Ja, laten we niet vergeten dat AZ en Twente er ook nog zijn. Beide doen mee om het kampioenschap.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:42:
De Ajax bestuur/staf problemen de komende 2/3 uur eventjes hier voortzetten?
[Voetbal] Randzaken
Zodat het hier over voetbal kan gaan?
Dus als we ons even op die twee en/of PSV kunnen richten, graag.
Met een magere overwinning ben ik al heel blij.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Spuit 11. Je hebt gelijk.toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:53:
[...]
Klopt, maar van Chelsea naar Southampton (het jaar ervoor) gingen die al voor miljoenen.
Lavia 22m, Livramento 26m
Hup Feyenoord!
Verwijderd
Veel plezier iedereen.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 11% gewijzigd door Sempy op 19-09-2023 21:01 ]
Geluid uitzetten, en niet verbaasd zijn. Supports zijn niet allemaal even slim.Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:01:
Welke klootzak uit het uitvak begon daar te schreeuwen door die minuut stilte
Verwijderd
In ieder geval geen Leo Driessen die alles slecht vind behalve Telstar en het vrouwen voetbal.LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:01:
Oh god, het is die commentator die de CL de Tjiejempions liek noemt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is dé fout die men altijd maakt bij Schotten.donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:08:
Feyenoord inderdaad nog niet scherp in de duels. Maar Celtic gaat dit ook geen 90 minuten volhouden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Uhm, heb je ooit het Schotse voetbal gekeken?donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:08:
Feyenoord inderdaad nog niet scherp in de duels. Maar Celtic gaat dit ook geen 90 minuten volhouden.
Als ze 1 ding kunnen, dan is het juist 90 minuten blijven gaan.
Tot nu toe heb ik een beetje het Lazio - Feyenoord gevoel van vorig jaar.
Totaal geen inbreng in de wedstrijd (tot nu toe.)
Dat er bij een goede aanval 1 een elleboog in zijn keel krijgt helpt ook niet natuurlijk. Dat mocht best een hele kaart zijn.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Haha je hebt wel gelijk. Ik heb zelf nog in Schotland gevoetbald toen ik daar studeerde dus ik zou beter moeten weten.Gonadan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:10:
[...]
Dat is dé fout die men altijd maakt bij Schotten.
Staan allemaal stijf van de Irnbrudonleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:11:
[...]
Haha je hebt wel gelijk. Ik heb zelf nog in Schotland gevoetbald toen ik daar studeerde dus ik zou beter moeten weten.
Verwijderd
Grote fouten maar ook goede ingrepen.
De dood of de gladiolen.. beetje vroeg.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:15:
Timber speelt een beetje een alles of niets wedstrijd.
Het valt mij vooral op dat Stengs overal net te lang nodig heeft of net niet scherp genoeg is. Maar ja. Dan wel weer zo’n mooie bal de ruimte in net.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:15:
Timber speelt een beetje een alles of niets wedstrijd.
Verwijderd
Ik heb dat gevoel een klein beetje met heel Feyenoord.donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:19:
[...]
Het valt mij vooral op dat Stengs overal net te lang nodig heeft of net niet scherp genoeg is. Maar ja. Dan wel weer zo’n mooie bal de ruimte in net.
Dat alles net eventjes 1 tempo te snel gaat.
Hopen dat ze snel gewend raken aan het tempo voordat het te laat is.
Volgende keer is het weer Ziggo.. het is jammer dat het altijd gebeurt tijdens een wedstrijd.
Verwijderd
Perfecte timing.PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:20:
[Afbeelding]
Niet de beste kijkopstelling, maar we moeten het er mee doen. Tempo en inzet mag wel wat omhoog. Deze pot moet 3 punten zijn, wil je ook maar iets hoop hebben. Spat er nog niet van af.
Wat een kans.
Legt die de bal af is het gewoon 0-1.
Plus die Tsjechen krijg je nog wel zo gek om een tv ergens aan te knallen.
Niet om lullig te doen, maar hier kan dus de cafebaas een boete voor krijgen. Er zijn zelfs controleurs die speciaal op dit soort avonden naar binnen komen.PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:20:
[Afbeelding]
Niet de beste kijkopstelling, maar we moeten het er mee doen. Tempo en inzet mag wel wat omhoog. Deze pot moet 3 punten zijn, wil je ook maar iets hoop hebben. Spat er nog niet van af.
Weet nog dat La Liga de microfoon van devices gebruikte, om te checken waar ze ongeveer moesten zijn.
Ik vind het ook complete onzin, of ik het nu bekijk thuis of in de kroeg op mijn telefoon/tablet.. maar daar denkt een Talpa, Ziggo, etc. toch het wat anders over.
https://dunstewwhitehorse.co.uk/Rubman schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:22:
Als je e het in Praag zit @PWM er zijn slechtere plekken.
Plus die Tsjechen krijg je nog wel zo gek om een tv ergens aan te knallen.
Leuke plek hoor. Ze wilden het wel opzetten, maar op 1 of andere manier is het geen grote pot voor de UK zenders
Tsja het is als het fout gaat Schotland als het goed gaat Great BritainPWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:23:
[...]
https://dunstewwhitehorse.co.uk/
Leuke plek hoor. Ze wilden het wel opzetten, maar op 1 of andere manier is het geen grote pot voor de UK zenders
Als ze even een klein tikkie scherper zijn is het zo 1-0
Tristan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:24:
Wieffer erg slordig weer! Tijd voor Zerrouki
Verwijderd
Niemand die eventjes een bal kan vasthouden zodat de rest kan aansluiten.
Alles gaat in de diepte, wat in principe niet zo erg is.
Maar ze zijn gewoon zo slordig met het balbezit.
Tegen zulke teams moet je ook gewoon geduld hebben.
Uiteraard wordt Gimenez gemist
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 19-09-2023 21:27 ]
Vooral tegen dit spel, die doen alles op de counter.Harribo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:27:
Feyenoord doet het best goed nu.
Tegen zulke teams moet je ook gewoon geduld hebben.
Uiteraard wordt Gimenez gemist
Paixao staat meer in de spits dan Minteh.Russel88 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:28:
Gimenez of Minteh is een groot verschil. We missen idd een aanspeelpunt.
Minteh doet best leuk mee, Paixiao valt wat tegen
[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 19-09-2023 21:29 ]
Raakt de arm niet toch?Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:29:
Nou de arbitrage werkt niet mee nog
Verwijderd
Vind dat ook niet zo gek.LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:29:
[...]
Paixao staat meer in de spits dan Minteh.
Minteh doet best leuk mee, Paixiao valt wat tegen
Laatste 3 wedstrijden heeft die op elke positie moeten staan voorin.
Die jongen moet ook gewoon wennen en beter worden op 1 positie.
Je mist Gimenez en de vervanger Ueda.
Wieffer speelt wel sterk absoluut geen Zerrouki erin die heeft nog niets laten zien.
[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 19-09-2023 21:31 ]
Nee joh, die krijg je nooit mee natuurlijk. Beetje tamme wedstrijd vind ik tot nog toe. Feyenoord niet helemaal scherp nog, paar keer dom balverlies, en een paar keer de verkeerde keuze of te lang gewacht in aanvallend opzicht.
Je ziet dat Celtic toch wel veel tikjes uitdeelt en nu terecht een gele kaart krijgt.
Ook wel leuk Wieffer weer in zijn natuurlijke habitat te zien, die speelt wel goed tot nog toe met een aantal onderscheppingen, paar goede passes vooruit (jammer dat Minteh slecht controleert) en vooral met simpele ballen in een keer voetbalt.
[ Voor 22% gewijzigd door jbdeiman op 19-09-2023 21:34 ]
Er zit tot nu toe inderdaad nog helemaal geen voetbal in bij Celtic behalve dat hoge druk zetten. En als die centrale verdedigers zo door gaan heeft er ook minimaal eentje rood te pakken rond de 60e minuut. Rust bewaren. Die kansen komen wel. En vooral niet in een of andere snelle counter trappen.PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:30:
Niet bepaalt een compliment voor Feyenoords spel, maar: Celtic is echt niveau echt tranentrekkend. Heerenveen is echt niet slechter.
Nee dat was de andere.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:31:
Nou, dat had zijn tweede gele kaart nu moeten zijn...
[ Voor 15% gewijzigd door donleone83 op 19-09-2023 21:33 ]
Feyenoord is gewoon beter, maar de zenuwen maken dat het er niet helemaal uitkomt.jbdeiman schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:31:
[...]
Nee joh, die krijg je nooit mee natuurlijk. Beetje tamme wedstrijd vind ik tot nog toe. Feyenoord niet helemaal scherp nog, paar keer dom balverlies, en een paar keer de verkeerde keuze of te lang gewacht in aanvallend opzicht.
Je ziet dat Celtic toch wel veel tikjes uitdeelt en nu terecht een gele kaart krijgt.
Je zie bij vlagen wel de kwaliteit een beetje doorbreken, maar het mag wel wat beter en vaker getoond worden
Verwijderd
Ah, my bad.donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:32:
[...]
Er zit tot nu toe inderdaad nog helemaal geen voetbal in bij Celtic behalve dat hoge druk zetten. En als die centrale verdedigers zo door gaan heeft er ook minimaal eentje rood te pakken rond de 60e minuut. Rust bewaren. Die kansen komen wel. En vooral niet in een of andere snelle counter trappen.
[...]
Nee dat was de andere.
Dacht dat het deze was.
Langzaam komt Feyenoord toch een beetje los.
Hij is de gevaarlijkste aan de kant van Feyenoord atm
Vooral goed dicht houden achterin. Zoals het nu gaat kan er aan beide kanten zomaar eentje in frommelen en dat wil je niet aan de verkeerde kant hebben.donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:32:
Er zit tot nu toe inderdaad nog helemaal geen voetbal in bij Celtic behalve dat hoge druk zetten. En als die centrale verdedigers zo door gaan heeft er ook minimaal eentje rood te pakken rond de 60e minuut. Rust bewaren. Die kansen komen wel. En vooral niet in een of andere snelle counter trappen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
De Ajax-variant: er zijn veel uren op getraind maar dat zie je momenteel niet terug.
nggyu nglyd
Verwijderd
En daar was bijna de breuk in Feyenoord.LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:37:
2e Schot die op moet passen. Langzaam ontstaan er scheurtjes in Celtic
Maar de 3, matige, doelkansen waren voor Celtic.LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:37:
2e Schot die op moet passen. Langzaam ontstaan er scheurtjes in Celtic
Misschien zelf Celtic meer laten komen en dan zelf proberen te counteren met de snelle mensen voorin?
Verwijderd
Hij is heel inconsequent aan het fluiten.donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:40:
Die kan je ook geven hoor. Hij loopt gewoon vol door.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:02
Feyenoord maakt het voorin niet mooi af, een doelpunt zou helpen.
Ps. Wiefer lijkt weer zijn oude niveau op te pakken en Trauner heerst achterin.
Bij Feyenoord fluit hij ook niet voor alles, wordt een beetje een Engelse pot zo.PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:42:
Celtic maakt zoveel overtredingen, dat de scheids inmiddels niet meer voor alles fluit. Dat is altijd een risico met dit soort potten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Met lange afstandschoten is het niet alles en veel balverlies.
Celtic weet het goed dood te maken, en Feyenoord mist voorin de vasthouder.
Ik zou Paixiao toch naar de kant halen denk ik. Die is onzichtbaar.
Behalve dat ik hem als enige van de drie voorin ook elke keer onvermoeibaar terug zie op de eigen helft als Celtic uitbreekt.LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:46:
Ja, het is niet hoogstaand inderdaad.
Celtic weet het goed dood te maken, en Feyenoord mist voorin de vasthouder.
Ik zou Paixiao toch naar de kant halen denk ik. Die is onzichtbaar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Jaaa
- tweakduke
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/ta2UTajtNFcsWdNn2JWIEGz6.jpg?f=fotoalbum_large)