Hier niet.
Keek op de laptop. Zag 123 de stream niet staan, dus terug naar hoofdpagina...
"Verstappen secures first pole in Melbourne"

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Hier niet.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Blik1984 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:26:
[...]
Dit in combinatie met dat een 101ste x op podium voor een coureur altijd een winst betekende in het verleden… all-in op Alonso
Aldus Alonso zelf“There are too many coincidences now,”
Dat is dan vast niet op https://f1tv.formula1.com/ geweest want daar kan ik het echt met geen mogelijkheid vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:16:
[...]
Hier niet.
Keek op de laptop. Zag 123 de stream niet staan, dus terug naar hoofdpagina...
"Verstappen secures first pole in Melbourne"
"When you grow up your heart dies"
Maar Russell heeft Hamilton en Alonso weer achter zich. Dus dat kan nog leuk wordenVerwijderd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:09:
Uhm.
Vergeet niet dat Max morgen een Russell naast zich heeft bij de start. #georpedo
Verwijderd
Dan zal ik met mijn slaperige hoofd wel op het verkeerde logootje geklikt hebben, maar toch....sjaool schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:21:
[...]
Dat is dan vast niet op https://f1tv.formula1.com/ geweest want daar kan ik het echt met geen mogelijkheid vinden.
Ja als je op een van de 4 klasses links bovenaan klikt, dan kom je op de FIA-site van die serie.Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:23:
[...]
Dan zal ik met mijn slaperige hoofd wel op het verkeerde logootje geklikt hebben, maar toch....
Vraag me af of Max zich inhoudt als hij een slechte start heeft en RUS en HAM voor zich vindt. Dat ie effe wacht op de DRS om er voorbij te rijden of dat hij het gevecht met HAM aangaat en ze elkaar er weer afrijden...warp schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:22:
[...]
Maar Russell heeft Hamilton en Alonso weer achter zich. Dus dat kan nog leuk worden
Dit dus.
[ Voor 23% gewijzigd door dglavimans op 01-04-2023 12:22 ]
Verwijderd
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jezus wat slecht, je wil dus zeggen dat je niet eens de volledige sessie terug kan kijken bij Viaplay?PaulBloem schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:36:
Hoppa… kwali-dag.. kinderen sliepen uit.. top! Bakkie koffie gepakt.. en relaxed in je bed even terug kijken..
En dan staat dit op Viaplay terwijl je de uitzending aan het zoeken bent.. wat een eikels..
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh my bad, had nog niet teruggelezen. Was ermee bezig..
Ik denk dat het probleem eigenlijk meer de achtergrondfoto is en dat de volledige uitzending gewoon een beetje naar beneden staat ofzo.G_Dragon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:04:
[...]
Jezus wat slecht, je wil dus zeggen dat je niet eens de volledige sessie terug kan kijken bij Viaplay?Dat is letterlijk een ontzettend dure grap..
Dat mag ik hopenDataGhost schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:10:
[...]
Ik denk dat het probleem eigenlijk meer de achtergrondfoto is en dat de volledige uitzending gewoon een beetje naar beneden staat ofzo.
Denk eerder de spoiler die getoond word. Best wel slecht.G_Dragon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:04:
[...]
Jezus wat slecht, je wil dus zeggen dat je niet eens de volledige sessie terug kan kijken bij Viaplay?Dat is letterlijk een ontzettend dure grap..
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ja dat is inderdaad heel slechtPjottski schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:11:
[...]
Denk eerder de spoiler die getoond word. Best wel slecht.
IS THAT GLOCK GOING SKOWLY?!Chocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:08:
Een oude bekende te gast in de paddock
[Afbeelding]
Daar zat vorig jaar ook zeker wel een uur vertraging op voordat die live kwam te staan. Ik zat vorig jaar de eerste minuten lekker die samenvatting te kijken voordat ik doorhad dat we wel heel snel door Q1 gingenDataGhost schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:10:
[...]
Ik denk dat het probleem eigenlijk meer de achtergrondfoto is en dat de volledige uitzending gewoon een beetje naar beneden staat ofzo.
Dat je dit ziet maakt het terugkijken van de kwalificatie in dit F1 seizoen nog niet minder.PaulBloem schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 10:36:
Hoppa… kwali-dag.. kinderen sliepen uit.. top! Bakkie koffie gepakt.. en relaxed in je bed even terug kijken..
En dan staat dit op Viaplay terwijl je de uitzending aan het zoeken bent.. wat een eikels..
[Afbeelding]
BlaBlaBla
Die gaan weer op basis van 1 zwaluw er vanuit dat het goed komtPendaco schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:29:
[...]
Jammer van Perez maar wel ontzettend mooi om de top 4-5 zo dicht bij elkaar te zien zitten. En Mercedes heeft blijkbaar een nieuw modelletje via Aliexpress gekocht? Ik dacht dat ze die oude al hadden afgeschreven namelijk?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tja, voor velen boeit dat wel...Strider schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:06:
Dat je dit ziet maakt het terugkijken van de kwalificatie in dit F1 seizoen nog niet minder.
Ik bedoel de kans dat Verstappen de kwalificatie wint was gewoon groot, dat wist je van te voren ook al. Die kans was gewoon bijna 100%. Zelfs als je dit wist was de kwalificatie nog steeds leuk om te kijken.
BlaBlaBla
Je kan hem volledig terugkijken, dat werkt prima.G_Dragon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:04:
[...]
Net als de vorige kwalificatie inderdaadStrider schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:28:
[...]
Ik bedoel de kans dat Verstappen de kwalificatie wint was gewoon groot, dat wist je van te voren ook al. Die kans was gewoon bijna 100%. Zelfs als je dit wist was de kwalificatie nog steeds leuk om te kijken.
powah33 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:03:
owneeh "best crowd ever" incomming
Ik zou het doen!
Ja dat is inderdaad niet handig gedaan, zou daar zelf echt chagarijnig van kunnen worden.PaulBloem schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:39:
[...]
Je kan hem volledig terugkijken, dat werkt prima.
‘t is alleen bizar dat ze dit bovenaan in de lijst zetten als je F1 gedeelte openende.
Ik kan daar heel slecht tegen, beter gebruiken ze gewoon een afbeelding van het circuit of zoiets.
Inmiddels draait VER al bijna 8 jaar mee in dit circus. Hij is ouder en in mijn optiek een stuk minder gehaast en wild. Denk dat hij zich echt niet meer gek laat maken door twee MER of wat dan ook. Zijn bolide is veruit de beste en hij zal zeker denken: pak jullie zo meteen welFunkyTrip schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:12:
[...]
Vraag me af of Max zich inhoudt als hij een slechte start heeft en RUS en HAM voor zich vindt. Dat ie effe wacht op de DRS om er voorbij te rijden of dat hij het gevecht met HAM aangaat en ze elkaar er weer afrijden...
Je hebt het antwoord in de afgelopen race al gezienFunkyTrip schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:12:
[...]
Vraag me af of Max zich inhoudt als hij een slechte start heeft en RUS en HAM voor zich vindt. Dat ie effe wacht op de DRS om er voorbij te rijden of dat hij het gevecht met HAM aangaat en ze elkaar er weer afrijden...
PSN
En anders moet je hier eens naar luisteren.YakuzA schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:14:
[...]
Je hebt het antwoord in de afgelopen race al gezien
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij Ham slaat hij toch wat eerder op tilt.RCBL schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:19:
[...]
Inmiddels draait VER al bijna 8 jaar mee in dit circus. Hij is ouder en in mijn optiek een stuk minder gehaast en wild. Denk dat hij zich echt niet meer gek laat maken door twee MER of wat dan ook. Zijn bolide is veruit de beste en hij zal zeker denken: pak jullie zo meteen wel
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 01-04-2023 17:54 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Zoals we inderdaad in Brazilië hebben gezien "ik ben toch te langzaam voor jullie, dus dan laat ik hem gewoon staan om jou race te vernachellen".
Ja. Al zal de mindset wellicht nu anders zijn bij Max. Hoop ik ook wel. Ik ben geen fan van Ham maar dat kleutergedoe hoeft van mij ook niet.RobertMe schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:09:
[...]
Zoals we inderdaad in Brazilië hebben gezien "ik ben toch te langzaam voor jullie, dus dan laat ik hem gewoon staan om jou race te vernachellen".
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Verstappen en Hamilton kunnen gewoon niet normaal met elkaar racenRobertMe schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:09:
[...]
Die paar plekken zijn het verschil niet. De baan wel. Ben ook wel benieuwd. 4drs zones, een chicane minder. Inhalen was hier altijd erg moeilijk.FabianGTI schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:45:
[...]
Hoezo ook?
Doel je daarmee op vorige race? Wat een totaal andere baan is en nu ook nog 5 plekken verder naar achteren?
een treffende spreuk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geen idee of je een makkelijke slaper bent, maar om 22.00 naar bed zou er toch voor moeten zorgen dat je om 7.00 wakker bent. En anders alcohol.HollowGamer schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:10:
Hoe kan ik morgenvroeg fit opstaan voor de GP?
Ik ga niet de voorbeschouwing kijken, dus wil om 7.00u de stream starten.
Altijd moeite met opstaan, vooral zondag. Ga wel op tijd naar bed vanavond.
[ Voor 16% gewijzigd door LA-384 op 01-04-2023 20:15 ]
Er was alleen iets stoms. Zeg maar dat je laatste minuut kijkt, de stream stopt, dan kun je dus niet meer terugkijken. Dat komt doordat ze eerst de stream gaan wegschrijven en dan pas beschikbaar maken om terug te kijken.PaulBloem schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:39:
[...]
Je kan hem volledig terugkijken, dat werkt prima.
‘t is alleen bizar dat ze dit bovenaan in de lijst zetten als je F1 gedeelte openende.
Ik kan daar heel slecht tegen, beter gebruiken ze gewoon een afbeelding van het circuit of zoiets.
Nee, helaas geen goede slaper.LA-384 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:12:
[...]
Geen idee of je een makkelijke slaper bent, maar om 22.00 naar bed zou er toch voor moeten zorgen dat je om 7.00 wakker bent. En anders alcohol.
Dan heb je je slaap nog niet uit en moet je eerder naar bed. Of het is luiheid en kun je beter opstaan wanneer je wakker bent. Ik heb dat ook vaak, dan word ik in het weekend tussen 5.00 en 6.00 wakker, want dat moet doordeweeks ook. Als ik dan blijf liggen, maar de tablet erbij pak, ben ik een uur later ontzettend brak en kan ik zo nog tot 9.00 slapen.HollowGamer schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:14:
Nee, helaas geen goede slaper.
Ik word vaak op tijd wakker, maar val daarna weer in slaap meestal.
[ Voor 17% gewijzigd door The_Scarabial op 01-04-2023 22:05 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Chocoball op 01-04-2023 22:37 ]
Het is daar nu 06:20, ze moeten nog wakker wordenChocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:20:
Nu Perez als 20e en laatste start ben ik benieuwd of Red Bull hem nog van nieuwe componenten gaat voorzien. Hij heeft dan meteen extra componenten in de pool. Bij de FIA nog geen documenten voorbij zien komen.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ahh mooi, genoeg tijd om er over na te denkenalesandro_46 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:21:
[...]
Het is daar nu 06:20, ze moeten nog wakker worden
Welke extra componenten kan die nu nemen waarbij dat nut heeft? Hij rijdt nog met zijn eerste motor. Dus "extra componenten pakken met penalties die effectief 0 plekken achteruit betekenen" is nog niet aan de orde.Chocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:20:
Nu Perez als 20e en laatste start ben ik benieuwd of Red Bull hem nog van nieuwe componenten gaat voorzien. Hij heeft dan meteen extra componenten in de pool. Bij de FIA nog geen documenten voorbij zien komen.
Ik had mijn bijdrage al aangevuld. Hij heeft nu zijn 2e ES en CE in gebruik en een derde geeft en gridstraf. Dus misschien voordeliger om dan een 3e ES en CE te nemen als je toch als laatste start.RobertMe schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:24:
[...]
Welke extra componenten kan die nu nemen waarbij dat nut heeft? Hij rijdt nog met zijn eerste motor. Dus "extra componenten pakken met penalties die effectief 0 plekken achteruit betekenen" is nog niet aan de orde.
Vorig jaar was het met 1:27:46.548 gedaan.sloth schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:37:
Hoe lang duurt een race hier gemiddeld? Zonder yellow en red flags kom ik met een gemiddelde race ronde van 1:30:00 aan net geen 90 minuten?
PSN
Zolang er maar geen protesterende Ier op het circuit loopt is het goed.Hippocampus schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:57:
Het zal wel slaapgebrek zijn maar het is bijna filosofisch;
Rare vogels die je pad kruisen kan je het beste ontwijken.
[Afbeelding]
tijd voor een powernapje
Het was toch de regel dat je die vanaf de Qualy al moet hebben aangemeld als vervanging om juist het vullen van de pool bij achteraan starten te beperken? Of is die regel inmiddels achterhaald?Chocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:29:
[...]
Ik had mijn bijdrage al aangevuld. Hij heeft nu zijn 2e ES en CE in gebruik en een derde geeft en gridstraf. Dus misschien voordeliger om dan een 3e ES en CE te nemen als je toch als laatste start.
Hierbij al beantwoord, nevermindRobertMe schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:24:
[...]
Welke extra componenten kan die nu nemen waarbij dat nut heeft? Hij rijdt nog met zijn eerste motor. Dus "extra componenten pakken met penalties die effectief 0 plekken achteruit betekenen" is nog niet aan de orde.
Ik ken de regel eerlijk gezegd niet maar bij Formule 1 staat het volgendeThinlanet schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:53:
[...]
Het was toch de regel dat je die vanaf de Qualy al moet hebben aangemeld als vervanging om juist het vullen van de pool bij achteraan starten te beperken? Of is die regel inmiddels achterhaald?
Can you change parts after qualifying F1?
Teams have a 'pool' of four gearboxes for the 22-race 2022 season, meaning they can swap them around without penalty. Only when a driver exceeds their allocation of either of the above parts do they receive a grid penalty for the weekend's Grand Prix.
Wilde hem net posten. "Did'nt recognize you with your shirt on sir!" Fantastisch!Chocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 23:05:"Shoulders Back, Toto!" Greeters Guild Welcomes Everyone to the 2023 Australian Grand Prix
[YouTube: "Shoulders Back, Toto!" Greeters Guild Welcomes Everyone to the 2023 Australian Grand Prix]
Kunnen ze doen, maar dan wordt het pitlane start lijkt mij. Is dat het waard? Denk het niet eigenlijk, 1e ronde kan je best veel plekken pakken (of schade rijdenChocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:20:
Edit: Aangezien hij nu al 2 ES en CE in gebruik heeft en de derde een gridstraf geeft zou een derde aan de pool toevoegen geen kwaad kunnen.
erutangiS
Dit is Troy Hawke, ik ken hem van filmpjes dat hij in een kamerjas voor een Tesco o.i.d. staat en iedereen daar begroet. Zaten wel grappige opmerkingen tussen in dit filmpje.MuddyMagical schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 23:08:
[...]
Wilde hem net posten. "Did'nt recognize you with your shirt on sir!" Fantastisch!
Had de teaser van Will Buxton al gezien idd. Mooie positieve ontvangstChocoball schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 23:18:
[...]
Dit is Troy Hawke, ik ken hem van filmpjes dat hij in een kamerjas voor een Tesco o.i.d. staat en iedereen daar begroet. Zaten wel grappige opmerkingen tussen in dit filmpje.
Je mag op elk moment onderdelen vervangen. Na start van Q zit de auto in parc fermé, dan mag alsnog alles vervangen worden zolang het maar voor dezelfde spec is. Dus ook een volledige motor bijvoorbeeld, helemaal dikke prima als je dat na de Q wilt doen. Krijg je gewoon de eventuele straffen voor volgens de normale situatie, dus als alle onderdelen nog binnen de toegestane hoeveelheden vallen zijn er geen straffen, anders de normale 10 of 5 per onderdeel. Dus inderdaad, deze Q zou een moment kunnen zijn om een extra ES en CE in de pool te gooien als hij daar al twee van gebruikt heeft.Thinlanet schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 22:53:
[...]
Het was toch de regel dat je die vanaf de Qualy al moet hebben aangemeld als vervanging om juist het vullen van de pool bij achteraan starten te beperken? Of is die regel inmiddels achterhaald?
Pitlane start is alleen maar op het moment dat je onderdelen vervangt voor een *andere* spec, of iets aan de setup van de auto verandert. Al wissel je alle onderdelen voor 70+ strafplekken en doe je dat de ochtend voor de race nog, zolang alles van dezelfde spec is start je gewoon op de grid, niet vanuit pitlane.MrOleo schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 23:11:
[...]
Kunnen ze doen, maar dan wordt het pitlane start lijkt mij. Is dat het waard? Denk het niet eigenlijk, 1e ronde kan je best veel plekken pakken (of schade rijden)
[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 02-04-2023 06:04 ]
[ Voor 58% gewijzigd door sjaool op 02-04-2023 06:13 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
FTFY.KoudeAardbei schreef op zondag 2 april 2023 @ 06:09:
Eindelijk weer een wedstrijd die in Indonesie Nederland goed te kijken is qua tijdstip.
Fijne race gewenst
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vaak bu'j te bang!
Hoop voor je dat ze wacht met het produceren van de volgende luiercreatie tot er een SC is.-tom-562 schreef op zondag 2 april 2023 @ 06:40:
Zo, mooi op tijd wakker. Dochterlief (7 weken oud) vond het een goed idee om een paar luiers spuitpoep te produceren rond 6:15
-
Leeft F1 een beetje in Indonesië?KoudeAardbei schreef op zondag 2 april 2023 @ 06:09:
Eindelijk weer een wedstrijd die in Indonesie goed te kijken is qua tijdstip.
Fijne race gewenst
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Inderdaad, fijne race allemaal ik ga offline, tot straks.sjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 06:46:
Eindelijk een volkslied dat ook goed gezonden is.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 9% gewijzigd door Solaris op 02-04-2023 06:54 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vind het ook wel fijn maar ik ben ook blij dat het niet te vaak nodig is want ik heb dit weekend wel heel erg weinig slaap gehad. lolSilent Thunder schreef op zondag 2 april 2023 @ 06:54:
Ik vind dit tijdstip wel fijn, dan slaat het tenminste geen gat in je dag als het om 15:00 zou zijn.
Nu de race; en dan nog lekker de hele vrije zondag over voor wat anders
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq