[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.329 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
OMX2000 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:27:
[...]

Deels wensdenken. Een groot deel wensdenken ;) Maar ik vind hem echt beter dan Timber.

Expected transfer value is schijnbaar ca 13 miljoen. Dus die 20 miljoen lijkt niet gek te zijn nee.
Het komt denk ik zoals Slot laatst al zei grotendeels doordat de Ajax spelers zich hebben "bewezen" (dat is voor iedereen om zelf te bepalen of het klopt of niet).
Verder om een advocaat van de duivel te spelen, dus houd het niet tegen mij, maar multi inzetbaarheid kan zowel goed als slecht geïnterpreteerd worden. In het geval van het laatste dus onder het mom hij is niet goed genoeg om 1 vaste plek te hebben en alleen maar als perfecte 12de man die overal als stop-gap neergezet kan worden. Zou het dus mogelijk twijfels over zijn niveau zijn dat ze lager bieden. Ik heb te weinig wedstrijden van hem en Feyenoord gezien om echt een conclusie over zijn niveau te kunnen trekken. Maar als ik de keuze had tussen Bassey en Geertruida, zou ik denk ik wel voor Geertruida gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
OMX2000 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:11:
2e bod op Geertruida is 20 miljoen. En Timber zou voor 46 miljoen naar Arsenal gaan.

Vind ik zeker wat van. Timber is in mijn ogen niet meer dan 25-30 miljoen waard. En Geertruida zou minimaal 30 op moeten leveren.
Geertruida kan ook zeker voor € 30 miljoen euro uit de Eredivisie vertrekken. Dan moet hij echter wel minimaal een jaartje bij Ajax spelen :> :+

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:53:
[...]

Geertruida kan ook zeker voor € 30 miljoen euro uit de Eredivisie vertrekken. Dan moet hij echter wel minimaal een jaartje bij Ajax spelen :> :+
Of 'gewoon' een goed seizoen in de CL draaien. Als Feyenoord dat dit seizoen lukt gaan de prijzen voor hun spelers ook gewoon omhoog. En lukt dat meerdere seizoenen, dan worden die prijzen gewoon gelijk aan/hoger dan die van Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
ephymerous schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:53:
[...]

Je zegt het grappig maar ik vrees dat het wel nu even zo is. Ajax heeft de naam.
Momenteel alleen niet de faam.

Wat @toolkist zegt, het kan veranderen als Feyenoord komend seizoen in de CL wat laat zien.
Alleen, dat is koffiedik kijken. En dat is niet waar het grote geld naar kijkt denk ik. Hoeven ze ook niet.

Ik vind Timber een aardige speler maar wat overrated. 46 miljoen,bij mij zou hij weg zijn.
Geertruida is niet minder vind ik.

Ajax schijnt, volgende de geruchten, te hengelen naar st juste. Tussen hem en Timber zal weinig zitten. Zou goede keus zijn denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:23:
[...]

Je zegt het grappig maar ik vrees dat het wel nu even zo is. Ajax heeft de naam.
Momenteel alleen niet de faam.

Wat @toolkist zegt, het kan veranderen als Feyenoord komend seizoen in de CL wat laat zien.
Alleen, dat is koffiedik kijken. En dat is niet waar het grote geld naar kijkt denk ik. Hoeven ze ook niet.

Ik vind Timber een aardige speler maar wat overrated. 46 miljoen,bij mij zou hij weg zijn.
Geertruida is niet minder vind ik.

Ajax schijnt, volgende de geruchten, te hengelen naar st juste. Tussen hem en Timber zal weinig zitten. Zou goede keus zijn denk ik.
St Juste zou 13m moeten kosten, minimaal. Dan heb ik liever dat ze een poging doen bij Dinamo Zagreb voor Sutalo, bij Anderlecht voor Debast, of bij Sparta Praag voor Vitik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:32:
[...]

Of 'gewoon' een goed seizoen in de CL draaien. Als Feyenoord dat dit seizoen lukt gaan de prijzen voor hun spelers ook gewoon omhoog. En lukt dat meerdere seizoenen, dan worden die prijzen gewoon gelijk aan/hoger dan die van Ajax.
Hoe terecht of onterecht ook verwacht ik niet dat een seizoen het verschil gaat maken.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:41:
[...]

Hoe terecht of onterecht ook verwacht ik niet dat een seizoen het verschil gaat maken.
Ik zei dan ook niet dat 1 seizoen het verschil gaat dichten, maar dat Feyenoord dan wel hogere prijzen kan vangen voor haar spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Ik lees nu net de volgende tweet:

EXCL: Paris Saint-Germain have now decided/communicated that they will activate €6m buy back clause for Xavi Simons ✨🇳🇱 #PSG

Now it’s only up to the player.

Understand buy back clause expires on July 31.

Xavi has to communicate within 25 days whether he accepts PSG or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
rikoos schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:50:

EXCL: Paris Saint-Germain have now decided/communicated that they will activate €6m buy back clause for Xavi Simons ✨🇳🇱 #PSG

Niks nieuws dan toch? Als Xavi niet wil , dan gaat ie niet.
Vanuit Eindhoven hoor je alleen maar dat ie wil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Totdat PSG vertelt dat ze hem willen hebben als beoogd basisspeler als bv aanvallende middenvelder. Met bijbehorende salarisverhoging. Dan denk ik dat ie Eindhoven meteen uitzwaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11

Het zou ook vreemd zijn als PSG dit niet zou doen na zo'n sterk seizoen van Simons. Maar zoals hierboven al gemeld, de bal ligt bij Simons. Lijkt mij sterk dat hij na 1 seizoen alweer terugkeert, hij is niet voor niets weggegaan dan had hij net zo goed verhuurd kunnen worden?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Timber naar Arsenal lijkt rond te zijn, voor mij gevoel gaat hij toch een jaar te vroeg. Benieuwd wat hij daar kan bewerkstelligen.
Er wordt gesproken over een transfersom van 40 miljoen euro plus vijf miljoen euro aan realistische bonussen

[ Voor 23% gewijzigd door Gynnad op 05-07-2023 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:34:
[...]

Het zou ook vreemd zijn als PSG dit niet zou doen na zo'n sterk seizoen van Simons. Maar zoals hierboven al gemeld, de bal ligt bij Simons. Lijkt mij sterk dat hij na 1 seizoen alweer terugkeert, hij is niet voor niets weggegaan dan had hij net zo goed verhuurd kunnen worden?
Vorig jaar liep er ene meneer Messi in de weg. Stel die blijft 3 jaar, dan weet je zeker dat je 3 jaar geen basisspeler wordt.
Nu is Messi weg en heeft PSG nog geen vervanger voor zijn plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:18

Dus als er tot 1 augustus niks gebeurd is PSG voor altijd het recht kwijt deze clausule te "activeren"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Megupe schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:47:
[...]

Dus als er tot 1 augustus niks gebeurd is PSG voor altijd het recht kwijt deze clausule te "activeren"?
Geen idee, dat staat in het contract die niemand hier kent :P Zoals het doet vermoeden klopt het wel wat je zegt :)

Persoonlijk denk ik dat PSG hem terug gaat kopen om hem vervolgens daarna weer in de etalage te zetten. Simons is natuurlijk meer waard dan die 6M.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:52
Outerspace schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:50:
[...]

Geen idee, dat staat in het contract die niemand hier kent :P Zoals het doet vermoeden klopt het wel wat je zegt :)

Persoonlijk denk ik dat PSG hem terug gaat kopen om hem vervolgens daarna weer in de etalage te zetten. Simons is natuurlijk meer waard dan die 6M.
Ik heb op meerdere plekken gelezen dat die clausule ook inhoudt dat ze hem niet meteen mogen verkopen/verhuren, juist om dit tegen te gaan.

Maar goed, iedereen schrijft elkaar na en (bijna) niemand heeft dat contract daadwerkelijk gezien, dus voor nu is het gewoon afwachten.

Ook brengen dat PSG hem terug wil kopen als zijnde nieuws... tja, dat is al bekend sinds hij vorig jaar vertrok uit Parijs, toen was hij al meer waard dan die 6 miljoen, daar twijfelde niemand over. Maar nu is er weinig ander nieuws dus brengen ze het als zijnde iets nieuws.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Harribo schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:23:
[...]
Je moet je afvragen of je 13miljoen wil betalen voor een speler die afgelopen seizoen 5 blessures heeft gehad.
code:
1
2
3
4
5
22/23   Spierblessure       14 apr. 2023    -               82 dagen    8 wedstrijden
22/23   Onbekende blessure  20 nov. 2022    5 jan. 2023     46 dagen    5 wedstrijden
22/23   Onbekende blessure  10 okt. 2022    24 okt. 2022    14 dagen    3 wedstrijden
22/23   Spierproblemen      8 sep. 2022     27 sep. 2022    19 dagen    3 wedstrijden
22/23   Enkelblessure       4 jul. 2022     1 aug. 2022     28 dagen    - wedstrijden

Dan heb je straks mogelijk Kaplan (al hoop je natuurlijk dat die dit seizoen heel blijft) en St. Juste continue in de ziekenboeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Pompi op 05-07-2023 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pompi schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:14:
[...]

Je moet je afvragen of je 13miljoen wil betalen voor een speler die afgelopen seizoen 5 blessures heeft gehad.
code:
1
2
3
4
5
22/23   Spierblessure       14 apr. 2023    -               82 dagen    8 wedstrijden
22/23   Onbekende blessure  20 nov. 2022    5 jan. 2023     46 dagen    5 wedstrijden
22/23   Onbekende blessure  10 okt. 2022    24 okt. 2022    14 dagen    3 wedstrijden
22/23   Spierproblemen      8 sep. 2022     27 sep. 2022    19 dagen    3 wedstrijden
22/23   Enkelblessure       4 jul. 2022     1 aug. 2022     28 dagen    - wedstrijden

Dan heb je straks mogelijk Kaplan (al hoop je natuurlijk dat die dit seizoen heel blijft) en St. Juste continue in de ziekenboeg.
Daar heb je zeker een punt. Normaal gesproken zou ik zeggen dat dit soort statistieken de prijs flink kunnen drukken op Marktplaats.
Wel weinig kilometers gelopen maar ja het is voetbal. :P

Feyenoord wil Geertruida alleen laten gaan voor een goed hoog bedrag lees ik.
Gelijk hebben ze. CL komt eraan en Feyenoord wil op niveau blijven.
Heb niet het idee dat Leipzig nu een club is die veel neer wil tellen. En het lijkt me toch ook niet de absolute top.

Ondertussen kijk ik uiteraard met een scheef oog naar fc Groningen. Winnen met 0-2 van een amateur tweede klasser.
Fledderus heeft fc Groningen vakkundig heel diep de afgrond in gestuurd. Vrees jaren kkd.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-07-2023 09:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:01:
[...]

Daar heb je zeker een punt. Normaal gesproken zou ik zeggen dat dit soort statistieken de prijs flink kunnen drukken op Marktplaats.
Wel weinig kilometers gelopen maar ja het is voetbal. :P

Feyenoord wil Geertruida alleen laten gaan voor een goed hoog bedrag lees ik.
Gelijk hebben ze. CL komt eraan en Feyenoord wil op niveau blijven.
Heb niet het idee dat Leipzig nu een club is die veel neer wil tellen. En het lijkt me toch ook niet de absolute top.

Ondertussen kijk ik uiteraard met een scheef oog naar fc Groningen. Winnen met 0-2 van een amateur tweede klasser.
Fledderus heeft fc Groningen vakkundig heel diep de afgrond in gestuurd. Vrees jaren kkd.
De absolute top is denk ik ook nog een stap te ver voor Geertruida. Wat dat betreft zou Leipzig juist een mooie stap zijn, slaag je daar speel je 1-2 seizoenen later bij Bayern ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:31
Harribo schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:01:
[...]

Ik spreek als ado supporter uit ervaring, terugzakken naar de kkd kan het eerste jaar uiteindelijk nog best leuk zijn, dan moet je daarna alleen wel direct promoveren :+

Overigens zie ik niet in waarom Groningen niet op de play offs plekken zou eindigen (of misschien wel hoger), al denk ik dat Cambuur en Emmen toch op de eerste 2 plaatsen zullen staan na 38 wedstrijden. Maar ook dan hoeft Groningen niet bang te zijn voor de gemiddelde tegenstander in de play offs denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:15
toolkist schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:37:
[...]

Vorig jaar liep er ene meneer Messi in de weg. Stel die blijft 3 jaar, dan weet je zeker dat je 3 jaar geen basisspeler wordt.
Nu is Messi weg en heeft PSG nog geen vervanger voor zijn plek.
Simons doet mij denken aan Youssef(?) Hersi, een speler van Ajax uit vroeger tijden. Begaafde techniek, snel en mooie goals. Wel te licht voor het hoogste niveau. Toegegeven, Simons is een klasse beter, dus een op een vergelijken kan niet.

De optredens in het NL elftal zijn nog niet echt sprankelend. PSG zal een maatje te groot zijn voor Simons, is mijn inschatting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
toolkist schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:12:
[...]

De absolute top is denk ik ook nog een stap te ver voor Geertruida. Wat dat betreft zou Leipzig juist een mooie stap zijn, slaag je daar speel je 1-2 seizoenen later bij Bayern ;)
Ik denk dat de afgelopen jaren hebben laten zien dat geen enkele speler zomaar de overstap maakt van de Eredivisie naar de absolute top. Zelfs spelers die echt uitgegroeid waren zoals Gakpo en De Jong hadden moeite met aanhaken. Ik denk wel dat Geertruida een van de beste verdedigers is van de Eredivisie en (dus) toe is aan een stap.

Ook lijkt het erop dat de leiding van Feyenoord zich de kritiek op de transfer van Kokcu heeft aangetrokken door nu wel hard to get te spelen. Het zou vreemd zijn als Geertruida en Kokcu hetzelfde opleveren vanwege leeftijd, positie, etc. maar voor Geertruida kan ik goed met dat bedrag leven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Komende dagen oefenduels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Megupe schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:47:
[...]

Staat in het contract dat Simons heeft met PSV. PSG heeft niks te activeren, ze kunnen alleen kenbaar maken dat ze Simons voor 6+milj willen kopen. Simons moet het wel zelf beslissen en dan kan PSG zaken doen, anders gebeurt er inderdaad niks.

Denk overigens dat Simons wel blijft, hij doet geen domme dingen, wordt goed bijgestaan. krijgt een nieuw dik contract en zal vast vertrouwen hebben in Bosz. Ook komt (bijna zeker) Lang en willen ze meer versterkingen halen.

Simons is overigens nu op vakantie dus het zal nog ff onduidelijk blijven

Heb wel vertrouwen in PSV :)

[ Voor 5% gewijzigd door GrooV op 07-07-2023 09:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
En Lang is binnen voor PSV.

Leuk en aardig, nu hoop je dus dat je iedere pot minimaal 5x kan scoren om die 3 tegendoelpunten die je gegarandeerd gaat krijgen weg te poetsen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Noa Lang voor zo'n 12 miljoen naar PSV.

Stoorde mijzelf altijd erg aan zijn houding en manier van praten, niet het type speler waar ik vrolijk van werd bij Ajax. Benieuwd hoe hij bij PSV gaat presteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 07-07-2023 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
ElPaco schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:57:
[Twitter]

Leuk en aardig, nu hoop je dus dat je iedere pot minimaal 5x kan scoren om die 3 teendoelpunten die je gegarandeerd gaat krijgen weg te poetsen.
Op dezelfde dag? Pepi is toch al lang en breed binnen bij PSV?

Gaat wel veel dreiging van deze gast uit, maar vond hem bij Ajax niet efficiënt.

GrooV schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:53:

[...]

Staat in het contract dat Simons heeft met PSV. PSG heeft niks te activeren, ze kunnen alleen kenbaar maken dat ze Simons voor 6+milj willen kopen. Simons moet het wel zelf beslissen en dan kan PSG zaken doen, anders gebeurt er inderdaad niks.
Maar na 1 augustus vervalt deze clausule toch?

[ Voor 28% gewijzigd door Megupe op 07-07-2023 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Twente opent tegen mijn oude amateur club. Zelf nooit in het eerste gevoetbald overigens want goed was ik absoluut niet :+
Helaas kan ik er niet heen ivm vakantie. Ga diezelfde dag weg.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Megupe schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:21:
[...]

Op dezelfde dag? Pepi is toch al lang en breed binnen bij PSV?

Gaat wel veel dreiging van deze gast uit, maar vond hem bij Ajax niet efficiënt.
Misschien dat Lang vandaag ook op de training start, Pepi volgens mij ook, dus dat zou dan dezelfde dag zijn.
[...]

Maar na 1 augustus vervalt deze clausule toch?
Klopt

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:29
[Twitter]

Leuk en aardig, nu hoop je dus dat je iedere pot minimaal 5x kan scoren om die 3 teendoelpunten die je gegarandeerd gaat krijgen weg te poetsen.
Heb echt een heel koud gevoel bij Lang.. Gewoon zijn hele houding en doen past zo niet bij PSV

Maar de aanval wordt wel erg lekker zo zeg :p

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Pepi, Lang, Kous?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bijzondere move van PSV. Ja, hij kan voetballen, maar qua persoon en gedrag past hij totaal niet bij PSV. Zo’n gast is en blijft een risico voor de sfeer. Dat de subtop in Europa hem niet oppikt zegt veel, als voetballer zou hij daar prima mee kunnen.
Lijkt wel een trend, voor veel geld aanvallers kopen terwijl er achterin de nodige aankopen gewenst zijn.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Han schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:59:
[...]

Bijzondere move van PSV. Ja, hij kan voetballen, maar qua persoon en gedrag past hij totaal niet bij PSV. Zo’n gast is en blijft een risico voor de sfeer. Dat de subtop in Europa hem niet oppikt zegt veel, als voetballer zou hij daar prima mee kunnen.
[...]

Lijkt wel een trend, voor veel geld aanvallers kopen terwijl er achterin de nodige aankopen gewenst zijn.
Datzelfde geldt voor Bosz, we gaan zien hoe het uitpakt. Soms denk ik wel eens dat een Ajaxverleden een vereiste is voor PSV :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rulli zou weg willen bij Ajax doordat hij en z'n gezin niet kunnen aarden in NL.. Wat mij betreft geen ramp, alleen jammer dat 2 potentiële opvolgers (Verbruggen en Vandevoordt) nu net verkocht zijn.
Maar misschien dat de Gea voor een appel en een ei een seizoen in Amsterdam wil komen spelen? O-)
Kan ie Gorter een jaartje klaarstomen en mag die het vanaf het seizoen erna overnemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[Twitter]

Leuk en aardig, nu hoop je dus dat je iedere pot minimaal 5x kan scoren om die 3 tegendoelpunten die je gegarandeerd gaat krijgen weg te poetsen.
Ik neem aan dat ze er dan vanuit gaan dat Simons vertrekt? Want waarom zou je anders een speler halen voor linksbuiten?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
Gynnad schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:57:
Noa Lang voor zo'n 12 miljoen naar PSV.

[Embed]

Stoorde mijzelf altijd erg aan zijn houding en manier van praten, niet het type speler waar ik vrolijk van werd bij Ajax. Benieuwd hoe hij bij PSV gaat presteren.
Kan niet wachten op zijn interviews!

Je weet toch bro,Veel Doekoe verdienen en een nieuwe Waggie kopen daarna naar Osso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:15:
[...]

Ik neem aan dat ze er dan vanuit gaan dat Simons vertrekt? Want waarom zou je anders een speler halen voor linksbuiten?
Omdat Simons niet puur een linksbuiten is? Bij PSV heeft hij voornamelijk als (centrale) aanvallende middenvelder gespeeld. Zie hier een overzichtje waar hij heeft gespeeld.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:13:
Rulli zou weg willen bij Ajax doordat hij en z'n gezin niet kunnen aarden in NL.. Wat mij betreft geen ramp, alleen jammer dat 2 potentiële opvolgers (Verbruggen en Vandevoordt) nu net verkocht zijn.
Maar misschien dat de Gea voor een appel en een ei een seizoen in Amsterdam wil komen spelen? O-)
Kan ie Gorter een jaartje klaarstomen en mag die het vanaf het seizoen erna overnemen
Gewoon Gorter écht het vertrouwen geven en dan kan hij er in groeien. Het is niet dat de alternatieven vorig jaar wel onberispelijk waren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
toolkist schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:13:
Heb je een bron, heb dat nog niet kunnen vinden?

Edit lees nu dat het op Ajaxshowtime staat:
'Rulli kan terugkeren bij Villarreal'

Gerónimo Rulli wordt in Spanje gelinkt aan een terugkeer naar Villarreal. Het Spaanse medium El Periodico Mediterraneo meldt dat de Argentijnse keeper afgelopen donderdag in het clubgebouw van Villarreal is gesignaleerd. Daar had hij een ontmoeting met de clubleiding van de Spaanse subtopper. Volgens het Spaanse medium zouden Rulli en zijn gezin niet kunnen wennen aan Nederland en om die reden zou de goalie ervoor openstaan om terug te keren bij Villarreal. Ajax nam Rulli in de afgelopen winter voor acht miljoen plus twee miljoen euro aan bonussen over van Villarreal. In Amsterdam heeft Rulli een contract tot de zomer van 2026.
Zou het toch wel jammer vinden, Gorter stond in Schotland niet eens in de basis - dus of hij nu echt goed genoeg is voor Ajax. Hij is wel pas 23, maar wellicht beter om hem eerst nog te verhuren binnen Nederland fzo?

[ Voor 47% gewijzigd door Gynnad op 07-07-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Rare is de Jong word aanvoerder.. Pepi is gehaald Lang(?)

Dan krijg je voorin Lang op cam Simons en rechts Bakayoko en dan spits de Jong(?)

Waarom houden we vast aan (legend) opa de Jong dan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
dglavimans schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:00:
Rare is de Jong word aanvoerder.. Pepi is gehaald Lang(?)

Dan krijg je voorin Lang op cam Simons en rechts Bakayoko en dan spits de Jong(?)

Waarom houden we vast aan (legend) opa de Jong dan
Bosz speelt het liefste met 7 aanvallers, dus geen probleem, die krijg je makkelijk kwijt in zijn systeem ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Gynnad schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:02:
[...]

Bosz speelt het liefste met 7 aanvallers, dus geen probleem, die krijg je makkelijk kwijt in zijn systeem ;)
Dat word geweldig met onze verdediging :')

Hopelijk nog ergens een miljoen liggen om die te versterken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Gynnad Gorter werd na één wedstrijd geslachtofferd door Schreuder nadat hij zomaar voor de leeuwen was gegooid. Daarna werd hij omgepraat om te blijven, verhuur geblokkeerd om vervolgens Rulli aan te trekken. Daarna geef je voor komend seizoen aan dat verkoop of verhuur onbespreekbaar is en hij een kans gaat krijgen, en dan zou je nu alsnog weer een nieuwe keeper gaan halen? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Je zou bijna gaan denken…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWiOVUxRa1VMPq5Aqz1tqmVlgno=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4TAejrnH0MqAJdpfO8F1Ui5.gif?f=user_large

Maar dan met euro’s of zo. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
tommerd_ schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:17:
[...]

Ik spreek als ado supporter uit ervaring, terugzakken naar de kkd kan het eerste jaar uiteindelijk nog best leuk zijn, dan moet je daarna alleen wel direct promoveren :+
[...]
Overigens zie ik niet in waarom Groningen niet op de play offs plekken zou eindigen (of misschien wel hoger), al denk ik dat Cambuur en Emmen toch op de eerste 2 plaatsen zullen staan na 38 wedstrijden. Maar ook dan hoeft Groningen niet bang te zijn voor de gemiddelde tegenstander in de play offs denk ik :)
Ik denk dat je fc Groningen overschat, zoals zovelen.
Het hele team is vervangen door slechte spelers de afgelopen jaren. Een of twee goede spelers kunnen dat niet dragen.

Cambuur heb ik ook niet hoog zitten. Emmen wel. Voor niveau kkd dan.

Ado komt ook wel weer een keer bovendrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einz
  • Registratie: Juli 2010
Harribo schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:32:
[...]

Het hele team is vervangen door slechte spelers de afgelopen jaren. Een of twee goede spelers kunnen dat niet dragen.

Groningen heeft echt by far het meest te besteden en is in mijn ogen daarmee ook topfavoriet. Maar als je met een speler als Peerman aan komt kakken kun je je afvragen of ze die euro's goed besteden.

Bij Emmen stort Lubbers voldoende bij om mee te kunnen doen. Cambuur gaat echt niet meedoen, die doen mee om een play off plekje en moeten bij de eerste 6-7 eindigen lijkt me. Money rules, Emmen, NAC, Willem II, ADO, Groningen en ik vergeet er vast nog wel een of twee met een hogere begroting dan Cambuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
einz schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:37:
[...]

Groningen heeft echt by far het meest te besteden en is in mijn ogen daarmee ook topfavoriet. Maar als je met een speler als Peerman aan komt kakken kun je je afvragen of ze die euro's goed besteden.

Bij Emmen stort Lubbers voldoende bij om mee te kunnen doen. Cambuur gaat echt niet meedoen, die doen mee om een play off plekje en moeten bij de eerste 6-7 eindigen lijkt me. Money rules, Emmen, NAC, Willem II, ADO, Groningen en ik vergeet er vast nog wel een of twee met een hogere begroting dan Cambuur.
Maar tegelijkertijd halen MVV en FCe wel een plekje bij de play-offs, met de kleinste en op 2 na kleinste begrotingen...

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• einz
ElPaco schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:40:
[...]

Maar tegelijkertijd halen MVV en FCe wel een plekje bij de play-offs, met de kleinste en op 2 na kleinste begrotingen...
De bal is rond, natuurlijk kan het. Cambuur promoveerde ook zonder de hoogste begroting en was by far de beste dat seizoen. Maar er vertrekken ontzettend veel spelers, een coach die niet lijkt te passen bij de club en nog bijna niets wat is aangetrokken die het verschil kan maken. In mijn optiek kun je met een kleinere begroting wel presteren maar moet je of geluk hebben, of een vaste kern hebben die samen gegroeid zijn als team. Beide zie ik de komende seizoenen niet gebeuren in Leeuwarden. Al zullen die op termijn wel weer promoveren, zoals wel meerdere heen-en-weer clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Harribo schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:32:
[...]

Groningen kan met de eerste 3 wedstrijden (Jong Ajax op vrijdag, jong Utrecht en Willem II) een heel goed gevoel overhouden als ze hier minimaal 7 punten pakken, wat mij ook zeker mogelijk lijkt. Misschien heb ik Cambuur nog iets te hoog zitten na hun vorige kkd avontuur. Vergeet niet dat slechte spelers tegen PSV en AZ, het wel goed kunnen doen tegen Top Oss en Den Bosch.

Eigenlijk heeft Groningen dus maar 2 lastige potjes, dat zijn ADO thuis en uit :+ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Gonadan schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:22:
@Gynnad Gorter werd na één wedstrijd geslachtofferd door Schreuder nadat hij zomaar voor de leeuwen was gegooid. Daarna werd hij omgepraat om te blijven, verhuur geblokkeerd om vervolgens Rulli aan te trekken. Daarna geef je voor komend seizoen aan dat verkoop of verhuur onbespreekbaar is en hij een kans gaat krijgen, en dan zou je nu alsnog weer een nieuwe keeper gaan halen? :D
Wil je zeggen dan dat je hem graag als 1e keeper zou zien? Nu scheelt het iets dat er geen CL wordt gespeeld, maar ik zou graag eens zien dat hij ergens een volledig seizoen goed presteert ipv een gok te nemen. Vooral in een seizoen waar je eigenlijk bij de eerste twee moet eindigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:30:
Wil je zeggen dan dat je hem graag als 1e keeper zou zien? Nu scheelt het iets dat er geen CL wordt gespeeld, maar ik zou graag eens zien dat hij ergens een volledig seizoen goed presteert ipv een gok te nemen. Vooral in een seizoen waar je eigenlijk bij de eerste twee moet eindigen.
Wat ik al eerder zei, de anderen die zogenaamd beter waren hebben afgelopen seizoen ook alles behalve uitgeblonken dus ik vraag me af of het verschil zo groot geweest zou zijn.
Hoe je ook over hem denkt, kijkend naar de voorgeschiedenis kan je niet anders dan hem écht een kans geven mocht Rulli nu weggaan. Met alle keuzes die gemaakt en en alles wat gebeurt is is het niet meer uitlegbaar als je hem nu alsnog een kans weigert wanneer de eerste keeper vertrekt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:09:
[...]

Dat word geweldig met onze verdediging :')

Hopelijk nog ergens een miljoen liggen om die te versterken
Ik neem aan dat je een miljoen verdedigers bedoelt, zodat de tegenstander er echt letterlijk niet doorheen komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tommerd_ schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:49:
[...]

Groningen kan met de eerste 3 wedstrijden (Jong Ajax op vrijdag, jong Utrecht en Willem II) een heel goed gevoel overhouden als ze hier minimaal 7 punten pakken, wat mij ook zeker mogelijk lijkt. Misschien heb ik Cambuur nog iets te hoog zitten na hun vorige kkd avontuur. Vergeet niet dat slechte spelers tegen PSV en AZ, het wel goed kunnen doen tegen Top Oss en Den Bosch.

Eigenlijk heeft Groningen dus maar 2 lastige potjes, dat zijn ADO thuis en uit :+ :p
Heyheyhey iets meer respect voor TOP Oss! _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:53

Superkiwi

Hoi doei

Gaan Luuk en Noah nu elke week een wedstrijdje 'wie kan het meest chagrijnig kijken' doen? :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
Hoop wel dat PSV wat aan de verdediging gaat doen, maar dat zal wel weer niet.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
toolkist schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 15:17:
[...]

Heyheyhey iets meer respect voor TOP Oss! _O-
Ik probeerde de voorbeelden nog voorzichtig te kiezen, maar om gelijk met Helmond sport aan te komen was ook zo voorspelbaar :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
einz schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:37:
[...]
Klopt. Maar echt...ze hebben er totaal geen kijk op. Het geld wordt besteed aan matige spelers. Dan wordt het heel lastig. Daarom zie ik het niet zitten met fc Groningen.

Las dat die nieuwe verdediger Beukers ook een paar keer het bos werd in gestuurd door een tweede klasser. Tis wat...
tommerd_ schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:49:
[...]

Daar teken ik voor! :)

Groningen kan inderdaad goede zaken doen de eerste wedstrijden.
Maar ik kijk er niet van op als dat niet lukt.

Ado wens ik trouwens ook wel Eredivisie toe. Grote achterban.
Het is alleen jammer dat de supporters zich niet zo gedragen als ik mij herinner.

Ik geef Emmen nu de meeste kans om te promoveren.

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 07-07-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Harribo schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:06:

[...]

Daar teken ik voor! :)

Groningen kan inderdaad goede zaken doen de eerste wedstrijden.
Maar ik kijk er niet van op als dat niet lukt.

Ado wens ik trouwens ook wel Eredivisie toe. Grote achterban.
Het is alleen jammer dat de supporters zich niet zo gedragen als ik mij herinner.

Ik geef Emmen nu de meeste kans om te promoveren.
Die achterban is hard aan het veranderen inderdaad helaas. Zelf al jaren een seizoenskaart maar het gedrag gaat er hard op achteruit bij veel mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einz
tommerd_ schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 17:36:
[...]

Die achterban is hard aan het veranderen inderdaad helaas. Zelf al jaren een seizoenskaart maar het gedrag gaat er hard op achteruit bij veel mensen
Bij ADO? Of Groningen? Want ik heb het idee dat dat een trieste ontwikkeling is die alle clubs treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
einz schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 10:28:
[...]

Bij ADO? Of Groningen? Want ik heb het idee dat dat een trieste ontwikkeling is die alle clubs treft.
ADO, ik sta altijd achter het doel (waar ook vaak de spandoeken vandaan komen), worden mensen betaalt vanuit de club om ‘sfeer’ te maken. Maar tegenwoordig word je daar bijna bedreigt als je niet mee zingt op de juiste momenten, daarom zijn wij zelf verder naar boven verplaatst. Maar dat is verder meer iets voor het supporters en/of randzaken topic.

Overigens begint bij ADO vandaag het voetbalseizoen weer met de eerste oefenwedstrijd, ben benieuwd hoe de onder 21 het er van af brengt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
einz schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 10:28:
[...]

Nee joh.
Bij Groningen zijn ze over het algemeen vrijrustig. Alleen nu een paar keer vanwege de situatie van fc Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Lang bij Psv....ik zie de komende tijd de woordgrappen hier wel weer verschijnen...
"Lang niet gescoord ","Lang op lang",etc :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

@Harribo die grappen zijn nooit verdwenen. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einz
Harribo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:31:
[...]

Nee joh.
Bij Groningen zijn ze over het algemeen vrijrustig. Alleen nu een paar keer vanwege de situatie van fc Groningen.
Een paar keer is wel een understatement als je het over Groningen hebt dit afgelopen seizoen. Hoe vaak is er wel niet gestaakt daar?

Ik ben mij er overigens wel van bewust dat dit over een heel klein vervelend clubje gaat. En mijn punt is ook meer dat die kleine clubjes (die je ook overal hebt) wat extremer lijken te worden dan eerder. De impact van dat soort kneuzen voor de normale supporters is absurd groot. Maar goed, meer at voor het ongeregeldheden topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

einz schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:58:
[...]
Een paar keer is wel een understatement als je het over Groningen hebt dit afgelopen seizoen. Hoe vaak is er wel niet gestaakt daar?
Relatief vaak, maar wel in een kort tijdsbestek. Het is daar volgens mij pas beginnen met misgaan toen degradatie zo goed als zeker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:22
Zo, Feyenoord heeft Thomas Beelen dus ook binnen. Prima aankoop. Talentvolle verdediger voor de positie rechts centraal waar je nu, als Geertruida vertrekt, niemand meer hebt achter Trauner.

Het gevoerde beleid lijkt vrij uitgedacht: niet per se op elke positie gelijkwaardige spelers, maar jonge en talentvolle spelers halen om die binnen een of twee seizoenen klaar te maken om het over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Superkiwi schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:22:
[...]

Relatief vaak, maar wel in een kort tijdsbestek. Het is daar volgens mij pas beginnen met misgaan toen degradatie zo goed als zeker was.
Paar keer toch? En echt alleen vanwege de puinhoop van Groningen.
En ze hadden jaren geleden iets met brandend toiletpapier .

Nee hoor, laat je niet opjutten door de media. Overal het algemeen is het hier prima in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
bie100 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:25:
[...]
Je weet toch bro,Veel Doekoe verdienen en een nieuwe Waggie kopen daarna naar Osso
Yo yo bro
Waarom zou je als ster normaal praten. :P
Hoop dat Psv hem in het gareel kan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:20:
[...]
Paar keer toch? En echt alleen vanwege de puinhoop van Groningen.
Ik bedoel niet vaak als in 'tientallen keren', vandaar het woordje relatief erbij. Bij het meerendeel van de clubs gebeurt volgens mij nooit iets, dan is een paar keer al relatief veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
Harribo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:23:
[...]

Hoop dat Psv hem in het gareel kan houden
Ik hoop het voor ze maar ben bang dat het ze niet gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Valt wel mee met Lang toch? Het is een irritante gast, dat zeker, maar geen probleemjongen of iets dergelijks. Alleen praat ie te veel en dat is niet z'n beste eigenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
JanW schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:58:
Valt wel mee met Lang toch? Het is een irritante gaat, dat zeker, maar geen probleemjongen of iets dergelijks. Alleen praat ie te veel en dat is niet z'n beste eigenschap.
Schijnt dat ie een keer met een Ajax tas op de training is gekomen bij Feyenoord, volgens mij is het niet per se de makkelijkste. Maar je hoeft natuurlijk ook geen 11 ideale schoonzonen in de selectie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

Gynnad schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:16:
[...]

Schijnt dat ie een keer met een Ajax tas op de training is gekomen bij Feyenoord, volgens mij is het niet per se de makkelijkste. Maar je hoeft natuurlijk ook geen 11 ideale schoonzonen in de selectie te hebben.
Hij liep in de jeugd van Feyenoord met een Ajax shirt onder zijn Feyenoord tenue. Maakte er geen geheim van dat ie voor Ajax was. Is zijn goed recht.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HlAgjeepOO4vEkDn9MpW_hefYE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ES9Xmri8wigFLEzjyq4e425w.png?f=fotoalbum_large

Noa 7 minuten Lang

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
Dat heeft niet Lang geduurd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Megupe
Wellicht was dit te voorkomen met een Langere warmup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UQ6ZsV3tX-RYw3vS1qO54dr1Os=/x800/filters:strip_exif()/f/image/krQulQq8cmGgTLQxORQGVLUT.png?f=fotoalbum_large

Noa 7k terug in actie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
Dat moet een pittige blessure zijn geweest als ie zo Lang niet heeft kunnen spelen.
Vaak staan ze toch na 2 minuten weer volle bak te sprinten.

#komkommertijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Dus niet Lang in de lappenmand gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Om in komkommertijd te blijven met een beetje lachwekkend gerucht die ik op de soccer subreddit langs zag komen.

Vertaling:
Beşiktaş made an official offer for Dusan Tadic, who plays for Ajax.
2+1 years contract, they don't want to pay a transfer fee.
Besiktas denkt dus gratis Tadic op te kunnen halen. Zie hem misschien nog wel een transfer maken als blijkt dat hij veel op de bank komt te zitten, maar betwijfel of Ajax hem zo maar gratis de deur uit laat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het laatste nieuws omtrent spreekkoren en scheldwoorden van supporters en het besluit van de KNVB heb ik naar [Voetbal] Ongeregeldheden supporters verplaatst.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Pompi schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:32:
Om in komkommertijd te blijven met een beetje lachwekkend gerucht die ik op de soccer subreddit langs zag komen.
[Twitter]
Vertaling:

[...]

Besiktas denkt dus gratis Tadic op te kunnen halen. Zie hem misschien nog wel een transfer maken als blijkt dat hij veel op de bank komt te zitten, maar betwijfel of Ajax hem zo maar gratis de deur uit laat lopen.
Diezelfde bron had het ook over dat Feyenoord een optie was voor Tadic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:58:
[...]

Diezelfde bron had het ook over dat Feyenoord een optie was voor Tadic...
En 1 a 2 weken geleden kwam dat gerucht ook al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
OMX2000 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:40:
[...]
Hij liep in de jeugd van Feyenoord met een Ajax shirt onder zijn Feyenoord tenue. Maakte er geen geheim van dat ie voor Ajax was. Is zijn goed recht.
Snap dat het moet kunnen maar slim is het niet en door veel wordt dat gezien als provoceren. Hetzelfde deed trouwens Gregory van der Wiel in zijn Ajax/school tijd, hij ging naar school in een Feyenoord trainingspak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

rikoos schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 09:32:
[...]

Snap dat het moet kunnen maar slim is het niet en door veel wordt dat gezien als provoceren. Hetzelfde deed trouwens Gregory van der Wiel in zijn Ajax/school tijd, hij ging naar school in een Feyenoord trainingspak.
Ik ben het er helemaal mee eens dat het niet slim is. Ik kan hier nog een soort van rationeel mee omgaan. Maar er zijn genoeg supporters die dit heeeel erg slecht trekken. En dat provoceren hoort bij het aard van het beestje. Maar meestal pikken we die dingen pas als iemand ook echt levert, anders is het nogal knullig.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tadic wil gewoon Champions League spelen en dan moet je nu eenmaal bij Feyenoord zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:23
Dat je het verzint is al 1, maar dat het ook nog daadwerkelijk uitgevoerd word... :F

https://fcvolendam.nl/nie...als-nieuw-uittenue-23-24/

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Fantastisch toch :*)
Dit soort lokale uitingen op shirts juich ik graag toe, net als skylines, stadswapens en soortgelijke symbolen.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2023 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:23
Superkiwi schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:16:
Fantastisch toch :*)
Dit soort lokale uitingen op shirts juich ik graag toe, net als skylines, stadswapens en soortgelijke symbolen.
Skyline, stadswapens vind ik eerlijk gezegd wat anders dan een shirt vol met palingen, maar daarin heeft een ieder zijn mening natuurlijk :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Liever een paling dan een goktoko als sponsor zou ik willen zeggen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gunner schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:22:
Daarom doet Volendam het gewoon allebei :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

FC Volendam: Why not both?

Edit: Spuit11.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 11-07-2023 11:26 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ter info:
Zondag vanaf 13:40u op ESPN live verslag van de open dag van Feyenoord.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
Superkiwi schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 18:40:
Ter info:
Zondag vanaf 13:40u op ESPN live verslag van de open dag van Feyenoord.
Moeten mensen dan maar opnemen want iedereen zit dan natuurlijk bij de Open Dag van fc Groningen! :)

Na Open Huis nu ook Open Dag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:21:
[...]
Moeten mensen dan maar opnemen want iedereen zit dan natuurlijk bij de Open Dag van fc Groningen! :)
Komt Rammstein optreden? Want dan kom ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

EasyToys _/-\o_ .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou zo makkelijk gleden ze er niet in bij Emmen dit seizoen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:34
JoteW schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:06:
Dat je het verzint is al 1, maar dat het ook nog daadwerkelijk uitgevoerd word... :F

https://fcvolendam.nl/nie...als-nieuw-uittenue-23-24/
Die vind ik op de plaatjes oprecht heel tof. Als ik hem ergens in het echt zie, en ik vind hem nog steeds mooi, dan zou ik hem zomaar eens kunnen kopen. Hoewel de kans dat ik ergens een Volendam-shirt in een winkel zie niet heel groot is..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Haha Ajax wil van den Berg, als Steijn een top 5 klassering realiseert dan levert hij een topprestatie :')

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:14:
Haha Ajax wil van den Berg, als Steijn een top 5 klassering realiseert dan levert hij een topprestatie :')
Bron?

Pagina: 1 ... 3 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024