ernaast open dan scheelt dat ook echt een halve tot hele minuut.
O wauw, dat scheelt echt flink!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios

Guuuuuus Till.

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 13-01-2024 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Eerst nog 20 min var

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Een l is genoeg voor deze Til, wat een topper. Hopen dat we die nog kunnen slijten volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nou Bas, je wilt natuurlijk de huidige scheids laten lopen en extra minuten erbij tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Voetje van de Jong mogelijk, maar dat is zo te zien millimeterwerk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:36:
Voetje van de Jong mogelijk, maar dat is zo te zien millimeterwerk.
Sinds wanneer wordt een scheidsrechter door de VAR naar de kant geroepen voor een buitenspelsituatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat ver gezocht vind ik zelf, maar goed, buiten spel is buiten spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Napo schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:37:
[...]

Sinds wanneer wordt een scheidsrechter door de VAR naar de kant geroepen voor een buitenspelsituatie?
Vanaf vandaag blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Zo raar dit. Een buitenspel niet gegeven een minuut ervoor. De vraag is of de aanval nog dezelfde is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-04 15:56
Wat de commentator ook al zei, ik snap niet helemaal waarom de scheids op het scherm moet kijken voor een buitenspel moment. Jammer voor Til dat ie niet telt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:37:
Wat ver gezocht vind ik zelf, maar goed, buiten spel is buiten spel.
Dat moet de VAR beslissen, waarom zou de scheids dit beter kunnen zien op de monitor? Ik denk dat het geen buitenspel was, maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Napo schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:37:
[...]

Als het gaat om interpretatie. Soms is een beslissing zwart/wit.
Maar nu kan het zijn dat de scheids vindt dat Luuk de Jong niet hinderlijk buitenspel stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Snowdog schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:38:
[...]

Dat moet de VAR beslissen, waarom zou de scheids dit beter kunnen zien op de monitor? Ik denk dat het geen buitenspel was, maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit.
Tjah, het slaat wat door voor mijn gevoel. De bal was ook alweer terug gespeeld. Maar inderdaad de VAR moet dat beslissen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:38:
Wat de commentator ook al zei, ik snap niet helemaal waarom de scheids op het scherm moet kijken voor een buitenspel moment. Jammer voor Til dat ie niet telt.
Het plaatst de "bij twijfel dan blijft de beslissing van de grensrechter staan" wel in perspectief. Onbegrijpelijk ondanks dat het wellicht gewoon buitenspel was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Napo schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:39:
[...]

Het plaatst de "bij twijfel dan blijft de beslissing van de grensrechter staan" wel in perspectief. Onbegrijpelijk ondanks dat het wellicht gewoon buitenspel was.
Daar heb je dan zeker wel weer gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nijhuis is druk bezig met het vinden van een handsbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat was hands van de keeper van Excelsior bij het uittrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Tillman, wat een zwak schot zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Mooie handsbal van Baka... Maar goed dat dat geen geel oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Pffffff, doe maar eens wisselen Peter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Mag er best in

We spelen dit seizoen oprecht het beste voetbal wat ik in jaren psv heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
dglavimans schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 22:22:
Mag er best in

We spelen dit seizoen oprecht het beste voetbal wat ik in jaren psv heb gezien
Tegen zo'n zwakke tegenstander ook niet zo lastig, maar goed, ja, die 1e seizoenshelft was gewoon goed en ben het met je eens het was goed. Vanavond vind ik het niet zo geweldig, maar goed genoeg I guess. Ik bedoel de 2-0 is meer dan verdiend, maar het mag allemaal wel iets scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bas is nog aan het zoeken naar iets, even afwachten allemaal.

De kansen afmaken mag beter, maar het voorwerk is wel echt goed vanavond zeg. Om te smullen.
Ondertussen ziet Bas vanuit de 1ste helft nog een buitenspel!

[ Voor 60% gewijzigd door carpebios op 13-01-2024 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 22:28:
Bas is nog aan het zoeken naar iets, even afwachten allemaal.

De kansen afmaken mag beter, maar het voorwerk is wel echt goed vanavond zeg. Om te smullen.
Ondertussen ziet Bas vanuit de 1ste helft nog een buitenspel!
Zelfs Bassie kan 'em niet vinden, de BAM is welkom hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mooi schot zeg! En goede redding ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Snowdog schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 22:26:
[...]

Tegen zo'n zwakke tegenstander ook niet zo lastig, maar goed, ja, die 1e seizoenshelft was gewoon goed en ben het met je eens het was goed. Vanavond vind ik het niet zo geweldig, maar goed genoeg I guess. Ik bedoel de 2-0 is meer dan verdiend, maar het mag allemaal wel iets scherper.
Dit. Seizoen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Lang heeft er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Smetje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
De 3-3 kan nog vallen!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Dat is toch niet weer een type Boeing he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Billenknijpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 22:42:
[...]

Dat is toch niet weer een type Boeing he!
Open deur dit..

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Wow, deze is echt heel goed! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
PSV WTF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Buitenspel gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Nouja, PSV weer eens 20 kansen paar goals, Excelsior 0,3 kansen en bijna 2 goals, ze mogen niet echt klagen.Mooi dat ze het record hebben geevenaard. Denk niet dat dit snel nogmaals herhaald zal worden, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Sinds de 3 wissels met Lang erbij was het niet best van PSV's kant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 22:54:
Sinds de 3 wissels met Lang erbij was het niet best van PSV's kant.
Lag niet echt aan de wissels, het ging daarvoor ook al wat minder en zoveel kansen heeft Excelsior sowieso niet gehad. Ik zou het meer aan ongelukkige samenloop van omstandigheden hangen, zeker niet aan die wissels. Tillman was weer als vanouds crap. Ik ben echt nog altijd niet overtuigd van hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 20:27:
AZ is echt niet bij machten om Twente pijn te doen. Maar wat is dat Twente publiek ontevreden zeg, al de gehele wedstrijd fluiten en boos.
Ja, deels omdat AZ vanaf de 10e minuut aan het tijdrekken was. Maar ook omdat er teveel achterin heen en weer geschoven werd door Twente. Op TV zie je dat niet, maar voorin werden keer op keer loopacties gemaakt. Dan is een tikkie breed een kleine teleurstelling. Verder wel genoten van Twente eigenlijk :)

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Zo, de winterstop zit erop.
Hup Ajax!

Bijzonder matige grasmat. Zijn de wegen ook nog onverhard in Deventer?

[ Voor 49% gewijzigd door Megupe op 14-01-2024 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Rommens had hier gewoon geel voor moeten krijgen, te laat en vol met de noppen op de enkel :/

[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 14-01-2024 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dacht dat voetbal op gras wordt gespeeld… blijkbaar hebben ze geen terreinmeester in Deventer. Nota bene de eerste wedstrijd na de winterstop, dat gaat nog leuk worden de komende maanden, daar blijft niks van over.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:05
De gewenste ervaren middenvelder lijkt er snel te gaan komen. Mooie naam voor de Nederlandse velden.
Henderson zet seinen voor Ajax op groen

De transfer van Jordan Henderson naar Ajax is weer een stap dichterbij gekomen. De Amsterdammers naderen een persoonlijk akkoord met de 33-jarige middenvelder, waarna Ajax overeenstemming moet zien te bereiken met Al-Ettifaq. Henderson lijkt bij Ajax voor anderhalf jaar te kunnen tekenen.
https://www.vi.nl/nieuws/...seinen-voor-ajax-op-groen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mjah… het is niet zo dat een speler alles oplost. Sowieso is er flink wat geld mee gemoeid voor een relatief oude speler. Dat een dergelijke speler eerder een blessure krijgt is zeer reeel, dan is het helemaal een dure speler.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

BAM! Brrrrrrrrrrrobbey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 29-04 22:53
Han schreef op zondag 14 januari 2024 @ 14:51:
Mjah… het is niet zo dat een speler alles oplost. Sowieso is er flink wat geld mee gemoeid voor een relatief oude speler. Dat een dergelijke speler eerder een blessure krijgt is zeer reeel, dan is het helemaal een dure speler.
Denk dat niemand in de illusie leeft dat Henderson alle problemen oplost. Maar het is wel een transfer met een duidelijk idee. Ajax mist een leider en een aanjager. Dat was Henderson bij Liverpool bij uitstek. Als die al die halfgekookte eitjes van Ajax in gang trekt ga je echt psv nog niet uitdagen. Maar ga je wel een stap zetten. Misschien dat die Taylor kan leren wat inzet is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Brobbey wordt weer eens boos, zoals elke wedstrijd. Deze was trouwens wel terecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hoe kan het toch zo zijn dat Brobbey zo vaak zo uitbundig ageert richting de scheidsrechter zonder dat hij daar voor gestraft wordt?

Overigens had ik het gewoon door laten spelen aangezien het van beide kanten kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 22:27

Vos

AFCA

Napo schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:02:
Hoe kan het toch zo zijn dat Brobbey zo vaak zo uitbundig ageert richting de scheidsrechter zonder dat hij daar voor gestraft wordt?

Overigens had ik het gewoon door laten spelen aangezien het van beide kanten kwam.
Omdat hij zo vaak benadeeld wordt nemen ze het voor lief? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

omdat Brobbey gewoon gelijk had en de scheids dat ook door had gok ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En weer fluiten tegen Brobbey, kom aan zeg. Degene die het duel wint maakt niet altijd de overtreding, Brobbey is gewoon sterker. Belachelijk makkelijk fluiten weer :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe

Het viel mij juist op dat hij dit keer geen geel kreeg, hij wordt juiste elke wedstrijd wel met geel bestraft.

Maar telkens is er geen overtreding, of zijn er 2 bezig met elkaar. Het is dus wel begrijpelijk dat hij boos is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Omdat:
En dat gebeurt vaak, heel vaak, te vaak. Om gek van te worden, dat wordt Brobbey ook. Het is fluiten zonder ruggengraat, fluiten zonder risico, in het voordeel van de speler die zich laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Megupe schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:03:
[...]

Het viel mij juist op dat hij dit keer geen geel kreeg, hij wordt juiste elke wedstrijd wel met geel bestraft.

Maar telkens is er geen overtreding, of zijn er 2 bezig met elkaar. Het is dus wel begrijpelijk dat hij boos is.
Begrijpen dat hij boos of teleurgesteld is in de beslissing van de scheidsrechter snap ik al mag je ook op een gegeven moment naar jezelf gaan kijken hoe je telkens teruggefloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Han schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:05:
[...]
Omdat:
[...]

En dat gebeurt vaak, heel vaak, te vaak. Om gek van te worden, dat wordt Brobbey ook. Het is fluiten zonder ruggengraat, fluiten zonder risico, in het voordeel van de speler die zich laat vallen.
En nog steeds heb je als speler - helaas of gelukkig - de beslissing van de scheidsrechter te accepteren. De speler beslist niet, dat doet de scheidsrechter. Zo'n reactie gaat dat moment niet veranderen en je loopt risico op een kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Napo schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:05:
al mag je ook op een gegeven moment naar jezelf gaan kijken hoe je telkens teruggefloten wordt.
En wat als je niks verkeerd doet? Dat je het duel telkens wint omdat je gewoon sterker en sneller bent? Ik zou er ook gek van worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:05:
[...]

Begrijpen dat hij boos of teleurgesteld is in de beslissing van de scheidsrechter snap ik al mag je ook op een gegeven moment naar jezelf gaan kijken hoe je telkens teruggefloten wordt.
om dan te concluderen dat hij steeds de sjaak is ook als ie niks doet?
Pagina: 1 2 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024