[F1 2023] Race 4 GP van Azerbeidzjan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 78.062 views

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:35
Een typische Günther actie _O-

(video in de tweet)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Thinlanet schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:58:
Ook opvallend (vond ik) was het respect van VER in parc ferme en op het podium. Ik zie Verstappen niet vaak klappen op het podium voor de andere coureurs, ook bij parc ferme wilde hij eerst PER feliciteren, maar die was nog druk met z'n team. Het handje kwam deze keer wat awkward van PER toen VER er al even voor stond (zoals toen PER de hand van vader VER in Saudie 2023 vroeg)

In de cool-down room haalde VER nog even de slecht vallende pitsstop voor de SC aan, en refereerde naar Saudie 2022 bij PER. Ik meende te zien aan de body language dat PER dat "excuus" niet echt kon waarderen en hij liever van VER hoorde dat PER vandaag een maatje te groot was.
Goh, een race waar eigenlijk helemaal niets over te vertellen is, dan gaan we gewoon op zoek om er nog iets van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:55

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Chocoball schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:17:
Een typische Günther actie _O-
[Twitter]
(video in de tweet)
Leaves tot call Gene - bedankt, vla over de hele tafel. (Niet met je telefoon tijdens het eten, /me)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:35
RCBL schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:23:
[...]

Goh, een race waar eigenlijk helemaal niets over te vertellen is, dan gaan we gewoon op zoek om er nog iets van te maken
ho, ho
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/axobM8K_460swp.webp

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:41
The RACE over: Why Sergio Perez is so good on F1 street tracks

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
OPELOPA schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:00:
[...]

Ik vind het een kromme vergelijking, en als etc, ndv en tsu op hetzelfde moment in de F1 waren gestart er een ander beeld was ontstaan.
Ik dun nyck het beste, maar iemand met zijn ervaring moet gewoon beter kunnen. Tsunoda heeft ook flink wat blunders begaan... maar was een echte rookie in die tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
stylezzz schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:48:
[...]

Ik dun nyck het beste, maar iemand met zijn ervaring moet gewoon beter kunnen. Tsunoda heeft ook flink wat blunders begaan... maar was een echte rookie in die tijd.
Daarop inhakende. Blijkbaar heeft De Vries vooraf aan het seizoen ook vaker gezegd "ik ben geen rookie" (want Monza). Maar hij rijdt inderdaad als.... een rookie :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:22
RobertMe schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:51:
[...]

Daarop inhakende. Blijkbaar heeft De Vries vooraf aan het seizoen ook vaker gezegd "ik ben geen rookie" (want Monza). Maar hij rijdt inderdaad als.... een rookie :X.
Heb mede daardoor ook absoluut geen medelijden met hem.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50

Wok

Dakloos...

stylezzz schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:48:
[...]

Nyck zat al tien jaar in de single-seaters voordat-ie een F1-zitje kreeg... Zegt eigenlijk al genoeg... Vanuit F2 'afgegleden' naar FE - geef toe: FE is de exitroute voor iedereen die niet goed genoeg is voor F1 - en met geluk alsnog naar F1 gekomen. Leuk debuut gehad met Williams, maar valt nu gewoon keihard door de mand...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wok schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:31:
[...]

Nyck zat al tien jaar in de single-seaters voordat-ie een F1-zitje kreeg... Zegt eigenlijk al genoeg... Vanuit F2 'afgegleden' naar FE - geef toe: FE is de exitroute voor iedereen die niet goed genoeg is voor F1 - en met geluk alsnog naar F1 gekomen. Leuk debuut gehad met Williams, maar valt nu gewoon keihard door de mand...
In his defence... De f2 kampioen mag sowieso niet meer meedoen. Wat ik een aparte regel vind, aangezien er niet gegarandeerd een f1 zitje beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:22
MikeyMan schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:45:
[...]

In his defence... De f2 kampioen mag sowieso niet meer meedoen. Wat ik een aparte regel vind, aangezien er niet gegarandeerd een f1 zitje beschikbaar is.
Begrijp op mijn beurt dan weer niet waarom je met rijden in de Formule E (zoveel) punten kunt verkrijgen voor een superlicentie.

In mijn ogen is FE niet eens open wheel racing. De manier waarop de auto's geconstrueerd zijn en ook de manier waarop er gereden wordt (er is bijna geen enkele inhaalactie zonder contact) maakt dat het net 'gewone' auto's zijn.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50

Wok

Dakloos...

@MikeyMan OK, dat wist ik dan weer niet...
Maar dan nog... Hij is dan eigenlijk al gewogen en te licht bevonden en 'bij gebrek aan beter' mag-ie het toch proberen. Vooralsnog in ieder geval niet best....

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alexbl69 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:07:
[...]

Begrijp op mijn beurt dan weer niet waarom je met rijden in de Formule E (zoveel) punten kunt verkrijgen voor een superlicentie.

In mijn ogen is FE niet eens open wheel racing. De manier waarop de auto's geconstrueerd zijn en ook de manier waarop er gereden wordt (er is bijna geen enkele inhaalactie zonder contact) maakt dat het net 'gewone' auto's zijn.
Ja eens... Maar dat zal vast te maken hebben met het promoten van de serie. Dat de Amerikaanse series vervolgens zo laag worden ingeschaald is ook vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-06 21:09
MikeyMan schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:22:
[...]

Ja eens... Maar dat zal vast te maken hebben met het promoten van de serie. Dat de Amerikaanse series vervolgens zo laag worden ingeschaald is ook vreemd.
Als je ziet dat Romain Grosjean makkelijk in de top 10 rijdt bij de Indycar series, dan snap ik dat wel enigsinds. Die sloeg in z’n F1 carriere nog geen deuk in een pakje boter ( wel een deuk in de vangrail overigens)
https://www.espn.com/racing/standings/_/series/irl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bushie schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:22:
[...]

Als je ziet dat Romain Grosjean makkelijk in de top 10 rijdt bij de Indycar series, dan snap ik dat wel enigsinds. Die sloeg in z’n F1 carriere nog geen deuk in een pakje boter ( wel een deuk in de vangrail overigens)
https://www.espn.com/racing/standings/_/series/irl
Volgens mij heeft Grosjean in de Lotus toch ook wel eens een podium gepakt? Zal vast in het jaar zijn geweest dat Lotus failliet ging doordat ze in het contract van Kimi hadden gezeten dat hij (flink) extra betaald zou krijgen voor de behaalde punten, maar toch, ook als de auto goed is moet je het maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-06 19:46
En dan vlak nadat OCO er voorbij is zie je gewoon direct al weer een paar van die lui de fast lane op stappen. Terwijl je 2 seconden daarvoor bijna doodgereden bent. 7(8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik wil deze toch nog even delen met jullie voordat het topic dichtgaat, hou het alsjeblieft netjes want ik weet dat er veel verschillende meningen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rRxLBZcYO5ldagMmNqNY0Ob0yM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgDqA4k6xFlIlZbpTCjv16PM.jpg?f=fotoalbum_large

Ik geef toe dat ik eerst veel op Russel zat omdat hij op dat moment niet voor Verstappen zat waardoor hij volgens de regelementen niet de bocht had en dus moest remmen en niet zo door moest pushen, maar hij kon ook niet meer dan dat. Want links zat gelijk die muur, terwijl Verstappen rechts genoeg ruimte had.

Meer dan dat kan ik er zelf niet van maken :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:29
G_Dragon schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:42:
Ik wil deze toch nog even delen met jullie voordat het topic dichtgaat, hou het alsjeblieft netjes want ik weet dat er veel verschillende meningen zijn.

[Afbeelding]

Ik geef toe dat ik eerst veel op Russel zat omdat hij op dat moment niet voor Verstappen zat waardoor hij volgens de regelementen niet de bocht had en dus moest remmen en niet zo door moest pushen, maar hij kon ook niet meer dan dat. Want links zat gelijk die muur, terwijl Verstappen rechts genoeg ruimte had.

Ik kan er naast zitten, maar rechts van Max zit niet de race lijn en dus vuil (ook van andere race categorieën zoals F2 die daar rijden). Hij gaf Russel naar mijn mening wel degelijk de ruimte, ik denk alleen dat Russell in de fout zit doordat hij zijn remmen blokkeerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
NeverSettle schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:53:
[...]

Ik kan er naast zitten, maar rechts van Max zit niet de race lijn en dus vuil (ook van andere race categorieën zoals F2 die daar rijden). Hij gaf Russel naar mijn mening wel degelijk de ruimte, ik denk alleen dat Russell in de fout zit doordat hij zijn remmen blokkeerde.
Daar heb je een goed punt, dan zou ik even terug moeten kijken via de boord camera van Russel via F1tv. Want dat blokkeren van de remmen zou zo maar eens kunnen :D

Edit:

Inderdaad gaf hij Russel genoeg ruimte
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDV9WIKOFs0NITJO8IyW2shzah4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IKQO72IO0Sa6VJBWAKkDdXRw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 02-05-2023 00:13 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-06 19:46

[Afbeelding]

Als je kijkt waar de auto vóór Max en de auto achter Max rijden (Perez en Leclerc), dan rijdt Max op exact die zelfde lijn. Namelijk de race lijn. En aangezien Max inderdaad in de complete bocht vóór Russel is gebleven was het zijn bocht. Hier valt Max echt niks te verwijten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:08
PalingDrone schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:30:
[...]

Ik luisterde vannacht de Chequered Flag podcast van de BBC en daar hadden ze het erover dat PER wel kan denken dat hij meedoet voor het WDC maar dat hij, zeker vergeleken met VER, daar veel te weinig voor doet.
VER leeft F1, komt thuis en stapt in de sim en verder draait het alleen maar om racen bij hem, daar klonk wel wat bewondering in door van de presentatoren, PER heeft een beetje geluk gehad met wat stratencircuits maar over het seizoen (en eigenlijk zijn hele carrière) gezien zit hij wel in een andere league dan VER, LEC etc.
De inzet van VER is gewoon veel groter (en zo zijn er nog wel meer fanatieke coureurs die dan jammer voor hen geen RB rijden) maar bij wie het iig niet aan de inzet ligt.
Het ontbrak er nog maar aan dat ze hem een luie Mexicaan noemden 8)
Maar daar kwam het wel een beetje op neer.
Stel dat het zo is dat Perez er weinig voor doet en dat Verstappen er alles voor doet... dan is het extra knap dat ze zo dicht bij elkaar zitten dit seizoen. Als Perez dit seizoen dan een stap meer gaat zetten, dan heeft hij best kansen, waar Verstappen blijkbaar al op zijn piek presteert.

Leuk bedacht, ik denk echter niet dat de mensen aan de zijlijn echt goed weten wat iemand als Perez er precies voor doet, ten opzichte van Verstappen. Beiden nemen ook rust en rust is ook nodig. Moet je na een F1 weekend persé thuis in de simulator blijven oefenen om optimaal te presteren? Het is verder persoonlijk. Ik vind het ergens bijna ziek, hoe Max zijn leven eruitziet. Net als zijn vader, beiden zijn niet altijd even prettig door hun fanatisme. Op de baan en buiten de baan. Paar jaar geleden was Max op de baan ook nog lang niet altijd goed bezig met veel te riskante acties.

Perez is een prima en betrouwbare coureur in de F1. Daar kun je alleen maar respect voor hebben, dat is namelijk ontzettend en ontzettend zwaar.

Ik ben verder niet voor een coureur. Ik gunde Max een verdiende wereldtitel. Hij mag er ook meer. Maar ik zou het ook heel leuk vinden als een ander (met wat geluk) de titel zou winnen. Dat kan o.a. Hamilton, Leclerc, Alonso of Perez zijn. Dit seizoen blijkt dat Perez een kans heeft en de anderen nauwelijks. Nou, succes Perez.

Jammer dat Max zo wordt opgehemeld en alles wat hem bedreigd moet worden afgefakkeld. Het is juist de bedoeling dat er strijd en spanning is.

Wat ik grappiger vindt, is dat juist in de F1 de coureur niet de belangrijkste factor is. Het is de auto en het geluk met de auto-betrouwbaarheid.

Perez wint de sprint en de race, wint daarmee extra punten. Het geeft hem mentaal een boost. Laat hem het verder maar zien op de baan. De manier waarop een coureur traint maakt niks uit, kijk gewoon naar de prestaties. Max kon Perez niet inhalen. Punt. Op dit circuit in dit weekend is Perez goed bezig geweest. Punt. Meest flauwe wat iemand dan kan zeggen: hij verdient het niet, want hij traint niet zo hard als een ander.

Cruijff rookte veel tijdens zijn hoogtepunten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:35

basvn

Breezand - NHN

Perez heeft gewoon geluk gehad deze race, niet meer en niet minder.

De auto inhalen van je teamgenoot is de lastigste van de grid (zelfde stukken snel/langzaam)

En perez heeft gedaan wat een nr2 rijder moet doen. er zijn als nr1 er niet is.
Kijk maar naar Jeddah. Max start P15 en finisht met +5s achter perez

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tja, vorig jaar hadden jullie dezelfde discussie na een goede race van Perez, toen kon hij het niet vasthouden.
Laten we gewoon afwachten hoe het de volgende races gaat, hopelijk veel spanning en sensatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
PalingDrone schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:30:
VER leeft F1, komt thuis en stapt in de sim en verder draait het alleen maar om racen bij hem, daar klonk wel wat bewondering in door van de presentatoren
Dat valt volgens mij ook wel weer mee. Max heeft inderdaad zijn hele carrière naar een wereldtitel toe gewerkt. Echter die sim heeft weinig met F1 te maken. Hij heeft een liefde voor racen en daarom is hij er meer mee bezig. Sim racen is een hobby van hem, maar dat is vaak niet met F1 wagens. Ook maakt hij tussendoor zijn rondjes op het circuit tijdens een trackday ofzo, gewoon omdat hij het leuk vindt. Hij heeft een keer Porsches geregeld via GP Elite om met de familie over Zandvoort te knallen en ik meen voor de verjaardag van Victoria een keer Barcelona gereserveerd voor de familie en vrienden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:48

[Afbeelding]

Op zaterdag heb ik hier al fotos gepost van de ruimte die verstappen laat en de ruimte die albon laat. Verstappen laat de minimale hoeveelheid ruimte, wat mag. Maar als de ander dan net iets meer nodig heeft dan het absolute minimale dan heb je een probleem en een racing incident. Kijk je naar alle andere coureurs die die bocht na verstappen namen, dan zie je hoe het ook kan. Nu loop je onnodig risico op schade, gezien hoe makkelijk je die mercedes kan terugpakken is dat gewoon zonde.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

basvn schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 07:36:
Perez heeft gewoon geluk gehad deze race, niet meer en niet minder.

De auto inhalen van je teamgenoot is de lastigste van de grid (zelfde stukken snel/langzaam)

En perez heeft gedaan wat een nr2 rijder moet doen. er zijn als nr1 er niet is.
Kijk maar naar Jeddah. Max start P15 en finisht met +5s achter perez
Dit dus. Als hij echt zo goed was, waarom was hij dan niet 20 sec weg gereden zoals Max vorig jaar deed
Playa del C. schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 07:16:
[...]

Stel dat het zo is dat Perez er weinig voor doet en dat Verstappen er alles voor doet... dan is het extra knap dat ze zo dicht bij elkaar zitten dit seizoen. Als Perez dit seizoen dan een stap meer gaat zetten, dan heeft hij best kansen, waar Verstappen blijkbaar al op zijn piek presteert.

Leuk bedacht, ik denk echter niet dat de mensen aan de zijlijn echt goed weten wat iemand als Perez er precies voor doet, ten opzichte van Verstappen. Beiden nemen ook rust en rust is ook nodig. Moet je na een F1 weekend persé thuis in de simulator blijven oefenen om optimaal te presteren? Het is verder persoonlijk. Ik vind het ergens bijna ziek, hoe Max zijn leven eruitziet. Net als zijn vader, beiden zijn niet altijd even prettig door hun fanatisme. Op de baan en buiten de baan. Paar jaar geleden was Max op de baan ook nog lang niet altijd goed bezig met veel te riskante acties.

Perez is een prima en betrouwbare coureur in de F1. Daar kun je alleen maar respect voor hebben, dat is namelijk ontzettend en ontzettend zwaar.

Ik ben verder niet voor een coureur. Ik gunde Max een verdiende wereldtitel. Hij mag er ook meer. Maar ik zou het ook heel leuk vinden als een ander (met wat geluk) de titel zou winnen. Dat kan o.a. Hamilton, Leclerc, Alonso of Perez zijn. Dit seizoen blijkt dat Perez een kans heeft en de anderen nauwelijks. Nou, succes Perez.

Jammer dat Max zo wordt opgehemeld en alles wat hem bedreigd moet worden afgefakkeld. Het is juist de bedoeling dat er strijd en spanning is.

Wat ik grappiger vindt, is dat juist in de F1 de coureur niet de belangrijkste factor is. Het is de auto en het geluk met de auto-betrouwbaarheid.

Perez wint de sprint en de race, wint daarmee extra punten. Het geeft hem mentaal een boost. Laat hem het verder maar zien op de baan. De manier waarop een coureur traint maakt niks uit, kijk gewoon naar de prestaties. Max kon Perez niet inhalen. Punt. Op dit circuit in dit weekend is Perez goed bezig geweest. Punt. Meest flauwe wat iemand dan kan zeggen: hij verdient het niet, want hij traint niet zo hard als een ander.

Cruijff rookte veel tijdens zijn hoogtepunten.
Lol, hoeveel Tweakers werken en wel niet in de ICT en zitten in hun vrije tijd ook nog vele uren achter de PC :+ Misschien vind hij het oprecht leuk en is het gewoon zijn hobby (waar hij dan ook mooi zijn werk van gemaakt heeft)

[ Voor 70% gewijzigd door -tom-562 op 02-05-2023 08:31 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:55
MrOleo schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 08:20:
[...]

Op zaterdag heb ik hier al fotos gepost van de ruimte die verstappen laat en de ruimte die albon laat. Verstappen laat de minimale hoeveelheid ruimte, wat mag. Maar als de ander dan net iets meer nodig heeft dan het absolute minimale dan heb je een probleem en een racing incident. Kijk je naar alle andere coureurs die die bocht na verstappen namen, dan zie je hoe het ook kan. Nu loop je onnodig risico op schade, gezien hoe makkelijk je die mercedes kan terugpakken is dat gewoon zonde.
Ik heb nog eens de onboards bekeken. Even los van het risico van Verstappen bij deze actie liep (en heeft gekregen), ik vind toch wel ergens dat Russell al grinded, Verstappen gebruikt om zich zelf wat af te remmen. Russell gooit z'n hele stuur om in bocht 2, dan is er wel garantie dat je onderstuurt de bocht door gaat. Ik merk bij Russell niet echt een moment dat hij de bocht nog enigzins in een vloeiende lijn naar de Apex wil benaderen. Iets wat hij bocht 3 wel doet en Verstappen het vuil op stuurt. Enfin, het blijft zonde, al ging het maar om 1 of 2 extra puntjes. Hij kon er blijkbaar van slapen gezien zijn gematigde tevredenheid na P2.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wat een gehaat hier op Perez zeg, ik snap dat mensen fan van Verstappen zijn want dat ben ik ook. Maar zo diep als sommige hier in VER zijn kont zitten is niet normaal. Zijn dit allemaal alt accounts van Olav Mol ofzo?

Verder was het helaas een saaie race afgelopen zondag, hopelijk in Miami een stuk beter.

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 22:47

Dhrax

Prog Lord

Playa del C. schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 07:16:
[...]
Dat hebben inderdaad veel te veel jaren achter elkaar gezien, je had in plaats van Hamilton ook Donald Duck voorin kunnen zetten, die reed ook de rest van het veld op 30 seconden.

F1 is de laatste jaren sinds de FIA aanpassingen weer leuker dan ooit. Heerlijk dat Perez weer eens won en mooi aanhaakt bij Max. Max hoeft niet elke week te winnen, is geen reet aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 22:19
ReVision. schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:08:
Wat een gehaat hier op Perez zeg, ik snap dat mensen fan van Verstappen zijn want dat ben ik ook. Maar zo diep als sommige hier in VER zijn kont zitten is niet normaal. Zijn dit allemaal alt accounts van Olav Mol ofzo?

Verder was het helaas een saaie race afgelopen zondag, hopelijk in Miami een stuk beter.
Max is voor velen een soort van god die nooit eens een offday heeft en altijd 60 seconden voor iedereen uit eindigt..
Kom op, die jongen heeft ook eens een mindere dag en iedereen kent zijn kwaliteiten.
......de boog kan niet altijd gespannen staan.

Er komen nog zoveel races en naar verwachting en zonder gekke dingen heeft Max de grootste kans op het WCD.
..en mocht Perez Kampioen worden, dan is het maar zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 19:43
FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX
Max Verstappen compare with Serio Perez

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I138fR0gLds0_2IAzYixtP12cTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OlXx0YyfvTnckadfoKZvb2Iq.jpg?f=fotoalbum_large

compleet overzicht te vinden op

mclaren-f1.com

Daar kun je alle rijders met elkaar vergelijken.
Pitsstops, speed traps en noem maar op inzichtelijk krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
ReVision. schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:08:

Nou, wat een haat zeg.... Het enige dat wordt gezegd is dat Perez hier geluk heeft gehad. En heel simpel heeft ie dat ook. Als Max niet de ronde voor de safetycar naar binnen was gegaan, was de 1-2 andersom geweest. Dat wil niet zeggen dat Perez niet goed heeft gereden, maar beide RBs konden elkaar op de baan gewoon niet inhalen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redwing schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:21:
[...]

Nou, wat een haat zeg.... Het enige dat wordt gezegd is dat Perez hier geluk heeft gehad. En heel simpel heeft ie dat ook. Als Max niet de ronde voor de safetycar naar binnen was gegaan, was de 1-2 andersom geweest. Dat wil niet zeggen dat Perez niet goed heeft gereden, maar beide RBs konden elkaar op de baan gewoon niet inhalen.
Het klopt natuurlijk wel dat Perez geluk heeft gehad, net zoals Stroll. Beiden hadden net zo goed hun F1 auto veranderd kunnen hebben in een driewieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Slotje erop. Morgen naar Miami. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord