Lol, Bottas banden smelten?
Wat betekent een smeltende band? Huh? Hoe kan dat?
VER moet er wel wat dichter bij zijn.
En dan moet PER ook zorgen dat het gat naar ELC meer dan 1.0 blijft
anders wordt het nog lastig om een 1-2tje te krijgen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het zou mij niet verbazen als PER het wel fijn vindt dat LEC in zijn DRS blijft. Dan kan VER er ook niet langsbasvn schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:56:
LEC moet even uit de DRS van PER blijven. dan kan Verstappen er zo bij komen
Wacht ff, hoeveel punten kwamen er net in beeld? Winnaar +26?
Idd, foutje oepsHippocampus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:58:
Zag het ook, is +8 tm +1 puntenHippocampus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:58:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Misschien RUS vervangen bij Mercedes?PatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:57:
[...]
Zoals? RB, Mercedes en Ferrari stoeltjes zijn al gevuld…
Nee je hebt gelijkt, vind hem gewoon potentieel tonen, maar een team dat niet meewerkt.
Was makkelijker geweest als Russel normaal kan inhalenDarkSide schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:58:
Pistops in een sprintrace… de strategie teams bij die teams mogen zich schamen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waarom?PatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:00:
Kan tactiek voor morgen zijn. Bandentemp controleren enz.
Maar 1 FP helpt niet mee om banden strategie te kunnen bepalenPatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:00:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
VER heeft vloerschade en een gat in z’n sidepot, die mag allang blij zijn dat hij op die 3e plek kan blijven.DarkSide schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:58:
Dan heb je wel een hele kleine blaasPatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:00:
Sommige hebben geen keuze, denk dat ze doorrijden om ervaring te blijven opdoen, omdat ze één training missen.PatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:00:
Ze dachten dat de soft zich beter zou houden. En op die positie is er niets te halen. Dus waarom zou je het niet doen.PatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:00:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Vinden we dit nou echt leuker dan het normale format? Niemand wilt echt risico nemen bang voor morgen
Nou Max lekker met je tik op de auto P3 pakken en morgen maar toeslaan
Sinds ik ouder ben geworden, maar ook iets heb gehad in dat gebied, kan ik erover meepraten.
Nou, ik vind er in ieder geval geen klap aan.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:02:
Vinden we dit nou echt leuker dan het normale format? Niemand wilt echt risico nemen bang voor morgen
RUS en VER was het tegendeel volgens mij.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:02:
Maar voor de rest niks. Doe maar gewoon weekendje racen.
[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 29-04-2023 16:03 ]
Geen probleem ermee, hoe meer ze rijden hoe beter.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:02:
Trainingen vind ik vaak niet zo interessant.
En daarbij zijn het toch gewoon weer de usual suspects welke vooraan rijden en punten pakken.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:02:
Wat voor een prijs krijg je, behalve punten?
Weer zo'n band dat wordt uitgedeeld door iemand waar we nog nooit van gehoord hebben?
Weer zo'n band dat wordt uitgedeeld door iemand waar we nog nooit van gehoord hebben?
De belangen worden uitgespreid over het weekend en daardoor ook mijn interesse. Het is leuk dat ze experimenteren, maar de waarde van F1 wordt een beetje omlaag gehaald.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:02:
Tijd voor een reverse grid?Hippocampus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:04:
[...]
En daarbij zijn het toch gewoon weer de usual suspects welke vooraan rijden en punten pakken.
Kijken hoe snel de Vries weer achteraan rijd
Heb vandaag al de sprint kwali overgeslagen.. Toegegeven ik had een aardige kater maar het worden teveel ‘moetjes’ in een weekend zoPjotrStroganov schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:05:
[...]
De belangen worden uitgespreid over het weekend en daardoor ook mijn interesse. Het is leuk dat ze experimenteren, maar de waarde van F1 wordt een beetje omlaag gehaald.
Bocht 1, rechtdoor...robbertg91 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:05:
Tijd voor een reverse grid?
Kijken hoe snel de Vries weer achteraan rijd
Krijgt die mogelijk geen straf?Exocet schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:05:
Dankzij Russel geen 1-2 voor Red Bull
Ben benieuwd naar de close-ups van de schade bij VER
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Leclerc zijn banden zijn wel klaar zo te zien. Een kans.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een paar schoenen. Als je alle sprintraces wint heb je een heel raceteneu.HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:04:
Wat voor een prijs krijg je, behalve punten?
Dat wordt morgen dan nog wat....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:07:
Leclerc zijn banden zijn wel klaar zo te zien. Een kans.
Voor nu heeft ie geluk dat de race niet 1 a 2 ronde langer duurt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Loot boxeswerphengel schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:07:
Een paar schoenen. Als je alle sprintraces wint heb je een heel raceteneu.
Zo… die zit er op… morgen het ECHTE werk.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dankzij de acties van Russel die onbestraft blijven door de FIA moet Verstappen het met p3 doen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Welke straf zou RUS kunnen krijgen waardoor MAX hoger eindigt?G_Dragon schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:08:
Dankzij de acties van Russel die onbestraft blijven door de FIA moet Verstappen het met p3 doen
5 sec penalty?jaapstobbe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:09:
[...]
Welke straf zou RUS kunnen krijgen waardoor MAX hoger eindigt?
Rus misschien lager. 😉jaapstobbe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:09:
[...]
Geen, maar jajaapstobbe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:09:
[...]

Het zat wel echt op het randje hoe aggresief Russel zijn auto neerzette. Maar in mijn mening dit was een racing incident. Daarnaast had Russel niks te verliezen en Verstappen wel!
EDIT: Maar mogen ze de schade wel fixen onder de regels?
EDIT: Maar mogen ze de schade wel fixen onder de regels?
[ Voor 14% gewijzigd door mnarijnm op 29-04-2023 16:10 ]
Dat is het punt toch niet? Hij duwt hem gewoon naar buiten.jaapstobbe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:09:
[...]
Als je nou eens goed leest waar ik op reageer...HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:10:
[...]
Dat is het punt toch niet? Hij duwt hem gewoon naar buiten.
Horner naar Max onboard radio
Wel done with a damage car
Wel done with a damage car
1 keer ok, maar geen 3 keer hémnarijnm schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:10:
Het zat wel echt op het randje hoe aggresief Russel zijn auto neerzette. Maar in mijn mening dit was een racing incident. Daarnaast had Russel niks te verliezen en Verstappen wel!

Dat is juist het probleem, do-or-die doen, echt idiootmnarijnm schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:10:
Verstappen eindigde hoger dan George
Was het niet Russell die deze week zei dat de stewards inconsequent zijn? Hij heeft er zelf baat bij.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Flink gat
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Je begrijpt me verkeerd, ik wil de FIA gewoon consistent zien handelen. Nu maakt Russel een fout waardoor een andere rijder schade krijgt, als ik alles mag geloven is hij volgens de regelementen fout bij het ingaan van de bocht. Daar word niet eens naar gekeken tot zover wij als kijker weten, maar lijkt me sterk dat je buiten de regels om zo mag inhalen zonder straf of een waarschuwing?jaapstobbe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:09:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vergeten jullie stiekem 2015/16/17 met max
Max gaat Russell alvast vertellen dat ie de volgende keer hetzelfde terug kan verwachten.
dat is nog best een gaatje
"'max niet happy"
"'max niet happy"
Met een onbeschadigde wagen gaat Max morgen gewoon winnen, tenzij Perez er met de buit vandoor gaat.
Verwacht sowieso een 1-2 voor RedBull.
Verwacht sowieso een 1-2 voor RedBull.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max moet weer even ze gram halen.. Laat gaan laat gaan
Hij heeft wel een punt Max dat is best een groot gat.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:28
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nu je die close-up beelden ziet dan heeft Max echt pech gehad dat er zoveel schade kwam na dat tikje, maar blijf het een racing-incident vinden.
Verstappen had een beroerde start waardoor ze haast in die positie komen naast elkaar met weinig ruimte, dan gebeuren dat soort dingen soms. Dan mag je blij zijn dat ze niet beiden in de muur komen.
De banden krijgen morgen het wel zwaar, maar goed zonder schade heeft Verstappen nog wel wat meer snelheid.
Verstappen had een beroerde start waardoor ze haast in die positie komen naast elkaar met weinig ruimte, dan gebeuren dat soort dingen soms. Dan mag je blij zijn dat ze niet beiden in de muur komen.
De banden krijgen morgen het wel zwaar, maar goed zonder schade heeft Verstappen nog wel wat meer snelheid.
Wat een gapend gat

Kom op Max… dit heb je niet nodig… RUS rijdt toch in een andere race klasse.
Je laten zich beide enorm kennen, sjonge jonge wat een kleuters kunnen het toch zijnXgar schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:12:
Oei wat laat Russel zich daar kennen.

Russel, zeg gewoon sorry..
Hoorde ik daar nu net "my heart will go on" van Celine Dion?
Zei Max nu w** haha, maar wel terecht. Die RUS is een soort Son (Spurs), die doet ook altijd dat het niet zijn schuld was, en komt dan overal mee weg.
Angry Max is winning MaxPatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:12:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max die niet snapt in eerste lap veel risico nemen
Mate
daar ben je zelf zo succesvol mee geworden door op het randje te rijden. Doe normaal
Mate

[ Voor 39% gewijzigd door dglavimans op 29-04-2023 16:14 ]
Wreck Fest?PatrickC schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:12:
Wow Russel wat doe je
Petty noemen ze dat in het Engels. Modus operandi van RB.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:12:
Hij kan beter dit gedrag accepteren door iemand die wel vaker in de eerste ronde anderen er af tikt?dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:12:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hij heeft gewoon gelijkPjotrStroganov schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:14:
[...]
Petty noemen ze dat in het Engels. Modus operandi van RB.
Lol. “What’s that?! Ah thank you…”
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De vloer lijkt in ieder geval intact. Die kost flink wat meer en is heel wat lastiger te vervangen.
Maar dat is meer schade dan ik dacht.
Maar dat is meer schade dan ik dacht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max is 1 van de beste coureurs in de formule 1 met precies hetzelfde aggresieve rijden.. Hoe kunnen mensen dat vergeten? Dat die nu in de beste auto rijdt sure. Hij moest ook altijd hard racenLekker Ventje schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:14:
[...]
Hij kan beter dit gedrag accepteren door iemand die wel vaker in de eerste ronde anderen er af tikt?
Maar Max kreeg wel straf.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:15:
[...]
Max is 1 van de beste coureurs in de formule 1 met precies hetzelfde aggresieve rijden.. Hoe kunnen mensen dat vergeten? Dat die nu in de beste auto rijdt sure. Hij moest ook altijd hard racen
Hard racen is wat anders dan iedereen een tikje geven.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:15:
[...]
Max is 1 van de beste coureurs in de formule 1 met precies hetzelfde aggresieve rijden.. Hoe kunnen mensen dat vergeten? Dat die nu in de beste auto rijdt sure. Hij moest ook altijd hard racen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
FabianGTI schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:13:
Je laten zich beide enorm kennen, sjonge jonge wat een kleuters kunnen het toch zijn![]()
Russel, zeg gewoon sorry..

Sommige komen overal mee weg, dat zie je ook in andere sporten helaas.G_Dragon schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:12:
[...]
Je begrijpt me verkeerd, ik wil de FIA gewoon consistent zien handelen. Nu maakt Russel een fout waardoor een andere rijder schade krijgt, als ik alles mag geloven is hij volgens de regelementen fout bij het ingaan van de bocht. Daar word niet eens naar gekeken tot zover wij als kijker weten, maar lijkt me sterk dat je buiten de regels om zo mag inhalen zonder straf of een waarschuwing?
Ik had hetzelfde gezegd als het VER was geweest.
Ja, dat. Al voor hij bocht 10 had bereikt zaten die 5s erbij in zijn tijd.
Perez heeft volgens mij nog steeds alleen maar gewoon als Verstappen een issue of schade heeft?
Ik ben niet tegen Max, noem hem zelfs 1 van de beste coureurs in F1Illegal_Alien schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:16:
[...]
Hard racen is wat anders dan iedereen een tikje geven.Maargoed daar komen we nooit uit en iedereen is altijd wel tegen een rijder. (Of dat nou een Max, Lando, George of Lewis is...)
Maar ik twijfel wel aan of ik dezelfde wedstrijden heb gezien afgelopen jaren als de rest haha.. Hij hoeft het nu niet meer zo te doen nee want hij rijdt nu in een auto die sneller is dan de rest. Dat samen met zijn kwaliteit weet die dat als die de auto thuis brengt hij vaak wint
Ik ook, ze gaan toch anders met je om als je duidelijk laat weten dat dit niet zo werkt. Laat je het maar gebeuren veranderd er nooit wat.HollowGamer schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:17:
[...]
Sommige komen overal mee weg, dat zie je ook in andere sporten helaas.
Ik had hetzelfde gezegd als het VER was geweest.
Snap dat Max boos is op Russel, maar die start van hem was ook weer niet top. Kan zich beter daar op focussen, dan was je niet zo in de problemen gekomen
Prima toch, dan harken ze samen in ieder geval de maximale punten binnenJustevo schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:17:
Perez heeft volgens mij nog steeds alleen maar gewoon als Verstappen een issue of schade heeft?
"Next time expect the same. Dickhead."
Haters everywhere but I don’t really care
MonacoJustevo schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:17:
Onder gelijke condities zal VER altijd hoger eindigen, omdat ie (net iets) beter rijdt.Justevo schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:17:
Letterlijkplizz schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:19:
Gat van Max's auto komt wel vaak in beeld. Het is soort breaking news?

Ze aleten dit zien, zodat andere teams het na kunnen maken, want de auto is alsnog 1 van de snelste.plizz schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:19:
Gat van Max's auto komt wel vaak in beeld. Het is soort breaking news?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit omdat de meeste coureurs toegeven aan Max z’n drieste moves om te voorkomen dat ze uit de race liggen. Anders had hij al veel vaker schade gereden.Illegal_Alien schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:16:
[...]
Hard racen is wat anders dan iedereen een tikje geven.Maargoed daar komen we nooit uit en iedereen is altijd wel tegen een rijder. (Of dat nou een Max, Lando, George of Lewis is...)
Ik zag in die races wel max voor elke scheet een straf krijgen.dglavimans schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:18:
[...]
Ik ben niet tegen Max, noem hem zelfs 1 van de beste coureurs in F1![]()
Maar ik twijfel wel aan of ik dezelfde wedstrijden heb gezien afgelopen jaren als de rest haha.. Hij hoeft het nu niet meer zo te doen nee want hij rijdt nu in een auto die sneller is dan de rest. Dat samen met zijn kwaliteit weet die dat als die de auto thuis brengt hij vaak wint
Er is nu al genoeg om over te praten op alle socials en dan is de hoofdrace nog niet eens geweest. 
Zal wel weer een soap worden. Gelukkig heb ik geen social media
Zal wel weer een soap worden. Gelukkig heb ik geen social media
[ Voor 27% gewijzigd door darkdesign op 29-04-2023 16:21 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |