9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
YepQuad schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:03:
Waar was de vlag? 🤣🤣 Wauw
Per als eerste afgevlagt. Checo P1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dacht dat je het over de race had, die begreep ik even niet.
Mooie race en fijn commentaar van die Canadees, die mogen ze er wel vaker bijzetten
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dat laffe wapperen alsnog.JoteW schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:02:
Nou heb je goddomme 57 rondes om klaar te staan met die finish vlag, wat een treurnis
Tim Cook vorig jaar kan echter nooit meer "verbeterd" worden.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
De FOM regie heeft wel geleerd van vorig jaar... geen vlag meer in beeld brengen van dichtbij.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat heb ik gemist, is er nog beeld van?
Dat is publiekslieveling en Honda rijder James Hinchcliff. Heeft bij Indy500 een vreselijke crash gehad, door het snelle handelen van de medicals daar heeft hij het gered.Gekkenhuis schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:04:
[...]
Dacht dat je het over de race had, die begreep ik even niet.
Mooie race en fijn commentaar van die Canadees, die mogen ze er wel vaker bijzetten
Genoeg kansen toch. Perez vandaag op hardere banden ingehaald en oudersanderb schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:04:
Zo.. checho kan op zoek naar een goed excuus.. of stilletjes in een hoekje gaan accepteren dat hij heeel blij mag zijn dat hij 2e mag worden in het kampioenschap
Maar wat een masterclass weer van mad Max.
Dit soort races onderscheid de buitencategorie sport mensen zich weer van de rest
Toch wel vermaakt met deze race.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die Cookte er helemaal niets van inderdaad.Mog schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:05:
[...]
Tim Cook vorig jaar kan echter nooit meer "verbeterd" worden.
Volgende race PER weer P1?renegrunn schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:05:
[Afbeelding]
Zoals ze in Groningen zouden zeggen: 't kun minder...
"When you grow up your heart dies"
Daar lag het aan ja. Dat is duidelijk.Dj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:06:
PER mag zich schamen! Die hoor je gewoon te winnen als je de snelste auto onder je komt hebt.
Mijn boefje is liev!
Jammer dat VER hem dat niet gunde.
erutangiS
Weer iets geleerd, zal zijn geschiedenis eens opzoekenRyur schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:06:
[...]
Dat is publiekslieveling en Honda rijder James Hinchcliff. Heeft bij Indy500 een vreselijke crash gehad, door het snelle handelen van de medicals daar heeft hij het gered.
Ontzettend saaie race, Max die vrij makkelijk naar voren reed, verder weinig mooie acties of spektakel.d-vine schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:06:
Saai aan de ene kant wel....
Maar wat een masterclass weer van mad Max.
Dit soort races onderscheid de buitencategorie sport mensen zich weer van de rest
Dan hadden we allemaal allang op bed gelegensus schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:07:
Hoe saai zou deze race geweest zijn als Max *wel* van P1 gestart zou zijn…
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ja had gekunt, maar je was toch voor de bijl gegaan en dat wist je.
huh? ik heb wel meer dan 20 inhaalacties gezien, een stuk meer dan bij een andere race.Homeland schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:07:
[...]
Ontzettend saaie race, Max die vrij makkelijk naar voren reed, verder weinig mooie acties of spektakel.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Mooie race en geweldige inhaalactie van Max.
Misschien was het wel meant to be om zo met de harde te starten.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik vond het juist wel een mooie race, niet alleen van Verstappen maar er waren ook genoeg andere gevechten.Homeland schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:07:
[...]
Ontzettend saaie race, Max die vrij makkelijk naar voren reed, verder weinig mooie acties of spektakel.
Hij hoeft zich nergens voor te schamen hij moet weten wat zijn plek is en daar is niets mis mee met Max als 1e rijder....Dj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:06:
PER mag zich schamen! Die hoor je gewoon te winnen als je de snelste auto onder je kont hebt.
Eindelijk stabiele 1 en 2 coureur bij RedBull
Erg teleurgesteld in McLaren, had echt gehoopt dat dit team minimaal in de top 8 zou meedoen, maar dit is nog erger dan Williams.
Ja, duidelijk dat dit een two-horse race gaat worden voor de WDC.renegrunn schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:05:
[Afbeelding]
Zoals ze in Groningen zouden zeggen: 't kun minder...
Ik hoop het toch, anders word het helemaal een walk in the park voor Max.
Maar even serieus: in Turkije, 2021 voor zover ik zo snel kan terugvinden.Rene schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:02:
Wanneer was de laatste keer dat alle auto’s over de finishlijn kwamen?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
YouTube: Indianapolis 500: James Hinchcliffe crashes at qualifying | Indy 500...Gekkenhuis schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:07:
[...]
Weer iets geleerd, zal zijn geschiedenis eens opzoeken
Was bij de kwalificatie blijkbaar (dacht zelf trainingen).
Als je P1 start en je teamgenoot P9, dan moet je gewoon winnen. Zeker als er geen SC aan te pas is gekomen.d-vine schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:09:
[...]
Hij hoeft zich nergens voor te schamen hij moet weten wat zijn plek is en daar is niets mis mee met Max als 1e rijder....
Eindelijk stabiele 1 en 2 coureur bij RedBull
2de keer toch?MrOleo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:07:
Zo kwam en ging de dag dat Perez voor het eerst in zijn leven het f1 kampioenschap kon leiden.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Beetje stemmingmakerij.KlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:10:
PER geeft de mediums de schuld...
Hij zegt ook dat Max een fantastische pace had en dat die zelf alles moet analyseren.
Zei volgens mij niets verkeerd.
Maar geeft ook aan dat Max wel erg snel was dit weekend en dat "ze" de pace niet hadden.KlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:10:
PER geeft de mediums de schuld...
zo, dat is best spannend…
tussen Mercedes en Aston
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Zolang het maar geen Spa wordt.StefanVerkerk schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:10:
Hoop dat we dit jaar nog een paar mooie regenraces gaan krijgen zoals Duitsland 2019.
Simply lovely!MasterMaceMichu schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:23:
Jemig, het topic even links laten liggen ivm alle commotie rondom de rode vlag, maar zijn jullie daar nu nog over bezig?
Max zelf heeft het allang achter zich gelaten, want 'This is racing'. Dit soort situaties kunnen nu eenmaal gebeuren. Dan baal je 5 minuten en ga je weer door...
Maar hier worden dan gelijk hele regelwijzigingen verzonnen om het 'eerlijker' te maken...
Gewoon genieten van de race vanavond en dan zien we wel waar Max strand... Seizoen is nog lang en mag van mij best wat meer spanning hebben bovenin. Juist mooi wat mij betreft dat er wat strijd moet worden geleverd.
Drials schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:08:
Kan iemand A.U.B. een wallpaper maken voor de telefoon wanneer Max uit de auto stapt en wijst naar zijn nummer 1 ???? 🤤
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik denk de herhalingen van de race kijken?Franko P. schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:11:
Waarom kijken ze tijdens dat interview steeds naar links? Valt me al langer op dat ze amper de interviewer aankijken
Of Monaco. Lang wachten totdat ze direct naar slicks kunnen zowat ...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Op de achtergrond hoorde je "gegil" dat wel op gefluit leek.Rene schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:10:
[Afbeelding]
Soort van Perez Dulfer….lijkt wel of die saxofoon staat te spelen op die bidon.
Wie zet even dat blokfluit-f1 nummer onder dit moment? 😂
Denk omdat er schermen staan. Gok dat ze snel beelden willen terugzien. Behalve ALO, die kijkt gewoon tijdens de race.Franko P. schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:11:
Waarom kijken ze tijdens dat interview steeds naar links? Valt me al langer op dat ze amper de interviewer aankijken
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Mijn boefje is liev!
ja dusGekkenhuis schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:08:
Gaan ze nou weer met dat golfkarretje door het stadion?
Die is te vinden op COTADarkSide schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:13:
Waar is de Big Caddilac?
Maar denk de rest ook, wat een poppenkast. Waarom is de auto niet vol met reclames? Of is die kleine auto de reclame?
Dat is in Austin, TexasDarkSide schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:13:
Waar is de Big Caddilac?
Groetjes
Ah.
Had miami in mijn hoofd
5e keer dit seizoen...
Max heeft nooit meer dan 26punten voorgestaan.
Dus als Perez wint en Max valt uit, haalt hij hem in
Zij hele grote blij!StefanVerkerk schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:13:
Lekker tüttteren!
Wacht maar tot in Las Vegas. Daar worden ze op het dak van een 15 meter lange limousine naar het podium vervoerd.
Net zoals in de races. Als Max geen pech heeft komt die er niet voor en haalt die hem niet inSinned123 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:14:
[...]
5e keer dit seizoen...
Normaal wel maar het geeft alles weer hoe veel sneller Max is dan Perez en ook waarom Perez al 2 seizoenen zoek wordt gereden door Max.Dj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:10:
[...]
Als je P1 start en je teamgenoot P9, dan moet je gewoon winnen. Zeker als er geen SC aan te pas is gekomen.
Senna, Schumacher en Hamilton reden allemaal hun team genoten zoek.
Bij Max is het dus niets anders
Valt toch wel mee johKlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:14:
Plaatsvervangende schaamte...
Maar vandaag had Perez volledig op eigen kracht Max voorbij kunnen gaan.Sinned123 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:14:
[...]
5e keer dit seizoen...
Groetjes
Plak je er sneller op dan de pitstop van Max duurde…Nhz schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:14:
Ze wisten blijkbaar als dat Max ging winnen, zijn naam stond als enige op de raamsticker van het wagentje.
Ik had dat als organisatie op z'n minst iets als in Miami Vice foute witte Ferrari's geregeld o.i.d.DutchCrownNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:12:
Golfkarretjes!
Nico Rosberg enters the chat.d-vine schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:15:
[...]
Normaal wel maar het geeft alles weer hoe veel sneller Max is dan Perez en ook waarom Perez al 2 seizoenen zoek wordt gereden door Max.
Senna, Schumacher en Hamilton reden allemaal hun team genoten zoek.
Bij Max is het dus niets anders
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Met de posities erop.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/aloBLXIxQdeiF1duN2rt5lvQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xe51pZOK2oE0Ph2IdGXwmQyR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NaBGwg0hhJfzBvML7oVovDhf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HgX1FiZ6oDQTIbpbOreJbmHX.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3E4ynihIvalB8CjqgTZefWPI.jpg?f=fotoalbum_large)