I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vreemd, hij was toch zo goed op stratencircuits?sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:08:
Of de druk is PER toch teveel geworden.
Dit inderdaad. Alles is goed vastgelegd. WTF dacht PER? Oogde veel te hard…
Mijn boefje is liev!
Voor morgen? Makkierik86 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:12:
Die krijgen ze nooit op tijd gerepareerd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Die is ook niet zo snel terug in de pitbox. Dus repareren kunnen ze sowieso wel vergeten.rik86 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:12:
"When you grow up your heart dies"
Morgen is die wagen wel klaar hoor.rik86 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:12:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tuurlijk wel, voor morgenmiddag hè. Q2 mag PER sowieso niet aan deelnemenrik86 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:12:
Mwah, op dit moment staan de McLaren bovenaan en daaronder Zhou op 3. De baan wordt snel sneller. Deze tijd vorig jaar was ook niet genoeg om Q2 te halen.PatrickC schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:11:
[...]
Ik denk dat hij het wel haalt… wordt te druk zometeen om allemaal nog snellere rondes te rijden…
Waarschijnlijk weer problemen met zijn remmen net als in Melbourne.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:12:
[...]
Vreemd, hij was toch zo goed op stratencircuits?
Ja wel, nachtje doorhalen. Bodywork, ophanging en nieuwe versnellingsbak. Wordt alleen achteraan aansluiten in de optocht morgen.rik86 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:12:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pole afdwingen in Q1 is minder handigTinusXIII schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:13:
[...]
Waarschijnlijk weer problemen met zijn remmen net als in Melbourne.
Mijn boefje is liev!
Als een boer niet kan zwemmen ligt het aan het waterTinusXIII schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:13:
[...]
Oh, dat is wel erg scary.TinusXIII schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:13:
[...]

Krijg je daar ook straf voor als team? Dit lijkt me toch het eerste ding/onderdeel dat gewoon moet werken.
Ik gok dat z’n throttle bleef hangen, als excuus.sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:13:
Het was wel een knullige fout van PER hoor. Echt een rookie fout naar mijn mening.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh dat gaat niet gebeuren. We wachten nu gewoon totdat de baan word vrijgegeven.masauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:14:
Rookie vraag: wat als er niet meer gereden kan worden nu?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij was het sarcasmeHollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:14:
[...]
Oh, dat is wel erg scary.
Krijg je daar ook straf voor als team? Dit lijkt me toch het eerste ding/onderdeel dat gewoon moet werken.
Signature
Tijd staat stil, na het opruimen zijn er nog 11 minuten voor iedereen behalve Perez.masauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:14:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Waarom zou er überhaupt niet meer gereden kunnen worden? Ze repareren die muur en ze gaan weer verder.masauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:14:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tijd staat stil, dus er wordt altijd weer gereden.masauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:14:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Daar zat ik ook aan te denken. Maar zijn overspeed had ie daarvoor alsjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:
Het leek wel een beetje op dat wat HAM vanmiddag had. Uitwijken voor een ander en meteen daarna in de muur. Of hij was afgeleid door de wagen die uit de pitstraat kwam.
DUGG
Ham was z’n achterkant kwijt. Perez schoot gewoon door, net of ie vergat te remmen of te liften voor de bocht.sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:
Het leek wel een beetje op dat wat HAM vanmiddag had. Uitwijken voor een ander en meteen daarna in de muur. Of hij was afgeleid door de wagen die uit de pitstraat kwam.
Verstappen wist tot P9 op te klimmen, maar veel verder kom je hier niet.darkdesign schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:
Wordt wel interessant, een Red Bull vanaf p15(+).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ze zeggen bij VP dat ze weer gaan beginnen, maar ik dacht dat dan de volgorde telt die ze hebben gereden in de sessie.masauri schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:14:
Maar wel een goede vraag - de FIA kennende zullen ze daar wel een dik boek van hebben.
In 1 bocht op 1 circuit tot nu toeQuad schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:
Euh meten ze tegenwoordig hoe dicht een rijder langs de barrier rijdt?
In Monaco? Waar moet hij inhalen dan?darkdesign schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:
Dat was sarcasme, uit de data bleek namelijk gewoon dat Perez in Melbourne te laat remde ook al ontkende hij dat.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:14:
[...]
Oh, dat is wel erg scary.
Oh, maar het zou toch kunnen? Het is al eens eerder gebeurd, ook met het gaspedaal dat bleef hangen.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het is mogelijk, zeker in de Red Bull. Vraag maar aan ene MV.
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja dat was op zijn zachts gezegd niet zo slim...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een"remprobleem" tussen stoel en stuur?Lasmibalsingh schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:
Remprobleem waarschijnlijk, hij kwam met veel te veel snelheid aan in bocht 1
-
Inderdaad een flinke klap. Was in de slomo echt goed te zien.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:17:
Ik ben blij om PER gewoon lopend te zien, want het zijn toch klappers. Vraag mij af hoe dat 'vroeger' had uitgezien.
Vergelijkbaar met Albon’s crash, maar dan nog wat harder. Hij werd ook afgeleid door een auto die uit de pits kwam…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:18:
Eindelijk miste ik niet een replay van Perez.
Ik zag net de replay, klonk alsof ie niet gas terug nam of zelfs remde. Iets van ik stuur wel om die voorligger heen omhoog. Ja duh…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:18:
Eindelijk miste ik niet een replay van Perez.
In slow motion ziet alles er heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Het was een flinke klap zijwaarts maar ik heb hardere gezien.darkdesign schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:19:
[...]
Inderdaad een flinke klap. Was in de slomo echt goed te zien.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was wel een potentiële versnellingsbak.sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:20:
[...]
In slow motion ziet alles er heftiger uit dan het in werkelijkheid is. Het was een flinke klap zijwaarts maar ik heb hardere gezien.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zijn wekker is afgegaanRivanov schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:22:
Zo zo. Nyck wordt wakker.
Ik doe het hem niet naMontaner schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:23:
Onboard van HAM vind ik toch wel erg voorzichtig rijden..

Op Xbox word ik altijd al geirriteerd van deze baan
Tja, volgens mij is de Q ook leuker dan de race. Inhalen is hier onmogelijk.G_Dragon schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:23:
[...]
Ik doe het hem niet na![]()
Op Xbox word ik altijd al geirriteerd van deze baan
Er moet natuurlijk wel iemand naast Perez staan, he?G_Dragon schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:24:
Gaat Hamilton Q2 wel halen?
Dat word een lange Alonso trein dansjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:25:
Morgen VER vs ALO? Dat kan leuk worden.
Als ALO niet voorbij VER komt dan is het a walk in the park voor VER en frustratie voor iedereen die achter ALO rijdt.
- DaniëlWW2
- Niet online
https://f1manager.info/ranking/4605
Even is weer voorbijsjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:28:
Het is maar 0.002s maar genoeg om even lekker de eer van Q1 op te strijken.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hij kon uitslapen in z’n eigen bed. Scheelt misschien.
Verwijderd
+5darkdesign schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:15:
Ver achter TSU..Rivanov schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:30:
Netjes DEV
Heb je naar een oude replay gekekenG_Dragon schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:31:
Daar laat Hamilton zijn talent weer eens zien!
Kan nog wel eens een hele grote worden, moet ie wel een keer winnenG_Dragon schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:31:
Daar laat Hamilton zijn talent weer eens zien!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |