On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat ligt er aan op welke plek je miktSuperkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:13:
Celtic op 1-0, interessant voor Feyenoord.
Ik zie Feyenoord op eigen kracht ook wel overwinteren, ongeacht wat Celtic vanavond doetAgent47 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:14:
[...]
Celtic moet 4e worden. Dan overwinterd Feyenoord sowieso.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: Finally_Chris
Dan is dit gunstig jaSuperkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:19:
[...]
Je speelt CL en je speelt goed, dan mik je toch gewoon op plek 2? Waarom zou je als Feyenoorder nu zeggen "nah, Europa League is ook wel goed"?
Gelijkspelletje dan maar
Ja, hij heeft weinig speeltijd maar hij rendeert nog te weinig. Ik begreep van Arne dat hij de zeer hoge intensiteit nog niet aan kan en dus springen er ballen van z'n voeten.aaaido schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:53:
Vond Zerrouki wonderbaarlijk sterk vanavond. Ueda en Minteh vielen tegen. Bij Minteh weet je echter wel dat er veel potentie is. Ueda ik weet het niet. Maar als Giminez vertrekt is hij wat mij betreft geen degelijke vervanger..
Over Ueda kan je echt nog niet oordelen.aaaido schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:53:
Vond Zerrouki wonderbaarlijk sterk vanavond. Ueda en Minteh vielen tegen. Bij Minteh weet je echter wel dat er veel potentie is. Ueda ik weet het niet. Maar als Giminez vertrekt is hij wat mij betreft geen degelijke vervanger..
Die jongen is pas sinds de zomer bij de groep en moet het steeds met korte invalbeurten doen. Daarnaast raakte hij geblesseerd en moet hij zonder ritme in de basis komen in een grote CL wedstrijd.
Laten we spelers nou gewoon eens tijd geven. Zoveel voorbeelden van jongens die gewoon een halfjaar nodig hebben om in het ritme te komen of aan het spel te wennen. Wieffer en Gimenez zijn daar de grootste voorbeelden van. Sterker, Timber had gewoon een heel jaar nodig.
PSN: Finally_Chris
Toch bijzonder dat we dit bijzonder vinden.Tristan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:59:
Het Feyenoord legioen gedraagt zich volgens mij zeer netjes in Madrid zo te zien? Geen gedonder en gezeik toch?
Nee het is eigenlijk te gek voor woorden, maar gezien de historie van schandalige misdragen is het in dit licht wel bijzonder ja.Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:01:
[...]
Toch bijzonder dat we dit bijzonder vinden.
Ueda komt er wel. Sowieso ben ik positief verrast hoe goed er ingekocht word. Een verbazingwekkend hoge percentage geslaagde aankopen.
Ik heb Feyenoord onder Arie Haan meegemaakt.
Mijn God, wat een verschil is dat zeg.
Eens, alleen ik zie Ueda gewoon niet als vaste spits bij een Feyenoord als dit. Wel prima als invaller of voor bepaalde wedstrijden als de tactiek daarom vraagt. Geminez is daarin eerder een echte spits net als Guidetti, Obiku, van Persie etcCR1691 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:59:
[...]
Over Ueda kan je echt nog niet oordelen.
Die jongen is pas sinds de zomer bij de groep en moet het steeds met korte invalbeurten doen. Daarnaast raakte hij geblesseerd en moet hij zonder ritme in de basis komen in een grote CL wedstrijd.
Laten we spelers nou gewoon eens tijd geven. Zoveel voorbeelden van jongens die gewoon een halfjaar nodig hebben om in het ritme te komen of aan het spel te wennen. Wieffer en Gimenez zijn daar de grootste voorbeelden van. Sterker, Timber had gewoon een heel jaar nodig.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel of geen buitenspel?
Zit weer niet mee voor Feyenoord dan
Geen idee, maar ze tellen hem.D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:58:
[...]
Wel of geen buitenspel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vroeg ik mij ook af, was randje. Ik kan ook echt niet volgen wanneer de var nu wel of niet lijkt te kijken en wanneer je er als toeschouwer nu wel of niet over wordt geïnformeerd.D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:58:
[...]
Wel of geen buitenspel?
Maargoed, 2 ploegen 4 punten, Feyenoord 3 en Celtic 0 punten. Feyenoord heeft het in die zin redelijk in eigen hand lijkt mij zo.
Dat is dus mooi dubbel k.. vanavond. Gelijk was prima
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 04-10-2023 23:00 ]
Elke club heeft het nog in eigen hand, da's een beetje het spannende.jbdeiman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:59:
Vroeg ik mij ook af, was randje. Ik kan ook echt niet volgen wanneer de var nu wel of niet lijkt te kijken en wanneer je er als toeschouwer nu wel of niet over wordt geïnformeerd.
Maargoed, 2 ploegen 4 punten, Feyenoord 3 en Celtic 0 punten. Feyenoord heeft het in die zin redelijk in eigen hand lijkt mij zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gezien het goede spel zit dat er zeker in mits ze zo goed blijven spelen.
Eerste wedstrijd CL thuis tegen Lazio, kan je meteen zaken doen.
En wat effectiever met de kansen omgaan. Maar gelukkig was dat niet zo'n ramp als gisteren met Psv.
[verplaatst]
[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 05-10-2023 01:08 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
tweakduke schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:16:
[Modbreak]En klaar over die afgoedgekeurde goal.[/]
Excuus, gemist. Ik heb niet het hele topic zitten teruglezen, begrijp je misschien ook wel...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bij Lazio minimaal een punt
Thuis winnen van Atletico
Uit punt / winnen bij Celtic
Moet voldoende zijn
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Thuis winnen van Lazio en Atletico, succes!Agent47 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 06:38:
Thuis winnen van Lazio
Moet voldoende zijn
"Gewoon" mikken op plek 3 door van Celtic te winnen. Alles wat je hoger uit komt is meegenomen, maar zul je echt beter moeten gaan spelen. Feyenoord speelde echt niet slecht, maar was erg slordig 15-35ste minuut en eigenlijk grootste deel 2de helft waardoor Atletico er efficient door kwam. CL overwinteren klinkt altijd heel tof, maar na 2 potjes lig je er vaak uit terwijl de EL ook best mooie tegenstanders geeft en meer kansenAgent47 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 06:38:
Thuis winnen van Lazio
Moet voldoende zijn
Dat was ook mijn afdronk.Agent47 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 06:39:
Toch wel een beetje een kater hoor van een onnodig verlies. We waren echt goed. Legioen was ook weer wauw
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zoals bijna gewoonlijk de rode draad bij NL clubs in Europese wedstrijden... 'we waren beter', 'vergaten ons zelf te belonen', 'we hadden meer kansen', etc. etc. Maar toch telkens weer die deksel op de neus. Als of de tegenstanders óns' laat voetballen, wetende dat de fouten die er altijd worden gemaakt keihard afgestraft kunnen worden. En in tegenstelling tot de Nederlandse teams lukt het die ploegen wel om een kleine voorsprong over de streep te trekken. Daarom ook kuddo's voor PSV die er vol voor bleef gaan en on-Nederlands toch de gelijkmaker wist te scoren in blessuretijd. Vaak is het andersom of zelfs nog erger.Holk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:45:
"Gewoon" mikken op plek 3 door van Celtic te winnen. Alles wat je hoger uit komt is meegenomen, maar zul je echt beter moeten gaan spelen. Feyenoord speelde echt niet slecht, maar was erg slordig 15-35ste minuut en eigenlijk grootste deel 2de helft waardoor Atletico er efficient door kwam. CL overwinteren klinkt altijd heel tof, maar na 2 potjes lig je er vaak uit terwijl de EL ook best mooie tegenstanders geeft en meer kansen
Heb overigens nu al lichte buikpijn, wetende dat Ajax vanavond moet aantreden tegen AEK. Dat is een ploeg die er stevig in zal gaan, gesteund door een vol stadion met een fanatieke aanhang. Tahirovic mag weer vanaf de aftrap verschijnen, vermoed dat hij niet blaakt van het zelfvertrouwen. Hopen dat hij samen met Taylor en Berghuis een solide middenveld gaat vormen vanavond, maar ben er bang voor.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens. De vorige campagnes van PSV en Feyenoord in de CL waren echt niet best. Feyenoord werd in 2017 laatste in de poule nog onder Sjachtar, en PSV had een jaar later niks te vertellen in de poule met Spurs, Inter en Barca.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:16:
[...]
Zoals bijna gewoonlijk de rode draad bij NL clubs in Europese wedstrijden... 'we waren beter', 'vergaten ons zelf te belonen', 'we hadden meer kansen', etc. etc. Maar toch telkens weer die deksel op de neus. Als of de tegenstanders óns' laat voetballen, wetende dat de fouten die er altijd worden gemaakt keihard afgestraft kunnen worden. En in tegenstelling tot de Nederlandse teams lukt het die ploegen wel om een kleine voorsprong over de streep te trekken. Daarom ook kuddo's voor PSV die er vol voor bleef gaan en on-Nederlands toch de gelijkmaker wist te scoren in blessuretijd. Vaak is het andersom of zelfs nog erger.
Natuurlijk kunnen Feyenoord en vooral PSV alsnog laatste worden in de groep, maar het spel is beter en de kansen liggen nu echt anders. Er is een stuk meer perspectief. Natuurlijk gaat het om resultaat maar het is ook een langdurig proces wat jaren geleden begon met het überhaupt serieus nemen van Europa League wedstrijden.
En nu zijn er amper spelers met CL ervaring maar de kans is vrij groot dat Feyenoord en PSV 1e en/of 2e in de competitie worden en deze ervaring en financiële winsten meenemen om volgend weer een volgende stap te zetten. Dus misschien weer hetzelfde verhaal van de deksel op de neus, maar wel eentje met potentie.
En he, niets is een mens vreemd. Bij Ajax was het ook elk jaar zo totdat ze een keer met 6 uit 6 de poulfase doorkwamen, maar meer dan eens is P3 of zelfs P4 het eindstation.
Pech met de VAR/scheids en zelf dom dat je zo matig afrond.
Terechte score in de rust was eerder 1-3 dan de 2-2 vlak voor rust. Spaanse media zijn volgens het AD ook echt vol lof over Feyenoord en menen dat AM echt goed is weggekomen. Kansen genoeg op minimaal 3-3 gehad tenslotte.
Maar wat @Han terecht opmerkt. Het is bij NL wel vaak dat ze beter zijn, maar over de streep trekken lukt vaak niet ivm effectiviteit. Als dat beter loopt kunnen we de poule winnen. Loopt dat niet beter word je 3e en moet je de EL in. Also, ga corners oefenen ofzo, want dat was echt lachwekkend.
Straks Ajax. Hopen dat ze wat punten kunnen pakken voor NL, maar ik heb weinig hoop
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 17:46 ]
AEK wat houdt van counteren en het open huis van Ajax achterin belooft weinig goeds ja. maar wie weet scoren we meer dan we tegen krijgenLZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:45:
Straks Ajax. Hopen dat ze wat punten kunnen pakken voor NL, maar ik heb weinig hoop
Vroeger, toen had ik geen ESPN, moest ik kijken naar RTL/Veronica/etc., maar ESPN doet dit erg goed en leuk. Om de 10min. reclame, allemaal hetzelfde concept, etc., dat doen zij niet zo.
Ziggo vind ik ook wat 'te gezellig', geef mij maar een mix van ESPN. Voetbalpraat is ook prima, het is niet zo saai als NOS, en niet zo 'leuk' als Veronica Inside.
Enige is de wedstrijdkeuze, en alles uitzenden op ESPN2. Maargoed, dat is hun verdienmodel.
---
Wel zin in, leuke tijd ook. Net met alles klaar, dus geen stress zo met kijken.
Ajax moet het wel laten zien nu, maar hoop dat het min. een gelijkspel wordt, anders is het niets deze week voor Nederlandsvoetbal.
Ik heb er richting de aftrap 0,0 vertrouwen in en zoals @toolkist al terecht opmerkte, AEK mag graag counteren en laat Ajax daar vooral heel kwetsbaar zijn, het omschakelen van aanval naar verdedigen. En dan met Tahirovic, een jongen met weinig vertrouwenHollowGamer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:10:
Ajax moet het wel laten zien nu, maar hoop dat het min. een gelijkspel wordt, anders is het niets deze week voor Nederlandsvoetbal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Maar ook Feyenoord is nog aan het bouwen, zeker in ervaring met zulke potjes. Daarnaast viel Trauner toch weer door de mand in een Europesche wedstrijd. Ik hou van zijn aanvallende stijl maar de foutjes mogen niet in de CL dus helaas hem de volgende keer banken, Gimenez en Ivanusec erbij en wat ervaring dan moet Feyenoord ook verder zijn bij de volgende wedstrijd.Holk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:42:
Gaat er meer om dat veel mensen na 1 of 2 potjes zichzelf rijk rekenen en verwachten dat overwinteren in de CL er wel eventjes in zit. Als je Atletico gisteren zag, en dat werd ook benoemd, zijn ze nog in een opbouwende fase met dat team terwijl Feyenoord al veel verder is daarin. Ga je over 2 (?) maanden weer tegenover Atletico staan die 2 maanden meer ingespeeld is op elkaar ga je het veel lastiger krijgen.
En he, niets is een mens vreemd. Bij Ajax was het ook elk jaar zo totdat ze een keer met 6 uit 6 de poulfase doorkwamen, maar meer dan eens is P3 of zelfs P4 het eindstation.
De Godenzonen mogen in de Griekse stad Athene laten zien dat ze hun geuzennaam eer aan kunnen doen.
Mijn voorspelling: 4-2. Hecht hier geen waarde aan; ik zit er vaker naast
Poll: AEK Athene vs Ajax
• Winst AEK Athene
• Winst Ajax
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
die kieperde zagreb uit de cl poulefase met een goal in de laatste minuut ofzo.LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:43:
Knipoog Kroaat? SPeelt die vent nog?
Ja is 34 lees ikLZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:43:
Knipoog Kroaat? SPeelt die vent nog?
precies dit. jij stemt zeker op AEK @Typhone ?JanW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:42:
Zal ik t dan maar zeggen... Winst Ajax. Niet mooi, nog steeds slecht, maar een nipte 2-3 wordt er over de streep getrokken.
Ik kan inzien wie wat gestemd heeft. Voor €3,50 vertel ik het.toolkist schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:45:
[...]
precies dit. jij stemt zeker op AEK @Typhone ?
Gaat lastig worden ben ik bang
Zie het al, de jonge.
[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 18:49 ]
Dit ongeveer. Maar ik laat me graag verrassend-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:48:
AEK had gewonnen van Brighton die ik hoog had zitten in deze poule.
Gaat lastig worden ben ik bang
Die laserpen is echt zo 2002.toolkist schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:50:
dat ze die figuur die met een laserpen aan het klooien is dat ding eens op laten eten...
De jonge? Als de jonge 15 jaar geleden in Nederland speelde, hoe oud is de oude dan wel nietLZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:48:
Welke Amrabat is dit? De oude of de jonge
Zie het al, de jonge.
o-3 overwinning aan Ajax geven als ze niet bereid zijn die lui aan te pakken. Moet toch niet kunnen in de CL.
[ Voor 54% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 18:52 ]
'T is uiteraard de oude variant van de Amrabatjes die bij AEK speeltNapo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
De jonge? Als de jonge 15 jaar geleden in Nederland speelde, hoe oud is de oude dan wel niet
Twente komt eraan!
Definitief staken en in December uitspelen?LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
o-3 overwinning aan Ajax geven als ze niet bereid zijn die lui aan te pakken. Moet toch niet kunnen in de CL.
Het is de oude inderdaadNapo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
De jonge? Als de jonge 15 jaar geleden in Nederland speelde, hoe oud is de oude dan wel niet
Sofyan is de jonge.
In de EL wel blijkbaarLZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
Moet toch niet kunnen in de CL.
Oh kut. Ja natuurlijk.
Gewenning laten we maar zeggen. Ik zie Ajax, en ik denk CL. Maar dan is het prima inderdaad
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 18:54 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-10-2023 18:56 ]
AEK wint van Brighton. Het is geen pannekoeken elftal.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:59:
Als je van dit AEK niet kan winnen dan is het best droevig gesteld
En volgens mij is Ajax al op een droevig niveau. Gaat niets aan veranderen of je vandaag wint of verliest
VAR grijpt niet in voor geel.dr.lowtune schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:59:
In die slomo zag de actie van Rensch er minder sympathiek uit. Gelukkig keek de var niet….
Komop Ajax, maak die verdiende 0-1.
En ook echt al vanaf de start… vreselijk irritant.Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:09:
Het zijn wel een stelletje stervende zwanen daar bij AEK
@Vos gelukkig niet
Hence de film "Olympus Has Fallen"Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:09:
Het zijn wel een stelletje stervende zwanen daar bij AEK
Ja inderdaad gewoon geel zoiets.toolkist schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:11:
goed gezien, maar waarom niet bestraft met geel?
Vies
Hoppa, en penalty
Die scheids laat ook alles maar gebeuren.
Oh toch pingel
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 19:12 ]
Gelukkig wel nu een penalty
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Twente komt eraan!
Z'n poot werd gehaakt he. Kan je moeilijk blijven staanLZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:13:
Bergwijn laat zich wel heel makkelijk vallen.
Whahaha, werd gewoon van de benen gelopen van achteren, in volle vaartLZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:13:
Bergwijn laat zich wel heel makkelijk vallen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024