Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.968 views

Onderwerpen

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:08

Agent47

I always close my contracts.

Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:13:
Celtic op 1-0, interessant voor Feyenoord.
Celtic moet 4e worden. Dan overwinterd Feyenoord sowieso. Ik zie Lazio hoger komen als Celtic

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:30
Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:13:
Celtic op 1-0, interessant voor Feyenoord.
Dat ligt er aan op welke plek je mikt

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:14:
[...]

Celtic moet 4e worden. Dan overwinterd Feyenoord sowieso.
Ik zie Feyenoord op eigen kracht ook wel overwinteren, ongeacht wat Celtic vanavond doet :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:16:
[...]

Dat ligt er aan op welke plek je mikt
Je speelt CL en je speelt goed, dan mik je toch gewoon op plek 2? Waarom zou je als Feyenoorder nu zeggen "nah, Europa League is ook wel goed"?

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Inderdaad, Feyenoord straks op volle oorlogssterkte moet echt minstens om plek 2 voetballen.

PSN: Finally_Chris

• D-e-n
Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:19:
[...]

Je speelt CL en je speelt goed, dan mik je toch gewoon op plek 2? Waarom zou je als Feyenoorder nu zeggen "nah, Europa League is ook wel goed"?
Dan is dit gunstig ja ;)
Gelijkspelletje dan maar :)

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:44
Vond Zerrouki wonderbaarlijk sterk vanavond. Ueda en Minteh vielen tegen. Bij Minteh weet je echter wel dat er veel potentie is. Ueda ik weet het niet. Maar als Giminez vertrekt is hij wat mij betreft geen degelijke vervanger..

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
aaaido schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:53:
Vond Zerrouki wonderbaarlijk sterk vanavond. Ueda en Minteh vielen tegen. Bij Minteh weet je echter wel dat er veel potentie is. Ueda ik weet het niet. Maar als Giminez vertrekt is hij wat mij betreft geen degelijke vervanger..
Ja, hij heeft weinig speeltijd maar hij rendeert nog te weinig. Ik begreep van Arne dat hij de zeer hoge intensiteit nog niet aan kan en dus springen er ballen van z'n voeten.

• Tristan
Maar mag nog iets anders zeggen?

Het Feyenoord legioen gedraagt zich volgens mij zeer netjes in Madrid zo te zien? Geen gedonder en gezeik toch?

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

aaaido schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:53:
Over Ueda kan je echt nog niet oordelen.

Die jongen is pas sinds de zomer bij de groep en moet het steeds met korte invalbeurten doen. Daarnaast raakte hij geblesseerd en moet hij zonder ritme in de basis komen in een grote CL wedstrijd.

Laten we spelers nou gewoon eens tijd geven. Zoveel voorbeelden van jongens die gewoon een halfjaar nodig hebben om in het ritme te komen of aan het spel te wennen. Wieffer en Gimenez zijn daar de grootste voorbeelden van. Sterker, Timber had gewoon een heel jaar nodig.

PSN: Finally_Chris

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tristan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:59:
Het Feyenoord legioen gedraagt zich volgens mij zeer netjes in Madrid zo te zien? Geen gedonder en gezeik toch?
Toch bijzonder dat we dit bijzonder vinden.

• Tristan
Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:01:
[...]

Toch bijzonder dat we dit bijzonder vinden.
Nee het is eigenlijk te gek voor woorden, maar gezien de historie van schandalige misdragen is het in dit licht wel bijzonder ja.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:13
Gimenez had ook tijd nodig om te wennen aan de intensiteit die Slot verwacht.
Ueda komt er wel. Sowieso ben ik positief verrast hoe goed er ingekocht word. Een verbazingwekkend hoge percentage geslaagde aankopen.
Ik heb Feyenoord onder Arie Haan meegemaakt.
Mijn God, wat een verschil is dat zeg.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:44
CR1691 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:59:
[...]

Over Ueda kan je echt nog niet oordelen.

Die jongen is pas sinds de zomer bij de groep en moet het steeds met korte invalbeurten doen. Daarnaast raakte hij geblesseerd en moet hij zonder ritme in de basis komen in een grote CL wedstrijd.

Laten we spelers nou gewoon eens tijd geven. Zoveel voorbeelden van jongens die gewoon een halfjaar nodig hebben om in het ritme te komen of aan het spel te wennen. Wieffer en Gimenez zijn daar de grootste voorbeelden van. Sterker, Timber had gewoon een heel jaar nodig.
Eens, alleen ik zie Ueda gewoon niet als vaste spits bij een Feyenoord als dit. Wel prima als invaller of voor bepaalde wedstrijden als de tactiek daarom vraagt. Geminez is daarin eerder een echte spits net als Guidetti, Obiku, van Persie etc

• Gonadan
  • Laatst online: 21:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Toch nog Lazio. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Wel of geen buitenspel?
Zit weer niet mee voor Feyenoord dan

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:58:
[...]

Wel of geen buitenspel?
Geen idee, maar ze tellen hem.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:53
D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:58:
[...]

Wel of geen buitenspel?
Vroeg ik mij ook af, was randje. Ik kan ook echt niet volgen wanneer de var nu wel of niet lijkt te kijken en wanneer je er als toeschouwer nu wel of niet over wordt geïnformeerd.
Maargoed, 2 ploegen 4 punten, Feyenoord 3 en Celtic 0 punten. Feyenoord heeft het in die zin redelijk in eigen hand lijkt mij zo.

• D-e-n
Gonadan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:59:
[...]

Geen idee, maar ze tellen hem.
Dat is dus mooi dubbel k.. vanavond. Gelijk was prima

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 04-10-2023 23:00 ]

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:59:
Vroeg ik mij ook af, was randje. Ik kan ook echt niet volgen wanneer de var nu wel of niet lijkt te kijken en wanneer je er als toeschouwer nu wel of niet over wordt geïnformeerd.
Maargoed, 2 ploegen 4 punten, Feyenoord 3 en Celtic 0 punten. Feyenoord heeft het in die zin redelijk in eigen hand lijkt mij zo.
Elke club heeft het nog in eigen hand, da's een beetje het spannende. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Uiteindelijk moet je als je,als Feyenoord,wilt overwinteren in de CL óf Atletico óf Lazio verslaan en onder je houden.
Gezien het goede spel zit dat er zeker in mits ze zo goed blijven spelen.

Eerste wedstrijd CL thuis tegen Lazio, kan je meteen zaken doen.
En wat effectiever met de kansen omgaan. Maar gelukkig was dat niet zo'n ramp als gisteren met Psv.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

offtopic:
[verplaatst]

[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 05-10-2023 01:08 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

tweakduke schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:16:
[Modbreak]En klaar over die afgoedgekeurde goal.[/]
offtopic:
Excuus, gemist. Ik heb niet het hele topic zitten teruglezen, begrijp je misschien ook wel...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Agent47

Agent47

Thuis winnen van Lazio
Bij Lazio minimaal een punt
Thuis winnen van Atletico
Uit punt / winnen bij Celtic

Moet voldoende zijn

• Agent47

Agent47

Toch wel een beetje een kater hoor van een onnodig verlies. We waren echt goed. Legioen was ook weer wauw <3

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Agent47 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 06:38:
Thuis winnen van Lazio

Moet voldoende zijn
Thuis winnen van Lazio en Atletico, succes!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:02
Agent47 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 06:38:
Thuis winnen van Lazio

Moet voldoende zijn
"Gewoon" mikken op plek 3 door van Celtic te winnen. Alles wat je hoger uit komt is meegenomen, maar zul je echt beter moeten gaan spelen. Feyenoord speelde echt niet slecht, maar was erg slordig 15-35ste minuut en eigenlijk grootste deel 2de helft waardoor Atletico er efficient door kwam. CL overwinteren klinkt altijd heel tof, maar na 2 potjes lig je er vaak uit terwijl de EL ook best mooie tegenstanders geeft en meer kansen

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59

OMX2000

By any means necessary...

Agent47 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 06:39:
Toch wel een beetje een kater hoor van een onnodig verlies. We waren echt goed. Legioen was ook weer wauw <3
Dat was ook mijn afdronk.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Holk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:45:
"Gewoon" mikken op plek 3 door van Celtic te winnen. Alles wat je hoger uit komt is meegenomen, maar zul je echt beter moeten gaan spelen. Feyenoord speelde echt niet slecht, maar was erg slordig 15-35ste minuut en eigenlijk grootste deel 2de helft waardoor Atletico er efficient door kwam. CL overwinteren klinkt altijd heel tof, maar na 2 potjes lig je er vaak uit terwijl de EL ook best mooie tegenstanders geeft en meer kansen
Zoals bijna gewoonlijk de rode draad bij NL clubs in Europese wedstrijden... 'we waren beter', 'vergaten ons zelf te belonen', 'we hadden meer kansen', etc. etc. Maar toch telkens weer die deksel op de neus. Als of de tegenstanders óns' laat voetballen, wetende dat de fouten die er altijd worden gemaakt keihard afgestraft kunnen worden. En in tegenstelling tot de Nederlandse teams lukt het die ploegen wel om een kleine voorsprong over de streep te trekken. Daarom ook kuddo's voor PSV die er vol voor bleef gaan en on-Nederlands toch de gelijkmaker wist te scoren in blessuretijd. Vaak is het andersom of zelfs nog erger.

Heb overigens nu al lichte buikpijn, wetende dat Ajax vanavond moet aantreden tegen AEK. Dat is een ploeg die er stevig in zal gaan, gesteund door een vol stadion met een fanatieke aanhang. Tahirovic mag weer vanaf de aftrap verschijnen, vermoed dat hij niet blaakt van het zelfvertrouwen. Hopen dat hij samen met Taylor en Berghuis een solide middenveld gaat vormen vanavond, maar ben er bang voor.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-11 04:41
Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:16:
[...]

Zoals bijna gewoonlijk de rode draad bij NL clubs in Europese wedstrijden... 'we waren beter', 'vergaten ons zelf te belonen', 'we hadden meer kansen', etc. etc. Maar toch telkens weer die deksel op de neus. Als of de tegenstanders óns' laat voetballen, wetende dat de fouten die er altijd worden gemaakt keihard afgestraft kunnen worden. En in tegenstelling tot de Nederlandse teams lukt het die ploegen wel om een kleine voorsprong over de streep te trekken. Daarom ook kuddo's voor PSV die er vol voor bleef gaan en on-Nederlands toch de gelijkmaker wist te scoren in blessuretijd. Vaak is het andersom of zelfs nog erger.
Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens. De vorige campagnes van PSV en Feyenoord in de CL waren echt niet best. Feyenoord werd in 2017 laatste in de poule nog onder Sjachtar, en PSV had een jaar later niks te vertellen in de poule met Spurs, Inter en Barca.
Natuurlijk kunnen Feyenoord en vooral PSV alsnog laatste worden in de groep, maar het spel is beter en de kansen liggen nu echt anders. Er is een stuk meer perspectief. Natuurlijk gaat het om resultaat maar het is ook een langdurig proces wat jaren geleden begon met het überhaupt serieus nemen van Europa League wedstrijden.
En nu zijn er amper spelers met CL ervaring maar de kans is vrij groot dat Feyenoord en PSV 1e en/of 2e in de competitie worden en deze ervaring en financiële winsten meenemen om volgend weer een volgende stap te zetten. Dus misschien weer hetzelfde verhaal van de deksel op de neus, maar wel eentje met potentie.

• Holk
Gaat er meer om dat veel mensen na 1 of 2 potjes zichzelf rijk rekenen en verwachten dat overwinteren in de CL er wel eventjes in zit. Als je Atletico gisteren zag, en dat werd ook benoemd, zijn ze nog in een opbouwende fase met dat team terwijl Feyenoord al veel verder is daarin. Ga je over 2 (?) maanden weer tegenover Atletico staan die 2 maanden meer ingespeeld is op elkaar ga je het veel lastiger krijgen.

En he, niets is een mens vreemd. Bij Ajax was het ook elk jaar zo totdat ze een keer met 6 uit 6 de poulfase doorkwamen, maar meer dan eens is P3 of zelfs P4 het eindstation.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:59
Feyenoord was gisteren gewoon beter dan Atletico. Punt.

Pech met de VAR/scheids en zelf dom dat je zo matig afrond.

Terechte score in de rust was eerder 1-3 dan de 2-2 vlak voor rust. Spaanse media zijn volgens het AD ook echt vol lof over Feyenoord en menen dat AM echt goed is weggekomen. Kansen genoeg op minimaal 3-3 gehad tenslotte.

Maar wat @Han terecht opmerkt. Het is bij NL wel vaak dat ze beter zijn, maar over de streep trekken lukt vaak niet ivm effectiviteit. Als dat beter loopt kunnen we de poule winnen. Loopt dat niet beter word je 3e en moet je de EL in. Also, ga corners oefenen ofzo, want dat was echt lachwekkend.

Straks Ajax. Hopen dat ze wat punten kunnen pakken voor NL, maar ik heb weinig hoop

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 17:46 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:45:
Straks Ajax. Hopen dat ze wat punten kunnen pakken voor NL, maar ik heb weinig hoop
AEK wat houdt van counteren en het open huis van Ajax achterin belooft weinig goeds ja. maar wie weet scoren we meer dan we tegen krijgen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mag je complimenten geven hier aan ESPN? :)

Vroeger, toen had ik geen ESPN, moest ik kijken naar RTL/Veronica/etc., maar ESPN doet dit erg goed en leuk. Om de 10min. reclame, allemaal hetzelfde concept, etc., dat doen zij niet zo.

Ziggo vind ik ook wat 'te gezellig', geef mij maar een mix van ESPN. Voetbalpraat is ook prima, het is niet zo saai als NOS, en niet zo 'leuk' als Veronica Inside.

Enige is de wedstrijdkeuze, en alles uitzenden op ESPN2. Maargoed, dat is hun verdienmodel.

---

Wel zin in, leuke tijd ook. Net met alles klaar, dus geen stress zo met kijken.

Ajax moet het wel laten zien nu, maar hoop dat het min. een gelijkspel wordt, anders is het niets deze week voor Nederlandsvoetbal.

• Han
  • Niet online

Han

HollowGamer schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:10:
Ajax moet het wel laten zien nu, maar hoop dat het min. een gelijkspel wordt, anders is het niets deze week voor Nederlandsvoetbal.
Ik heb er richting de aftrap 0,0 vertrouwen in en zoals @toolkist al terecht opmerkte, AEK mag graag counteren en laat Ajax daar vooral heel kwetsbaar zijn, het omschakelen van aanval naar verdedigen. En dan met Tahirovic, een jongen met weinig vertrouwen :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Holk schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:42:
Gaat er meer om dat veel mensen na 1 of 2 potjes zichzelf rijk rekenen en verwachten dat overwinteren in de CL er wel eventjes in zit. Als je Atletico gisteren zag, en dat werd ook benoemd, zijn ze nog in een opbouwende fase met dat team terwijl Feyenoord al veel verder is daarin. Ga je over 2 (?) maanden weer tegenover Atletico staan die 2 maanden meer ingespeeld is op elkaar ga je het veel lastiger krijgen.

En he, niets is een mens vreemd. Bij Ajax was het ook elk jaar zo totdat ze een keer met 6 uit 6 de poulfase doorkwamen, maar meer dan eens is P3 of zelfs P4 het eindstation.
Maar ook Feyenoord is nog aan het bouwen, zeker in ervaring met zulke potjes. Daarnaast viel Trauner toch weer door de mand in een Europesche wedstrijd. Ik hou van zijn aanvallende stijl maar de foutjes mogen niet in de CL dus helaas hem de volgende keer banken, Gimenez en Ivanusec erbij en wat ervaring dan moet Feyenoord ook verder zijn bij de volgende wedstrijd.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het kan nog nét.
De Godenzonen mogen in de Griekse stad Athene laten zien dat ze hun geuzennaam eer aan kunnen doen.
Mijn voorspelling: 4-2. Hecht hier geen waarde aan; ik zit er vaker naast :+

Poll: AEK Athene vs Ajax
Winst AEK Athene
Winst Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406007&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• HollowGamer
  • Niet online
@Superkiwi Ik mis de optie: ik durf niet te kijken, vrees het ergste

• LZ86
Nou, hup Amsterdam. Hopen op t beste.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25
Zal ik t dan maar zeggen... Winst Ajax. Niet mooi, nog steeds slecht, maar een nipte 2-3 wordt er over de streep getrokken.

• Harribo
Hey ! De knipoog Kroaat ;)

• LZ86
Knipoog Kroaat? SPeelt die vent nog?

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:43:
die kieperde zagreb uit de cl poulefase met een goal in de laatste minuut ofzo.

• Harribo
LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:43:
Ja is 34 lees ik

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:42:
Zal ik t dan maar zeggen... Winst Ajax. Niet mooi, nog steeds slecht, maar een nipte 2-3 wordt er over de streep getrokken.
precies dit. jij stemt zeker op AEK @Typhone ?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:45:
[...]

precies dit. jij stemt zeker op AEK @Typhone ?
Ik kan inzien wie wat gestemd heeft. Voor €3,50 vertel ik het.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:06
AEK had gewonnen van Brighton die ik hoog had zitten in deze poule.
Gaat lastig worden ben ik bang :X

• LZ86
Welke Amrabat is dit? De oude of de jonge

Zie het al, de jonge.

[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 18:49 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
d-vine schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:48:
AEK had gewonnen van Brighton die ik hoog had zitten in deze poule.
Gaat lastig worden ben ik bang :X
Dit ongeveer. Maar ik laat me graag verrassen :)

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
0-0 potje.

• toolkist
  • Niet online
dat ze die figuur die met een laserpen aan het klooien is dat ding eens op laten eten...

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:41
toolkist schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:50:
dat ze die figuur die met een laserpen aan het klooien is dat ding eens op laten eten...
Die laserpen is echt zo 2002.

• Napo
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:48:
Welke Amrabat is dit? De oude of de jonge

Zie het al, de jonge.
De jonge? Als de jonge 15 jaar geleden in Nederland speelde, hoe oud is de oude dan wel niet :?

• LZ86
Och, zitten die hooligans weer met laserpennen.

o-3 overwinning aan Ajax geven als ze niet bereid zijn die lui aan te pakken. Moet toch niet kunnen in de CL.

[ Voor 54% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 18:52 ]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-11 12:05
Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
[...]

De jonge? Als de jonge 15 jaar geleden in Nederland speelde, hoe oud is de oude dan wel niet :?
'T is uiteraard de oude variant van de Amrabatjes die bij AEK speelt :)

Twente komt eraan!

• Napo
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
o-3 overwinning aan Ajax geven als ze niet bereid zijn die lui aan te pakken. Moet toch niet kunnen in de CL.
Definitief staken en in December uitspelen?

• LZ86
Napo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
[...]

Het is de oude inderdaad :+ Deze is 36
Sofyan is de jonge.

• Han
  • Niet online

Han

LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
Moet toch niet kunnen in de CL.
In de EL wel blijkbaar :P

• LZ86
Oh kut. Ja natuurlijk. 8)7

Gewenning laten we maar zeggen. Ik zie Ajax, en ik denk CL. Maar dan is het prima inderdaad :+

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 18:54 ]

• toolkist
  • Niet online
bergwijn staat weer overal behalve waar ie moet staan. kan zn volgende verstandskies niet op gaan spelen ofzo?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

See what you did there LZ ^^ ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-10-2023 18:56 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Netjes Forbs! De eerste speldenprik is uitgedeeld :)

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:51:
[...]

Die laserpen is echt zo 2002.
blijkbaar lopen ze dan dik 20 jaar achter in Griekenland

• d-vine
Die Forbs is het enige lichtpuntje in de duistere aankopen van dit seizoen

• Holk
Die mag er wel in hoor, alles goed doen behalve de afronding

• Vos

Vos

AFCA

Keurige duik, matige landing.

• Harribo
Brobbey tot nu toe letterlijk en figuurlijk sterk

• Han
  • Niet online

Han

Als je van dit AEK niet kan winnen dan is het best droevig gesteld

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

In die slomo zag de actie van Rensch er minder sympathiek uit. Gelukkig keek de var niet….

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:52
Ik vind Ajax weer vrij chaotisch en onrustig achterin...

• Napo
  • Niet online
Dat was gewoon de bal :+

• Holk
Verkeerde bal scheids

• Han
  • Niet online

Han

Daar kan je ook gewoon rood voor geven, minimaal geel. Vol met de noppen vooruit

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Z’n rechter idd… :+

• toolkist
  • Niet online
2 ja ;)
en had wel geel mogen zijn

• d-vine
Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:59:
Als je van dit AEK niet kan winnen dan is het best droevig gesteld
AEK wint van Brighton. Het is geen pannekoeken elftal.

En volgens mij is Ajax al op een droevig niveau. Gaat niets aan veranderen of je vandaag wint of verliest

• Vos

Vos

AFCA

dr.lowtune schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:59:
In die slomo zag de actie van Rensch er minder sympathiek uit. Gelukkig keek de var niet….
VAR grijpt niet in voor geel.

• HollowGamer
  • Niet online
Laten we eerlijk zijn, t.o.v. een opblaasbanaan, zijn laserpennen natuurlijk veel minder belangrijk. /s

Komop Ajax, maak die verdiende 0-1. :)

• toolkist
  • Niet online
Vanaf nu gewoon volle bak lomp ingaan, de scheids fluit toch niet.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:54
Domme had al 0 - 2 motten wezen!

• toolkist
  • Niet online
Marseille scoort ff 2x binnen 2 minuten tegen Brighton

• Han
  • Niet online

Han

Het zijn wel een stelletje stervende zwanen daar bij AEK :|

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:09:
En ook echt al vanaf de start… vreselijk irritant.

@Vos gelukkig niet :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
zoveel doet Amrabat ook niet verkeerd? Nou was een goeie tik commentator

• toolkist
  • Niet online
goed gezien, maar waarom niet bestraft met geel?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:54
Han schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:09:
Hence de film "Olympus Has Fallen" :+

• Harribo
toolkist schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:11:
goed gezien, maar waarom niet bestraft met geel?
Ja inderdaad gewoon geel zoiets.
Vies

• Han
  • Niet online

Han

Het is verdedigend zo paniekerig allemaal. Alle ballen springen van de voeten,.

Hoppa, en penalty :)

• LZ86
Van beide kanten niet best.
Die scheids laat ook alles maar gebeuren.

Oh toch pingel

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 05-10-2023 19:12 ]

• Terranova
Hahaha, dat publiek gaat schuimbekken

• Holk
En rood neem ik aan?

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:26
penalty,

• LZ86
Bergwijn laat zich wel heel makkelijk vallen.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:42

gws24

Thinking is hard!

Afstanden tussen de linies zijn bij Ajax weer veel te groot. De achterste linie durft niet aan te sluiten als de voorste linie druk zet, zo lang dat niet verbeterd kan elke tegenstander vrij makkelijk aanvallen.

Gelukkig wel nu een penalty

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De overtreding is erbuiten, dit is geen pingel toch?

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-11 12:05
Tsja is contact, wel heel makkelijker.

Twente komt eraan!

• Harribo
Penalty nemen met laser lichtje

• LZ86
Is er een VAR?

• Terranova
LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:13:
Z'n poot werd gehaakt he. Kan je moeilijk blijven staan

• Han
  • Niet online

Han

LZ86 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:13:
Whahaha, werd gewoon van de benen gelopen van achteren, in volle vaart

Pagina: 1 ... 110 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024