[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste
Acties:
  • 207.216 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Quad

Doof

Gonadan schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:21:
Kiwi heeft dit seizoen niet zo aandachtig gevolgd. O-)
Nee randzaken in het voetbal interesseren hem niet zo las ik vanavond. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:14:
(...) voor anderen waren misschien andere dingen heel opmerkelijk........

[Afbeelding]
Sommige mensen hier vonden het "wij zijn Ajax wij zijn de beste" arrogant overkomen. Prima.
Nu vraag ik jullie: is er wel eens een andere club geweest die in 26 wedstrijden van de 18e plek is opgeklommen naar de vijfde plaats? Wij deden dit alleen om iets duidelijk te maken. Wat dan? Daarvoor verwijs ik u naar de quote in mijn eerste zin :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:20:
[...]

Spakenburg? Niet Hercules?
Sorry, mijn hersens zijn aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat een jojo club is NAC toch ook. Hopelijk zijn de nieuwe (-ish) eigenaren bereid flink te investeren komend seizoen anders is het een kort uitstapje naar het hoogste niveau vrees ik. En bestuurlijk blijft het een slangenkuil met die vijfde colonne die zich continu overal mee bemoeid. Maar goed, wel een vol stadion met echt gras en veel bier :P

2 klassiekers terug op het programma met de Brabantse Derby en de Kleine Klassieker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05 14:33
Quad schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:15:
[...]

En Utrecht die Europees voetbal haalt nadat ze ook even 18e hebben gestaan..
Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Quad zijn hersens zijn ook stuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
964C2 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:56:
In ieder geval staat er al 1 degradant in seizoen 24-25 vast.
NAC heeft echt veel te weinig kwaliteit en geld om langer dan 1 seizoen in de Eredivisie te blijven.
Volgens mij is geld het probleem niet bij nac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:24
Superkiwi schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:19:
[...]

Je bedoelt de Eredivisieclub die door de nummer 8(!) van de KKD met 6-2 werd afgedroogd in de eerste wedstrijd van deze finale? Dit Excelsior heeft momenteel net zoveel te zoeken in de Eredivisie als NAC.

Ik weet het, 'wij' Amsterdammers mogen niks zeggen want wij leggen het af tegen Spakenburg
Tegen een Excelsior dat 2 rode kaarten had kan je er inderdaad nog wel eens een paar inschieten.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:03
Zeker, na speelronde 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dacht dat ze in 1 ronde op 18e plek hebben gestaan nadat Ajax over ze heen wipte.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00
JoteW schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:58:
[...]

Niks met mooi te maken, Excelsior heeft op dit moment meer in de Eredivisie te zoeken dan dit NAC. Juist dát had de Eredivisie verassend en spannend kunnen houden. Nu kan je de 1e degradant al wel vast opschrijven.
Ik heb gearceerd waar de sleutel ligt in de misvatting die je m.i. doet. Met de huidige selecties ben ik het (ondanks het resultaat van de playoffs) eens dat Excelsior meer te zoeken heeft in de Eredivisie. De selectie van NAC zal echter gegarandeerd versterkt worden nu ze gepromoveerd zijn, aangezien spelen in de Eredivisie een groot verschil zal maken voor hun begroting.

Op de begrotingen verder ingezoomd. Van Excelsior is bekend dat ze de laagste begroting van de Eredivisie heeft (had). Laatste cijfer dat ik kon vinden is circa 8,5 miljoen euro. Zal na inflatie wellicht wat hoger zijn. Na degradatie schroefde NAC de begroting terug naar ongeveer dat niveau. Het laatste jaar van NAC hadden ze een begroting van 25 miljoen euro. Daar zullen ze na promotie wellicht niet direct naar toe terug kunnen groeien maar het geeft wel de potentie in Euro's weer. En laten we wel wezen, begroting helpt wel degelijk je kansen op een langer verblijf in de Eredivisie verhogen.

Er zijn dus mogelijkheden dat NAC zich zal kunnen versterken. Bij Excelsior is dat anders. Die doen het al jaren fantastisch met een heel beperkte begroting. Die begroting blijft echter klein. De kans dat zij dus ineens structureel beter gaan presteren is daarmee nihil.

Snap je dat daarmee je bericht enigszins kortzichtig is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:23

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Quad schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:15:
[...]

En Utrecht die Europees voetbal haalt nadat ze ook even 18e hebben gestaan..
Go Ahead Eagles gaat Europees voetbal spelen.
Gelukkig niet FC Utrecht want geeft alleen maar boetes van de UEFA met allerlei rellen.

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

964C2 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:39:
[...]

Go Ahead Eagles gaat Europees voetbal spelen.
Gelukkig niet FC Utrecht want geeft alleen maar boetes van de UEFA met allerlei rellen.
Oja, sorry @Superkiwi. Ik ga m'n hersens ook even reviseren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:52

FreakNL

Well do ya punk?

bazzemans schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:38:
[...]

Ik heb gearceerd waar de sleutel ligt in de misvatting die je m.i. doet. Met de huidige selecties ben ik het (ondanks het resultaat van de playoffs) eens dat Excelsior meer te zoeken heeft in de Eredivisie. De selectie van NAC zal echter gegarandeerd versterkt worden nu ze gepromoveerd zijn, aangezien spelen in de Eredivisie een groot verschil zal maken voor hun begroting.

Op de begrotingen verder ingezoomd. Van Excelsior is bekend dat ze de laagste begroting van de Eredivisie heeft (had). Laatste cijfer dat ik kon vinden is circa 8,5 miljoen euro. Zal na inflatie wellicht wat hoger zijn. Na degradatie schroefde NAC de begroting terug naar ongeveer dat niveau. Het laatste jaar van NAC hadden ze een begroting van 25 miljoen euro. Daar zullen ze na promotie wellicht niet direct naar toe terug kunnen groeien maar het geeft wel de potentie in Euro's weer. En laten we wel wezen, begroting helpt wel degelijk je kansen op een langer verblijf in de Eredivisie verhogen.

Er zijn dus mogelijkheden dat NAC zich zal kunnen versterken. Bij Excelsior is dat anders. Die doen het al jaren fantastisch met een heel beperkte begroting. Die begroting blijft echter klein. De kans dat zij dus ineens structureel beter gaan presteren is daarmee nihil.

Snap je dat daarmee je bericht enigszins kortzichtig is?
NAC speelde 2018/2019 voor het laatst eredivisie. Ik kan het ff niet vinden maar ik kan me niet voorstellen dat de begroting toen 25 miljoen was

/edit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NITtBNMUm1I2pqMgBnBX1q05bVo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mPX2qArPewEBxAm4zmdPz3sI.png?f=fotoalbum_large

De helft dus. Geen idee waar je die 25 vandaan tovert. Zou ook bizar veel geweest zijn..

[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 02-06-2024 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
@FreakNL I stand corrected. Ik had een bron verkeerd gelezen; ChatGPT gebruiken heeft zo zijn beperkingen. Dat verschil is dus een stuk kleiner. Hoewel dat wel 50% van het budget van Excelsior erbovenop is en daar kan je (in de Eredivisie) een hoop voor doen.

[ Voor 9% gewijzigd door bazzemans op 02-06-2024 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Mwah, begroting zegt ook niet alles.

Wat echt leidend is op de korte termijn spelersbudget.

Ik kan me zomaar voorstellen dat Excelsior tov de begroting een relatief hoog spelersbudget heeft. Ga maar na;
Een nauwelijks serieus te nemen jeugdopleiding, een stadion wat niet al te duur is en een kleine organisatie.

NAC heeft een stadion huur van driekwart miljoen. Om maar eens iets te noemen.

Toch denk ik wel dat NAC een hoger spelersbudget zal hebben dan Excelsior dit seizoen. Maar het verschil zal minder groot zijn dan je zou verwachten kijkende naar de begroting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Toch is het een rare vergelijking wat mij betreft. Er is namelijk één ding héél duidelijk geworden dit jaar en dat is dat Excelsior in ieder geval géén Eredivisie materiaal is. Ze eindigen immers bijna helemaal onderaan.
Als ze dan ook nog eens de nacompetitie zo weten te verprutsen dan mag een ander het gewoon een keer proberen. Iets wat qua momentum best vaak beter werkt dan een club die het nét nog wel redt om te blijven.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:25

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:08:
[...]

Wie zijn deze mensen? Die hebben we komend seizoen nodig in onze tweakers poule!
Onder anderen ik!

Overigens wel mooi, geen kunstgras meer in de Eredivisie volgend jaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 03-06-2024 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Typhone schreef op maandag 3 juni 2024 @ 08:42:
[...]

Onder anderen ik!

Overigens wel mooi, geen kunstgras meer in de Eredivisie volgend jaar. nooit meer kunstgras in de Eredivisie
Fixed that for you :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:25

Typhone

Who Dares Wins

Ja een vorm van hybride schijnt nog te mogen maar in hoeverre dat ''kunstgras' is waag ik te betwijfelen aangezien het vezels ONDER de mat betreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 10:10

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op maandag 3 juni 2024 @ 07:47:
Toch is het een rare vergelijking wat mij betreft. Er is namelijk één ding héél duidelijk geworden dit jaar en dat is dat Excelsior in ieder geval géén Eredivisie materiaal is. Ze eindigen immers bijna helemaal onderaan.
Als ze dan ook nog eens de nacompetitie zo weten te verprutsen dan mag een ander het gewoon een keer proberen. Iets wat qua momentum best vaak beter werkt dan een club die het nét nog wel redt om te blijven.
Waar ik het dan wel opvallend vind dat excelsior een goede start had, op het plaatje waar Ajax 18e was, waren ze 7e met bijna 1/3 van de competitie gedaan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:27
Sagat schreef op maandag 3 juni 2024 @ 09:45:
[...]

Waar ik het dan wel opvallend vind dat excelsior een goede start had, op het plaatje waar Ajax 18e was, waren ze 7e met bijna 1/3 van de competitie gedaan.
Nou opvallend een goede start is prima maar ploegen zoals excelsior houden dat niet een heel seizoen vol en Ajax heeft nog genoeg kwaliteiten vooral in de eredivisie om wel in de top 5 te eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sagat schreef op maandag 3 juni 2024 @ 09:45:
[...]

Ik zie dat maar als het restant van het momentum van het eerste jaar Eredivisie daarvoor. Toen hebben ze het met de hakken over de sloot gehaald, maar dit jaar bleek dat het gewoon niet genoeg was om structureel te blijven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Mooi dat nac terug is

[ Voor 94% gewijzigd door Harribo op 04-06-2024 10:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Gonadan schreef op maandag 3 juni 2024 @ 10:01:
[...]

Ik zie dat maar als het restant van het momentum van het eerste jaar Eredivisie daarvoor. Toen hebben ze het met de hakken over de sloot gehaald, maar dit jaar bleek dat het gewoon niet genoeg was om structureel te blijven.
Nou volgens El Yaakoubi lag het niet aan het elftal dat ze zijn gedegradeerd maar onder andere aan de OneLove-band

https://www.nu.nl/voetbal...ie-rond-onelove-band.html

Gaat ook nergens meer over van alle smoesjes die je kan bedenken komt die hier mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-06 12:50

JAN-B

525 Wp op mijn dak

bie100 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 10:47:

Gaat ook nergens meer over van alle smoesjes die je kan bedenken komt die hier mee haha
Is geen smoesje, gewoon de waarheid;
achteraf heeft hij gelijk, de KNVB heeft het toch ook terecht afgelast.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
JAN-B schreef op maandag 3 juni 2024 @ 11:04:
[...]

Is geen smoesje, gewoon de waarheid;
achteraf heeft hij gelijk, de KNVB heeft het toch ook terecht afgelast.
Tja dat heeft verder toch niks met de degradatie te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Oi Breda en Maaskantje liggen toch echt een eind van elkaar vandaan hoor.. Zoiets als Groningen en Leeuwarden ;)

Maar nu ik het toch over Groningen heb...
Nijland was tot vorige week in de running om bondsvoorzitter van de KNVB te worden. Frank Paauw kreeg uiteindelijk de meeste stemmen en troefde naast Nijland ook Jeanet van der Laan af. Dat was goed nieuws voor FC Volendam, want de Eredivisie-degradant ziet in Nijland een geschikte kandidaat voor de functie van algemeen directeur.
Zie jij dit gebeuren @Harribo? Voor mijn gevoel is Nijland zo enorm mr FC Groningen dat ie dit nooit met volle overtuiging kan gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:55:
De nummer 8 van de KKD terug naar de Eredivisie. Achterlijke constructie blijft het toch ook, alleen in Nederland
Engeland: playoffs nr 3 tm 6
Spanje: playoffs nr 3 tm 6
Italie: playoffs nr 3 tm 8

Genoeg vergelijkbare constructies dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:40:
[...]

Engeland: playoffs nr 3 tm 6
Spanje: playoffs nr 3 tm 6
Italie: playoffs nr 3 tm 8

Genoeg vergelijkbare constructies dus
Niet helemaal. De bovenste x is een heel andere constructie dan één periode je best hoeven doen om mee te mogen doen aan de nacompetitie. Wij doen het dus nóg achterlijker dan gewoon achterlijk. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-05 16:11
Ondanks het EK wat voor de deur staat merk ik dat ik eigenlijk meer uitkijk naar de start van het reguliere voetbalseizoen. Feyenoord (zeer waarschijnlijk) met Priske, Ajax met Farioli. Eindelijk eens wat verrassende keuzes, in plaats van namen als Jansen, de Boer, Schreuder.
Echt zeer benieuwd naar hoe ze het gaan doen en hoe de selecties eruit zien na de transferperiode.

Leuk ook dat Willem II, Groningen en NAC terug zijn. Mooie clubs, mooie stadions. Alle respect voor Excelsior en het beleid wat ze voeren maar verder is het maar een sfeerloos geheel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:40:
Ondanks het EK wat voor de deur staat merk ik dat ik eigenlijk meer uitkijk naar de start van het reguliere voetbalseizoen. Feyenoord (zeer waarschijnlijk) met Priske, Ajax met Farioli. Eindelijk eens wat verrassende keuzes, in plaats van namen als Jansen, de Boer, Schreuder.
Echt zeer benieuwd naar hoe ze het gaan doen en hoe de selecties eruit zien na de transferperiode.

Leuk ook dat Willem II, Groningen en NAC terug zijn. Mooie clubs, mooie stadions. Alle respect voor Excelsior en het beleid wat ze voeren maar verder is het maar een sfeerloos geheel.
Net de eerste weddenschap voor volgend seizoen afgesloten, flesje wijn op Ajax boven Feyenoord 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-05 16:11
toolkist schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:23:
[...]

Net de eerste weddenschap voor volgend seizoen afgesloten, flesje wijn op Ajax boven Feyenoord 😎
Italiaanse wijn? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Beetje ambigue @toolkist, bij een volgend overzicht:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2023/09/24/1011305/864x864a.jpg
Hoeft Ajax maar op te klimmen tot plek 12 om boven Feyenoord ( op dat moment ) te staan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 16:00:
[...]

[Afbeelding]
Hoeft Ajax maar op te klimmen tot plek 12 om boven Feyenoord ( op dat moment ) te staan }:O
Na 34 wedstrijden uiteraard ;)

edit: en je grap had ff nodig om te landen bij me O-)
Collega wilde flesje rood en wit 'conform de shirtkleuren', ik antwoordde dat ik geen 2 flessen wit hoef ;)

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 04-06-2024 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 2094984

Gonadan schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:11:
Niet helemaal. De bovenste x is een heel andere constructie dan één periode je best hoeven doen om mee te mogen doen aan de nacompetitie. Wij doen het dus nóg achterlijker dan gewoon achterlijk. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uZUb1QFds2nDEZNBBMIrPZ1VeM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bh6PeMY9UiOr1ykHDpii3Uwh.png?f=user_large

Ooit ingevoerd per 1972/73. Nog steeds actueel in 2024.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]

Hopelijk niet al te dure wijn?
Anders zou ik maar alvast gaan sparen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:59:
[...]

Hopelijk niet al te dure wijn?
Anders zou ik maar alvast gaan sparen ;)
Je bent echt om sinds dit seizoen he, enorme @LZ86 wannabe ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 16:00:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MtMN1V9CEaMyFkMfbgyBlhRIcOc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MbcfYG0kjoSXPGv57aFbJEeT.jpg?f=user_large

:Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 23:25
JEightyFive schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:40:
Ondanks het EK wat voor de deur staat merk ik dat ik eigenlijk meer uitkijk naar de start van het reguliere voetbalseizoen.
Ik heb hetzelfde.
Het gaat een leuke seizoen worden. 2 buitenlandse trainers bij Feyenoord en Ajax.
Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen zonder Arne Slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
Russel88 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:26:
Ik heb hetzelfde.
Het gaat een leuke seizoen worden. 2 buitenlandse trainers bij Feyenoord en Ajax.
Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen zonder Arne Slot.
Het EK leeft nog helemaal niet heb ik het idee, best vreemd eigenljk. Dat terwijl we best een aardige groep hebben. Over iets meer dan een week begint het al.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:28
ph4ge schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:33:
[...]

Het EK leeft nog helemaal niet heb ik het idee, best vreemd eigenljk. Dat terwijl we best een aardige groep hebben. Over iets meer dan een week begint het al.
(Sorry het is niet EK topic)
Dat idee heb ik ook, toch gek. Het is in een buurland, maar het speelt bij mij ook totaal niet. Zelfs bij het toernooien waar Nederland niet aan mee deed (2016/2018) heb ik genoten van het voetbal. Maar dit jaar... Nee.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
[...]

Wieffer, Timber en Hartman die geblesseerd uitvallen is voor mij toch een belangrijke reden om het minder te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:54
Denk dat het ook een beetje te maken heeft met de rare keuzes van de KNVB en Koeman. KNVB met dat gerommel omtrent mensenrechten & WK Qatar en tegelijkertijd aankomen met OneLove band.
En dan heb je Koeman met zijn selectie van Wijnaldum bv. Niet selecteren van Maatsen.

Was gisteren een uitgebreid item over op Radio 1 waarom het niet zo leeft dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Ik denk wijnazijn :o

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

Is dit ooit anders? Vooraf is het consistent klagen dat Nederland er helemaal niets van gaat bakken. Na 2 wedstrijden winnen gaan we het feestorgel weer starten en de polonaise lopen om alvast te vieren dat we werelkamioen van Europa worden en bij het eerste de beste verlies hebben we het onmogelijk slecht gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 21:47:
Is dit ooit anders? Vooraf is het consistent klagen dat Nederland er helemaal niets van gaat bakken. Na 2 wedstrijden winnen gaan we het feestorgel weer starten en de polonaise lopen om alvast te vieren dat we werelkamioen van Europa worden en bij het eerste de beste verlies hebben we het onmogelijk slecht gedaan.
Ja dat is vaak anders. Jij hebt het nu over de sportieve verwachtingen, maar dat is nog wat anders dan dat mensen echt zin hebben in het toernooi. Dat tweede was er meestal wel.

Wat ik zelf wel merk is dat zich een overdaad begint te vormen. Een toernooi is niet meer uitzonderlijk, we hebben er onderhand elk jaar één. Het is ook steeds groter, dus niet meer kort en krachtig feesten.
De Europese competities worden steeds groter, en steeds meer uitgesmeerd over verschillende momenten om zoveel mogelijk TV-verdiensten te harken. Een echte CL-week met een stapel wedstrijden en dan weer even rust is er niet, het is nu elke week een klein beetje.

Ik merk dat er daardoor geen pieken meer zijn, wat iets doet met het enthousiasme. En omdat het zoveel is geworden kost het ook meer en meer tijd. Ik merk dat ik ook minder CL kijk omdat het verspreid is. En ik heb niet zoveel enthousiasme over het EK omdat sinds de vorige toernooitjes nog geen spanning opgebouwd is wat dat betreft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@JoteW @ZieMaar!

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-denkt-aan-weghorst

:X :X :X

Kunnen jullie bij Twente ff opschieten met die handtekening? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:08:
@JoteW @ZieMaar!

Prima vervanger van Akpom toch? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:51
@JoteW @ZieMaar!

Nu.nl: Ajax wil "stunten" met komst Wout Weghorst.. Nou lijkt het me best een goede speler om erbij te hebben, maar om nou te stunten met Wout, lijkt me niet zo'n goed idee. Leuke speler als je iets wil forceren in de slotfase.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar wil Weghorst banken? Lijkt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:33:
Maar wil Weghorst banken? Lijkt me niet
Wil je zeggen dat Weghorst niet de beste spits in de selectie van Ajax gaat zijn? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Napo schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:37:
[...]

Wil je zeggen dat Weghorst niet de beste spits in de selectie van Ajax gaat zijn? :D
Brobbey zal wel nummer één zijn toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30
[...]

31 jaar en 7 doelpunten in de Bundesliga, prima als stormram maar zeker niet beter dan Brobbey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:37:
[...]

Brobbey zal wel nummer één zijn toch?
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:29:
[...]

Prima vervanger van Akpom toch? ;)
Dan hou ik liever Akpom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:39:
[...]

31 jaar en 7 doelpunten in de Bundesliga, prima als stormram maar zeker niet beter dan Brobbey
En gigantische kapitaalvernietiging als je Brobbey op de bank zou zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:07

ZieMaar!

Moderator General Chat
@JoteW @ZieMaar!

Graag, denk dat ie echt beter bij ons past. Hij heeft toch niet t niveau dat Ajax zou moeten nastreven (zeg ik zonder ironie)?

Ik verwacht overigens dat ie gewoon cl voetbal boven conference league voetbal verkiest (dit is wel als kinderachtig steek onder water bedoeld ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ZieMaar! schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:50:
[...]
Ik verwacht overigens dat ie gewoon cl voetbal boven conference league voetbal verkiest (dit is wel als kinderachtig steek onder water bedoeld ;) ).
Dan zal ik, om op hetzelfde niveau te acteren, op de rode knop drukken. Tweakdude of Outerspace leren je wel een lesje, jij vlegel >:)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:02
[...]

Hij zou niets eens de beste spits in de selectie van Jong Ajax zijn.

Ik ga een andere sport zoeken, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Graag, denk dat ie echt beter bij ons past. Hij heeft toch niet t niveau dat Ajax zou moeten nastreven (zeg ik zonder ironie)?

Die 2 wedstrijdjes voorronde CL? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 22:07

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:24:
[...]

Die 2 wedstrijdjes voorronde CL? :p
Die ja, en volgens zelfs nog zonder de officiële hymne dus telt eigenlijk niet eens :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

Weghorst naar Ajax zou echt een prime-Feyenoord-2012 transfer zijn. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 16:38:
In 2010 signeerde Feyenoord ook al een topspits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik wil eerst de rekensom wel zien. Sportief gezien vind ik Weghorst zeker niet minder, qua gunfactor wel behoorlijk. Maar wat is het verschil in salaris en wat wordt het transfer verhaal netto?

Plus ik geloof er niets van dat Brobbey echt blijft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 18:31:
[...]

Ik wil eerst de rekensom wel zien. Sportief gezien vind ik Weghorst zeker niet minder, qua gunfactor wel behoorlijk. Maar wat is het verschil in salaris en wat wordt het transfer verhaal netto?

Plus ik geloof er niets van dat Brobbey echt blijft.
Ik denk dat Weghorst totaal niet in het spel van Ajax past. Plus Akpom kun je op meerdere plekken gebruiken, Weghorst kan echt alleen in de spits.
Niet dat Akpom per se moet blijven overigens, alleen wil ik een andere vervanger dan W.W.
Wat betreft Brobbey, interesse zal er wel zijn maar ik denk niet dat er een club is die de vraagprijs van Ajax wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:54
Interessante keuze zou het wel zijn, Weghorst bij Ajax. Dat zou betekenen dat Akpom verkocht wordt, hij moet zeker wel 20 miljoen opleveren. Weghorst zal lang niet zoveel kosten natuurlijk, waardoor Ajax onder aan de streep een hoop geld overhoudt. Bijvoorbeeld voor de rechtsbuiten positie waar een enorm gat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 19:06:
Interessante keuze zou het wel zijn, Weghorst bij Ajax. Dat zou betekenen dat Akpom verkocht wordt, hij moet zeker wel 20 miljoen opleveren. Weghorst zal lang niet zoveel kosten natuurlijk, waardoor Ajax onder aan de streep een hoop geld overhoudt. Bijvoorbeeld voor de rechtsbuiten positie waar een enorm gat ligt.
Met de verkoop van Sanchez (3m) en Conceicao (10,5m) is er al genoeg budget voor een rechtsbuiten. Als je Akpom verkoopt moet dat dan maar in een multifunctionele aanvaller (we hebben Rijkhof ook nog) en een verdediger gestopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:51
toolkist schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 18:39:
[...]

Wat betreft Brobbey, interesse zal er wel zijn maar ik denk niet dat er een club is die de vraagprijs van Ajax wil betalen.
Ik snap dat ik door een iets andere bril kijk, maar ik lees soms bedragen die rond de 50 miljoen zitten. Misschien heb ik andere wedstrijden of statistieken gezien. Maar zijn prestaties afgelopen 2 seizoenen zijn niet bepaald "Haalands" of net iets minder.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 18:39:
[...]

Ik denk dat Weghorst totaal niet in het spel van Ajax past. Plus Akpom kun je op meerdere plekken gebruiken, Weghorst kan echt alleen in de spits.
Niet dat Akpom per se moet blijven overigens, alleen wil ik een andere vervanger dan W.W.
We moeten nog maar zien wat het spel van Ajax wordt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:34:
[...]

Ik snap dat ik door een iets andere bril kijk, maar ik lees soms bedragen die rond de 50 miljoen zitten. Misschien heb ik andere wedstrijden of statistieken gezien. Maar zijn prestaties afgelopen 2 seizoenen zijn niet bepaald "Haalands" of net iets minder.
Haaland is dan ook een stukje duurder ;)
Enige reden dat ie voor City relatief goedkoop was, was een clausule in z'n contract. Anders was ie 100% duurder dan dan Bellingham geweest.
Wat betreft die 50m, ik denk dat Ajax dat inderdaad minimaal wel vraagt (en ik vind terecht, of ie het nou waard is of niet) en dat clubs zo ver niet willen gaan. Vind ik prima, hebben we nog een seizoen Brobbey en kan ie het seizoen erop 60m kosten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gewoon weer 100 vragen, met een beetje mazzel trapt Ten Hag er weer in. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:59

Agent47

I always close my contracts.

Priske nieuwe trainer Feyenoord.

Hopelijk wordt het wat.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Weghorst zou 5m moeten kosten, dan is meteen duidelijk waarom hij nog niet bij Twente getekend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:04:
Weghorst zou 5m moeten kosten, dan is meteen duidelijk waarom hij nog niet bij Twente getekend heeft.
Hoe bedoel je dat? Ik ben niet meer zo scherp vanavond. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

Agent47 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:40:

Hopelijk wordt het wat.
Heb daar wel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC1968
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15:46
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 16:38:
Ajax heeft anders ook wel een historie met dergelijke figuren. Weghorst zal vast beter zijn dan Ismael Urzaiz in 2007...

[ Voor 11% gewijzigd door FSC1968 op 08-06-2024 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17
autje schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:13:
[...]

Hij zou niets eens de beste spits in de selectie van Jong Ajax zijn.

Ik ga een andere sport zoeken, denk ik...
Veel plezier met tennis en Griekspoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Agent47 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:40:

Hopelijk wordt het wat.
Bizar eigenlijk eerste 2 jaar kampioen geworden bij Sparta Praag en dat kunstje gaat hij bij ons dunnetjes over doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:08:
[...]

Hoe bedoel je dat? Ik ben niet meer zo scherp vanavond. :P
Twente gaat echt geen 5m betalen voor een (bijna) 32jarige spits.
Russel88 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 06:13:
[...]

Bizar eigenlijk eerste 2 jaar kampioen geworden bij Sparta Praag en dat kunstje gaat hij bij ons proberendunnetjes over doen.
FTFY ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20:34
De arrogantie van sommige Feyenoord supporters :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:45:
[...]

En gigantische kapitaalvernietiging als je Brobbey op de bank zou zetten
Past wel in het patroon… :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:28:
[...]

Past wel in het patroon… :+
Welk patroon? Niet slagen en toch met maar klein verlies of zelfs winst verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:04:
[...]

Welk patroon? Niet slagen en toch met maar klein verlies of zelfs winst verkopen?
Het kapitaal op de bank hebben zitten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 12:08
toolkist schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:04:
[...]

Nee wat die laatste zin betreft lijkt er nu wel ander patroon te ontstaan... . Buitenlandse speler die in korte tijd niet slaagt verhuren met lage afkoopsom, waarna de speler het daar wel goed doet en de afkoopsom gelicht wordt en de hurende club hem dan voor het veel-voudige meteen aan andere club door te verkopen. Want na Mikautadze, lijkt nu Conceincao door Porto voor rond de 30 miljoen aan 1 van een aantal grootmachten uit Europa verkocht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 19:51:
[...]

Nee wat die laatste zin betreft lijkt er nu wel ander patroon te ontstaan... . Buitenlandse speler die in korte tijd niet slaagt verhuren met lage afkoopsom, waarna de speler het daar wel goed doet en de afkoopsom gelicht wordt en de hurende club hem dan voor het veel-voudige meteen aan andere club door te verkopen. Want na Mikautadze, lijkt nu Conceincao door Porto voor rond de 30 miljoen aan 1 van een aantal grootmachten uit Europa verkocht te worden.
Maar wie had dat nou gedacht? De enige reden dat ze hem nu ineens willen is dat ie in een vriendschappelijke wedstrijd voor Portugal ineens 3 assists geeft. Z'n tijd bij Ajax liet zien dat ie vooral hard kon rennen maar 0,0 overzicht had.
Van mij had ie overigens niet zo nodig hoeven gaan, ik had wel eens een aanval met Brobbey Forbes en Conceicao willen zien. Berghuis (of straks Eriksen??) die ze wegsteekt vanaf het middenveld en gaan met die banaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@tweakduke @Outerspace Komt er eigenlijk een apart EK topic of gaan we hier maar door omdat er verder toch geen Eredivisie enzo bezig is?
Sadílek heeft de blessure zaterdag opgelopen tijdens een hersteltraining, daags na de oefenwedstrijd tegen Malta waarin hij de negentig minuten nog vol maakte. Tijdens een stukje fietsen is de middenvelder van zijn fiets gevallen, en dat heeft hem een snijwond opgeleverd in zijn been die hem belemmert om aan het EK mee te doen.
Sneu om om zo'n reden het EK te moeten missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:02
Moet toch een flinke snee zijn mocht je daardoor niet mee kunnen naar het EK. Zuur voor hem.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
toolkist schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:09:
@tweakduke @Outerspace Komt er eigenlijk een apart EK topic of gaan we hier maar door omdat er verder toch geen Eredivisie enzo bezig is?

[...]

Helemaal niet aan gedacht, maar vandaag mooi de tijd om er 1 te maken :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op zondag 9 juni 2024 @ 12:23:
[...]

Helemaal niet aan gedacht, maar vandaag mooi de tijd om er 1 te maken :)
Themaforum is niet echt meer de moeite tegenwoordig he?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op zondag 9 juni 2024 @ 12:27:
[...]

Themaforum is niet echt meer de moeite tegenwoordig he?
Doordat we het forum sport nu hebben, is een themaforum daarmee overbodig geworden. Het laatste themaforum is alweer een hele tijd geleden.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op zondag 9 juni 2024 @ 12:31:
[...]

Doordat we het forum sport nu hebben, is een themaforum daarmee overbodig geworden. Het laatste themaforum is alweer een hele tijd geleden.
Is dat alweer zo lang terug? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op zondag 9 juni 2024 @ 12:37:
[...]

Is dat alweer zo lang terug? :D
Jep :Y
Sportzomer

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het linkje naar het themaforum verwijst zelfs naar huishoudelijke waren. Zeker bijzonder. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

[Voetbal] Centraal EK 2024 topic

We kunnen in ieder geval posten als het EK gaat beginnen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:16:

We kunnen in ieder geval posten als het WK gaat beginnen.
Dat duurt alleen nog 2 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Russel88 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 06:13:
[...]

Bizar eigenlijk eerste 2 jaar kampioen geworden bij Sparta Praag en dat kunstje gaat hij bij ons dunnetjes over doen.
Ik heb juist het idee dat het helemaal niks wordt met die Priske en hij met de kerst al thuiszit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20:34
tweakduke schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:16:

We kunnen in ieder geval posten als het EK gaat beginnen.
En de aanloop naar seizoen 2024/2025 is ook alweer gestart, met de aanstellingen van Farioli, Van Persie en Priske. De zoektocht van NAC naar een nieuwe trainer. Dat mag allemaal worden besproken in een hagelnieuw topic: [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

JanW schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:44:
[...]

En de aanloop naar seizoen 2024/2025 is ook alweer gestart, met de aanstellingen van Farioli, Van Persie en Priske. De zoektocht van NAC naar een nieuwe trainer. Dat mag allemaal worden besproken in een hagelnieuw topic: [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
d:)b
Dan kan dit seizoen op slot :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024