Het laatste wat je moet doen is de wedstrijd tegen Volendam verschuiven, dan maak je alleen maar meer slachtoffers. Volendam moet je ook niet deze historische kans om een resultaat tegen Ajax te halen door de neus boren vanwege acties van de harde kern van Ajax.eric.1 schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:11:
[...]
Eigenlijk is er geen goede oplossing mogelijk. Wangedrag is gewoon een wapen geworden, dat hebben de regels wel mooi bewerkstelligd. Top.
Stel je verschuift dit naar vlak voor Volendam, dan heeft Volendam opeens een significant voordeel (extra). Verschuif je het later het seizoen in, dan geeft je Ajax de mogelijkheid om zich te herpakken uit deze barre situatie (mentaal, fysiek, organisatorisch). Je zit hier te porren met of een kampioenschaps-kandidaat of met een nacompetitie/degradatie-kandidaat. En dan nog even de Europese gevolgen voor de top-standen genegeerd. Dat kan allemaal best op een enkel puntje of doelpunt aankomen.
Ik zou de F side gewoon leeg houden en netten ophangen voor de rest.tommerd_ schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:15:
Hier zat ik ook nog aan te denken, en dan vooral andersom gezien nu. Ajax heeft nu 60 ipv 90 minuten gespeeld, wat ergens toch een voordeel op kan leveren. Maar verschuif je Volendam nu niet later naar het seizoen maar de laatste 30 minuten tegen Feyenoord, wie geeft dan de garantie dat het aanstaande woensdag niet wederom misgaat? Ook woensdag hoeven er maar 2 gekken te zitten die een fakkel of welk voorwerp dan ook gooien.
Voor de duidelijkheid, de wedstrijd is 3 keer gestaakt, dus je hebt 3 gekken nodig (maar waarschijnlijk waren het er nog veel meer). Dat kan je best voorkomen als je dat wil.
[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 25-09-2023 14:18 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
/f/image/qDvMq0N06XkQh8MBV2lyla8l.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EAXFoKgCsoUWFJqClXUjjuah.png?f=fotoalbum_large)