Mijn boefje is liev!
Het is in ieder geval een PEBCAD...DoeEensGek schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:18:
Zou het probleem waar Perez over klaagde ook te maken hebben met het probleem waar Max last van had? Differentieel nogsteeds problemen?
"When you grow up your heart dies"
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Op het grindHolk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:20:
Fijn dat Perez weer even met z’n beentjes op de grond staat
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Eerst maar eens afwachten of het niet inderdaad problemen waren met de auto, zoals Perez aan gaf. Voordat we Perez weer volledig afbranden.Holk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:20:
Fijn dat Perez weer even met z’n beentjes op de grond staat
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kan, maar ik begreep dat hij heel het weekend al klachten had.JB schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:19:
[...]
Het zag er gewoon uit als een fuckup. Maskeren is een vak.
Kon z’n rem niet vinden telt nietStefanVerkerk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:21:
[...]
Eerst maar eens afwachten of het niet inderdaad problemen waren met de auto, zoals Perez aan gaf. Voordat we Perez weer volledig afbranden.
1 Apr 2023, 07:22:38
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die zit nog niet in de groove.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Of doen ze dat tegenwoordig niet meer?
Ik denk dat als je Albon nu in de Red Bull zet dat hij net zo goed zal presteren als Perez. Hij deed het naast Max echt niet zo slecht als dat het leek. Er zijn hem sowieso twee podiums door de neus geboord door acties van een 7x wereldkampioen.MC_Sparkles schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:22:
ALB gaat wel lekker zeg. Doet t erg goed in de Williams dit seizoen.
1 Apr 2023, 07:23:58
Niet alleen Albon, maar Williams zelf ook!DoeEensGek schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:23:
Gun het Albon wel, maar daar sta ik denk ik zeker niet alleen in.
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Wat een poep auto hebben hun, hij kan gewoon zo slecht erbij blijven. Zo kan je een race winnen en zo doe je onderaan mee.StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:23:
CAR 4 (NOR) TIME 1:37.388 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 6 LAP 10 16:21:25
1 Apr 2023, 07:22:38
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
1 Apr 2023, 07:26:58
Netjes hoor
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Genoeg voor LEC zijn sanitaire stop?StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:27:
Q2 WILL START AT 16:33 07:33
1 Apr 2023, 07:26:58
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Als Perez wel was gebleven had dit ook voldoende geweest.
⏩ PVOutput☀️
Eens, hij had ook wat pech toendertijd, maar haalt maximale uit de auto momenteel. Hopelijk kan die dit volhouden en een stao maken naar een sneller team.sjaool schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:24:
[...]
Ik denk dat als je Albon nu in de Red Bull zet dat hij net zo goed zal presteren als Perez. Hij deed het naast Max echt niet zo slecht als dat het leek. Er zijn hem sowieso twee podiums door de neus geboord door acties van een 7x wereldkampioen.
Mijn boefje is liev!
Of Williams weer verder brengen tot het top team dat ze vroeger altijd waren.MC_Sparkles schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:29:
[...]
Eens, hij had ook wat pech toendertijd, maar haalt maximale uit de auto momenteel. Hopelijk kan die dit volhouden en een stao maken naar een sneller team.
Als je dat lukt als coureur dan behoor je tot een van de groten.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 01-04-2023 07:30 ]
Ze hebben geen Ferrari motoren he...Hippocampus schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:23:
Williams onkarakteristiek snel, die zal zo wel ploffen dan.![]()
Of doen ze dat tegenwoordig niet meer?
Wanneer hebben ze met Ferrari motoren gereden? 🤔
Oh, ik moet beter lezen. te vroeg voor mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Hippocampus op 01-04-2023 07:36 ]
VER met 1:17.219Hippocampus schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:37:
STR komt met een 1:17.616
Track evo volgens mij ook nog bezig.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Niet online
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:28
En Max weer naar buiten.Exocet schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:41:
De meesten blijven buiten, Max wel naar binnen
Question?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja, vreemde vogels daar.DarkSide schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:47:
Max wordt gewoon gehinderd zeg ;-)
Mooi hoor.
Dat was de tamme kip van RicciardoDarkSide schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 07:47:
Max wordt gewoon gehinderd zeg ;-)
1 Apr 2023, 07:49:38
Flickr PSN ID= cheironnl
Start weer als eerste.
helemaal met de regen op komst...DarkSide schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:01:
Foutje van Max maakt het nog spannend.
at your service
⏩ PVOutput☀️
https://f1manager.info/ranking/4605
+0.041
+0.086
mooi man
Geef mij mijn lolletje ook weer eens. Ik pak de bingokaart er vast bij.powah33 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:03:
owneeh "best crowd ever" incomming
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:28
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ze proberen het spannend te maken, begrijp dat danpietr schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:04:
Mer zit er dus gewoon bij, i.t.t. wat ze het hele weekend al roeptoeteren.
Nee, Max zijn snelste ronde was met 3 rondes al op de bandjes.Spotmatic schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:04:
De andere teams hebben allemaal een warm up lap nodig. Max was meteen snel?
En de accu.sjorremans schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:04:
RB weer issues met schakelen?
Of we horen die termen bij andere coureurs nooit. Max is altijd al vocaal geweest met dit soort technische meldingen.Robbie T schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:06:
Dat gedoe met de shifts lijkt wel een dingetje te zijn. Komt nu al 3 races terug..
Kan maar voorgaande jaren heb ik hem er ook niet zoveel over gehoord.sjaool schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:07:
[...]
Of we horen die termen bij andere coureurs nooit. Max is altijd al vocaal geweest met dit soort technische meldingen.
Ham heeft las van een Haas
hoppa +0,4
[ Voor 11% gewijzigd door DarkSide op 01-04-2023 08:08 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/ktOuAUjLmYfVQh9Wtu2VbQ7T.webp?f=fotoalbum_large)