Wel lekker zo vlak voor de rust.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
(Nlziet loopt halve minuut achter in Kroatië)
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Nu proberen over de streep te trekken
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 19-09-2023 21:50 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit. Celtic moet gaan komen. Er gaat meer ruimte ontstaan als je gewoon rustig blijft in balbezit.PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:49:
Pff. Dat scheelt toch een hoop. Nu de rest behouden. En niet opeens de tweede helft achteruit gaan lopen, wat altijd onze makke is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als we de eerste 10 minuten na rust overleven dan moet het goedkomenPWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:49:
Pff. Dat scheelt toch een hoop. Nu de rest behouden. En niet opeens de tweede helft achteruit gaan lopen, wat altijd onze makke is.
Rust behouden bedoel je denk ik? Maar ik kan me uit mijn jeugd (stiekum op mn radiootje luisteren op mn kamer, omdat ik nog niet zo lang mocht opblijven) wel herinneren dat we vaak achteruit liepen na een voorsprong en het altijd spannend bleef.PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:49:
Zou wel lekker zijn als je een 2e (of meer) maakt dat de druk er wat af is en je overtuigend de eerste 3 punten binnen haalt.
En de druk op Celtic wordt steeds meer, 2e helft wordt erop en erover verwacht ik.
Verwijderd
Inderdaad,Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:50:
Het is echt heel onwennig. Ik heb het gevoel dat de regie ook met het geluid ouwehoert.
Appte een half uur geleden met een nichtje wat in de Kuip zit met de vraag of het nou echt zo stil is in het stadion.
Zij appte me een video terug van een minuut waar het gewoon continue gezang was in het stadion.
Zo'n vermoeden dat ze het publiek flink lager hebben gezet.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zonder Gimenez en snellere aanvallers zal dat makkelijker moeten zijn dan door die muur heen te ballen
Fijn goaltje. Ook lief van doelman Hart
Verwijderd
Juist wanneer Feyenoord terug loopt en gaat verdedigen gaat het fout.Harribo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:52:
Nu lekker wat verdedigen en counteren.
Zonder Gimenez en snellere aanvallers zal dat makkelijker moeten zijn dan door die muur heen te ballen
Fijn goaltje. Ook lief van doelman Hart
Gewoon lekker je eigen ding blijven doen.
Dit Feyenoord is niet het Feyenoord van vroeger.jbdeiman schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:51:
[...]
Rust behouden bedoel je denk ik? Maar ik kan me uit mijn jeugd (stiekum op mn radiootje luisteren op mn kamer, omdat ik nog niet zo lang mocht opblijven) wel herinneren dat we vaak achteruit liepen na een voorsprong en het altijd spannend bleef.
Zou wel lekker zijn als je een 2e (of meer) maakt dat de druk er wat af is en je overtuigend de eerste 3 punten binnen haalt.
Ik heb alle vertrouwen in het huidige Feyenoord.
Rust ja
Vaak in dit soort wedstrijden, willen ze de voorsprong kost wat kost verdedigen, in plaats van de tweede er in te prikken.
Prima in minuut 85. Niet in minuut 50.
Ietsjes achteruit. Niet met je kont in de 16. Met die verdediging van Feyenoord heb ik daar wel vertrouwen in.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:53:
[...]
Juist wanneer Feyenoord terug loopt en gaat verdedigen gaat het fout.
Gewoon lekker je eigen ding blijven doen.
Kan Celtic ook niet meer counteren waardoor ze hun wapen kwijt zijn.
Voetballend zie ik Celtic er niet door heen komen
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 19-09-2023 21:55 ]
Oh, dat weet ik wel hoor. Ik heb er ook vertrouwen in, maar moest door deze opmerking terug denken aan die tijd.Russel88 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:54:
[...]
Dit Feyenoord is niet het Feyenoord van vroeger.
Ik heb alle vertrouwen in het huidige Feyenoord.
Gewoon spanning en zweethanden omdat het zo spannend was. Ik hoop dat dat vanavond niet zo is. Scheelt een boel druk als je de eerste punten al binnen hebt.
Waar ik wel echt klaar mee ben is dat die scheidsrechters in minuut 2 geen geel durven geven. Schei toch uit.
Ik kijk het tegenwoordig allemaal terug.Harribo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:58:
Samenvattingen CL pas om half 12...mmm..nog een half uur na ouwehoeren over deze wedstrijd natuurlijk
Ga denk ik zo slapen, en wellicht dat ik dan de tweede helft nog even terug kijk morgenvroeg. De tijden dat ik tot 1.00u bleef kijken, zijn wel voorbij (helaas).
Verwijderd
Op 2 foutjes na vind ik Wieffer juist best sterk spelen.Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:58:
Die Schotten moeten komen. Gewoon blijven combineren. Ik vind Wieffer tegenvallen. Hartman speelt goed. Je moet eigenlijk hopen dat iemand van Celtic 2e geel pakt.
Waar ik wel echt klaar mee ben is dat die scheidsrechters in minuut 2 geen geel durven geven. Schei toch uit.
Ik vind Wieffer echt goed. Zit overal verdedigend net tussen en is veel betrokken in de opbouw. Verbindt het elftal weer zoals vorig jaar.Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:58:
Die Schotten moeten komen. Gewoon blijven combineren. Ik vind Wieffer tegenvallen. Hartman speelt goed. Je moet eigenlijk hopen dat iemand van Celtic 2e geel pakt.
Eens over die kaart. Achtelijk dat die niet gegeven wordt.
Ze moeten gewoon kijken hoe ze dat bij Ziggo doen. Niet te moeilijk, met twee man en even snel door de wedstrijden heen gaan.PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:58:
Een oud coach van een club, hoort geen analist te zijn bij een wedstrijd. Hup Gio, ga ergens anders je centen halen
De rest van dat gepraat, is voor mij tegenwoordig non informatie.
Kan je ook uitleggen waarom Wieffer tegen valt? Ik zie hem veel goede ballen onderscheppen, maakt geen pass fouten en geeft ook af en toe een goede diepe bal.Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:58:
Ja, hij houdt het simpel vaak, maar dat is ook een kwaliteit.
5x AursnesPWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:03:
2.8 miljoen voor een overwinning zie ik dit jaar. Voor sommige clubs de fee voor hun TD voor een transfer, voor ons echt wel geldZou toch wel lekker zijn.
Verwijderd
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn eigen rekening heb staan....PWM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:03:
2.8 miljoen voor een overwinning zie ik dit jaar. Voor sommige clubs de fee voor hun TD voor een transfer, voor ons echt wel geldZou toch wel lekker zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ik verwacht dan altijd wat er vrijwel altijd bij deze spelers gebeurd.Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:09:
Minteh is abnormaal snel
Rennen, sprinten, SPRINTEN!!!
Pang!!! Dag hamstring.
Hoop dat die een beetje heel blijft want Minteh gaat mij steeds meer bevallen.
-
Spel gaat nu wel op en neer.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2023 22:12 ]
Het oude Feyenoord sprintte 20 minuten non-stop, om hem vervolgens tegen te krijgenLZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:08:
Wat is er met Feyenoord gebeurt dan.
Ze komen scherp uit de kleedkamer?
Maar goed dat het bier hier per halve liter gaat.
Erg jammer dat het een huurspeler is. Hij gaat mij ook steeds beter bevallenVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:10:
[...]
Ik verwacht dan altijd wat er vrijwel altijd bij deze spelers gebeurd.
Rennen, sprinten, SPRINTEN!!!
Pang!!! Dag hamstring.
Hoop dat die een beetje heel blijft want Minteh gaat mij steeds meer bevallen.
-
Spel gaat nu wel op en neer.
Voor het seizoen toch? Of kan hij halverwege terug.LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:13:
[...]
Erg jammer dat het een huurspeler is. Hij gaat mij ook steeds beter bevallen
Ouwehoeren? Reclame bedoel je.Harribo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:58:
Samenvattingen CL pas om half 12...mmm..nog een half uur na ouwehoeren over deze wedstrijd natuurlijk
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hebben we toch? Zit alleen op rij 30floriz87 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:15:
Ze missen een spits type Inzaghi. Gewoon een afmaker.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Ik ben meer dan tevreden met een 1-0 na 96 minuten.Herman schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:18:
Ik zou wat nadrukkelijker zoeken naar doelpunten. Als Feyenoord Lazio tweemaal op gelijk spel kan houden dan wordt doelsaldo misschien nog interessant?
Dat is minimaal de helft van de vulling helaas ja
Spulletjes aan de man brengen
nggyu nglyd
Erin schieten graag
Ik zou met een stuitje naar rechts doen
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 19-09-2023 22:24 ]
Ik had hem niet gegeven, wel wat goedkoop dit.aicaramba schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:24:
Domme overtreding, maar volgens mij wel degelijk een overtreding.
Dacht het niet, alleen bij rood, toch?LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:24:
Var check. Maar die gele kaart kan niet meer teruggedraaid worden toch?
nggyu nglyd
Zeker wel. Als de VAR de scheidsrechter roept en die vind het bij nader inzien niks dan gaat die gele kaart ook weg.LZ86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:24:
Var check. Maar die gele kaart kan niet meer teruggedraaid worden toch?
Ik snap je wel. Hij kon nooit meer bij de bal en ging erg graag liggen. Maar dat neemt niet weg dat ie een arm in z'n gezicht zwaait en hem tegenhoudt.DeKever schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:24:
[...]
Ik had hem niet gegeven, wel wat goedkoop dit.
Ik zou die gast oprecht wisselen. Speelt echt waardeloos vandaag
Nee erg zwaar gestraft dit, hoeven we ook gelijk niet meer over de scheidsrechter te klagen.DeKever schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:24:
[...]
Ik had hem niet gegeven, wel wat goedkoop dit.
Ja dit verbaast mij helemaal niks.toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:25:
Waarom neemt hij em? Dit zie je mijlenver aankomen
Als het geen penalty was geweest was geel geschrapt. De overtreding waarvoor ie geel krijgt was dan nl geen overtredingdr.lowtune schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:25:
[...]
Dacht het niet, alleen bij rood, toch?
Vreest nietVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:27:
Maak nu A.U.B even snel de 2-0.
Anders weet ik alweer hoe het gaat.
Ik tenminste niet
Dat dus. Dat is overigens mijn interpretatie (niet uit het regelboekje) maar het zou me heel erg verbazen als geel wel bleef staan maar pingel niet…toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:27:
[...]
Als het geen penalty was geweest was geel geschrapt. De overtreding waarvoor ie geel krijgt was dan nl geen overtreding
Ik denk omdat hij iets beter in staat is een bal vast te houden.D-e-n schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:27:
Waarom Jahanbaks?
Nu gekalmeerd?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:28:
[...]
Ik ben een Feyenoorder, ik vrees altijd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024