Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.031 views

Onderwerpen

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Heb er zin in vanavond. Wel echt k*t dat Gimenez niet kan meedoen komende 2 europese potjes. Zo dom die overtreding in de laatste minuut bij Roma. Maargoed, hij kan zijn jetlag goed uitzitten en zondag lekker basis weer.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:05
Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:51:
Heb er zin in vanavond. Wel echt k*t dat Gimenez niet kan meedoen komende 2 europese potjes. Zo dom die overtreding in de laatste minuut bij Roma. Maargoed, hij kan zijn jetlag goed uitzitten en zondag lekker basis weer.
Superzonde inderdaad. En helemaal dat Ueda dan nu ook geblesseerd is. Ik verwacht ergens dat Feyenoord er voor open staat om Gimenez in de winterstop te verkopen dus deze potjes in de CL moeten zijn prijs opdrijven totdat er een gefrustreerde PL club in januari aanklopt. Ueda is namelijk ook te goed om een heel jaar op de bank te zitten en de flanken en het middenveld zijn inmiddels zo goed bezet dat hij daar ook niet de basis in gaat komen.

Ik verwacht een sterk Feyenoord vandaag. Als je de laatste wedstrijd ziet was Gimenez met zijn jetlag eigenlijk de dissonant in de aanval met de vele snelle positiewisselingen. Dus met Minteh, Paixao of Lingr in de punt komt het ook wel goed. Volgens mij heeft Celtic heel veel snelheid voorin en wordt dat dus oppassen, maar die Schotse verdedigers hebben geen idee wat er gebeurt als Feyenoord net zo goed voor de dag komt als afgelopen zaterdag.

[ Voor 9% gewijzigd door donleone83 op 19-09-2023 09:42 ]

• Agent47

Agent47

donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:41:
[...]

Superzonde inderdaad. En helemaal dat Ueda dan nu ook geblesseerd is. Ik verwacht ergens dat Feyenoord er voor open staat om Gimenez in de winterstop te verkopen dus deze potjes in de CL moeten zijn prijs opdrijven totdat er een gefrustreerde PL club in januari aanklopt. Ueda is namelijk ook te goed om een heel jaar op de bank te zitten en de flanken en het middenveld zijn inmiddels zo goed bezet dat hij daar ook niet de basis in gaat komen.

Ik verwacht een sterk Feyenoord vandaag. Als je de laatste wedstrijd ziet was Gimenez met zijn jetlag eigenlijk de dissonant in de aanval met de vele snelle positiewisselingen. Dus met Minteh, Paixao of Lingr in de punt komt het ook wel goed. Volgens mij heeft Celtic heel veel snelheid voorin en wordt dat dus oppassen, maar die Schotse verdedigers hebben geen idee wat er gebeurt als Feyenoord net zo goed voor de dag komt als afgelopen zaterdag.
+1 voor jou. Die schotten kunnen die combinaties niet aan denk ik. Achterin met Hancko en Trauner staat het stabiel. ;)

• donleone83
Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:43:
[...]

+1 voor jou. Die schotten kunnen die combinaties niet aan denk ik. Achterin met Hancko en Trauner staat het stabiel. ;)
Ja, alleen het centrum blinkt niet uit qua snelheid waar juist Celtic levensgevaarlijk op is als ik het goed begrepen heb. Zaak wordt dus of om het druk zetten te doseren en iets in te zakken naar het middenveld en op momenten dat het kan zoveel druk zetten dat je de pass over de verdediging voorkomt. Iedereen zal taakbewust moeten spelen.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:05
Agent47 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:43:
[...]

Je vergeet één ding he er is altijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPLWdzux_3apjbaSSjSJDUzulJw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DALAKOyLQWXU12pJc8zCXw83.jpg?f=user_large

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Olympique Marseille moet twee dagen voor het Europa League-duel met Ajax waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe trainer
Niet geheel ongunstig

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Beetje het gevoel alsof het de lamme tegen de blinde gaat worden.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Lucky Ajax? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tenzij het een opluchting voor de groep is en ze ineens goed gaan spelen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:21
Ondertussen meldt VI dat Mislintat Steijn eruit wil gooien en dat ook Mislintat zelf er mogelijk uitgegooid gaat worden. Wat een pleuriszooi. Waarom laat je Mislintat zijn gang gaan, meer dan 100 miljoen weggooien om dan als het al veeeel te laat is actie te nemen? Op naar het slechtste seizoen in de club geschiedenis.

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:41:
Ondertussen meldt VI dat Mislintat Steijn eruit wil gooien en dat ook Mislintat zelf er mogelijk uitgegooid gaat worden. Wat een pleuriszooi. Waarom laat je Mislintat zijn gang gaan, meer dan 100 miljoen weggooien om dan als het al veeeel te laat is actie te nemen? Op naar het slechtste seizoen in de club geschiedenis.
Ben erg benieuwd naar de bronnen en de waarheid, maar VI heeft het echter een pro artikel zitten dus wil er graag geld voor.
Het lijkt mij wat ongeloofwaardig, tenzij Kroes nu ineens actie onderneemt om erger te voorkomen. Maar die is er officieel nog niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
das maar afwachten. voor hetzelfde geld krijgen ze een trainer die de groep meteen aan de gang krijgt.

• Pompi
Kist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:41:
Ik zou het ontslag van Mislintat erg raar vinden, die moest eerst al het puin van afgelopen jaar ruimen en daarnaast stel je een TD voor langere termijn aan. Je ziet dat ook aan de meeste aankopen dat ze jong en multi-inzetbaar zijn, waardoor ze veel kansen hebben om door te groeien.

Een coach vervangen snap ik nog, een TD die nauwelijks de selectie naar zijn hand heeft kunnen zetten omdat hij beperkt was in aankopen doordat hij eerst moest verkopen niet. Daarnaast waar vind je nu een TD? Je zag aan zijn aanstelling hoe lastig het is om er 1 te vinden. Ook welke TD wil net na transferperiode instappen als hij geen aanpassingen aan selectie kan doen.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Pompi schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:31:
[...]

Ik zou het ontslag van Mislintat erg raar vinden...
Niet als je hoort hoe hij eigenhandig blijkbaar de gehele scouting en aankopen op zich heeft genomen.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14
[...]
Een coach vervangen snap ik nog, een TD die nauwelijks de selectie naar zijn hand heeft kunnen zetten omdat hij beperkt was in aankopen doordat hij eerst moest verkopen niet. Daarnaast waar vind je nu een TD? Je zag aan zijn aanstelling hoe lastig het is om er 1 te vinden. Ook welke TD wil net na transferperiode instappen als hij geen aanpassingen aan selectie kan doen.
Maar dat geldt ook voor de trainer. Welke trainer van enige naam wil hier nu in stappen? Het afbreukrisico is gigantisch.

Gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Pompi
Tristan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:31:
[...]

Niet als je hoort hoe hij eigenhandig blijkbaar de gehele scouting en aankopen op zich heeft genomen.
Zegt wie? Hele zomer geen lekken geweest en opeens zijn die er. En er lagen vanuit het afgelopen jaar veel problemen bij de scouting, o.a. 2 hoofdscouts die niet samen in 1 vergadering konden zijn waardoor ze 2 vergaderingen moesten houden. 1 daarvan is nu weg en er is nieuwe hoofdscout door hem gehaald. Dus ja ik snap het wel als hij zijn kringen kort hield, want zoals ik al zei had hij niet veel opties in aankopen en tijd dus dan ga je in begin even je eigen gang zodat je het naar je hand kan zetten (hiervoor is hij aangesteld he) en dan zou je het nu breder trekken omdat je genoeg tijd richting winter en volgende zomer hebt.
Verder zou ik als de geëiste aankopen van Steijn klopte, ook geen van hun gehaald hebben. Een Sambo zit nu bijvoorbeeld bij PSV op de bank.

• Pompi
alexbl69 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:35:
[...]

Maar dat geldt ook voor de trainer. Welke trainer van enige naam wil hier nu in stappen? Het afbreukrisico is gigantisch.

Gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt.
Ik zou ook nog niks vervangen, want hoeveel hebben ze nou echt met volledige selectie getraind? Het heeft even tijd nodig en dat veranderd niet als je nu Mislintat vervangt en Steijn laat zitten of andersom. Moet even door zure appel heen gebeten worden. Als je echt perse Steijn weg wil door zijn gedrag zou ik Maduro doorschuiven en dan mogelijk Bogarde terughalen.

Maar er zijn nu gewoon geen wondermiddeltjes. Het seizoen is lang en zelfs met plek 3 heb je dit jaar vCL dus er is echt nog geen man overboord.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Ik zou het ontslag van Mislintat erg raar vinden, die moest eerst al het puin van afgelopen jaar ruimen en daarnaast stel je een TD voor langere termijn aan. Je ziet dat ook aan de meeste aankopen dat ze jong en multi-inzetbaar zijn, waardoor ze veel kansen hebben om door te groeien.

Als de RvC of directie Mislintat er nu uit zouden willen gooien tekenen ze ook hun eigen vonnis. Ze hebben elke transfer (iig de duurdere) tenslotte mede akkoord bevonden.

• Pompi
toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:45:
[...]

Als de RvC of directie Mislintat er nu uit zouden willen gooien tekenen ze ook hun eigen vonnis. Ze hebben elke transfer (iig de duurdere) tenslotte mede akkoord bevonden.
Dat en het was voor de zomer bekend dat er veel doorgeselecteerd en aangekocht moest worden, want iedereen en zijn moeder was het er over eens dat de selectie niet voldoende was. Heel vorig jaar is er aangekloot en hoorde vanuit de pers weinig (wel de fans). Maar nu opeens is het het tegenovergestelde en is het meteen een "vreemdelingenlegioen" als er wordt gedaan wat iedereen aan het eind van vorig seizoen zei dat gedaan moest worden.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:23
Gonadan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:48:
[...]

Ben erg benieuwd naar de bronnen en de waarheid, maar VI heeft het echter een pro artikel zitten dus wil er graag geld voor.
Het lijkt mij wat ongeloofwaardig, tenzij Kroes nu ineens actie onderneemt om erger te voorkomen. Maar die is er officieel nog niet.
Jan van Halst heeft even wat beelden op de tablet gemaakt :+

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24
De supporters en pers hebben net zo goed boter op hun hoofd met het geklaag en gezaag dat aankopen uitbleven aan het begin van de transfermarkt. Dan komt er uiteindelijk budgetruimte door de verkoop en wordt op allerlei posities spelers aangetrokken en kijken we vreemd op dat het allemaal nog niet op elkaar is ingespeeld.
Steijn heeft pech, ik hoop voor hem dat hem tijd gegund wordt maar een trainer is een passant een TD niet.

Edit net binnen: https://nos.nl/l/2491074
Mislintat kocht speler via zakenrelatie. Bij Voetbal offside werd daar al op gehint, het “dak” lekt goed daar in Amsterdam. Einde Mislintat lijkt me…

[ Voor 12% gewijzigd door Miki op 19-09-2023 18:49 ]

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:22

Pierre

Van nature lui!

Dat is wel een fijn verhaal over Mislintat, ben geen Ajacied maar dit is wel heel kwalijk. Snel weg deze man.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11

FreakNL

Well do ya punk?

En hij wil ook al van Steijn af.. Hoe bedoel je je eigen straatje schoonvegen.

Steijn moet zich zeker nog bewijzen maar dan moet je hem wel de kans geven.

• donleone83
Miki schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:48:
De supporters en pers hebben net zo goed boter op hun hoofd met het geklaag en gezaag dat aankopen uitbleven aan het begin van de transfermarkt. Dan komt er uiteindelijk budgetruimte door de verkoop en wordt op allerlei posities spelers aangetrokken en kijken we vreemd op dat het allemaal nog niet op elkaar is ingespeeld.
Steijn heeft pech, ik hoop voor hem dat hem tijd gegund wordt maar een trainer is een passant een TD niet.

Mislintat kocht speler via zakenrelatie. Bij Voetbal offside werd daar al op gehint, het “dak” lekt goed daar in Amsterdam. Einde Mislintat lijkt me…
Ach man dit stinkt aan alle kanten en kan Ajax er echt niet bij hebben nu. Hij had de directie en RvC op zijn minst moeten informeren natuurlijk. Hij wist dondersgoed dat dit pure belangenverstrengeling is.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Wie zal de kerst halen, Steijn, Mislintat of geen van beiden?

Dit lijkt inderdaad onhoudbaar.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ow wow, dit is een kleine beerput met grote gevolgen. Dit is in 1x een onhoudbare situatie voor Ajax geworden, die moet zichzelf gaan beschermen.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

duistere dealtjes, had pi- air toch een beetje gelijk :+

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:23
Lol, wtf is er allemaal aan de hand bij Ajax. Dat stort zo toch als een kaartenhuis in elkaar?

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 14:43

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik keek gisteren per ongeluk VI en toen had Andy van der Meyden het er al over, Wim Kieft haalde met geknepen billetjed Pierre nog even aan, maar had beroepsidioot Andy toch gelijk :D

Sowieso was het een rare tafel als Wim Kieft de intellectueel is, maar dat terzijde.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 25-11 09:02
Pompi schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:40:
[...]

Ik zou ook nog niks vervangen, want hoeveel hebben ze nou echt met volledige selectie getraind? Het heeft even tijd nodig en dat veranderd niet als je nu Mislintat vervangt en Steijn laat zitten of andersom. Moet even door zure appel heen gebeten worden. Als je echt perse Steijn weg wil door zijn gedrag zou ik Maduro doorschuiven en dan mogelijk Bogarde terughalen.

Maar er zijn nu gewoon geen wondermiddeltjes. Het seizoen is lang en zelfs met plek 3 heb je dit jaar vCL dus er is echt nog geen man overboord.
Ik zou inderdaad ook zeggen dat ik Steijn nog meer tijd zou geven om dingen naar zijn hand te zetten. Maar mocht hij weg moeten dan kan je toch onmogelijk Maduro als opvolger zien? Dan had je net zo goed Heitinga kunnen laten zitten.

Verwijderd

Dat doen in principe is geen probleem, dit gebeurd bij wel meerdere clubs.

Het gaat er in deze kwestie meer om waarom deze speler is gehaald.
Is dat.
A: Omdat het een echte aanwinst is en het simpelweg toeval is dat het via het bedrijf waarbij Mislintat aangesloten is en aandelen van heeft?
(In dat opzicht zou het alleen maar slim zijn om je eigen relaties te gebruiken om een speler te halen.)

B: Omdat deze speler is gehaald zodat hij er persoonlijk winst over zou kunnen boeken.

Kwa KNVB regels is bij beide scenario's helemaal niets mis mee. (zo ver ik kan zien in de regelementen.)
Maar, omdat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is kan EN Ajax EN Mislintat zeer in de problemen komen als het scenario B is.
Handelen met voorkennis is zeer verboden op de beurs en kan toch torenhoge boetes leiden of zelfs (tijdelijke) uitsluiting van de beurs.

Aangezien Ajax deze transferperiode 10+ spelers heeft aangetrokken en dit de enige is ga ik er een beetje vanuit dat het A is.
Gewoon van zijn eigen bronnen gebruik gemaakt om een speler te vinden.

Ik hoop alleen voor hem dat die hierbij wel ervoor heeft gezorgd dat die hier zelf geen geld aan over houdt d.m.v eigen contractuele voorwaarden met zijn aandelen.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:41

Wat is er precies verkeerd aan dan? Het gaat om Sosa die op deadline Day is gehaald. Een Kroatisch international voor 8m. Niks geks lijkt me op t eerste gezicht. Het gaat er alleen om, of Mislintat er zelf voordeel bij heeft dat deze transfer werd gemaakt, en dat kan ik me toch niet voorstellen. Ja, de belangenverstrengeling is er, maar meer dan dat niet. Maar t is negatief en pat bij de sfeer waarin Ajax nu verkeert, dus verkoopt dit ook goed. Maar ik durf er wel geld op te zetten dat t uiteindelijk een storm in een glas water is.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:22

Pierre

Van nature lui!

Pierre heeft zich een aantal weken geleden vergist in de naam :+

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:51
JanW schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:27:
[...]

Wat is er precies verkeerd aan dan? Het gaat om Sosa die op deadline Day is gehaald. Een Kroatisch international voor 8m. Niks geks lijkt me op t eerste gezicht. Het gaat er alleen om, of Mislintat er zelf voordeel bij heeft dat deze transfer werd gemaakt, en dat kan ik me toch niet voorstellen. Ja, de belangenverstrengeling is er, maar meer dan dat niet. Maar t is negatief en pat bij de sfeer waarin Ajax nu verkeert, dus verkoopt dit ook goed. Maar ik durf er wel geld op te zetten dat t uiteindelijk een storm in een glas water is.
Het probleem is dat deze belangenverstrengeling vooraf niet bekend was, terwijl Mislintat op de dag zelf met de notaris bezig was en het dus niet vergeten was. Dat suggereert dat hij het wilde verbergen. Als hij er open over was geweest had het vooraf beoordeeld kunnen worden en wellicht gewoon goedgekeurd kunnen worden. Bij een beursgenoteerde onderneming ligt dit allemaal nog eens extra gevoelig ook.

*pakt popcorn*

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
Jullie vergeten even dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is waar belangenverstrengeling mogelijk tot onderzoek en actie van de Afm kan leiden. Daar zit je echt niet op te wachten als RvC!!!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Sosa lijkt qua transferprijs en ook de eerste indrukken helemaal geen gekke aankoop. Lijkt mij wel een mooie plottwist als Ajax voordeel heeft gehad aan deze deal ipv een nadeel. Maar goed het is tegen de regels, maar met governance regels luister het wel nauw wat er nu precies is gebeurd. Denk dat we het onderzoek moeten afwachten, ik vertrouw journalisten niet meteen om dit soort complexe materie echt te doorgronden en er is altijd wel een hoogleraar te vinden die een mening klaar heeft die het goed doet.

Het is stom van Mislintat, of het nu bewust of onbewust en of het nu wel of niet geld voor hem in prive heeft opgeleverd.

Het is dubbel stom omdat naar mijn mening de pijlen op Steijn moeten. Hij heeft qua spelopvatting nog niets laten zien met de teams, niet toen er nog maar twee aankopen liepen, niet toen hij met bijna alleen maar spelers speelde die er vorig jaar ook waren, niet met meerdere aankopen. Het gaat er bij mij nog steeds niet in dat je met professionele voetballers die elkaar niet kennen niet een beter resultaat tegen Fortuna, Excelsior en Ludogorets kan bereiken.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08
[...]

Als ik het goed begrjp, heeft hij wel zijn privé-toko netjes bij Ajax gemeld, maar niet dat de zaakwaarnemer van Sousa daar aandelen in had, daar is Ajax gisteren pas achter gekomen. Je kan het als ongelukkig zien, maar de schijn heeft hij zo tegen. Speelt ook mee dat Ajax beursgenoteerd is, geeft ook minder speelruimte om het met een goed gesprek op te lossen, meest safe voor de RVC is om hem nu gewoon af te rekenen hierop. Bijkomend voordeel is dat je Mislintat dan tot zondebok kan maken, ik ben bang dat met 2 reële verliespartijen in aantocht er toch snel koppen gaan rollen. Dan liever Mislintat voor dit onder de bus duwen dan Steijn die nog geen eerlijke kans heeft gehad.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Pierre schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:31:
Pierre heeft zich een aantal weken geleden vergist in de naam :+
* Ramzzz kijkt naar de nick van @Pierre :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PolarBear
  • Niet online
GrooV schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:36:
Jullie vergeten even dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is waar belangenverstrengeling mogelijk tot onderzoek en actie van de Afm kan leiden. Daar zit je echt niet op te wachten als RvC!!!
Het zou mij verbazen als de AFM hier wat mee gaat doen. En als ze dat wel doen dan twijfel ik in hoge mate aan hun prioriteitstellingen. Er zijn talloze andere zaken die onder de AFM vallen die veel grote maatschappelijke impact hebben en/of veel meer slachtoffers maken. Vooralsnog is er sprake van er sprake van een vrij waarschijnlijke belangenverstrengeling met mogelijk een nadeel voor Ajax bij één transactie.
Sempy schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:41:
[...]
Dan liever Mislintat voor dit onder de bus duwen dan Steijn die nog geen eerlijke kans heeft gehad.
Sorry maar ik wilde Steijn best de voordeel van de twijfel gunnen maar op het veld heb ik in alle westrijden, van de eerste oefenwedstrijd tot de laaste wedstrijd tegen Twente nog geen begin van een spelopvatting gezien. Laat staan een spelopvatting die bij Ajax hoort. Hij is meerdere keren spelers, die hij nog geeneens echt kende, afgevallen. Het moet wel heel raar lopen als Steijn niet dé miskoop van Mislintat is geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door PolarBear op 19-09-2023 19:48 ]

• Gonadan

Gonadan

DirtyBird schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:20:
maar had beroepsidioot Andy toch gelijk :D
Dit is eigenlijk nog het meest verontrustende nieuws. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

PolarBear schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:45:
[...]

[...]

Sorry maar ik wilde Steijn best de voordeel van de twijfel gunnen maar op het veld heb ik in alle westrijden, van de eerste oefenwedstrijd tot de laaste wedstrijd tegen Twente nog geen begin van een spelopvatting gezien. Laat staan een spelopvatting die bij Ajax hoort. Hij is meerdere keren spelers, die hij nog geeneens echt kende, afgevallen. Het moet wel heel raar lopen als Steijn niet dé miskoop van Mislintat is geweest.
Speelde behoorlijk voetbal bij VVV en loodst sparta maar de beste plek in 20 jaar. Die man moet wat kunnen. En ja, alleen bij kleine clubs tot nu toe. Maar was dat met Slot ook niet zo?

Dit zootje ongeregeld krijgt ook Van Gaal of Ten Hag echt niet aan de praat.

• PolarBear
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:45:
[...]

Dit is eigenlijk nog het meest verontrustende nieuws. :D
Je vraagt je af wie Andy heeft ingefluisterd binnen of om Ajax en of die dan wel het beste voor hebben met de club.

• PolarBear
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:49:
[...]

Speelde behoorlijk voetbal bij VVV en loodst sparta maar de beste plek in 20 jaar. Die man moet wat kunnen. En ja, alleen bij kleine clubs tot nu toe. Maar was dat met Slot ook niet zo?
Slot deed het bij AZ wat een trapje hoger is, als eeuwige vierde, dan Sparte of VVV. Daarbij wat heeft Steijn nu laten zien, heb je enig teken van een tactiek gezien? Iets? Je kan niet alles op nieuwe spelers afschuiven.
Daar verschillen we van mening, de selectie was heel erg laat pas klaar maar het gebeurt in het professionele voetbal elk seizoen bij clubs dat grote delen van de selectie worden vervangen. Slot heeft vorig jaar laten zien bij Feyenoord dat er best snel een team kan worden gebouwd. Dat liep ook niet de eerste wedstrijden maar er zat echt meer lijn in dan wat Steijn nu doet.

Ik denk dat juist een van Gaal wel de kwaliteiten van de huidige selectie doorziet en het aan had gedurfd om met een andere tactiek of opstelling te spelen.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:21
[...]

Punt blijft dat Steijn bij herhaling zijn spelers afvalt in de media. Als het spel bagger is, kan ik dat nog ergens begrijpen. Maar win die ploeg dan in ieder geval voor je, neem ze in bescherming tegen een buitenwacht die druk bezig is alles en iedereen bij Ajax neer te sabelen. Dan kan je misschien gaan bouwen.

Dat maakte Frank de Boer ook zo'n fenomeen. Die wist juist zijn selectie van alles af te schermen en wist met nog slechter materiaal dan dit gewoon 4x kampioen te worden.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08

Voorbereiding moest hij bouwen met spelers die alsnog vertrokken en van de huidige selectie hebben de meesten net 2 weken hun werkvergunning, waarvan ze ook nog eens een week op interlandvakantie gingen. Los van of die nieuwe spelers überhaupt kunnen voetballen, denk ik dat geen enkele trainer er zo snel iets van had kunnen maken. Vergeet niet dat Ten Hag vaak tot eind oktober bezig was om de poppetjes op de goede plek te krijgen, maar die had dan wel spelers als Antony die hij moest in passen en niet Manssverk.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Ik snap de commotie rond Ajax, maar laten we niet vergeten dat er een fantastische wedstrijd vanavond op het programma staat!

Hopelijk zo de opstelling. Minteh of toch een verrassing in de spits. Alle vertrouwen in Slot en zijn spelers vanavond!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ja vanavond wordt een mooie 4-0 overwinning voor Feyenoord!

nggyu nglyd

Verwijderd

[...]

Aan de andere kant, heeft die compleet gefaald bij NAC wat weer een iets grotere club was.
Simpelweg omdat die totaal niet met ego'tjes kon omgaan.

Bij een club zoals VVV en Sparta is het makkelijker werken.
Minder druk en de spelers vinden het allemaal wel prima.

Bij NAC stond er druk op en werd play-offs verwacht en begon die hele, maar dan ook hele rare beslissingen te nemen en begon verbaal aardig van zich af te slaan.
En, nu bij Ajax... precies hetzelfde verhaal.

Tot nu toe lijkt het gewoon alsof Steijn niet zo goed tegen de druk kan.
Of gewoon niet het tactisch inzicht heeft om een club te coachen die favoriet horen te zijn in een wedstrijd.

Sparta, VVV, Ado.
Dat waren allemaal clubs waarbij die niets te verliezen had.
En er werd ook gevoetbald met dat idee.
"Fantastisch als we winnen, maar geen man overboord als we dat niet doen."

Sommige coaches zijn gewoon niet bestemd voor de top.
Ron Jans weet dat bijvoorbeeld heel goed van zich zelf en blijft lekker in de subtop, waar helemaal niets mis mee is.

Wat betreft Slot,
AZ is toch geen kleine club (in Nederland.)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Minteh!! We worden gek!!!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:56:
Ja vanavond wordt een mooie 4-0 overwinning voor Feyenoord!
Ik zet hem op een ouderwets avondje nagelbijten in de Kuip.
2-1 in de 88st minuut.

• PolarBear
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:55:
[...]

Voorbereiding moest hij bouwen met spelers die alsnog vertrokken en van de huidige selectie hebben de meesten net 2 weken hun werkvergunning, waarvan ze ook nog eens een week op interlandvakantie gingen. Los van of die nieuwe spelers überhaupt kunnen voetballen, denk ik dat geen enkele trainer er zo snel iets van had kunnen maken. Vergeet niet dat Ten Hag vaak tot eind oktober bezig was om de poppetjes op de goede plek te krijgen, maar die had dan wel spelers als Antony die hij moest in passen en niet Manssverk.
Het gaat niet alleen op poppetjes op de juiste plek ook om spelopvatting. Ik noem iets druk zetten. Niet de tegenstander ergens op je eigen helft afwachten maar op of over de middenlijn. Zelfs als je met andere spelers speelt kan je in ieder geval zien of er een idee achter zit. Al gaat het in de uitvoering mis. Gewoon iets heel basaals.

Kan je mij een ding vertellen wat daar maar op wijst?

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
[...]

Het zou mij verbazen als de AFM hier wat mee gaat doen. En als ze dat wel doen dan twijfel ik in hoge mate aan hun prioriteitstellingen. Er zijn talloze andere zaken die onder de AFM vallen die veel grote maatschappelijke impact hebben en/of veel meer slachtoffers maken. Vooralsnog is er sprake van er sprake van een vrij waarschijnlijke belangenverstrengeling met mogelijk een nadeel voor Ajax bij één transactie.
Je ziet het verkeerd, aandeelhouder hebben hier een nadeel bij, hierdoor kan bijv. een VEB kan Ajax of de Afm wel degelijk tot actie dwingen.

VEB heeft Ajax wel vaker om opheldering gevraagd met bijv jaarverslagen en toen met Overmars https://www.veb.net/tag/ajax

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nou, hopen dat het een mooi NL CL avondje wordt, kom op Feyenoord :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:26:
Handelen met voorkennis is zeer verboden op de beurs en kan toch torenhoge boetes leiden of zelfs (tijdelijke) uitsluiting van de beurs.
Handelen met voorkennis gaat over aandelen transacties. Niet of je iemand koopt via een bevriend/gelieerd bedrijf.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DirtyBird schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:20:
Ik keek gisteren per ongeluk VI en toen had Andy van der Meyden het er al over, Wim Kieft haalde met geknepen billetjed Pierre nog even aan, maar had beroepsidioot Andy toch gelijk :D

Sowieso was het een rare tafel als Wim Kieft de intellectueel is, maar dat terzijde.
Het was al redelijk bekend volgens mij dat er een onderzoek zou komen. Bij de NOS gaven ze al eerder aan, dat het nogal vreemd was dat er voor spelers werd overbetaald.

Dus ja, leuk voor Andy, maar erg verrassend zou ik het niet noemen. Overigens gaat Sneijder diploma's kopen, maar doet hij ons voor alsof hij ergens aan een universiteit gaat studeren..

Nee, ik ben een beetje klaar met de VI's. Kijk nu Voetbalpraat en de NOS, beide wat saaier wellicht, maar niet dat irritante gedrag van die gasten. Kieft is de enige waarvoor ik zou kijken.

• PolarBear
  • Niet online
GrooV schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:01:
[...]

Je ziet het verkeerd, aandeelhouder hebben hier een nadeel bij, hierdoor kan bijv. een VEB kan Ajax of de Afm wel degelijk tot actie dwingen.

VEB heeft Ajax wel vaker om opheldering gevraagd met bijv jaarverslagen en toen met Overmars https://www.veb.net/tag/ajax
Echt de AFM zou willen dat ze capaciteit hebben om dit soort dingen te onderzoeken.

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:41:
[...]

Als ik het goed begrjp, heeft hij wel zijn privé-toko netjes bij Ajax gemeld, maar niet dat de zaakwaarnemer van Sousa daar aandelen in had, daar is Ajax gisteren pas achter gekomen. Je kan het als ongelukkig zien, maar de schijn heeft hij zo tegen. Speelt ook mee dat Ajax beursgenoteerd is, geeft ook minder speelruimte om het met een goed gesprek op te lossen, meest safe voor de RVC is om hem nu gewoon af te rekenen hierop. Bijkomend voordeel is dat je Mislintat dan tot zondebok kan maken, ik ben bang dat met 2 reële verliespartijen in aantocht er toch snel koppen gaan rollen. Dan liever Mislintat voor dit onder de bus duwen dan Steijn die nog geen eerlijke kans heeft gehad.
Nog 2 verliezen en Steijn is sowieso weg.

• PolarBear
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:13:
[...]

Het was al redelijk bekend volgens mij dat er een onderzoek zou komen. Bij de NOS gaven ze al eerder aan, dat het nogal vreemd was dat er voor spelers werd overbetaald.
Dat er voor speler overbetaald was, was alleen maar de mening van een aantal analisten toch? En nogmaals bij Sosa lijkt er heel marktconform, eerder laag, transferbedrag te zijn betaald? Om deze transfer als overbetaald te zien lijkt mij gek?

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:07:
[...]

Handelen met voorkennis gaat over aandelen transacties. Niet of je iemand koopt via een bevriend/gelieerd bedrijf.
Niet waar, het gaat veel verder dan dat.
Maar goed, laten we er voor nu over ophouden! :)

Iets veel belangrijkers vanavond dan de chaos bij Ajax.

Voetbal, Nederlands Voetbal! :)

• HollowGamer
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:16:
[...]

Dat er voor speler overbetaald was, was alleen maar de mening van een aantal analisten toch? En nogmaals bij Sosa lijkt er heel marktconform, eerder laag, transferbedrag te zijn betaald? Om deze transfer als overbetaald te zien lijkt mij gek?
Het leek voor mij erop dat ze meer wisten, maar geen PJ wilde doen..

Ze hadden het bijvoorbeeld over Akpom, maar ook over andere spelers waarbij niemand anders interesse in hadden. Dat is nogal vreemd, aangezien tegenwoordig elke club wel in dezelfde pool vist.

Maar zoals gezegd, ze leken meer te weten, maar er was nog niet voldoende bewijs. Tenminste dat is mijn gevoel, omdat die verhalen dus wel al rondgingen en 'wij' bij Arsenal ook ervaring hebben met deze Sven. Daar gingen toen ook geruchten over dat hij nogal heeft verdient aan transfers. Same met Raul destijds.

• donleone83
PolarBear schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:16:
[...]

Deze specifiek lijkt mij inderdaad ook wel mee vallen. Maar bij veel andere bedragen heb ik ook echt mijn twijfels. Een jeugdspeler van ManC voor zo’n 13 miljoen plus 6 miljoen aan bonussen. Een vrij oude spits die overal geflopt is en 1 goed seizoen gedraaid heeft voor 14 miljoen. 13 miljoen voor een speler uit de Ligue 2. Miljoenen voor een linksback die als back-up is gehaald.

Nu heeft dat hier alleen wat mij betreft niets mee te maken. Er lijkt absoluut flink overbetaald voor veel spelers (de deals kwamen allemaal ook wel erg makkelijk rond) die allemaal zeer langlopende (5 jaar!) contracten aangeboden gekregen hebben. Maar dat is echt geen opzet, eerder gokken met een te goed gevulde portemonnee waardoor er grote risico’s genomen lijken te zijn. Of hij moet er inderdaad zelf aan verdiend hebben maar dat moet dan wel via hele schimmige constructies gegaan zijn.

Wat hier nu gebeurt met Mislintat is op zichzelf helemaal niet zo spannend. Hij had zich alleen altijd moeten beseffen dat hij dit had moeten melden omdat het pure belangenverstrengeling is. En als je 35% aandeelhouder bent van een bedrijf en je gaat namens je club iemand kopen bij een van je investeerders en inmiddels aandeelhouders, dan maak je mij niet wijs dat je niet door hebt dat je dat vooraf moet laten uitzoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door donleone83 op 19-09-2023 20:26 ]

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

PolarBear schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:00:
[...]

Het gaat niet alleen op poppetjes op de juiste plek ook om spelopvatting. Ik noem iets druk zetten. Niet de tegenstander ergens op je eigen helft afwachten maar op of over de middenlijn. Zelfs als je met andere spelers speelt kan je in ieder geval zien of er een idee achter zit. Al gaat het in de uitvoering mis. Gewoon iets heel basaals.

Kan je mij een ding vertellen wat daar maar op wijst?
Prima joh, dan pleur je Steijn er toch weer uit. Ik garandeer je dat dit zootje ongeregeld hooguit 3e wordt. Maar eerder 4e of 5e.

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:24:
Een jeugdspeler van ManC voor zo’n 13 miljoen plus 6 miljoen aan bonussen.
Hele normale prijs, helaas.
Zie Lavia, Livramento, Hall, Archer, Chukwuemeka, Trafford etc etc

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Deze specifiek lijkt mij inderdaad ook wel mee vallen. Maar bij veel andere bedragen heb ik ook echt mijn twijfels. Een jeugdspeler van ManC voor zo’n 13 miljoen plus 6 miljoen aan bonussen. Een vrij oude spits die overal geflopt is en 1 goed seizoen gedraaid heeft voor 14 miljoen. 13 miljoen voor een speler uit de Ligue 2. Miljoenen voor een linksback die als back-up is gehaald.

Nu heeft dat hier alleen wat mij betreft niets mee te maken. Er lijkt absoluut flink overbetaald voor veel spelers (de deals kwamen allemaal ook wel erg makkelijk rond) die allemaal zeer langlopende (5 jaar!) contracten aangeboden gekregen hebben. Maar dat is echt geen opzet, eerder gokken met een te goed gevulde portemonnee waardoor er grote risico’s genomen lijken te zijn.

Wat hier nu gebeurt met Mislintat is op zichzelf helemaal niet zo spannend. Hij had zich alleen altijd moeten beseffen dat hij dit had moeten melden omdat het pure belangenverstrengeling is. En als je 35% aandeelhouder bent van een bedrijf en je gaat namens je club iemand kopen bij een van je investeerders en inmiddels aandeelhouders, dan maak je mij niet wijs dat je niet door hebt dat je dat vooraf moet laten uitzoeken.
Het is ook erg vreemd, kennelijk kan Mislintat ook goed praten, want Ajax had alleen naar de puinhoop bij ons hoefde te kijken, maar ik heb zo'n gevoel dat er geen enkel zwaargewicht meer zit in het bestuur?

Akpom deed het goed in de Championship dacht ik, maar ik zou er max. 7 miljoen voor hebben gegeven. Alles daarboven is eigenlijk weggegooid geld, meestal net niet goed genoeg of gevaarlijk als hij kan floppen.

Heb de rest niet zo gevolgd, maar Ajax had vroeger een hele goede scouting en jeugdopleiding. Geen idee waarom dat helemaal weg is?

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:29:
[...]

Dat zijn wel top talenten, en die spelen in de PL.

Ajax is geen PL club, en ze spelen ook geen CL. Dus het is gewoon onverantwoord om dit soort bedragen + salarissen neer te leggen.

• PolarBear
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:30:
[...]
Heb de rest niet zo gevolgd, maar Ajax had vroeger een hele goede scouting en jeugdopleiding. Geen idee waarom dat helemaal weg is?
Unpopular opinion, maar Overmars. Die heeft in ieder geval de jeugd laten versloffen. Buiten het feit dat er met een Gravenberch, Timber(s), Hato, Rensch, Vos, Misehoy en nog wel wat spelers er ook genoeg jeugd is doorgebroken of op doorbreken staat.

• toolkist
  • Niet online
Yup. Die krijgt hoogstens een tik op de vingers en dan verder. 8m voor een speler van, volgens transfermarkt die natuurlijk niet heilig is, 12m. Niet overbetaald dus ofzo dus erg lastig om nadeel aan te tonen voor aandeelhouders Ajax.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:31:
[...]

Ajax is geen PL club, en ze spelen ook geen CL. Dus het is gewoon onverantwoord om dit soort bedragen + salarissen neer te leggen.
Onverantwoord? Kijk eens naar de transferbalans....
Ajax is gezonder dan ik gok 16 van de 20 PL ploegen.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:54:
[...]

Punt blijft dat Steijn bij herhaling zijn spelers afvalt in de media. Als het spel bagger is, kan ik dat nog ergens begrijpen. Maar win die ploeg dan in ieder geval voor je, neem ze in bescherming tegen een buitenwacht die druk bezig is alles en iedereen bij Ajax neer te sabelen. Dan kan je misschien gaan bouwen.

Dat maakte Frank de Boer ook zo'n fenomeen. Die wist juist zijn selectie van alles af te schermen en wist met nog slechter materiaal dan dit gewoon 4x kampioen te worden.
Ik zou bijna Frank de Boer gaan missen. Laat van Gaal de boel dan maar opruimen, die gaat toch niet naar Duitsland.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:33:
[...]

Yup. Die krijgt hoogstens een tik op de vingers en dan verder. 8m voor een speler van, volgens transfermarkt die natuurlijk niet heilig is, 12m. Niet overbetaald dus ofzo dus erg lastig om nadeel aan te tonen voor aandeelhouders Ajax.
Volgens de NOS tafel werd deze speler aangeboden voor 8 miljoen, maar betaalde hij 12m.

Ik ken deze speler redelijk goed, maar 12 miljoen is echt te veel voor hem.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:15:
[...]

Nog 2 verliezen en Steijn is sowieso weg.
Je kan ook met ons mee hopen dat we deze keer Ajax eens een keertje totaal domineren, dan blijft het misschien bij 1 verlies voordat Steijn weg is ;)

[ Voor 1% gewijzigd door dr.lowtune op 19-09-2023 20:36 . Reden: typo ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

HollowGamer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:35:
[...]

Volgens de NOS tafel werd deze speler aangeboden voor 8 miljoen, maar betaalde hij 12m.

De Sosa?

nggyu nglyd

• Tristan
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:11:
duistere dealtjes, had pi- air toch een beetje gelijk :+
Ik vermoed dat zijn bronnen inderdaad in deze richting hintte en dat Pierre, naar nu blijkt, de verkeerde naam heeft genoemd. Hij had er geen bewijs voor en dus moest hij door het stof.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:34:
[...]

Onverantwoord? Kijk eens naar de transferbalans....
Ajax is gezonder dan ik gok 16 van de 20 PL ploegen.
Dat is geen argument, aangezien je de club gezond dient houden. Dus dat je een goede cacheflow hebt, wil nog niet zeggen dat je zomaar alles op tafel moet leggen.

• dutchgio
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:31:
[...]

Forbs was naar West Ham gegaan als Ajax er niet tussen was gekomen. Voor een vergelijkbaar bedrag.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Tristan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:37:
[...]

Ik vermoed dat zijn bronnen inderdaad in deze richting hintte en dat Pierre, naar nu blijkt, de verkeerde naam heeft genoemd. Hij had er geen bewijs voor en dus moest hij door het stof.
Oneens, Pierre van Hooijdonk had het expliciet over de tijd bij NAC van Steijn.

Hij kletste uit z'n nek en had in geen geval te maken met deze zaak.

Op naar Feyenoord.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 19-09-2023 20:39 ]

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

PolarBear schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:49:
[...]

Je vraagt je af wie Andy heeft ingefluisterd binnen of om Ajax en of die dan wel het beste voor hebben met de club.
Het programma is VI en de website ook. Dit is gewoon een manier om een eentweetje te creëren. Goed voor het programma en de site

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
  • Niet online
Tristan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:37:
[...]

Bij Pierre ging het om de periode bij NAC van Steijn.

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:38:
[...]

Op naar Feyenoord.
Ik heb echt een gevoel dat er iets gezegd iets, zowel tegen PJ als Andy.. in die wereld kent en spreekt iedereen elkaar.

• Tristan
Quad schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:38:
[...]

Op naar Feyenoord.
Ohja, inderdaad. Mijn excuses!

• dutchgio
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:38:
[...]

Het programma is VI en de website ook. Dit is gewoon een manier om een eentweetje te creëren. Goed voor het programma en de site
Voetbal International (VI) en Veronica Offside zijn niet aan elkaar gelinkt, en Van der Meijde ook niet.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

HollowGamer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:40:
[...]

Ik heb echt een gevoel dat er iets gezegd iets, zowel tegen PJ als Andy.. in die wereld kent en spreekt iedereen elkaar.
Wie is Pieter Jan?

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:35:
[...]

Sosa is toch voor 8m gekocht? Met bonussen richting de 10. Ik weet niet waar die 12 vandaan komt

Verwijderd

De Ajax bestuur/staf problemen de komende 2/3 uur eventjes hier voortzetten?
[Voetbal] Randzaken

Zodat het hier over voetbal kan gaan?

• dutchgio
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:42:
[Voetbal] Randzaken

Maar dit is toch het Ajax topic :+

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:36:
[...]

Je kan ook met ons mee hopen dat we deze keer Ajax eens een keertje totaal domineren, dan blijft het misschien bij 1 verlies voordat Steijn weg is ;)
Ben jij voor Marseille dan? :D

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:42:
[Voetbal] Randzaken

Maak je geen zorgen zodra er afgetrapt wordt zal het ongetwijfeld verreweg het meest over de wedstrijd gaan, gok ik zo. Hopelijk positief, maar zo'n vertrouwen als sommige Feyenoord supporters hier lijken te hebben heb ik nog niet.

Verwijderd

Ik hoop alleen dat de supporters zich een beetje kunnen/gaan gedragen.
We hebben ze hard nodig de komende thuis wedstrijden.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:43:
[...]

Ben jij voor Marseille dan? :D
oei oei, my bad, die was ik vergeten mee te tellen. Nou goed, na Marseille dan Mislintat weg, na Feyenoord Steijn weg....kunnen we dat dan als compromis bereiken? :P

• donleone83
toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:29:
[...]

Appels met peren. De spelers die je noemt hadden volgens mij allemaal al ruim voor een eerste elftal gespeeld toen ze voor veel geld verkocht werden. Indruk gemaakt in de PL of het Championship. Forbs heeft nog helemaal niets laten zien behalve in de jeugdcompetitie.

• Agent47

Agent47

Wel lekkere potjes deze week zeg, tsjonge jonge :)

Hopen op geen vuurwerk en alleen keihard gezang zo. Come on Feyenoord!!!

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:46:
[...]

oei oei, my bad, die was ik vergeten mee te tellen. Nou goed, na Marseille dan Mislintat weg, na Feyenoord Steijn weg....kunnen we dat dan als compromis bereiken? :P
Voorlopig mag Mislintat van mij nog gewoon blijven. Of Ajax nou 2x wint of 2x dik verliest.
Ajax een verlies toewensen tegen Feyenoord gaat me te ver. Of ik erop reken dat we winnen is echter een ander verhaal :+

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Op het veld wel toch?

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:46:
[...]

Appels met peren. De spelers die je noemt hadden volgens mij allemaal al ruim voor een eerste elftal gespeeld toen ze voor veel geld verkocht werden. Indruk gemaakt in de PL of het Championship. Forbs heeft nog helemaal niets laten zien behalve in de jeugdcompetitie.
Volgens mij op Archer na heeft geen van allen uberhaupt PL of Championship gespeeld voor ze verkocht werden. Misschien die middenvelder van Aston Villa. Maar Livramento, Hall en Trafford bijvoorbeeld zeker niet.

• Gonadan

Gonadan

dutchgio schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:41:
Voetbal International (VI) en Veronica Offside zijn niet aan elkaar gelinkt, en Van der Meijde ook niet.
Right, alleen omdat het een paar keer van zender gewisseld is? Het zijn nog steeds dezelfde mensen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Giménez er niet bij is toch zo zonde.
Had een stuk meer vertrouwen erin gehad als hij er bij was, of Ueda.

Nu, echt hopen dat de spelers elkaar een beetje kunnen vinden voorin.

Positieve is wel dat Giménez Zondag helemaal is uitgerust. :D

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:51:
[...]

Right, alleen omdat het een paar keer van zender gewisseld is? Het zijn nog steeds dezelfde mensen.
De PTT heeft ook nog steeds invloed in de Eredivisie?

• donleone83
toolkist schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:51:
[...]

Volgens mij op Archer na heeft geen van allen uberhaupt PL of Championship gespeeld voor ze verkocht werden. Misschien die middenvelder van Aston Villa. Maar Livramento, Hall en Trafford bijvoorbeeld zeker niet.
Ik kan het ook mis hebben. Maar Livramento en Lavia bijvoorbeeld blonken uit bij Southampton toch?

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:52:
[...]

Ik kan het ook mis hebben. Maar Livramento en Lavia bijvoorbeeld blonken uit bij Southampton toch?
Klopt, maar van Chelsea naar Southampton (het jaar ervoor) gingen die al voor miljoenen.
Lavia 22m, Livramento 26m

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 19-09-2023 20:54 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Jan Peter Balkenende
Pagina: 1 ... 61 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024