✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar goed, een angry max is een snelle max. Ben benieuwd voor morgen.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Allebei hadden/hebben ze ongelofelijk veel talent.
Alleen allebei een beetje van het "eerst doen, en dan pas nadenken."
Maar, ik verwacht niet dat Russel hier nog een straf voor krijgt.
Dat gebeurd morgen wel wanneer Max Russel eventueel verkeerd aankijkt tijdens de race.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Niks gebeurt zomaar in de F1
Volgensmij zei hij iets anders.
Stomme vraag weer.. nee, ik vind die Amber echt helemaal niets. Niet omdat ze een vrouw is, er zijn genoeg goede vrouwelijke interviewers.
Helemaal in het begin misschien, hij rijd al een hele lange tijd fair. Behalve bij Hamilton, maar die heeft hetzelfde met Verstappen.PjotrStroganov schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:19:
[...]
Dit omdat de meeste coureurs toegeven aan Max z’n drieste moves om te voorkomen dat ze uit de race liggen. Anders had hij al veel vaker schade gereden.
Zak geld gekregen van Netflix.Geronimous schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:20:
Ik vond ook dat Max zich niet zo op camera moet laten kennen en naar Russel stappen. Misschien is het voor sommigen deel van de soap, maar ik had wel verwacht dat max wat professioneler was geworden. Ik hoop niet dat het zo'n jammeraar als Hamilton gaat worden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik heb Nascar eens gekeken, nooit meer.. wow wat saai en wat een reclame elke minuut.Chevy454 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:21:
George zou het niet zo goed doen in Nascar denk ik.

"then expect next time the same you know. Dickhead."HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:21:
[...]
Volgensmij zei hij iets anders.
Stomme vraag weer.. nee, ik vind die Amber echt helemaal niets. Niet omdat ze een vrouw is, er zijn genoeg goede vrouwelijke interviewers.
Zei ie.
Haters everywhere but I don’t really care
Beetje kinderachtig.
Valt het dan niet op dat de meeste schades worden gereden met het Mercedes team de afgelopen jaren?stekkiekiller schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:22:
[...]
Helemaal in het begin misschien, hij rijd al een hele lange tijd fair. Behalve bij Hamilton, maar die heeft hetzelfde met Verstappen.
* Illegal_Alien doet zijn alu hoedje op.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ben juist blij dat Max dat gewoon doet ongeacht of er wel of geen cameras bij zijn. Lekker puur blijven, soms mogen emoties en reacties getoond worden in een sport.Geronimous schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:20:
Ik vond ook dat Max zich niet zo op camera moet laten kennen en naar Russel stappen. Misschien is het voor sommigen deel van de soap, maar ik had wel verwacht dat max wat professioneler was geworden. Ik hoop niet dat het zo'n jammeraar als Hamilton gaat worden.
En we moeten ook niet zo zwaar tillen aan deze reactie zo erg was het ook weer niet allemaal.
Nee hoor, hij wilde niks zeggen en liep snel weg.sNielz123 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:23:
Ik ben Max fan, maar komop, Max heeft zelf wel ergere dingen gedaan. Rus kwam na de race meteen naar hem toe.
Beetje kinderachtig.
Op zich logisch als je zo duidelijk fout zit
Dit was anders een onnodige move van Russel; Max had die bocht 100% en toch doorduwen met schade als gevolg. Had met die muur ook nog veel erger af kunnen lopen, daarom is Max zo boos denk ik. Zeker met de reputatie van Mercedes in dit soort situatiesPjotrStroganov schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:19:
[...]
Dit omdat de meeste coureurs toegeven aan Max z’n drieste moves om te voorkomen dat ze uit de race liggen. Anders had hij al veel vaker schade gereden.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Als Max zo zou zijn reageren als die tennisser destijds, dan had ik ook gezegd dat Max overdreef.d-vine schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:25:
[...]
Ben juist blij dat Max dat gewoon doet ongeacht of er wel of geen cameras bij zijn. Lekker puur blijven, soms mogen emoties en reacties getoond worden in een sport.
En we moeten ook niet zo zwaar tillen aan deze reactie zo erg was het ook weer niet allemaal.
McEnroe? of Agassi?HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:26:
[...]
Als Max zo zou zijn reageren als die tennisser destijds, dan had ik ook gezegd dat Max overdreef.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verder is dit race format echt ruk, lekker mee kappen. Kwalificatie vond ik oké, maar dit gaat hem nooit worden zo.
En we voor morgen geen regen verwachten, anders kan hij alsnog alles eraf kegelen alla Bottas.Chevy454 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:28:
Goed dat Russel op 11 staat morgen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dus als ik jou sla en daarna kom ik naar je toe en zei dat het per ongeluk was dan is het bij jou gelijk over?sNielz123 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:23:
Ik ben Max fan, maar komop, Max heeft zelf wel ergere dingen gedaan. Rus kwam na de race meteen naar hem toe.
Beetje kinderachtig.
Net een F1 race gereden en vol met adrenaline, persoonlijk vind ik dat Max zijn "inner Jos" nog aardig onder controle had met slechts 1 scheldwoord.
Vergeet niet dat RUS standaard begint te mekkeren over "dangerous driving" als anderen ook maar iets te dicht bij hem in de buurt komen.
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 29-04-2023 16:31 ]
Waarom zo'n agressief voorbeeld? Misschien had je het over het parkeren van een auto kunnen hebben?PalingDrone schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:30:
[...]
Dus als ik jou sla en daarna kom ik naar je toe en zei dat het per ongeluk was dan is het bij jou gelijk over?
Net een F1 race gereden en vol met adrenaline, persoonlijk vind ik dat Max zijn "inner Jos" nog aardig onder controle had met slechts 1 scheldwoord.
Vergeet niet dat RUS standaard begint te mekkeren over "dangerous driving" als anderen ook maar iets te dicht bij hem in de buurt komen.
op F1TV zegt Will Buxton "Max racete zelf hard toen hij een mindere auto had en nu gaat hij zeuren dat anderen het doen".
maar ik probeer heel hard te denken waar hij in zo"n situatie in 2014-2021 schade bij een ander veroorzaakt heeft met dat soort harde rijden en dan bedoel ik dus bij een start of bij een side-by-side battle, niet bij een verkeerd ingeschatte uitremactie.
Ik kan zelf namelijk geen voorbeeld bedenken, maar ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt geen voorbeeld is.
Op moeten wachten? Dit was gewoon de plek waar de interviews gedaan werden. Laten we er niet meer van maken dan het is.jaapstobbe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:30:
Max had m niet op moeten wachten maar RUS de kans moeten geven om zich te verontschuldigen. Of die upper class stijve hark dat ook gedaan zou hebben betwijfel ik dan wel weer.
Ik ben allang blij dat het niet die andere Mercedes coureur was
Arme Piastri op 10 morgenChevy454 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:28:
Goed dat Russel op 11 staat morgen.
Ja, en verder waren er gewoon wat woorden. Max heeft hem niet geduwd.. daar heeft ie wel van geleerd.MikeyMan schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:33:
[...]
Op moeten wachten? Dit was gewoon de plek waar de interviews gedaan werden. Laten we er niet meer van maken dan het is.
Bij Vettel in China, maar wat een bullshit om die vergelijking erbij te halen, aangezien Max voor elk contact straf kreegWyke schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:33:
Help me even, ik heb last van mijn oranje bril:
op F1TV zegt Will Buxton "Max racete zelf hard toen hij een mindere auto had en nu gaat hij zeuren dat anderen het doen".
maar ik probeer heel hard te denken waar hij in zo"n situatie in 2014-2021 schade bij een ander veroorzaakt heeft met dat soort harde rijden en dan bedoel ik dus bij een start of bij een side-by-side battle, niet bij een verkeerd ingeschatte uitremactie.
Ik kan zelf namelijk geen voorbeeld bedenken, maar ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt geen voorbeeld is.
Goed, wanneer iemand tijdens het parkeren tegen mij aanrijd en dan geen excuses aanbied maar zoiets heeft van, sja dat soort dingen gebeuren nou eenmaal...HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:32:
[...]
Waarom zo'n agressief voorbeeld? Misschien had je het over het parkeren van een auto kunnen hebben?
Dan ben ik ook niet vriendelijk en kan dan ook wel wat feller overkomen dan wanneer die ander ook maar iets van berouw toonde.
Zo goed?
Hongarije bij Ricciardo?Wyke schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:33:
Kwam naar hem toe? Hij moest die kant langs anders had hij Max 100% vermeden. George is zich waarschijnlijk nog steeds van geen kwaad bewustsNielz123 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:23:
Beetje kinderachtig.
Snap wat je zegt en eens hoor maar nogmaals. Wat zou een straf voor Russel nu doen voor Max?Xgar schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:20:
[...]
Ik zag in die races wel max voor elke scheet een straf krijgen.
Yes, dit kan ik handelen.PalingDrone schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:36:
[...]
Goed, wanneer iemand tijdens het parkeren tegen mij aanrijd en dan geen excuses aanbied maar zoiets heeft van, sja dat soort dingen gebeuren nou eenmaal...
Dan ben ik ook niet vriendelijk en kan dan ook wel wat feller overkomen dan wanneer die ander ook maar iets van berouw toonde.
Zo goed?
Nu niet, maar de eerste de beste kans gaat hij het nu weer doen, staat toch geen straf op.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:36:
[...]
Snap wat je zegt en eens hoor maar nogmaals. Wat zou een straf voor Russel nu doen voor Max?
Spa ooit in bocht 1 een crash met raikonnen omdat hij geen plek gafWyke schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:33:
Ik heb nergens beweerd dat een straf voor Russel Max zou helpen. Ik vind wel dat dit soort dingen aangepakt moeten worden om herhaling te voorkomen, ongeacht wie het veroorzaakt.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:36:
[...]
Snap wat je zegt en eens hoor maar nogmaals. Wat zou een straf voor Russel nu doen voor Max?
dat was niet bij de start maar toch gewoon een verkeerd ingeschatte uitremactie?Exocet schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:35:
[...]
Bij Vettel in China, maar wat een bullshit om die vergelijking erbij te halen, aangezien Max voor elk contact straf kreeg
Goeie! dat brengt het totaal voor mij nu op 1x
Thanks, dat komt idd op 2Bvanham schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:37:
[...]
Spa ooit in bocht 1 een crash met raikonnen omdat hij geen plek gaf
loopt hard op zo haha
[ Voor 19% gewijzigd door Wyke op 29-04-2023 16:39 ]
Correctie. Rus gaat de vermoorde onschuld lopen spelen. Wat een ****headsNielz123 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:23:
Beetje kinderachtig.
Voor Max niks, maar nu komt het over alsof de FIA er helemaal niks van vind, alsof het allemaal wel oké is. Zelfs drie keer achter elkaar.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:36:
[...]
Neehoor, ik ken minimaal één Belg die pro Max is.darkdesign schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:39:
Opzich maakt het niet uit wat Max doet, het is toch altijd verkeerd. Althans in de ogen van alle niet Nederlanders.
Maar andersom is het vaak ook zo. Zelfs als fan moet je wel een beetje objectief naar situaties kijken.darkdesign schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:39:
Opzich maakt het niet uit wat Max doet, het is toch altijd verkeerd. Althans in de ogen van alle niet Nederlanders.
Wanneer Max hem morgen richting muur stuurt staat daar natuurlijk wel straf op...Exocet schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:37:
[...]
Nu niet, maar de eerste de beste kans gaat hij het nu weer doen, staat toch geen straf op.

Ik verwacht niet dat VER morgen ook maar een halve mm ruimte gaat geven aan RUS
Haha vooruit dan. Belgen en Nederlanders juichen meestal voor elkaar... Behalve als ze tegen elkaar moeten spelenHippocampus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:41:
[...]
Neehoor, ik ken minimaal één Belg die pro Max is.
Dat was anders. Vettel zat links van Räikkönen, en Max zat rechts. Omdat Vettel Räikkönen afsneed, zaten zowel Räikkönen als Max klem en werd het sowieso een botsing. Konden ze beiden niet veel aan doen, en was dus een race incident. Als Vettel er niet had gezeten was het gewoon goed gegaan.Bvanham schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:37:
[...]
Spa ooit in bocht 1 een crash met raikonnen omdat hij geen plek gaf
De blauwe vlag zorgt er toch voor dat RUS zelf wel ruimte maakt.PalingDrone schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:42:
[...]
Wanneer Max hem morgen richting muur stuurt staat daar natuurlijk wel straf op...![]()
Ik verwacht niet dat VER morgen ook maar een halve mm ruimte gaat geven aan RUS
- DaniëlWW2
- Niet online
-Spa 2016Wyke schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:33:
-Hongarije 2017
-Shanghai 2018
Dat zijn denk ik wel de grote drie.
Maar oh zo typerend dat de whataboutismen weer van stal gehaald worden door de media. Het zal ook eens niet. Het is ook elke keer weer hetzelfde met al die "journalisten en presentatoren". Eigen meningen en drama zijn blijkbaar belangrijker dan verslag afleggen. Ik wist ook dat het zou komen, dus ik had meteen al de stream uitgezet. Het kan me gewoon niks schelen, al dat gedoe.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens Ferrari heeft hij toen in Singapore ook de beide Ferrari's uit de race gebeuktDaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:47:
[...]
-Spa 2016
-Hongarije 2017
-Shanghai 2018
Maar oh zo typerend dat de whataboutismen weer van stal gehaald worden door de media. Het zal ook eens niet. Het is ook elke keer weer hetzelfde met al die "journalisten en presentatoren". Eigen meningen en drama zijn blijkbaar belangrijker dan verslag afleggen. Ik wist ook dat het zou komen, dus ik had meteen al de stream uitgezet. Het kan me gewoon niks schelen, al dat gedoe.
What we tweeted was a factual description of events. No need to speculate on thisTinusXIII schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:48:
[...]
Volgens Ferrari heeft hij toen in Singapore ook de beide Ferrari's uit de race gebeukt
- DaniëlWW2
- Niet online
Die blijft mooi.TinusXIII schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:48:
[...]
Volgens Ferrari heeft hij toen in Singapore ook de beide Ferrari's uit de race gebeukt

VER took #Kimi7 out and then he went to #Seb5 #SingaporeGP
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 17 september 2017
What we tweeted was a factual description of events. No need to speculate on this
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 17 september 2017
Ik vind Shanghai 2018 toch wel een ander soort incident. Dat is een foute uitremactie, niet een wheel-to-wheel-battle of start-incident waarbij Max zogezegd te weinig ruimte laat en schade voor een ander veroorzaakt. Ja het was zijn fout, maar niet in de categorie waar ik deze van Russell plaats. Hier was ook geen sprake van "hard racen" van Max, maar gewoon een fout.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:47:
[...]
-Spa 2016
-Hongarije 2017
-Shanghai 2018
Het laatste wat je hoort is "Da boss Max not happy".
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ach, misschien leert hij nog wat wanneer RUS wat meer ervaring heeft, ik was in het begin ook wat onervarener.
Tenminste dat is mijn vrije vertaling van de lekkere sneer die VER aan RUS gaf tijdens het interview
Wat jij (en 2 anderen) zeggen klopt dan weer wel ja.. Had hem niet zo bekeken maar beter is dan toch de straf te gevenExocet schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:37:
[...]
Nu niet, maar de eerste de beste kans gaat hij het nu weer doen, staat toch geen straf op.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

En Max Russel incident vond ik niet zo spannend, shit happens en Max had denk ik Checo en Leclerc toch niet ingehaald, terwijl hij Russel wel voorbij kwam, dus niks aan de hand.
Natuurlijk.... Max had Leclerc wel gepakt zonder schade, Perez waarschijnlijk nietdawg schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:14:
Ik vind het nieuwe format goed geslaagd.
En Max Russel incident vond ik niet zo spannend, shit happens en Max had denk ik Checo en Leclerc toch niet ingehaald, terwijl hij Russel wel voorbij kwam, dus niks aan de hand.
Vloeren zijn tegenwoordig modulair. Die gaan echt geen hele vloer in de prullenbak mikken omdat er een aanrijding van de zijkant is geweest. En ook upgrades waarbij ze de sleuven etc aan de zijkanten wijzigingen kan gewoon een oude vloer zijn waarvan ze alleen de zijkanten/uiteinden vervangen. Juist de hele sidepod is dan weer wel een groot paneel.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:15:
De vloer lijkt in ieder geval intact. Die kost flink wat meer en is heel wat lastiger te vervangen.
Maar dat is meer schade dan ik dacht.

Max moet ook echt aan zijn starts gaan werken. Weer komt hij in de problemen door een poepstart, totaal onnodig.
Perzer ook en hij had iedereen op 2 rondes gezet, behalve Hamilton, die werd dan op 3 rondes gezetExocet schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:16:
[...]
Natuurlijk.... Max had Leclerc wel gepakt zonder schade, Perez waarschijnlijk niet

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Schroefjes los draaien, paneel er af halen, nieuw paneel er op, vastdraaien, klaar. Voor zo'n team nog geen 10 minuten werk. Die panelen hebben ze tijdens FPs ook vaak genoeg er af.Exocet schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:27:
Hoe moeilijk is dit eigenlijk te repareren voor Red Bull?
Op de beelden zag je ook duidelijk dat de radiator verder naar binnen zit. En die was dus ook helemaal niet geraakt. Dus verder geen schade, behalve wellicht de vloer, maar die leek er gek genoeg echt niet te zijm (zou betekenen dat de sidepod breder is dan de vloer, best gek).
Ik vind het ook niet heel sterk dat je je zo laat kennen voor de camera's maar goed dat is Max en dat is soms ook weer heel mooi.
Agree to disagree.Exocet schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:16:
[...]
Natuurlijk.... Max had Leclerc wel gepakt zonder schade, Perez waarschijnlijk niet
Bahrein 2016? waar die in de eerste ronde clash met Hamilton heeft en zijn eigen diff naar de gallemiezen rijdt.Wyke schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:33:
Imola 2021 waar die Hamilton afsnijdt bij de start en Hamilton zijn frontwing endplate verliest.
En zo zijn er vast nog voldoende te vinden. Belangrijker in deze is dan ook of er toen een straf, of uberhaupt een onderzoek, was.
Daarbij komt dat als je er voor kiest om 'm te laten staan en je buitenom met z'n tweeën door de bocht wil je eigenlijk je lot uit handen geeft. Als degene in de binnenbocht grip verliest ben je gewoon 'het bokje'*.Chefbierrr schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:19:
Mja ik snap RUS wel, Max heeft alles te verliezen, dus tot zijn grote verbazing bleef hij er naast rijden waarmee hij duidelijk geen rekening had gehouden. Ik denk dat Max het in een omgekeerde wereld precies hetzelfde had gedaan.. Geeft het zeker geen schoonheidsprijs maar ook niks meer dan een lap 1 racing incident.
Ik vind het ook niet heel sterk dat je je zo laat kennen voor de camera's maar goed dat is Max en dat is soms ook weer heel mooi.
*OlavMol©
“If you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver.”Hippocampus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:22:
[...]
Daarbij komt dat als je er voor kiest om 'm te laten staan en je buitenom met z'n tweeën door de bocht wil je eigenlijk je lot uit handen geeft. Als degene in de binnenbocht grip verliest ben je gewoon 'het bokje'*.
OlavMol©
In bocht 2 zit Verstappen er zodanig voor dat het nogal gek is om te spreken over "laten staan". Had Verstappen moeten inzien dat Russell de bocht niet kon halen en dan zelf op de rem trappen om achter Russell te komen? Dan was de schade waarschijnlijk wel wat groter geweest.Hippocampus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:22:
[...]
Daarbij komt dat als je er voor kiest om 'm te laten staan en je buitenom met z'n tweeën door de bocht wil je eigenlijk je lot uit handen geeft. Als degene in de binnenbocht grip verliest ben je gewoon 'het bokje'*.
OlavMol©
Overigens IMO gewoon een racing incident. En dat " schouderduwtje" van Verstappen tussen T1 & T2 verdient ook geen schoonheidsprijs. Russell zit er duidelijk nog steeds naast dus even die kant opsturen is totaal onnodig en het is geen andere lijn rijden/verdedigende lijn zoeken want dat kan overduidelijk niet omdat Russell er zit. Is IMO overduidelijk een actie om Russell proberen af te schrikken zodat die achter hen gaat rijden.
Anderen hier ook 'last van'? Normaal volgde ik de F1 soap van dinsdag tot zondagavond tijdens een raceweek en wist ik (en mijn vrienden) redelijk wat er allemaal achter de schermen gebeurde en waar het om ging en konden we daar toch wel van genieten. Op de één of andere manier begint het saai te worden en voelt niemand zich geroepen om nog wat uitzoekwerk te verrichten. Meteen na de sprintrace tv ook uit en klaar. Ik lees hier terug en voel meer spanning dan tijdens de sprintrace
Nee, dat gaat juist over in een binnenbocht gat duiken wat er niet is.darkdesign schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:27:
[...]
“If you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver.”
Russell zat elke keer gewoon naast Verstappen. Verstappen koos ervoor om het erop te wagen dat ze samen heelhuids door de bocht(en) kwamen. Het ging ook nog verrassend goed in mijn ogen eigenlijk.
Edit: @RobertMe Voor liggen misschien wel, maar nog steeds niet erlangs. (ook al zal Max dat miss. anders zien)
[ Voor 10% gewijzigd door Hippocampus op 29-04-2023 17:33 ]
Hij was gewoon 100% fout, hij reed in bocht 3 in op Max, en dan ook nog met droge ogen. Op tv beweren dat hij er voorbij was, terwijl hij met zijn rechter voorwiel bij Max in de zijkant van de auto zit ...
Beetje een droeftoeter reactie van hem....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik weet niet of het saai wordt, gisteren vond ik leuk, vandaag eigenlijk een verspilde dag. Hopelijk morgen een mooie race. Ik vind de shootout en sprintrace niets, echt amerikaans sentiment om zoveel mogelijk actie in een wekeeinde te proppen. score nu was dat op zaterdag voor de punten verdeeld werden er al 5-6 total loss auto's waren. Vind ik zinloos eigenlijk, zeker met de budgetcap. Daarnaast acties als een Tsunoda weer naar buiten sturen terwijl er helemaal niets te halen valt met een kromme auto. Wie bedenkt dit ??D-Ed schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:29:
Vandaag weer eens ouderwets met wat lui een F1 zaterdagmiddag gehad. Normaal gesproken allemaal hyped met een leuke quali maar op de één of andere manier was niemand van de aanwezigen ook maar enigszins gespannen of genoot van de vrijdag/zaterdag sessies. Wat discussie over het Rus/Ver gebeuren maar tja, verder niets eigenlijk, gelatenheid vooral.
Anderen hier ook 'last van'? Normaal volgde ik de F1 soap van dinsdag tot zondagavond tijdens een raceweek en wist ik (en mijn vrienden) redelijk wat er allemaal achter de schermen gebeurde en waar het om ging en konden we daar toch wel van genieten. Op de één of andere manier begint het saai te worden en voelt niemand zich geroepen om nog wat uitzoekwerk te verrichten. Meteen na de sprintrace tv ook uit en klaar. Ik lees hier terug en voel meer spanning dan tijdens de sprintrace
Gewoon ouderwetse formule en af en toe een sprintrace op een circuit waar het kan, kort, bochtig met diverse lijnen, dan kan het leuk worden.
Vandaag het gevecht om de kleine prijs gaf me echt een 'meh' gevoel (wat ik niet meer gehad heb sinds de 'der Michael wint alles' periode)
Hopelijk is het gevecht om de grote prijs morgen iets spannender.
Ik zie het gewoon als een leuk extraatje. Een voller race weekend. In tegenstelling tot anderen kan ik er wel van genieten na een paar weken geen F1.D-Ed schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:29:
Vandaag weer eens ouderwets met wat lui een F1 zaterdagmiddag gehad. Normaal gesproken allemaal hyped met een leuke quali maar op de één of andere manier was niemand van de aanwezigen ook maar enigszins gespannen of genoot van de vrijdag/zaterdag sessies. Wat discussie over het Rus/Ver gebeuren maar tja, verder niets eigenlijk, gelatenheid vooral.
Tis natuurlijk onzin dat je veel meer krijg in een weekend, je krijgt een gemarkeerde race op zaterdag.... Ik heb liever meer test kilometers, innoveren, ontwikkeling in techniek. Met een sprindweekend kunnen de teams niet zo veel...
Cogitationis poenam nemo patitur
Waarom doen ze het dan?Jasphur schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:13:
Zolang jullie een (betaald) F1TV abbootje hebben denk ik niet dat de FOM of FIA er slechter van slaapt dat jullie geen tijd hebben in jullie vrijdagschema
Ze hopen toch dat we massaal naar Rolex, Heineken of noem een grote sponsor kijken.
Dat gaat zo minder gebeuren, dus worden die plekken minder waard.
Dingen veranderen, maar een heel weekend tv kijken zit er bij mij niet in.
Maar wat moet Verstappen dan doen? Hij rijdt er voor zeg je zelf, moet hij dan voor de bocht op de rem gaan staan "after you"? De voorste rijder kan in dit geval (muren) vrij weinig als hij aan de buitenkant zit en al bijna in de muur zit. Hij kan niet weg rijden (dan zat die er wel echt voorHippocampus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:30:
[...]
Nee, dat gaat juist over in een binnenbocht gat duiken wat er niet is.
Russell zat elke keer gewoon naast Verstappen. Verstappen koos ervoor om het erop te wagen dat ze samen heelhuids door de bocht(en) kwamen. Het ging ook nog verrassend goed in mijn ogen eigenlijk.
Edit: @RobertMe Voor liggen misschien wel, maar nog steeds niet erlangs. (ook al zal Max dat miss. anders zien)
Geen idee wat voor racen we zouden krijgen als hier al straffen voor worden gegeven, dat zou echt zo kansloos zijn, racing incident, als het al een incident is.
Goed Albon verliest plek 7 aan Alonso, maar Verstappen verliest zijn plek met schade, dan doet Albon het toch slimmer lijkt mij. Ter illustratie hoe je ook door die bocht kan:
:fill(white):strip_exif()/f/image/XaitLECjSphWvJiAK6U6uABH.png?f=user_large)
erutangiS
Daar kan Russel nog wat van leren jaMrOleo schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 18:01:
Tja als je een slechte start maakt kom je onder druk, laat je dan ook nog eens niet al te veel ruimte, heb je kans dat je wat schade rijdt. Niet zeuren en vooral ook even naar je zelf kijken, is het handig om die bocht zo aan te snijden, terwijl zo een opportunist naast je zit?
Geen idee wat voor racen we zouden krijgen als hier al straffen voor worden gegeven, dat zou echt zo kansloos zijn, racing incident, als het al een incident is.
Goed Albon verliest plek 7 aan Alonso, maar Verstappen verliest zijn plek met schade, dan doet Albon het toch slimmer lijkt mij. Ter illustratie hoe je ook door die bocht kan:
[Afbeelding]
Dat hij de exit scherper moet sturen ja. Dan komt hij ook iets trager het rechte stuk op en is Verstappen er langs. Dat hij hem er daar naast zet is prima en gaat gewoon goed. Moet hij wel weten dat hij de exit moet opofferen om aan de buitenkant ruimte te laten.
Vrijdag
- FP1
- Sprint kwali
Zaterdag
- Race kwali
- Sprint*
Zondag
- Race
*Sprint is 60% van de race. 1 punt voor snelste ronde, hoeft niet in de top 10 te finishen. Puntentelling zoals bij de F2 sprint of halve punten ten opzichte van de hoofdrace.
De FER is niet opgewassen tegen de RB, dat is wel duidelijk als VER met schade (achterlijke actie RUS, maar wel racing incident denk ik) redelijk bij kan blijven.
Maar na afloop met die RUS maakt wel weer duidelijk waarom ik het altijd zo'n kwal vindt.
Meneer klaagt altijd steen en been, komt overal mee weg en gaat het dan ook nog lopen ontkennen. Bah. Een VER was hier echt niet zonder straf weggekomen mocht het andersom zijn heb ik het idee. maarja, past goed bij MERC dus
Nu is Baku voor mij over het algemeen al geen hoogtepunt van het jaar, maar met dit nieuwe format...... meh. Ik weet niet of ik de volgende race in dit format ook nog alles ga volgen. Die kwali op vrijdag voelt erg raar, en dan zaterdag een kwali en "race" die er eigenlijk niet echt toe doet. Doe mij maar de oude opzet. Dan haal ik meer plezier uit t weekend. Ben ook erg benieuwd hoe dit impact gaat hebben op het budgetplafond, aangezien er nu al weer wat kleine teams dikke schade hebben moeten repareren.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 29-04-2023 18:12 ]
Met dit mooie weer zit ik liever ergens buiten dan te kijken naar dit soort nutteloze extraatjes.darkdesign schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:38:
[...]
Ik zie het gewoon als een leuk extraatje.
Het uitmelken hier van het VER/RUS incidentje is daar en tegen iets waar ik graag voor thuis blijf.
Geweldig..
2021 > checkRobertMe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:22:
Bahrein 2016? waar die in de eerste ronde clash met Hamilton heeft en zijn eigen diff naar de gallemiezen rijdt.
Imola 2021 waar die Hamilton afsnijdt bij de start en Hamilton zijn frontwing endplate verliest.
En zo zijn er vast nog voldoende te vinden. Belangrijker in deze is dan ook of er toen een straf, of uberhaupt een onderzoek, was.
2016 > niet zozeer. In mijn ogen was het een inschattingsfout van Hamilton. Verstappen zat er al duidelijk voor maar kon volgens mij de bocht niet ideaal aansnijden door een andere bolide die er heel kort voor zat (Alonso?).
Testing, one, two ...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goed nog wat plaatjes, ik dacht dat het verschil in de situatie wel duidelijk was, blijkbaar niet.
Wat moet Russell leren, hij doet letterlijk hetzelfde als Alonso, hij remt alleen iets later en harder, maar hij heeft dan ook minder auto's voor zich rijden dus dat is logisch.
Het is Verstappen die de situatie anders maakt en dan wordt het kritischer want minder ruimte en Russell moet eerder insturen dan hij zou willen, wat een zeer lichte lockup tot gevolg heeft.
/f/image/ZWmRaRw4MVy4cjw2nkpEROkR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iqaYNoR3QjD37Bkd1faJJ3dv.png?f=fotoalbum_large)
erutangiS
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4yQssIAX594xnSw8De4twIOO.jpg?f=user_large)
No FP2 this weekend (unfortunately, in my opinion), but we can get some info of how the race will go tomorrow if we get some data from the sprint race.
It's hard to tell how fast Verstappen really is since he got damage in the first lap, but Sergio is still a very strong driver in Baku.
En sommige Merc- fanboys.darkdesign schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:39:
Racing incident is nog wel wat voor te zeggen vind ik zelf. Maar vind wel dat er in dit geval gewoon de positie teruggegeven moet worden.MrOleo schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 18:01:
Tja als je een slechte start maakt kom je onder druk, laat je dan ook nog eens niet al te veel ruimte, heb je kans dat je wat schade rijdt. Niet zeuren en vooral ook even naar je zelf kijken, is het handig om die bocht zo aan te snijden, terwijl zo een opportunist naast je zit?
[Afbeelding]
Wat het alleen allemaal niet beter maakt is het gebrek aan zelfreflectie van George in de media na de race. Geef gewoon je fout toe en klaar, over de orde van de dag.
[ Voor 9% gewijzigd door Drials op 29-04-2023 18:29 ]
Is ook niet de eerste keer dat dat gebeurt en vast ook niet de laatste keer. Bekendste is natuurlijk Schumacher in Spa '98 die door de pitstraat naar Coulthard vliegt.Drials schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 18:27:
Wat een gezeur hier zeg over de confrontatie met Max en Russel. Als Max daar behoefte aan heeft en verhaal wil halen moet hij dat lekker doen. En gelukkig doet hij dat dan ook en terecht in mijn ogen. En de reactie van Russel is ook logisch.
Maar China 2018 stond Vettel ook al Verstappen op te wachten na de finish om verhaal te halen.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |