Het komt denk ik zoals Slot laatst al zei grotendeels doordat de Ajax spelers zich hebben "bewezen" (dat is voor iedereen om zelf te bepalen of het klopt of niet).OMX2000 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:27:
[...]
Deels wensdenken. Een groot deel wensdenkenMaar ik vind hem echt beter dan Timber.
Expected transfer value is schijnbaar ca 13 miljoen. Dus die 20 miljoen lijkt niet gek te zijn nee.
Verder om een advocaat van de duivel te spelen, dus houd het niet tegen mij, maar multi inzetbaarheid kan zowel goed als slecht geïnterpreteerd worden. In het geval van het laatste dus onder het mom hij is niet goed genoeg om 1 vaste plek te hebben en alleen maar als perfecte 12de man die overal als stop-gap neergezet kan worden. Zou het dus mogelijk twijfels over zijn niveau zijn dat ze lager bieden. Ik heb te weinig wedstrijden van hem en Feyenoord gezien om echt een conclusie over zijn niveau te kunnen trekken. Maar als ik de keuze had tussen Bassey en Geertruida, zou ik denk ik wel voor Geertruida gaan.