Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.003 views

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
eric.1 schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:11:
[...]

Eigenlijk is er geen goede oplossing mogelijk. Wangedrag is gewoon een wapen geworden, dat hebben de regels wel mooi bewerkstelligd. Top.

Stel je verschuift dit naar vlak voor Volendam, dan heeft Volendam opeens een significant voordeel (extra). Verschuif je het later het seizoen in, dan geeft je Ajax de mogelijkheid om zich te herpakken uit deze barre situatie (mentaal, fysiek, organisatorisch). Je zit hier te porren met of een kampioenschaps-kandidaat of met een nacompetitie/degradatie-kandidaat. En dan nog even de Europese gevolgen voor de top-standen genegeerd. Dat kan allemaal best op een enkel puntje of doelpunt aankomen.
Het laatste wat je moet doen is de wedstrijd tegen Volendam verschuiven, dan maak je alleen maar meer slachtoffers. Volendam moet je ook niet deze historische kans om een resultaat tegen Ajax te halen door de neus boren vanwege acties van de harde kern van Ajax.
tommerd_ schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:15:
Hier zat ik ook nog aan te denken, en dan vooral andersom gezien nu. Ajax heeft nu 60 ipv 90 minuten gespeeld, wat ergens toch een voordeel op kan leveren. Maar verschuif je Volendam nu niet later naar het seizoen maar de laatste 30 minuten tegen Feyenoord, wie geeft dan de garantie dat het aanstaande woensdag niet wederom misgaat? Ook woensdag hoeven er maar 2 gekken te zitten die een fakkel of welk voorwerp dan ook gooien.
Ik zou de F side gewoon leeg houden en netten ophangen voor de rest.

Voor de duidelijkheid, de wedstrijd is 3 keer gestaakt, dus je hebt 3 gekken nodig (maar waarschijnlijk waren het er nog veel meer). Dat kan je best voorkomen als je dat wil.

[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 25-09-2023 14:18 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:18
ph4ge schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:58:
[...]

Dat is wat Van Halst zei, daarom zou er ook extra gefouilleerd zijn.
Waar is dan je bewijs? Ik dacht dat je stelde dat Ajax op de hoogte was van de plannen van de F side. M.a.w. Ajax zou op de hoogte zijn geweest dat de F side vuurwerk zou gooien op het veld. Ik zie graag een betrouwbare bron tegemoet waar dat dan uit zou blijken. Want dat zou idd een kwalijke zaak zijn.

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
ph4ge schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:16:

[...]

Ik zou de F side gewoon leeg houden en netten ophangen voor de rest.

Voor de duidelijkheid, de wedstrijd is 3 keer gestaakt, dus je hebt 3 gekken nodig (maar waarschijnlijk waren het er nog veel meer). Dat kan je best voorkomen als je dat wil.
Het bekertje had ik hier even niet in meegenomen omdat deze aan de andere kant van het stadion viel en deze persoon ook daadwerkelijk gepakt kon worden door de stewards, ipv dat het van de F-side vandaan kwam. Maar je hebt gelijk, je hebt er dan 3 nodig.

Verder weet ik niet hoe het in de arena zit met netten voor de lagere tribunes op de lange zijde bijvoorbeeld, weet dat bij o.a. Groningen het argument was dat de route naar het veld ook een vluchtroute is bij ongevallen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Henkie_NtA schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:09:
[...]

Ajax heeft alleen maar gezegd dat hun voorkeur uitgaat naar uitspelen, jij maakt daar van dat ze dit doen om er zelf voordeel uit te halen en koppelt daar van allerlei andere zaken aan.
Waarom willen ze het anders? Als Feyenoord zegt "laat maar zitten" waarom zou Ajax dan wat anders willen? Ik kan er met mijn pet niet bij. Of ze moeten met Feyenoord willen afspreken dat ze als statement een half uur de bal gaan rond tikken.

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:36
Er is wat mij betreft wel een heel verschil tussen uiterlijk woensdag het uitspelen of pas over 2 maanden.
Laat ze anders maar woensdag ochtend dit uitspelen. En dan ‘s avonds tegen Volendam. In andere intensive sporten is dat helemaal niet zo gek. En nood breekt dan maar wetten.
En anders moeten ze maar gewoon voor eindstand vaststellen gaan.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:22:
[...]

Waarom willen ze het anders? Als Feyenoord zegt "laat maar zitten" waarom zou Ajax dan wat anders willen? Ik kan er met mijn pet niet bij. Of ze moeten met Feyenoord willen afspreken dat ze als statement een half uur de bal gaan rond tikken.
Waarom wil Feyenoord per se dat deze wedstrijd niet wordt uitgespeeld terwijl alle andere gestaakte wedstrijden wel zijn uitgespeeld?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57
PolarBear schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:03:
[...]

Misschien je iets minder laten verblinden door je clubvoorkeur. Volgens mij was Ajax zo sportief om door te spelen toen in de Kuip een speler van Ajax een (verzwaarde) aansteker mocht incasseren.
Misschien iets minder laten verblinden door je clubvoorkeur. Volgens mij was Feyenoord zo sportief om door te spelen toen in de ArenA een speler van Feyenoord een (verzwaarde) aansteker mocht incasseren.

>:)

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Agent47 schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:24:
Die wedstrijd had gisteren in een leeg stadion desnoods stiekem afgemaakt moeten worden. Als Ajax een echte club wilt uitstralen ondanks gedonder binnen de club zelf ( waar Feyenoord buiten staat) , geven ze die overwinning aan Feyenoord.
Dat is ook geopperd door Feyenoord naar ik begrijp, maar Halsema wou daar niet aan. (wat begrijpelijk is met de chaos van het stadion bestormen wat gaande was)

[ Voor 7% gewijzigd door Tristan op 25-09-2023 14:33 ]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

PolarBear schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:28:
[...]

Waarom wil Feyenoord per se dat deze wedstrijd niet wordt uitgespeeld terwijl alle andere gestaakte wedstrijden wel zijn uitgespeeld?
Omdat als het in november zou gebeuren de omstandigheden rondom Ajax heel anders kunnen zijn. Omdat het het minutieus geplande trainingsschema van Feyenoord in de war gooit. Zomaar 2 goede redenen.

• PolarBear
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:31:
[...]

Misschien iets minder laten verblinden door je clubvoorkeur. Volgens mij was Feyenoord zo sportief om door te spelen toen in de ArenA een speler van Feyenoord een (verzwaarde) aansteker mocht incasseren.

>:)
Mooi dan zijn we eens dat uitspelen de voorkeur heeft :P

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:03
[...]

Omdat ze er altijd slechter uit zullen komen.

Als de wedstijd gisteren 'normaal' was verlopen had Feijenoord met minimaal 0-3, maar waarschijnlijk met veel grotere cijfers gewonnen.

Als het restant op een later moment uit wordt gespeeld sta je alleen al gevoelsmatig zwakker. De kans dat je het veldoverwicht dat je gisteren had (wat Feijenoord ten opzichte van Ajax bijna nog nooit gehad heeft) dan nog hebt is niet zo groot.

Daarnaast wordt de hele planning van Feijenoord (die met de CL en later de beker ook een vol programma heeft) overhoop gehaald omdat ze nog een keer met de hele selectie in de bus naar Amsterdam moeten. Wat op zich ook al geen kleine opgave is, met al het gedoe er om heen.

Feijenoord zal er in alle gevallen slechter uitkomen dan als het gisteren gewoon was uitgespeeld. Vandaar dat zij (terecht) opteren voor een reglementaire 0-3. En dan doen ze Ajax eigenlijk nog een plezier.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57
Nou nou, wel 15 opgepakt van de honderden.......

https://nos.nl/artikel/24...-wedstrijd-ajax-feyenoord

En ook nog 2 agenten verwond. Doe er aub nou eindelijk iets mee overheid......

Ook nog stééds geen bericht van Ajax hierover........

• Tristan
alexbl69 schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:36:
[...]

Omdat ze er altijd slechter uit zullen komen.

Als de wedstijd gisteren 'normaal' was verlopen had Feijenoord met minimaal 0-3, maar waarschijnlijk met veel grotere cijfers gewonnen.

Als het restant op een later moment uit wordt gespeeld sta je alleen al gevoelsmatig zwakker. De kans dat je het veldoverwicht dat je gisteren had (wat Feijenoord ten opzichte van Ajax bijna nog nooit gehad heeft) dan nog hebt is niet zo groot.

Daarnaast wordt de hele planning van Feijenoord (die met de CL en later de beker ook een vol programma heeft) overhoop gehaald omdat ze nog een keer met de hele selectie in de bus naar Amsterdam moeten. Wat op zich ook al geen kleine opgave is, met al het gedoe er om heen.

Feijenoord zal er in alle gevallen slechter uitkomen dan als het gisteren gewoon was uitgespeeld. Vandaar dat zij (terecht) opteren voor een reglementaire 0-3. En dan doen ze Ajax eigenlijk nog een plezier.
Feijenoord is een wijk (en deelgemeente in Rotterdam). Feyenoord, met een y is de naam van de grootste voetbal club van Rotterdam. Zie https://nl.wiktionary.org...n%20met%20ij%20geschreven.

• PolarBear
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:37:
Ook nog stééds geen bericht van Ajax hierover........
Er is toch allang een statement geweest: https://www.ajax.nl/artik...ieker-en-ongeregeldheden/

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dat is een bijzonder zwak statement, die wellicht nog wel te begrijpen is als het onbekend is of er gewonden zijn. Indien er - zoals blijkbaar bekend is - gewonden zijn had dat echt wat harder gekund.

Verwijderd

Dat is geen reactie, dat is niet je verantwoording nemen of zeggen dat je achter de F-side aan gaat, of excuses dat Ajax zelf het zo ver heeft laten komen.

Nee, "Wij nemen hier afstand van."
Straks word er ook nog gezegd in een interview "Fakkels op het veld? Sorry, maar hier heb ik geen actieve herinnering aan."

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

Herman

FP ProMod
Tristan schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:39:
[...]

Feijenoord is een wijk (en deelgemeente in Rotterdam). Feyenoord, met een y is de naam van de grootste voetbal club van Rotterdam. Zie https://nl.wiktionary.org...n%20met%20ij%20geschreven.
Je bron toont wel de juiste spelwijze van de voetbalclub Feyenoord, maar biedt geen bron van zwartgedrukte stelling :>

* rent

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12
[...]

Naast bovengenoemde argumenten ook omdat dit het meest in lijn ligt met de (zoals ik heb begrepen) afspraken die zijn gemaakt over de opties na een definitief gestaakte wedstrijd als gevolg van het gooien van voorwerpen op het veld.

Volgens mij zijn er drie opties:
1. Binnen 72 uur de wedstrijd zonder publiek uitspelen.
2. De wedstrijd volledig overspelen (zonder publiek).
3. Niet meer uitspelen en eindstand reglementair vaststellen op basis van tussenstand op moment van staken.

De eerste optie valt af, omdat Ajax en Amsterdam dit niet geregeld krijgen én omdat Feyenoord ook de voorkeur geeft aan het spelen van een oefenwedstrijd i.h.k.v. de voorbereiding op de CL*. De tweede optie zou belachelijk zijn, op geen enkele manier in het belang van Feyenoord en een beloning voor de onruststokers. We zijn het er denk ik allemaal mee eens dat die afvalt. Dan blijft optie drie over.

De optie die Ajax voorstelt is een alternatief op optie 1 en hoe je het ook wendt of keert, dat komt onder de omstandigheden (lees: gezien de vorm van Ajax) vooral hen wel heel goed uit. Heel begrijpelijk dat Feyenoord dat niet acceptabel vindt.

* Ook hiervan hebben de clubs en de KNVB de afspraak dat rekening wordt gehouden met het plannen van wedstrijden, zodat teams optimaal kunnen presteren in Europa. Dus dat is m.i. een valide argument van Feyenoord.

• bazzemans
In aanvulling op mijn vorige post. Ik vind dat de club wiens supporters zich hieraan schuldig hebben gemaakt ook het hardst op de blaren mag zitten. Het liefst had ik gezien dat de KNVB nog een stap verder zou kunnen gaan, zodat het gedrag van de onruststokers de club echt schaadt. Dus niet alleen een reglementaire overwinning van 0-3 maar bijvoorbeeld 0-5/0-6 en/of een puntenstraf voor de veroorzakende club. Hier raak je weliswaar ook de goede supporters mee. Dat hierdoor de goede onder de kwaden lijden, is dan maar even zo. We moeten ervoor zorgen dat de kwaden kappen met hun gedrag, dan lijden de goeden ook niet langer. Wat de consequenties zijn voor de club, moet je dan wel vóóraf duidelijk maken en dat is helaas niet het geval nu.

• Napo
  • Niet online
Herman schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:56:
[...]

Je quote toont wel de juiste spelwijze van de voetbalclub Feyenoord, maar biedt geen bron van zwartgedrukte stelling :>

* rent
Heeft Feyenoord meer dan 1000 voetballers? Zo niet, dan is wellicht RVV Blijdorp de grootste voetbalclub in Rotterdam.

• ebull
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-10-2023
Hier komt geen einde aan:

V.w.b. de wedstrijd Ajax - Feyenoord als uitgespeeld beschouwen met de stand 0 - 3
Mocht er aan het eind van het seizoen een gelijke eindstand ontstaan, belangrijk voor welke competitie dan ook waarin het doelsaldo beslissend is voor Feyenoord, dan als nog de 35 minuten uitspelen.
Ajax daartoe verplichten in de strafmaat.
Als een gelijk doelsaldo aan het eind van het seizoen negatief zou uitpakken voor Ajax,
jammer dan, laten zo. Ook dit moet dan onderdeel zijn van de straf.

:'( :'( :'(

• Gonadan
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:55:
[...]

Dat is geen reactie, dat is niet je verantwoording nemen of zeggen dat je achter de F-side aan gaat, of excuses dat Ajax zelf het zo ver heeft laten komen.

Nee, "Wij nemen hier afstand van."
Straks word er ook nog gezegd in een interview "Fakkels op het veld? Sorry, maar hier heb ik geen actieve herinnering aan."
Ajax heeft gewoon excuses aangeboden hoor. In een mail, aan de eigen supporters, die er zondag bij waren. 8)7

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Trishul
Gonadan schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:09:
[...]

Ajax heeft gewoon excuses aangeboden hoor. In een mail, aan de eigen supporters, die er zondag bij waren. 8)7
Voor sommigen hier lijkt dat niet voldoende. Ach ja, dat heb je altijd. Net zoals toen met die aansteker op Klaassen vorig seizoen. Wacht nou maar het onderzoek af, het stadion, Ajax en de politie zijn er mee bezig, eerste mensen zijn al opgepakt en zitten vast.
'Gelukkig' is dit bij fakkels gebleven tijdens de wedstrijd. Het kon veel erger. Maar als je sommige reacties hier leest... dan zou je bijna gaan geloven dat de F side het veld heeft bestormd en de Feyenoord spelers heeft aangevallen.

Niet dat ik hier zaken wil bagatalliseren, maar het zit er wel heel dik bovenop weer met Feyenoorders die hun gram proberen te halen nadat ze vorig seizoen even op de plaats werden gezet.

• PolarBear
  • Niet online
bazzemans schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:57:
[...]
* Ook hiervan hebben de clubs en de KNVB de afspraak dat rekening wordt gehouden met het plannen van wedstrijden, zodat teams optimaal kunnen presteren in Europa. Dus dat is m.i. een valide argument van Feyenoord.
Het plannen en verschuiven van competitie- en bekerwedstrijden. Niet zelf geplande oefenwedstrijden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:49:
Kan je je niet aan de 72 uur regel houden dan verspeel je je recht om verdere verzoeken te doen.
Dan verschuif je FC Volendam maar lekker naar 1 November als KNVB zijnde.
Dat is de week van de 1e ronde KNVB beker. Alleen de Europees spelende clubs zijn die week vrij. Volendam heeft dan dus al een wedstrijd.

• bazzemans
PolarBear schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:17:
[...]

Het plannen en verschuiven van competitie- en bekerwedstrijden. Niet zelf geplande oefenwedstrijden.
Dat klopt. Het gaat mij om de geest van die afspraak. De afspraken zijn gemaakt in de veranderagenda: "In het kader van de veranderagenda hebben alle clubs uit de Eredivisie besloten om Europees spelende clubs de ruimte te bieden voor een goede voorbereiding als zie hierom vragen." (bron: https://www.knvb.nl/nieuw...succesvolle-kwalificaties). Natuurlijk uit zich dat direct in aanpassingen in het speelschema. Een voorbereiding kent meerdere onderdelen. Als je dus ruimte wilt bieden voor een goede voorbereiding (naar de geest van de veranderagenda) dan is het m.i. een valide argument. Let wel. Geen regel of afpsraak maar een valide argument (vandaar ook met * aangegeven).

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
bazzemans schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:57:
[...]

Naast bovengenoemde argumenten ook omdat dit het meest in lijn ligt met de (zoals ik heb begrepen) afspraken die zijn gemaakt over de opties na een definitief gestaakte wedstrijd als gevolg van het gooien van voorwerpen op het veld.

Volgens mij zijn er drie opties:
1. Binnen 72 uur de wedstrijd zonder publiek uitspelen.
2. De wedstrijd volledig overspelen (zonder publiek).
3. Niet meer uitspelen en eindstand reglementair vaststellen op basis van tussenstand op moment van staken.
Heb je een bron, liefst direct van de knvb, hiervoor? Ik heb gisteren gezocht maar niks gevonden wat deze 3 opties noemt

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 15:33

Agent47

I always close my contracts.

https://www.voetbalprimeu...r-te-kloese-reageert.html

Ze komen er niet uit. Die wedstrijd wordt gewoon ergens in november uitgespeeld, kan niet anders.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Tristan
Napo schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:02:
[...]

Heeft Feyenoord meer dan 1000 voetballers? Zo niet, dan is wellicht RVV Blijdorp de grootste voetbalclub in Rotterdam.
Mogelijk.. maar heeft Blijdorp het budget dat Feyenoord heeft? Ik gok van niet. Dus ja, mijn statement ligt ter interpretatie van een ieder. Niet heel sterk dus :z

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 18:44
De arrogantie van Ajax om na de ongeregeldheden waar Ajax zelf wat aan had kunnen doen (lees netten ophangen of na de eerste fakkels net als de Wolf je achterban aanspreken) gewoon vol te gaan voor het uitspelen op een later moment... Dit is echt gewoon :'( en :r

• bazzemans
toolkist schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:26:
[...]

Heb je een bron, liefst direct van de knvb, hiervoor? Ik heb gisteren gezocht maar niks gevonden wat deze 3 opties noemt
Nee, ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Vandaar dat ik tussen haakjes toevoegde "zoals ik heb begrepen".

Beste bron die ik kon vinden:
Bron: https://www.nrc.nl/nieuws...20te%20laten%20overspelen.

Na een gestaakte wedstrijd heeft de voetbalbond een aantal opties: besluiten de tussenstand als eindstand vast te stellen; de wedstrijd uit laten spelen, met of zonder publiek; de wedstrijd in z’n geheel te laten overspelen. Die laatste optie lijkt onwaarschijnlijk, „want je wilt slecht gedrag niet belonen”, aldus een woordvoerder van de bond.
Er wordt een woordvoerder van de KNVB geciteerd door een respectabele krant. Daar staat alleen niks over de 72 uur. Vooralsnog geen goede bron gevonden, het staat wel overal. Dat kan bij één iemand begonnen zijn die het riep, zonder dat het een regel is.

Edit: enige wat ik over 72 uur bij de KNVB kan vinden is dat dit de tijd is die minimaal tussen twee wedstrijden moet zitten (en de rustperiode voor een intervaltraining van een scheidsrechter). Ik vermoed toch dat die 72 uur geen relatie heeft met het uitspelen van een gestaakte wedstrijd door het gooien van voorwerpen op het veld.

[ Voor 12% gewijzigd door bazzemans op 25-09-2023 15:45 ]

• D-e-n
Agent47 schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:28:
https://www.voetbalprimeu...r-te-kloese-reageert.html

Ze komen er niet uit. Die wedstrijd wordt gewoon ergens in november uitgespeeld, kan niet anders.
Slechte verliezers. Maar ik vermoed dat de huisadvocaat van Feyenoord dan nog in actie komt. En die heeft echt wel een punt.

En ik zou er zelfs nog drie verloren punten voor over hebben om dan niet op te komen dagen of uit protest de C-tjes te sturen. Als het morgen of woensdag kan prima maar als het in november moet stikken ze er maar in daar in Amsterdam. Als ze zo hun puntjes willen halen.

Verwijderd

aaaido schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:31:
De arrogantie van Ajax om na de ongeregeldheden waar Ajax zelf wat aan had kunnen doen (lees netten ophangen of na de eerste fakkels net als de Wolf je achterban aanspreken) gewoon vol te gaan voor het uitspelen op een later moment... Dit is echt gewoon :'( en :r
Het is extreem triest, zegt genoeg over de club "Ajax" neem je f* verlies en los je zaakjes op zonder anderen daarmee lastig Feyenoord lastig te vallen. Feyenoord doet overal nog in mee en Ajax is overal al kansloos voor, dus dat maakt het nog triester.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

aaaido schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:31:
Ajax heeft een standpunt en dat is hun goed recht, of je het er nu mee eens bent of niet. Het is aan de KNVB wat ze er mee doen. Alles wat anders is dan Feyenoord de 3 punten geven, of vandaag, morgen, of woensdagavond uitspelen is het belonen van het wangedrag van de Ajax fans en het belonen van de club Ajax door ze een kans te geven dit huidige resultaat recht te trekken (ze moeten dat dan overigens nog wel " even" doen).

• aaaido
dr.lowtune schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:40:
[...]

Ajax heeft een standpunt en dat is hun goed recht, of je het er nu mee eens bent of niet. Het is aan de KNVB wat ze er mee doen. Alles wat anders is dan Feyenoord de 3 punten geven, of vandaag, morgen, of woensdagavond uitspelen is het belonen van het wangedrag van de Ajax fans en het belonen van de club Ajax door ze een kans te geven dit huidige resultaat recht te trekken (ze moeten dat dan overigens nog wel " even" doen).
Natuurlijk is het hun goed recht. Daar gaat het ook niet om. Het is alleen wel weer typisch dat het vooral gaat over het ontslag van Mislintat en het later verder spelen terwijl het eigenlijk vooral moet gaan over hoe dit nou zover heeft kunnen komen. En daar dient Ajax eens met de billen bloot te gaan. Dat willen ze natuurlijk niet dus krijgen we allemaal nieuws wat van de kern afleid...

• Agent47

Agent47

Ik mis trouwens wel een excuus vanuit Ajax richting Feyenoord. Of is dat te snel?

• D-e-n
dr.lowtune schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:40:
[...]

Ajax heeft een standpunt en dat is hun goed recht,
Je hoeft je juridische recht niet altijd te nemen natuurlijk. Er is ook nog zoiets als moraal en fatsoen.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

D-e-n schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:45:
[...]

Je hoeft je juridische recht niet altijd te nemen natuurlijk. Er is ook nog zoiets als moraal en fatsoen.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik weet overigens (ook @Agent47 ) niet meer hoe lang het duurde voordat Feyenoord excuses aanbood voor die rotsituatie met die aansteker/batterij op Klaassen. Er zit mogelijk nog wel wat rivaliteit in de weg om excuses aan te bieden...

Verwijderd

LINK naar knvb.

Zucht, waarom doet mijn link het nou niet normaal

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2023 15:49 ]

• Agent47

Agent47

Het wordt woensdag uitgespeeld. Volendam wordt dus ook genaaid.

• ph4ge
Schandalige besluit van Ajax en de KNVB. Ik hoop dat Feyenoord een keer ballen toont en niet over zich heen laat walsen. De F side is kennelijk niet alleen de baas in Amsterdam maar ook in Zeist.

[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 25-09-2023 15:50 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• aaaido
Pfffffffffff en nu gewoon 0-10 er van maken.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 16:14

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ok, dit is nu dus een vrijbrief voor alle hooligans om de wedstrijd te kunnen laten staken.
Je gaat zien dat als een thuisploeg slecht speelt en achter staat, er dingen op het veld gegooid gaat worden.

Huub Huub Barbatruc!

• D-e-n
Agent47 schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:48:
Het wordt woensdag uitgespeeld. Volendam wordt dus ook genaaid.
Hebben die al van zich laten horen? Want nu hebben ze misschien kans, straks niet meer

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:31
Waardeloze beslissing. Wat valt er nou nog te halen voor Ajax? Denken ze werkelijk dat er nog wat te halen valt?

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-11 12:02
ph4ge schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:50:
Schandalige besluit van Ajax en de KNVB. Ik hoop dat Feyenoord een keer ballen toont en niet over zich heen laat walsen.
Ben inderdaad benieuwd hoe zo vanuit Rotterdam reageren op deze beslissing. Want, even hardop gedacht die oefenwedstrijd om Ueda fit te krijgen dan? Ik dacht dat Europese voorbereiding zo zwaar woog voor de KNVB?

Daarnaast ik vind het wel bijzonder want de situatie zoals hij gisteren was na een uur spelen komt toch nooit meer terug? Vermoeide spelers, andere mindset bij iedereen. Het zal maar 3-3 worden of 4-3, nou berg je dan maar als KNVB voor iedere andere wedstrijd dit seizoen waar iets te halen valt. :/
DNA_Saint schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:51:
Ok, dit is nu dus een vrijbrief voor alle hooligans om de wedstrijd te kunnen laten staken.
Je gaat zien dat als een thuisploeg slecht speelt en achter staat, er dingen op het veld gegooid gaat worden.
Ja inderdaad, maar vakantie was belangrijker voor de KNVB in plaats van een goed duidelijk protocol op te stellen. Op dit soort situaties werd vorig seizoen toch al gehint, dat je als supporter de volledige wedstrijd kunt beïnvloeden als het klote gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door TIGER1125 op 25-09-2023 15:55 ]

Verwijderd

Schandalige besluit van Ajax en de KNVB. Ik hoop dat Feyenoord een keer ballen toont en niet over zich heen laat walsen.
Hier kan ik als Feyenoorder wel mee leven.

Ook al is het competitie vervalsing en zal het verloop van de wedstrijd heel anders zijn nu.
Dit lijkt mij wel een eerlijke beslissing.

Nu kan Ajax zich wel voorbereiden op 100% geven in dat half uurtje.
Maar aan de andere kant kan Feyenoord dat ook doen.

Karma zou het nog 0-6 laten worden Woensdag.
Maar het zal wel 2-3 worden, of nog erger.

• D-e-n
Schandalige besluit van Ajax en de KNVB. Ik hoop dat Feyenoord een keer ballen toont en niet over zich heen laat walsen. De F side is kennelijk niet alleen de baas in Amsterdam maar ook in Zeist.
Maar wat kan Feyenoord hier op korte termijn aan doen?

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:52:
[...]

Maar wat kan Feyenoord hier op korte termijn aan doen?
Kort geding.

• bazzemans
De KNVB moet héél snel komen met aanpassingen van de regels bij dit soort situaties, zodat de club wiens supporters over de schreef gaat de meeste pijn voelt en die supporters dus niet beloond worden voor hun gedrag.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ik ben benieuwd wat voor shitshow dit wordt als Ajax zou scoren/winnen...

• D-e-n
Daar ben ik nu niet zo zeker van. November hadden ze wel sowieso geweigerd denk ik

• Napo
  • Niet online
Als FC Volendam zijnde zou ik niet heel blij zijn met deze uitkomst :/

Wat maakt de wedstrijd uitspelen van Ajax - Feyenoord belangrijker dan de wedstrijd Ajax - FC Volendam?

Verwijderd

Maar nog geen woord over maatregelen/straf tegen Ajax?
Of, was dit het?

• DutchOwnage
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:52:
[...]

Hier kan ik als Feyenoorder wel mee leven.

Ook al is het competitie vervalsing en zal het verloop van de wedstrijd heel anders zijn nu.
Dit lijkt mij wel een eerlijke beslissing.

Nu kan Ajax zich wel voorbereiden op 100% geven in dat half uurtje.
Maar aan de andere kant kan Feyenoord dat ook doen.

Karma zou het nog 0-6 laten worden Woensdag.
Maar het zal wel 2-3 worden, of nog erger.
Tuurlijk niet. Blijft gewoon zoals het is. Wat schieten beide teams hier nou mee op? Spelers van beide partijen hebben hier ook echt geen zin in hoor, voor die 35 minuutjes.

• Agent47

Agent47

Ik ben het hier totaal niet mee eens, maar goed, wel binnen 72 uur " opgelost"
Feyenoord had gewoon die 0-3 moeten krijgen. Nu hebben die hooligans hun zin ook.
Daarentegen precies wat Slot ook aangaf: Ajax zat fysiek en mentaal in een hele moeilijke fase. Die kunnen nu nog tactieken aanpassen en bespreken etc.

Verwijderd

En geen straf voor Ajax? Schandalige beslissing. Zoiezo om 14:00 spelen.. leuk voor de werkende fans. Nee de knvb houdt hier echt weer de handen boven het hoofd Dit soort opmerkingen mag je achterwege laten

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 25-09-2023 16:39 ]

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hoe gek is de KNVB wel niet en hoe durft Ajax hier blijkbaar voor te lobbyen?

Kort geding aanvragen, Volendam!

[ Voor 18% gewijzigd door Deruxian op 25-09-2023 15:56 ]

Verwijderd

Hoop dat ze wel het dak dicht doen, anders zie ik het wel gebeuren met een vuurpijl hier en daar...

• Agent47

Agent47

Maar er wordt inhoudelijk verder niet ingegaan om dat vuurwerk tegen te gaan toekomstgericht? Geen netten? Geen vakken dicht etc?

Foei Ajax niet meer doen?

• aaaido
Man man man wat een blamage dit. Ben het steeds meer eens met die van Basten. Druk die pauze knop maar gewoon even in voor het betaald voetbal :r

• DutchOwnage
Er moeten echt maatregelen genomen worden. Wat te denken van PSV-Feyenoord later, als ze nog dicht bij elkaar staan en Feyenoord zou daar eventueel dreigen te winnen. Bij PSV is het ook vaak genoeg fout gegaan.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Er is nu dus echt een nieuwe tactiek die je als club kan gebruiken.
Als het slecht gaat in de wedstrijd, kan je dus de joker inzetten door het te laten staken.

Als ik feyenoord was, zou ik de netten bij de harde kern weghalen :P

[ Voor 18% gewijzigd door DNA_Saint op 25-09-2023 16:00 ]

Huub Huub Barbatruc!

• Napo
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:58:
Er moeten echt maatregelen genomen worden. Wat te denken van PSV-Feyenoord later, als ze nog dicht bij elkaar staan en Feyenoord zou daar eventueel dreigen te winnen. Bij PSV is het ook vaak genoeg fout gegaan.
Bij PSV is het vaak genoeg fout gegaan?
Ben wel benieuwd naar de voorbeelden/onderbouwing hiervan.

Het gaat zelden fout in Nederland, zeker voor de strengere regels mbt gooien van objecten is het staken van wedstrijden een zeldzaamheid.

[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 25-09-2023 16:00 ]

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
Niet onverwacht. Wel treurig voor Volendam ook, ik kan me voorstellen dat die dat minimale kansje iets groter zagen worden na zo'n week voor Ajax.

Nu maar hopen dat Ajax het niet opeens op een rijtje heeft Woensdag, dat zou problematisch zijn.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-11 14:16
Hee maar we kunnen hier allemaal wel heel verontwaardigd doen, maar er wordt nu wel volgens de regels gehandeld als het gaat om dit duel. Ik heb nergens nog gelezen dat er verder geen sancties richting Ajax volgen. Heb ik iets gemist?

Verwijderd

Napo schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:00:
[...]

Het gaat zelden fout in Nederland, zeker voor de strengere regels mbt gooien van objecten is het staken van wedstrijden een zeldzaamheid.
https://nos.nl/artikel/24...c-beker-drie-aanhoudingen

Het gaat overal fout, behalve in de Kuip. (nu)
Netten, netten, netten. Hoe zoiets simpels zo moeilijk kan zijn.

Heck, Volendam kreeg het voor elkaar in 15 minuten...

• Napo
  • Niet online
donleone83 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:02:
Hee maar we kunnen hier allemaal wel heel verontwaardigd doen, maar er wordt nu wel volgens de regels gehandeld als het gaat om dit duel. Ik heb nergens nog gelezen dat er verder geen sancties richting Ajax volgen. Heb ik iets gemist?
Waarom zouden ze onder stoom en kokend water een straf moeten vaststellen? Het besluiten over het vervolg van de wedstrijd op korte termijn is primair de doelstelling, de straf kan je onder minder druk gedegen vaststellen.

• ph4ge
Agent47 schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:56:
Maar er wordt inhoudelijk verder niet ingegaan om dat vuurwerk tegen te gaan toekomstgericht? Geen netten? Geen vakken dicht etc?

Foei Ajax niet meer doen?
Zelfs dat laatste kan er niet vanaf.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-11 15:25
Afmaken nu, 0-6 of meer

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:02:
Daar zullen ze zichzelf meer tijd voor geven, en die is er natuurlijk ook. Eerstvolgende thuiswedstrijd is 8 okt tegen AZ

Verwijderd

Napo schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:03:
[...]

Waarom zouden ze onder stoom en kokend water een straf moeten vaststellen? Het besluiten over het vervolg van de wedstrijd op korte termijn is primair de doelstelling, de straf kan je onder minder druk gedegen vaststellen.
Het moet juist wel redelijk snel gebeuren, voor de volgende thuis wedstrijd.

Anders gaat toch weer hetzelfde gebeuren?
Ajax zelf neemt tot nu toe geen maatregelen, dus als de KNVB niet ingrijpt zit die gezellige F-Side daar gewoon de volgende keer weer.

• Trishul
Naja, knvb toont wel consistentie. Net zoals alle andere gestaakte wedstrijden, wordt deze ook weer uitgespeeld op later moment.

• donleone83
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Hopelijk volgt daar later nog bericht over.

Zou Volendam trouwens geen kort geding aanspannen? Ze jou kunnen zeggen dat die recht hebben op een reglementaire overwinning aangezien het duel met Ajax nu twee keer verplaatst is zonder dat ze daar iets over te zeggen hebben.

• TIGER1125
[...]

Ben ik met je eens, een beslissing over die wedstrijd is belangrijker dan de straf. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de KNVB niet meteen een statement maakt en die wedstrijd gewoon staakt zo.

Nu geef je jammer genoeg de rotte appels in essentie een vrijbrief om dit te blijven doen zo lang je geen nieuwe regels op tafel hebt liggen qua gevolgen en straffen hiervoor.

[ Voor 7% gewijzigd door TIGER1125 op 25-09-2023 16:06 ]

• Napo
  • Niet online
Niet vergelijkbaar, er zijn bijzonder weinig wedstrijden definitief gestaakt voor het gooien van objecten. het voorbeeld dat je aanhaalt is ook uitgespeeld met publiek op dezelfde dag. Zover ik heb meegemaakt is een wedstrijd bij PSV niet definitief gestaakt geweest.

En ja, elke club heeft denk ik wel een tijdelijke staking gehad door het gooien van objecten. Weinig die tot definitief staken zijn gekomen.

[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 25-09-2023 16:07 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHcPk16GCWUGcR1eAvzvvK-8iKk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qDvMq0N06XkQh8MBV2lyla8l.png?f=fotoalbum_large

Artikel op Voetbalprimeur.

https://www.voetbalprimeu...competitievervalsing.html

Ajax is blijkbaar ook nog niet akkoord met dit idee. (ook al hebben die niets te willen.)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2023 16:07 ]

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:54:
Als FC Volendam zijnde zou ik niet heel blij zijn met deze uitkomst :/

Wat maakt de wedstrijd uitspelen van Ajax - Feyenoord belangrijker dan de wedstrijd Ajax - FC Volendam?
De ruimte in het speelschema...

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-11 10:44
Volendam wordt echt hard genaaid zeg.. tegen dit Ajax zijn zelfs voor dit Volendam punten te halen. Hebben ze hard nodig in de degradatiestrijd als de trend zich doorzet.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben benieuwd wat ze gaan doen met de F-Side. Houden ze die 2 wedstrijden leeg? Want op dit moment lopen die de polonaise. Precies wat ze wilden. Woensdag OF nog een kans, OF Feyenoord wat wint in een wedstrijd zonder glans.

Ik snap de KNVB dat ze dit nu doen onder de huidige regels. Maar je zou nu toch mogen verwachten dat ze vrijdag een draaiboek presenteren, waarbij dit soort dingen voorkomen worden.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:06:
[Afbeelding]

Artikel op Voetbalprimeur.

https://www.voetbalprimeu...competitievervalsing.html

Ajax is blijkbaar ook nog niet akkoord met dit idee. (ook al hebben die niets te willen.)
Dit is wel apart inderdaad. Ze hebben dus niks laten weten aan Volendam?

Huub Huub Barbatruc!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Het is de KNVB dus alsnog gelukt Ajax hun zin te geven iedereen kwaad te krijgen te benadelen. Dat is toch ook wel een prestatie! Ajax nu nog even 4 doelpunten er in prikken en de chaos is compleet.

:+ even aangepast naar aanleiding van wat Jan Smit plaatste

[ Voor 8% gewijzigd door dr.lowtune op 25-09-2023 16:10 ]

Verwijderd

dr.lowtune schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:08:
[...]

Het is de KNVB dus alsnog gelukt Ajax hun zin te geven en de rest te benadelen. Dat is toch ook wel een prestatie! Ajax nu nog even 4 doelpunten er in prikken en de chaos is compleet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y32-gvFNv6gX1U4s0Ea-E8gAZe4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EAXFoKgCsoUWFJqClXUjjuah.png?f=fotoalbum_large

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:07:
[...]

De ruimte in het speelschema...
Dat snap ik, maar je moet niet willen blijven schuiven met wedstrijden. En juist daar zitten de problemen met de overvolle agenda. Het is toevallig dat het nu door een verschuiving komt dat er geen ruimte is, maar dat risico vergroot je wel als bond door dit te faciliteren.

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:36
Gezien dat de wedstrijd om 14 uur gespeeld wordt kan Ajax gewoon aantreden tegen Volendam ‘s avonds. Ik snap hebt probleem niet is Max 130 minuten spelen.

• TIGER1125
dr.lowtune schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:08:
[...]

Het is de KNVB dus alsnog gelukt Ajax hun zin te geven en de rest te benadelen. Dat is toch ook wel een prestatie! Ajax nu nog even 4 doelpunten er in prikken en de chaos is compleet.
Chaos? Anarchie! Kunnen ze vermoedelijk ook wel een nieuw kantoor kopen in Zeist... denk niet dat de harde kern van Feyenoord dat zo maar over zich heen zal laten komen... :+

• alexbl69
DutchOwnage schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:52:
Waardeloze beslissing. Wat valt er nou nog te halen voor Ajax? Denken ze werkelijk dat er nog wat te halen valt?
Ajax heeft in ieder geval bereikt dat ze Volendam later treffen, op een moment dat ze waarschijnlijk beter in vorm zijn dan nu.

Competitievervalsing dus. Zou het als Volendam zijnde niet accepteren. Gewoon woensdagavond spelen.

• Napo
  • Niet online
TIGER1125 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:06:
[...]

Nu geef je jammer genoeg de rotte appels in essentie een vrijbrief om dit te blijven doen zo lang je geen nieuwe regels op tafel hebt liggen qua gevolgen en straffen hiervoor.
Daar hebben ze nu nog 2 dagen voor, waar ze niet naar het speelschema hoeven te kijken. IK heb de hoop dat de KNVB daarin daadkrachtig genoeg is om tot een gepaste straf te komen.

• donleone83
Vandaag om 12 uur uitspelen was de beste optie geweest. Dan had Ajax de verplichte 48 uur rust gehad tussen twee wedstrijden en had al dat gezeik voorkomen kunnen worden.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
Mieren-n.... wellicht, maar hier had 'Feyenoord' als tag niet misstaan...op de site van de KNVB.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyaWfuL0TlwBRwpw758uJbeBno0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0J1DHQLh9HTcaGnyPJpSVvlb.png?f=user_large

• D-e-n
Dan is de KNVB er dus in geslaagd iedereen boos te maken?

Verwijderd

In principe is dit dus best wel een goed besluit (Buiten Volendam om.)

Niet wat Ajax wilt, niet wat Feyenoord wilt.
Ergens in het midden als een compromis.

Ajax heeft geen poot om op te staan en moet dit besluit op hun knieën accepteren, punt.
Feyenoord en Volendam zijn de genaaide.

Maar goed, wat een ellende.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-11 15:25
donleone83 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:10:
Vandaag om 12 uur uitspelen was de beste optie geweest. Dan had Ajax de verplichte 48 uur rust gehad tussen twee wedstrijden en had al dat gezeik voorkomen kunnen worden.
Wat denk je van gisteren om 1700 uur zonder publiek

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• toolkist
  • Niet online
TIGER1125 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:06:
[...]

Ben ik met je eens, een beslissing over die wedstrijd is belangrijker dan de straf. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de KNVB niet meteen een statement maakt en die wedstrijd gewoon staakt zo.

Die kans hebben ze gehad tegen Groningen en toen niet genomen.
Toen had er meer herrie gemaakt moeten worden over het besluit, niet nu omdat het Ajax is (of "tegen" Feyenoord)

• alexbl69
aaaido schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:58:
Man man man wat een blamage dit. Ben het steeds meer eens met die van Basten. Druk die pauze knop maar gewoon even in voor het betaald voetbal :r
Hoezo? Moet de hele competitie worden stilgelegd omdat het bij Ajax niet draait?

• donleone83
Mars18 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:10:
[...]

Wat denk je van gisteren om 1700 uur zonder publiek
Goede. Stadion leegvegen, iedereen in de kleedkamers houden, warming up en alsnog doorspelen. Zou een duidelijke regel zijn.

En standaard drie punten in mindering.

• DutchOwnage
Napo schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:00:
[...]

Ehmmm. De aanval op de keeper vd tegenstander vergeten? Om maar iets te noemen.

• toolkist
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:09:
[...]

Ajax heeft in ieder geval bereikt dat ze Volendam later treffen, op een moment dat ze waarschijnlijk beter in vorm zijn dan nu.

Competitievervalsing dus. Zou het als Volendam zijnde niet accepteren. Gewoon woensdagavond spelen.
Aannames.. daar kun je helemaal niks mee.

• TIGER1125
Napo schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:09:
[...]

Daar hebben ze nu nog 2 dagen voor, waar ze niet naar het speelschema hoeven te kijken. IK heb de hoop dat de KNVB daarin daadkrachtig genoeg is om tot een gepaste straf te komen.
Nou blijkbaar was de gehele zomer daar niet genoeg voor, dus ik verwacht nu ook geen daadkracht in die zin... Dit zag je van heinde en verre aankomen er was echter geen of niet genoeg belang om zoiets zo gecoördineerd op touw te zetten als "raddraaiers" tot afgelopen zondag helaas...

In mijn ogen was die hele richtlijn het failliet van het voetbal, helemaal de focus op die objecten op het veld en gewoon niet verder kunnen kijken naar eventuele gevolgen van de richtlijn...

Sneu ook voor Volendam dit...

[ Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 25-09-2023 16:14 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024