There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het circuit lijkt vlot sneller te worden.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:17:
MAG P3... zozo
"When you grow up your heart dies"
Ja, zeker mooie App. Maar zit toch liever gewoon in de woonkamer. En laptopje er naast vind ik niet zo prettig.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:17:
[...]
F1TV? In dat geval: https://multiviewer.app/
6 May 2023, 22:17:39
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De beelden die je ziet bij Skysport/F1TV/viaplay. Wordt dit aangestuurd via FOM? Of heeft F1TV andere beelden dan Skysport etc? Ik weet dat ze ook eigen reporters hebben. Maar de algemene beelden worden dus gestuurd door FOM? Inclusief alle graphics etc?
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:05
6 May 2023, 22:19:57
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 24 (ZHO) AND 55 (SAI) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
6 May 2023, 22:19:51
So, despite being too close to Hulkenberg and overtaking him to the last corner, I also felt like the second lap I didn't exactly have the same grip, especially sector 2.
Nyck De Vries · 6 May 2023, 22:20:00
Schreeuw niet zo.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:20:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - UNSAFE RELEASE
6 May 2023, 22:19:57
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 24 (ZHO) AND 55 (SAI) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
6 May 2023, 22:19:51
⏩ PVOutput☀️
Met ALO op 12 lijkt de Aston hier niet optimaal te presteren.cheiron schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:20:
Zo, dat was een flinke tombola. Wat zullen ze balen bij Stroll in de garage
F1TV Live heeft soms andere beelden van langs het circuit of uit de pitlane. Viaplay en Sky F1 krijgen de world feed van de FOM. Op F1TV Live heb je ook geen stiltes tijdens Q3, Q2 en Q1.mnarijnm schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:20:
Even een stomme vraag nu Q1 over is.
De beelden die je ziet bij Skysport/F1TV/viaplay. Wordt dit aangestuurd via FOM? Of heeft F1TV andere beelden dan Skysport etc? Ik weet dat ze ook eigen reporters hebben. Maar de algemene beelden worden dus gestuurd door FOM? Inclusief alle graphics etc?
De auto leek vorige week zoveel beter, gek genoeg.
⏩ PVOutput☀️
Allemaal de world feed. Soms zie je bij de eigen zenders wel wat eigen beelden, bijvoorbeeld in splitscreen.mnarijnm schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:20:
Even een stomme vraag nu Q1 over is.
Moet die jongen nu van jou ook nog een scripts schrijven om de F1 te de-cappen?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Idd bijna. Als er iemand fout zat is het ham die de situatie verkeerd inschat, maar er gebeurt uiteindelijk niets.
Zou niet eens zo gek zijn, maar dat vertraagt de boel wel een beetje. En ik zit al op ±30 sec. vanwege F1TV i.p.v. live TV.franssie schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:22:
[...]
FIA STEWARDS: TURN 15 INCIDENT INVOLVING CARS 10 (GAS) AND 20 (MAG) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
6 May 2023, 22:22:32
Naja, ik ben doof dus op zich mag 't.franssie schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:22:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Het leek op het geval waarbij hij achterop VER reed. Hij leek totaal niet te anticiperen op de situatie.LA-384 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:23:
[...]
Idd bijna. Als er iemand fout zat is het ham die de situatie verkeerd inschat, maar er gebeurt uiteindelijk niets.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ze staan de laatste paar races altijd vooraan valt mij op. Het is niet meer zo dat ze lang wachten om de baan op te gaan.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:24:
Max als eerste vooraan. Die wil als eerste een tijd op de klok zetten voor het geval iemand 'm in de muur plant?
Regen of zijn 3 ronden banden prep alvorens te knallen?StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:24:
Max als eerste vooraan. Die wil als eerste een tijd op de klok zetten voor het geval iemand 'm in de muur plant?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wilt dat niemand anders meer op p1 staat deze sessie dan hijzelfStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:24:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ze zijn toch zoveel sneller dat ze het beetje extra baantemperatuur of extra rubber niet nodig hebben.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:25:
[...]
Ze staan de laatste paar races altijd vooraan valt mij op. Het is niet meer zo dat ze lang wachten om de baan op te gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
Zwaluw toch?Chevy454 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:23:
Meeuw, zomer... Opsteker zeker, wees maar consistent.
Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:02:
Ik ga voor een De Vries in Q2.
Zou wel erg leuk zijn, een klein succesje.
Wel sneu voor Sargeant....
[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 06-05-2023 22:29 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ach, HAM +1.2DarkSide schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:29:
RUS +1sec.. tjemig.
Maar de laatste tijd is HAM toch wel weer sneller als RUS. HAM lijkt gewend te raken aan de auto nu die beter word.
De wind staat op dat rechte stuk van achteren, dan is de slipstream en DRS veel minder effectief omdat de weerstand door de windrichting veel minder is, en wat er niet is kan je ook niet in jouw voordeel laten verdwijnen.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:29:
Rijdt PER er nu te ver achter om het voordeel van een slipstream te hebben? Of werkt die hier niet zo goed?
Zou voor het eerst zijn als die dat volhoud. Succesje zou leuk zijn voor hem.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:30:
HUL toch steevast wat sneller dan MAG.
Als je hier een botsing maakt, dan heb je een flinke klapper. Het lijkt me allemaal ook erg krap.
Misschien komt het door de hoge hekken en weinig open ruimte. Het geeft mij een claustrofobisch gevoel.
HAM teert vooral op zijn ervaring in de race etc. waardoor hij sneller is dan RUS. Het is een kwestie van tijd dat hij echt zijn meerdere moet erkennen in RUS.Waah schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:30:
[...]
Ach, HAM +1.2
Maar de laatste tijd is HAM toch wel weer sneller als RUS. HAM lijkt gewend te raken aan de auto nu die beter word.
Als haas het voor elkaar krijgt dan krijg je meer:
Steiner: "We look like a bunch of fucking legends"
Nog even en hij doet weer de hele paddock..mnarijnm schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:32:
[...]
Als haas het voor elkaar krijgt dan krijg je meer:
Steiner: "We look like a bunch of fucking legends"
En steeds maar weer dat publiek.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De eerste races was RUS in quali sneller als HAM. Laatste races is dat weet andersom. Zelfde zag je vorig jaar.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:31:
[...]
HAM teert vooral op zijn ervaring in de race etc. waardoor hij sneller is dan RUS. Het is een kwestie van tijd dat hij echt zijn meerdere moet erkennen in RUS.
Ik denk dat RUS gewoon beter overweg kan met een instsbiele auto. En HAM goed overweg kan met een stabiele auto. Niet vreemd gezien hun ervaring de afgelopen jaren....
⏩ PVOutput☀️
Tja, hij voelt de druk als kandidaat voor het wereldkampioenschap.Quad schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:35:
Perez doe je!
Altijd leuk die fan shots, said no one ever.DarkSide schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:35:
Er zit volgens mij een checo fan in het publiek ;-)
Is cultuur, zijn ze ook gewend van alle vele pauzes in hun typische sporten. Wees blij dat er nog geen kiss-cam is tijdens de wedstrijd. \Het is een Amerikaanse sport toch nu? Hoort er op een Amerikaans circuit dan ook gewoon bij.Spotmatic schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:34:
De regie laat wel steken vallen vind ik...
En steeds maar weer dat publiek.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Checo zat ook bijna in het publiekDarkSide schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:35:
Er zit volgens mij een checo fan in het publiek ;-)
Dutchie01 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:36:
Ik mis de duidelijkheid of iemand op gebruikte of nieuwe band zijn rondje rijd...
Jawel joh, zeker in Japan ook altijd leuk volk op de tribunes.HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:36:
[...]
Altijd leuk die fan shots, said no one ever.
Wees voorzichtig, straks gaan ze het nog introduceren ook.franssie schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:36:
[...]
Is cultuur, zijn ze ook gewend van alle vele pauzes in hun typische sporten. Wees blij dat er nog geen kiss-cam is tijdens de wedstrijd. \Het is een Amerikaanse sport toch nu? Hoort er op een Amerikaans circuit dan ook gewoon bij.
Of de look-a-like cam.HollowGamer schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:37:
[...]
Wees voorzichtig, straks gaan ze het nog introduceren ook.
Best leuk toch? Kijken of ALO en HAM elkaar een kusje geven?franssie schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:36:
[...]
Is cultuur, zijn ze ook gewend van alle vele pauzes in hun typische sporten. Wees blij dat er nog geen kiss-cam is tijdens de wedstrijd. \Het is een Amerikaanse sport toch nu? Hoort er op een Amerikaans circuit dan ook gewoon bij.
Japan is ook het enige publiek dat na de race de tribunes opruimt en zich over het algemeen wel netjes gedraagt.Hippocampus schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:37:
[...]
Jawel joh, zeker in Japan ook altijd leuk volk op de tribunes.
Daar kunnen wij van het Orange Army nog wel wat van leren.
VER zit er alweer onder voor zover ik het zo zie.Hippocampus schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:39:
LEC naar 1.
Ja, doet ie goed.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:40:
[...]
VER zit er alweer onder voor zover ik het zo zie.
6 May 2023, 22:39:37
ok....Wow.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/27AObNGeQ5T1eZ87AsDrvNml.jpg?f=fotoalbum_large)