[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 196 Laatste
Acties:
  • 337.040 views

Onderwerpen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/VoyrZ71tdsm9vdhvu5LXOcIS.jpg
Feyenoord beleefde een oppermachtig seizoen. De club uit Rotterdam kwam werd eigenlijk geen moment bedreigd door Ajax of PSV en stormde zo op de 19de landstitel af in de clubhistorie. PSV eindigde op de tweede plaats en mag zo de voorronde van de CL in. Ajax eindigde als derde en AZ op de vierde plaats. FC Twente won de play-offs voor Europees voetbal en mag de Conference League in volgend jaar.

Voor SC Cambuur, FC Groningen en Emmen valt 't doek. Zij degraderen uit de Eredivisie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/4CsxqTxYF6BPv2gS57SmjR7V.jpg
In een spannend seizoen in de Eerste divisie was het uiteindelijk Heracles die kampioen werd. PEC Zwolle en Heracles waren aan elkaar gewaagd, maar uiteindelijk gaat de titel naar Almelo. PEC promoveert ook omdat het op de tweede plek eindigt. Als eerste club uit Flevoland promoveert Almere City ook, via de play-offs, naar de Eredivisie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/vamNSJOHk8qFKHY2binqHVqq.jpg
Ranzige finale tussen Ajax en PSV. PSV wint. Hier hoeft niet veel meer over worden gezegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/bTQxW6WiIbboeRdK0ZQSbqVV.jpg
Manchester City heeft eindelijk genoeg geld uitgegeven en de CL gewonnen. Joepie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6kgJrstbwe7vI6h6SjZexXtU.jpg
Sevilla in een Europa League finale. Dan weet je wat dat betekent. De 7de keer dat de club uit Andalusië de beker mee naar huis mag nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/B2Cuc7aoyOfPn5RhKQVIAL1U.jpg
Het was niet het jaar van de finales. Ook de finale om de Conference League was er niet één voor in de geschiedenisboeken, op de DVD's en videobanden. Uiteindelijk wonnen de Hammers na een laat doelpunt met 2-1.

UEFA Ranking
Land - https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html
Club - https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2022.html

[ Voor 34% gewijzigd door JanW op 20-06-2023 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Verdiend nog wat visuele aanpassingen. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Beter zo @Quad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

(y)
Arsenal zou naar verluid een bod van 35 miljoen gaan doen op Timber van Ajax, Ajax zou daarentegen rond de 58 miljoen willen ontvangen.
Wat mij betreft blijft Timber nog 1 jaar bij Ajax, beetje stabiliteit in defensie mag wel..

Dan kan hij met nog 1 jaar contract daarna afscheid nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 20-06-2023 08:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:45
Quad schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:41:
(y)
Arsenal zou naar verluid een bod van 35 miljoen gaan doen op Timber van Ajax, Ajax zou daarentegen rond de 58 miljoen willen ontvangen.
Wat mij betreft blijft Timber nog 1 jaar bij Ajax, beetje stabiliteit in defensie mag wel..

Op zich begrijpelijk, maar na zo'n seizoen zo'n bedrag ontvangen is natuurlijk een enorme meevaller. Er zullen misschien wel wat financiele gaten gevuld moeten worden ook. Met 1 jaar contract en geen CL voetbal zal hij volgend jaar linksom of rechtsom heel veel minder waard zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
(y)

Bayern wil hem ook hebben het schijnt, denk dat hij bij beide clubs op de bank komt te zitten, dus lijkt mij niet echt een verstandige stap.

Als Ajax er tussen de 45 en 60 miljoen voor kunnen krijgen dan moeten ze dat zeker doen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

ph4ge schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:44:
[...]

Op zich begrijpelijk, maar na zo'n seizoen zo'n bedrag ontvangen is natuurlijk een enorme meevaller. Er zullen misschien wel wat financiele gaten gevuld moeten worden ook. Met 1 jaar contract en geen CL voetbal zal hij volgend jaar linksom of rechtsom heel veel minder waard zijn.
Financieel is 35 miljoen zeer aanlokkelijk, maar er moet ook geïnvesteerd worden, en dat kan duurder worden als je weer 20 mil gaat uitgeven. Terwijl er nu iemand staat die het spelletje en de club al kent.

Maar goed, als de bedragen kunnen oplopen tot 45+ miljoen, dan is er geen houden aan en snap ik een eventueel vertrek.
Gynnad schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:48:
[...]

Bayern wil hem ook hebben het schijnt, denk dat hij bij beide clubs op de bank komt te zitten, dus lijkt mij niet echt een verstandige stap.

Als Ajax er tussen de 45 en 60 miljoen voor kunnen krijgen dan moeten ze dat zeker doen.
In beide punten ben ik het met je eens. Maar misschien is een Dortmund, of andere Duitse subtopper een betere keuze. Met het oog op interlands zou hij speeltijd zeker moeten afwegen tegenover zijn financiële belangen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
In de Eredivisie lopen op dit moment eigenlijk best goede vervangers (in potentie) rond. Er zal alleen ook een ervaren verdediger moeten komen als je Timber verkoopt. Op zich denk ik dat Mislintat dat wel in het 'snotje' heeft.

Arsenal is wel een hele mooie club om voor te spelen op het moment. Spelen zeer aantrekkelijk voetbal. Daar is voor voetballende verdedigers ook wel ruimte. Hij is zeker niet slechter als een Ben White bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Bayern wordt ook al genoemd.
Als je inderdaad op 45 miljoen uit komt is die gewoon weg, dan ga je hem niet kunnen houden. Zeker in deze fase niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:50

Stimulate14

⭐⭐⭐

(y)

Als er een zak geld komt blijven ze alleen nog zindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vanmorgen op de radio hoorde ik ook voor het eerst van deze interesse 60M lijkt me wat teveel van het goede voor iemand die wss niet eens basisspeler gaat worden. RB toch?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Gunner schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:20:
Vanmorgen op de radio hoorde ik ook voor het eerst van deze interesse 60M lijkt me wat teveel van het goede voor iemand die wss niet eens basisspeler gaat worden. RB toch?
Voornamelijk CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oh CB. Dan moet je van goede huize komen om Saliba en Gabriel eruit te spelen.

Maar goed, ergens wel een logische transfer.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 20-06-2023 09:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Is de OP ook in te klappen? Ik vind deze niet zo leuk :|

Zonder daarmee het werk van Jan teniet te doen. Lekker gewerkt @JanW!

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 20-06-2023 09:26 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Superkiwi schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:24:
Is de OP ook in te klappen? Ik vind deze niet zo leuk :|

Zonder daarmee het werk van Jan teniet te doen. Lekker gewerkt @JanW!
Kon hier wel om glimlachen
Manchester City heeft eindelijk genoeg geld uitgegeven en de CL gewonnen. Joepie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Nog meer dan het geld ben ik benieuwd naar wat voor gekke tactiek Pep gaat bedenken. En of Ten Hag de nodige kwaliteitsinjectie krijgt en wat de oranje percentage daar van zal zijn.

Inventaris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

(y)
58 miljoen _O-
Klaarblijkelijk is de airco stuk in de kantoren in de ArenA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:40

snmght

imho dan he

Superkiwi schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:44:
[...]

58 miljoen _O-
Prima tegenbod om mee te beginnen. Kom je in het midden van die 35 en 58 uit dan heb je volgens mij een vrij redelijke deal. Afgelopen seizoen was niemand bij Ajax goed maar volgens mij heeft Timber daarvoor op bizar jonge leeftijd al laten zien een enorm hoog niveau te kunnen halen.

Ik denk dat het niet slecht voor hem zou zijn nóg 1 jaar te blijven en weer een hoog niveau te halen en ergens als grote meneer binnen te komen. Hij moet gewoon wekelijks spelen en dat gaat bij Arsenal denk ik niet lukken.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:40

snmght

imho dan he

Ik ben oprecht benieuwd naar waar de nieuwe technische staf bij Ajax mee gaat komen. Ook met het materiaal dat er loopt (voor zo ver ze blijven) kun je eens wat nieuws proberen. Punt naar achteren, Tadic als LAM neerzetten, is een uitstekend aanspeelpunt, kan de bal bij zich houden, steekpasses geven. Bergwijn op linksbuiten die diep kan gaan op aangeven van Tadic.

Timber op 6 en Alvarez CB. Ik geloof dat je met deze omzettingen al veel meer voetbal eruit kunt persen.

Maargoed nu eerst eens zien hoe de selectie vorm gaat krijgen. Voor Tadic/Bergwijn zal in elk geval een deftige oplossing moeten komen lijkt me. Ik verwacht niet dat ze Tadic al naar de bank gaan verwijzen en dan lijkt naar het middenveld me het betere alternatief.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:57:
Ik ben oprecht benieuwd naar waar de nieuwe technische staf bij Ajax mee gaat komen. Ook met het materiaal dat er loopt (voor zo ver ze blijven) kun je eens wat nieuws proberen. Punt naar achteren, Tadic als LAM neerzetten, is een uitstekend aanspeelpunt, kan de bal bij zich houden, steekpasses geven. Bergwijn op linksbuiten die diep kan gaan op aangeven van Tadic.

Timber op 6 en Alvarez CB. Ik geloof dat je met deze omzettingen al veel meer voetbal eruit kunt persen.

Maargoed nu eerst eens zien hoe de selectie vorm gaat krijgen. Voor Tadic/Bergwijn zal in elk geval een deftige oplossing moeten komen lijkt me. Ik verwacht niet dat ze Tadic al naar de bank gaan verwijzen en dan lijkt naar het middenveld me het betere alternatief.
Er gaan geruchten dat er interesse is uit Saoedi-Arabië voor Bergwijn...
https://www.fcupdate.nl/v...eren-naar-steven-bergwijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:23

Typhone

Who Dares Wins

[...]

58 miljoen _O-
Wordt tijd dat Ajax dit seizoen weer hoge ogen gaat gooien in Europa. Als je dat afzet tegen dat schamperige bedrag wat Feyenoord voor Kokcu gekregen heeft dan moet je erg blij zijn dat er dit soort bedragen geboden worden. Maar de vraag is wel - terecht - hoe lang dat nog gaat gebeuren.

Daarom zou een relatief goede Europeese campagne dit seizoen wel eens belangrijk kunnen zijn (inclusief het halen van CL voetbal). De subtop in Europa heeft nog altijd VEEL meer geld dan de top in NL.

@Exocet
Lijkt me ook zeer goed als die deal doorgaat!

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 20-06-2023 10:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:10
Exocet schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:16:
[...]

Er gaan geruchten dat er interesse is uit Saoedi-Arabië voor Bergwijn...
https://www.fcupdate.nl/v...eren-naar-steven-bergwijn
Strik eromheen, emmertje en schepje mee, en veel plezier. :w

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:59
Feyenoord houdt volgens 1908.nl een transfersom van 2,1 miljoen euro over aan de transfer van Dermane Karim naar Lommel SK. Eerder deed een bedrag van anderhalf miljoen euro de ronde en dat betekende al dat de negentienjarige middenvelder daarmee de hoogste uitgaande Varkenoord-transfer ooit was.

Bizar want ik had begrepen dat hij voor 300k weg mocht, een 19 jarige speler die niet een selectie speler was/is en dan zo'n bedrag ervoor betalen !!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 10:18

OMX2000

By any means necessary...

Dussss J. Timber zou 60 miljoen moeten opbrengen? En Arsenal biedt 35 miljoen. Ik blijf dat toch echt bijzonder vinden dat als dezelfde speler bij Feyenoord maar ook PSV zou spelen dat ie hooguit voor 20 miljoen verkocht zou worden. Daarbovenop heeft ie geen al te best seizoen gedraait.

Ben ik zuur. Beetje wel, want Kokcu lijkt me toch echt wel een waardevollere speler. Was echt wel een speler die een belangrijk aandeel heeft gehad in het kampioenschap, internationaal in de EL deed ie het goed, en volgens mij doet hij het bij Turkije ook goed.

Dus zakelijk vind ik dat Feyenoord dat niet al te best gedaan. Ja het is misschien de grootste verkoop ooit voor Feyenoord. Maar toch vind ik het raar.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

rikoos schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:57:
Feyenoord houdt volgens 1908.nl een transfersom van 2,1 miljoen euro over aan de transfer van Dermane Karim naar Lommel SK. Eerder deed een bedrag van anderhalf miljoen euro de ronde en dat betekende al dat de negentienjarige middenvelder daarmee de hoogste uitgaande Varkenoord-transfer ooit was.

Bizar want ik had begrepen dat hij voor 300k weg mocht, een 19 jarige speler die niet een selectie speler was/is en dan zo'n bedrag ervoor betalen !!!!!!
Wow die heb ik gemist. Die jongen heeft toch nooit weten te overtuigen? Of te weinig kans gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Maar zo'n bedrag suggereert dat 't een speler is met potentie. Waarom dan laten gaan? Wil ie meer spelen? Speelt ie op een plek waar de concurrentie te groot is?

Lommel is ook een bijzondere keuze dacht ik, maar dat is eigenlijk Manchester City België :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:59
JanW schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:04:
.Lommel is ook een bijzondere keuze dacht ik, maar dat is eigenlijk Manchester City België :')
Zou het daarom zo'n bizar bedrag kunnen zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
[...]

58 miljoen _O-
Dat dacht ik vorig seizoen ook toen ze biedingen van 80+ miljoen op Antony aan het weigeren waren, maar schijnbaar zijn ze in de Premier League er gek genoeg voor. Het is nog juni, tijd genoeg nog om er zo veel mogelijk uit te slepen. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sempy op 20-06-2023 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@OMX2000 Nee, ik kan me je frustratie wel voorstellen. Ik stond ook even te kijken voor het bedrag Kokcu uiteindelijk wegging. Daar had wel tien miljoen bijgemogen, en dan een Timber voor 60 miljoen? Nou ja vragen kan altijd. Of je het krijgt is een tweede. Ik denk niet dat Arsenal 60M gaat uitgeven voor een speler die in eerste instantie niet voor de basis wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Premier League clubs betalen sowieso veel meer voor spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gunner schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:40:
Ik stond ook even te kijken voor het bedrag Kokcu uiteindelijk wegging.
Je kunt je afvragen of Fey haar best heeft gedaan om er meer uit te halen of met het eerste beste bod akkoord is gegaan, het was immers nog zéér vroeg in de transferperiode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:39
Snap het echt niet. Timber kan er geen klote van. Hoeveel moet Hancko dan wel niet kosten.

Prachtige OP trouwens! Complimenten :)

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:10
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:46:
Snap het echt niet. Timber kan er geen klote van. Hoeveel moet Hancko dan wel niet kosten.

Sorry, clubvoorkeur daargelaten, maar stellen dat Timber er geen klote van kan is onzin. Die heeft vorig seizoen en op het WK laten zien dat hij prima kan voetballen, en dat er nog genoeg potentie in zit.

:z

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
OMX2000 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 11:02:
Dus zakelijk vind ik dat Feyenoord dat niet al te best gedaan. Ja het is misschien de grootste verkoop ooit voor Feyenoord. Maar toch vind ik het raar.
De transfer van Kokcu is onverklaarbaar. Of er is iets achter de schermen gebeurd wat wij niet zien (misschien afspraken met Kokcu of een groot financieel gat), of Feyenoord heeft veel te snel toegehapt. Het verhaal dat Feyenoord zelf snel wilde schakelen om zn selectie rond te maken kan ook de prullenbak in, er is nog geen vervanger gehaald.

60M voor Timber lijkt mij veel te veel van het goede, maar 35M is in deze tijd zo gek niet voor een speler met zijn ervaring ook na een mindere seizoenhelft. Dat Kokcu voor te weinig is verkocht wil niet zeggen dat Ajax ook zn spelers in de uitverkoop doet, helaas.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
ph4ge schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:11:
[...]

De transfer van Kokcu is onverklaarbaar. Of er is iets achter de schermen gebeurd wat wij niet zien (misschien afspraken met Kokcu of een groot financieel gat), of Feyenoord heeft veel te snel toegehapt. Het verhaal dat Feyenoord zelf snel wilde schakelen om zn selectie rond te maken kan ook de prullenbak in, er is nog geen vervanger gehaald.

60M voor Timber lijkt mij veel te veel van het goede, maar 35M is in deze tijd zo gek niet voor een speler met zijn ervaring ook na een mindere seizoenhelft. Dat Kokcu voor te weinig is verkocht wil niet zeggen dat Ajax ook zn spelers in de uitverkoop doet, helaas.
Die jongen van Twente is toch gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

ph4ge schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:11:
[...]

Die 35 miljoen vind ik ook niet uitzonderlijk. Bijna 60 miljoen is dat wel, wil dus niet zeggen dat ze dat voor hem krijgen. Maar Ajax kennende zal het geen 35 miljoen worden.

Ze hadden tussen de 40-50 miljoen moeten vangen voor Kokcu. Maar je hebt gelijk, ik weet niet wat de afspraken zijn die ze met hem hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

JanW schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:14:
[...]

Zerrouki is een andere type. Dat is meer een verdedigende middenvelder. Timber zou ook op de plek van Kokcu kunnen spelen, maar ik vind hem niet overtuigen.

Het is niet dat we geen keus hebben op het middenveld met Wieffer, Szymanski, Timber en Zerrouki. En als het moet schuif je Geertruida naar voren. En je hebt ook nog Tabouni, Bullaude en Milambo rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
[...]

Dat was al kannen en kruiken voor de Kokcu transfer, dat was geen reden om je te haasten met Kokcu.

Zerrouki is overigens ook geen directe vervanger, al komt die er misschien ook niet met zoveel middenvelders in de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Je kunt gewoon bookmarken ipv een loze post

[ Voor 100% gewijzigd door Outerspace op 21-06-2023 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:35
[...]

Nee, volgens mij Thomas van den Belt van PEC Zwolle, die is potentieel de vervanger van Kokcu
Zerrouki is een meer verdedigender speler.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:39
Malfunctions schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:00:
[...]

Sorry, clubvoorkeur daargelaten, maar stellen dat Timber er geen klote van kan is onzin. Die heeft vorig seizoen en op het WK laten zien dat hij prima kan voetballen, en dat er nog genoeg potentie in zit.

:z
Nou ik zie ik hem geen leider. Komt erg nonchalant over. Vond zich klaar voor de volgende stap, maar laat zn man lekker lopen. Ik zal het wel verkeerd zien als de Europese top hem wil kopen. Daar zitten de technische mensen die er verstand van zouden hebben.

Hij is niet van het kaliber de Ligt, de Vrij, of van Dijk. Hoewel die laatste nu ook niet in topvorm is.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:45:
[...]

Nou ik zie ik hem geen leider. Komt erg nonchalant over. Vond zich klaar voor de volgende stap, maar laat zn man lekker lopen. Ik zal het wel verkeerd zien als de Europese top hem wil kopen. Daar zitten de technische mensen die er verstand van zouden hebben.

Hij is niet van het kaliber de Ligt, de Vrij, of van Dijk. Hoewel die laatste nu ook niet in topvorm is.
Het werd ook gecamoufleerd door Martinez.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 13:58
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:45:
[...]

Toen De Ligt een mindere periode had en Timber juist excelleerde, stelde menig 'voetbalkenner' dat Timber De Ligt al voorbij was en een enorme toekomst voor zich had. Nu, na een minder seizoen, zou hij er ineens niets meer van kunnen. De waarheid ligt ergens in het midden waarschijnlijk. Als Timber zich niet herstelt van zijn matige (tweede) seizoen(shelft), dan kan hij zo in een rijtje met Van der Wiel, Van Rhijn en Riedewald: verdedigers die na een flitsende start ver terugvielen en hun belofte nooit hebben waargemaakt. Als hij wél de weg omhoog weer vindt, heeft Timber alles in huis om wereldtop te worden. Hoop daarom dat hij nog een jaar bij Ajax blijft, aangezien speeltijd daar nagenoeg gegarandeerd is. Een transfer naar een te grote club (zoals Gravenberch heeft gedaan) betekent waarschijnlijk het omgekeerde (gegarandeerde banktijd).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:57:

Welke positie is LAM? 8 ofzo? Dat lijkt me nou echt geen goede positie voor hem. Zie je hem al mee rennen richting eigen 16? En dan weer naar voren naar de 16 van de tegenstander? Hij mag dan afgetraind zijn, ik zie in hem geen loopwonder die ook verdedigend gezien z'n verantwoordelijkheid neemt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
mefjoew schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:19:
[...]

Toen De Ligt een mindere periode had en Timber juist excelleerde, stelde menig 'voetbalkenner' dat Timber De Ligt al voorbij was en een enorme toekomst voor zich had. Nu, na een minder seizoen, zou hij er ineens niets meer van kunnen. De waarheid ligt ergens in het midden waarschijnlijk. Als Timber zich niet herstelt van zijn matige (tweede) seizoen(shelft), dan kan hij zo in een rijtje met Van der Wiel, Van Rhijn en Riedewald: verdedigers die na een flitsende start ver terugvielen en hun belofte nooit hebben waargemaakt. Als hij wél de weg omhoog weer vindt, heeft Timber alles in huis om wereldtop te worden. Hoop daarom dat hij nog een jaar bij Ajax blijft, aangezien speeltijd daar nagenoeg gegarandeerd is. Een transfer naar een te grote club (zoals Gravenberch heeft gedaan) betekent waarschijnlijk het omgekeerde (gegarandeerde banktijd).
Alles? Nah... Hij mist alleen al een cm of 10. Ik blijf erbij dat hij bij Ajax een plek te ver naar achteren staat en dat DM hem veel beter zou passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:10
Als Ajax geen fatsoenlijke backs koopt, dan kan Timber beter nokken. Tussen Rensch, Sanchez maar ook Bassey ziet iedereen er slecht uit. Nog zo'n seizoen en de waarde is 5 miljoen. Ik weet niet of er wat aankomt, maar met deze selectie is het voor iedereen beter als ie vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
DeKever schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:11:
Als Ajax geen fatsoenlijke backs koopt, dan kan Timber beter nokken. Tussen Rensch, Sanchez maar ook Bassey ziet iedereen er slecht uit. Nog zo'n seizoen en de waarde is 5 miljoen. Ik weet niet of er wat aankomt, maar met deze selectie is het voor iedereen beter als ie vertrekt.
Ajax zat achter een Deense back aan van 21 had ik gelezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ah mooi, het grote Ajax topic is er dan toch gekomen! :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
carpebios schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:42:
Heeft PSV al wat gekocht ondertussen? Gaat er nog iemand weg?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bestaat PSV nog?

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:42:
Even geduld tot de eerstvolgende grote wedstrijd, dan wordt dit weer gewoon het grote anti-Ajax topic :P
Al die mensen zijn weer even in hun holletje gekropen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Superkiwi schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 21:00:
[...]

Even geduld tot de eerstvolgende grote wedstrijd, dan wordt dit weer gewoon het grote anti-Ajax topic :P
Al die mensen zijn weer even in hun holletje gekropen denk ik.
De nr 3 interesseert ze niet zoveel denk ik hoor ;). Anti Feyenoordtopic kan ik nog begrijpen!

Maar nee, bij PSV is het stil. Heel stil.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 21:10:
[...]
De nr 3 interesseert ze niet zoveel denk ik hoor ;). Anti Feyenoordtopic kan ik nog begrijpen!
Zullen we samenspannen? Samen kunnen we Feyenoord wel de baas denk ik >:)

we moeten het alleen wel stilhouden voor de modjes

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 15:23

Typhone

Who Dares Wins

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:46:

5 miljoen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:07
Beste manier om te checken is even kijken naar de plaatjes in de openingspost ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

ElPaco schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 00:26:
[...]

Beste manier om te checken is even kijken naar de plaatjes in de openingspost ;)
Daar hoeft schijnbaar niet meer over worden gezegd. :+
Maar zonder gekheid, ik ben benieuwd waar ze op gaan versterken en wie er denkt te vertrekken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 22:12
Edit: foutje, maar topic weer gevonden:)

[ Voor 69% gewijzigd door Martinusz op 21-06-2023 07:24 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Als we het dan toch over PSV willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Quad schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 00:28:
[...]

Daar hoeft schijnbaar niet meer over worden gezegd. :+
Maar zonder gekheid, ik ben benieuwd waar ze op gaan versterken en wie er denkt te vertrekken.
Ja het blijft allemaal akelig stil, behalve op het front van vertrekkende (jeugd)spelers. Nu ook weer gerucht dat Lazio Veerman graag wil hebben.En heel die soap met Pepi, die dus nog steeds niet binnen is.

Ik weet dat er not tot 1 september spelers kunnen komen en gaan, maar met een redelijk zekere basis beginnen aan de voorbereidingen (over anderhalve week) is ook wel lekker. De eerste Europese wedstrijden zitten er tenslotte ook al aan te komen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Veerman, die heeft nog geen goede EU pot gespeeld. En nee, ik heb geen Ajax bril op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
toolkist schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:51:
[...]

Alles? Nah... Hij mist alleen al een cm of 10. Ik blijf erbij dat hij bij Ajax een plek te ver naar achteren staat en dat DM hem veel beter zou passen.
Die positie heb ik onlangs ook geopperd, dus deel dat volledig met je. Voor wat betreft zijn lengte ben ik het met je oneens. Timber is 1.82, wat zeven centimeter langer is dan bijvoorbeeld een Lisandro Martinez. Zeker in een driemans-verdediging hoeft zijn lengte geen belemmering te vormen wat mij betreft. Daarbij kan hij ook nog een goede optie blijken als rechtsback die in het middenveld komt, wat lengte nog minder van belang maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wel Feyenoord nieuws om ons bezig te houden:

Feyenoord en Conteh akkoord over contractontbinding

Die jongen was al constant geblesseerd voordat hij naar Feyenoord kwam en helaas is dat niet beter geworden. Sommige mensen lijken niet in de wieg gelegd te zijn voor topvoetbal ondanks overduidelijk talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ilCxB9wEwFstz9qpKuiC78qtDtM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0CnlIOBNINEESMhoT0RzXP0C.png?f=fotoalbum_large

Echt wel een grote fan van Xavi zoals jullie wel weten en misschien komen dit soort jongens anders niet naar PSV.. Maar eigenlijk toch te gek voor woorden hoe je als club zo weinig vinger in de pap hebt bij aankopen?

Je bent gewoon compleet afhankelijk van zijn ‘wil’ om te blijven

[ Voor 6% gewijzigd door dglavimans op 21-06-2023 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:34:
[Afbeelding]

Echt wel een grote fan van Xavi zoals jullie wel weten en misschien komen dit soort jongens anders niet naar PSV.. Maar eigenlijk toch te gek voor woorden hoe je als club zo weinig vinger in de pap hebt bij aankopen?

Je bent gewoon compleet afhankelijk van zijn ‘wil’ om te blijven
Daar heeft PSV natuurlijk zelf voor gekozen, door ja te zeggen tegen die clausule in het contract.
Een van de laatste cadeautjes van John de Jong? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Tja, anders was hij nooit gekomen en had PSV aan het eind van de rit de 6e plek behaald na een uitschakeling in de kwartfinale van het bekertoernooi, nadat het voor de winterstop ook al klaar was in Europa.

Zolang PSV hem geeft wat hij wil, blijft hij. Ik geloof dat die clausule ook alleen dit jaar nog is.

Er is een gok genomen met Xavi en alleen al afgelopen seizoen heeft PSV er enorm van geprofiteerd. Xavi zelf trouwens ook he, laten we dat ook niet vergeten. Sinds hij bij PSV speelt mag hij ineens meedoen met Oranje (of is dat tegenwoordig een straf?) en speelt hij zich veel beter in de kijker bij grote clubs.

Het is dus ook alleen PSG waar hij voor 6 miljoen naar terug kan, als een ManU hem wil hebben kan de prijs zomaar ineens 60 miljoen worden bij wijze van spreken.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:01
toolkist schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:03:
[...]

Daar heeft PSV natuurlijk zelf voor gekozen, door ja te zeggen tegen die clausule in het contract.
Zeker. Snap daarom PSV er ook niet in te willen stappen met dit soort constructies. Je bent compleet overgeleverd aan wat de speler wilt

Ik hoop dat die blijft… Maar wordt voor hem echt een sportieve afweging, geen CL halen is sowieso einde verhaal lijkt mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 00:13
FC Twente heeft Hammarby IF geloot. Toch weer de meest ‘zware’ tegenstander uit het mogelijke rijtje. Zitten volgens mij ook nog midden in de competitie.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Technische staf Ajax compleet.
https://www.ajax.nl/artik...-in-technische-staf-ajax/
Ajax, Almere City FC en Hedwiges Maduro hebben overeenstemming bereikt over de overgang van de assistent-trainer naar Ajax. Maduro tekent een contract met een looptijd van drie seizoenen, van 1 juli 2023 tot en met 30 juni 2026.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Jeroenvde89 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:39:
FC Twente heeft Hammarby IF geloot. Toch weer de meest ‘zware’ tegenstander uit het mogelijke rijtje. Zitten volgens mij ook nog midden in de competitie.
Inderdaad, een dergelijke club tref je liever niet in de voorronde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zie FC Twente die wedstrijd wel winnen, als er maar niet teveel spelers weglopen uit de Grolsch Veste en dat Oosting het goed voor elkaar gaat krijgen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:16
Dat is al een paar dagen bekend toch? Artikel is ook van 16 juni :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat is toch al 5 dagen oud? :+
16-06.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Terranova schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:42:
[...]

Dat is al een paar dagen bekend toch? Artikel is ook van 16 juni :+
Ah ja. Niet op gelet. Kwam in m'n feed voorbij waardoor het leek alsof dit het laatste nieuws was. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:16
Quad schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:43:
[...]

Ah ja. Niet op gelet. Kwam in m'n feed voorbij waardoor het leek alsof dit het laatste nieuws was. :')
Ik moest echt 3x kijken of ik niet toevallig in't oude topic zat te kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Terranova schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:45:
[...]

Ik moest echt 3x kijken of ik niet toevallig in't oude topic zat te kijken
Oude wijn, nieuwe zakken. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:12:
Tja, anders was hij nooit gekomen en had PSV aan het eind van de rit de 6e plek behaald na een uitschakeling in de kwartfinale van het bekertoernooi, nadat het voor de winterstop ook al klaar was in Europa.
Tja, als hem nu voor 6m verkoopt en strandt in de voorronde CL heb je nog precies niks.
Het is dus ook alleen PSG waar hij voor 6 miljoen naar terug kan, als een ManU hem wil hebben kan de prijs zomaar ineens 60 miljoen worden bij wijze van spreken.
Het zou niet de 1e keer zijn dat PSG hem dan koopt voor 6m en meteen doorverkoopt voor 50 ofzo, waarbij de speler ook nog wat extra centen krijgt om akkoord te gaan met de constructie. In Italië bv gebeurt dit regelmatig.
dglavimans schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:26:
[...]

Zeker. Snap daarom PSV er ook niet in te willen stappen met dit soort constructies. Je bent compleet overgeleverd aan wat de speler wilt

Ik hoop dat die blijft… Maar wordt voor hem echt een sportieve afweging, geen CL halen is sowieso einde verhaal lijkt mij
Dat gebeurt bij PSV wel vaker lijkt het, huren ipv kopen en dus zelf 0 waarde creëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:11
toolkist schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:56:
[...]

Tja, als hem nu voor 6m verkoopt en strandt in de voorronde CL heb je nog precies niks.

[...]

Het zou niet de 1e keer zijn dat PSG hem dan koopt voor 6m en meteen doorverkoopt voor 50 ofzo, waarbij de speler ook nog wat extra centen krijgt om akkoord te gaan met de constructie. In Italië bv gebeurt dit regelmatig.

[...]

Dat gebeurt bij PSV wel vaker lijkt het, huren ipv kopen en dus zelf 0 waarde creëren.
PSV creëert waarde door buitenlucht te verkopen, dat is wel knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
ElPaco schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:12:
Zolang PSV hem geeft wat hij wil, blijft hij. Ik geloof dat die clausule ook alleen dit jaar nog is.
Mbappé-taferelen bij psv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 15:15
Kan tenminste dan niet onderschat worden, waardoor je per ongeluk over een kleintje struikelt. Maar als Twente "gewoon" op tijd hun selectie op orde hebben zie ik niet perse een groot probleem, want afgelopen jaar heeft Twente laten zien dat ze goed spel op de mat kunnen leggen en hebben ze ook tegen grotere clubs goed weerstand geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
toolkist schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:03:
[...]

Het is gewoon een verkapte verhuurconstructie onder een 'verkoop-terugkoop' jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:11:
[...]

Het is gewoon een verkapte verhuurconstructie onder een 'verkoop-terugkoop' jasje.
Niet bepaald, want PSG heeft er blijkbaar niks mee te maken gehad. Kan ook niet, want Xavi Simons kon transfervrij weg bij PSG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:15

Player1S

Probably out in the dark

Pompi schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:02:
[...]

Kan tenminste dan niet onderschat worden, waardoor je per ongeluk over een kleintje struikelt. Maar als Twente "gewoon" op tijd hun selectie op orde hebben zie ik niet perse een groot probleem, want afgelopen jaar heeft Twente laten zien dat ze goed spel op de mat kunnen leggen en hebben ze ook tegen grotere clubs goed weerstand geboden.
Nadeel is dat Zweden midden in de competitie zit en het team dus beter op elkaar ingespeeld is terwijl Twente nog maar net aan de voorbereiding is begonnen tegen die tijd en mogelijk de selectie nog niet compleet heeft.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:35
Player1S schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:32:
[...]

Nadeel is dat Zweden midden in de competitie zit en het team dus beter op elkaar ingespeeld is terwijl Twente nog maar net aan de voorbereiding is begonnen tegen die tijd en mogelijk de selectie nog niet compleet heeft.
Vooral dat laatste volgens mij.
In mijn herinnering had FC Twente afgelopen seizoenen ook pas net voor het begin van de competitie in Nederland de selectie op orde.
De Europese wedstrijden beginnen veel eerder, dus voordat FC Twente haar selectie compleet heeft en voordat de spelers en nieuwe trainer een paar weken met elkaar hebben kunnen trainen.
Dat is een soort van consequentie van zo vroeg al Europese wedstrijden moeten spelen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
toolkist schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:43:
[...]

Niet bepaald, want PSG heeft er blijkbaar niks mee te maken gehad. Kan ook niet, want Xavi Simons kon transfervrij weg bij PSG.
Dat zou betekenen dat zij buiten hun medeweten om onderdeel zijn geworden van een contract tussen Simons en PSV. Er komt een derde partij in het contract te staan, samenhangend met een clausule, maar die partij weet of wist daar niets van? Dat lijkt me sterk. Zeker als het om een clause gaat die die partij vervolgens zelf kunnen inroepen vanaf 1 juli.

[ Voor 15% gewijzigd door SterqVerhael op 22-06-2023 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1638126

SterqVerhael schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:52:
[...]
Dat zou betekenen dat zij buiten hun medeweten om onderdeel zijn geworden van een contract tussen Simons en PSV. Er komt een derde partij in het contract te staan, samenhangend met een clausule, maar die partij weet of wist daar niets van? Dat lijkt me sterk. Zeker als het om een clause gaat die die partij vervolgens zelf kunnen inroepen vanaf 1 juli.
Niet deze discussie weer. Simons heeft naar verluidt in zijn contract staan dat als PSG zich meldt in een bepaalde periode dat hij dan voor x miljoen MAG vertrekken naar PSG. Niks meer, niks minder.

Net zo goed als Koeman in zijn contract had staan dat voor x miljoen naar Barca mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
k snap ook niet zo goed waarom dit nu weer zo groot in het nieuws is. Het was vorig jaar al bekend dat deze clausule bestond. Ik geloof dat enkel het bedrag wat nu genoemd wordt (6 mio ipv 12mio) anders is.

Maar de basis van de clausule is nog steeds dat Simons het zelf moet willen. 1 september weten we hoe de vlag er bij hangt, waarbij er 3 scenario's zijn:
- Simons speelt nog steeds bij PSV
- Simons is voor 6/12 miljoen naar PSG gegaan (en speelt daar of is meteen weer doorverkocht)
- Simons is voor veel meer dan 6/12 miljoen rechtstreeks naar een andere club gegaan

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Maar je derde scenario lijkt me deze transferperiode het meest onwaarschijnlijke. Scenario 1 en 2 wel, maar bij scenario 3 acht ik de kans groter dat een PSG aanklopt bij de betreffende club en een deal regelt dat ze Simons voor iets minder kunnen kopen. PSG moet ook aan FFP regels voldoen en deze constructie kan ze daar mooi bij helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:21:
k snap ook niet zo goed waarom dit nu weer zo groot in het nieuws is. Het was vorig jaar al bekend dat deze clausule bestond. Ik geloof dat enkel het bedrag wat nu genoemd wordt (6 mio ipv 12mio) anders is.

Maar de basis van de clausule is nog steeds dat Simons het zelf moet willen. 1 september weten we hoe de vlag er bij hangt, waarbij er 3 scenario's zijn:
- Simons is voor 6/12 miljoen naar PSG gegaan (en speelt daar of is meteen weer doorverkocht)
- Simons is voor veel meer dan 6/12 miljoen rechtstreeks naar een andere club gegaan
Kennelijk is het 4 voor PSV en 2 voor Xavi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LD10UW3qsfwuWMbvdAZyV_qkqLQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kYlJ47ogSA7nvhQsRgH575a2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Exocet schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:29:
[...]

Kennelijk is het 4 voor PSV en 2 voor Xavi

[Afbeelding]
Uiteraard is dat gewoon wisselgeld als je het afzet tegen de echte marktwaarde van Simons, daar ging het me om :)

En inderdaad @JanW, 3 is zeer onwaarschijnlijk. Zowel PSG als Simons kunnen een stuk meer verdienen als de transfer niet rechtstreeks met PSV is.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-06 20:30

gws24

Thinking is hard!

Ik lees op andere sites dat de clausule ook een regel bevat dat PSG hem dan niet mag doorverkopen juist om zo'n scenario te voorkomen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gws24 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:57:
Ik lees op andere sites dat de clausule ook een regel bevat dat PSG hem dan niet mag doorverkopen juist om zo'n scenario te voorkomen.
Dan verhuren ze hem met een koopoptie, problem solved.
Waar een wil is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
PSV lijkt dit weekend de eerste nieuwe speler aan te gaan trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 07:12:
PSV lijkt dit weekend de eerste nieuwe speler aan te gaan trekken.

[Embed]
Vi heeft al een analyse:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
Tja, als Bosz Simons wil gaan gebruiken op 10 (of als valse linksbuiten) hoeft de spits ook niet per se enorm mee te doen in het combinatiespel. Pepi kan dan acteren in een rol á la Dolberg in zijn beste dagen bij Ajax: beweeglijk en met veel diepgang. Kan best interessant worden en biedt in elk geval de mogelijkheid voor twee compleet verschillende speelwijzen (alternatief is Luuk de Jong met veel (vroege) voorzetten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:28

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Als Bosz er weer lekker zo in gaat zitten bij PSV dan adviseer ik de concurrenten wat snelle aanvallers, dan worden het doelpuntrijke potjes. :P
k snap ook niet zo goed waarom dit nu weer zo groot in het nieuws is.
• het is komkommertijd en dat levert de 'journalisten' te weinig op
• de zaakwaarnemer heeft er weinig aan als hij blijft zitten dus die is vast dingen gaan roepen

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Het is sowieso een drama hoe de berichtgeving is. Zeker als je de directe quotes vanuit bijvoorbeeld Brands leest wordt er effectief weinig tot niets over de inhoud van het contract (no shit sherlock, waarom zou je dat als werkgever uberhaupt doet) en blijft het giswerk.

Al met al zou een speler zonder enige water bij de wijn - een clausule - waarschijnlijk nooit bij PSV zijn gekomen. Dan kan je heel fel tegen zo'n clausule zijn maar de impact van Simons is significant groter dan dat men vooraf had bedacht. Is het dan spijtig dat een speler voor een relatief klein bedrag weg zou kunnen? Zeker maar zonder de speler was het afgelope seizoen al helemaal huilen met de pet op :+

En transferwindows zijn altijd koffiedik kijken, met elke speler in elk elftal.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gonadan schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:19:
Als Bosz er weer lekker zo in gaat zitten bij PSV dan adviseer ik de concurrenten wat snelle aanvallers, dan worden het doelpuntrijke potjes. :P

[...]

• het is komkommertijd en dat levert de 'journalisten' te weinig op
• de zaakwaarnemer heeft er weinig aan als hij blijft zitten dus die is vast dingen gaan roepen
Precies, alles voor de clicks he. Zo kan ik ook wel een gerucht schrijven.
Gebruiker Gonadan verlaat Tweakers voor FOK!: Een verschuiving in online gemeenschappen

In een onverwachte en opmerkelijke wending heeft de gewaardeerde gebruiker Gonadan besloten om het populaire technologieforum Tweakers te verlaten en zijn heil te zoeken bij de levendige gemeenschap van FOK!. Met een grote aanhang en een uitgebreide kennis van technologie en gadgets, was Gonadan een bekend gezicht geworden binnen de Tweakers-gemeenschap. Zijn vertrek heeft veel leden verrast en heeft geleid tot een brede discussie over online gemeenschappen en gebruikersvoorkeuren.

Gonadan, die bekend stond om zijn diepgaande technische kennis en behulpzame bijdragen, kondigde zijn vertrek aan in een emotioneel bericht op Tweakers. Hij benadrukte dat zijn beslissing niet was gebaseerd op ontevredenheid met het platform, maar eerder op een verlangen naar een nieuwe ervaring en een andere interactie met gelijkgestemde individuen. Volgens Gonadan bood FOK! een meer informele en vrije omgeving waar hij zijn interesses en meningen op een andere manier kon delen.

De overstap van Gonadan van Tweakers naar FOK! is veelzeggend en roept interessante vragen op over de aard van online gemeenschappen. Waarom zou een gewaardeerd lid van een technologieforum ervoor kiezen om een meer algemeen platform te verkennen? Is er een bredere trend waar te nemen in gebruikersvoorkeuren en verschuivingen tussen gemeenschappen?

Verschillende gebruikers hebben gereageerd op Gonadans aankondiging, waarbij sommigen hun begrip uiten voor zijn beslissing en anderen verbaasd zijn over de keuze. Sommigen speculeren dat de behoefte aan een informelere omgeving en meer vrijheid in discussies een belangrijke factor zou kunnen zijn geweest. FOK! staat bekend om zijn brede scala aan onderwerpen en levendige discussies, wat mogelijk aantrekkelijk is voor gebruikers die een meer gevarieerde online ervaring willen.

Deze gebeurtenis benadrukt ook het belang van diversiteit in online platforms. Hoewel Tweakers bekend staat als een uitstekende bron voor technisch nieuws en discussies, kan het voor sommige gebruikers beperkend aanvoelen. Het vermogen om andere perspectieven te verkennen en deel te nemen aan bredere discussies kan een aantrekkelijke optie zijn voor leden die een meer holistische online ervaring zoeken.

Het vertrek van Gonadan van Tweakers naar FOK! markeert een individuele verschuiving, maar het werpt ook licht op de evoluerende aard van online gemeenschappen en de complexe behoeften van gebruikers. Terwijl online platforms blijven groeien en veranderen, is het van cruciaal belang dat ze rekening houden met de diverse wensen en verwachtingen van hun gebruikers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:28

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Die is ongeveer net zo realistisch als wat de Telegraaf gemiddeld schrijft. :D _O-

offtopic:
ChatGPT?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

offtopic:
Nee, artikel staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:29:
Dan kan je heel fel tegen zo'n clausule zijn maar de impact van Simons is significant groter dan dat men vooraf had bedacht.
Je moet daar gewoon op voorbereid zijn. En anders een andere speler halen die zo'n contract niet nodig heeft en waar je wel zelf kunt profiteren van de waarde vermeerdering.
Ja hij was belangrijk, maar wie zegt dat een alternatieve speler dat niet was geweest.
Pagina: 1 2 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024