Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Je was me voordutchgio schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:37:
Mr. Broodje Kroket doet het
Omdat ze volgens de ene meer tijd nodig hebben aan elkaar te wennen, en volgens de andere kunnen ze er niets van.cheiron schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:38:
Waarom blijf je op de doellijn staan als er 2 man vrij voor doel staan?
Geen idee, maar dat hoor ik steeds in de media.
Sommige trainers halen het beste in spelers naar boven. Steijn lijkt het tegenovergestelde bij Sutalo te doen.Dwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:38:
Sutalo stond ook weer heerlijk te slapen. Wissel die vent gewoon.
Matige keeper.cheiron schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:38:
Waarom blijf je op de doellijn staan als er 2 man vrij voor doel staan?
[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 30-09-2023 21:41 ]
XXXVI
Ajax fans zouden nu gewoon blij moeten zijn met goed resultaat. Het gaat in deze fase helemaal niet om waar meer voetbal in zit. En dat van Ajax nu verwachten is helemaal niet realistisch.Pompi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:15:
Beschamend om te zien dat er zelfs meer voetbal in RKC lijkt te zitten dan Ajax. Dat kan je echt alleen op de conto van de coach schuiven. Want grootste gedeelte van dit team was er al sinds het begin van de voorbereiding, alleen Sutalo, Avila en Forbes zijn er later bij gekomen.
Het is geen football manager of Fifa, waar het beste team met een goede tactiek altijd wel wint. Deze 11 spelers zijn allemaal gasten die gigantisch onder druk staan, die op social media of in de krant dingen lezen. Waar hun sociale cirkel vragen stelt, waar ze op trainingen en binnen de club gigantisch druk voelen. In zo'n negatieve spiraal ga je niet ineens lekker en vrij voetballen. Na een mislukte actie, dreiging van de tegenstander kan er iets in het koppie omslaan waardoor het vertrouwen nog verder weg is. Het beste medicijn daar tegen is winnen. En de manier waarop maakt echt niet uit.
Verwijderd
Zelfs Bassey was nog beterDwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:38:
Sutalo stond ook weer heerlijk te slapen. Wissel die vent gewoon.
Is het heel gek dat ik zelfs Magallan nog beter vond?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nu ga je te verDwight84 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:42:
[...]
Is het heel gek dat ik zelfs Magallan nog beter vond?
Terechte penaltysNielz123 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:42:
Dit is wel makkelijk gegeven
Heel makkelijksNielz123 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:42:
Dit is wel makkelijk gegeven
Steijn gaat er nog een zware dobber aan hebben om hier voetbal in te krijgen.
Domme penalty, het zit ze eens mee bij Ajax.
Benieuwd of ze dan eens kunnen winnen?
een treffende spreuk
Net Depay, tegen de kleintjes en penalty’s lukken geregeld wel. Verder hopeloos overgewaardeerd.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:43:
Afijn, Bergwijn heeft ook weer eens gescoord
XXXVI
Vervolgens ook nog gek doen voor de camera en schreeuwen, man man manephymerous schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:44:
[...]
Net Depay, tegen de kleintjes en penalty’s lukken geregeld wel. Verder hopeloos overgewaardeerd.
Het ging mij er meer om dat Steijn na 4 maanden nog steeds geen duidelijke tactiek of rode draad in deze selectie heeft kunnen brengen. Want zoals ik al zei zijn er dus 8 spelers van deze opstelling er vanaf het begin bij, die hadden dus al beter een idee moeten hebben van wat voor soort voetbal van hun werd verlangt. Op moment lijkt het vooral af te hangen van een ingeving van Forbs en de inzet van Berghuis en Brobbey, verder is het meer rennen of lopen als kip zonder kop. Zoals ze in de voorbeschouwing al zeiden is het leuk dat je de nummer 2 van balbezit bent maar als je er niks mee doet, zegt die statistiek niks.Bao_mi1 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:40:
[...]
Ajax fans zouden nu gewoon blij moeten zijn met goed resultaat. Het gaat in deze fase helemaal niet om waar meer voetbal in zit. En dat van Ajax nu verwachten is helemaal niet realistisch.
Het is geen football manager of Fifa, waar het beste team met een goede tactiek altijd wel wint. Deze 11 spelers zijn allemaal gasten die gigantisch onder druk staan, die op social media of in de krant dingen lezen. Waar hun sociale cirkel vragen stelt, waar ze op trainingen en binnen de club gigantisch druk voelen. In zo'n negatieve spiraal ga je niet ineens lekker en vrij voetballen. Na een mislukte actie, dreiging van de tegenstander kan er iets in het koppie omslaan waardoor het vertrouwen nog verder weg is. Het beste medicijn daar tegen is winnen. En de manier waarop maakt echt niet uit.
Behalve die 2 goals eerder dit seizoen tegen Heracles, ESPN is niet echt op de hoogteTrishul schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:46:
Wtf dat was dus de eerste eredivisie goal van Bergwijn sinds 19 maart 2023...
Je mag tegenwoordig niet meer blij/opgelucht zijn met een doelpunt? Zeker als het zo slecht gaatDj-sannieboy schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:45:
[...]
Vervolgens ook nog gek doen voor de camera en schreeuwen, man man man
Idd, slordig van ESPNTerranova schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:47:
[...]
Behalve die 2 goals eerder dit seizoen tegen Heracles, ESPN is niet echt op de hoogte
Voor in de rust
4 maanden? 8 spelers waren er al bij, zoals je al zei. Wat veel zeg.Pompi schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:45:
[...]
Het ging mij er meer om dat Steijn na 4 maanden nog steeds geen duidelijke tactiek of rode draad in deze selectie heeft kunnen brengen. Want zoals ik al zei zijn er dus 8 spelers van deze opstelling er vanaf het begin bij, die hadden dus al beter een idee moeten hebben van wat voor soort voetbal van hun werd verlangt. Op moment lijkt het vooral af te hangen van een ingeving van Forbs en de inzet van Berghuis en Brobbey, verder is het meer rennen of lopen als kip zonder kop. Zoals ze in de voorbeschouwing al zeiden is het leuk dat je de nummer 2 van balbezit bent maar als je er niks mee doet, zegt die statistiek niks.
Dit is de zesde wedstrijd, waarbij er heel veel aankopen een kans moesten krijgen.
Er zit nog geen enkele lijn in nee, het seizoen is voor Ajax verloren, het beste wat je nu kunt doen is wel gaan werken naar een basis. Of je dan de trainer al moet wisselen? Welke spelers heeft Ajax dan die het ineens beter laten functioneren?
Ik denk dat rust nu beter is dan nog meer paniek.
een treffende spreuk
Steijn weg is geen paniek, maar gezond verstandpro_6or schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:56:
[...]
4 maanden? 8 spelers waren er al bij, zoals je al zei. Wat veel zeg.
Dit is de zesde wedstrijd, waarbij er heel veel aankopen een kans moesten krijgen.
Er zit nog geen enkele lijn in nee, het seizoen is voor Ajax verloren, het beste wat je nu kunt doen is wel gaan werken naar een basis. Of je dan de trainer al moet wisselen? Welke spelers heeft Ajax dan die het ineens beter laten functioneren?
Ik denk dat rust nu beter is dan nog meer paniek.
Jezus wat slecht zeg!PWM schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:51:
[YouTube: 🟥 DRAMATISCHE INVALBEURT & ALMERE SCHRIJFT HISTORIE! 📝 | Samenvatting FC Utrecht - Almere City]
Voor in de rustMoet je kijken tussen 3:05 en 3:50. Dan kan je als scheidsrechter toch ook wel beter een ander beroep zoeken.
Gezonde paniek.Exocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:57:
[...]
Steijn weg is geen paniek, maar gezond verstand
Ik moet dan altijd aan de mr cactus show denken. Peeuw Peeuw Peeuw.
een treffende spreuk
Zeker wel, maar niet als je zo slecht speelt en dan een penalty scoort.Exocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:47:
[...]
Je mag tegenwoordig niet meer blij/opgelucht zijn met een doelpunt? Zeker als het zo slecht gaat
20 miljoen. Dan denk je toch iets te krijgen.
een treffende spreuk
Doe 'em ff in de aanbieding voor PSV, zou er zeker wel ok mee zijn. Zijn jullie weer zo'n lastpak kwijt.ephymerous schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:44:
[...]
Net Depay, tegen de kleintjes en penalty’s lukken geregeld wel. Verder hopeloos overgewaardeerd.
[ Voor 25% gewijzigd door Trishul op 30-09-2023 22:03 ]
Het ziet er inderdaad wat vreemd uit, alsof ie licht geblesseerd is.Trishul schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:02:
Als Sutalo zo door blijft gaan in de tweede helft dan maar wisselen voor Medic. Hij kan beter, maar lijkt niet helemaal fit en scherp.
Zolang hij ons geen finale van de champions league kost..groggy schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:05:
Zou magallan beter zijn dan sutalo?
En beide kunnen op geen enkele manier fatsoenlijk iemand een bal geven of weten hoe ze een man moeten dekken.
Je mag van geluk spreken dat je met Bassey quitte speelt maar of dat met die Kroaat gaat gebeuren ik vraag me dat af
Heeft bijna alles gespeeld voor Kroatië op het WK, die kan echt wel beterd-vine schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:07:
In 2 jaar tijd koop je voor dik 40 miljoen 2 centrale verdedigers.
En beide kunnen op geen enkele manier fatsoenlijk iemand een bal geven of weten hoe ze een man moeten dekken.
Je mag van geluk spreken dat je met Bassey quitte speelt maar of dat met die Kroaat gaat gebeuren ik vraag me dat af
Ik hoop dat het een chivutje wordt, slecht begin, daarna echt superExocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:09:
[...]
Heeft bijna alles gespeeld voor Kroatië op het WK, die kan echt wel beter
Flickr PSN ID= cheironnl
BookmarkedExocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:47:
[...]
Je mag tegenwoordig niet meer blij/opgelucht zijn met een doelpunt? Zeker als het zo slecht gaat
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Anders is die gast kapot gemaakt door het overstappen naar een andere zaakwaarnemerExocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:09:
[...]
Nou, Ajax mag blij gaan zijn als ze hier een punt aan over houden.
een treffende spreuk
Zsm terug naar Schotland. Het is het niet, het wordt het niet.Terranova schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:10:
echt Gorter, zsm naar de bank
Taylor kan alles. Alleen net te langzaam, net te slap en net te onprecies. Bij mij zou hij ook niet spelen. Maar wie dan?Dj-sannieboy schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:09:
Taylor mag ook wel gewisseld worden wat mij betreft
een treffende spreuk
Tenminste, neem aan dat de coach en de rest van directie niet blijven zitten bij Ajax?
Benieuwd of media personen nog deze trainer gaan verdedigen, hij is nog slechter dan F. de Boer bij CP lol.
Even naar de WC geweest. Of broodje kroket halen.Trishul schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:14:
Ik geloof mn ogen niet, zag ik daar nou Mikautadze warmlopen???
Ja ik zit ook te kijken. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Twente heeft een goede seizoenstart maar mist op de vleugels duidelijk kwaliteit, zeker vergeleken met vorig seizoen. Heerenveen speelt de laatste weken juist minder maar is nu de bovebmig partij. Ik zie Twente hier wel weer punten verliezen.ST10©DE schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:13:
Heerenveen wordt sterker, hopelijk een aantrekkelijkere 2e helft.
Is het rommel of is het rommel in de handen van Steijn. Of zelfs rommel nadat Steijn ze publiekelijjk af maakt ipv ze probeert te beschermensNielz123 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:15:
Stein moet het ook gewoon doen met de rommel die hij heeft gekregen
Steijn heeft niemand, maar dan ook werkelijk niemand op zijn niveau weten te laten spelen... Steijn out!sNielz123 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:15:
Flickr PSN ID= cheironnl
Rommel die echt wel beter is dan wat RKC heeft.sNielz123 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:15:
Maar dat zie je niet bepaald terug.
Dat is het conto van Steijn.
een treffende spreuk
https://www.transfermarkt...tbewerb/WM/verein_id/3556Exocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:09:
[...]
Wedstrijd om de 3e plek alleen maar.
Keeper ziet daar niet super goed uit.cheiron schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:17:
Zo, dat was een krap hoekje waar Berghuis hem in plaatst
Maar goed, Berghuis redt hiermee wel (weer even) de carrière van de trainer, en wellicht ook het bestuur.
Hij heeft er zelf voor gekozen, en tactisch zie ik nou niet echt iets goeds.groggy schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:20:
Een ding is zeker na deze paar maanden gaat steijn niet meer oud worden. Wat een aanslag zal dit zijn op zijn hart.
Snap dat je het tegen RKC moeilijk hebt, zeker als je al in een slechtere periode zit, maar het is meer geluk dat ze steeds voorkomen, dan echt dat afdwingen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hoe lachwekkend het soms ook is het blijft toch je club.
Ben ook blij voor de Feyenoorders die eindelijk weten hoe het voor de Ajacieden voelde al de jaren dat het wel voor de wind ging.
1-0 door Vlap
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
een treffende spreuk
Toch niet…..Bao_mi1 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:15:
[...]
Ja ik zit ook te kijken. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Twente heeft een goede seizoenstart maar mist op de vleugels duidelijk kwaliteit, zeker vergeleken met vorig seizoen. Heerenveen speelt de laatste weken juist minder maar is nu de bovebmig partij. Ik zie Twente hier wel weer punten verliezen.
Eigenlijk wel maar op de een of andere manier is het wel grappig. Hij doet het zo onbehouwen. Een Berghuis doet dat bijvoorbeeld sneaky maar die Kramer interesseert het gewoon niksExocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:24:
Blijft een smerige speler die Kramer
Haha al die borden, net ook weer Mattie BVpro_6or schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:24:
Palingkopen.nl
Op vanavond na valt er bij Almere ook weinig eer te behalen, dan kun je beter bij Ajax zitten lijkt me.Kist schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:24:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Maduro naar zijn overstap kijkt. Was bij Almere zeer gewaardeerd, met genoeg ruimte om zich nog te ontplooien en nu zit die in dit schuitje wat in ieder geval onder Steijn ongeveer net zo zeewaardig is als de Titan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024