@
Exocet Ik hoor wat je zegt, maar ik denk dat Steijn monddood wordt gemaakt bij Ajax en ontzettend beperkt wordt in zijn functioneren want het is echt geen slechte trainer. Heeft het bij Sparta toch geweldig gedaan? Dat is een aanname, die ik maak, maar dat straalt ie wel uit, vind ik. Want ik denk dat als je hem de waarheid vraagt, dat ie met hele andere teksten zou komen. En je kan alles wel gooien op tactiek enzo, maar met dit zooitje valt er niks te tactieken.
Maar ja zoals ik al zei, de vis stinkt bij de kop, maar daar hoor ik niemand over. Hoe kan het dat bij zo'n grote club/bedrijf als Ajax een buitenstaander als Mislintat, die niks met Ajax te maken heeft, binnen kan komen en klakkeloos miljoenen mag uitgeven? Is net zoiets als dat ik bij Shell of Unilever binnen zou lopen en zou zeggen hier met die bankpas, ik ga lekker shoppen. Dat bestaat niet.
toolkist schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:29:
[...]
Als ik ipv naar mezelf te kijken alleen maar anderen de schuld geef van m'n eigen falen dan mag je dat absoluut doen. Als ik een miljoen of wat per jaar betaald krijg en vakantie neem in een crisis periode, leef je uit.
Dus het is Steijn z'n schuld dat Satulo de bal keer op keer inlevert bij de tegenstander? Dus het is Steijn z'n schuld dat Brobbey niet kan scoren en 100 kansen nodig heeft om een goal te maken? Dus het is Steijn z'n schuld dat er geen karakters zijn in het team, die de boel bij de hand kunnen nemen wanneer het slecht gaat in een wedstrijd? Dat is alleemaal Steijn z'n schuld.
Stel jij hebt een logistiek bedrijf met een magazijn en je bent mijn baas en ik rij elke dag met de heftruck tegen de stellingen aan en alle pallets pleuren naar beneden. Dan is dat jouw schuld en niet de mijne? Want jij bent de baas, niet het feit dat ik niet kan rijden?
[...]
Overmars is zelf deels de aanstichter van deze teringzooi.
Werken met 'bierviltjes, whatsappjes etc' ipv bijvoorbeeld aan fatsoenlijke verslaglegging te doen etc zodat een opvolger nergens op voort kan borduren...
Daar heb ik ook een mening over, maar daar ga ik nu niet op in. Dat hele #metoo, vrouwonvriendelijke, regenboog, dickpics en weet ik veel wat voor onzin allemaal wat er nu aan de gang is, kan me allemaal gestolen worden. Als iemand goed functioneert is, dat prima voor mij. Zolang je niet aan kinderen of ouderen zit, moet je zelf weten wat je doet als je je werk maar goed doet, vind ik het best.
Maar goed, laten we het weer over voetbal hebben. Zondag gewoon 3 puntjes pakken in Eindhoven. Brobbey gaat er 2 prikken.
[
Voor 50% gewijzigd door
chim0 op 24-10-2023 08:58
]