Als we dat bij Arsenal - PSV deden, echt super veel, zoals ik eerder deze week al opmerkte. Op de wc allemaal snuiven en voorbij elkaar lopen en aan de neus wrijven.Agent47 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:46:
[...]
Ben benieuwd als je een drugs test doet bij uitvakken hoeveel procent dat dan positief test.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 26-10-2023 20:56 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
slechter dan AZ vanavond kan het niet wordencarpebios schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:58:
Nou kom op Ajax, deze gaan jullie winnen!
Ik zou niet te hard roepen..dr.lowtune schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:03:
[...]
slechter dan AZ vanavond kan het niet worden
Zero.
Hij zei ook al twee keer Jerry ipv Gerry en lijden ipv leiden. Clown.Napo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:06:
Wat een commentator, Ramaj eerste minuten in Ajax 1, heeft afgelopen zondag niet gekeken?
Taylor al weer de eerste simpele bal ingeleverd. Zucht
Als je steekballen gaat beoordelen op 't feit dat ze niet aankomen dan blijf je bezig. De bedoeling van z'n bal is juist dat er wat risico achter zit.Megupe schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:07:
Kijken jullie niet op espn? Commentaar hier lijkt normaal.
Ik Veronica hier. Wie zit er bij ESPN?Megupe schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:07:
Kijken jullie niet op espn? Commentaar hier lijkt normaal.
Maar zolang Taylor ze geeft is en blijft het kansloos. Die moet eerst eens leren voetballen.Terranova schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:08:
[...]
Als je steekballen gaat beoordelen op 't feit dat ze niet aankomen dan blijf je bezig. De bedoeling van z'n bal is juist dat er wat risico achter zit.
FTFY
Float like a butterfly, sting like a bee.
Flickr PSN ID= cheironnl
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Iets relaxer commentaar
[ Voor 7% gewijzigd door Gwoon Joep op 26-10-2023 21:13 ]
Edit: @Miki lol, zelfde gedachte
[ Voor 19% gewijzigd door gws24 op 26-10-2023 21:20 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Helemaal eensMiki schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:18:
Ramaj lijkt nu al de betere keeper te zijn dan Gorter. Hij coacht meer en lijkt meer rust te brengen. Had Sven toch gelijk?
Verwijderd
Het zou toch wat zijn als 5 jaar van nu, alle aankopen van Sven absolute wereldtop zijnMiki schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:18:
Ramaj lijkt nu al de betere keeper te zijn dan Gorter. Hij coacht meer en lijkt meer rust te brengen. Had Sven toch gelijk?
Een groot deel is dat al: Bellingham, HaalandVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:19:
[...]
Het zou toch wat zijn als 5 jaar van nu, alle aankopen van Sven absolute wereldtop zijn
Keeper lijkt zeker beter dan Gorter en wellicht ook rulli.
Prima dat Ajax ook wat meer terug staat, beetje zekerheid in begin is niks mis mee.
Naja, Stuttgart staat in Duitsland opeens in de bovenste regionen; post-Mislintat effect?Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:19:
[...]
Het zou toch wat zijn als 5 jaar van nu, alle aankopen van Sven absolute wereldtop zijn
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Veel spelers hun eerste aanname is niet goed genoeg. Met name Brobbey kost je daardoor counter kansen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En verdedigend kijkt hij alleen maar wat de tegenstander doet.Typhone schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:18:
Kijk eens naar Taylor. Die blijft elke keer precies zo staan dat hij niet aanspeelbaar is als Ramaj de bal heeft. Wtf!
Het is de nervositeit van Ajax waarom Brighton een kan krijgt
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 26-10-2023 21:21 ]
Feyenoord werd gisteren ook teruggedrukt in begin en ging zich naarmate de wedstrijd vorderde steeds meer en makkelijker eruit spelen.Malfunctions schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:20:
Ze proberen iig vrij lang onder de druk vandaan te voetballen voordat de lange bal komt. Dat is positief. Maar het is wel triest dat Ajax door een club als Brighton helemaal vastgezet wordt.
Veel spelers hun eerste aanname is niet goed genoeg. Met name Brobbey kost je daardoor counter kansen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan een zak geld voetballen? Nee. Maar het is wel een indicatie:Malfunctions schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:20:
Maar het is wel triest dat Ajax door een club als Brighton helemaal vastgezet wordt.
/f/image/UjZVtik6jWE8sGP1v4TAbzBT.png?f=fotoalbum_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Aanvallend blijft het slecht, als je na 90 minuten 1 of 2 schoten op doel hebt is het al veel denk ik.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee hoorph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:25:
Het is tegenhouden en lange ballen, waar 0,0 uitkomt. Ja, het staat nog 0-0, maar verder is het er niet beter op geworden. De laatste weken creëerde Ajax wel kansen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar het was ook zo lek als een mandje. Liever iets zekerder totdat er weer genoeg zelfvertrouwen is om aanvallender te spelen.ph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:25:
Het is tegenhouden en lange ballen, waar 0,0 uitkomt. Ja, het staat nog 0-0, maar verder is het er niet beter op geworden. De laatste weken creëerde Ajax wel kansen.
Snap jij dat nou? Kroatisch international toch?groggy schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:26:
Die sosa kan ook niet voetballen hea
Passt hem zo in de voeten van de tegenstander
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 26-10-2023 21:28 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Met de scheids van Feyenoord - Lazio gister had je een pingel tegen gehad.ph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:26:
Hato speelt weer met vuur. Gaat niet voor de bal.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Pfff
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Hopelijk niet dezelfde pillendokterQuad schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:29:
Ramaj is in de leer geweest bij Onana.
Gewoon simpel en compact verdedigensNielz123 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:28:
Een goal van Brighton hangt in de lucht. Maar ze zijn wel beter dan ooit dit seizoen
Bergwijn weer tikje terug ... staat ook op de zijlijn,niet zo slim ook
Want? Hato kan goed verdedigen en kan heerlijk opstomen vanuit centraal.DeKever schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:31:
Als ik Hato zie voetballen krijg ik heimwee naar Daley Blind.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij speelt 't wel heel safe, aan de bal tenminste, met duels niet zoQuad schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:32:
[...]
Want? Hato kan goed verdedigen en kan heerlijk opstomen vanuit centraal.
Ja iemands met twee handen vasthouden en dan zo reageren als je een kaart krijgt..Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:32:
Wat een drama queen die Van Hecke.
Dan begin je ineens te begrijpen waarom mislintat pislink zou zijn geweest op Steijn voor het opstellen van GorterTerranova schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:31:
Wat een held joh die Ramaj
Heeft bij nac onder Steijn gevoetbald, is het nog steeds niet te bovenPWM schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:33:
Ik weet niet wie van Hecke is, maar de regels van voetbal lijkt hij niet te kennen.
Ik dacht dat de Ajacied dat ook vindt?Terranova schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:33:
Wat is dit dan scheids? Brobbey deed echt werkelijk niets
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Laten we even afwachten of Ramaj ook schoten kan stoppen ipv aardig mee voetballenKist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:33:
[...]
Dan begin je ineens te begrijpen waarom mislintat pislink zou zijn geweest op Steijn voor het opstellen van Gorter
RTQuad schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:35:
Ik ben tot nu toe wel tevreden. Uit tegen BHA met de huidige sportieve malaise een oké potje. Het is saai, maar stabiel.
Laf voetbal en hopen op de counter.
Maar het staat nog 0-0 hoor.
Verwijderd
Uiteindelijk loop je alsnog tegen een tegengoal aan op deze manier ben ik bang.Vos schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:36:
Voetballend komt Ajax er niet uit, ja tot ze weer terug bij de keeper zijn. Maar zo creëer je niks. Snap op zich dat ie liever eerst wat stabiliteit achterin wilt, maar het mag wel iets aanvallender. Naja misschien tweede helft, alleen ga ik die missen.
U zei?Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:35:
[...]
Laten we even afwachten of Ramaj ook schoten kan stoppen ipv aardig mee voetballen
CheckVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:35:
[...]
Laten we even afwachten of Ramaj ook schoten kan stoppen ipv aardig mee voetballen
✅Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:35:
[...]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ze liepen er wel heel makkelijk doorheen bij die redding net.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Brighton is gewoon een hartstikke goede ploeg. Ajax is op het moment een degradatiekandidaat. Lijkt mij niet onverstandig eerst maar eens zekerheid te krijgen gezien wat we afgelopen weken voor open huis hebben gezien.dutchgio schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:36:
Pff ze spelen als een degradatiekandidaat.
Laf voetbal en hopen op de counter.
Maar het staat nog 0-0 hoor.
Naja missen….je gaat niet kijkenVos schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:36:
Voetballend komt Ajax er niet uit, ja tot ze weer terug bij de keeper zijn. Maar zo creëer je niks. Snap op zich dat je liever eerst wat stabiliteit achterin wilt, maar het mag wel iets aanvallender. Naja misschien tweede helft, alleen ga ik die missen.
Omdat Bergwijn dat niet kan, heb je die vent 1 wedstrijd goed zien voetballen in de afgelopen 2 jaar?Malfunctions schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:38:
Ik snap niet waarom ze Bergwijn niet volle bak druk laten zetten op Veltman. Die kan namelijk ook niet voetballen en wordt daar heel zenuwachtig van.
Staat Bergwijn in het veld?Krukar schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:39:
[...]
Omdat Bergwijn dat niet kan, heb je die vent 1 wedstrijd goed zien voetballen in de afgelopen 2 jaar?
Bergwijn vertikt het inmiddels onder 4 trainers om druk te zetten. Lijkt mij duidelijk dat dit ligt aan Bergwijn.Malfunctions schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:38:
Ik snap niet waarom ze Bergwijn niet volle bak druk laten zetten op Veltman. Die kan namelijk ook niet voetballen en wordt daar heel zenuwachtig van.
Inderdaad, lijkt of iedereen ineens vergeten is waar Ajax staat.Kist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:38:
[...]
Brighton is gewoon een hartstikke goede ploeg. Ajax is op het moment een degradatiekandidaat. Lijkt mij niet onverstandig eerst maar eens zekerheid te krijgen gezien wat we afgelopen weken voor open huis hebben gezien.
Dit is gezien de afgelopen weken al heel wat beter, zeker tegen een goede premier league ploeg.
Brighton is ook wel een stuk minder goed als vorig jaar, het verrassende is er wel af.Kist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:38:
[...]
Brighton is gewoon een hartstikke goede ploeg. Ajax is op het moment een degradatiekandidaat. Lijkt mij niet onverstandig eerst maar eens zekerheid te krijgen gezien wat we afgelopen weken voor open huis hebben gezien.
Zeker die achterhoede is allesbehalve speciaal.
Lijkt me inderdaad dat Maduro het juist ziet om zo te spelen. Laat Ajax eerst maar weer een keer gelijkspelen in de eredivisie, en dan misschien een keertje winnen tegen iemand uit het linkerrijtje. Kijken of ze wat vertrouwen kunnen opbouwen en vastigheden creëren.Kist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:38:
[...]
Eerlijk is eerlijk, het is nog niet grootst maar het lijkt er meer op dan de afgelopen wedstrijden bij elkaar.
Triest eigenlijk. De afgelopen jaren stonden we nu al 0-3 voer tegen dit soort boeren. Hoor ons nu blij zijn met 0-0. Haha dat is toch geen voetbal wat Brighton speelt?Quad schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:35:
Ik ben tot nu toe wel tevreden. Uit tegen BHA met de huidige sportieve malaise een oké potje. Het is saai, maar stabiel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024