[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 196 Laatste
Acties:
  • 337.412 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:54:
[...]

Je moet daar gewoon op voorbereid zijn. En anders een andere speler halen die zo'n contract niet nodig heeft en waar je wel zelf kunt profiteren van de waarde vermeerdering.
Exact, je moet als Nederlandse club - zeker in de financielesituatie waar de meeste in zitten - bewust zijn dat spelers kunnen vertrekken. Clausulles die die kans vergroten zullen nooit de voorkeur genieten maar alsnog kan ik me voorstellen dat een club voor zo'n oplossing gaat om een speler te kunnen binden, al is dat maar tijdelijk. Nu heb je in ieder geval de sportieve winst gehad en in ieder geval een vergoeding mocht hij weg gaan.

Optimaal? Nee, slechtste scenario? Nee ook niet, was het een huurconstructie geweest dan was het wel de lasten maar helemaal geen financiele lusten.
Ja hij was belangrijk, maar wie zegt dat een alternatieve speler dat niet was geweest.
Dat zullen we nooit weten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
@Stimulate14 , je kop verraadt te veel van de inhoud. Sorry, je bent niet aangenomen.

Met vriendelijke groet,

De hoofdredactie van Voetbal International/Voetbalzone/Voetbalprimeur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Gonadan overloper!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Stimulate14 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:34:
[...]

offtopic:
Nee, artikel staat hier.
Ik wist gewoon dat ik ge-rickrolled zou worden bij het klikken. :'(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Quad

Doof

Stimulate14 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:29:
[...]

Precies, alles voor de clicks he. Zo kan ik ook wel een gerucht schrijven.

[...]
Dit is niet echt? -O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:53

gws24

Thinking is hard!

Verrassing, portugal - nederland (jong) begint al een schop partij te worden

PS we staan met 1-0 achter maar NL had wel een aantal goede kansen

edit: en op 1-1 geëindigd met Brobbey als doelpuntenmaker.

[ Voor 48% gewijzigd door gws24 op 24-06-2023 19:55 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:29
Timber is zelf al akkoord met Arsenal, het lijkt erop dat de clubs er ook uit gaan komen. Flink bedrag voor iemand die afgelopen seizoen niet zo geweldig speelde, wel enorm veel potentie.

Zal Ajax toch de markt op moeten om deze positie te gaan opvullen.

Alvarez gaat deze week waarschijnlijk ook rondkomen voor 40 a 45 miljoen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:54:
Timber is zelf al akkoord met Arsenal, het lijkt erop dat de clubs er ook uit gaan komen. Flink bedrag voor iemand die afgelopen seizoen niet zo geweldig speelde, wel enorm veel potentie.

Zal Ajax toch de markt op moeten om deze positie te gaan opvullen.

Alvarez gaat deze week waarschijnlijk ook rondkomen voor 40 a 45 miljoen.

[Embed]
Alvarez en Timber zullen inderdaad dan wel vertrekken, ook prima bedragen gezien het dramatische seizoen.
Ik verwacht trouwens dat niks officieel bekend wordt voor het nieuwe boekjaar (1 juli).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:19
Nog weinig geruchten over defensieve versterkingen, enige wat in nieuws komt zijn allemaal middenvelders tot nu toe... misschien komt er wat uit de hoge hoed :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-06 16:07
Exocet schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:03:
[...]

Alvarez en Timber zullen inderdaad dan wel vertrekken, ook prima bedragen gezien het dramatische seizoen.
Ik verwacht trouwens dat niks officieel bekend wordt voor het nieuwe boekjaar (1 juli).
Kudus ook, los van dat er veel interesse voor hem is heeft hij zelf ook behoorlijk zijn zinnen op een transfer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:50:
Nog weinig geruchten over defensieve versterkingen, enige wat in nieuws komt zijn allemaal middenvelders tot nu toe... misschien komt er wat uit de hoge hoed :P
Komt doordat er eerst verkocht moet worden voordat Ajax kan/mag investeren. Wat ook wel logisch is anders zit je straks met een selectie die groter is dan die van Chelsea ;)

[edit] los daarvan volgens mij even 'veel' geruchten over verdedigers (Gaeei, Barco) als aanvallers (die Armeen en Arda Guler)

[edit 2] blijkbaar heeft Arsenal nu 45-48m geboden voor Timber dus daar komt dat budget voor nieuwe aankopen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 26-06-2023 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:19
toolkist schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:20:
[...]

Komt doordat er eerst verkocht moet worden voordat Ajax kan/mag investeren. Wat ook wel logisch is anders zit je straks met een selectie die groter is dan die van Chelsea ;)

[edit] los daarvan volgens mij even 'veel' geruchten over verdedigers (Gaeei, Barco) als aanvallers (die Armeen en Arda Guler)

[edit 2] blijkbaar heeft Arsenal nu 45-48m geboden voor Timber dus daar komt dat budget voor nieuwe aankopen ;)
2 middenvelders als aangetrokken ;)
Maar hoor meer over linksback, terwijl je daar 3 man hebt, maar weinig over centraal of RB bijvoorbeeld.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:32:
[...]

2 middenvelders als aangetrokken ;)
Maar hoor meer over linksback, terwijl je daar 3 man hebt, maar weinig over centraal of RB bijvoorbeeld.
3 waarvan er 2 niet voldoen ;)
Voor RB hebben ze het toch over Gaaei, alleen CB blijft nog bar stil. Maar dat zal nu snel genoeg gaan komen nu Timber verkocht lijkt te gaan worden.
Maar we hebben nog 2,5 dag voordat de voorbereiding begint ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Martinusz schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:50:
Alleen elke dag dat geneuzel over Güler, wie komt daar toch steeds mee? Het is allang niet meer klikwaardig (nooit echt geweest zelfs).
Het was al een hele tijd duidelijk dat ze als familie opereren en buiten zijn salaris om gewoon nog een flinke bak geld willen en dat Ajax daar gewoon niet aan gaat beginnen. Ajax is daar allang niet meer mee bezig, pleur op met dat nieuws, zelfs Verweij snapt dat onderhand. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ajax heeft defensief nog Kaplan lopen. Het is dat die geplaagd wordt door blessures, maar ik heb daar nog altijd hoge verwachtingen van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1638126

SterqVerhael schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:13:
Ajax heeft defensief nog Kaplan lopen. Het is dat die geplaagd wordt door blessures, maar ik heb daar nog altijd hoge verwachtingen van.
Twee kruisbandblessures aan dezelfde knie? Zonder verwachtingen kan dat alleen maar meevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07
toolkist schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:20:
Ik ben benieuwd waar ze gaan landen, maar ik hoop dat ze bij Feyenoord aantekeningen maken. Dat je afspraken hebt met een speler die graag naar een andere club wil wil niet zeggen dat je niet kan onderhandelen en er een fatsoenlijk bedrag uit kan krijgen. Zeker zo vroeg in de transferwindow.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:34

Player1S

Probably out in the dark

dit vind ik toch wel een kleine wtf Dick Schreuder stapt op bij PEC Zwolle

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Laatst online: 09-09-2024
Het grote geld uit de 2e divisie in Spanje lonkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Vertrekt naar een Spaanse club in de 2. Liga, maar kan nog nergens vinden welke club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
JanW schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:45:
Vertrekt naar een Spaanse club in de 2. Liga, maar kan nog nergens vinden welke club.
3e divisie zie ik op VI staan? :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-06 15:10

Vos

AFCA

JanW schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:45:
CD Castellon: https://www.vi.nl/pro/waa...e-divisie-club-uit-spanje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:03:
[...]

3e divisie zie ik op VI staan? :+
Derde zelfs 8)7 Ik las in de Nu.nl comments 2de divisie. Salaris zal wel gelijkwaardig zijn, je zit een uurtje boven Valencia en aan de oostkust van Spanje. Is toch wel wat anders dan een IJsselstrandje.

[ Voor 26% gewijzigd door JanW op 27-06-2023 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

En waarschijnlijk Johnny Janssen (oud Heerenveen) als zijn vervanger

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Laatst online: 21:03
kevin33 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:38:
En waarschijnlijk Johnny Janssen (oud Heerenveen) als zijn vervanger
Dan ben je als PEC supporter toch ook meteen klaar.. Johnny Janssen .. :F

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-06 16:07
Gonadan schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:06:
[...]

Alleen elke dag dat geneuzel over Güler, wie komt daar toch steeds mee? Het is allang niet meer klikwaardig (nooit echt geweest zelfs).
Het was al een hele tijd duidelijk dat ze als familie opereren en buiten zijn salaris om gewoon nog een flinke bak geld willen en dat Ajax daar gewoon niet aan gaat beginnen. Ajax is daar allang niet meer mee bezig, pleur op met dat nieuws, zelfs Verweij snapt dat onderhand. :D
Las dat zijn entourage ook nog even 15 miljoen wil vangen (bron). 8)7
Hoop iig dat Ajax daar niet in mee zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ajax heeft Grillitsch terug naar Hoffenheim laten gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
JanW schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:32:
[...]

Derde zelfs 8)7 Ik las in de Nu.nl comments 2de divisie. Salaris zal wel gelijkwaardig zijn, je zit een uurtje boven Valencia en aan de oostkust van Spanje. Is toch wel wat anders dan een IJsselstrandje.
Het Zwolse stadsstrand is iets minder aangenaam inderdaad 8)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:53

gws24

Thinking is hard!

ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:06:
[...]

Ik ben benieuwd waar ze gaan landen, maar ik hoop dat ze bij Feyenoord aantekeningen maken. Dat je afspraken hebt met een speler die graag naar een andere club wil wil niet zeggen dat je niet kan onderhandelen en er een fatsoenlijk bedrag uit kan krijgen. Zeker zo vroeg in de transferwindow.
Slot geeft aan dat het vooral het feit dat de Ajax spelers zich de afgelopen jaren goed hebben gepresenteerd in de CL het verschil maakt:

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
gws24 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:47:
[...]
Slot geeft aan dat het vooral het feit dat de Ajax spelers zich de afgelopen jaren goed hebben gepresenteerd in de CL het verschil maakt:
[Twitter]
In de 7 jaren dat Ajax geen CL speelde verkochten ze ook veel beter, en PSV laat ook niet veel zien in de CL en verkoopt ook veel beter.

Het grote verschil is dat er niemand bij Ajax - in het openbaar - spreekt over waarom hun spelers minder waard zouden zijn. De officiële lijn is altijd dat elke speler de hoofdprijs waard is en geen cent meer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Niet? Ook niet als ze 1M boven die hoofdprijs bieden? :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 23:45
ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:58:
[...]

In de 7 jaren dat Ajax geen CL speelde verkochten ze ook veel beter, en PSV laat ook niet veel zien in de CL en verkoopt ook veel beter.

Het grote verschil is dat er niemand bij Ajax - in het openbaar - spreekt over waarom hun spelers minder waard zouden zijn. De officiële lijn is altijd dat elke speler de hoofdprijs waard is en geen cent meer.
Grote verschil is ook dat 30 miljoen voor Ajax een stuk minder is dan 30 miljoen voor Feyenoord/PSV, puur vanwege de financiële situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
@ph4ge voor hoeveel zou jij als jij de TD van Feyenoord was Danilo van de hand doen? Want las dat Rangers blijkbaar een bod had gedaan en dat het was afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pompi schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:56:
@ph4ge voor hoeveel zou jij als jij de TD van Feyenoord was Danilo van de hand doen? Want las dat Rangers blijkbaar een bod had gedaan en dat het was afgewezen.
Ik zou niet weten waarom je hem weg zou doen. Hij is maar 24 jaar, ligt nog 3 jaar vast, heeft net een stap omhoog gemaakt en speelt elke wedstrijd. Daarnaast is het moeilijk om een goede spits te halen die geen miljoenen kost en accepteert dat hij 2e keus is. Ik lees net dat als hij in de CL speelt, wat hij ongetwijfeld gaat doen, hij gelijk veel meer waard is. Volgens TM is hij 6,5m euro waard, maar we hoeven niet van hem af dus ik zou meer dan dat vragen (in tegenstelling tot Kokcu die voor 1/3 minder ging dan TM voorspelde).

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 27-06-2023 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Henkie_NtA schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:16:
Las dat zijn entourage ook nog even 15 miljoen wil vangen (bron). 8)7
Hoop iig dat Ajax daar niet in mee zal gaan.
Die entourage is zijn familie, daar doelde ik op. ;)
En daarom is het allang geen nieuws meer, want grote kans dat een andere grote club dat wel wil betalen dus hij gaat niet terug komen van die eisen. Prima, next.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:16:
[...]

Ik zou niet weten waarom je hem weg zou doen. Hij is maar 24 jaar, ligt nog 3 jaar vast, heeft net een stap omhoog gemaakt en speelt elke wedstrijd. Daarnaast is het moeilijk om een goede spits te halen die geen miljoenen kost en accepteert dat hij 2e keus is. Ik lees net dat als hij in de CL speelt, wat hij ongetwijfeld gaat doen, hij gelijk veel meer waard is. Volgens TM is hij 6,5m euro waard, maar we hoeven niet van hem af dus ik zou meer dan dat vragen (in tegenstelling tot Kokcu die voor 1/3 minder ging dan TM voorspelde).
Niks hoeft natuurlijk, maar was meer bedoeld van als hij zelf zou willen gaan. Want was hij niet ook bij Ajax weg gegaan omdat hij eerste spits wou zijn en niet meer back-up? Verder zit hij redelijk in zijn prime van zijn carrière dus zou het wel begrijpen als hij minder op de bank wil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi

Pepi voor 11M en 20% doorverkoop naar PSV, dat is geen kleine uitgave. Hoop voor PSV dat deze spits beter gaat renderen dan Romero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Grote verschil is ook dat 30 miljoen voor Ajax een stuk minder is dan 30 miljoen voor Feyenoord/PSV, puur vanwege de financiële situatie
Dit seizoen geldt dat absoluut niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Pompi schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:59:
[...]

Niks hoeft natuurlijk, maar was meer bedoeld van als hij zelf zou willen gaan. Want was hij niet ook bij Ajax weg gegaan omdat hij eerste spits wou zijn en niet meer back-up? Verder zit hij redelijk in zijn prime van zijn carrière dus zou het wel begrijpen als hij minder op de bank wil zitten.
Hij is dan wel tweede spits, maar hij is de enige speler van Feyenoord die alle wedstrijden minuten heeft gemaakt. Over speeltijd heeft hij dus weinig te klagen.

Pepi was bedacht als 2e spits, maar die kost al meer dan 10 miljoen. Dus voor minder dan dat bedrag moet je je huidige 2e spits die redelijk aan de verwachtingen voldoet ook niet verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:13:
[...]

Dit seizoen geldt dat absoluut niet.
Want? De bankrekening is meteen leeg op het moment dat er een slecht seizoen is gespeeld? Natuurlijk niet. Ajax heeft 100 miljoen alleen al aan transfers winst gemaakt. Dus een jaar zonder CL zal pijn doen, maar lang niet zo erg als jij doet voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Terranova schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:52:
[...]

Want? De bankrekening is meteen leeg op het moment dat er een slecht seizoen is gespeeld? Natuurlijk niet. Ajax heeft 100 miljoen alleen al aan transfers winst gemaakt. Dus een jaar zonder CL zal pijn doen, maar lang niet zo erg als jij doet voorkomen.
Zo werkt dat boekhoudkundig niet. Bedragen worden uitgesmeerd en afgeschreven, je kunt niet zo even optellen wat de kranten schrijven. Netto staat Ajax er op dit moment niet goed voor en moet voor komend seizoen verstandig gehandeld worden.
Je hebt wel gelijk dat het niet gelijk een probleem is en er wel reserves zijn ze maar je moet een jaar als we nu gehad hebben niet te vaak in korte tijd doen want dan heb je wel een probleem.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:52:
[...]

Ajax wil/kan geen jaar draaien met 50-100m verlies, zo simpel is het. Dat het technisch wel zou kunnen staat daar los van. Je brengt de club nl in gevaar mocht je om wat voor reden nog 1-2 seizoenen zonder CL hebben. En als Kudus en Timber weg zijn zitten er ook niet veel spelers meer in de selectie met een flinke transferwaaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 15:47
Pompi schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:01:
[Twitter]
Pepi voor 11M en 20% doorverkoop naar PSV, dat is geen kleine uitgave. Hoop voor PSV dat deze spits beter gaat renderen dan Romero
Het ED (Rik Elfrink, zit er wel dicht op bij PSV) heeft het over andere bedragen:
Dat wordt niet de uiteindelijke transfersom. PSV betaalt namelijk 8 miljoen euro vast en 1 miljoen euro aan bonussen die haalbaar zijn. Lukt het PSV om grote successen te boeken én draagt Pepi daar in grote mate aan bij, dan is het bedrag 10 miljoen euro.

PSV moet daarnaast dulden dat een deel van de eventuele winst bij een toekomstige transfer naar FC Augsburg teruggaat. Dat percentage ligt tussen de 10 en 20 procent, waarschijnlijk aan de bovenkant. Het percentage geldt alleen over de winst.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 09:49
Eredivisie concept programma is ook bekend:
https://www.knvb.nl/downl...etitieprogrammaeredivisie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

1e speelronde

vrijdag 11 augustus 2023 FC Volendam Vitesse 20:00
zaterdag 12 augustus 2023 PSV FC Utrecht 16:30
zaterdag 12 augustus 2023 sc Heerenveen RKC Waalwijk 18:45
zaterdag 12 augustus 2023 Ajax Heracles Almelo 20:00
zaterdag 12 augustus 2023 PEC Zwolle Sparta Rotterdam 21:00
zondag 13 augustus 2023 N.E.C. Excelsior Rotterdam 12:15 **
zondag 13 augustus 2023 Feyenoord Fortuna Sittard 14:30
zondag 13 augustus 2023 AZ Go Ahead Eagles 14:30 ***
zondag 13 augustus 2023 Almere City FC FC Twente 16:45 *

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
ElPaco schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:45:
[...]

Het ED (Rik Elfrink, zit er wel dicht op bij PSV) heeft het over andere bedragen:

[...]
Sorry maar als iemand zegt dat 8+1 10 is klinkt het voor mij alsof hij de prijs aan het goed praten is. Want als de er max 1M bonus is hoe kom je dan van 8 naar 10?!? Bonus is bonus, kan dus niet zomaar nog meer "bonus" verschijnen.
Verder zegt hij dus ook eigenlijk gewoon 20% maar probeert hij het te verzachtten door '10 tot 20% maar waarschijnlijk bovenkant' te zeggen.

Niet dat dit perse raar is, want is clubwatcher van lokale krant. Net als dat de Telegraaf Ajax soms het voordeel geeft. Maar als de Duitse journalist en Romano het hadden over 10+ vertrouw ik de meerderheid toch meer. Punt blijft ook beetje hetzelfde, hoge prijs en en hopen dat hij het beter doet dan Romano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Waarom speelt Feyenoord op donderdag 7 December al tegen Volendam in plaats van de normale vrijdag/zaterdag/zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Waarom speelt Feyenoord op donderdag 7 December al tegen Volendam in plaats van de normale vrijdag/zaterdag/zondag?
Wel heel vroeg met oog op de CL wedstrijd. Maar misschien speelt er nog iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
[...]

Niet toevallig iets anders in de stad wat dan ook politie inzet vereist? Kan mij voorstellen dat een burgemeester niet van te voren tegen ander evenement nee gaat zeggen als er nog helemaal geen wedstrijdschema is.
Sparta en Excelsior spelen dat weekend in ieder geval beide uit, dus die zullen het niet zijn.

Denk dat het ook vooral opvallend is dat het gebeurd in de week na Feyenoord - PSV, die op zondag wordt gespeeld. Denk dat het minder uit had gemaakt als die wedstrijd tegen een andere (kleinere) club en op een andere dag was geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door Pompi op 28-06-2023 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Als je kijkt naar het schema van de topduels hebben denk ik Feyenoord en AZ wel het beste schema, Ajax en PSV wat minder.
Topduels eerste seizoenshelft 2023/2024
Datum Wedstrijd Tijdstip
24 september 2023 Ajax-Feyenoord 14.30 uur
8 oktober 2023 Ajax-AZ 14.30 uur
29 oktober 2023 PSV-Ajax 14.30 uur
12 november 2023 Feyenoord-AZ 16.45 uur
3 december 2023 Feyenoord-PSV 12.15 uur
17 december 2023 AZ-PSV 20.00 uur
Feyenoord en AZ hebben de wedstrijden lekker verspreid, terwijl Ajax in 6 weken (dus elke 2 weken een topper) alle 3 tegenkomt en PSV ook 2 toppers in 2 weken speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-06 13:08

Stimulate14

⭐⭐⭐

Pompi schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:31:
Als je kijkt naar het schema van de topduels hebben denk ik Feyenoord en AZ wel het beste schema, Ajax en PSV wat minder.

[...]

Feyenoord en AZ hebben de wedstrijden lekker verspreid, terwijl Ajax in 6 weken (dus elke 2 weken een topper) alle 3 tegenkomt en PSV ook 2 toppers in 2 weken speelt.
Kan de KNJB discussie ook weer in de kast dit nieuwe seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Stimulate14 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:35:
[...]

Kan de KNJB discussie ook weer in de kast dit nieuwe seizoen.
Zucht... dat was mijn intentie niet. De bedoeling was om het vanuit neutraal oogpunt te bekijken. Laten we het in het off-season gezellig houden O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Pompi schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:40:
[...]

Zucht... dat was mijn intentie niet. De bedoeling was om het vanuit neutraal oogpunt te bekijken. Laten we het in het off-season gezellig houden O-)
Zo bedoel ik het ook :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:31:

[...]

Afhankelijk van de flow waarin het team zit kan dat juist positief of negatief zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Toch blijft het wonderlijk dat het zo lastig is om het gewoon echt gelijkmatig uit te smeren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Napo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:55:
[...]

Afhankelijk van de flow waarin het team zit kan dat juist positief of negatief zijn ;)
Kampioen wordt je tegen de kleintjes toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Stimulate14 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:42:
[...]

Kampioen wordt je door aan het einde van de rit de minste verliespunten te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-06 16:06

snmght

imho dan he

Napo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:55:
[...]

Flow en blessures. Heb je in die fase van het seizoen iedereen in vorm en blessurevrij dan is het een zegen dat het zo kort op elkaar zit.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
Pompi schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:01:
[Twitter]
Behalve bij Augsburg scoort hij overal.
Mooie prijs. Ben benieuwd.

Beter dan de vraagprijs voor Noa Lang,die zou iets van 16 miljoen zijn als ik de verhalen moet geloven. De helft zou ik meer dan zat vinden voor hem. Ook gezien zijn karakter.

Voor mij wordt het kkd kijken komende seizoen. Fc Groningen volgen.
Zag concept eerste speelronde:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YGJkS60djzUh0LZBMmo_-K3xh8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsZgEh6T09DvPgGBnW0qfI5j.jpg?f=fotoalbum_large

Begint met twee concurrenten tegen elkaar: Cambuur - Emmen

[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 28-06-2023 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Stimulate14 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:42:
[...]
Welke van de 17?

:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:41
[...]

Volgens AD omdat de week daarna de beslissende ronde in de CL is, dus extra rustdag om optimaal voor te bereiden. Goed dat men dit nu vooraf al inplant, gedurende het seizoen zoiets inplannen leidt altijd tot discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Harribo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:50:
[...]

Behalve bij Augsburg scoort hij overal.
Mooie prijs. Ben benieuwd.
Met overal bedoel je FC Dallas in de MLS en dus Groningen in de Eredivisie? Dat vind ik persoonlijk niet overal en denk dat Bundesliga niveau meer van CL niveau is dan de Eredivisie of de MLS. In de voorrondes van de CL en eventueel het toernooi zelf of EL kan hij gaan laten zien wat zijn echte niveau is, nu vind ik hem nog een twijfel geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
Pompi schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:06:
[...]

Met overal bedoel je FC Dallas in de MLS en dus Groningen in de Eredivisie? Dat vind ik persoonlijk niet overal en denk dat Bundesliga niveau meer van CL niveau is dan de Eredivisie of de MLS. In de voorrondes van de CL en eventueel het toernooi zelf of EL kan hij gaan laten zien wat zijn echte niveau is, nu vind ik hem nog een twijfel geval.
Overal waar hij is geweest bedoel ik natuurlijk.
Ik moet het ook nog zien hoor maar het zou natuurlijk wel een goede koop kunnen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 23:31
Pepi voor 11 miljoen? Vind het nogal veel om eerlijk te zijn. Denk dat je beter materiaal van buiten de ED had kunnen halen. Kunnen we de grond onder het stadion van FC Eindhoven misschien verkopen (we hebben er toch een partnerschap mee) voor het geval we weer rode cijfers gaan draaien?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 22:29

OMX2000

By any means necessary...

Maarten_E schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:39:
Pepi voor 11 miljoen? Vind het nogal veel om eerlijk te zijn. Denk dat je beter materiaal van buiten de ED had kunnen halen. Kunnen we de grond onder het stadion van FC Eindhoven misschien verkopen (we hebben er toch een partnerschap mee) voor het geval we weer rode cijfers gaan draaien?
Ik vind het gevoelsmatig ook veel. Prijs is mogelijk omhoog gegaan doordat Feyenoord hem ook wilde hebben. Ik snapte nog niet helemaal waarom Feyenoord zoveel wilde uitgeven voor een spits. Natuurlijk wil je iemand voor de breedte, maar ik hoop dat Feyenoord nog even vasthoudt aan de tactiek om goed te scouten en spelers voor relatief weinig binnen te halen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06 21:36
12 doelpunten voor Groningen dat een heel seizoen tegen degradatie heeft gestreden is echt wel impressive. Hij kan dus in ieder geval scoren in de Eredivisie. PSV zou hier zomaar een hele goede deal kunnen hebben gemaakt.

De interesse van Feyenoord is denk ik gebaseerd op het goede spel van Gimenez. Als die alsnog vertrekt, heb je met Danilo nog maar 1 spits in de selectie. Dat wil je voorkomen. Alleen dan is 11 miljoen uitgeven wel een beetje veel als het er steeds meer op lijkt dat Gimenez gaat blijven.

Wat ik echt absurd veel vind is de 50 miljoen die voor Timber genoemd wordt. Het is overduidelijk een jongen met potentie en hij is positioneel goed en goed aan de bal, maar ik vind het absoluut geen killer en dit jaar in een slecht draaiend elftal is gebleken dat het ook absoluut nog geen leider is. Ik zie persoonlijk helemaal niks in hem dat doet vermoeden dat hij nu al klaar is om zich te meten met topspitsen in de PL en verdedigend de kar te trekken bij Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Romeny van Emmen scoorde als buitenspeler ook 11x ;). Is nu gratis naar Utrecht. Ik ben wel benieuwd naar Pepi. Heb hem niet veel live zien spelen, maar bijv. de twee potjes tegen Emmen vond ik hem totaal niet opvallen iig. Kan natuurlijk keer gebeuren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Met de meeste Eredivisie spelers weet je het toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:02:
maar bijv. de twee potjes tegen Emmen vond ik hem totaal niet opvallen iig. Kan natuurlijk keer gebeuren :).
Dan viel hij ook niet negatief op, ook niet erg op zich.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:49:
[...]

Dan viel hij ook niet negatief op, ook niet erg op zich.
Tjah wat is negatief. Heb nagenoeg geen dreiging gezien, is dat negatief? Vul zelf maar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:16:
[...]

Tjah wat is negatief. Heb nagenoeg geen dreiging gezien, is dat negatief? Vul zelf maar in :)
Dat is lastig, op basis van statistieken is zoiets niet echt te beoordelen. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:35
donleone83 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:11:
12 doelpunten voor Groningen dat een heel seizoen tegen degradatie heeft gestreden is echt wel impressive. Hij kan dus in ieder geval scoren in de Eredivisie. PSV zou hier zomaar een hele goede deal kunnen hebben gemaakt.

De interesse van Feyenoord is denk ik gebaseerd op het goede spel van Gimenez. Als die alsnog vertrekt, heb je met Danilo nog maar 1 spits in de selectie. Dat wil je voorkomen. Alleen dan is 11 miljoen uitgeven wel een beetje veel als het er steeds meer op lijkt dat Gimenez gaat blijven.

Wat ik echt absurd veel vind is de 50 miljoen die voor Timber genoemd wordt. Het is overduidelijk een jongen met potentie en hij is positioneel goed en goed aan de bal, maar ik vind het absoluut geen killer en dit jaar in een slecht draaiend elftal is gebleken dat het ook absoluut nog geen leider is. Ik zie persoonlijk helemaal niks in hem dat doet vermoeden dat hij nu al klaar is om zich te meten met topspitsen in de PL en verdedigend de kar te trekken bij Arsenal.
ik heb weinig tot niks van Groningen gezien, maar alles schreeuwt dat Pepi vooral eens spits voor in de omschakeling. Zie ook de analyse van bijvoorbeeld Pieter de Zwart; weinig balvast, wint nog niet eens de helft van zijn kopduels en in de combinatie ook niet overtuigend. Als dat zo leest vraag ik me af wat Bosz daar nou mee moet.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:35
sjufke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:20:
[...]

ik heb weinig tot niks van Groningen gezien, maar alles schreeuwt dat Pepi vooral een spits is voor in de omschakeling. Zie ook de analyse van bijvoorbeeld Pieter de Zwart; weinig balvast, wint nog niet eens de helft van zijn kopduels en in de combinatie ook niet overtuigend. Als dat zo leest vraag ik me af wat Bosz daar nou mee moet.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:20:
[...]

Dat is lastig, op basis van statistieken is zoiets niet echt te beoordelen. :)
Klopt. Hij is nog jong natuurlijk, dan zijn spelers soms nog niet zo consistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:23:
[...]

Klopt. Hij is nog jong natuurlijk, dan zijn spelers soms nog niet zo consistent.
Naja, als spits ben je ook afhankelijk van aanvoer, als dat er wel zou zijn dan moet je dat terug kunnen vinden.
Ik ben benieuwd wat PSV met Pepi van plan is.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
sjufke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:20:
[...]

ik heb weinig tot niks van Groningen gezien, maar alles schreeuwt dat Pepi vooral eens spits voor in de omschakeling. Zie ook de analyse van bijvoorbeeld Pieter de Zwart; weinig balvast, wint nog niet eens de helft van zijn kopduels en in de combinatie ook niet overtuigend. Als dat zo leest vraag ik me af wat Bosz daar nou mee moet.
Wat mij betreft precies het type spits waar dit PSV behoefte aan heeft. Ze hebben niet de spelers om vanuit de combinatie rustig op te bouwen en een man uit te spelen. Dus Plan A is hoge ballen op LdJ. Als Plan B dan wordt om vanuit de snelle omschakeling (traditioneel gezien altijd al het PSV voetbal) Pepi in stelling te brengen door splijtende passes vanuit het middenveld (Veerman, Simons) wordt de ploeg moeilijker bespeelbaar. Waarbij je ook nog kan denken aan die twee samen in de spits of Pepi hangend vanaf de zijkant. PSV is te voorspelbaar gebleken als LdJ zijn vorm niet heeft. Hier creëer je opties mee.

[ Voor 4% gewijzigd door donleone83 op 29-06-2023 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:11:
Ik zie persoonlijk helemaal niks in hem dat doet vermoeden dat hij nu al klaar is om zich te meten met topspitsen in de PL en verdedigend de kar te trekken bij Arsenal.
Hoezo moet hij de kar trekken in een verdediging die al redelijk goed staat? Hij wordt gewoon een aanvulling op, niet iemand die grote huidige problemen op moet komen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
toolkist schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:32:
[...]

Hoezo moet hij de kar trekken in een verdediging die al redelijk goed staat? Hij wordt gewoon een aanvulling op, niet iemand die grote huidige problemen op moet komen lossen.
Omdat de defensie van Arsenal te zwak is gebleken. Ze gaan doorselecteren en willen een topper halen die de verdediging kan gaan leiden en in kan gaan schuiven het middenveld in. Als je dan 50 miljoen voor Timber gaat betalen, kan je concluderen dat hij gezien wordt als de oplossing voor de verdedigende problematiek. Wat mij betreft is hij dat helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 23:31
Tegelijkertijd, denk dat als deze transacties (Timber, Pepi) voor de inflatiesprong/Corona hadden plaats gevonden en het feitelijke bedrag pakweg 20% minder was, we de prijzen normaler hadden gevonden. Misschien dat "we met zijn allen" daar nog even aan moeten wennen?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:34:
[...]

Omdat de defensie van Arsenal te zwak is gebleken. Ze gaan doorselecteren en willen een topper halen die de verdediging kan gaan leiden en in kan gaan schuiven het middenveld in. Als je dan 50 miljoen voor Timber gaat betalen, kan je concluderen dat hij gezien wordt als de oplossing voor de verdedigende problematiek. Wat mij betreft is hij dat helemaal niet.
Te zwak? Hoe kom je daar nu bij. Ze hadden na City en Newcastle het minste aantal tegendoelpunten.
Het probleem bij Arsenal was de breedte van de de selectie, nou ja, het gebrek eraan. En daar werken ze nu dus aan.

Of heb ik dat helemaal verkeerd @Gunner ? Om maar eens 1 van de Arsenal kenners erbij te roepen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:14:
[...]

Te zwak? Hoe kom je daar nu bij. Ze hadden na City en Newcastle het minste aantal tegendoelpunten.
Het probleem bij Arsenal was de breedte van de de selectie, nou ja, het gebrek eraan. En daar werken ze nu dus aan.

Of heb ik dat helemaal verkeerd @Gunner ? Om maar eens 1 van de Arsenal kenners erbij te roepen ;)
Ik was net bezig met deze reactie :D
donleone83 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:34:
[...]

Ik denk niet dat je het daar helemaal juist hebt. De verdediging is niet te zwak gebleken. Misschien alleen toen Saliba geblesseerd raakte en toen Holding erin moest daardoor leeft het gevoel dat daardoor kostbare punten zijn verspeeld in de titelrace.

Timber gaat echt niet (zomaar) Saliba en Gabriel uit de basis spelen, hij zal als backup komen voor deze twee en mogelijk RB spelen waar nog wel wat te halen valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:10:
Tegelijkertijd, denk dat als deze transacties (Timber, Pepi) voor de inflatiesprong/Corona hadden plaats gevonden en het feitelijke bedrag pakweg 20% minder was, we de prijzen normaler hadden gevonden. Misschien dat "we met zijn allen" daar nog even aan moeten wennen?
Als Timber vorige zomer had mogen vertrekken had ie 60 opgeleverd ofzo, dus nu 40-50 is echt niet vreemd.
Qua Pepi is de prijs misschien niet heel vreemd, maar wel dat PSV het wil betalen. Nog maar pas geleden Gakpo 'gedwongen' moeten verkopen voor veel te weinig. En dan nu voorin flink investeren terwijl het achterin droef is wat er beschikbaar is.
Vroeger wist PSV heel goed dat een steady basis om kampioen te worden was dat je de minste tegendoelpunten moest krijgen, maar die kennis is inmiddels verdwenen lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
Gunner schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Ik was net bezig met deze reactie :D

[...]

Ik denk niet dat je het daar helemaal juist hebt. De verdediging is niet te zwak gebleken. Misschien alleen toen Saliba geblesseerd raakte en toen Holding erin moest daardoor leeft het gevoel dat daardoor kostbare punten zijn verspeeld in de titelrace.

Timber gaat echt niet (zomaar) Saliba en Gabriel uit de basis spelen, hij zal als backup komen voor deze twee en mogelijk RB spelen waar nog wel wat te halen valt.
Dank voor deze toevoeging. Misschien zit ik er inderdaad naast. Ik heb niet de kennis die jij als fan waarschijnlijk wel hebt. Het viel mij alleen op dat eind dit seizoen er opeens een karrevracht aan tegendoelpunten geslikt werd in wedstrijden tegen mindere tegenstanders.

Ik ben van mening dat ze voor 50 miljoen iemand willen die er meteen staat. Ik snap de plannen van Arteta met Timber best. Ik denk alleen dat hij puur in het verdedigende gewoon nog tekort komt voor de PL.

Overigens is het een rol waar ook Geertruida uitermate geschikt voor is. Die heeft ook snelheid en schuift ook in als extra man op het middenveld. Voor hem zou ik als Feyenoord fan zijnde ook graag 50 miljoen ontvangen maar dan moet hij eerst nog even zich laten zien in de Champions League 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

donleone83 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:48:
Het viel mij alleen op dat eind dit seizoen er opeens een karrevracht aan tegendoelpunten geslikt werd in wedstrijden tegen mindere tegenstanders.
Er zijn inderdaad zoals ik aangaf teveel punten laten liggen toen Saliba uitviel. Of dat uiteindelijk het kampioenschap gekost heeft, we zullen het nooit weten :)
Ik ben van mening dat ze voor 50 miljoen iemand willen die er meteen staat. Ik snap de plannen van Arteta met Timber best. Ik denk alleen dat hij puur in het verdedigende gewoon nog tekort komt voor de PL.
Klopt, maar blijkbaar is de markt ook zodanig dat dit soort bedragen neergelegd worden voor spelers die niet voor de basis gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Kan iemand mij de transfer van Illias Sebaoui naar Feyenoord en daarna meteen door naar FC Dordrecht uitleggen, want ik snap niet waarom Feyenoord aan deze speler geld besteed. Gaat namelijk om een 21 jarige die afgelopen seizoen op het 2de niveau van Belgie gespeeld heeft, dus qua leeftijd kan je niet echt zeggen dat het nog een talent is en het is ook niet dat hij op zo'n hoog niveau gespeeld heeft dat hij het waard is om hem te contracteren. Dit laatste wordt ook bevestigd doordat hij meteen naar de KKD verhuurd wordt, dus persoonlijk verwacht ik niet dat hij ooit in Feyenoord 1 zal komen.
Ik weet dat Feyenoord en FC Dordrecht een samenwerkingsverband hebben, maar je gaat toch niet geld van je eigen budget voor een andere club besteden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goed nieuws voor PSV...
Sinkgraven zet zinnen op transfer naar buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:29
Vanuit de Premier League is er serieuze interesse in Bassey, gok dat Ajax hem laat gaan voor zo'n 25 miljoen. Verdedigend denk ik een prima speler, maar voetballend komt hij te kort en dat is net het spel wat Ajax wil spelen.

Denk dat ze de hoop hadden dat hij net als Davinson Sanchez was, dan was het een mooie combie met Timber, maar dat is er niet helemaal uitgekomen.

Lijken toch veel (basis)spelers te vertrekken bij Ajax met Timber, Alvarez, Kudus, Bassey en wellicht Klaassen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Alleen maar goed, zeker als ze het goed weten te verkopen. Wat er nu stond werkte niet, dus je moet wat anders. Dan liever spelers goed verkopen zodat je de ruimte hebt goed in te kopen dan op de knip moeten blijven zitten en de net-nietjes behouden.

Het zou alleen wel fijn zijn als het seizoen weer echt begint want die komkommertijd trek ik slecht. Ze hebben het in de media wekenlang over dezelfde namen die dan uiteindelijk toch ergens anders heen gaan, ook al is er niet eens écht interessen, alles wordt target genoemd, etc.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:11:
Vanuit de Premier League is er serieuze interesse in Bassey, gok dat Ajax hem laat gaan voor zo'n 25 miljoen. Verdedigend denk ik een prima speler, maar voetballend komt hij te kort en dat is net het spel wat Ajax wil spelen.

Denk dat ze de hoop hadden dat hij net als Davinson Sanchez was, dan was het een mooie combie met Timber, maar dat is er niet helemaal uitgekomen.

Lijken toch veel (basis)spelers te vertrekken bij Ajax met Timber, Alvarez, Kudus, Bassey en wellicht Klaassen.
Ajax schijnt 15-20 te vragen voor Bassey.
Ik blijf het jammer vinden als ie gaat, ik blijf ervan overtuigd dat hij nog prima kan slagen bij Ajax.

Ondertussen gaan de geruchten over diverse Feyenoord spelers ook maar door.. Bijlow, Geertruida, Pedersen... Moet Feyenoord straks met wederom een half nieuwe selectie het seizoen beginnen?
Als Man Utd bv een reëel bod doet voor Bijlow dan kun je die toch haast niet aan z'n contract houden omdat je Kokcu al verkocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:27:
[...]

Ik blijf het jammer vinden als ie gaat, ik blijf ervan overtuigd dat hij nog prima kan slagen bij Ajax.

Ondertussen gaan de geruchten over diverse Feyenoord spelers ook maar door.. Bijlow, Geertruida, Pedersen... Moet Feyenoord straks met wederom een half nieuwe selectie het seizoen beginnen?
Als Man Utd bv een reëel bod doet voor Bijlow dan kun je die toch haast niet aan z'n contract houden omdat je Kokcu al verkocht hebt?
Die prijs is meer wat Brighton hoopt te betalen, niet wat Ajax er voor vraagt. Lijkt mij ook sterk dat ze verlies willen maken op de deal. Het is niet dat Bassey per se weg hoeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gynnad schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:11:
[…]

[…]
Lekker gescout dan. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:03
[...]

Inderdaad, hij heeft wat zwakke punten maar deze kun je met gerichte trainingen en een aanpassing in de tactiek compenseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
ManUtd had toch ook interesse in Onana?
Het zou zonde zijn als Bijlow bankzitter wordt in Manchester. Even ervan uitgaande dat Onana niet op het bod van Al Nasr ingaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 04-07-2023 17:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-06 15:37
[...]
Moet Feyenoord straks met wederom een half nieuwe selectie het seizoen beginnen?
Als ze dat net als vorig seizoen, toen de halve selectie verkocht of einde huur was, kunnen opvangen met zelfde resultaat dan is dat helemaal niet erg ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

"Level the playing field" heet dat in mooie woorden toch? Sportief dat Feyenoord het zo speelt, geeft de andere supporters weer een beetje hoop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:15:
[...]

ManUtd had toch ook interesse in Onana?
Het zou zonde zijn als Bijlow bankzitter wordt in Manchester. Even ervan uitgaande dat Onana niet op het bod van Al Nasr ingaat.
Klopt, alleen kost Onana ruim de helft van hun totale transferbudget. En er moet ook nog minimaal een spits bij komen. Doordat de eigenaren van Utd bezig zijn met (gedeeltelijke) verkoop van hun aandelen in Utd willen ze niet een enorm budget ter beschikking stellen. Wil Ten Hag meer uitgeven moet ie dus eerst verkopen maar ja, Fred en McTomminay gaan natuurlijk geen enorme bedragen opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

2e bod op Geertruida is 20 miljoen. En Timber zou voor 46 miljoen naar Arsenal gaan.

Vind ik zeker wat van. Timber is in mijn ogen niet meer dan 25-30 miljoen waard. En Geertruida zou minimaal 30 op moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik vind het voor beiden teveel geld. Maar ik heb er verder ook geen verstand van.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OMX2000 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:11:
2e bod op Geertruida is 20 miljoen. En Timber zou voor 46 miljoen naar Arsenal gaan.

Vind ik zeker wat van. Timber is in mijn ogen niet meer dan 25-30 miljoen waard. En Geertruida zou minimaal 30 op moeten leveren.
Op basis waarvan dan? Iets met resterend contract of kijk je puur naar de resultaten van afgelopen seizoen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Gonadan schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:15:
[...]

Op basis waarvan dan? Iets met resterend contract of kijk je puur naar de resultaten van afgelopen seizoen?
Deels wensdenken. Een groot deel wensdenken ;) Maar ik vind hem echt beter dan Timber.

Expected transfer value is schijnbaar ca 13 miljoen. Dus die 20 miljoen lijkt niet gek te zijn nee.

Pagina: 1 2 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024