Moet zeggen dat GAE wel heeeeel veel kleine overtredingen mag maken. Vasthouden, duwen, trekken, alles lijkt wel geoorloofd. Allemaal niet rampzalig, maar hij laat wel echt alles toe.
scheids matst GAE wel enorm. Het valt op, ook al staan we goed voor.Tristan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:20:
Sjongejonfejongejonfe
Ben ik altijd wel blij meeTristan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:20:
Sjongejonfejongejonfe
Die gast mag toch nooit schieten met 3 verdedigers om hem heen?PWM schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:21:
[...]
Ben ik altijd wel blij meeNiet cocky worden.
Nee. Maar daarom is het toch mooi dat dat nu gebeurt. Nu kan je er wat mee, zonder schade.Tristan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:22:
[...]
Die gast mag toch nooit schieten met 3 verdedigers om hem heen?
Die hele aanval had niet plaats mogen vinden, want Naber maakte gewoon een overtreding op Ueda, maar goed, de scheidsrechter oordeelde anders.Tristan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:22:
[...]
Die gast mag toch nooit schieten met 3 verdedigers om hem heen?
Inderdaad opvallend. GAE had echt geluk met de arbitrage. Daardoor moeilijker voor FEyenoord. Alsnog prima overwinning, jammer van de tegengoaldr.lowtune schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:21:
[...]
scheids matst GAE wel enorm. Het valt op, ook al staan we goed voor.
Met vertrouwen naar woensdag!LZ86 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:27:
[...]
Inderdaad opvallend. GAE had echt geluk met de arbitrage. Daardoor moeilijker voor FEyenoord. Alsnog prima overwinning, jammer van de tegengoal
Gimenez wel weer een goaltje meegepikt. Hij eet vanavond Chili con Arne
* dr.lowtune stopt maar met de witbiertjes
RKC - Ajax is dus serieus een kraker vanavond. Ben benieuwd.
Ik drink niet vaak buiten de deur, maar 12,50 voor een pint, Pfff, dat is schofterig duur. Of ik moet even 5 jaar terug in de tijdPWM schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:36:
Wel dure wedstrijd hoor. Moest noodgedwongen in hotel kijken met 2 biertjes
[Afbeelding]
Maar goed, geen lauwe kroket in de Kuip
Gewoon 0-3. Nee, Ajax is niet top. Maar ze zijn echt wel gewoon beter dan RKC.jaapstobbe schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:36:
Nou, ik ben benieuwd. Als de spelers voor Steijn willen strijden, dan zullen ze er vol voor gaan. Als ze hem weg willen, is nu een mooi moment om zijn ontslag te versnellen door er slap in te gaan.PWM schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:40:
[...]
Gewoon 0-3. Nee, Ajax is niet top. Maar ze zijn echt wel gewoon beter dan RKC.
Deze keeper zal wel gokschulden hebben.
een treffende spreuk
Met RKC als favorietjaapstobbe schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:36:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoezo geen penalty? Die zit alleen maar niet omdat iemand van Volendam er uit houdt met zijn arm. Niet bewust, maar anders was het 100% een goal. Er werd daarna ook niet gescoord, dus geen voordeel lijkt me.
Alles beter dan 3 - 1 voor RKC zou me meevallen.jaapstobbe schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 18:36:
PSV oppermachtig en had inderdaad al lang 3-0/4-0 moeten zijn. Maar denk dat PSV wel in de 2de helft zal gaan uitlopen als Lozano erin komt.ElPaco schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:30:
Bizar dat het nog maar 1-0 is. Kansen zat
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:32
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ja, dat is vooral het commentaar op de wedstrijd bij PSV. Daar hadden al veel meer doelpunten moeten vallen.
Feyenoord netjes doorgespeeld tot de bus bij Go Ahead eindelijk wat deuren begon open te zetten, prima pot. De doelpunten komen wel bij PSV, Volendam gaat wel meer barstjes vertonen denk ik.
Feyenoord netjes doorgespeeld tot de bus bij Go Ahead eindelijk wat deuren begon open te zetten, prima pot. De doelpunten komen wel bij PSV, Volendam gaat wel meer barstjes vertonen denk ik.
Ja toch beetje ... niet geweldig, zolang het niet 2-0 is ben je gewoon niet veilig... Dat ze gewoon ff scoren...ElPaco schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:30:
Bizar dat het nog maar 1-0 is. Kansen zat
Hoppa! 2-0 door Guus Til. Goede wissel
[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 30-09-2023 19:50 ]
Trouwens wel apart dat Saibari eruit ging; zo slecht speelde hij nou ook weer niet. Had eerder de wissel Til voor Tillman verwacht. Maar denk dat Tillman wel binnen 10-15 minuten zal worden gewisseld voor Lozano.
Steijn die vast houd aan een opstelling of specifieke spelers op een positie? Impossible. Nu staat opeens Avila op LB, in plaats van Sosa of Saleh-Edinne. Maakt het nog duidelijker dat het inbrengen van die laatste tijdens eerste deel van de Klassieker alleen maar was gedaan als sneer naar Mislintat.
Inderdaad en aan vastigheid werken is er zo niet bij. Ik voorspel 2-1 voor RKCPompi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:57:
Steijn die vast houd aan een opstelling of specifieke spelers op een positie? Impossible. Nu staat opeens Avila op LB, in plaats van Sosa of Saleh-Edinne. Maakt het nog duidelijker dat het inbrengen van die laatste tijdens eerste deel van de Klassieker alleen maar was gedaan als sneer naar Mislintat.
XXXVI
Misschien Tillman toch even tijd geven om er nog goed in te komen. Assist was mooi natuurlijk. Vind het wel prima dat hij niet meteen naar de kant moest.silmaril8 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:53:
Trouwens wel apart dat Saibari eruit ging; zo slecht speelde hij nou ook weer niet. Had eerder de wissel Til voor Tillman verwacht. Maar denk dat Tillman wel binnen 10-15 minuten zal worden gewisseld voor Lozano.
Met zijn gedrag kan hij ook nog nauwelijks later die nieuwelingen wel gaan gebruiken, want die zullen ook wel denken van dat zij meteen weer als scapegoat gebruikt gaan worden als er 1 ding mis gaat. En zullen dus waarschijnlijk heel behouden spelen, als ze al inzet zouden tonen en niet hun tijd tot volgende transferperiode afwachten. Beetje zoals Bogarde bij Chelsea deed.ephymerous schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:59:
[...]
Inderdaad en aan vastigheid werken is er zo niet bij. Ik voorspel 2-1 voor RKC
Ja dat is waar. En het was inderdaad een erg mooie assist.ElPaco schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:03:
Misschien Tillman toch even tijd geven om er nog goed in te komen. Assist was mooi natuurlijk. Vind het wel prima dat hij niet meteen naar de kant moest.
Hij maakt soms goeie acties, maar in de wedstrijd tegen Arsenal was hij met stip de allerslechtste en vind hem soms ook gewoon slecht ogen als hij snel moet handelen. Hij doet soms leuke dingen, maar heb het idee dat dat vooral is wanneer hij veel tijd heeft. Ik ben absoluut nog niet overtuigd.ElPaco schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:03:
[...]
Misschien Tillman toch even tijd geven om er nog goed in te komen. Assist was mooi natuurlijk. Vind het wel prima dat hij niet meteen naar de kant moest.
Avila staat toch links centraal en dan Hato op linksback? Want waarom zou je je enige functionerende verdediger op zijn beste positie laten staan?Pompi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:57:
Hopelijk een flinke afstraffing door RKC en dan meteen vanavond Steijn eruit. Jammer, had het hem graag fantastisch zien doen. Maar dit is gewoon niet meer houdbaar.ephymerous schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:59:
[...]
Inderdaad en aan vastigheid werken is er zo niet bij. Ik voorspel 2-1 voor RKC
Dat is echt al jaren zo bij psv. Soms wel 20/30 schoten op doel. 2 doelpunten, tegenstander 2 schoten op doel ook 2 doelpunten..silmaril8 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:09:
Hoeveel kansen moet PSV krijgen om te scoren... Bosz zal wel flink woedend zijn na de wedstrijd.
Zero.
- tweakduke
Vanavond gaat wel een test zijn hoeveel vertrouwen er nog in de ploeg zit, dat lijkt aardig gebroken op het moment. Coach geeft zo ook geen vastigheid.Pompi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:04:
[...]
Met zijn gedrag kan hij ook nog nauwelijks later die nieuwelingen wel gaan gebruiken, want die zullen ook wel denken van dat zij meteen weer als scapegoat gebruikt gaan worden als er 1 ding mis gaat. En zullen dus waarschijnlijk heel behouden spelen, als ze al inzet zouden tonen en niet hun tijd tot volgende transferperiode afwachten. Beetje zoals Bogarde bij Chelsea deed.
Oh ja dat kan ook nog, ik was van toch beetje normaal denken uit gegaan maar op moment weet je het maar nooit wat er gekozen wordt.Kist schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:06:
[...]
Avila staat toch links centraal en dan Hato op linksback? Want waarom zou je je enige functionerende verdediger op zijn beste positie laten staan?
Mooi ingeschoten.
PSV gaat het nu ws lastig krijgen. Echt onnodig weer
PSV gaat het nu ws lastig krijgen. Echt onnodig weer
Zeker, daar zeg ik ook niks over. Meer dat het al 10-0 had kunnen staan en 1 moment niet opletten en meteen pingel. Volendam was heel de 2e helft nog niet op de helft van PSV geweest.
Doe maar 3-1. Kan ik nog effe rustig kakken voor Ajax begint
Helemaal mee eens hoor.ElPaco schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:22:
[...]
Zeker, daar zeg ik ook niks over. Meer dat het al 10-0 had kunnen staan en 1 moment niet opletten en meteen pingel. Volendam was heel de 2e helft nog niet op de helft van PSV geweest.
Lang had net moeten gaan liggen, was het ook gewoon penalty geweest. Die kreeg nog een beuk van die verdediger die te laat was.
Kan PSV nog even de overwinning verneuken? Serieus, waar zijn ze mee bezig... Zou bijna zeggen een v Nistelrooij-wedstrijd, maar dan hadden ze minder kansen gehad... Dit is echt niet geweldig zo.
- tweakduke
De keeper van Volendam is man of the match wat mij betreft, jeetje wat veel reddingen heeft die gedaan.
De reddingen waren alleen niet heel moeilijk. Maar hij heeft goed gewerkt
Kunnen we ook een anti-man of the match aanwijzen? Ik kan nog wel een complete voorhoede aanwijzen namelijk..tweakduke schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:35:
De keeper van Volendam is man of the match wat mij betreft, jeetje wat veel reddingen heeft die gedaan.
How lang tot Ron Jans z’n sabbatical hervat?
Als dit zo door gaat sowieso 3 nieuwe clubs in de eerste divisie en misschien wel 4
Als dit zo door gaat sowieso 3 nieuwe clubs in de eerste divisie en misschien wel 4
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
In de allerlaatste seconde om het even wat minder spannend te laten lijken, maar goed, wel verdiend verder. Had zomaar anders kunnen lopen... Dat is niet geweldig.
Nou, wordt een lang seizoen zo. Thuis 0-2 van een degradatie kandidaat verliezen. Ik denk echt serieus zelf dat FCU rechterrijtje play-offs zal gaan spelen. Zie geen enkel houvast..
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Hij had zijn armen nog in Volendam liggen. Kijk ook maar naar die 1e goal.Megupe schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:58:
Had de keeper zijn arm niet kunnen uitstrekken bij de 3e van psvv?
Verder behoorlijk gekeept hoor
Enigszins raar idd, maar denk dat beide schoten zelfs met armen vrij lastig waren... Alsnog, erg raar dat die keeper niks deed. Doet schijnbaar toch iets beter dan ons, want hij heeft een profcontractElPaco schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:01:
[...]
Hij had zijn armen nog in Volendam liggen. Kijk ook maar naar die 1e goal.
Gaat RKC nu de bus parkeren? Zat zou toch een gemiste kans zijn.
EDIT: Direct erna beginnen ze aan te vallen
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 30-09-2023 21:09 ]
Henk Fraser leest hier meePWM schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:07:
Gaat RKC nu de bus parkeren? Zat zou toch een gemiste kans zijn.
Steijn heeft het op de rit he? Ajax lijkt iedere wedstrijd net iets slechter te worden.
Mwah, dat is toch wel een beetje standaard met ploegen als GA, RKC, Volendam uit, etc. Gewoon lastig tot de eerste valt.Dwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:13:
Steijn heeft het op de rit he? Ajax lijkt iedere wedstrijd net iets slechter te worden.
Hoezo? Het staat toch nog 0-0?Dwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:13:
Beschamend om te zien dat er zelfs meer voetbal in RKC lijkt te zitten dan Ajax. Dat kan je echt alleen op de conto van de coach schuiven. Want grootste gedeelte van dit team was er al sinds het begin van de voorbereiding, alleen Sutalo, Avila en Forbes zijn er later bij gekomen.
Dit inderdaad. RKC staat super verdedigend en loert op de counter. Daar is het altijd moeilijk tegen voetballen.PWM schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:15:
[...]
Mwah, dat is toch wel een beetje standaard met ploegen als GA, RKC, Volendam uit, etc. Gewoon lastig tot de eerste valt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Het terug van de Spurs - Liverpool stream.. mensen die hier in NL zeuren over de var en scheidsrechters, moeten de highlights maar eens gaan terugkijken. 
Zo te zien heb ik nog niet veel gemist, het tempo ligt wel heel erg hoog.
Zo te zien heb ik nog niet veel gemist, het tempo ligt wel heel erg hoog.
Van afstand is het tenue van Ajax niet mooi. Gewoon erg wit. Met close-up shots zie je dat het er wel goed uit ziet. Daar had de designer meer tijd in mogen stoppen
Het enige positieve punt vandaag. Maar de rest (het spel) is gewoon echt met de week slechter. Alsof ze net een weekje op voetbal zitten.
Steijn lekker een paar jaar naar Ibiza sturen.
Hoorde jullie trouwens nog het Feyenoord legioen zingen? "Geen bloed, geen zweet, alleen tranen"
Ik moest wel lachen.
- tweakduke
Forbs is toch mooi om te zien met zijn snelheid, maar er zit nog steeds geen logica in hoe ze elkaar aanspelen.
Ik snap niet dat je als regisseur geregeld die mensen in uitvak met de doeken laat zien, want dat zullen grotendeels de mafklappers zijn die met vuurwerk hebben lopen gooien tijdens de Klassieker. Namelijk precies de namen die de F-side op hun social media deelden van wie ze nog meer weg wouden.
Ze vooral aandacht geven
Ze vooral aandacht geven
[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 30-09-2023 21:25 ]
Sensatie verkoopt hèPompi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:24:
Ik snap niet dat je als regisseur geregeld die mensen in uitvak met de doeken laat zien, want dat zullen grotendeels de mafklappers zijn die met vuurwerk hebben lopen gooien tijdens de Klassieker. Namelijk precies de namen die de F-side op hun social media deelden van wie ze nog meer weg wouden.
Wat een smeerlap is die kramer toch. Waarom altijd maar weer.
een treffende spreuk
Je kon erop wachten, de hele wedstrijd zie je m al met zo'n kop lopenpro_6or schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:27:
Wat een smeerlap is die kramer toch. Waarom altijd maar weer.
Kramer, de ideale schoonzoon. Tenminste dat denkt hij zelf.
Niveau “veel woorden geen daden”. Hihihaha.Tristan schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:20:
Hoorde jullie trouwens nog het Feyenoord legioen zingen? "Geen bloed, geen zweet, alleen tranen"Ik moest wel lachen.
een treffende spreuk
Nette goal hoorDwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:30:
Heel mooi afgemaakt door Brobbey
Sutalo heeft het gewoon niet he. Wat een ellende die man. (hoop dat hij zich herpakt)
[ Voor 19% gewijzigd door Dwight84 op 30-09-2023 21:33 ]
Die is lekker bezig inderdaadDwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:33:
Sutalo heeft het gewoon niet he. Wat een ellende die man. (hoop dat hij zich herpakt)
Hij oogt niet geheel fris moet ik zeggen... zie hem vaak rare bewegingen maken bij zn schouder, alsof hij er nog steeds last van heeft.Dwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:33:
Verwijderd
Echt een Romeo Castelen 2.0Exocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:32:
Forbs is goed bezig
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/NTE8VtGP6A9PnhWJjmkLgCmY.jpg?f=fotoalbum_large)