Verstappen klaagt dat zijn koppeling vanuit de pits echt verschrikkelijk is.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Opeens hele andere camerastandpunten en een verbazingwekkend goed overzicht vanuit de lucht.
Wordt een totaal nieuwe ervaring na tig jaar prutswerk, krijg hierdoor wel meer zin in deze race

Ik dacht al: ik zie ineens gebouwen van bovenaf die ik niet eerder had gezien. Ik vind het wel een mooie toevoegingStefanVerkerk schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:31:
Zo zo, een helikopter boven Monaco voor beelden van bovenaf. FOM pakt het gelijk anders aan in vergelijking met de lokale TV boer. Eindelijk! (Niet dat het heel veel toegevoegde waarde heeft met zoveel bebouwing)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
De neus lijkt heel donker blauw te zijn en geen zwart. Er is ook een bepaalde naam voor maar ik kom er zo even niet op. Zit ook op een aantal Ford GT's.
rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Shunt my assDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:48:
Setup is verschrikkelijk, alsnog sneller dan bijna het hele veld op harde banden.

Mijn boefje is liev!
Ik denk dat de harde band te hard is en hij naar de softs moetDaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:48:
Setup is verschrikkelijk, alsnog sneller dan bijna het hele veld op harde banden.

Daarom ook de meeste schade, je hebt eens in de zoveel tijd dat iemand een flinke klapper maakt en zijn auto finaal om zeep helpt.Bvanham schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:24:
[...]
Weet je nog vorig jaar Mick die zijn Haas doormidden reed ?
Antimatter Blue dusGekkenhuis schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:44:
[...]
De neus lijkt heel donker blauw te zijn en geen zwart. Er is ook een bepaalde naam voor maar ik kom er zo even niet op. Zit ook op een aantal Ford GT's.

rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Problemen met de auto.G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:56:
Wat doet Sargeant dan?
Rijd de pit inG_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:56:
Wat doet Sargeant dan?
Ah oke, ik zat al te kijken of ik schade kon zien maar ik zag zo niks

Door met de harde band te starten heb je die meteen gedumpt en is prima om set-up te testen.
26 May 2023, 14:03:57
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Incorrect, er is al eens dubbel geel geweest:G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:06:
De eerste gele vlag is een feit
DOUBLE YELLOW IN TRACK SECTOR 16
26 May 2023, 13:36:44
CLEAR IN TRACK SECTOR 16
26 May 2023, 13:36:46
Oh mijn fout, dat heb ik dan gemist denk ikStefanVerkerk schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:07:
[...]
Incorrect, er is al eens dubbel geel geweest:
DOUBLE YELLOW IN TRACK SECTOR 16
26 May 2023, 13:36:44
CLEAR IN TRACK SECTOR 16
26 May 2023, 13:36:46

26 May 2023, 14:09:36
Daar lijkt het wel op ja.JB schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:10:
Heeft MER nu een auto voor HAM gebouwd?Wellicht kan PER er iets mee?
Hoezo? Ze zijn toch gewoon aan het racen

Die twee kunnen altijd zo gezellig racen door elkaar de ruimte op de baan niet te gunnen.
Soms best wel eng want het gaat nog een keer ontzettend mis..

Is al vaak genoeg mis gegaan...G_Dragon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:20:
[...]
Hoezo? Ze zijn toch gewoon aan het racen![]()
Die twee kunnen altijd zo gezellig racen door elkaar de ruimte op de baan niet te gunnen.
Soms best wel eng want het gaat nog een keer ontzettend mis..
Of bedoel je dat het weer mis gaat ? Of nóg erger ?

Ik verwacht echter dat Ferrari hier de beste papieren heeft.
PSN: xMaurice93
Ik denk dat een zekere race op Monza en Silverstone wel hebben laten zien dat het al best flink mis kan gaan en men gewoon uitstapt. Als je het nog erger wilt maken, dan moet er haast opzet in het spel zijn wil dat gebeuren.Plenkske schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:24:
Is al vaak genoeg mis gegaan...
Klopt, ondanks ik het niet hoop ben ik er wel bang voor dat het nog wel een keer erger mis kan gaan als ze elkaar zo de ruimte niet blijven gunnen. Zoals Silverstone was al een behoorlijke pittige crash en dan die in Monza liep gelukkig ook goed af door de halo.Plenkske schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:24:
[...]
Is al vaak genoeg mis gegaan...
Dat was er die ene keer ookCH4OS schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:25:
[...]
Ik denk dat een zekere race op Monza en Silverstone wel hebben laten zien dat het al best flink mis kan gaan en men gewoon uitstapt. Als je het nog erger wilt maken, dan moet er haast opzet in het spel zijn wil dat gebeuren.

Succes allemaal
Wordt wel vaker gezegd van Ferrari, maar uiteindelijk komt er wel weer een blunder, of van het team of de coureurs. Dus ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel van Ferrari. Die zijn echt zo goed niet zoals men hier wel wilt laten lijken soms.Maurice079 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:25:
Podium ALO HAM SAI teken ik voor dit weekend. RB komt nog wel genoeg aan de hier dit weekend![]()
Ik verwacht echter dat Ferrari hier de beste papieren heeft.
Niet vergeten dat dit nog de vrije trainingen zijn, wanneer het er op aan komt zijn de kaarten totaal anders geschut.
SESSION WILL NOT BE RESUMEDHann1BaL schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:27:
En we zijn klaar. Code rode
26 May 2023, 14:27:02
Volgens mij rijden ze gewoon rond in hun auto's, als er tenminste geen code rood is.

Ik zeg ook bewust dat Ferrari de beste papieren heeft. Of ze die ook kunnen verzilveren is altijd nog maar de vraagCH4OS schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:27:
[...]
Wordt wel vaker gezegd van Ferrari, maar uiteindelijk komt er wel weer een blunder, of van het team of de coureurs. Dus ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel van Ferrari. Die zijn echt zo goed niet zoals men hier wel wilt laten lijken soms.
Niet vergeten dat dit nog de vrije trainingen zijn, wanneer het er op aan komt zijn de kaarten totaal anders geschut.

PSN: xMaurice93

Ruimte voor verbetering zullen we maar zeggen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:35:
Oke, knuddesessie voor Verstappen en Ferrari zoals verwacht erg sterk.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij is zijn wilde haren in ieder geval nog steeds niet kwijtSpotmatic schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:30:
Vettel komt over als een berooide kunstenaar die zijn portfolio met tekeningen hoopt te slijten aan rijke F1 liefhebbers.

Mijn boefje is liev!
Toch fijn om een servicepoint van DHL in de pitstraat te hebben als je toch in Monaco bent,JB schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:31:
[...]
Hij is zijn wilde haren in ieder geval nog steeds niet kwijt
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Formule 1: rode vlag
Duidelijk?

"When you grow up your heart dies"
FTFYsjaool schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:02:
Weersvoorspellingverwachting: code rood
Formule 1: rode vlag
Duidelijk?

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Sommige stukjes kwamen nooit (goed) in beeld blijkbaar, wat een krap baantje zeg. Lijkt wel of ze hier door de winkelstraat rijden

Q1: 1:12.569
Q2: 1:11.864
Q3: 1:11.376
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beiden zijn juist. Weersverwachting en weersvoorspelling.

En ik altijd maar denken dat een weervoorspelling gewoon kijken naar de wolken buiten was en een verwachting werd gedaan op basis van weermodellensjaool schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:09:
[...]

Anyway, lekker druk op de baan.
Let's agree to disagree, anders wordt het een off topic discussiesjaool schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:09:
[...]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

[Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 26-05-2023 17:36]
Ik zie eigenlijk niet per se nieuwe camerastandpunten, maar vooral veel meer zoom -> zoom uit mogelijkheden. Bv bij Mirabeau, in de tunnel of na La RascasseHippocampus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:08:
1e training gemist. Nu kijk ik en ben helemaal de weg kwijt. Al die nieuwe camerastandpunten ineens
Sommige stukjes kwamen nooit (goed) in beeld blijkbaar, wat een krap baantje zeg. Lijkt wel of ze hier door de winkelstraat rijden
Hierdoor lijkt Monaco ineens ook veel dynamischer ofzo
[Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 26-05-2023 17:38]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

[Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 26-05-2023 17:38]
Ze hebben veel meer verschillende overhead shots volgens mij.GAIAjohan schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:36:
[...]
Ik zie eigenlijk niet per se nieuwe camerastandpunten, maar vooral veel meer zoom -> zoom uit mogelijkheden. Bv bij Mirabeau, in de tunnel of na La Rascasse
Het shot berg op heb ik zo nooit gezien bv, wel gaaf.
Nee, start/finish was altijd al de enige DRSTheBrut3 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:40:
Valt mij nu trouwens pas op dat tunnel geen DRS is. Dat was toch wel altijd zo?

Te vroeg. Dat doe je pas in Q3Hippocampus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:43:
SAI tegen de vangrail. Rode vlag,

-
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |