"When you grow up your heart dies"
Edit: oh ze rollen hem van de baan

[Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 26-05-2023 17:47]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

...Dan hangen we de vlag uit. Maar daar hebben we wel weer een kraan voor nodigJasphur schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 18:08:
De dag dat we geen hijskranen in Monaco’s skyline zien… [Afbeelding]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Moet je het chassis aanpassen inclusief de “tub” (badkuip) waar de rijder in zit. Dat is beetje lastig met de budget cap. Zo te zien is het vooral vloer, body work en de voorwiel ophanging is iets anders.JB schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 01:45:
[...]
Dus Lewis zit niet zoals ie graag wilde, een stuk naar achter?
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Dan zou zo'n beetje de hele auto opnieuw moeten worden opgebouwd zoals loekf2 al omschreef.JB schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 01:45:
[...]
Dus Lewis zit niet zoals ie graag wilde, een stuk naar achter?
Ik vraag me nu al af hoe ze dit jaar onder de budget cap gaan blijven met deze aanpassingen.... Maar in dat geval zouden ze er sowieso heel ruim overheen gaan.
Ja eens maar nu lijkt ie juist nog verder naar voren te zitten?loekf2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 07:36:
[...]
Moet je het chassis aanpassen inclusief de “tub” (badkuip) waar de rijder in zit. Dat is beetje lastig met de budget cap. Zo te zien is het vooral vloer, body work en de voorwiel ophanging is iets anders.
Mijn boefje is liev!
Als je kijkt naar de T-cam en de Halo dan lijkt e.e.a. niet helemaal uit te lijnen.JB schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 08:35:
[...]
Ja eens maar nu lijkt ie juist nog verder naar voren te zitten?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Denk dat het gezichtsbedrog is, door de andere hoek van fotograferen en het oplijnen van de voor- en achterkant. Een andere positie van de rijder zou ook betekenen dat ze de tub/chassis volledig hebben aangepast en weet niet of dat überhaupt mag in de loop van het seizoen. Maar als het mag, zou dat best kostbaar zijn, want dan zou je ook opnieuw de crashtests moeten doen voor homologatie. En Lewis wilde juist verder naar achteren, niet nog verder naar voren. Dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.JB schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 08:35:
[...]
Ja eens maar nu lijkt ie juist nog verder naar voren te zitten?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Er vanuitgaande dat deze op dezelfde positie zijn blijven zitten wel inderdaad. Het zal de foto zijn, MER personeel moet ook gewoon eten natuurlijkalesandro_46 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 08:50:
[...]
Als je kijkt naar de T-cam en de Halo dan lijkt e.e.a. niet helemaal uit te lijnen.

Mijn boefje is liev!
daar hadden ze toch helemaal geen budget meer voor?
at your service
Het budget in EUR, CFD en windtunnel voor dit jaar heeft ongetwijfeld een enorme deuk opgelopen met deze upgrade.cordonbleu schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 08:08:
[...]
Dan zou zo'n beetje de hele auto opnieuw moeten worden opgebouwd zoals loekf2 al omschreef.
Ik vraag me nu al af hoe ze dit jaar onder de budget cap gaan blijven met deze aanpassingen.... Maar in dat geval zouden ze er sowieso heel ruim overheen gaan.
Dus als ze nu brokken maken hebben ze een probleem?FirePuma142 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:35:
[...]
Het budget in EUR, CFD en windtunnel voor dit jaar heeft ongetwijfeld een enorme deuk opgelopen met deze upgrade.
Het herstelbudget zal een ander, dynamisch verminderend, potje in het geheel zijn.cordonbleu schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:39:
[...]
Dus als ze nu brokken maken hebben ze een probleem?
Mwah, maar mogelijk dat ze nu later in het jaar geen grote changes of crashes meer kunnen hebbencordonbleu schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:39:
[...]
Dus als ze nu brokken maken hebben ze een probleem?
[Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 27-05-2023 10:46]
Het was zeker een van de meest herkenbare plekken van Monaco. Maar we gaan het water daar nooit meer terugzien denk ik helaas.Pompi schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:32:
Ben ik de enigste die het zee zicht bij de laatste bocht voor de tunnel een beetje mist? Vind het jammer dat het nu al paar jaar een boarding daar heeft.
(bron)
Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Motor lijkt af te zijn geslagen. Hij rijdt nu weer, maar juist de tunnel...
[Voor 65% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-05-2023 12:39]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ah dat wist ik niet eens, jammer maar ook wel begrijpelijk met hoe weinig bouwgrond ze daar hebben.StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:34:
[...]
Het was zeker een van de meest herkenbare plekken van Monaco. Maar we gaan het water daar nooit meer terugzien denk ik helaas.
[Afbeelding]
(bron)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu nog in Q3 en niet opnieuw laten verpesten door een rode vlag.sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:51:
Echt hè. Echt niet normaal, opwarmrondje en er meteen staan.

Het zal hem toch niet een derde keer op rij overkomen mag ik hopen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:52:
[...]
Nu nog in Q3 en niet opnieuw laten verpesten door een rode vlag.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ehhh. Nieuw in de F1? Dit is typisch Max, al jaren.sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:51:
Echt hè. Echt niet normaal, opwarmrondje en er meteen staan.

Okay, maar hij doet het echt keer op keer. Ik blijft mij er gewoon over verbazen hoe goed die jongen is.Spotmatic schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:53:
[...]
Ehhh. Nieuw in de F1? Dit is typisch Max, al jaren.

Hij doet in het simracen trouwens exact hetzelfde.

[Voor 9% gewijzigd door sjaool op 27-05-2023 12:59]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Talentje, dat kan best nog wel eens wat worden.Pierre schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:01:
Die Max is lekker bezig.

Niet slecht voor een sim coureur.sjaool schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:02:
[...]
Talentje, dat kan best nog wel eens wat worden.

Toch aardig van Red Bull dat ze die jongen een kans geven.

Hij is nu op bekend terrein dus dat zou beter moeten gaan dan de vorige races. Zolang hij hem maar uit de muur weet te houden zijn ze denk ik al tevreden.Blik1984 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:04:
De Vries tot nog toe een prima weekend, hopen dat die het kan volhouden

[Voor 12% gewijzigd door Chocoball op 27-05-2023 13:06]
PER kan het prima bij houden.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 13 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA
Het verschil met de Red Bulls en de rest van het veld is nu wel echt bizar groot

Hopelijk kunnen Alonso en Leclerc er nog meer uit persen. zonder rode vlaggen
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Ik zou Leclerc en Alonso zeker niet afschrijven hier.Pendaco schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:10:
Wordt een saaie quali tussen Verstappen en Perez denk ik.
Het verschil met de Red Bulls en de rest van het veld is nu wel echt bizar groot![]()
Hopelijk kunnen Alonso en Leclerc er nog meer uit persen. zonder rode vlaggen
De RB19 mag dan een ontiegelijk monster zijn, maar langzame bochten is niet de grote sterkte.

Max moest net wachten in een treintje, verloor daarmee wat temperatuur en meteen eerste bocht kon hij afbreken. En dat is volgens mij ook niet de eerste keer dat hij al snel kon afbreken.
Ik denk dat zegeen rode vlag doen omdat de wagen daar zo achter de vangrails geduwd kan worden.LZ86 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:22:
Wat wachten ze lang met rood. Ze willen de sessie niet meer hervatten ofzo?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jup want in de barrier en dat moet gecontroleerd worden.

(Ik wordt al die nieuwsberichten over Merc updates zo ontzettend zat)
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
"Get in there, Lewis"Pierre schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:25:
Well done Lewis
Sorry, kon het niet laten

Mick Schumachertje?
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
27 May 2023, 13:27:58
Ik denk wel dat die marshall dat gezegd heeft. Zo niet dan was dat een gemiste kans.Chocoball schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:27:
[...]
"Get in there, Lewis"
Sorry, kon het niet laten

[Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 27-05-2023 13:31]
Die nieuwe extra anti dive werkt niet best

erutangiS

Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |