Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik begon met de Goey, de Wolf en van Gobbel, daar zat de schoonheid meer in de personages dan in het spelwokkelz schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:58:
[...]
Alleen de fans die de jaren 70 hebben meegemaakt kennen dat voetbal bij Feyenoord.
Ik kan bevestigen dat die bal inmiddels bij mij in de tuin is geland!Quad schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:58:
't is niet echt een afmaker hé, Paixao.
Gewoon zelf gaan liggen. Het is een zwakke scheids, die Italianen zien dat. Elk blauw shirt wat tegen je op loopt, is gewoon liggen en heel hard auw roepen. Zij pakken hier gewoon punten mee. Als zo'n Lopez straks per ongeluk een bal op de arm krijgt, kan hij vertrekken.ph4ge schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:57:
Vooral niet gek laten maken. Het blijven Zuid Europeanen en het blijft een UEFA scheidsrechter, je weet van te voren dat er rare dingen gaan gebeuren.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Haha, ons collectieve trauma zit diep, he? Ik dacht precies hetzelfde.PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:00:
Als zo'n Lopez straks per ongeluk een bal op de arm krijgt, kan hij vertrekken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eens maar het is gewoon een domme actie. Je weet inmiddels dat hij ze makkelijk geeft.carpebios schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:06:
Was behoorlijke dom op die plek, maar wat een triggerhappy scheids zeg, bah.
Dit moet Feyenoord gewoon terug gaan doen bij alles liggen en kermen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
*knip*ph4ge schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:05:
Wat mankeert die man? Dat is toch ook geen geel?
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2023 10:41 . Reden: Die gaat weer net te ver ]
Straks wel ivanusec erin hopelijk.
PSN: Finally_Chris
Je zou zelfs kunnen zeggen dat het natrappen is.Rubman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:09:
Hoe is dit dan geen kaart
Ik ook, Feyenoord van begin jaren 90 is mijn favoriete elftal.DaWayne schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:00:
[...]
Ik begon met de Goey, de Wolf en van Gobbel, daar zat de schoonheid meer in de personages dan in het spel
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat komt ook omdat met Rugby en veel andere sporten, wel ingrijpt als scheidsrechter zonder dan een speler naar de grond gaat. Bij voetbal fluit een scheidsrechter zelden, zonder dat een speler gaat liggen.Pierre schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:10:
Wat een gasten, naar je hoofd grijpen terwijl er niks aan de hand is, ze moeten eens kijken naar Rugby die kleunen er vol in en daar is de scheidsrechter de baas, en de spelers hebben respect voor hem en voor elkaar.
Nu al 8 gele kaarten bizar. Dit gaan er nog wel meer worden vermoed ik.LAD93 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:12:
De scheids is iig consequent qua kaarten geven.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2023 20:13 ]
Middag? Het is toch echt al 20u13.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:13:
Pfoe, Paixão heeft geen lekkere middag.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Is ook wel lastig invallen tegen zo'n tegenstander maar ook op zichzelf heeft hij niet zoveel mee gedaan de laatste tijd, en dat maakt het ook lastiger.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:13:
Pfoe, Paixão heeft geen lekkere dag,
Fijn dat je er niet heel veel op achteruit gaat met zo'n wissel.
Paixao is al het hele seizoen basisspeler.jbdeiman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:15:
[...]
Is ook wel lastig invallen tegen zo'n tegenstander maar ook op zichzelf heeft hij niet zoveel mee gedaan de laatste tijd, en dat maakt het ook lastiger.
Verwijderd
Bij ESPN word het legioen toch zeer regelmatig gedempt, en nu kan je gewoon lekker genieten.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2023 20:16 ]
Je bedoelt Lopez. Paixao is de linksbuitenjbdeiman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:15:
[...]
Is ook wel lastig invallen tegen zo'n tegenstander maar ook op zichzelf heeft hij niet zoveel mee gedaan de laatste tijd, en dat maakt het ook lastiger.
Ik zit inmiddels niet gerust meer hoor!PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:51:
Hoho, we gaan als Feyenoorders toch niet opeens een 2-0 voorsprong comfortabel vinden?
Hij speelt ongelukkig, maar werkt keihard en dat is deze pot ook heel belangrijk.donleone83 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:16:
[...]
Paixao is al het hele seizoen basisspeler.
Laatste kwartier die Kroaat brengen. EDIT of Ali natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 25-10-2023 20:17 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
SAAANNNTIIII!!! BAM!
Er is nog tijd om het écht af te maken.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ff gallaryplay, om 't helemaal af te maken.
[ Voor 49% gewijzigd door DutchOwnage op 25-10-2023 20:23 ]
En ja sorry, ik haal Paixao en Lopez hier door elkaar. Paixao valt inderdaad wat tegen, maar is on het storen en druk zetten wel heel erg belangrijk in het spel.
Wel pas voor in zomer 2024 dan.Tristan schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:22:
Hupsakee +10 miljoen erbij
Bizar hoe hij er weer staat, net als tegen Atletico, alsof hij onbetwist basisspeler is.jbdeiman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:23:
Wat doet ook Zerouki het geweldig in deze aanval, die is twee man kwijt waardoor er een overtal situatie ontstaat.
[ Voor 56% gewijzigd door donleone83 op 25-10-2023 20:25 ]
En terecht, we gaan voor het dubbele.donleone83 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:24:
En al die mensen hier die mij voor gek verklaarden toen ik zei dat Gimenez dit seizoen minimaal 60 miljoen waard kon worden…
Net als tegen Atletico. Wat een baas. Je rol zo kunnen accepteren en als je dan kansen krijgt zo belachelijk goed voetballen.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:
Groot compliment ook voor Zerrouki hoor. Fantastische wedstrijd van hem.
Tegen Athletico ook al hé.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:
Groot compliment ook voor Zerrouki hoor. Fantastische wedstrijd van hem.
Goh kan er nooit meer ver vanaf zitten? Krijg ik dan ook 10 punten @Superkiwi ?toolkist schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:52:
[...]
Schijnbaar draait Lazio niet heel lekker, dus dan moet er zeker in de Kuip wel wat mogelijk zijn. Ik hoop vooral dat het niet weer de typische NLteamoverheerstmaarItaliaansteamwintdooreenschijtgoal wordt. Gewoon plankgas 3-0 oprollen die Italianen.
Ik gun het ze maar dat soort bedragen zijn (of waren) veelal voorbehouden aan Ajax spelers. Van kokcu dacht men ook dat er een klapper gemaakt zou worden maar dat viel ook hard tegen.donleone83 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:24:
En al die mensen hier die mij voor gek verklaarden toen ik zei dat Gimenez dit seizoen minimaal 60 miljoen waard kon worden…
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Toen blonken de spelers niet uit in de Champions League en waren ze geen kampioen. Als je heel veel mazzel hebt komt er een PL club die naarstig op zoek is naar een scorende spits en kan je gewoon Antony-achtige bedragen vragen.Gunner schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:27:
[...]
Ik gun het ze maar dat soort bedragen zijn (of waren) veelal voorbehouden aan Ajax spelers. Van kokcu dacht men ook dat er een klapper gemaakt zou worden maar dat viel ook hard tegen.
Verwijderd
Nogmaals dat was vanwege een afspraak tussen Feyenoord en Kokcu zodat hij langer zou blijven.Gunner schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:27:
[...]
Ik gun het ze maar dat soort bedragen zijn (of waren) veelal voorbehouden aan Ajax spelers. Van kokcu dacht men ook dat er een klapper gemaakt zou worden maar dat viel ook hard tegen.
Vragen kan altijddonleone83 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:
[...]
Toen blonken de spelers niet uit in de Champions League en waren ze geen kampioen. Als je heel veel mazzel hebt komt er een PL club die naarstig op zoek is naar een scorende spits en kan je gewoon Antony-achtige bedragen vragen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hij houdt hem vast , gewoon dom dat je dat doetAgent47 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:
Veel te makkelijk gegeven
Hij aait hem, dat had niks met z'n val te maken. Dit is nooit een penalty. Het is een contact sport.Tk55 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:
Wow hoe dom kun je zijn? Je hebt al geel en die aanvaller is verre van gevaarlijk
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 25-10-2023 20:31 ]
Tuurlijk wel, hij moet gewoon z'n arm thuishouden. Dit is gewoon heel erg domph4ge schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:
Echt niks aan de hand haha
Dit is onze Ramalho….wat een totaal debiele actie, zo onnodig inderdaad. En dan ook nog het risico lopen op rood, hoe hard wil je je team en je club naaien….Tk55 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:
Wow hoe dom kun je zijn? Je hebt al geel en die aanvaller is verre van gevaarlijk
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Even je t-shirt omhoog zodat je die 10 punten op je buik kunt schrijventoolkist schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:
Pfff daar gaat m'n voorspelling.. Doet ie expres!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lopes is een linksbenige linksback die op rechts moet invallen. Krijgt bij z'n eerste balcontact voor niks geel. Ik zou hem er niet te hard op afrekenen.Russel88 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:31:
Hoeveel vertrouwen heeft Slot in die verdediger die van Zwolle kwam? Lopez kan echt niet. Die gaat nog rood pakken.
Verwijderd
Doe eens normaal zeg, die gozer is zo nerveus als wat alsof hij het express doet.dr.lowtune schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:31:
[...]
Dit is onze Ramalho….wat een totaal debiele actie, zo onnodig inderdaad. En dan ook nog het risico lopen op rood, hoe hard wil je je team en je club naaien….
Hij laat het spel lekker doorgaan. Maar wat een kaarten...PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:34:
Het is een lul van een vent, maar zijn voordeel geven is wel echt super, meerdere keren al.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hoezo doe normaal? Op dit niveau met zo’n scheids weet je dat je dat niet moet doen en daar mag je best kritisch op zijn, het is geen KKD ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:34:
[...]
Doe eens normaal zeg, die gozer is zo nerveus als wat alsof hij het express doet.
Debuut in de CL op een compleet onwennige positie, meteen geel voor niks gekregen, makkelijk gegeven pingel tegen. Die moet gewoon even overleven die laatste 5 minuten.LAD93 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:36:
Wat is die Lopez allemaal aan het doen joh?
Die gele kaart zullen we inderdaad maar als verzachtende omstandigheid meenemen. Want verder is het allemaal niet best wat hij laat zien.donleone83 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
Debuut in de CL op een compleet onwennige positie, meteen geel voor niks gekregen, makkelijk gegeven pingel tegen. Die moet gewoon even overleven die laatste 5 minuten.
Het is zeker niet best. Prima als je zo onder spanning staat om dan bij deze voorsprong de laatste minuten gewoon de bal weg te peren.PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:39:
[...]
Die gele kaart zullen we inderdaad maar als verzachtende omstandigheid meenemen. Want verder is het allemaal niet best wat hij laat zien.
Wat dacht je van dat hij op een totaal onnatuurlijke plek voor hem staat?PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:39:
[...]
Die gele kaart zullen we inderdaad maar als verzachtende omstandigheid meenemen. Want verder is het allemaal niet best wat hij laat zien.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024