Nu Bassey er niet meer is had ik gehoopt dat het beter zou zijn maar schijn bedriegtJaer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:15:
Is er ook een statistiekje met aangekomen passes bij de verkeerde partij?
Verwijderd
Helaas is hij ook door de proeftijd gekomennocalimero schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:14:
Vraagje: Zit Avila wel op voetbal?
Ze doen er alleen zo weinig mee.ParaDroid2 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:13:
Wat heeft AEK toch telkens enorme ruimte om wat te bedenken.
Op voorhand wist ik AEK niet op waarde in te schatten maar ik had ze wel beter verwacht dan wat ze vanavond laten zien.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Andere vraag; zit er nu niemand op de bank die op die positie kan spelen? Zelfs Bergwijn zou het beter doen.nocalimero schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:14:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja ergens wel geinig dat je hem zo snel mist hèDj-sannieboy schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:15:
[...]
Nu Bassey er niet meer is had ik gehoopt dat het beter zou zijn maar schijn bedriegt
Hato doet t anders niet veel beter 😉nocalimero schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:14:
Mikautadze kan toch ook in de spits?Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:16:
[...]
Andere vraag; zit er nu niemand op de bank die op die positie kan spelen? Zelfs Bergwijn zou het beter doen.
Maar goed, dit zag je aankomen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heeft Mislintat bij de lokale sup vereniging opgehaaldnocalimero schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:14:
Ja verdedigend lijkt het nergens op.Superkiwi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:17:
Jasses. Het zat eraan te komen.
Echt bizar
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik bedoel maar weer... zuchtd-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:13:
[...]
Ik zit er tegenwoordig relax bij met de wetenschap ze het toch weer verkloten
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Liever vanavond nog ontslaan dan morgen.Agent47 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:18:
Onder Steijn krijgt elke tegenstander ruimte.
Echt bizar
Ajax bakt er werkelijk helemaal niets meer van de 2e helft.
1 helft rommelig voetbal met wat kansen is momenteel het maximaal haalbare.
Ik zou het nog een paar maanden proberen met Steijn.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik ben aan het tellen of er wel 11 rood/witte poppetjes op het veld staanHarribo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:20:
Zowel de verdediging als het middenveld is niet best.
Gorter in het geelSuperkiwi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:22:
[...]
Ik ben aan het tellen of er wel 11 rood/witte poppetjes op het veld staan
Echt he? Zelfs de spelers waarvan je nog iets mag verwachten laten het afweten.d-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:21:
Ajax bakt er werkelijk helemaal niets meer van de 2e helft.
Flickr PSN ID= cheironnl
dat komt ook makkelijker (en leuker) weer goed is mijn ervaring.d-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:24:
Momenteel is anderhalf uur ruzie maken met mijn vrouw leuker dan naar Ajax kijken.
Moeilijk om naar te kijken, zo. Zeker na al de Europese wedstrijden die Ajax de afgelopen jaren op de mat heeft gelegd.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Kan me voorstellen dat die kapot zijn. Die moeten anderen compenseren.Terranova schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:27:
Steijn is nu gewoon aan't saboteren. De enige 2 spelers die nog gevaar hadden er maar afhalen
Bergwijn...niks meer van over... Dat die mag blijven staan, verbaast me
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 05-10-2023 20:28 ]
Ik kijk ook altijd uit naar het goedmakenSempy schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:27:
[...]
dat komt ook makkelijker (en leuker) weer goed is mijn ervaring.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Brobbey leek die wissel niet leuk te vinden en Forbs had volgens mij ook nog wel wat.Harribo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:27:
[...]
Kan me voorstellen dat die kapot zijn. Die moeten anderen compenseren
Wie dan ook mislintat opvolgt als die Taylor loost mag die een standbeeld voor de arena. Doet die Rensch ook nog de deur uit mag het stadion op de toekomst ook zijn naam dragen.Harribo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:26:
Zucht... Taylor...schiet zo'n bal in de hoek
Wat dat betreft ben ik blij dat Feyenoord die rol nu op zich heeft genomen, zo valt er tenminste nog iets te genieten in Europa.Herman schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:27:
Moeilijk om naar te kijken, zo. Zeker na al de Europese wedstrijden die Ajax de afgelopen jaren op de mat heeft gelegd.
Oh bal kwijt, wat jammer man, hopelijk hebben we de bal zo weer.
Dat kan een trainer er toch wel op z'n minst in krijgen.
Opbouwen van een team prima, maar doe een beetje je best.
Commentaar op Taylor snap ik deels, ik denk ook dat hij veel beter speelt met normale aanspeel mogelijkheden om hem heen. Hij ziet de hele tijd verkeerde ballen om hem heen die niet aankomen.
Bergwijn mag ook wel een keer boos worden. Tadic had dit echt niet een hele wedstrijd zo aangekeken.
Ik weet niet of je dit Steijn zo kan aanrekenen. Als je de verdedigers soms ziet lijkt het wel mijn jeugdelftal (onder 8): op een kluitje met alleen oog voor de bal terwijl er drie man vrijloopt. Dat is heus geen opdracht van de trainer. Ook de inzet oogt matig; een actie maken en als je de bal verliest gewoon wegsjokken inplaats van hem terug willen veroveren. Wat kun je daar als trainer nou aan doen? Je kunt er maar 5 wisselen...nocalimero schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:22:
[...]
Ik zou het nog een paar maanden proberen met Steijn.
Regeren is vooruitschuiven
Een kansloos duel bedoel jechim0 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:30:
Zondag wacht een belangrijk duel he, niet vergeten.
Tegen een ploeg die vanavond ook nog flink aan de bak mag.chim0 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:30:
Zondag wacht een belangrijk duel he, niet vergeten.
Kom je naar het grote Ajax en krijg je te maken met een nieuwe technisch directeur die jou een emmer stront geeft en zegt laat dit maar voetballen.
Heeft Ajax in ieder geval een goede keeper
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ben niet blij met 1-1, maar zo geweldig is dit niet.
Hopelijk kan AZ wel winnen, dat lijkt me toch ook een must.
Wat een onzin, spelers zijn goed genoeg om tenminste normaal te voetballen, dit lijkt echt helemaal nergens op.d-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:32:
Ga er maar aanstaan ben je Stein en doe je het goed bij Sparta met leuke spelers.
Kom je naar het grote Ajax en krijg je te maken met een nieuwe technisch directeur die jou een emmer stront geeft en zegt laat dit maar voetballen.
Zo'n emmer stront is t echt niet hoor. Maar t is tot nog toe allemaal los zand en communicatie is er gewoon niet onderling. Linies staan te ver van elkaar, constant rouleren. Spelers blijven wisselen na een slechte wedstrijd/helft.d-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:32:
Ga er maar aanstaan ben je Stein en doe je het goed bij Sparta met leuke spelers.
Dan ligt alle post naast de brievenbus of op het tuinpad...Megupe schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:34:
Gorter man van de wedstrijd.
En waarom is Bergwijn (&Taylor ook) geen postbode geworden?
Eigenlijk had Aek al voor moeten staan.Herman schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:34:
Het is ook niet zo alsof AEK echt kwaliteit heeft. Zo'n bal moet er natuurlijk gewoon in. Daar komt Ajax nog erg goed weg.
Wat een enorme kans zonet ook
10 second ninja DONE
De commentator op ESPN zei het goed: we kijken naar een KKD duel.Herman schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:34:
Het is ook niet zo alsof AEK echt kwaliteit heeft. Zo'n bal moet er natuurlijk gewoon in. Daar komt Ajax nog erg goed weg.
Niveau is niet erg hoog, het is opzicht wel vermakelijk. Behalve de laserpennen, dat dit nog steeds een probleem is..
Ik vind ons de man van de match voor het uitkijken hiervanDj-sannieboy schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:35:
Gorter man of the match
Haha hele wedstrijd afgezeken houdt niks vast. Mooi man voetbalDj-sannieboy schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:35:
Gorter man of the match
Die bal had hij ook niet vastchim0 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:36:
[...]
Haha hele wedstrijd afgezeken houdt niks vast. Mooi man voetbal
Ook al zijn de spelers goed genoeg is het altijd drama met zoveel nieuwe spelers in een keerExocet schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:34:
[...]
Wat een onzin, spelers zijn goed genoeg om tenminste normaal te voetballen, dit lijkt echt helemaal nergens op.
Zelfs met grote spelers lukt dat niet kijk maar naar bijvoorbeeld Chelsea die bijna elk jaar het halve elftal vernieuwen.
Laat maar lekker daar blijven, en geef een jonge speler een kans.
Niet door mij in ieder geval.chim0 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:36:
[...]
Haha hele wedstrijd afgezeken houdt niks vast. Mooi man voetbal
Daar hebben ze wel geen Akpom lopen.d-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:37:
[...]
Ook al zijn de spelers goed genoeg is het altijd drama met zoveel nieuwe spelers in een keer
Zelfs met grote spelers lukt dat niet kijk maar naar bijvoorbeeld Chelsea die bijna elk jaar het halve elftal vernieuwen.
Zelfs een jonge Amrabat was geen geweldenaar, misschien iets voor het niveau wat FC Utrecht zou nastreven maar daar houdt het wel bij op.HollowGamer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:37:
Ambrabat laat wel zien, waarom geen enkele Nederlanse club hem moet terughalen.
Laat maar lekker daar blijven, en geef een jonge speler een kans.
/s hoop ik?Megupe schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:38:
Akpom wel een fijne invalbeurt. Knap schot op doel ook
brighton heeft inmiddels gelijk gemaakt
Begreep van ESPN dat er clubs zijn geweest die hem wel wilde terughalen?Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
Zelfs een jonge Amrabat was geen geweldenaar, misschien iets voor het niveau wat FC Utrecht zou nastreven maar daar houdt het wel bij op.
Vind ik ook hoor. Hij brengt veel onrust achterin. Neemt niet weg dat dit een goede redding was.Jaer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:38:
Ja ik ben daar wat schuldig aan, al is het geen afzeiken, het ging erom dat hij ballen niet vastpakt die prima te pakken zijn. Pak de bal en je hebt rust. Boks de bal het veld in en YOLO.
Oh, voor ik het vergeet:
Poll: AZ vs Legia Warschau
• Winst AZ
• Winst Legia Warschau
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Flickr PSN ID= cheironnl
meer slecht ingeschoten want hij lag al op de grond ruim voordat er ingeschoten werd.ParaDroid2 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:39:
[...]
Vind ik ook hoor. Hij brengt veel onrust achterin. Neemt niet weg dat dit een goede redding was.
Verschil is wel dat ik er niet dik voor betaald kreeg.
Wat een niveau, beide ploegen niet geweldig.
Verder vraag ik mij af waarom we eigenlijk spelen in die landen. Dat geldt ook voor Turkije en Portugal.
We hebben hier genoeg en terecht te zeuren over het publiek, maar laserpennen afpakken, lijkt me niet zo heel moeilijk.
Ik kan geen club in de huidige top 4 + Ajax voorstellen die Amrabat zou willen halen. Oude speler met geen onbetwiste kwaliteiten. Of Ajax moet heel graag een rechtsbuiten willen maar dan zou ik nog eerder El Ghazi contracteren.HollowGamer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:39:
[...]
Begreep van ESPN dat er clubs zijn geweest die hem wel wilde terughalen?
Ach, was maar 12 miljoen.JanW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:40:
Akpom... Wat een miskoop. Die moet oppassen dat ie niet in een zelfde rijtje beland als Gabrich.
Maar hij past ook totaal niet in het plaatje/spel. Bij een speler van ~20 jaar, kan ik nog begrijpen dat het mogelijk niet matched, maar hier is gewoon een heel scoutrapport/beeldmateriaal van beschikbaar.
Ik zie die wedstrijd niet helaas. Ga naar film The Commitments.
Maar ik kijk niet graag naar Fc Groningen meer. Omdat het voetbal heel slecht is, niet omdat ze niet winnen.Kan qua niveau net zo goed naar Telstar of een hoofdklasser kijken.
Je biertje vasthouden is anders ook niet moeilijk. Of vuurwerk bewaren tot oud en nieuw....HollowGamer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:41:
We hebben hier genoeg en terecht te zeuren over het publiek, maar laserpennen afpakken, lijkt me niet zo heel moeilijk.
Regeren is vooruitschuiven
Op basis van naam kopen, genoeg clubs die het doen.Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Ik kan geen club in de huidige top 4 + Ajax voorstellen die Amrabat zou willen halen. Oude speler met geen onbetwiste kwaliteiten. Of Ajax moet heel graag een rechtsbuiten willen maar dan zou ik nog eerder El Ghazi contracteren.
Vraag maar aan Man Utd, die kopen ook spelers die te kort komen, maar kennen ze bij naam of uit het verleden.
Ik mis de optie: "Ik durf niet te kijken, want de vorige keer ging het ook mis".Superkiwi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:40:
1-1. Puntje inpakken en door.
Oh, voor ik het vergeet:
Poll: AZ vs Legia Warschau
• Winst AZ
• Winst Legia Warschau
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Erg teleurstellende week voor het Nederlandse voetbal, hopelijk kan AZ wel punten pakken.
Verdedigend blijft het onrustig.
Denk dat Ajax in deze fase niet mag mopperen met deze 1-1
Het zag er veel beter uit...
Wat is dit nou weer, zeg gewoon het was niet best
[ Voor 36% gewijzigd door Jaer op 05-10-2023 20:48 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024