Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hamilton had paars s1 voordat hij crashte. Dus zit er denk ik in qualy wel goed bij.

Meer spanning in het takelen dan in de hoofdrace waarschijnlijk
“LH44 zoekt het hogeropStefanVerkerk schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:32:
Zo dan! Hamilton's auto bijna tegen het flatgebouw aan. Nooit eerder vertoonde beelden.
www.google.nl

I served in a company of heroes.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zit hem nu even terug te kijken. Mooie en unieke beelden.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Tussen hoe slecht die auto in balans was op de kraan en hoe hij crashte met dat de achterkant uitbrak. Dat leek er namelijk ook op dat er meer massa achteraan zit die uitbrak. Die auto lijkt echt helemaal uit balans te zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Valt denk ik wel mee. Onbalans aan de kraan kan ook de wind zijn. En die crash was volgens mij een inschattingsfout oid omdat hij een langzame wagen inhaalde. Toch?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:37:
Wacht eens.
Tussen hoe slecht die auto in balans was op de kraan en hoe hij crashte met dat de achterkant uitbrak. Dat leek er namelijk ook op dat er meer massa achteraan zit die uitbrak. Die auto lijkt echt helemaal uit balans te zijn.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
1. Alonso
2. verstappen
3. Perez
Leclerc weet weer de vangrail te kussen, bij de chicane.
Aantal rode vlaggen: 2
Nog meer voorspellingen?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Volgend jaar gaan de teams als nieuwe test zelf hun auto's optakelen om te kijken of ze in balans zijnDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:37:
Wacht eens.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6nxUsYc9bou16rQHMYPuUBK3.gif?f=user_large)
Mijn boefje is liev!
De massa ligt meer naar achteren, omdat de bevestiging voor het wegtillen meer naar voren zit. De cockpit is meer naar voren geplaatst dan bij de andere teams, iets waar Hamilton ook al over geklaagd heeft.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:37:
Wacht eens.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Lewis heeft maar meteen er op gezet hoe zijn gevoel met de auto is.
Stuur zat niet op z'n plek, geen idee wat dat ding weegt maar het zit normaal wel voor het tiloog dus dat speelt ook mee, geen idee waar dat ding was of lag iig zat het niet op z'n plek tijdens takelen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:37:
Wacht eens.
1300 gram. Dat zet dus niet echt zoden aan de dijkPalingDrone schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:45:
[...]
Stuur zat niet op z'n plek, geen idee wat dat ding weegt maar het zit normaal wel voor het tiloog dus dat speelt ook mee, geen idee waar dat ding was of lag iig zat het niet op z'n plek tijdens takelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroenvde89 op 27-05-2023 15:49 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Je mist ook de neuspiercing van HAMJeroenvde89 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:47:
[...]
1300 gram. Dat zet dus niet echt zoden aan de dijk
Dan is de auto weer in balans.
Zo meteen Q. Zin in.
Dat is toch altijd wel leuk/spannend hier
meteen hiernaHippocampus schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:52:
Rustig hier. Zit iedereen lekker op het terras?
[ Voor 18% gewijzigd door DarkSide op 27-05-2023 15:53 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb net een bijdrage bijgeschreven in het seizoentopic en luister nu naar de F1 pre qualifying show...en nu kwalificatie.Hippocampus schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:52:
[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 27-05-2023 15:57 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het regent hier al de hele dag in Portugal (eindelijk, toch vreemd dat je blij bent met regen).Hippocampus schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:52:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou tof zijn als Alonso Pole pakt, maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren.
Als Max maar voor Perez kwalificeerd en voor Prerez in de race eindigd, vind ik het best.
Monaco zit er tussen voor de hype en vibe, echt kwaliteit racen is het nooit.
Veel plezier allemaal.
https://f1manager.info/ranking/4605
Nope. Is alleen tijdens bepaalde races.masauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:05:
Ik zie reds? Was het niet de nieuwe regel dat men eerst op wit moest rijden? Q2 op geel en q3 op rood?
Nee dat zouden ze vorige week gaan testen in Imola, dacht ik.masauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:05:
Ik zie reds? Was het niet de nieuwe regel dat men eerst op wit moest rijden? Q2 op geel en q3 op rood?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
nee. Gewoon vrije keusmasauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:05:
Alleen voor die sprint q. heb je verplichte compounds
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 93% gewijzigd door Vuvuzela op 27-05-2023 16:08 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Perez kaputDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:07:
Dag Perez...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
He has some damage was het antwoord.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 27-05-2023 16:10 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

PER moest wel even bijkomen.
Wel erg hoog getakeld lol.
D'r stond een naakte dame op het balkon daaro...Barfman schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:09:
Eens kijken wie hij nu weer de schuld geeft
P20 denk ik, er is meer dan genoeg tijd om nog snellere tijden te zetten en zijn tijd was nog niet heel goed.PatrickC schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:09:
Daar gaat de king of street circuits… dat wordt starten van P15.
Ik wacht op een vergelijkende fotosjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:10:
De Red Bull hangt toch wat beter aan de kraan dan de Mercedes.
Als je genoeg data hebt en de verbinding zou beter zijn zou je een hotspot kunnen overwegen.streamnl schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:10:
Zonnetje, een brakke WiFi verbinding en een blikje bier op een boerencaming.
Love it.
[Afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Desnoods maar 4G/5G, maar wel nice!streamnl schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:10:
Love it.
[Afbeelding]
Ik denk dat hij het wel haalt… wordt te druk zometeen om allemaal nog snellere rondes te rijden…ParaDroid2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:10:
[...]
P20 denk ik, er is meer dan genoeg tijd om nog snellere tijden te zetten en zijn tijd was nog niet heel goed.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik krijg er meteen een vakantiegevoel van!streamnl schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:10:
Love it.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |