Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.942 views

Onderwerpen

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:57

FreakNL

Well do ya punk?

Lol@Geertruida

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OMX2000 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:42:
Baggerscheids. Voor allebei de partijen.
Dit was wel behoorlijk onhandig.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

12 kaarten, niet normaal.

Snap dat de regels beide een kaart is maar duidelijk de Italiaan die de aanstichter is.

Maar winst kan bijna niet ontgaan

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Deze scheidsrechter houdt zelfs een grasspriet niet onder controle…

Verwijderd

Klasse!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 11:18

Agent47

I always close my contracts.

Scheidsrechter viel 2e helft tegen. Blij met de winst

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Zo, 3 punten in de pocket! Lekker, zal inderdaad wel een heet potje worden in Rome! Op naar Twente nu!

• Rubman

Rubman

Dan zit er maar 1 ding op

HUP CELTIC!, jammer dat die niet wordt uitgezonden buiten Ziggo om.

[ Voor 41% gewijzigd door Rubman op 25-10-2023 20:47 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 17:31
Lekker. 6 punten uit 3 wedstrijden.
In Rome nog minimaal een punt pakken en CL overwintering is in zicht.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Wat je hier mooi ziet is het verschil tussen Lazio dat zo goed als stil is blijven staan in ontwikkeling sinds vorig jaar en Feyenoord dat steeds meer blijft ontwikkelen en in bloedvorm is :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Rubman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:44:
Dan zit er maar 1 ding op

HUP CELTIC!, jammer dat die niet wordt uitgezonden buiten Ziggo om.
Laat Atletico maar gewoon winnen toch? Straks kan Celtic nog door terwijl we daar uit spelen.

• Rubman

Rubman

PWM schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:50:
[...]

Laat Atletico maar gewoon winnen toch? Straks kan Celtic nog door terwijl we daar uit spelen.
Ja dat is ook weer zo, Celtic moet van Lazio winnen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hele nette overwinning, gefeliciteerd!

• Russel88
Wat een progressie van Feyenoord. Eerste helft onder Slot tegen Lazio en we werden helemaal dol getikt.
Nu met 3-1 winnen. Ik heb vertrouwen in de return.
Waarde van spelers schieten omhoog. Santi scoort gewoon 2 keer in z’n CL debuut. Bizar.

• Agent47

Agent47

Die driehoeken gingen zwaar goed. Snap alleen de wissel van lopez richting Nieuwkoop niet. Nieuwkoop is rechts en lopez links? Maar goed. Zwaar terechte overwinning en Gimenez liet zich wederom goed zien

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:31
Atletico lekker winnen vanavond. En van Lazio thuis. Als Feyenoord nog paar punten pakt gaat de laatste wedstrijd nergens over. Maargoed hele mooie stap naar overwinteren, maar er zijn nog wat punten nodig.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 23:48
Agent47 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:00:
Die driehoeken gingen zwaar goed. Snap alleen de wissel van lopez richting Nieuwkoop niet. Nieuwkoop is rechts en lopez links? Maar goed. Zwaar terechte overwinning en Gimenez liet zich wederom goed zien
Nieuwkoop had geel.

• Agent47

Agent47

Ja en lopez is links. Geertruida speelt vaker op rechts. Kon je beter Beelen brengen

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Agent47 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:12:
[...]

Ja en lopez is links. Geertruida speelt vaker op rechts. Kon je beter Beelen brengen
Van de kkd naar de CL. Lijkt me niet handig.

• OMX2000
  • Laatst online: 21-11 09:39

OMX2000

By any means necessary...

Celtic staat nu voor tegen Atletico. Ik weet niet wat het spelverloop is want ik heb geen Ziggo.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Rubman

Rubman

Speelde Beelen niet vanmiddag al in de Youth League? Zelfde als Sauer, die was er ook vanmiddag bij en niet vanavond.

• Russel88
Een belangrijke factor waarom Gimenez zo populair is, Serrano: https://www.instagram.com/reel/Cy1TybuysxC

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:51
Heb niet kunnen kijken, maar lekker gedaan Feyenoord! Jullie laten wel zien hoe het moet. Staan er goed op zo!

WoT stats

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Vooruitlopend op morgen zag ik net een interview met Maduro. Krijg daar nou niet echt een sterke indruk van.
Ook de keuze voor van 't Schip voelt een beetje als met Heitinga. Hij is eigenlijk te licht, maar we hebben iemand nodig met Ajax dna dus zetten we hem maar neer.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Agent47 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:00:
Ik snapte die wissel wel. Het was een noodgreep omdat er weinig andere smaken waren, maar Nieuwkoop speelt gewoon te agressief. Dat lopez dan na 2 min zelf ook al geel pakt had je niet zo snel verwacht eerlijk gezegd. Die pingel was enorm dom.

PSN: Finally_Chris

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Rubman schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:24:
Speelde Beelen niet vanmiddag al in de Youth League? Zelfde als Sauer, die was er ook vanmiddag bij en niet vanavond.
Nee maar gewoon nog niet klaar voor het niveau. Niet gek als je net nieuw bent en van pec komt.

PSN: Finally_Chris

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat speelde Feyenoord goed zeg. Genoten van de wedstrijd. Dikke verdiende overwinning! :)

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CSaW-2cO40iQTAfVm-Ff5YiInTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPFAuV2t9aNIFDCRhoAsft1I.jpg?f=fotoalbum_large

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
plaatje mag wel groter hoor :) loving it

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:46
zo dikke top zeg. Feyenoord echt top. Groeien met de week.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:12
Mooie prestatie van Feyenoord! Geniet er maar van, zondag weer de beentjes op de grond in de Grolsch Veste. Beste spits tegen de beste verdediging van de Eredivisie :9

Regeren is vooruitschuiven

• Grudgie

Grudgie

Wat is het toch heerlijk wakker worden na zo'n mooie avond. Nog aan het nagenieten van Feyenoord. Ook mooi dat Celtic en Atletico gelijk hebben gespeeld en dat Feyenoord eerste staat. Zo fucking trots op mijn clubbie!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Vraag me vooral af hoe het was verlopen tegen Atletico als Santi er wel bij was geweest... :D

per aspera ad astra

• Agent47

Agent47

Wat speelde Zerrouki ook goed zeg! Ben wel bang dat deze gele kaarten je later in de poule nog gaan nekken.
Bijlow stond weer vertrouwd op doel. Hancko zoals altijd goed. Hartman speelde goed. Wieffer weer een assist, was ook weer slordig af en toe.
Paixao was redelijk gevaarlijk, Stengs is in bloedvorm lijkt het met Santi.
Timber speelde goed.

Kortom alles zit mee.

• Grudgie

Grudgie

Ik vond Timber ook zo ongelooflijk goed spelen. Damn! Wat is hij sterk aan de bal zeg.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:18
Grudgie schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:26:
Ik vond Timber ook zo ongelooflijk goed spelen. Damn! Wat is hij sterk aan de bal zeg.
Zoals hij zich ontwikkeld echt heel jammer voor ons bij Ajax dat er op het moment dat hij vertrok nog een adequaat middenveld was.
Bij Ajax was het al geen slechte speler, maar ook niet bovenmatig. Nu zou hij bij Ajax (ook?) basis staan.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46
Ik ga de stelling van de dag er gewoon in gooien. Dit Feyenoord, met hoe ze gisteren speelde, is Minteh liever kwijt dan rijk. Die zou teveel de geoliede machine verstoren.

[ Voor 9% gewijzigd door Tristan op 26-10-2023 09:27 ]

• Agent47

Agent47

Tristan schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:35:
Ik ga hem erin gooien. Dit Feyenoord met hoe ze gisteren speelde is Minteh liever kwijt dan rijk. Die zou teveel de geoliede machine verstoren.
Niet mee eens. Stengs op 10 is nog gevaarlijker dan op rechtsbuiten momenteel. Al speelde Zerrouki tegen Atletico en gisteren weer perfect.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-11 15:53
Goedemorgen. Ik heb het volgens mij nog nooit gezegd maar wat ben ik jaloers wanneer ik dit Feyenoord zie spelen zeg. Wat een overmacht gister. Slot heeft het echt fantastisch voor elkaar. Zelfs als Ajacied zitten genieten van het spel wat Feyenoord op de mat legde (en kijk met weemoed terug naar onze CL campagne).
Ik zie Feyenoord ook wel als kampioenskandidaat nummer 1. Die tikken echt een heel hoog niveau aan.
Leuk dat "Boszbal" in Nederland maar Europees zie je gewoon dat dat niet werkt.

Mij benieuwen wat voor "schokeffect" het ontslag van Steijn gaat hebben vanavond. Als ik de opmerking van Tahirovic lees dan zegt ie nog net niet letterlijk: we zijn blij dat ie eindelijk is opgerot.

• Megupe
Vanavond gewoon winst voor ons aller Ajax!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-11 14:56
JEightyFive schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:43:
Goedemorgen. Ik heb het volgens mij nog nooit gezegd maar wat ben ik jaloers wanneer ik dit Feyenoord zie spelen zeg. Wat een overmacht gister. Slot heeft het echt fantastisch voor elkaar. Zelfs als Ajacied zitten genieten van het spel wat Feyenoord op de mat legde (en kijk met weemoed terug naar onze CL campagne).
Ik zie Feyenoord ook wel als kampioenskandidaat nummer 1. Die tikken echt een heel hoog niveau aan.
Leuk dat "Boszbal" in Nederland maar Europees zie je gewoon dat dat niet werkt.

Mij benieuwen wat voor "schokeffect" het ontslag van Steijn gaat hebben vanavond. Als ik de opmerking van Tahirovic lees dan zegt ie nog net niet letterlijk: we zijn blij dat ie eindelijk is opgerot.
100% dat Feyenoord momenteel de beste ploeg heeft. Vond het toen al balen dat ze Slot binnen haalden want het was bij AZ al duidelijk dat het in topcoach in wording was. En hij zet het nu fantastisch neer. Alle spelers weten precies wat ze moeten doen en voeren het fantastisch uit.

Boszbal leidt altijd tot dezelfde probleem. Daarom werkt het ook niet in het buitenland. In Nederland werkt het omdat de tegenstanders te onmachtig zijn om genoeg druk op de verdediging en het middenveld te zetten. Ook geholpen door vaak middelmatige trainers die liever de bus parkeren. Maar bij elke tegenstander die dat wel doet ben je gewoon meteen kwetsbaar.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:53
Nu dit vasthouden Feyenoord!

Ook goed voor de centjes

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Zit nog even na te genieten. Het is toch altijd lekker opstaan na zo'n avond, het is wel eens anders geweest...Buiten het feit dat dit Feyenoord het zo geweldig doet, vindt ik de columm van Mossou ook raak:

https://www.ad.nl/nederla...s-van-feyenoord~aff1cc6e/ (paywall)

Heb echt zitten genieten van de sfeer in De Kuip. Die netten? Ach, als dit is wat je ervoor terugkrijgt, who cares.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:04
Geweldige tijd om Feyenoorder te zijn, alles klopte gisteren. De sfeer in het stadion, het spel, alles was gewoon van zulk hoog niveau. Ik heb nu 22 jaar een seizoenskaart en het was minstens 18 van die jaren gewoonweg kut, dus ik weet hoe het ook kan, dus ik geniet met volle teugen zolang het duurt :P

Denk ook dat dit het verschil is tussen PSV en Feyenoord. PSV ziet er goed uit in de Eredivisie, maar zodra die in de Champions League komen is het allemaal veel fragieler. Wij laten gewoon al 3 wedstrijden zien ook op dit niveau mee te kunnen. Ben ervan overtuigd dat wij veel volwassener zijn dan PSV en dat dat in de Eredivisie het verschil gaat maken.
Tristan schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:35:
Ik ga de stelling van de dag er gewoon in gooien. Dit Feyenoord, met hoe ze gisteren speelde, is Minteh liever kwijt dan rijk. Die zou teveel de geoliede machine verstoren.
Dit is toch niet echt een hele gepeperde stelling? Minteh had alleen een basisplaats omdat Ivanusec geblesseerd is/was, anders zou hij sowieso al niet in de basis staan.

• Grudgie

Grudgie

Ik ben ook heel blij dat Ivanusec weer terug is. Kan echt van die speler genieten.

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:59:
Zou voor het zelfvertrouwen goed zijn, maar wat mii betreft gooit Ajax de volle focus op de competitie en laten ze de EL lekker lopen. Je wint em toch niet dus dan kun je je maar beter richten op zo hoog mogelijke plek in de competitie.

• Megupe
toolkist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:55:
[...]

Zou voor het zelfvertrouwen goed zijn, maar wat mii betreft gooit Ajax de volle focus op de competitie en laten ze de EL lekker lopen. Je wint em toch niet dus dan kun je je maar beter richten op zo hoog mogelijke plek in de competitie.
Eens, hopelijk plek 3 nog zodat je voorronde champions league kan spelen. Maar toch lijkt het me wel goed om te overwinteren, al is het maar ConfL. Meer potjes om aan elkaar te wennen en ingespeeld te raken.
Wedstrijden lijken me betere training dan gewone training.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:12

Superkiwi

Hoi doei

Ajax en AZ spelen vandaag maar het gaat alleen maar over Feyenoord. Kunnen we dit topic niet omdopen naar het grote Feyenoord en andere Nederlandse clubs topic? :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• PWM
  • Niet online

PWM

Superkiwi schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:38:
Ajax en AZ spelen vandaag maar het gaat alleen maar over Feyenoord. Kunnen we dit topic niet omdopen naar het grote Feyenoord en andere Nederlandse clubs topic? :+
Ach, Ajax is toch ongeslagen in de EL, dus dit gaat gewoon een appeltje eitje worden.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nu we het er toch over hebben; gooi uw voorspelling er maar in!

Poll: Brighton vs Ajax
Winst Brighton
Winst Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406060&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: AZ vs Aston Villa
Winst AZ
Winst Aston Villa
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406061&layout=6&sort=org

Hoe graag ik ook anders hoop, ik denk dat we deze avond afsluiten met tweemaal nul punten.

• Exocet
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:44:
Nu we het er toch over hebben; gooi uw voorspelling er maar in!

Poll: Brighton vs Ajax
Winst Brighton
Winst Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]

Poll: AZ vs Aston Villa
Winst AZ
Winst Aston Villa
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]

Hoe graag ik ook anders hoop, ik denk dat we deze avond afsluiten met tweemaal nul punten.
Dat wordt twee keer kansloos verliezen ben ik bang...

• PWM
  • Niet online

PWM

Exocet schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:46:
[...]

Dat wordt twee keer kansloos verliezen ben ik bang...
Nee joh. Ajax is bevrijd. Ik geloof echt dat die winnen of desnoods een puntje pakken, wat met de huidge stand in de poule niet verkeerd is.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-11 15:53
Haha, ik zou willen dat ik jouw vertrouwen had.
Zou wat zijn zeg als ze nu ineens de pannen van het dak spelen. Profiteert Maduro dan volgens de Telegraaf van de solide basis van Steijn? :+

• Harribo
Ik dacht eigenlijk vnl Ajax en Feyenoord.

Ik heb eerlijk gezegd nog stille hoop dat op een dag iedereen voor fc Groningen is ... }:O... maar ja...

• Harribo
Ons aller....ahum...denk dat de meningen daarover verdeeld zijn :p

Maar Brighton doet het niet zo goed tot nu toe Europees dus waarom niet?
En Az wacht ook kluif maar een goed degelijk Az heb ik wel vertrouwen in.

Engels avondje... zin in

• Harribo
Nog even over Steijn...had het erover met mensen... waarschijnlijk nog niet eens de schuld van Steijn dat het zo liep met Ajax maar ze zeiden dan werkt het niet, ook de chemie niet.
Nou daar kan ik mij dan weer wel in vinden.

• toolkist
  • Niet online
Ajax en AZ spelen vandaag maar het gaat alleen maar over Feyenoord. Kunnen we dit topic niet omdopen naar het grote Feyenoord en andere Nederlandse clubs die geen bestuurlijke crisis hebben topic? :+
FTFY

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:44:
4 punkte natuurlijk... Waarvan 3 voor AZ ;)

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 23:48
Ik vraag me af hoe serieus Villa de Conference League neemt nu ze zo lekker draaien in de competitie.

Bij Ajax zou ik 't vooral leuk vinden als Maduro deze week Brighton en PSV verslaat en dan 't schil moet ruimen voor John die dan weer alles verliest. :D

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Ga je mij nu imiteren? ;-) ik riep dat al jaren terug over dat dit het grote Ajax topic soms leek. En daar werd ik toch op aangevallen /s Zo zie je maar dat succes heel veel met mensen doet hahahaha Wat ik wel leuk vindt is dat nu blijkt dat het aantal Feyenoorders hier in het topic vele malen groter is dan je in de geschiedenis leest. Ben ik toch wel heel blij om O-)
toolkist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:10:
[...]
Kunnen we dit topic niet omdopen naar het grote Feyenoord en andere Nederlandse clubs die geen bestuurlijke crisis hebben topic? :+
hmmmmmm ik lees toch nog steeds HEEL VEEL Ajax materiaal (muv terecht vandaag)

[ Voor 23% gewijzigd door rikoos op 26-10-2023 16:00 ]

• Agent47

Agent47

Nouuu er is hier een tijd geweest dat als Ajax speelde de topic reeks omhoog schoot. Volgens mij gebeurd dat ook nog steeds. Het is hier vooral Ajax, PSV & Feyenoord. Enkeling Twente en Groningen ook nog.

Zo lang het maar leuk blijft.

En dan roep ik het maar vast. AZ speelt 2-2. Ajax wint 1-2. :*)

• Exocet
  • Niet online
Ajax wint _O-
Volgens mij hebben een aantal mensen hier Ajax niet gevolgd de afgelopen weken...

• DutchOwnage
Als Feyenoorder hoop ik natuurlijk van harte dat Maduro het lek een beetje boven heeft, te beginnen met vanavond een resultaat en dan natuurlijk zondag, tegen alle verwachtingen in, 3 puntjes meepikt uit Eindhoven. Tegen beter weten in waarschijnlijk, maar je weet 't maar nooit.

Heb wel zin in dit Engelse avondje eigenlijk.

Moet Feyenoord natuurlijk wel zelf nog "even" winnen van de plaatselijk FC.... O-)

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 26-10-2023 16:28 ]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:50
Ik vind het ontzettend leuk dat Feyenoord het nu zo goed doet. Ik ben deels opgegroeid in Rotterdam, dus draag de club een warm hart toe (kampioenschap ,93 *O* hoewel de Coolsingel wat eng was als 9-jarige). Maar de superlatieven waarmee ze momenteel worden overladen vind ik ook wel weer wat veel van het goede. Maargoed, na zoveel donkere jaren is een beetje succes natuurlijk fijn.

Een flink ander deel van mijn jeugd was in Amsterdam (beetje schizofreen, ik weet het :+ ), en daar heb ik ook de grote successen meegepakt. Dus ik ben heel benieuwd hoe Maduro het gaat doen vanavond. Hoop dat er iig een beetje lijn in het spel zit.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• toolkist
  • Niet online
rikoos schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 15:56:
[...]

Ga je mij nu imiteren? ;-) ik riep dat al jaren terug over dat dit het grote Ajax topic soms leek. En daar werd ik toch op aangevallen /s Zo zie je maar dat succes heel veel met mensen doet hahahaha Wat ik wel leuk vindt is dat nu blijkt dat het aantal Feyenoorders hier in het topic vele malen groter is dan je in de geschiedenis leest. Ben ik toch wel heel blij om O-)
Nu nog blijven als het minder gaat ;)
hmmmmmm ik lees toch nog steeds HEEL VEEL Ajax materiaal (muv terecht vandaag)
volgens mij begrijp je die post van kiwi niet goed en die van mij dus ook niet ;)
kiwi maakt een flauwe grap (met de bijbehorende smiley) over juist die verzoeken voor een ajax topic.

en ik refereer met mijn toevoeging juist naar het specifieke ajax topic waar jullie uiteindelijk dus deels je zin hebben gekregen ;)

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:23:
Ajax wint _O-
Volgens mij hebben een aantal mensen hier Ajax niet gevolgd de afgelopen weken...
De wens is de vader van de gedachte... of zoiets? }:O

• Harribo
Leo Driessen... -O-

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

-O-

Dan maar plezier uit de westrijd halen. Retteketet!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oei oei oei, wat zijn ze effectief zeg :/

• Harribo
Az gaat niet winnen denk ik. Villa zeer effectief ook

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, dit gaat wel een heel slecht jaar worden voor de coëfficiënt, met al die gelijkspelen en erger.

• Harribo
Leo heeft het weer goed gezien "die moet je maken"

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat denk ik ook niet. Niet dat AZ slecht speelt, integendeel, maar meer dan een paar kleine kansen creëren ze (nog) niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2023 19:12 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:51
Pff, die had moeten zitten Pavlidis!

WoT stats

• Harribo
Wat ik niet begrijp, hoe heeft Legia Warschau hiervan kunnen winnen?
Dat was de reden dat ik Az een kans gaf

• krissie100
  • Laatst online: 00:35
Harribo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:31:
Wat ik niet begrijp, hoe heeft Legia Warschau hiervan kunnen winnen?
Dat was de reden dat ik Az een kans gaf
B-elftal toen...

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Bergwijn basis bij Ajax.

Om van te huilen dat deze gast zoveel kansen krijgt

• Harribo
Dat moet haast wel. Wat ik nu zie is een top team.
Oneerlijk eigenlijk maar ja

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Berghuis zei ze toch?

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:48:
Bergwijn basis bij Ajax.

Steijn weg ,alles positiever nu, Verlosser Maduro erbij... Ajax gaat winnen
;)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
beide.

Behalve Berghuis en Ramaj dezelfde spelers als onder Steijn.

Hoop dat Maduro slim genoeg is om een van de middenvelders achter de bal te houden om het centrum te helpen.

• LZ86
AZ valt zwaar tegen eg

Verwijderd

TV kan wel uit.

• krissie100
Villa Gewoon een maat of 3 te groot

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-11 14:56
Deadsy schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:48:
Bergwijn basis bij Ajax.

Bergwijn, Taylor, Berghuis... Die moet je gewoon afschrijven. Ooit hadden ze kleedkamer 2(weet van Halst nog wel). Horen dat soort jongens thuis.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:12
Wat een klasseverschil zeg, pow

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

krissie100 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:00:
[...]

Villa Gewoon een maat of 3 te groot
Verschil tussen eredivisie en premier league wordt weer eens pijnlijk duidelijk helaas. Had niet gedacht dat az er thuis zo makkelijk af zou gaan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• krissie100
Elke bal gaat er ook gewoon in vandaag.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:24
Oef, natuurlijk een zware tegenstander maar 0-4 binnen het uur is wel pijnlijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Nu nog even drie bijmaken.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ha lekker! Achteloos geschoten ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOnRP01E2AL6dsZ2eov5VUnxAPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large

• DutchOwnage
Gunner schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:03:
[...]

Verschil tussen eredivisie en premier league wordt weer eens pijnlijk duidelijk helaas. Had niet gedacht dat az er thuis zo makkelijk af zou gaan.
Feyenoord had ze gepakt. Want wij pakken alles tegenwoordig >:) :D :+

Nu even serieus. Ben het volkomen met je eens. Lastige pot ok, maar 0-4 binnen het uur is vrij dramatisch.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 26-10-2023 20:18 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ze spelen niet eens slecht. Maar Villa is een stuk effectiever.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Harribo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjO4Py1xJB3CRd2BO0EK18HOU5c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aLKKMVfq2TQXuqIKg7AvOw3Y.jpg?f=user_large

• Harribo
Kist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:02:
[...]

Bergwijn, Taylor, Berghuis... Die moet je gewoon afschrijven. Ooit hadden ze kleedkamer 2(weet van Halst nog wel). Horen dat soort jongens thuis.
Vooral Taylor. Dat is echt een drama.
Maar staat er gewoon weer in zie ik

Zou Vos er in doen? Een snelle goede vm lijkt mij handig

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 26-10-2023 20:22 ]

• Agent47

Agent47

Loop ook al uit de hand met de supporters in Engeland. Beide supporters groepen met elkaar op de knok.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:12
Agent47 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:38:
Loop ook al uit de hand met de supporters in Engeland. Beide supporters groepen met elkaar op de knok.
Arme politie die daar staat. Waarom moeten die supporters zich altijd misdragen. Opgefokte bedoeling overal.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:40:
[...]

Arme politie die daar staat. Waarom moeten die supporters zich altijd misdragen. Opgefokte bedoeling overal.
Ben benieuwd als je een drugs test doet bij uitvakken hoeveel procent dat dan positief test.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:59
Agent47 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:46:
[...]

Ben benieuwd als je een drugs test doet bij uitvakken hoeveel procent dat dan positief test.
Denk eerder dat je op alcohol moet testen.

• LZ86
Alweer bij AZ......
Pagina: 1 ... 134 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024