Vind die scheids tot dusver nog niet heel geweldig eigenlijk. Ramalho houd daar vast, maar die van Lens net zo goed.
Nu kijk ik vast door mijn Nederlandse bril. Maar het valt me op dat Nederlandse ploegen, als ze uitspelen, vaak eerder geel krijgen dan de thuisploeg. Die overtreding op psv net was prima geel.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Eens, ik vind dat de scheidsrechter veel laat gaan van Lens, en bij PSV zichbaar sneller fluit.Agent47 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:35:
Nu kijk ik vast door mijn Nederlandse bril. Maar het valt me op dat Nederlandse ploegen, als ze uitspelen, vaak eerder geel krijgen dan de thuisploeg. Die overtreding op psv net was prima geel.
Martinelli maakt op slag van rust 0-1 voor Arsenal
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het wordt grimmig in het stadion, over en weer worden er dingen gegooid en nu ook iets brandends.
Zo te zien vanuit het PSV uitvak. Bij Arsenal verbaasde ik mij ook al over de "supporters". Ik ging daar naar de WC in Londen, en echt allemaal snuifduiven. Weinig je club supporteren aan als je het mij vraagt.
Zo te zien vanuit het PSV uitvak. Bij Arsenal verbaasde ik mij ook al over de "supporters". Ik ging daar naar de WC in Londen, en echt allemaal snuifduiven. Weinig je club supporteren aan als je het mij vraagt.
[ Voor 53% gewijzigd door carpebios op 24-10-2023 22:02 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zojuist weer de Jong duidelijk vastgehouden zonder dat ervoor gefloten was. Had moeten fluiten en geel geven, toen al.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:47
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Die is fijn
Wat een lekkere!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat effect, lekker zeg.
PSV gaat me verrassen blijkbaar
Jesus scoort 0-2 in Spanje ook erg fraai
Dat Jezus nog steeds scoort anno 2023 blijft mij verbazen!Gunner schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:15:
PSV gaat me verrassen blijkbaar![]()
Ben altijd een gelover geweest.carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:15:
[...]
Dat Jezus nog steeds scoort anno 2023 blijft mij verbazen!
Zeg PSV, letten we even op in de verdediging. Goededag.
Staat veel politie bij het uitvak iddcarpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:00:
Het wordt grimmig in het stadion, over en weer worden er dingen gegooid en nu ook iets brandends.
Arsenal 1-2
PSV trekt dit wel over de streep, als je ziet hoeveel kansen Lens verprutst (en hou) dan gaan die echt niet meer scoren.carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:19:
Zeg PSV, letten we even op in de verdediging. Goededag.
Als Lens ligt, dan fluit die scheids. Je weet gewoon wat je moet doen als je er niet meer uit komt.dr.lowtune schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:22:
[...]
PSV trekt dit wel over de streep, als je ziet hoeveel kansen Lens verprutst (en hou) dan gaan die echt niet meer scoren.
carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:23:
[...]
Als Lens ligt, dan fluit die scheids. Je weet gewoon wat je moet doen als je er niet meer uit komt.
Ik hoop het. Vind PSV niet super ogen.dr.lowtune schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:22:
[...]
PSV trekt dit wel over de streep, als je ziet hoeveel kansen Lens verprutst (en hou) dan gaan die echt niet meer scoren.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:47
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ramalho laat hem ook scoren, jammer.
Ramalho met zijn standaard domme actie, waarom is het ook echt altijd die waardeloze verdediger die een tegengoal veroorzaakt?
Goh Ramalho... verassend weertweakduke schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:25:
PSV heeft niets meer in te brengen.
Moeilijk te verdedigen. Maar idd, ik zou zeggen dat hier iets doortastender optreden gevraagd werd.tweakduke schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:25:
Het is gewoon altijd hetzelfde probleem met die gast, hij maakt gewoon altijd van die domme fouten.
Weer een lekkere actie van de scheids, was niets aan de hand.
Weer een lekkere actie van de scheids, was niets aan de hand.
Weer niets aan de hand. Zou de VAR nou ook niet eens stiekem tegen hem zeggen, gast waar ben je mee bezig.
[ Voor 64% gewijzigd door carpebios op 24-10-2023 22:28 ]
Lekkere sfeer in stadion. Dan krijg je het Kuip-voordeelcarpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:27:
Weer niets aan de hand.
En weer geel, leek wat makkelijk gegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door DeKever op 24-10-2023 22:29 ]
Hij scoort wel makkelijk punten bij het publiek.
Dat is toch in geen 1000 jaar een gele kaart? Als je daar geel geeft had je er nog wel een paar moeten geven. Kansloze scheids.
Hier zouden ze echt een paar challanges voor moeten uitvinden, om de scheids naar de beelden te vragen.Zingo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:30:
Dat is toch in geen 1000 jaar een gele kaart? Als je daar geel geeft had je er nog wel een paar moeten geven. Kansloze scheids.
Er moet nu iemand opstaan bij PSV. Wie houdt de bal vast, geeft de scheids een preek of vertelt zijn ploeggenoten even wat ze wel moeten doen?
En die constante wegwerp gebaren van die spelers, daar doet die niets aan.
Vindt Lozano deze wedstrijd toch ver boven de rest steken moet ik zeggen
Dit was dan weer niets.....
Vind het wel klasse dat ze nu als team jagen. Dat is toch organisatie.
Omdat het niks wasZingo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:35:
Hoe geef je die overtreding op Lozano dan geen geel?
Niets aan de hand, is de uitploeg maar!Zingo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:35:
Hoe geef je die overtreding op Lozano dan geen geel?
Psv krijgt echt niks mee van die scheids. Irritant ploegje dat Lens.
Terwijl ik dit typ krijgt de jong eindelijk een vrije trap mee.. een wonder. Trap maar gelijk binnen nu.
Terwijl ik dit typ krijgt de jong eindelijk een vrije trap mee.. een wonder. Trap maar gelijk binnen nu.
Zero.
Wow, hij geeft een vrije trap!
Voetballend is het niet veel dat Lens.. vooral kracht, lange ballen en hard rennen. Maar ja.. als het werkt dan werkt het natuurlijk.
Zero.
PSV kan niet de bal naar een ploeggenoot overspelen. Dat Lens gaat de winnende zo maken.
Beetje positiever hoorcarpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:40:
PSV kan niet de bal naar een ploeggenoot overspelen. Dat Lens gaat de winnende zo maken.
Zo goed is dat Lens ook weer niet
Ik zie ook kans voor psv
Hey ja, laten we Lozano eraf halen! Beste speler, mag hopen dat hij moe is ofzo. En Til voor Bakayoko? Geen counters meer voor PSV?
Ik vind PSV echt niet goed spelen. Zeer slordig en vinden geen rust in het spel. Zo slecht is dat Lens dus niet.Harribo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:40:
[...]
Beetje positiever hoor
Zo goed is dat Lens ook weer niet
Ik zie ook kans voor psv
Gewoon een hele zware loting. Gaf ik destijds al aan. Derde plek zou heel mooi zijn, alles daarboven zou geweldig zijn.
Zero.
Het probleem zit bij PSV op het middenveld. Ze kunnen geen ballen vasthouden en goed doorspelen. Dat probleem hebben ze al een tijdje. Alles naar voren en daar maar hopen dat ze er iets mee kunnen. We hebben iemand nodig die de baas is op het middenveld en vanuit daar het tempo kan bepalen en het spel kan verdelen.
Lens oogt veel energieker, al zal het thuisvoordeel ook wel meespelen.
Daarmee doel ik mee dat ik Lens niet perse goed vind, ze kunnen veel meer gewicht in de schaal leggen dan PSV fysiek kan, zo lijkt het.
En wat individuele fouten die telkens tot balverlies lijden.
PSV vind ik persoonlijk zeker niet de mindere, als het om pure kwaliteit gaat.
Daarmee doel ik mee dat ik Lens niet perse goed vind, ze kunnen veel meer gewicht in de schaal leggen dan PSV fysiek kan, zo lijkt het.
En wat individuele fouten die telkens tot balverlies lijden.
PSV vind ik persoonlijk zeker niet de mindere, als het om pure kwaliteit gaat.
[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 24-10-2023 22:44 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Man man man, Romalho.
Kost je iedere wedstrijd 1 goal of een paar flinke kansen tegen.carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:44:
Man man man, Romalho.
Zero.
Europees krijgen we echt veel te veel goals tegen.Pelox schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:45:
[...]
Kost je iedere wedstrijd 1 goal of een paar flinke kansen tegen.
Psv speelt niet top maar ook niet slecht.carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:41:
[...]
Ik vind PSV echt niet goed spelen. Zeer slordig en vinden geen rust in het spel. Zo slecht is dat Lens dus niet.
Lens is snel en fit maar dat is het ook wel vind ik.
Tja Ramalho, kost je vaak een doelpunt
Maar psv heeft ook nog steeds kans en waarom niet?
Oef Ramalho..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
MILJAAR! Ramalho, daar kon je je fout goed maken.
Is al zo'n 3 jaar het geval. Ik snap werkelijk niet dat ze niet een extra cv gehaald hebben, buiten die huurling bella kotchap. Echt heel raar.carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:47:
[...]
Europees krijgen we echt veel te veel goals tegen.
Zero.
Die het dan ook helemaal niet zo goed doet.Pelox schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:49:
[...]
Is al zo'n 3 jaar het geval. Ik snap werkelijk niet dat ze niet een extra cv gehaald hebben, buiten die huurling bella kotchap. Echt heel raar.
Dat vragen wij als fans ons ook al drie jaar af. We hebben inmiddels hele elftallen gewisseld, maar die verdediging is het maar steeds net niet.Pelox schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:49:
[...]
Is al zo'n 3 jaar het geval. Ik snap werkelijk niet dat ze niet een extra cv gehaald hebben, buiten die huurling bella kotchap. Echt heel raar.
Edit: Waar blijft die gele kaart voor Lens?
[ Voor 5% gewijzigd door Zingo op 24-10-2023 22:50 ]
Misschien nog een keer fluiten!
Maar hij kan geen geel geven zonder een PSV-er ook geel te geven.
[ Voor 52% gewijzigd door carpebios op 24-10-2023 22:51 ]
Wat een scheids joh... bang voor het publiek of zo?carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:51:
Thuis echt afmaken deze counterploeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 24-10-2023 22:53 ]
Zero.
Ik snap dat PSV niet top is vergeleken met de rest, maar waar halen ze die scheidsen vandaag joh.Pelox schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:52:
[...]
Wat een scheids joh... bang voor het publiek of zo?
Geen verkeerd resultaat, toch was er meer te halen naar mijn idee.
Ramalho kost je gewoon tegendoelpunten.
Ik ga even huilen.
Lekker blazen op die fluit! Misschien moet ie fluitist worden.carpebios schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:51:
De scheidsrechter was niet op zijn best vanavond, maar niet per se doorslaggevend. 1-1, ik denk al met al een terechte uitslag.
Het jaarlijkse verhaal van psv in Europa.Harribo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:53:
Het zit vaak niet mee en anders zit het wel tegen.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 24-10-2023 22:55 ]
Zero.
Zeker, maar uiteindelijk komt PSV hier gewoon ok weg met 1-1 denk ik. Ze waren groot deel de bovenliggende partij (denk ik) en hadden ook zomaar kunnen winnen, maar dat thuispubliek, de energie en eigenlijk ook de betere kansen waren gewoon aan zijde van Lens. Dan maar gewoon thuis winnen.Harribo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:53:
Lens heeft 1 kans gehad, ja ze waren energieker en agressiever, daar hielp de scheids hen ook bij door niet echt op te treden wammeer het best mocht. Publiek er ook nog achter na het doelpunt, tja dan kan alles. Maar echt kansen hebben ze niet gehad.Snowdog schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:57:
[...]
Zeker, maar uiteindelijk komt PSV hier gewoon ok weg met 1-1 denk ik. Ze waren groot deel de bovenliggende partij (denk ik) en hadden ook zomaar kunnen winnen, maar dat thuispubliek, de energie en eigenlijk ook de betere kansen waren gewoon aan zijde van Lens. Dan maar gewoon thuis winnen.
Maar goed 1-1 is wel terecht denk ik.
Thuis winnen en nog een puntje pakken tegen Arsenal of Sevilla en je pakt de 3e plek. Dan heb je het prima gedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 24-10-2023 23:03 ]
Zero.
Nouja, noem het halve kansen dan, maar ze hebben natuurlijk wel een aantal echte kansen gehad, met name in het begin. Ook na de gelijkmaker had ik een paar minuten het gevoel dat elke aanval van Lens wel een goal had kunnen opleveren, ondanks dat het misschien niet altijd direct tot enorme uitgespeelde kansen leidde. Het was vrij grote chaos en PSV leek compleet uit elkaar te vallen en dat was even overleven met meer geluk dan wijsheid.Pelox schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 23:01:
[...]
Lens heeft 1 kans gehad, ja ze waren energieker en agressiever, daar hielp de scheids hen ook bij door niet echt op te treden wammeer het best mocht. Publiek er ook nog achter na het doelpunt, tja dan kan alles. Maar echt kansen hebben ze niet gehad.
Maar goed 1-1 is wel terecht denk ik.
Thuis winnen en nog een puntje pakken tegen Arsenal of Sevilla en je pakt de 3e plek. Dan heb je het prima gedaan.
Anyway, PSV creëerde zelf ook niet bijster veel de hele wedstrijd eigenlijk en zoals gezegd, ik denk dat je hier echt best ok wegkomt zo. Zoals je zegt, thuis winnen dan sta je al boven Lens en als je dan ook nog van Sevilla zou winnen, dan heb je zelfs nog kans op de 2e plek. Zo niet, goeie kans dat je iig 3e bent met overwinning op Lens. En als je verliest van Lens... Nouja, dan zal het waarschijnlijk wel lastig worden ja.
Denk ook dat 1-1 terecht is.
Maar zelfs thuis en met joelend publiek achter je,bracht Lens toch niet genoeg.
Er liggen ruimtes in die verdediging bij Lens, beetje beter ballen en je kunt hier van winnen.
Nou ja wie weet
Maar zelfs thuis en met joelend publiek achter je,bracht Lens toch niet genoeg.
Er liggen ruimtes in die verdediging bij Lens, beetje beter ballen en je kunt hier van winnen.
Nou ja wie weet
Na de Arsenal uit wedstrijd werd er hier beweerd dat Bosz maar één speelstijl had: naïef aanvallend voetbal waar je dan uiteindelijk de deksel op je neus krijgt. Na vandaag kan die theorie ook de prullenbak in want dit deed me ernstig denken aan Rangers - PSV van vorig jaar onder Van Nistelrooij. Angsthazen voetbal waar niet willen verliezen het belangrijkst is.
Er was geen geloof, we speelde met de rem er op en veel te veel angst voor de nummer 15 van Frankrijk. Zodra er geloof kwam, spelers acties durfde te maken of naar voren durfde te passen scoorde PSV gelijk. Om het daarna nodeloos weg te geven.
Wat conclusies: Boscagli wordt met de wedstrijd belangrijker, Lozano begint zijn vorm te vinden, Bakayoko scoort bij de eerste de beste kans en Vertessen viel weer erg goed in. Daarentegen was Dest aanvallend onzichtbaar, Luuk werd totaal niet in zijn kracht gebruikt, het middenveld kon geen rust en controle brengen en de wissels waren of laat, of onlogisch.
Al met al mag je nu in je handjes knijpen als je in deze poule 3e wordt, terwijl er echt meer in zit.
Er was geen geloof, we speelde met de rem er op en veel te veel angst voor de nummer 15 van Frankrijk. Zodra er geloof kwam, spelers acties durfde te maken of naar voren durfde te passen scoorde PSV gelijk. Om het daarna nodeloos weg te geven.
Wat conclusies: Boscagli wordt met de wedstrijd belangrijker, Lozano begint zijn vorm te vinden, Bakayoko scoort bij de eerste de beste kans en Vertessen viel weer erg goed in. Daarentegen was Dest aanvallend onzichtbaar, Luuk werd totaal niet in zijn kracht gebruikt, het middenveld kon geen rust en controle brengen en de wissels waren of laat, of onlogisch.
Al met al mag je nu in je handjes knijpen als je in deze poule 3e wordt, terwijl er echt meer in zit.
Psv heeft het in eigen hand zegt Veerman.
Psv heeft nu 3 wedstrijden gespeeld waarvan 2 gelijk,1 verloren.
Om de derde plaats nog te bemachtigen, er kans op te houden,moet je van de aankomende wedstrijden minimaal 1 winnen. Wat ze tot nu toe niet gelukt is.
Om in de CL te overwinteren, moet je eigenlijk ook nog 2 van die 3 wedstrijden winnen.
Kortom, voor Psv ziet het er totaal niet hoopvol uit nu Europees. Er moeten wonderen gebeuren.
Om de derde plaats nog te bemachtigen, er kans op te houden,moet je van de aankomende wedstrijden minimaal 1 winnen. Wat ze tot nu toe niet gelukt is.
Om in de CL te overwinteren, moet je eigenlijk ook nog 2 van die 3 wedstrijden winnen.
Kortom, voor Psv ziet het er totaal niet hoopvol uit nu Europees. Er moeten wonderen gebeuren.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-10-2023 09:29 ]
Nou nou nou, wonderen. Als ze thuis winnen van Lens dan staan ze al derde. Dat is helemaal geen gek scenario. Daarna wacht nog Sevilla uit, wat een zware kluif zal zijn en als laatste thuis tegen Arsenal die hopelijk dan al geplaatst zijn. Derde zie ik nog wel als een mogelijkheid. Tweede, dan moeten ze winnen van Sevilla.Harribo schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:28:
Psv heeft het in eigen hand zegt Veerman.
Er zijn altijd dingen mogelijk. Maar PSV onder druk blijkt makkelijk te bezwijken. In de ED natuurlijk makkelijk op de been. Maar in de CL overtuigen ze totaal niet. Ik zie t somber in, maar we mogen blijven hopenJanW schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:42:
[...]
Nou nou nou, wonderen. Als ze thuis winnen van Lens dan staan ze al derde. Dat is helemaal geen gek scenario. Daarna wacht nog Sevilla uit, wat een zware kluif zal zijn en als laatste thuis tegen Arsenal die hopelijk dan al geplaatst zijn. Derde zie ik nog wel als een mogelijkheid. Tweede, dan moeten ze winnen van Sevilla.
Inderdaad, ALS ze thuis winnen van LensJanW schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:42:
[...]
Nou nou nou, wonderen. Als ze thuis winnen van Lens dan staan ze al derde.
Dat moet ik nog zien en dan zelfs de rest nog.
Wat ze tot nu gepresteerd hebben, niets wijst erop dat ze iets gaan halen nu.
Het is zo vaak zo met Nederlandse clubs...oh ja...we zitten er nog in...als...dan... afhankelijk van...
Nee, dan bén je al ver de verkeerde kant op verzeild geraakt.
Je had tot nu toe of moeten winnen van Sevilla of Lens. Gewoon niet gebeurd. Klaar (hoogstwaarschijnlijk).
Serieus, Ramalho echt een keer vervangen, dat kan soms net een verschil maken
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 25-10-2023 10:18 ]
Waar ik na gister nog het meest van baal is het zien van een compleet zwart uitvak, wat dan ook nog ruzie gaat schoppen. Schaam me dan kapot. Je ziet al dat Lens publiek in de clubkleuren en hun club aanmoedigen, zo kan het ook.
Volgend jaar het mooie rood-wit maar inwisselen voor zwart zodat iedereen weer netjes in de clubkleuren de club kan aanmoedigen?
Volgend jaar het mooie rood-wit maar inwisselen voor zwart zodat iedereen weer netjes in de clubkleuren de club kan aanmoedigen?
Gewoon thuis ook alle psv supporters weren. Kijken of er wat corrigerend vermogen ontstaat. Dan maar alle goeden ook genaaid door dit stuk tuig.ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:06:
Waar ik na gister nog het meest van baal is het zien van een compleet zwart uitvak, wat dan ook nog ruzie gaat schoppen. Schaam me dan kapot. Je ziet al dat Lens publiek in de clubkleuren en hun club aanmoedigen, zo kan het ook.
Om gezeik te voorkomen, ook zo straffen als welke (uit)club dan ook er een bende van maakt.
Volgens mij heeft Luuk de Jong het goed verwoord, als je geen supporters hebt dan maak je het je ploeg ook lastiger.
Maar beetje jammer dat we elke (Europese) uit-wedstrijd weer deze discussie hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 25-10-2023 11:29 ]
Ik volg de (politie)rechtzaken met dit soort figuren. Er zijn wat verslaggevers die dit soort kleine dingen rapporteren.Megupe schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:27:
[...]
Gewoon thuis ook alle psv supporters weren. Kijken of er wat corrigerend vermogen ontstaat.
Het zijn steevast mannen/jongens die het allemaal niet op de rit hebben, laag iq en weinig te zeggen thuis (bij vrouw of, nog vaker, moeder).
Er gaat in die groepen echt nooit corrigerend vermogen ontstaan.
Heb je zeker wel een punt.PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:01:
[...]
Ik volg de (politie)rechtzaken met dit soort figuren. Er zijn wat verslaggevers die dit soort kleine dingen rapporteren.
Het zijn steevast mannen/jongens die het allemaal niet op de rit hebben, laag iq en weinig te zeggen thuis (bij vrouw of, nog vaker, moeder).
Er gaat in die groepen echt nooit corrigerend vermogen ontstaan.
Toch heb ik er moeite mee dat het bij (vooral Nederlandse) voetbalsupporters zo vaak een probleem is.
Een goede oplossing weet ik ook niet.
Ik kan nauwelijks wachten tot 18.45, maar ik zal wel moeten. Feyenoord deed het fantastisch tegen Atletico met de "Zerrouki variant". Majaa dit is gewoon weer een andere wedstrijd met lastige Italianen. Reuze benieuwd hoe Gimenez het gaat doen. Hij heeft wat kritiek gekregen als hij tegen betere verdedigers speelde dan in de Eredivisie. Nu kan hij het in de Kuip laten zien.
Ik weet het echt allemaal niet. In mijn TOTO combo heb ik Feyenoord er maar uit gelaten.
Ik weet het echt allemaal niet. In mijn TOTO combo heb ik Feyenoord er maar uit gelaten.
Wat mij meer verbaasd is dat diezelfde lui steeds aan kaartjes komen, voor dit soort uitwedstrijden kom je volgens mij niet zo makkelijk aan kaarten. Hoe kan het dat die relschoppers dan nog steeds deze wedstrijden kunnen bezoeken? Je zou zeggen op 2000 man kun je toch wel nog makkelijker de rotte appels eruit gaan filteren.ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:06:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik reageer na Feyenoord pas een keer. Ga zo met een vriend kijken dus zit niet op Tweakers. Hopelijk pakken we die Italianen. Verwacht een moeilijke pot
Kom er net achter dat de wedstrijd al om 1845 begint. Wel wat zuur als je om 2045 inschakelt en je er achter komt dat het al af is
Bord op schoot tijdstip. Ik vind het wel prima. Maar voor de fans in het stadion is het natuurlijk een klote tijd. We gaan het beleven! Maar verwacht billen knijpen en een lastige avond.
Ik stap nu het vliegtuig in. Als ik geland ben is de pot al klaar. Kijk ook even voor mij. Ik bibber vanuit 10 km hoogte meeLekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:56:
Ik kan nauwelijks wachten tot 18.45, maar ik zal wel moeten. Feyenoord deed het fantastisch tegen Atletico met de "Zerrouki variant". Majaa dit is gewoon weer een andere wedstrijd met lastige Italianen. Reuze benieuwd hoe Gimenez het gaat doen. Hij heeft wat kritiek gekregen als hij tegen betere verdedigers speelde dan in de Eredivisie. Nu kan hij het in de Kuip laten zien.
Zo ik zit geïnstalleerd. Hopelijk een mooie pot en dikke winst Feyenoord!
Valt mij op dat Geertruida Nieuwkoop steeds niet aan wil spelen... jullie ook?
Overtuigend begin. Rustig aan de bal, naar voren willen en durfen en bijna een kopgoal van Gimemez. Ziet er goed uit!
Omdat zulke breedteballetjes nooit de voorkeur hebben.Harribo schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:52:
Valt mij op dat Geertruida Nieuwkoop steeds niet aan wil spelen... jullie ook?
Aardig kansje al! Goed veldspel zeg.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024