Maar het staat nog 0-0 dus niets gemist.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Gaat wel goed tot nu toe
Feyenoord bouwt bijna nooit laag op het veld op door het aanspelen van de backs. Het is heel makkelijk voor de tegenstander om de looplijnen dicht te zetten doordat de zijlijn dichtbij is. Alleen als er ruimte voor de pass naar voren is doen ze het wel eens. Vanuit het centrale duo zoeken ze meestal de inzakkende middenvelder waardoor de back er over heen kan komen en de vleugels naar binnen kunnen knijpen. Doordat ze voorin met positiewisselingen spelen is dat moeilijk te verdedigen.Harribo schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:52:
Valt mij op dat Geertruida Nieuwkoop steeds niet aan wil spelen... jullie ook?
Geslepen als een Italiaan
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 25-10-2023 19:12 ]
Verwijderd
Als die nou ook nog in de CL gaat scoren dan is die 100% zeker in de winterstop weg.
Verder...
HOPPAAAA!!!!
Vooral de assist is prachtigRubman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:12:
GIMENEZ! BAM!
XXXVI
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dafuq dat was toch geen buitenspel…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
En ik zie Nieuwkoop wel weer rood pakken en de wedstrijd verpesten.
En die Zaccagni doet niet anders dan duikelen
Twente komt eraan!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:47
Nu kan ie welRubman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:12:
GIMENEZ! BAM!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die zat er lekker in!JoteW schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:17:
Gimenez, wat een absoluut fenomeen
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hopelijk blijft hij dit hele seizoen, gewoon even een record verbreken met topscorer eredivisie
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 25-10-2023 19:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
EDIT:
Haha, dat is toch geen geel.
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 25-10-2023 19:31 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oppassen met hem
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 25-10-2023 19:32 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Stengs zo goed aan de bal. Zo beweeglijk, durven ze niet aan
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 25-10-2023 19:34 ]
Twente komt eraan!
Zerrouki! Lekker hoor voor de rust.
Het is hem gegund, ik vond hem tegen vallen zeker na al het getouwtrek maar dit maakt een hoop goed en hij speelt steeds beter.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Verwijderd
godzijdank niet.Harribo schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:35:
Weer afgekeurd?
Nou, snel die 3-0 na de rust maken en afmaken.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
per aspera ad astra
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ga je als Feyenoord toch gewoon volop blokkeren? Geen optie in de winter. Of het bedrag van Anthony moet uit de boeken.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wat een helft zeg. Die scheidsrechter fluit gewoon goed ook.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Mag PSV wel eens een voorbeeld aan nemen. Die lijken wel met een soort rem erop te spelen Europees, precies wat Feyenoord niet heeft. Die maken op dit moment hele grote stappen onder Slot.Arjan90 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:37:
Feyenoord speelt echt goed, Lazio is geen Europese top maar Feyenoord laat wel zien dat ze op dit niveau thuishoren op dit moment. Leuk om te zien!
Verwijderd
Die is alleen weg als Feyenoord geen Europees voetbal meer speelt en geen kans op kampioenschap, en dan nog moet het bedrag erg hoog zijn anders houden ze deze selectie echt wel intact.
Ik zie eerder nog een probleem als Stengs zou wegvallen. die speelt echt grandioos echt heerlijk om naar te kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2023 19:43 ]
Maar dit mag je niet meer weggeven vandaag.
Top avondje zo. Nog ff 1 of 2 erbij zou lekker zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 25-10-2023 19:47 ]
Slot is ook al een tijd langer bezig met Feyenoord dan Bosz met PSV.Typhone schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:42:
[...]
Mag PSV wel eens een voorbeeld aan nemen. Die lijken wel met een soort rem erop te spelen Europees, precies wat Feyenoord niet heeft. Die maken op dit moment hele grote stappen onder Slot.
Maar dit is echt genieten. Gewoon met 2 doelpunten de rust in.
Verwijderd
Neem aan dat PSV een vervanger voor Ramalho gaat halen in de winterstap, dat zou wel wat schelen. Alleen hopen dat ze kunnen overwinteren.Typhone schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:42:
[...]
Mag PSV wel eens een voorbeeld aan nemen. Die lijken wel met een soort rem erop te spelen Europees, precies wat Feyenoord niet heeft. Die maken op dit moment hele grote stappen onder Slot.
De patronen zijn zo goed ingespeeld, dat het allemaal automatisch gaat en ze telkens een vrije man op het middenveld hebben. En of dan Zerouki, Wieffer of Timber de bal heeft maakt niet uit, allemaal kunnen ze goed een vervolg geven.
Je speelt niet tegen Ajax hèPWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:51:
Hoho, we gaan als Feyenoorders toch niet opeens een 2-0 voorsprong comfortabel vinden?
Hahaha juist. Laten we eerst weer ff 10 minuten doorkomen. En Nieuwkoop moet ff zn verstand gebruiken.PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:51:
Hoho, we gaan als Feyenoorders toch niet opeens een 2-0 voorsprong comfortabel vinden?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Lopez. Zal mij benieuwen...Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:52:
[...]
Hahaha juist. Laten we eerst weer ff 10 minuten doorkomen. En Nieuwkoop moet ff zn verstand gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 25-10-2023 19:55 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Echt verschrikkelijk. Drama datDaWayne schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:55:
Wat een kaartenstrooier
Zeker weer Zaccagni die viel?
Edit: weer ligt Zaccagni
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 25-10-2023 19:56 ]
DaWayne schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:55:
Wat een kaartenstrooier
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Alleen de fans die de jaren 70 hebben meegemaakt kennen dat voetbal bij Feyenoord.DaWayne schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:51:
Ik kijk toch al zo'n 30 jaar naar Feyenoord, maar zo frivool en goed combinerend heb ik ze nooit zien spelen. Niet met Taument en Blinker, niet met Cruz en Sanchez, niet met Kalou en Kalou en niet met van Persie en van Hooijdonk.
De patronen zijn zo goed ingespeeld, dat het allemaal automatisch gaat en ze telkens een vrije man op het middenveld hebben. En of dan Zerouki, Wieffer of Timber de bal heeft maakt niet uit, allemaal kunnen ze goed een vervolg geven.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024