In de 16 is een pingel he, die 5 meter is voor de keeperSuperkiwi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:13:
De overtreding is erbuiten, dit is geen pingel toch?
Twente komt eraan!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Inderdaad. Gelukkig weten we van wie het komt..Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:14:
[...]
Whahaha, werd gewoon van de benen gelopen van achteren, in volle vaart
Oh echt? Dan ga ik de regels er eens op naslaan.Holk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:14:
[...]
In de 16 is een pingel he, die 5 meter is voor de keeper
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
en anders alles voor ajax fluitenJoteW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:14:
Kan zo'n scheids, die die laser strepen ook ziet, niet gewoon die pot stil leggen tot al die malloten met laserpennen eruit zijn gebonjourd?
ik bedoel, ze doen het bij hem ook dat zou bij mij echt niet helpen met de 50-50 beslissingen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kun je gelijk even terugkijken dat hij in de 16 werd neergehaaldSuperkiwi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:16:
[...]
Oh echt? Dan ga ik de regels er eens op naslaan.
Natuurlijk wel ironisch dat ze te onzeker zijn om aan te sluiten wat weer zorgt voor veel meer onzekerheid door het gebruik van die ruimte door de tegenstanders.gws24 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:13:
Afstanden tussen de linies zijn bij Ajax weer veel te groot. De achterste linie durft niet aan te sluiten als de voorste linie druk zet, zo lang dat niet verbeterd kan elke tegenstander vrij makkelijk aanvallen.
Gelukkig wel nu een penalty
Bl44t
Twente komt eraan!
Als hij dat nou niet kan dan? Wat een matige keeper is dat zegJaer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:20:
Mag Gorter geen ballen vastpakken ofzo?
Twente komt eraan!
Als je er op gaat letten, zoals ik al een tijdje doe, dan wordt je er echt knettergek vanJaer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:20:
Mag Gorter geen ballen vastpakken ofzo?
Staat hij opgesteld?Harribo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:19:
Ik erger mij weer aan Taylor zo matig
Gijpie legt het hier haarfijn uit!gws24 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:13:
Afstanden tussen de linies zijn bij Ajax weer veel te groot. De achterste linie durft niet aan te sluiten als de voorste linie druk zet, zo lang dat niet verbeterd kan elke tegenstander vrij makkelijk aanvallen.
Gelukkig wel nu een penalty
haha, die had ik al gezien maar hij legt het inderdaad goed uitchim0 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:22:
[...]
Gijpie legt het hier haarfijn uit!![]()
[YouTube: René tekent verschillende verdedigingstactieken en adviseert Steijn: ‘Je bent toch niet achterlijk?’]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Twente komt eraan!
Misschien laten ze in de rust nog een herhaling zien. Ik had het idee dat hij nét buiten de 16 tegen z'n voet werd getikt waardoor Bergwijn zichzélf in de zestien haakte.Holk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:17:
[...]
Kun je gelijk even terugkijken dat hij in de 16 werd neergehaald
Maar misschien heb ik het wel verkeerd gezien. Het doet er ook helemaal niet meer toe; 0-1
Hij doet aan schijn verdedigen en in balbezit levert hij ballen in.
Dat de aanvallen over zijn kant gaan, is ook geen toeval.
Zo matig die Taylor, daar kan Ajax toch wel een betere neer zetten?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Van den Boomen? Die werd toch als een grote aankoop binnengehaald? Waarom mag die het niet proberen daar?Harribo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:26:
[...]
Twente komt eraan!
Ik ben ook geen fan van hem, wat je nu zegt gebeurt zo vaakHarribo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:26:
[...]
Overgewaardeerde speler
Ja, die was elke euro van het aankoopbedrag direct waardParaDroid2 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:27:
Die werd toch als een grote aankoop binnengehaald?
die werd als ideale 12e man binnengehaaldParaDroid2 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:27:
[...]
Van den Boomen? Die werd toch als een grote aankoop binnengehaald? Waarom mag die het niet proberen daar?
Ongelofelijk.JoteW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:27:
Die grensrechter staat er gewoon 2 meter vanaf en ziet dit niet?
Wat een theaterspelers heeft dit AEK toch. Dat publiek ook, flikker ff op met je kut laserpennen..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik denk dat van de Boomen wat te traag is?
Had gehoopt dat jullie zouden zeggen nee hoor ligt echt aan jou, want ik vind het echt helemaal niets steeds die ballen zo terug het spel in waar je juist rust kan hebben als je het gewoon pakt.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:21:
[...]
Als je er op gaat letten, zoals ik al een tijdje doe, dan wordt je er echt knettergek van
Krijg er echt de zenuwen van dat hij zijn handen zo weinig gebruikt, #keeperheefthanden
[ Voor 10% gewijzigd door Jaer op 05-10-2023 19:32 ]
Scheids heeft niet de ballen om er wat aan te doen.HollowGamer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:14:
Waarom mag dit gewoon?
Elect a clown, expect a circus.
Echt heJoteW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:27:
Die grensrechter staat er gewoon 2 meter vanaf en ziet dit niet?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De Griekse GetafeAntraXxX schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:28:
[...]
Ongelofelijk.
Wat een theaterspelers heeft dit AEK toch. Dat publiek ook, flikker ff op met je kut laserpennen..
Aankoop is misschien niet het juiste woord maar zo noem ik een nieuwe speler gewoonHan schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:28:
[...]
Ja, die was elke euro van het aankoopbedrag direct waard
Ah okee. Dacht dat ie voor de basis was gehaald.toolkist schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:28:
[...]
die werd als ideale 12e man binnengehaald
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Voor mijn gevoel ook hoor. Vd Boomen vind ik niet eens heel slecht, maar hij heeft gewoon teveel tijd nodig om te draaien en te passen. Daar is ie door de mand heengevallen.ParaDroid2 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:30:
[...]
Aankoop is misschien niet het juiste woord maar zo noem ik een nieuwe speler gewoon
[...]
Ah okee. Dacht dat ie voor de basis was gehaald.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het is wel weer schrijnend dat Ajax op voorsprong moet komen door een penalty omdat ze zelf tot nu toe niet kunnen afwerken.
Zoveelste Nederlandse ploeg die dat niet goed kan.
Gelukkig kan Aek het tot nu toe ook niet echt
Inderdaad. Eigenlijk gewoon nog een doelpunt scoren.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:33:
Ondanks de voorsprong is het wel matig allemaal. Achterin schuttert het nog steeds en worden kansen niet benut. Ergo; ik voel een gelijkspel aankomen op deze manier
Middelveld met tahirovic en Taylor is zeer matig.
Sutalo oogt ook niet zeker
Verder oogt het nog erg onwennig allemaal.
Avilla heeft schijnbaar gezegd dat ie centraal wil ipv linksback. Als ie nou net zo overtuigend verdedigd als dat ie om zn plekkie vraagt. Gaat nog niet lekker met hem.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:33:
Ondanks de voorsprong is het wel matig allemaal. Achterin schuttert het nog steeds en worden kansen niet benut. Ergo; ik voel een gelijkspel aankomen op deze manier
Espn gaat wat langer door, gelukkig.Superkiwi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:41:
Oh dat was ook gelijk de analyse van de eerste helft. RTL
Mjah… alles valt en staat met communicatie en die is er niet, taalbarriere van hier naar Tokio. Er staan 4 individuen achterin, dat geeft een speler weinig vertrouwen.JanW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:40:
Avilla heeft schijnbaar gezegd dat ie centraal wil ipv linksback. Als ie nou net zo overtuigend verdedigd als dat ie om zn plekkie vraagt. Gaat nog niet lekker met hem.
Volgens Steijn ging dat net even andersJanW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:40:
[...]
Avilla heeft schijnbaar gezegd dat ie centraal wil ipv linksback. Als ie nou net zo overtuigend verdedigd als dat ie om zn plekkie vraagt. Gaat nog niet lekker met hem.
https://m.voetbalzone.nl/...is-het-niet-gegaan/425162"Nou, zo is het niet gegaan", antwoordt Steijn. "Ik heb in het begin met hem gesproken, toen hij van Antwerp kwam. Ik hem met hem gesproken over twee posities: linker centrale en linksback. Daarop heeft hij ook allebei gespeeld bij Antwerp en hij gaf aan dat zijn voorkeur in het centrum lag."
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja maar dat levert geen views op dat verhaalgws24 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:47:
Volgens Steijn ging dat net even anders
Dit soort kaarten horen met de VAR beslist te worden. Terecht als je zo reageert als de scheids een fout maakt. Maar nee hoor, nu krijg je nog geel ook ondanks dat je gelijk hebt.Superkiwi schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:59:
De reactie van Brobbey is begrijpelijk, Vida klimt zowat op z'n rug.
Nja, scheids fluit. Spel ligt stil. Zo'n reactie verandert daar niks aan, dus gele kaart wmb terecht.Terranova schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:59:
[...]
Dit soort kaarten horen met de VAR beslist te worden. Terecht als je zo reageert als de scheids een fout maakt. Maar nee hoor, nu krijg je nog geel ook ondanks dat je gelijk hebt.
Kaart was ook terecht, alleen de reactie van Brobbey was begrijpelijk en de aanleiding te belachelijk voor woordenJanW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:01:
[...], dus gele kaart wmb terecht.
Volgens de regels wel, maar het is een belachelijke regel. Eigenlijk zeg je daar mee dat een scheids volledig bewust een speler/club kan naaien en dat je het maar moet slikken zonder een reactie te geven. Anders krijg je nog geel ook.JanW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:01:
[...]
Nja, scheids fluit. Spel ligt stil. Zo'n reactie verandert daar niks aan, dus gele kaart wmb terecht.
Niet dat het nu zo was natuurlijk, maar dat is een situatie die met die domme regel gecreeerd kan worden.
De scheidsrechter heeft de leiding en beslist inderdaad, als speler heb je daar bijzonder weinig over te zeggen. Dat een scheids wel eens fout kan zitten ook.Terranova schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:02:
[...]
Volgens de regels wel, maar het is een belachelijke regel. Eigenlijk zeg je daar mee dat een scheids volledig bewust een speler/club kan naaien en dat je het maar moet slikken zonder een reactie te geven. Anders krijg je nog geel ook.
Je hoeft er niet vanuit te gaan dat een scheidsrechter op dit niveau een speler/club bewust wil naaien. En zelfs dan, dan krijgt de speler vast wel geel - en uiteindelijk rood - voor andere zaken.
[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 05-10-2023 20:05 ]
De scheidsrechter beslist inderdaad, maar het is toch volledig normaal om te reageren als de scheidsrechter een fout maakt. Maar nu kan dat niet meer en ben je dubbel genaaid.Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:04:
[...]
De scheidsrechter heeft de leiding en beslist inderdaad, als speler heb je daar bijzonder weinig over te zeggen. Dat een scheids wel eens fout kan zitten ook.
Je hoeft er niet vanuit te gaan dat een scheidsrechter op dit niveau een speler/club bewust wil naaien. En zelfs dan, dan krijgt de speler vast wel geel - en uiteindelijk rood - voor andere zaken.
En zelfs als dat zo is, dan helpt daar als speler tegenin gaan al helemaal niet, dan geef je de scheidsrechter daadwerkelijk een reden om je te bestraffen. Terechte gele kaart, hoe onterecht het fluiten daarvoor ook was. De aanvoerder mag tot op bepaalde hoogte in discussie gaan, verder bemoei je je niet er tegenaan.Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:04:
[...]
De scheidsrechter heeft de leiding en beslist inderdaad, als speler heb je daar bijzonder weinig over te zeggen. Dat een scheids wel eens fout kan zitten ook.
Je hoeft er niet vanuit te gaan dat een scheidsrechter op dit niveau een speler/club bewust wil naaien.
Wordt ook wel eens rood voor gegeven, zelfs als een speler deze actie inzet en de tegenstander niet kan zien.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:05:
Kan je ook gewoon rood voor krijgen, domme actie
valt mee. Zo hoog was dat been ook weer niet.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:05:
Kan je ook gewoon rood voor krijgen, domme actie
Als je normaal reageert is er niks aan de hand, al begrijp ik echt wel dat emotie op zulke momenten de overhand neemt.Terranova schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:06:
[...]
De scheidsrechter beslist inderdaad, maar het is toch volledig normaal om te reageren als de scheidsrechter een fout maakt. Maar nu kan dat niet meer en ben je dubbel genaaid.
Spelers moeten eens gaan begrijpen dat het geen marktkraam is waar je kan onderhandelen over de straf. Accepteer de beslissing van de scheidsrechter en ga door met het spel.Terranova schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:06:
[...]
De scheidsrechter beslist inderdaad, maar het is toch volledig normaal om te reageren als de scheidsrechter een fout maakt. Maar nu kan dat niet meer en ben je dubbel genaaid.
De scheidsrechters maken het zichzelf juist moeilijker door er niet heel binair in te zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 05-10-2023 20:10 ]
Eens. En eenieder die vraagt om een kaart per direct geel geven, liefst nog via de VAR.Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:07:
[...]
Spelers moeten eens gaan begrijpen dat het geen marktkraam is waar je kan onderhandelen over de straf. Accepteer de beslissing van de scheidsrechter en ga door met het spel.
De scheidsrechters maken het zichzelf juist moeilijker door er niet heel binair in te zitten.
Dit is lang geleden ook ooit een plan geweest, en goed plan wat mij betreft.ParaDroid2 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:08:
[...]
Eens. En eenieder die vraagt om een kaart per direct geel geven, liefst nog via de VAR.
Maar met zoals meerdere goede plannen in het voetbal gaan die in rook op..
Spelers zijn geen robots, daarom zeg ik ook dat de VAR er naar moet kijken als je deze regel zo graag wil hebben. Dit was bij Brobbey ook geen "onderhandelen" gewoon frustratie dat je de beslissing weer tegen krijgt(wat ik mij in't geval van Brobbey heel goed kan voorstellen).Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:07:
[...]
Spelers moeten eens gaan begrijpen dat het geen marktkraam is waar je kan onderhandelen over de straf. Accepteer de beslissing van de scheidsrechter en ga door met het spel.
FtfyHarribo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:10:
Ajax heeft geluk dat het zo'n goeie keeper heeft
Ik zit er tegenwoordig relax bij met de wetenschap ze het toch weer verklotenDj-sannieboy schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:09:
Billenknijpen dit
Daarom gaat het in andere sporten significant beter. Het hoeven ook geen robots te zijn maar deel van het probleem is het maar al te vaak gebrek aan het respecteren van de - soms foute - keuzes van de scheidsrechter. Idealiter komt het al niet in de spelers op om de scheidsrechter aan te spreken op zijn keuze laat staan als daar emotie/frustratie bij komt kijken.Terranova schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:10:
[...]
Spelers zijn geen robots, daarom zeg ik ook dat de VAR er naar moet kijken als je deze regel zo graag wil hebben.
Als je zo vaak overtredingen tegen krijgt dan moet je als speler wellicht gaan nadenken over het spel dat je speelt. Een stukje slimmer worden in je acties. Die frustratie eruit laten komen moet je niet willen en al helemaal niet richting de scheidsrechterDit was bij Brobbey ook geen "onderhandelen" gewoon frustratie dat je de beslissing weer tegen krijgt(wat ik mij in't geval van Brobbey heel goed kan voorstellen).
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
/f/image/xZOUHaLTLoIJ90E7WReKE59V.png?f=fotoalbum_large)