RUS ook snel zeg.
Mercedes eindelijk erbij.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ok, dit wel een zieke ronde...
Ah, morgen de Mercedes sandwich en ALO P1 aan het einde van de race?
Bam! Eerste pole voor Max op dit circuit.
Wot? Alonso p4. Zal ie niet blij mee zijn.
Morgen weer eens een gevecht met Mercedes? Lang geleden 🤪
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Max maakt nog even een statement 
En ohohoh, wat is die Mercedes toch slecht

En ohohoh, wat is die Mercedes toch slecht

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
VER: Not easy to get the tires in the window. But good quali.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 01-04-2023 08:10 ]
"When you grow up your heart dies"
Mercedes toch best verrassend.
Benieuwd naar de race pace.
Alo toch beetje teleurstellend.
Zelfde voor FER
Benieuwd naar de race pace.
Alo toch beetje teleurstellend.
Zelfde voor FER
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mercs wel verrassend erbij, benieuwd of ze nu ook racepace hebben. T zit wel lekker dicht bij elkaar. Zin in de race morgen.
Nog net de laatste 3 minuten kunnen kijken, maar wat een wereld ronde van Verstappen en dan Russel met ook een geweldige! Nu al zin in morgen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit was vroeger ook echt een belachelijk Mercedes dominant circuit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En 3-0 voor RUS nu?
Wel lekker dat t zo spannend is in Q, vrees wel een beetje dat t gat van VER met de rest in de race wel groot zal zijn
Wel lekker dat t zo spannend is in Q, vrees wel een beetje dat t gat van VER met de rest in de race wel groot zal zijn
Red Bull heeft het hele veld in de tang: Max P1 en Sergio P20. 😁
FtfyG_Dragon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:11:
Was te lui om eerder mn nest uit te komen, maar per ongeluk nog net de laatste 3 minuten kunnen kijken, maar wat een wereld ronde van Verstappen en dan Russel met ook een geweldige! Nu al zin in morgen
We mogen concluderen dat Mercedes er dit seizoen er wel bij kan zitten op bepaalde circuits. Eens morgen kijken hoe de racepace verhoudingen dan staan.
Toch leuk dat Mercedes weer meedoet, mag Max werken voor z'n geld.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Had Lollipopman toch gelijk met mercedes sterker op de southern hemisphere.
Dat wordt morgen een Verstappen die in ronde 1 al buiten DRS bereik zit. Hopelijk is er nog een interessante race om plek 2.
En verder ook interessant om te zien hoe Perez van plek 20 gaat presteren. Omgekeerde met Max van vorige race.
Alonso / Stroll tegen de Benzen. Leuk.
De red bull sandwich. Terwijl iedereen zich bezighoudt met perez, kan verstappen zo wegrijden.pietr schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:11:
Red Bull heeft het hele veld in de tang: Max P1 en Sergio P20. 😁
De rest lijkt echt dicht bij elkaar te zitten. Al is Melbourne niet het beste circuit om in te halenFranco10 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:13:
Dat wordt morgen een Verstappen die in ronde 1 al buiten DRS bereik zit. Hopelijk is er nog een interessante race om plek 2.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk dat aston er snel voorbij gaat, en dat ze daarna langzaam terug zakken. Max verdwijnt aan de horizon vermoedelijk.... perez finisht rond p7/8.hoevenpe schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:12:
Toch leuk dat Mercedes weer meedoet, mag Max werken voor z'n geld.
Blijft mooi hè, zo'n miljoenen of miljarden industrie maar de interviews met audio niet eens sync krijgen op F1TV. Man man man.
Als ze het euvel kunnen fixen voor Perez, anders kan het nog een klein drama worden voor hem morgen.stylezzz schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:15:
[...]
Ik denk dat aston er snel voorbij gaat, en dat ze daarna langzaam terug zakken. Max verdwijnt aan de horizon vermoedelijk.... perez finisht rond p7/8.
Helemaal nergens last van hierStefanVerkerk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:15:
Blijft mooi hè, zo'n miljoenen of miljarden industrie maar de interviews met audio niet eens sync krijgen op F1TV. Man man man.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Geen last van hier.StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:15:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hier geen enkel probleem hoor.StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:15:
Uit sync gaan wil met streams nog wel eens gebeuren als je vooruit en achteruit gaat spoelen. De stream opnieuw starten verhelpt dat meestal. Het is meer een probleem van de player dan van de stream.
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 01-04-2023 08:20 ]
Dat was leuk!
Maar is Max zijn “er is iets mis met de auto” de nieuwe “I feel a vibration in my tyres”?
Maar is Max zijn “er is iets mis met de auto” de nieuwe “I feel a vibration in my tyres”?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als het daadwerkelijk een euvel met engine braking is, zal dat in de race minder een probleem zijn dan in quali. Ik gok op p5/6.Hippocampus schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:16:
[...]
Als ze het euvel kunnen fixen voor Perez, anders kan het nog een klein drama worden voor hem morgen.
Een oprecht tevreden Hamilton zo te zien.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Benieuwd of Perez ook terug kan komen naar P2.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Mja, zolang ie dan dus niet in de eerste rondes zijn banden plat gumtMikeyMan schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:17:
[...]
Als het daadwerkelijk een euvel met engine braking is, zal dat in de race minder een probleem zijn dan in quali. Ik gok op p5/6.
Het hangt er vanaf of hij een beetje weet in te halen en of hij niet te lang achter iemand vast komt te zitten. Met die snelste F1 wagen ooit (volgens Lewis dan) moet dit geen enkel probleem zijn.Nickrsd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:18:
Benieuwd of Perez ook terug kan komen naar P2.
Ze waren beiden nog een beetje aan t na-porpoisen leek het en Max wou dat ze stil stondenNyazzin schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:19:
Haha wat was dat voor akward foto met george en lewis
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ALO zat er verder ook goed bij. Benieuwd wat die kan laten zien tijdens de race
Zag er inderdaad vreemd uit, wagen stuurde totaal niet in.MikeyMan schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:17:
Als het daadwerkelijk een euvel met engine braking is, zal dat in de race minder een probleem zijn dan in quali. Ik gok op p5/6.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is toch wel knap van Max hoor. Vol onder druk dat laatste rondje eruit persen. Ook al heeft hij de beste auto, je moet t altijd nog maar even doen.
Ja dat doet niet iedereen hem zomaar na, want daar verbaas ik mij ook telkens weer over. Dat is toch een stukje talent zoals Senna, Schumacher en Hamilton ook hadden (ik zal er best een paar vergeten).sly___ schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:30:
Het is toch wel knap van Max hoor. Vol onder druk dat laatste rondje eruit persen. Ook al heeft hij de beste auto, je moet t altijd nog maar even doen.
Toto kan weer lachen.
Max doet gewoon een 1 aprilletje naar HAMJasphur schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:17:
Dat was leuk!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mercedes 2 en 3, die zag ik niet aankomen! Echter, morgen worden de punten pas verdeeld.
Ben benieuwd of Perez het ook tot P2 kan schoppen morgen. Mercedes en AM lijken ook sterk dit weekend.
Die Max kon nog wel eens wat worden ja.sly___ schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:30:
[ Voor 59% gewijzigd door Ypuh op 01-04-2023 08:45 ]
Hoezo ook?Ypuh schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:44:
Ben benieuwd of Perez het ook tot P2 kan schoppen morgen. Mercedes en AM lijken ook sterk dit weekend.
Doel je daarmee op vorige race? Wat een totaal andere baan is en nu ook nog 5 plekken verder naar achteren?
Perez maakt op deze baan meer kans op p2 dan dat hij op Jeddah achteraan zou starten.FabianGTI schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:45:
[...]
Hoezo ook?
Doel je daarmee op vorige race? Wat een totaal andere baan is en nu ook nog 5 plekken verder naar achteren?
Dat was een race met 9 uitvallers
Het zal wel slaapgebrek zijn maar het is bijna filosofisch;
Rare vogels die je pad kruisen kan je het beste ontwijken.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/p68sLHN7spxRg5zc3LT5LutI.gif?f=user_large)
tijd voor een powernapje
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/p68sLHN7spxRg5zc3LT5LutI.gif?f=user_large)
tijd voor een powernapje
Bijna 3 kapotte vleugelsHippocampus schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:57:
Het zal wel slaapgebrek zijn maar het is bijna filosofisch;
[Afbeelding]
tijd voor een powernapje
Zoiets gaat echt niet meer gebeuren. Auto’s zijn tegenwoordig (wmb) té betrouwbaar, te weinig limiet.Hippocampus schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:49:
[...]
Dat was een race met 9 uitvallersDat is alweer even geleden.
Daardoor mis ik ook de prachtig ploffende Honda’s van Jordan en BAR destijds..
Toen je in een goede foto van zo’n plof de motoronderdelen in de bijbehorende vuurbal kon tellenGAIAjohan schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:59:
[...]
Zoiets gaat echt niet meer gebeuren. Auto’s zijn tegenwoordig (wmb) té betrouwbaar, te weinig limiet.
Daardoor mis ik ook de prachtig ploffende Honda’s van Jordan en BAR destijds..

Das war einmal
Spannende Q gezien, werd iets over 7 wakker. Ook verassend van de Mercs, hoop dat Alonso hem er morgen in de 1e ronde al voorbij steekt. Erg goed van Hulk en Albon!
Ik verwacht dat Per morgen de auto gaat overdriven, en hem in de eerste paar rondes afschrijft.
Ik verwacht dat Per morgen de auto gaat overdriven, en hem in de eerste paar rondes afschrijft.
---RAWE CEEK!!!---
B-Real schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:03:
[...]
Toen je in een goede foto van zo’n plof de motoronderdelen in de bijbehorende vuurbal kon tellen![]()
Das war einmal
Hier zie je het gewoon in beeld
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 01-04-2023 09:09 ]
Heeft Toto naar een lange tijd weer een glimlach laten zien komt hij opdagenChocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:08:
Een oude bekende te gast in de paddock
[Afbeelding]
Morgen dus Jacques Villenueve in de Pre-Race Show op F1TV. Ik ben benieuwd wat voor controversiële opmerkingen hij dit keer weet te maken.
Zo, ff de quali teruggekeken. PER ook weer in z'n hok na al die grootspraak en dat "niet eerlijk" gezeik.
Wel een verrassing dat de MERC's vooraan staan.
Wel een verrassing dat de MERC's vooraan staan.
Benieuwd hoe ver Perez terug kan komen. Toch een lastigere baan om in te halen dan Jeddah denk ik.
Knap van Mercedes dat ze er nu staan. Benieuwd hoe het verschil in racepace is.
Dit in combinatie met dat een 101ste x op podium voor een coureur altijd een winst betekende in het verleden… all-in op Alonso
Tja ik zie die Astons nog wel voor de Mercedes finishen hoor. Die pace was afgelopen races veel beter.
Zagen we dit vorig jaar niet ook met koudere temperaturen?De_Bastaard schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:28:
Tja ik zie die Astons nog wel voor de Mercedes finishen hoor. Die pace was afgelopen races veel beter.
Mijn boefje is liev!
Mercedes on front row...Chocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:08:
Een oude bekende te gast in de paddock
[Afbeelding]
No Mikey no!
Wel 4x DRS, en die RB’s lopen erg hard op DRSTinusXIII schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:22:
Benieuwd hoe ver Perez terug kan komen. Toch een lastigere baan om in te halen dan Jeddah denk ik.
Maar blijkbaar minder hard in de tweede sector. Vond andere daar tijdens de Q beter gaanBlik1984 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:49:
[...]
Wel 4x DRS, en die RB’s lopen erg hard op DRS
Blijft het droog morgen?
Staat PER toch nog tweede
Einmal? Vorig jaar nog....B-Real schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:03:
[...]
Toen je in een goede foto van zo’n plof de motoronderdelen in de bijbehorende vuurbal kon tellen![]()
Das war einmal
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Plus de racecraft van Alonso. Dat zal hem denk ik wel lukken. Ik denk dat hij wat meer moeite krijgt met Russel dan met Hamilton. Waarom? Geen idee, het is een gevoel. Ik denk dat Russel qua gevoel met de wagen op een betere plaats zit dan Hamilton. Die laatste is wat minder positief qua instelling heb ik vaak het idee. En dat terwijl voor de camera vaak de vrolijkheid zelve is tegenwoordig (maar dat kan een houding zijn natuurlijk).De_Bastaard schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:28:
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 01-04-2023 10:34 ]
Dat doet F1TV dan toch een stuk beter.PaulBloem schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:36:
Hoppa… kwali-dag.. kinderen sliepen uit.. top! Bakkie koffie gepakt.. en relaxed in je bed even terug kijken..
En dan staat dit op Viaplay terwijl je de uitzending aan het zoeken bent.. wat een eikels..
[Afbeelding]
Dit wordt nog veel te weinig benoemd en herkend. Zeker over de grens.Ypuh schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:44:
[...]
Die Max kon nog wel eens wat worden ja.
Perez moet het morgen alleen nog laten zien, ben benieuwd, vooraan rijden is natuurlijk een stuk makkelijker.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik trapte er nog bijna in ook. Ben absoluut geen ochtendmens.
Pas op hé, de banhamer ligt klaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar hadden ze wel een mooie 1 april mee kunnen doenPaulBloem schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:36:
Hoppa… kwali-dag.. kinderen sliepen uit.. top! Bakkie koffie gepakt.. en relaxed in je bed even terug kijken..
En dan staat dit op Viaplay terwijl je de uitzending aan het zoeken bent.. wat een eikels..
[Afbeelding]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus de ene heeft magische onesie krachten, de ander vervloekt alleen maar.

Q2 en Q3 vanochtend live gekeken met m'n zoontje (nouja, hij Buurman en Buurman op de iPad
).
Ben benieuwd morgen of Perez zijn grote mond waar kan maken
Ben benieuwd morgen of Perez zijn grote mond waar kan maken
Vaak bu'j te bang!
Ze hebben Checo wijsgemaakt dat ze in Australië een test met reversed grid gingen houden voor de race op zondag.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:50:
[...]
Ik trapte er nog bijna in ook. Ben absoluut geen ochtendmens.![]()
Pas op hé, de banhamer ligt klaar.
Verwijderd
Uhm.Franco10 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:13:
Vergeet niet dat Max morgen een Russell naast zich heeft bij de start. #georpedo
Waarom geef je ze ook nog een kans? Ze hebben afgelopen jaar toch meermaals aangetoond niet "up for the job" te zijn?PaulBloem schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:36:
[Afbeelding]
Voor de mensen die het kunnen waarderen. (Niet dat het mij wat boeit
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |